Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

In nič več!

Posted by zogca na maj 28, 2009

NEKAJ ALI NEKDO

Vsak od nas je samotna gora,
otok,
mogoče zvezda,
ali nekaj še bolj samotnega,
temnega v temi.

Čudež je že to,
da se pojavi nekaj
ali nekdo,
ki to temo razžari.

In nič več.

Neža Maurer

70 Responses to “In nič več!”

  1. zogca said

  2. zogca said

    Alkohol v Sloveniji povzroča previsok krvni davek. Bi morali vinjeni vozniki, ki povzročijo nesrečo, plačati vse stroške zdravljenja? Trenja, nocoj ob 20.00 na POP TV.

    O tem smo že pisali na blogu in se strinjali, da se ne strinjamo.

    Kje ste, moje čveke?😉

  3. Spider said

    Klele. He he

  4. zogca said

    Jaz sem šla popoldne kar spat. Zdaj pa vidim, da ste vsi pospali.😉

  5. Nevenka said

    Moj čudež je prišel, razžaril, ugasnil in odšel…Pustil me je zbegano in samo. Prej sem verjela v čudeže…

  6. vlatka said

    V temi se vedno najde kakšna lučka 😀 😀

  7. zogca said

    Če sodim po pesmi, Nevenka, bi že za tak en čudež morali biti hvaležni.

  8. zogca said

    Jup, ampak na vsake kvatre kdaj si človek zaželih pravih in močnih žarometov.

    V temi se vedno najde kakšna lučka.

  9. zogca said

  10. maxi said

    Ooo Neža, kako je ta gospa vešča meni všečnih frekvenc.🙂

  11. maxi said

  12. vlatka said

    ja, žogca,

    se strinjam.

    Morda je pa bolje vseeno mala lučka vedno, kot moćan žaromet, pa tema…. 😉

  13. Jazz said

    Kaj lučka… Kres!! 😉

  14. veter_02 said

    Malo off topic za Zogco – zakaj coca cola ni zdrava. Iz blazno zanesljivega vira😉

    http://health.yahoo.com/news/healthday/toomuchcolacancausemuscleproblems.html

  15. Spider said

  16. zogca said

  17. zogca said

    Ampak temo sem imela, popolno, več kot eno leto. Zdaj hočem kakšen žaromet.

    Morda je pa bolje vseeno mala lučka vedno, kot moćan žaromet, pa tema….

  18. zogca said

    Najboljša je.

    Ooo Neža, kako je ta gospa vešča meni všečnih frekvenc.

  19. Spider said

  20. StaneP said

    Spider, zopet izbiraš dobro glasbo. Takrat je bila pomembna še glasba, danes je žal navčekrat pomemben šov in/ali stas…

  21. zogca said

  22. zogca said

  23. Lynx said

    Ampak temo sem imela, popolno, več kot eno leto. Zdaj hočem kakšen žaromet.

    Saj ga imaš. Z eno napako. Dela ne.

  24. Pij, jej, kavsaj, za avto se ne ravsaj!

  25. zogca said

    Kako naj ga torej prižgem?

    Lynx, si že zdrav?

    Saj ga imaš. Z eno napako. Dela ne.

  26. zogca said

    😯

    Pij, jej, kavsaj, za avto se ne ravsaj!

  27. Lynx said

    Kako naj ga torej prižgem?

    Včasih je boljše kupiti novega, kot popravljati starega. 😉

    Lynx, si že zdrav?

    Ne morem reči da sem v top formi. Za silo.

    Za lahko noč- Lynx eyes ;-):

  28. zogca said

    Ta stari žaromet je lepši.

    Lahko noč ti želim.

    Pa glej, da boš do leta 2028 zdrav.😉

    Včasih je boljše kupiti novega, kot popravljati starega.

  29. Lynx said

    Ta stari žaromet je lepši.

    V vsaki trgovini ne, ponekod pa se dobijo tudi lepši.
    Ne bodi kot Pajek. Ne živi v iluzijah. Lepota stvari in ljudi je velikokrat v naših glavah.

    ZPR LN

  30. zogca said

    Jaz živim v poletni Ljubljani in to je kar luštno.

    Sanjaj me!!!😉

  31. Lynx said

    Sanjaj me!!!

    Dobro jutro

  32. zogca said

    Oooooooooooo, Fosili.🙂

  33. Lynx said

    Nekaj za Žogco:

    Re: Pogrešam ga!
    Napisal: ne-dam-se
    Datum: 27.05.2009 22:31

    … nisem se hotela mešat, ker morda komu ne bodo všeč moji pomisleki, ampak če kaj, mi boste težko očitali, da ne vem za kaj gre, ker poznam takšna prebolevanja na dolge proge (meseci, leta …). Nekje sem enkrat brala, da žalovanju (za zvezo, za človekom, v primeru smrti ali ločitve, srce to občuti podobno usodno …) težko določimo rok trajanja. Za nekatere je to nekaj dni, za druge tudi do pet let (mislim, da so ravno pet let omenili, pa ne nujno, da je to skrajna meja, tako kot ni nekaj dni spodnja skrajna meja, ker so gotovo tudi ljudje, ki rabijo ure, mogoče minute …).

    Samo v premislek bi pa povedala tole:

    Včasih takšna žalovanja na dolgi rok ljudje tudi pestujemo. V imenu ljubezni. Nekje globoko v nas je prepričanje, da globja kot je ljubezen, dlje naj bi žalovali. In si potem ne pustimo ‘nehati’ žalovati. v dokaz sebi, svetu, dotičnemu … nehote, nevede. Pa vendar. Iz nekega prepričanja, da je to DOKAZ globine naše ljubezni.

    Pa je res?

    Jaz v to ne verjamem. Pa sem počela prav to.

  34. zogca said

    Lahko, da je res, da to počnemo. Ali je to tudi dokaz ljubezni, ne vem. Jaz zase vem, da sem ga imela neskončno rada in ga imam še vedno rada. Kot vem tudi, da vsemu, kar se je zgodilo, navkljub, ne morem verjeti, da je vse, kar je on govoril in čutil do mene, bilo zlagano oziroma ni obstajalo. Še huje, ne morem se sprijazniti s tem njegovim “to, da se imava rada, sploh ni več pomembno”. Kaj pa je drugega pomembno, kot to, da se imava rada?

    Včasih takšna žalovanja na dolgi rok ljudje tudi pestujemo. V imenu ljubezni. Nekje globoko v nas je prepričanje, da globja kot je ljubezen, dlje naj bi žalovali. In si potem ne pustimo ‘nehati’ žalovati. v dokaz sebi, svetu, dotičnemu … nehote, nevede. Pa vendar. Iz nekega prepričanja, da je to DOKAZ globine naše ljubezni.

    Pa je res?

  35. zogca said

    Dobila sem karto za Dragojevića! Jih kakor ni bilo več, potem pa so spet bile. Skratka, imam karto!

  36. zogca said

  37. Jazz said

    http://www.mojvideo.com/video-vonda-shepard-baby-don-t-you-break-my-heart-slow/26a25f1442e2390c8c18

    Huh… mesec ljubezni je skoraj mimo.😉

  38. Jazz said

  39. zogca said

    Jaz sirotica je sploh več ne pijem.😦 OH in te stvari. Pa tudi sicer je ne spijem ogromne količine. Bom pa podrobno prebrala. Sem samo preletela. Zaspana sem kot hudič, pa ne morem spati, ker moram na koncert.

    Malo off topic za Zogco – zakaj coca cola ni zdrava.

  40. zogca said

    Maj je bil čudovit, ampak ljubezni ni bilo pa NIČ.

    Huh… mesec ljubezni je skoraj mimo.

  41. zogca said

  42. Spider said

  43. zogca said

    Odoh ja na Oliverja. Bodite pridni.😉

  44. Jazz said

    zogca said
    May 29, 2009 at 7:40 pm
    Odoh ja na Oliverja. Bodite pridni.

    Me spraviš noter?Bi tudi…🙂

  45. Spider said

    Lepo se imej, Zogca..

  46. Spider said

  47. zogca said

    Jaz nisem varnostnik.😉

    Me spraviš noter?

  48. zogca said

    Je bilo luštno. Jaz sem sicer navajena na drugačne koncerte, ta je bil bolj mirne sorte, ampak na koncu so se tudi “upokojenčki” razživeli.😉

    Lepo se imej, Zogca.

  49. Boom said

    hoj! me dolgo že dolgo ni bilo tu🙂

  50. zogca said

    Si že dobil neopravičene ure!:mrgreen:

  51. Boom said

    ma, se ful stvari dogaja

  52. Boom said

    …in zmanjkuje časa

  53. zogca said

    Upam, da se dogajajo lepe stvari. No, te berem na Političnem čveku. Sploh takrat, ko se strinjaš z menoj. Napaka, saj se vedno strinjaš z menoj, sploh takrat, ko podpreš moje mnenje.😉

  54. Boom said

    ne morem rečt, da so ravno lepe. Letos je eno čudno leto se včasih mi zdi, da bi bilo treba naredit neko bilanco in … se odločit kako naprej. Danes sem pa še posebej … kako naj rečem … ne ravno optimističen.

    Si na poltičnem nekomunistka? se mi je zdelo🙂

  55. zogca said

    Jup, to sem jaz.😉

    Si na poltičnem nekomunistka? se mi je zdelo

  56. zogca said

    Meni pa se na nek način ne dogaja nič, čeprav se mi dogaja veliko. Luštno se imam, ampak ni nekih premikov naprej. Pa globoko verjamem, da bodo in sem zelo optimistična. Edino ta obsesija z materinim znamenjem me zdaj meče. Eni pravijo, da sem hipohonder. Upam, da sem res.

    To, kar tebe daje, je zasebno ali poslovno?

    ne morem rečt, da so ravno lepe. Letos je eno čudno leto se včasih mi zdi, da bi bilo treba naredit neko bilanco in … se odločit kako naprej. Danes sem pa še posebej … kako naj rečem … ne ravno optimističen.

  57. Boom said

    in? kako ti preživljaš zadnje čase (da ne berem za nazaj)?

  58. zogca said

    Pa je vredno prebrati za nazaj, veš. Ne vsega, ampak popopise pa že. Sem bila na Plitvičkih jezerih, pa v Gorici, potem v Jasenovcu in Bjelovarju. Tako, potepam se. Tudi jutri se bom, če ne bo deževalo. Nocoj sem bila na Oliverju, naslednji teden grem na Prljavce, še naslednji na Stavrosa in Zečića. Ne morem reči, da mi je hudo. Aja, pa hujšanje napreduje.

  59. zogca said

    Edino princ ne pokliče. 😥

  60. Boom said

    To pa bom prebral. Glede princa pa … res se ne splača metat življenja proč s čakanjem, ampak mi je jasno, da ti ta nasvet ne bo pomagal. Sicer pa biti sam sam ali biti sam v dvoje, kaj je boljše?

  61. zogca said

    Oja, sem raje sama sama kot sama v dvoje. Veš, mnogi mislijo, da ne vem kaj zamujam. Zakaj bi bila z nekom samo zato, da z nekom sem? Jaz tega tako ali tako ne morem. Če nekoga ne ljubim na smrt (kot princa), ga ne prenašam dobro v stanovanju, me moti, me ovira. Tako da … Jaz ne potrebujem družbe za vsako ceno, daleč od tega.

  62. Boom said

    Naj se sliši še tako kruto, ampak jaz sem prepričan, da vama s princem na dolgi rok ne bi šlo.

  63. zogca said

    Vidiš, jaz pa sem trdno prepričana v obratno. Obe roki dam v ogenj, da bi nama uspelo. A kaj …

  64. Boom said

    prevelika različnost.

  65. Boom said

    Verjemi izkušnjam

  66. zogca said

    Midva si sploh nisva različna, res ne. Midva sva si karakterno precej podobna, le po temperamentu si nisva, ampak je to bilo tako luštno. Meni je bilo lepo z njim in njemu z menoj. Ni on mene zapustil, ker mu ne bi bilo lepo z menoj, daleč od tega. Midva sva si res podobna. Pa so ljudje, ki so mi po raznih takšnih in drugačnih nazorih bližji, ampak jaz z njimi ne bi mogla, s princem pa sem lahko, ker on mi je bil blizu pa po tistem veliko bolj bistvenem.

  67. Boom said

    žogca, na začetku je vedno lepo. Ampak pustimo to.

  68. Boom said

    zgleda, da je čas, da grem spat.

  69. zogca said

    Mislim, da bi nama bilo z leti še lepše, ker bi on nehal biti paranoičen, ker bi videl, da za to ni nobenega razloga. Lepo spi, če se odpravljaš spat. Jaz še ne grem. Bom najprej uredila reportažo s koncerta, pa malo gledala moje nadaljevalke. Skratka, uživala.😉

  70. Jazz said

    zogca said
    May 30, 2009 at 12:12 am
    Jaz nisem varnostnik.

    Če bi uporabila svoj De Colt´e,bi prišla naša cela druščina noter….😉

Leave a Reply

 
