Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Koncert Oliverja Dragojevića!

Posted by zogca na maj 30, 2009

Oliver Dragojević menda v Ljubljano pride vsako leto, ampak meni se do včeraj nekako ni uspelo “privleči” na njegov koncert. Verjetno zato, ker so leta, ko sem ga zvesto poslušala, že zdavnaj minila. Tudi za včeraj nisem bila povsem prepričana, ali bom res šla, kajti moja Jovanka je imela družinske obveznosti in sem si mislila: “Oliver in še sama, kaj pa vem! In naslednji teden so tako ali tako Prljavci.” Ker mi je ponavadi žal za stvari, ki jih ne naredim in ne za tiste, ki jih, sem se odločila, da grem. In ne, ni mi bilo žal.

Četudi sem, odkar je odšel princ, bila na veliko koncertih, je bil ta prvi v Križankah. Ne, nisem nič jokala, sem pa na vsake toliko pogledala proti mestu, kjer sva skupaj poslušala skupino Hari Mata Hari in se stiskala drug k drugemu. Še danes imam v nosu vonj njegove kože in še danes ga živo vidim mokrega do kože, ko se je po koncertu ulilo, kot še nikoli doslej v Ljubljani, on pa je šel, da jaz ne bi bila mokra, po svoj avto, da je potem s svojim avtom mene odpeljal do mojega avta, nakar me je pozneje izgubil na obvoznici, ker je on vozil 100 na uro, jaz pa 40. Ampak nič ne de, na koncu sva se našla pri meni doma. Moj princ, bil je takšna sreča in postal takšna nesreča.

Kakor vidite, tokrat fotografije niso primerne za iskanje gub in sivih las, kajti nahajala sem se precej daleč od odra. Ker sem vstopnico kupovala zadnji dan, so bila na voljo samo stojišča, kar je v prevodu pomenilo, da sem stala čisto zgoraj, medtem ko so bili na mestu, kjer se običajno nahajam, stoli. Pa tudi sicer je bil koncert bolj upokojenski od tistih, na katere sem navajena, čeprav so se na samem koncu tudi “upokojenci” razživeli. Ni pa jih uspela k življenju spraviti Danijela, ki nam je takole pela Ide mi.

Če želite, lahko poslušate, kako nam je Oliver zapel refrene pesmi Neka se drugi raduju, Iz mora san pruži tebi ruku in Velo Luko, medtem ko bo za posnetke celih pesmi potrebno počakati kakšen dan ali dva, so namreč preveliki, da bi jih lahko naložila, konvertirati na jih na svojem prastarem računalniku ne morem in bom potrebovala pomoč Webmaherja, ki mu jaz sicer pravim Web. (Apdejt: Web je naložil posnetke s koncerta. Poslušajte Cesarico, U ljubav vere nemam in Kad mi dođeš ti).

Oliver je koncert začel s pesmijo Galeb i ja, zapel pa je večino svojih velikih uspešnic: Skalinada, Cesarica, Nadalina, U ljubav vere nemam, Tko sam ja da ti sudim, Bez tebe, Kad mi dođeš ti itn.

Ko je Oliver imel dovolj, ni imelo dovolj občinstvo. Neka damica je na koncu celo skočila na oder s svojo glasbeno željo in Oliver ji jo je izpolnil, še prej pa jo je varnostnik pospremil z odra.

V kolikor ste danes prvič na Žogcinem blogu, si oglejte tudi reportaže s koncertov Novih fosilov, Lepe Brene in Dina Merlina ali pa video posnetke s prej omenjenih koncertov. Naslednji teden grem na Prljavo kazalište in niti misliti si ne morete, kako zelo se veselim tega koncerta.

73 Responses to “Koncert Oliverja Dragojevića!”

  1. Magi said

    Oliver je zakon, vrhunski umetnik in krasen človek, jaz sem šla kar sama, sem imela stojišče, ker me je bilo malo strah, da bo mraz (je že bilo kdaj v Križankah) in je bilo krasno.Četudi znam že vse skoraj na pamet, ker ponavadi ima približno isti vrstni red pesmi, je vedno posebno doživetje in seveda spomini na Velo Luko, Korčulo, Proizd….

  2. maxi said

    Meni je tale njegova tako zelo lepa:

  3. zogca said

    A ti tudi? Kar se mraza tiče, mene v Križankah ni še nikoli zeblo, mi je pa že bilo vroče.😉 Drugače tudi meni ni za stati na koncertu, kje pa, ne zdržim. Mi je pa trapast ta režim, da so stojišča čisto na koncu zgoraj, kot bi šlo za drugorazredne karte. Očitno je tudi šlo. Upam, da na Prljavcih sploh ne bo sedišč.

    Oliver je zakon, vrhunski umetnik in krasen človek, jaz sem šla kar sama, sem imela stojišče, ker me je bilo malo strah, da bo mraz (je že bilo kdaj v Križankah) in je bilo krasno.Četudi znam že vse skoraj na pamet, ker ponavadi ima približno isti vrstni red pesmi, je vedno posebno doživetje in seveda spomini na Velo Luko, Korčulo, Proizd….

  4. zogca said

    Cesarica je kultna in večna. Meni osebno je najboljša tale.

    Meni je tale njegova tako zelo lepa.

  5. maxi said

    A veš, da menda zdaj pa res grem v BG. Da si ogledam od blizu Srbe.🙂

  6. zogca said

    Kaj pomeni zdaj? Jaz moram poleti nujno iti, nujno. Mi zmanjkuje določenih stvari, ki jih lepe lahko kupim samo v Srbiji.

  7. maxi said

    Zdaj pomeni; da se ponovno dogovarjamo in to za četrtek drug teden.
    Jaz bi tudi imela lepih stvari, upam, da jih najdem dol.

  8. zogca said

    Na tone, na tone, ampak res ne. Lahko kupuješ firmirano, če pa hočeš prišparati … Veš, kako so punce, ki za kruh nimajo, oblečejo pri Kitajcih in na buvljaku? Jaz se tam kompletno opremim s spodnjimi hlačkami, nogavičkami, majčkami, torbicami itd. Moj zadnji set torbic, prinešen iz Beograda, še danes me ženske na ulici sprašujejo, kje sem dobila tako kjut torbice. Po dva evra sem dajala zanje.😉

  9. maxi said

    Jaz se tam kompletno opremim s spodnjimi hlačkami, nogavičkami, majčkami, torbicami itd. Moj zadnji set torbic, prinešen iz Beograda, še danes me ženske na ulici sprašujejo, kje sem dobila tako kjut torbice. Po dva evra sem dajala zanje.😉

    A pri Kitajcih in na buvljaku praviš?! Uuf, to bo zame….jaz imam fetiš na torbice in čevlje.🙂

  10. zogca said

    Kitajci, blok 70, Novi Beograd. In pa buljak, tudi Novi Beograd. Oboje dostopno z busom in tramom, ampak ker si prvič, ti priporočam, da vzameš taksi. Ni drago, če pa vas je več, je pa sploh na pol zastonj. Na buvljaku je več ali manj vedno ista ponudba, medtem ko pri Kitajcih … Tudi je, ampak če imaš pa srečo in naletiš na dan, ko ravno dobijo novo robo in ko je ta roba bila narejena za “zapad”, pa je pristala tam … To je pa, da si obližeš vse prste, prav res.

  11. zogca said

    Vse njegove cesarice!

    http://24ur.com/ekskluziv/glasba/vse-njegove-cesarice.html

  12. zogca said

    Ne morem verjeti!!! In to nobene reklame, nič!!!

    http://www.vstopnice.com/product_info.php?cPath=21_26&products_id=1085&osCsid=af57579b005b401d9343e570ad88d3c5

  13. Zanimivo. Jaz tudi še nisem bil na njegovem koncertu, bom pa zagotovo šel. 😛

  14. zogca said

    Je vredno iti, res, TF. Četudi mogoče nisi u iber fen, je vredno iti vsaj enkrat na njegov koncert.

  15. dodal te bom v blogorolo, ker vidim da dosti porocas s koncertov😀

  16. zogca said

    Hvala. Bi jaz tebe tudi, ampak jaz sem blogorolo spremenila v virtualno diskoteko. Muzka, muzka in muzka. Jup, se trudim. Vedno, ko grem na koncert, naredim tudi reportažo. Sicer imam ponavadi boljše fotke kot danes, ampak ni šlo drugače. Če sem hotela karto, sem morala vzeti, kar je bilo. Grem pa sicer naslednji teden na Prljavce, kar že piše v objavi, pa potem na Stavrosa in Zečića. Se dogaja in je luštno.😉

  17. samo jaz said

    Hmmm… berem o šopingu v Beogradu…
    A da se splača?
    Jaz sicer še nikoli nisem bila tam (zdaj bi tule pasal tisti smeško, ki zardeva), me pa mika. Sem že možu obljubila, da ga peljem letos tja.😉
    Kakšen nasvet, kaj si najbolj splača pogledat, kje prespat…?

  18. Jovanka Broz said

    nimam časa poslušat nobeno pesem. Uletim noter po nekaj ,počekiram tu in tam in letim. Žogca poslušaj ti za mene. Imam polno hišo ljudi(zunaj)😀

  19. Spider said

    Me veseli, da si se imela lepo…

  20. zogca said

    Na tvojem mestu bi jaz vzela aranžma pri eni od turističnih agencij, ker so izjemno poceni in ti vse pokažejo, pa tudi za spanje imaš poskrbljeno.

    Kje prespati, ne vem, ker jaz spim pri teti, ti pa lahko pogledam na internetu za poceni hotele. Kaj se splača videti? Sam center Beograda, seveda, potem Kalemegdan, Ušče, potem pa na drugi strani Dedinje, tam Hišo cvetja, pa na Slaviji hram svetega Save, pa na Tašmajdanu cerkev svetega Marka. Pa na kakšen splav se splača iti. In jesti na Skadarlijo. Tako nekako.

    Kakšen nasvet, kaj si najbolj splača pogledat, kje prespat…?

  21. izbrana said

    Žogca, jaz bi enkrat šla…

    Jaz dam avto, ti pelješ😉 !

  22. zogca said

    Komot, Izbrana, komot. In sploh se ne hecam.

  23. zogca said

    Drugače je vožnja do Beograda čisto easy. Ne pišem to Izbrani, ampak drugim. Samo naravnost in nič drugega. Ko pa človek enkrat pride v Beograd, se pa stvari res lahko malo zapletejo, če ne pozna mesta.

  24. Spider said

    res je čist izi..samo naravnost po biši cesti bratstva i jedinstva.

  25. maxi said

    Drugače je vožnja do Beograda čisto easy. Ne pišem to Izbrani, ampak drugim. Samo naravnost in nič drugega. Ko pa človek enkrat pride v Beograd, se pa stvari res lahko malo zapletejo, če ne pozna mesta.

    Meni je sestrič rekel, da smo čez cca 6 ur dol. Tudi s spanjem in poznavanjem Beograda se ne obremenjujem, ker je on vodič in hkrati gostitelj. In ker hodi že cca 2 leti dol vsaj 1x na mesec, me prav nič ne skrbi.

  26. Spider said

    Beograd je lep, če si kaj nostalgika.Sam po sebi ni ne vem kako lepo in zanimivo mesto. meni je recimo Ljubljana lepša.

  27. zogca said

    Absolutno, šest ur je čisto dovolj. Moj busar je bil dol najkasneje v sedmih urah in pol, s tem, da bus vozi malo počasneje in vedno je naredil vsaj dve 20 minutni pavzo. Vodiča pa tako ali tako povsem očitno imaš, tako da … Samo luštno se imej.😉

  28. zogca said

    Vam nalepim kakšno fotografijo iz Beograda. Nekaj malega imam na računalniku, večina pa je še iz nedigitalnih časov.

  29. zogca said

    Nič več, po novem se vozi po avtocesti.😉

    amo naravnost po biši cesti bratstva i jedinstva.

  30. zogca said

    Mah, kaže, da sem razen na tej na vseh gor tudi jaz.

    Ušče, fotografirano s Kalemegdana.

  31. Spider said

    Malo Oliverja:

  32. Spider said

  33. zogca said

    Danes sem se zelo luštno potepala in naredila cel kup prečudovitih fotografij. Jutri na blogu.😉

  34. Spider said

    Ti kar.:)

  35. zogca said

    Danes se mi ne ljubi nič pisati, tako prijetno zaspana sem. Gledam Selo gori, a baba se češlja.

  36. Spider said

    Aja Oliover je meni tud kar kul, če sem malo romantično razpoložen…za vsakodnevno uporabo mi je malo preosladen.

  37. zogca said

    Jaz sem ga nekoč precej poslušala, zdaj pa mi ne seže do srca. Meni so srca seže Dino Merlin. On je moj Dragojević.😉

  38. Spider said

    Jaz sem bil včasih obseden z Balaševićem. Ne morem ga več poslušati, čist sem ga naveličan.

  39. zogca said

    Jaz sem vmes delala pavze, zato ga občasno še vedno rada poslušam.

  40. Lynx said

    Kakšen nasvet, kaj si najbolj splača pogledat, kje prespat…?

    Sam center Beograda, seveda, potem Kalemegdan, Ušče, potem pa na drugi strani Dedinje, tam Hišo cvetja, pa na Slaviji hram svetega Save, pa na Tašmajdanu cerkev svetega Marka. Pa na kakšen splav se splača iti. In jesti na Skadarlijo. Tako nekako.

    Če bi bila moški, bi dodal še sprehod skozi “Picin park” do hotela Slavija na laško pivo. 🙂

  41. Magi said

    Prišla nazaj, naredila biznis in kupila sedežno preko “Bolhe”, šla gledat na Bled in mi jo v po0nedeljek pripeljejo.Potem pa še dva kroga okoli jezera in je dan popoln.Oliver ima pa še toliko dobrih pesdmi, ki se zame osebno boljše od vseh teh bolj znanih npr.Brod u boci, KLjuč života, Dobar dan, Molitva za Magdaleno, Dobro jutro tugo, Pismo moja…sploh ne vem, te so mi vse fenomenalne.
    Naslednji teden grem službeno v Estonijo, zna biti tudi zanimivo, potem pa na Stavrosa in Zečiča, ki ima tud komade “za žile rezat”, smo rekli v študentskih časih.
    Se bo dogajalo, da moram pazit, da kje sebe ne srečam:))).

  42. zogca said

    A ti greš tudi na Stavrosa in Zečića? Jaz tudi. Meni se je tudi danes veliko dogajalo in tudi sem bila na Gorenjskem koncu.😉

  43. Magi said

    Ja, grem in se veselim!!!!!
    Me veseli, da si imela lep dan. Jaz vzamem zdaj še princeso Maximiliano prvo (mačji otrok) in greva gledat pod kovter,
    lahko noč vsem,

  44. zogca said

    Jaz bom pa še malo zehala po dnevni sobi.😉

    Lepo pančaj!

  45. Spider said

    jaz grem pa malo ven, v disko, spit kakšno fajn pijačo, babe prečekirat..

  46. zogca said

    Za nas upokojence to ni več. :mrgreen:

  47. Spider said

    Jaz moram čimprej nekaj na luleka nataknit, drugače se mi bo zmešalo.

  48. Lynx said

    Jaz moram čimprej nekaj na luleka nataknit, drugače se mi bo zmešalo.

    Tudi to ni več za nas upokojence.

    Za Lynxa ena najlepših balad vseh časov:

  49. Spider said

    Jaz pa se za danes poslavljam z Mandićem:

    cau..

  50. zogca said

    Me je kar groza, ko sem pomislila na kar eno natikanje tam. Jaz sem očitno postala totalna nuna. Raje imam, da me pobere, kot da bi kar z enim seksala.

    Jaz moram čimprej nekaj na luleka nataknit, drugače se mi bo zmešalo.

  51. Lynx said

    Žogca, a ti mene kaj zezaš prek maila?

  52. zogca said

    Kako? Nikoli ti nobenega mejla nisem poslala.

  53. Lynx said

    Pozabi. Nekdo drug je.

    Lahko noč

  54. zogca said

    Jaz tudi sicer nimam navade zafrkavati ljudi. Zbala sem se, da si začel dobivati obvestila o napisanih komentarjih, kot jih je takrat eno dopoldne Maxi, če se spomniš.

  55. zogca said

  56. vlatka said

    žogca

    samo, da si se imela lepo. 🙂

    P.S.
    In nekdo ti je prišepnil, da boš na koncert šla…je res?

    P.S.2
    veš kaj ti povem? Ti si eno krasno bitje. In jaz te imam rada. Pa naj zveni še tako čudno.

  57. zogca said

    Je res. In da, bilo je luštno. Naslednji teden pa Prljavci, joj, se že veselim.

  58. zogca said

  59. vlatka said

    žogca,

    super, škoda, da nisem bližje, bi ‘koj šla s tabo. 🙂 🙂

  60. Jazz said

    Vsi s kurami spat..? 😦

  61. samo jaz said

    Jutro vsem!

    Nasveti glede Beograda vzeti na znanje.😉
    Hvala!
    Jaz bi sicer šla dol z lastnim prevozom (po možnosti z motorjem)… čeprav… sem slišala, da zna kakšen dober “pleh” tam zelo pogosto zmanjkat – res?

    Žogca, kolikor vem, sta s Spiderjem po letih precej blizu; 2-3 leta razlike, mogoče, tako da tvoja izjava glede upokojencev ne zdrži…😉

    Zdaj pa ven na sončka!🙂

  62. zogca said

    Znal je zmanjkati, znal. Čeprav, po drugi strani, se tudi tam vozijo strašne limuzine, tako da … Je pa tako, da je tam mafija precej povezana s policijo in ni malo primerov, ko so tujcu ukradli avto, on je to prijavil na policijo, potem pa ga je lopov klical in mu nazaj prodajal njegov lasten avto. Kako je vedel, na kateri številki ga lahko dobi? Kako je vedel številko njegove sestre, brata, tete, strica, pri katerem ta tujec preživlja počitnice? Vedela jo je policija, torej je jasno, kdo je lopovu povedal. Je pa tako, večina gre s svojim avtom in se s svojim avtom vrne brez kakršnihkoli težav.

    Jaz bi sicer šla dol z lastnim prevozom (po možnosti z motorjem)… čeprav… sem slišala, da zna kakšen dober “pleh” tam zelo pogosto zmanjkat – res?

  63. zogca said

    Zaspani smo, zaspani.😉

    Vsi s kurami spat..?

  64. maxi said

    Zaspani smo, zaspani.😉

    Jaz nisem zaspana sem pa naspana.🙂

  65. zogca said

    Jaz sem vstala že ob desetih, torej nisem naspana. Če bi spala do dveh …

  66. Jazz said

    “Na Belgrad,na Belgrad!” se je drl že Švejk… :mrgreen:
    Mam na to mesto čisto posebne spomine,prvo zares veliko, poleti od vročine razžarjeno in smogasto s posebnim vonjem… pa hitna pomoć,po nori vožnji s policaji v neki veliki sobi na zasilni postelji med ponesrečenimi,bolnimi,pretepenimi in umirajočimi…nekomu sem odstopil deko,ker jih ni bilo za vse… kot v kakšnem srbskem filmu😉 Pa,ko sem se čez par mesecev še drugič znašel tam,mi je sestra očitala kaj da ji nisem nič prinesel… Slovenac pač…:mrgreen: aja,pa Svetlana se izgovori s širokim e!😉

  67. Jazz said

    maxi said
    May 31, 2009 at 11:14 am
    Zaspani smo, zaspani.

    Jaz nisem zaspana sem pa naspana.

    Kako moreš!!😉 Jaz sem samo štiri ure. 😦

  68. zogca said

    Štiri ure? Meni je takšno stanje za umret.

    Jaz sem samo štiri ure.

  69. Jazz said

    zogca said
    May 31, 2009 at 1:07 pm
    Štiri ure? Meni je takšno stanje za umret.

    Ja,saj je…do prve kave!😉

  70. Spider said

    Oj narode. Tokrat od Spiderja nekaj malo drugačnega, a vseeno odličnega:

    2Pac…Ghetto Gospel

  71. zogca said

    Ne pijem kave.😉

    do prve kave!

  72. Jazz said

    zogca said
    May 31, 2009 at 1:27 pm
    Ne pijem kave.

    No ja.Saj kapučino je ene vrste kava.Sicer ne budi od mrtvih,pa vseeno.😉

    http://en.wikipedia.org/wiki/Cappuccino

  73. zogca said

    Oja, kapučino imam pa rada. Žal ni isto, kava ali kapučino, zato se v nadaljnih dneh tudi kapučinu odrekam, ker se bojim, da z njim uničujem dieto, preveč je OH-jev v enem zavojčku.

Leave a Reply

 
