Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Žogobrcen dan!

Posted by zogca na maj 27, 2009

Barcelona tretjič ali Manchester United četrtič? Na eni strani Valdes, Puyol, Toure, Pique, Keita, Busquets, Xavi, Iniesta, Messi, Eto’o, Henry, na drugi Van der Sar, O’Shea, Ferdinand, Vidić, Evra, Park, Carrick, Anderson, Giggs, Ronaldo, Rooney, med njimi pa Busacca. Naj zmagajo prvi ali drugi, na stavnici ni izrazitega favorita, brez dvoma bo šlo za tekmo leta.

Če boste tekmo gledali zaradi ljubezni do nogometa ali pa se boste mogoče samo hoteli navduševati nad potnimi mišičastimi telesi, vas vljudno vabim, da svoje vtise napišete tudi tukaj. Čeprav sicer na blogu ne dovolim nikakršnega “fajtanja”, bom nocoj, če bo v Rimu res vroče, dovolila “en tak fejst” nogometni “fajt”.

62 Responses to “Žogobrcen dan!”

  1. Sasheen said

    a coca colo si že dala v hladilnik???

    barca bo zmagala

  2. Lynx said

    … hoteli navduševati nad potnimi mišičastimi telesi…

    Ja, ziher.

  3. Spider said

    To bo sanjski finale, prava sladica za nas fuzbaloljubce.

  4. zogca said

    Ne, ne smem, na beljakovinski dieti sem. Bom pila Jamnico.😉

    a coca colo si že dala v hladilnik???

  5. zogca said

    Za koga boste navijali, druščina?

  6. Jazz said

    zogca said
    May 27, 2009 at 7:07 pm
    Za koga boste navijali, druščina?

    Za NK Dekani!

  7. webmaher said

    v vsakem primeru zmagajo moji:mrgreen:
    tko da fajta ne bo, sam nogomet naj zmaga pa bo…rahli favoriti so sicer Manchester United..sicer pa ne pričakujem kaj preveč lep nogomet, ker je preveč v igri..upam pa da se motim in bomo gledali nogomet kdo da več:mrgreen:

  8. zogca said

    Kako so lahko oboji tvoji, kako to gre?

    Tudi jaz mislim, da je preveč v igri, da bi se šli kdo da več.

    A stavil si kaj?

  9. webmaher said

    kako so oboji moji…navijam že celo življenje za MU in Barcelono…upam, naslednje leto na finale Barcelona – Juventus potem bo pa fajt z Žogco za vsako žogco:mrgreen:

  10. webmaher said

    kakšni blesavi faktorji 2,55 na zmago obeh🙄
    ne bom nič stavil, je pa dober faktor če padejo 3 goli ali več…4,85
    sicer pa morda začnem resno s stavami čez kaka dva meseca..bom še videl kaj in kako..

  11. zogca said

    Jup, se bova tepla.😆

    upam, naslednje leto na finale Barcelona – Juventus potem bo pa fajt z Žogco za vsako žogco

  12. webmaher said

    valjala po blatu će bo treba do zadnjega diha:mrgreen:

  13. zogca said

    A ti bi se kar v blatu tepel? 😆

    Jaz ne, ker bi si tako pokvarila pričesko. 😆

  14. webmaher said

    sej bi se še tale lohka zraven valjala – evo Žoga ma že sliko s finalne tekme😆

  15. zogca said

    Tile na mojvideo so že čisto ziher, da sem lezbijka in imam rada blondinke.😉 Kar lepi, kar lepi, bodo moški prihajali na moj profil.😉

  16. webmaher said

    spet težave s PCjem…internet in fuzbal ne gresta skupaj istočasno😦

  17. zogca said

    Žogca je bila v šopingu.

    Dvoje luštne japanke sem si kupila, bile so skoraj zastonj, da bom lahko poleti razkazovala nalakirane nohte.😉

    Moram pa si kupiti še kakšne bolj fine in elegantne, ampak jih ne najdem.

  18. zogca said

    Neopravičene so pred vrati.:mrgreen:

    internet in fuzbal ne gresta skupaj istočasno

  19. zogca said

    Bocelli poje!!!

  20. zogca said

    In še tole sem kupila.

    Tri komplete imam, kar meni seveda zadošča, ampak ko pa ne bom več spala sama in bo prišel princ (z nekaj sreče čim prej), bom pa rabila štiri komplete. Floroscentno zelen in oranžen gresta skupaj, morala pa sem skombinirati še tistega temnega in sem kupila tega.

    Takole pa gre skupaj z že obstoječim temnim.

    Zdaj pa dovolj špopingiranja za nekaj časa.

  21. zogca said

    Skoraj gol takoj na začetku.

  22. Lynx said

    Za NK Dekani!

    Jaz pa za Korte. 😀

  23. zogca said

    Gooooooooooooooooooooooooooooool!!!

  24. Lynx said

    Za koga boste navijali, druščina?

    Ponavadi ne navijam za Hrvate, Srbe in Italijane. Verjetno zato, ker ne maram prepotentnosti. Ali pa se mi samo zdi, da so omenjeni prepolni sebe. Za Špance in Angleže mi je vseeno.

  25. web v rezervi said

    Evo mene na rezervnem PCju….tu pa lahko gledam in pišem istočasno…Barca je precej bolje in prav čudi me kako so MU nemočni…Alex pa sam žveči-men bi že čeljust preč padla pa živčen bi bil kot pes:mrgreen:

  26. web v rezervi said

    Snemam celo tekmo in nekaj slikc sem tut že naredu, upam, da mi ne zmanjka placa na disku, ker tole pa bo več kot 20GB….bo treba še enga ornk prenosnika kupit, tkole to več ne gre🙄

  27. zogca said

    Jaz pa rada navijam za Italijane in Srbe.😉 Za Hrvate že malo manj. Polčas. Da si naredim zeljato solato. Joj, kam smo padli. Namesto kokakole jamnica, namesto sladoleda solata. Ampak je za preživeti, se ne pritožujem.😉

  28. webmaher said

    evo sem že iz ilegale Bocelli za Žogco😆
    kaj a rezervnega weba pa ne boš spustila😆

  29. webmaher said

    ulalalala 16GB ponucal za prvi polčas, sam še 54GB placa sunčece ti presvetlo:mrgreen:
    bo treba tegale prodat Žogci pa novga PCja kupit z vsaj 1 TERA BAJT placa:mrgreen:

  30. zogca said

    Oooooooooooooooooooooo …

    Bocelli za Žogco

  31. zogca said

    Za sto evrov?😉

    bo treba tegale prodat Žogci

  32. izbrana said

    Pa daaaaaaaaj Žoooooogcaaaaaa, a bi nehala no s tole posteljnino. Zaradi nje sem sicer “našla” tebe, kar je sicer ena tistih najlepših stvari…. Ampak… Takele posteljnine pa še zmerej niiiimaaaaam!😦

    In ja, goooooooooool je spet skoraj bil…..

    Saj grem dol. Nimam pojma o nogometu!😉

    Ko bo kakšen hokej, pa mogoče kaj dodam!!!

  33. zogca said

    Vidiš? Lucky posteljnina. Brez nje se midve ne bi našli.

    Zaradi nje sem sicer “našla” tebe, kar je sicer ena tistih najlepših stvari….

  34. zogca said

    Stativa!!!

  35. zogca said

    Pohiti, ker se ta program ukinja. Ne delajo novih, prodajajo, kar je ostalo na zalogi. Meni so to barvi prinesli iz skladišča po naročilu, ker jaz sem hotela prav to barvo, ker jo potrebujem za kombiniranje. Mislim, ne more princ spati na neskombiniranih barvah, če je princ.

    Takele posteljnine pa še zmerej niiiimaaaaam!

  36. web v rezervi said

    Žogca 100€X5 pa še zmeri bi bil poceni…Izbrana a pol NHL končnico zdej gledaš😆

  37. izbrana said

    Ja bejba, kaj pa, če bi ti to kaj zrihtala?

    A se to da?

    Ti bom v toplicah Jamnico pa solatko plačala! No, lahko tud Colo in sladoled😉 !

  38. web v rezervi said

    aja, da še mal kvaliteto slike na UPC kablu prekomentiram…analogna je še kar stem da je na TV 3 precej boljša kot na ORF 1 in HTV 2…zgleda da je to namerno, da ni blo treba zatemniti slike….na digitalnem UPC pa slika sicer lepša pa še vedno poden od podna, če bi to slučajn moral plačevati bi reku jok brate odpade😆

  39. izbrana said

    Ja ne Web, tale fuzbal tekma se je čakala celo večnost in moški del gospodinjstva danes za spremembo že dve uri ni potreboval daljinca! Čudno🙂 ….

  40. web v rezervi said

    ja sej Izbrana, ponoč pa ti prideš na vrsto:mrgreen:

  41. web v rezervi said

    Messiiiiiiiiiiiii 2:0😆

  42. zogca said

    Ja, gooooooooooooooooooooooooooooooool, ko je Žogca ravno lulala.😉 Ampak sem potem brez hlačk videla posnetek gola. 😆

  43. zogca said

    Lahko. Ne želiš sama izbrati barv?

    Ja bejba, kaj pa, če bi ti to kaj zrihtala?

    A se to da?

  44. zogca said

    Ruf mich an, ko bo konec tekme, pa se zmeniva, katero barvo hočeš in katero dimenzijo potrebuješ.

  45. zogca said

    Žogca še za nov računalnik ne bi dala 500 evrov, kaj šele za starega.

    Žogca 100€X5 pa še zmeri bi bil poceni…

  46. izbrana said

    Sej okvirno se pa za barve lahko slišiva, a ne? Ampak, jaz bi res! (smeškokizardeva)

    Web, jaz več ne zdržim ponoči😉 ……

  47. izbrana said

    No, sva bili na liniji, totalno!!!🙂

    Te rufnem!😉

  48. web v rezervi said

    Žogca kaj boš snemala Basic Instinct III…a tole dons brez hlačk je bil že uvodni kader:mrgreen:

  49. web v rezervi said

    Izbrana pol bo pa treba V ZDA in bo ura ravno pravšnja😆

  50. izbrana said

    Jaz z letalom ne potujem. Če grem pa kako drugače, se bo pa že nova sezona začela😉 !

    Itak je pa zdaj Kopitar doma, ni treba nič v Ameriko! Hokejisti pa so že tud začeli s treningi! Tako da…. Pridejo časi za Izbrano, ha ha!
    🙂

  51. zogca said

    Konec!!!!!!!!!

  52. zogca said

    Če bi se oblačila, bi zamudila tudi posnetek gola.😉

    Žogca kaj boš snemala Basic Instinct III…a tole dons brez hlačk je bil že uvodni kader

  53. OFFFFFFFFFFFFSAJT!

  54. zogca said

    Jaz sem v ofsajdu. :mrgreen:

  55. Spider said

    Lepa tekma.

  56. Jazz said

    A ŽE VSI SPITE??Sem vedel,da bomo zmagal!In ker je to blo že prej jasno,sploh nisem gledal…😉

  57. Spider said

    Barca je zmagala, ker ma MESIJO.

  58. Spider said

  59. zogca said

    Naslov veliki Barceloni in malemu Messiju

    http://www.rtvslo.si/sport/nogomet/foto-naslov-veliki-barceloni-in-malemu-messiju/203898

    Messiju vsega sploh ni bilo treba pokazati

    http://www.rtvslo.si/sport/nogomet/messiju-vsega-sploh-ni-bilo-treba-pokazati/203925

    Nogometaši Chelsea niso želeli spremljati Barceloninega osvajalnega pohoda v Ligi prvakov

    http://www.dnevnik.si/sport/nogomet/1042270286

    Samuel Eto´o: Barcelona je najboljša, zato jo je Bog nagradil!

    http://www.dnevnik.si/sport/nogomet/1042270276

    Alex Ferguson po finalu LP: „Od vrhunskih igralcev, ki jih imam na voljo, sem pričakoval več!“

    http://www.dnevnik.si/sport/nogomet/1042270292

  60. zogca said

    OMG, OMG, OMG, če je tole res!

    Ecclestona omrežila šestnajstletnica?

    http://24ur.com/sport/f1/ecclestonea-omrezila-sestnajstletnica.html

    On sicer pravi, da je zadnj premlada (a res???) in da je samo njegova prijateljica ter jo je zato peljal na kosilo, ko je imela rojstni dan, ampak … Starčki imajo za prijateljice šetnajstletnice? Ne me basat!

  61. Spider said

    Groza.

  62. zogca said

    Mogoče sem jaz ozkoumna, ampak to mi je pa do konca bolno.

Leave a Reply

 
