Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Čakam poletje v školjki, samo še espadrile kupim!

Posted by zogca na maj 31, 2009

114 Responses to “Čakam poletje v školjki, samo še espadrile kupim!”

  1. zogca said

    Joj, kako božanska pesem.

  2. Spider said

    Čudovita, res.

  3. John said

    Mujo stoji pred automatom za koka-kolu. Ubaci kovanicu i izađe jedna limenka kole. Ubaci Mujo još jednu i opet izađe limenka. I tako Mujo nastavi dok se jedan iz kolone koja se stvorila iza njega ne pojavi i reče:
    – Oprostite gospodine, jeste li gotovi više? I mi smo žedni.
    A Mujo će na to:
    – Dok Mujo dobija, Mujo igra!
    😉

  4. zogca said

    A se kdo spomni te punce, ki je pela z Novkovićem? Glavna junakinja serije Ljubav u zaleđu je bila.😉

  5. Spider said

  6. Spider said

    nekaj za jutri, druzba:

  7. StaneP said

    Poletje v školjki res lepa pesmica. Tamara je pa legenda, da ne govorim o Ponedeljku…

  8. maxi said

  9. maxi said

    Tale komad mi prikrade svojevrstno žalost…še vedno, pel se je ravno takrat, ko je moj zakon propadal.

  10. zogca said

    Same fantastiko pesmi pod to objavo.

    Jaz sem kot tale Vuk iz Maxijine pesmi.😉

  11. zogca said

    Vuk z veliko, mnogo sam pametna. 🙄

  12. zogca said

  13. maxi said

    Jaz sem kot tale Vuk iz Maxijine pesmi.😉

    I ja…

  14. zogca said

    2000, 2001?

    Tale komad mi prikrade svojevrstno žalost…še vedno, pel se je ravno takrat, ko je moj zakon propadal.

  15. zogca said

    Ta pesem mi je pa večna!!!

  16. maxi said

    2000, 2001?

    2003…poletje, ravno smo se peljali iz dopusta, v zraku nek čuden pritisk, iz radia pa tale komad…

  17. zogca said

    Danes spet strašansko pogrešam princa.😦

  18. maxi said

    oz.popravljam 2002.

  19. zogca said

    Ker jaz sem ta komad prav noro poslušala leta 2000, zato sem mislila. S tem komadom sem tudi odkrila Dina Merlina, ki ga, kakor je zdaj znano, obožujem in je moj najljubši pevec. Koliko po dopustu je počilo? Pravijo, da najpogosteje poči po dopustu.

    2003…poletje, ravno smo se peljali iz dopusta, v zraku nek čuden pritisk, iz radia pa tale komad…

  20. zogca said

  21. maxi said

    Pravijo, da najpogosteje poči po dopustu.

    dokončno, čez 6 mesecev.

  22. maxi said

    Ampak letošnje poletje se (mi) bo vrtel pa tale komad:


    🙂🙂

  23. maxi said

    ….pa tale:

  24. zogca said

    Oja, lepa komada, zelo lepa. In oba zelo strastna.

  25. zogca said

    Zdaj sem pa jokala. Zelo redko jokam zadnje čase, zdaj pa sem.

  26. maxi said

    Verjela ali ne….tudi jaz. Ampak ne na preteklost.

  27. StaneP said

    Jok je zdravilen…

  28. zogca said

    Eh, Stane, jaz sem hektolitre pretočila zaradi njega, pa ga nisem prebolela. Sem pa se navadila živeti brez njega, res sem se. Danes je pa en tak dan, da ga pa res še veliko bolj pogrešam. Da bi me stisnil k sebi in rekel, da bo vse v redu.

  29. zogca said

  30. StaneP said

    Da bi me stisnil k sebi in rekel, da bo vse v redu.

    Na koncu smo vsi samo ljudje. Nežni in ranljivi… Zakaj se ženske tolikokrat delate močne, že skoraj možačaste v odnosu z moškim, čeprav vas imamo nežnevin ženstvene najrajši? Zakaj je to tako težko pokazati in zakaj je potrebno toliko enega pretvarjanja…
    Saj smo vsi v bistvu čisto preprosti. Joške imate vse, tiče imamo vsi. Big deal… Edino kar potrebujemo je srce. Pri tistem drugem namreč. Svojega imamo, samo pokazati ga moramo…

  31. zogca said

    Jaz sem jo princu pokazala in ko sem jo, sem počasi postajala odveč. Dokler sem bila polna same sebe, sem mu bila najbolj čudovita, potem pa, ko sem bila bolna in ranljiva, se je začelo namigovati, da sem težka. Bi rada jaz njega videla, da bi celo poletje ležal, edini izhod pa bi mu bil vsakodnevni obisk zdravnika. Oni mu je pa govoril, kar mu je govoril, saj nekaj od tega je tudi napisal in se še da prebrati. Tako da, Stane, mene kazanje ranljivosti prav daleč pripeljalo ni. In tudi potem, ko je odšel – če bi jaz to pokončno sprejela, bi on bil nazaj v parih tednih. Ker sem pa jokala, cepetala, delala tragedijo, sem pa dokazala, da je imel prav, da me je zapustil. Točno to je izjavil njegov prijatelj. Da sem s tem, kako sem se vedla, ko me je zapustil, dokazala, da je imel prav, ko me je zapustil. Vedla pa sem se kako? Jokala sem kot dež.

    Zakaj se ženske tolikokrat delate močne, že skoraj možačaste v odnosu z moškim, čeprav vas imamo nežnevin ženstvene najrajši? Zakaj je to tako težko pokazati in zakaj je potrebno toliko enega pretvarjanja…

  32. zogca said

  33. zogca said

  34. zogca said

  35. Gaia said

    Ko sedim sama tukaj za ekranom računalnika in poslušam Indexe Bacila je sve niz rijeku, se vprašujem, zakaj so v pesmih vedno ženske tiste, ki odhajajo… moški tisti, ki jih zapuščajo… a ni v resnici drugače? Danes sem ranljiva, zato sem tu… kjer ne smem biti… kje je prostor, kje je mesto, ki je moje mesto…

  36. StaneP said

    Mislim, da je pravi moški vedno zaščitniški do svoje ženske. Je pa res dandanes, da to ni več moderno, čeprav v svoji biti ženske želite točno to.
    Ne vem kaj si mu kazala, toda če si mu kazala svoja realna čutenja, si delala prav. Če se vama ni izšlo, potem očitno nekaj ni štimalo med vama…
    Mislim da je nemogoče, da dvema veza uspe, če nista iskrena v svojih čutenjih.

  37. Gaia said

    Hotela sem reči, da so moški tisti, ki odhajajo…

  38. StaneP said

    Hotela sem reči, da so moški tisti, ki odhajajo…

    Ni pravila. Drži edino to, da je vedno eden prizadet. Tisti, ki je ljubil bolj…

  39. Gaia said

    Ne, ni prizadet tisti, ki je ljubil bolj. Prizadet je tisti, ki je ljubil…. drugi ni ljubil… samo bil je…

  40. zogca said

    Vedno dobrodošla med nami. Pri nas si lahko ranljiva.

    Danes sem ranljiva, zato sem tu… kjer ne smem biti… kje je prostor, kje je mesto, ki je moje mesto…

  41. zogca said

    Gaia, kar nekaj pesmi poje o tem, da je vedno laže tistemu, ki odhaja. In res je tako, veliko teže je biti zapuščen, veliko teže.

  42. zogca said

    Oja, je bil, zelo, dokler mu je bilo to v interesu. Pa se mi zdi, da bi tudi pozneje hotel biti, ampak ni hotel izpasti nefrajer.

    Mislim, da je pravi moški vedno zaščitniški do svoje ženske.

  43. StaneP said

    Ne, ni prizadet tisti, ki je ljubil bolj. Prizadet je tisti, ki je ljubil…. drugi ni ljubil… samo bil je…

    Ljubil bolj ali manj ali samo bil. Saj je vseeno. Boli vedno tistega, ki ljubi, ki mu je mar, ki je v vezo ali karkoli je že bilo, vložil srce. Večji del srca. Zato ga pa ne pokažemo več ali pa ga zelo težko.
    No, in sem sam sebi odgovoril na vprašanje, ki sem ga zgoraj nekje zastavil Žogci in Maxi.

  44. Gaia said

    Nikjer ne smeš biti ranljiv. Tudi znotraj virtualne skupine posameznikov ne. Če lahko pokažeš ranljivost samo do tujcev… tisti, ki te ne poznajo, ne v bistvu, te ne morejo razumeti… torej ne razumejo tvoje duše, tvoje ranljivosti … njihove besede so besede situacije, ne besede, ki so namenjene človeku… a včasih človek ne more drugače… ker nima druge izbire…

  45. StaneP said

    Oja, je bil, zelo, dokler mu je bilo to v interesu. Pa se mi zdi, da bi tudi pozneje hotel biti, ampak ni hotel izpasti nefrajer.

    Nefrajer??? Na katerem planetu je pa dec frajer, če ni zaščitniški??

  46. Gaia said

    Ni stopenj v ljubezni. Ne ljubiš bolj ali manj. Ljubiš ali ne ljubiš. Morda ti je nekdo simaptičen, všečen… a ljubezen ni nekaj, kar se meri…je ali je ni…

  47. zogca said

    Poglej, jaz vem, da je princa zelo bolelo, jaz to vem in o tem sploh ne dvomim. Par mesecev po tem, ko me je zapustil, me je klical njegov prijatelj in mi tarnal, da je on čisto na koncu, da sploh več ne dela, da prihaja v službo opoldne, potem pa bere, kaj sem jaz napisala na forum, skratka, nič od njega, pa da to že poslu škoduje itd. Pa tudi sicer, iz vseh najinih pogovorov. Vem, da je trpel. Ampak hej, poznaš njegovo teorijo? Mi jo je razložil. Boli, hudo boli, potem pa vsak dan boli malo manj in nekega dne neha boleti. To je njegova teorija. In kaj? Si bo našel novo in celo vajo ponovil. Pa še enkrat. In še enkrat. Veš, sicer nikoli ne bi za nikogar tega izjavila, res ne, ampak za princa pa bom – nikoli več on ne bo našel niti približno tako sebi primerne punce, kot sem bila jaz. Je ni, ne obstaja. Bogsigavedi, kaj bo on zdaj s kurbirskim avtomobilom pobiral okoli. Mogoče ga bo pa kakšna prava sponzoruša naučila pameti, da se mu bo razvestlilo vse za nazaj. Pa mu tega ne privoščim. Ne privoščim mu, da bi on bil kdaj tako prizadet, kot je on prizadel mene.

    Boli vedno tistega, ki ljubi, ki mu je mar, ki je v vezo ali karkoli je že bilo, vložil srce.

  48. StaneP said

    Tudi znotraj virtualne skupine posameznikov ne.

    Jaz nisem virtualen. Sem čisto iz mesa in krvi. Samo medij, ki nas druži je virtualen, he, he…
    Čeprav tule čvekamo preko tipk, smo na drugi strani žice vseeno realni ljudje, ki se mogoče kdaj srečamo v mestu, ki se smejemo, veselimo, jokamo in trpimo. Vsi smo enaki, čeprav se ne vidimo v oči.

  49. zogca said

    Jaz si še vedno upam biti. Če se bo zato kdo delal norca iz mene, gre to njemu na čast.

    Nikjer ne smeš biti ranljiv.

  50. StaneP said

    Ni stopenj v ljubezni. Ne ljubiš bolj ali manj. Ljubiš ali ne ljubiš.

    Rad bi se strinjal, pa se ne morem. So različne stopnje in tudi te stopnje ljudje dojemamo različno. Strinjam se pa, da je “prava” ljubezen vedno močna, vedno je najvišje stopnje.

  51. Gaia said

    Danes se vsi bojimo čustev… ker lahko prinesejo razočaranje…a druge možnosti ni. Če ne odpreš sebe v celoti, ne moreš ljubiti. In ne moreš biti ljubljen.

  52. zogca said

    Zakaj se mi potem ni postavil v bran, ko se je njegov prijatelj znašal nad menoj pred širnim internetnim občinstvom? Je vedno branil njega pred menoj, da on ni takšen in takšen, da si jaz vse domišljam, da on tega ne bi naredil. In ko je naredil prav vse, kar je princ govoril, da ne bi, ko ni mogel nič več reči njemu v bran, je bil samo še tiho. Pa ne bi jaz zdaj spet načenjala te teme, ker se je njegov prijatelj umiril in je prijazen do mene. Mislim, ne bi se jaz hotela z njim več prepirati. Ker jaz tako ali tako nisem imela nič proti njemu, imela sem pa veliko proti temu, da se je spravljal name. Zdaj, ko me pusti pri miru, mi je čisto v redu.

    Na katerem planetu je pa dec frajer, če ni zaščitniški??

  53. zogca said

    To zelo drži.

    Če ne odpreš sebe v celoti, ne moreš ljubiti. In ne moreš biti ljubljen.

  54. Gaia said

    Mislim, da si zamešal pojem ljubezni z nečim drugim. Vsak ima svoj vidik.

  55. StaneP said

    Jaz si še vedno upam biti.

    Tudi jaz. Brez ranljivosti so samo tisti, ki so se zaprli v svojo kletko, ker se bojijo biti prizadeti. Toda na ta način so sami ubili svoja lastna čustva, svojo človečnost.

  56. zogca said

    Drži. In vedno je treba upoštevati, da je na drugi strani človek.

    Čeprav tule čvekamo preko tipk, smo na drugi strani žice vseeno realni ljudje, ki se mogoče kdaj srečamo v mestu, ki se smejemo, veselimo, jokamo in trpimo. Vsi smo enaki, čeprav se ne vidimo v oči.

  57. zogca said

    Ni dovolj ljubiti. Treba je biti tudi pogumen in tvegati. Jaz sem bila, on ni bil, ampak je raje ugotovil, da bi se midva čez pet let tako ali tako ločila (saj še sam ni vedel, zakaj) in odšel. Tako mu ni bilo treba tvegati, da nama ne bi uspelo. Nikoli on noče tvegati. Dokler je na varnem, v redu. Ko se je treba pa v zadevo res spustiti, pa sledi umik.

  58. StaneP said

    Če ne odpreš sebe v celoti, ne moreš ljubiti. In ne moreš biti ljubljen.

    Itak!!

  59. Gaia said

    Rada bi verjela, da so “pravi” moški na svetu. Saj verjetno so. Takšni, ki so moški, v pravem pomenu besede. Kot bi verjetno moški želeli imeti “pravo” žensko. Tudi te so… a oboji zelo redki…

  60. Gaia said

    Vsi smo realni, nekje… a tukaj nismo… zunaj tega smo…

  61. zogca said

    Vsi si zase želimo najboljše. Kot najboljše želimo tudi tistemu, ki ga imamo radi. Jaz bi sama odšla, če bi mislila, da zanj nisem najboljša in da on z menoj ne bi bil srečen – sama.

  62. StaneP said

    Rada bi verjela, da so “pravi” moški na svetu. Saj verjetno so. Takšni, ki so moški, v pravem pomenu besede. Kot bi verjetno moški želeli imeti “pravo” žensko. Tudi te so… a oboji zelo redki…

    Smo in ste. Jeba je v temu, ker se vsi skrivamo, igramo, blefiramo… Nočemo biti kar smo. Nočemo kazati realnih čustev, po drugi strani pa hočem biti vsi sami neki frajerji. Moški po svoje, ženske po svoje. Na koncu imamo pa vsi težave…

    Zakaj se mi potem ni postavil v bran, …

    Kdo pa pravi, da je iz istega planeta?
    Še vedno trdim, da je zaljubljen ali ljubeč moški definitivno zaščitniški do svoje ženske. Ga ni boga, ki bi me prepričal v nasprotno. Tisti, ki ni, ali ne ljubi ali je čustveni invalid ali pa imam kakšno drugo težavo.

  63. StaneP said

    Vsi smo realni, nekje… a tukaj nismo… zunaj tega smo…

    Kdo pa potem piše tvoje besede? Elektrončki?

    Jaz bi sama odšla, če bi mislila, da zanj nisem najboljša in da on z menoj ne bi bil srečen – sama.

    Ti si nedvomno na navišji, prvi stopnji ljubezni! Žal se zelo redko zgodi, da se najdeta dva, ki sta enako globoko predana drug drugemu.

  64. Gaia said

    Saj to je ljubezen, mar ne? Ljubiti, ko postaviš osebo, ki jo ljubiš, pred “sebe”… zate je njegova sreča, on, bolj pomemben, kot to, kar bi lahko imela skupaj. Ker veš, da želi nekaj drugega, nekoga drugega. Pustiti (saj ne, da imaš; ne razumet narobe), ko ljubiš… to je ljubezen.

  65. Gaia said

    Pozabila sem… lahko noč

  66. StaneP said

    Lahko noč vsem “elektrončkom”.

  67. Gaia said

    Ne, pišem jih sama. A zate sem samo to, kar vidiš tu napisano. Moje besede ne moreš povezati z osebo. Konkretno osebo. Seveda je za njimi človek. S čustvi. In vsem, kar sodi zraven.

  68. zogca said

    On ima neko ideja, da določenih ljudi ni treba ščititi, ker se znajo zaščititi sami. In določenih ljudi ni treba hvaliti, ker so tako ali tako samovščeni. Je imel pred menoj eno pokvarjenko na stoto potenco, težko bi ženska bila še bolj pokvarjena. On je bila pa uboga, uboga reva, so drugi z njo manipulirali, delala hude pizdarije, ampak ni ona bila krive, ker so vsi drugi vladali z njo. Blablabla, pokvarjena kurba in nič drugega. Ona je bila uboga reva, jaz pa, ki sem mu bila zvesta in sem ga na smrt ljubila, pa me je on zgazil kot ščurka, mene pa ni treba zaščititi. Veš, njemu kompas zelooooo ne dela. In namesto, da bi se Bogu zahvaljeval, da je naletel name, ki sem poštena, me je šel zapustit.

    Še vedno trdim, da je zaljubljen ali ljubeč moški definitivno zaščitniški do svoje ženske.

  69. StaneP said

    Moje besede ne moreš povezati z osebo. Konkretno osebo.

    Seveda ne. Saj jih tudi ne želim. Želel sem samo povedati, da smo ljudje in ne samo stavki…

  70. zogca said

    Tudi jaz vaju pozdravljam. Cel dan sem se vlekla po stanovanju totalno neučinkovita in je mogoče bolje, da grem čim prej spat.

  71. StaneP said

    On ima neko ideja, da določenih ljudi ni treba ščititi, ker se znajo zaščititi sami. In določenih ljudi ni treba hvaliti, ker so tako ali tako samovščeni. Je imel pred menoj eno pokvarjenko na stoto potenco, težko bi ženska bila še bolj pokvarjena. On je bila pa uboga, uboga reva, so drugi z njo manipulirali, delala hude pizdarije, ampak ni ona bila krive, ker so vsi drugi vladali z njo. Blablabla, pokvarjena kurba in nič drugega. Ona je bila uboga reva, jaz pa, ki sem mu bila zvesta in sem ga na smrt ljubila, pa me je on zgazil kot ščurka, mene pa ni treba zaščititi. Veš, njemu kompas zelooooo ne dela.

    Takšen moški iz tvojega pisanja je za moje pojme, slabič. Oz. moški, ki si želi ženske nadvlade, kar pa ni nujno slabo, če najde svojo domino…

  72. zogca said

    Ne gre tukaj za nadvlado, sploh ne. Gre za narobe nastavljen kompas. On ne loči med tem, kdo ga hoče imeti zaradi denarja, kdo ga vara in vleče za nos, kdo ga ljubi. To je njemu vse isto, samo delati se moraš blazno fina in bleferati. Bogseusmili z njim se pogovarjati kot z najboljšim prijateljem in mu vse zaupati, ker on samo melje, kako ga kaj okroža. Če si tiho kot mumija in mu stvari delaš za hrbtom, je pa ves srečen. Tako je bila ona pred menoj boginja, jaz pa zapuščena.

  73. StaneP said

    Ljudi ne moreš spreminjati, čeprav počnejo vse narobe. Lahko jih sprejmeš takšne kot so ali pa greš naprej.

  74. zogca said

    Jaz sem njega sprejela, on mene povsem očitno ni.

  75. StaneP said

    Jaz sem njega sprejela, on mene povsem očitno ni.

    Takle mamo.

  76. zogca said

    Prav res, takle mamo. Zdaj pa spat.😉

  77. StaneP said

    Noč.

  78. Lynx said

  79. zogca said

    Lynx, Džinovića pa jaz po novem poslušam v avtu. Prinesla sem kaseto iz Bosne.😉

  80. Spider said

    Lep dan vsem!

  81. zogca said

    Danes bom očitno spet na Duranovcih.

  82. izbrana said

  83. zogca said

    Izbrana ve, da sem namesto espadril kupila še ene japanke.😉 Pozneje jih pofotkam.😉

  84. Spider said

    Spomini spomini..

  85. zogca said

  86. izbrana said

    Tole danes rabim, tole….

    Žogca, čakam slikco, menda so full lepe japanke😉 !

  87. zogca said

    Božanske so. Popoldne nalepim fotke. Predvsem pa so mi super, ker so res za hodit, bi v njih lahko naredila kilometre in jih tudi bom.😉

    Komad pa noče embedad, enih ne dovolijo. Napiši naslov pesmi, da si ga lahko poiščem.

  88. izbrana said

    O šment. Hero! Mariah Carey

  89. zogca said

    Ups, saj če se prečekira spodnja okenkca, se dobi tudi Hero, ne da bi bil prepovedano embedanje.

    A si že skuhala in kaj???

  90. zogca said

  91. maxi said

  92. zogca said

  93. maxi said

  94. zogca said

    Jaz se tako veselim Prljavcev. Moram nujno jutri po karto, da jih slučajno ne zmanjka, ker če se to zgodi, bom tako jezna nase, da …

  95. Jazz said

  96. maxi said

    In potem najlepša najlepših…

  97. zogca said

    Jup, ta pa je med najlepšimi vseh časov. Kako grozno je to, da na njegov koncert pa nikoli več ne bomo mogli iti.

  98. Jazz said

    maxi said
    June 1, 2009 at 4:43 pm
    In potem najlepša najlepših…

    Eh,daj no daj…😉

    http://www.mojvideo.com/video-pozdravi-doma-svojo-zeno-andrej-sifrer/4092dc0a7f1eb557c3a3

  99. Lynx said

  100. zogca said

    Čez deset dni grem pa na ta koncert.

  101. Spider said

    Za zjokat se lepo:

  102. Spider said

    na srečo so pomladi zadnje čase kratke. Prihaja vroče poletje, ki je bistveno manj romantično, v bistvu pa komaj čakam jesen.

  103. zogca said

    Jaz pa ne, čeprav jesen ni grda, je pa zima grda. Veselim se poletja in upam, da bo čim daljše.

  104. Spider said

  105. zogca said

    Popoldne sem obljubila svoje nove japanke.

  106. Spider said

    Lepe japonke..

    Malo Spiderjeve glasbe:

  107. zogca said

    A tebi tudi zadnjo uro nagaja blog? Meni zelo počasi vse odpira, objavlja.

  108. Spider said

    Ja, mi nagaja..Sem že mislil, da me Zogca ne mara več, pa me hoče odgnat he he he (hecam se)..

  109. zogca said

    Ma ne, šteka očitno vsem. Enim bolj, enim manj. Saj bo verjetno kmalu bolje.

  110. Spider said

    Pa kaj če šteka, važno, da se mi štekamo.

  111. Spider said

    Meni ne šteka več.

  112. zogca said

    Bom preverila.

  113. zogca said

    Aha, dela hitreje. Ne še optimalno, je pa bolje.

  114. zogca said

    ZDAJ IMATE NA POPU POLETJE V ŠKOLJKI!!!

Leave a Reply

 
