Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

V Gorico na pico!

Posted by zogca na maj 24, 2009

Prepoznate ulico na fotografiji? Dvajset, petindvajset let nazaj sem na njej imela svoje najbolj veličastne gledališče predstave. Najprej sem igrala neverjetno prijaznost in govorila: “Lepo prosim, samo še to. Obljubim, da ne bom prosila za nič več. Mami, ali lahko? Oči, ali lahko? Najlepše prosim.” Ko to ni več vžgalo, sem igrala užaljenost. Začela sem grdo gledati in objavila: “Z vama dvema se sploh več ne pogovarjam.” Ko me nista več “šmirglala”, sem začela igrati (ali pa tudi ne) “devil childa”. Jo prepoznate? Na fotografiji je goriška ulica, na kateri smo nekoč kupovali kavbojke, krila, jakne, šolske torbe, zvezke itn.

Ulica se je od tistih časov precej spremenila, jaz pa se v resnici nisem, še vedno bi imela vse, ampak hvalabogu se mi, ko kaj hočem, ni treba več prerekati z nikomer. Odprem denarnico, izvlečem ven kartico in plačam. Kajpak danes nisem imela namena kupovati, ker sicer za obisk Gorice ne bi izbrala nedelje. Sem pa vseeno grešila, pojedla sem sladoled, nisem pa jedla pice, četudi to piše v naslovu. Tako lepo se pica rima z Gorica, da se nisem mogla upreti.

Se še spomnite časov, ko so nekateri v orjaških količinah vlekli čez mejo vse, kar je sploh bilo mogoče kupiti, potem pa so se prerekali s cariniki? Tako nenavadno mi je bilo, da zdaj na meji ni nikogar. Čeprav, roko na srce, nam cariniki nikoli niso odprli prtljažnika. Moj oče ima tako “honest face”, da njega nikoli nikjer nihče ne pregleduje. Oja, pa je tudi moj oče moral švercati, na primer več kot en meter velik fliper, ki sem ga jaz nujno morala imeti.

Sicer pa se z očetom na pot nisva podala zaradi Gorice in obujanja spominov na čase, ko sem ju z mamo mučila. Šla sva zato, ker se je oče od nekdaj želel z vlakom voziti ob Soči.

Med vožnjo mi je pripovedoval zgodbe o tem, kako je bilo na vlakih v časih, ko je bil on majhen in so se cel dan ali pa kar dva dni vozili do Dalmacije. Prepolni vlaki, ne samo sedeži, ampak tudi prehodi. Vsak, ki je začel malicati (najmanj pohana kura se je vzela s seboj na pot), je ponujal še vsem drugim in tako se je celo pot samo jedlo. Po vagonu so si podajali čutarice s šnopsem in ugotavljali, kdo ima boljšega.

Po vseh teh zgodbah me sploh ni čutilo, da je oče v vlaku nenehno imel potrebo, da bi jedel. In tudi je jedel. Vlak pa ni bil tako star, kot je ta na fotografiji, čeprav so se nekateri povsem očitno danes vozili tudi s tem, muzejskim, vlakom.

Kaj naj napišem o Soči? Da je lepa? Vsekakor je. Sicer pa meni, ko gre za naravne lepote, kaj hitro zmanjka besednega zaklada. In ko ravno omenjam besedni zaklad …

Prva beseda, ki sem jo jaz znala reči, je bila fičko. Če sem natančna, sem govorila ičko. Ne mami in ne oči, ampak ičko. Nič presenetljivega, ko pa sva bili z mamo vsak dan na balkonu in čakali, da pride ičko, kar je seveda pomenilo, da se je iz službe vrnil oče. Kakor lahko vidite, nisem edina, ki je navdušena nad ički. Jutri se najverjetneje odpravljava v Jasenovac, ampak ne z ičkom.

 

174 Responses to “V Gorico na pico!”

  1. StaneP said

    Čez Solkanski most sem se tudi jaz danes peljal. Očitno smo se vozili dokaj skupaj, saj sem prišel iz Mosta na Soči do Solkana in potem čez most v Brda.

  2. zogca said

    Res je!!! Me je spodaj Tana spraševala, kje sem se potepala, ampak sem ji napisala, da ne izdam, dokler ne bo objave na blogu.😉 Zdaj pa sem ji spodaj napisala, da sem bila precej blizu tebe ali pa ti precej blizu mene, kakor se vzame. Nisem pa jaz šla v Brda, to pa ne.

  3. StaneP said

    Nisem pa jaz šla v Brda, to pa ne.

    Veš kako so bile dobre češnje! Njami. Malo pred Dobrovim, jih je prodajala za cesto ena mična gospodična, stacionirana pod velikim starim orehom. Mopede v senco in polovico kg češen v vrečko. Smo jih trije v senci zmazali za hec. Potem smo jih dobili še 20 dkg zastonj. Smo ji bili simpatični.

  4. zogca said

    Potem bi pa morali poskrbeti, da bi dobili kaj več kot češnje.😉

    Smo ji bili simpatični.

  5. StaneP said

    češpelj imam za nekaj časa dosti…

  6. zogca said

    Torej si za češnje, nisi pa za češplje? Nenavadno.

  7. Jazz said

    🙂 Lepo!

  8. Tana said

    Žogca,
    krasne slike in kot običajno tako lepo napisano, da se človek kar vživi in hodi za teboj, kot da bi bil sam tam.
    Me pa je zraven slik in napisanega, še predvsem “očaralo”, kako prijateljski stik imaš z očetom. Jaz tega nisem imela. Vsaj na tak način ne.

    Med vožnjo mi je pripovedoval zgodbe o tem, kako je bilo v vlakih v časih, ko je bil on majhen in so se cel dan ali pa kar dva dni vozili do Dalmacije.

    Jaz sem sicer hodila tudi v Gorico tako na izlet in na pico, nakupovat pa predvsem v Trst.

    Se še spomnite časov, ko so nekateri v orjaških vrečah vlekli čez mejo vse, kar je sploh bilo mogoče kupiti, potem pa so se prerekali s cariniki?

    Ja, ja. Joj, kje so tisti časi!

    Kaj naj napišem o Soči? Da je lepa?

    Krasna si bistra hči planin, tvoj ….
    Res je krasna. Jaz se spomnim, kako sem se v osnovni šoli napamet učila to pesmico in deklamirala na neki proslavi. Ja to sem jaz dobro znala. Deklamirati, govoriti. Ne pa peti… to pa ne.

    Šla sva zato, ker se je oče od nekdaj želel z vlakom voziti ob Soči.

    To si tudi jaz želim. Ja z vlakom.

    Super si, vedno nas s čim presenetiš.

    Jutri se najverjetneje odpravljava v Jasenovac, ampak ne z ičkom.

    Moram priznati, da malo sem ti kar nevoščljiva. Tako čisto malo.

  9. zogca said

    Jazz, k tej objavi bi pa res pasala kakšna od tvojih!!!

  10. Jazz said

    :mrgreen:

  11. zogca said

    Midva sva velika frenda. Vedno sva bila in bova vedno ostala. Čeprav sem ga kdaj pa kdaj znala tudi razjeziti.😉

    Me pa je zraven slik in napisanega, še predvsem “očaralo”, kako prijateljski stik imaš z očetom.

  12. zogca said

    Jaz bi jih tako za hec hotela še en dan podoživljati.

    Ja, ja. Joj, kje so tisti časi!

  13. StaneP said

    Torej si za češnje, nisi pa za češplje? Nenavadno.

    V bistvu nimam nič proti češpljam, samo lastnic se rajši izogibam… Ko človeka piči kača, se boji tudi zvite vrvi…

  14. zogca said

    Če ti je kaj laže – v ta namen bom morala vstati že ob šestih.

    Moram priznati, da malo sem ti kar nevoščljiva. Tako čisto malo.

  15. Tana said

    Zdaj pa sem ji spodaj napisala, da sem bila precej blizu tebe ali pa ti precej blizu mene, kakor se vzame.

    To je pa malce sumljivo. Dobro, da je bil oče s teboj.

    Smo ji bili simpatični.

    Se razume.

    češpelj imam za nekaj časa dosti…

    Ja, če pretiravaš, se ti potem za nekaj časa ustavi.😉

  16. zogca said

    Ali to lahko pomeni, da se, ko te enkrat piči strupen tič, bojiš vseh tičev?

    Ko človeka piči kača, se boji tudi zvite vrvi…

  17. StaneP said

    Midva sva velika frenda.

    Tudi midva bova z mojo princesko, ko seveda najdem primerno mamico zanjo, he, he…

  18. StaneP said

    Ali to lahko pomeni, da se, ko te enkrat piči strupen tič, bojiš vseh tičev?

    He, he… Ali se jih ne?

    Ja, če pretiravaš, se ti potem za nekaj časa ustavi.😉

    Joj, Tanči, če bi bil štos v pretiravanju…

    To je pa malce sumljivo. Dobro, da je bil oče s teboj.

    Tudi, če bi bila sama, odpadem kot gumb iz gat… Nisem princ, he, he…

  19. zogca said

    Jaz se še vedno najbolj bojim tistega tiča, ki me je pičil. Oziroma se ne bojim njega, ampak tega, da me nima več rad.

    He, he… Ali se jih ne?

  20. zogca said

    Princ je samo eden. Nekoč sta bila dva, mačji in človeški. Mačjega ni več, ostal je torej samo še eden – človeški.

    Nisem princ, he, he…

  21. zogca said

    Paše kakšna italijanska.

  22. Tana said

    Če ti je kaj laže – v ta namen bom morala vstati že ob šestih.

    Ne. Nič mi ni laže. Ker jaz se tudi vstanem približno ob taki uri. S to razliko, da grem jaz jutri v službo.

    Joj, Tanči, če bi bil štos v pretiravanju…

    Joj, Stanči ….😉 zdaj grem pod tuš in spančkat, ker kot sem napisala moram zgodaj vstati. In biti predvsem čila in zbrana.

    Lahko nočko vsem in enga lupčka.😉

  23. StaneP said

    Lahko nočko vsem in enga lupčka.😉

    Vračam…

  24. zogca said

  25. zogca said

    Lahko noč, Tana.

    Jaz bom še kakšne pol ure svetila okoli, potem pa grem tudi jaz spat, ker bom jutri osem ur vozila, če se ne bova dala odgnati s tem, da kristus bog ne ve, kdaj je odprt muzej.

  26. StaneP said

    Jaz sem v Jesenovcu videl samo tisti oromni travnik, kjer so nekoč stale barake ter spomenik. Te kar zmrazi, ko se par minut voziš mimo… Načeloma me pa klavci ( takšni ali drugačni ) ne zanimajo in z ignoranco do njih izražam nestrinanje z njih početjem. Gledat hodim umetnost in človekove pozitivne dosežke. In to z veseljem.
    Se pa strinjam, da Jesenovac, Bosno, Dachau ali Srebrenico naj bi videl vsak človek že zato, da se kaj takšnega ja ne bi več dogajalo. Če vidiš od blizu, se zamisliš in mogoče nekoč ne storiš nečesa..

  27. StaneP said

    Donna per me.

  28. zogca said

    Jaz bi, če se že vozim tri ali štiri ure tja in še toliko nazaj, rada videla malo več kot travnik z barakami in spomenik. Je pa res, da je tam okoli še kar nekaj zanimivih stvari, tako da vožnja ne bo zaman, četudi nama ne odprejo muzeja. Jaz bi šla še čez v Bosno. Najraje do tiste Arizone, ampak ne vem, kje je.

  29. zogca said

  30. StaneP said

    Travnik je brez barak!! Do Jesenovca je dolgčas po avtocesti, takoj za njemu, je pa mjni prehod v Bosno. Svetujem vama, da gresta nazaj tam, saj je vsaj narava lepša. Sledov vojne pa ni. Za to bo potrebno malo bolj v centralno Bosno ali predele, kjer živijo muslimani. Mene je vedno groza, ko vidim skoraj na vsakem bregu njihova pokopališča. Cela polja belih kamnov…

  31. zogca said

    Da bi prav notri lezla v Bosno, za to žal nimava časa. Menda sta ob Jasenovcu dve izjemno zanimivi vasici, to je vredno pogledati. Dvomim, da mi bo po avtocesti dolgčas, jaz to avtocesto ljubim, ker pelje v moje najljubše mesto (če ne štejem Ljubljane).

  32. zogca said

    Za Arizono pa nihče ne ve, kje je? Očitno bom morala guglati.

  33. StaneP said

    Za Arizono pa nihče ne ve, kje je? Očitno bom morala guglati.

    V Bosni! He, he…

  34. zogca said

    Sem že našla, da je to naprej od Slavonskega broda. Tako daleč pa ne grem. Potem grem raje v Beograd.😉

  35. StaneP said

    Sedaj se tudi jaz poslavljam. Lahko noč vsem!

  36. webmaher said

    za Arizona Dream pitaj Kusturicu a ako je zaboravio onda se obrati Johnnyu Deepu:mrgreen:

  37. zogca said

    Stane, lahko noč.

    Web, nič te ne razumem.

  38. Jovanka Broz said

    Žogca, zelo lepe slike (kot po navadi). Lubčka za atija🙂

  39. zogca said

    Vračam lupka, Jovančice. Vidim, da nisi huda zaradi sladoleda.😉

  40. webmaher said

    o Jovanka draga moja, a za druga Tita pa nič lupćka pa sutra mu je Dan Mladosti:mrgreen:

  41. zogca said

  42. webmaher said

    Žogca pa ni drug Tito nije hud zbog sladoljeda:mrgreen:

  43. zogca said

    Tito se tako ali tako nikoli ni jezil na ženske, zato to ne šteje.😉

    Žogca pa ni drug Tito nije hud zbog sladoljeda

  44. zogca said

  45. Spider said

    Joj, Sočaaaaaaaaaa…kako je lepa..Moj najljubši košček Slovenije…Super fotke.

  46. Lynx said

  47. Tana said

    Za Dan mladosti želim vsem, da bi ostali še dolgooooooooooo mladi. (Sem pravkar slišala na Valu 202. Si nočem lastit avtorstva).

    Tako, da to je to, želim pa resno iz srca.
    Meni gre danes malo na otročje.😉

  48. Tana said

    Tito se tako ali tako nikoli ni jezil na ženske, zato to ne šteje.

    😉

    Tito je imel rad ženske. Jih je ljubil. To je bil pravi moški!

    Jaz bom šla zdaj tud na pico. Ampak ne v Gorico.

  49. John said

    Rdeča kapica piše volku:

    Dragi vuće!
    Zajebo si se u jednom slovu. Trebao si da me POJEDEŠ.

    Tvoja trudna crvenkapa.

  50. Jovanka Broz said

    mislila sem,da je sladoled od očeta tvojega? bemtiš….

  51. Tana said

    Zdravo Jovanka, ti si tukaj. Jaz sem pravkar mislila vse “okurcat”. Se vidi, da šefice ni doma, pa vsi zabušavajo.😉

  52. Jazz said

    A je še cajt za kakšen prevrat,al je šefica že na vratih?!😉

  53. Tana said

    No pa nič. Ne pozabite! Trenutek resnice se približuje!😉 Ob 20.50 na 3 kanalu TV.

  54. Tana said

    A je še cajt za kakšen prevrat,al je šefica že na vratih?!😉

    Cajta dost, šefice še sigurno kar nekaj časa ne bo. Tako da. Treba je narediti strateški načrt in potem ….😉

  55. Jazz said

    Najboljši načrt je anarhija!:mrgreen:

  56. Tana said

    Najboljši načrt je anarhija!:mrgreen:

    ha,ha, ha:mrgreen: potem pa gre vse v franže. In potem se je treba soočiti z resnico. Kaj pa potem? Kakšen je predlog? Ampak potrebno je pohiteti, ker šefica lahko kaj zasluti in se predčasno vrne.

  57. Jazz said

    Tana said
    May 25, 2009 at 8:36 pm
    Najboljši načrt je anarhija!

    ha,ha, ha potem pa gre vse v franže. In potem se je treba soočiti z resnico. Kaj pa potem? Kakšen je predlog? Ampak potrebno je pohiteti, ker šefica lahko kaj zasluti in se predčasno vrne.

    Potem pač bo,kar bo….😉
    http://www.mojvideo.com/video-gremo-na-pizzo/caca897e61c9e2bfdc4b

  58. Tana said

    Potem pač bo,kar bo….😉

    To pa ne Jazz, se ne smeva kar tako predati in čakati, kar bo pač bo. Treba je it v akcijo. Ti si na potezi.
    Na pici pa sem danes že bila.

  59. Tana said

    Pa ne, da si sedaj ustrašil in odnehal. Javi se, imam eno dobro idejo, kaj bova naredila.😉

  60. Jazz said

    Dobro zate!(pico mislim)Jaz sem na željo naredil prežganko.Pa nikakor ne morem priklicati Maxi… je namreč velika ljubiteljica!:mrgreen:
    Tolk da veste,s čim pri Maxi ne moreš sfalit…. 😉

  61. Jazz said

    reč!!!:mrgreen:

  62. webmaher said

    Tana, drugarice moja, jaz bom za vedno mlad, živel Dan Mladosti:mrgreen:
    Šefica vrati se, sve ti se oprašta:mrgreen:

  63. webmaher said

    a Jovanka, zar nečeš bar danas Titu da se obratiš:mrgreen:

  64. Tana said

    reč!!!:mrgreen:

    Imaš čas in si razpoložen za akcijo?

  65. Tana said

    Tana, drugarice moja, jaz bom za vedno mlad, živel Dan Mladosti:mrgreen:

    O drugare moj, jel si primio moju čestitku. Vidim, da jesi. Kaži jel ti se sviđala?

  66. Jazz said

    Tana said
    May 25, 2009 at 8:51 pm
    reč!!!

    Imaš čas in si razpoložen za akcijo?

    Ne sprašuj!😉 Povej….😛

  67. Tana said

    Šefica vrati se, sve ti se oprašta:mrgreen:

    Ej, ej Web, pa kaj ti ne moreš niti en dan brez šefice, ha, ha, ha. Saj sem jaz tukaj. A to pa nič. No pol pa nič.:mrgreen:

  68. Jazz said

    Ena sama mladost nas je…

  69. Jazz said

    Tana,prihajaš ti k men domov,al misliš tule dat navodila?

  70. Tana said

    Ne sprašuj!😉 Povej….😛

    No, če je pa tako, pa bi ti rada nekaj pokazala, oziroma te naučila. No pa greva lepo po vrsti in učila se bova citiranja.:mrgreen:

    Vidiš zgoraj nad tem okencem, kjer pišemo je napisalo XHTML in potem naprej …… Na koncu vrstice je napisano (pred malo črko b)

    . To kodo skopiraš in potem vstaviš besedilo, ki ga želiš citirati. Npr. Jazz in Tana sta za akcijo. Potem na koncu stavka, ki si ga citiral ponovno vstaviš besedilo
    . In to je to.

    Jazz in Tana sta za akcijo.

  71. Jazz said

  72. Tana said

    Tana,prihajaš ti k men domov,al misliš tule dat navodila?

    Ja, mogoče bi bila res prej pri tebi, kot sem skupaj spacala zgoraj. Upam, da boš kaj razumel. Če ne vprašaj in greva naprej v akcijo.

  73. Jazz said

    Tana…. niti poskušal ne bom…za kaj takega mi moraš sedet na kolenih,pa po fazah… lepu na lahku… 😉

  74. Jazz said

    A mi pada mrak na oči?!? :mrgreen:

  75. Tana said

    Tana…. niti poskušal ne bom…za kaj takega mi moraš sedet na kolenih,pa po fazah… lepu na lahku…😉

    Velja. Se bova zmenila za akcijo. Na kolenih. Sedaj pa k trenutku resnice.😉

  76. Tana said

    A mi pada mrak na oči?!?:mrgreen:

    Tudi meni dogaja. Dvojno vidim, ha, ha, ha….😉

  77. zogca said

    I’m back.😉

  78. Jazz said

    ok! uživaj…

  79. Jazz said

    zogca said
    May 25, 2009 at 9:11 pm
    I’m back.

    O! Pozdravljena!!! 🙂

  80. zogca said

    Moram najprej prebrati, kaj ste napisali.

  81. Jazz said

    zogca said
    May 25, 2009 at 9:11 pm
    I’m back

    Žogca…povej,da Jazz čisto lepo citira… 😦

  82. Tana said

    Žogca…povej,da Jazz čisto lepo citira…😦

    Pol pa ne bo nič s kolenčki in to … Propadla akcija😉

    Žogca midva z Jazzom sva bila pridna, tako da ne bo pomote.:mrgreen:

  83. zogca said

    Kakšna akcija se je pripravljala?

  84. Tana said

    Ali je komu upadla spolna sla?

    Samo vprašujem. Povejte. Trenutek resnice😉

  85. Tana said

    Kakšna akcija se je pripravljala?

    Za ta odgovor si je potrebno vzeti čas. In lepo prebrati vse po vrsti “kot so hiše v Trsti”!
    Kako si se imela, si uživala?

  86. Jazz said

    Tana said
    May 25, 2009 at 9:21 pm
    Žogca…povej,da Jazz čisto lepo citira…

    Pol pa ne bo nič s kolenčki in to … Propadla akcija

    Žogca midva z Jazzom sva bila pridna, tako da ne bo pomote.

    Saj bo… Tisto bo nadgradnja…😉

  87. Tana said

    Saj bo… Tisto bo nadgradnja…😉

    Slaba tolažba. Jaz imam rada vse. Od začetka do nadgradnje!😉

  88. webmaher said

    Tana o kojoj ti čestitki…ona gori je za vse😆

  89. zogca said

    Fantastično. Videla sem Jasenovac. Bila sem v Bosni, prvič po teh vojnah, totalno hepi. Potem pa sva šla še v Bjelovar, ki sem ga od nekdaj hotela videti. Ves čas sem vozila jaz, na to sem sploh ponosna. Jaz bi se šla jutri spet hajkat okoli, res.

    Kako si se imela, si uživala?

  90. webmaher said

    Žogca bi te mene pa Tano mal po Bosni vozila:mrgreen:

  91. Jazz said

    Tana said
    May 25, 2009 at 9:31 pm
    Saj bo… Tisto bo nadgradnja…

    Slaba tolažba. Jaz imam rada vse. Od začetka do nadgradnje!

    😉

  92. Tana said

    Jaz bi se šla jutri spet hajkat okoli, res.

    Ja se človek kar razvadi. In bi še … Ampak tisto, kar je sladko, je kratko.

    Žogca bi te mene pa Tano mal po Bosni vozila:mrgreen:

    Web dober predlog. Res dober.😉 Me zanima, če se bo Žogca strinjala?

  93. zogca said

    Komot vaju vozim po Bosni, komot.

  94. webmaher said

    Hvala Tana😉

  95. Tana said

    😉

    Dober video😉

  96. Spider said

    Dober večer..

    malo glasbe po Spiderjevem okusu

  97. Tana said

    Hvala Tana😉

    Ni zakaj Web. Vedno na razpolago. Rada zate kaj lepega pri Žogci rečem.😉

  98. Tana said

    Dober video😉
    Zopet me nekaj vid daje. Sedaj pa vidim vse prazno.😉

  99. zogca said

    Spider, kako je bilo v Dubrovniku?

  100. zogca said

    S katerim avtom pa gremo?😉

  101. Spider said

    Bilo je super, zelo lepo in romantično, neponovljivo.

  102. Tana said

    Videla sem Jasenovac. Bila sem v Bosni, prvič po teh vojnah, totalno hepi. Potem pa sva šla še v Bjelovar, ki sem ga od nekdaj hotela videti.

    Jutri verjetno sledi reportaža.

  103. webmaher said

    Tana ker video si pa ti skrila😆
    Spider odlično, če nadaljujemo v tem stilu potem bi bil rad Alicin sosed..ne ne se opravičujem Tanin sosed:mrgreen:

  104. webmaher said

    Žogca če maš video pa slike jih na naloži na FTP pa se potrudim in naredim še danes😆

  105. Spider said

    Smokie je en mojih najljubših bendov..

  106. Tana said

    Tana ker video si pa ti skrila😆

    To pa se jaz bolj slabo spoznam, saj veš. Sem skopirala link od Jazza in je nastalo to čudo.
    Midva bi se odlično razumela. Kot soseda. Meni bi večkrat kaj zmanjkalo in bi prišla k tebi …😆 Bi že našla kak izgovor.

  107. webmaher said

    Spider moj tudi, čeprav moj repertoar je zelo širok Oh Tana s kermu avto naju bo prevozila Žogca:mrgreen:

  108. webmaher said

    Tana ne sliši se slabo, kavico bi ti ziher vsak dan skuhal:mrgreen:

  109. zogca said

    Vsekakor. Mogoče jo spišem že pred spanjem, ampak pred polnočjo pa gotovo ne bi, ker imam ogromno fotografij, preden jih obdelam, še kaj zraven napišem … Kar traja. Pa precej zaspana sem, zato bo šlo počasi.

    Jutri verjetno sledi reportaža.

  110. webmaher said

    Žogca raje se spočij pa jutri v nove delovne zmage, danas je još uvijek Dan Mladosti😆

  111. Tana said

    s kermu avto naju bo prevozila Žogca:mrgreen:

    Fajn bi bilo, če bi imeli kakšnega fička. Pa bi se peljali lepo počasi:mrgreen: Nič hudega nam ne bi bilo. Si misliš, kakšna atrakcija bi to bila. Midva od zadaj, Žogca pa šofer, ha, ha, ha….

  112. Spider said

    Popotnik Zogca, lepo to…)

    No, jaz sem šel do Dubrovnika, od meje do Splita se voziš po avtocesti, potem naprej pa po takih vukojebinah, da se držiš za denarnico.Edino Neum (greš pač čez Bosno) je luškan zelo.In naenkrat je pred tabo Dubrovnik, ki je…čudovit.

  113. Tana said

    Pa precej zaspana sem, zato bo šlo počasi.

    Ne, saj se sploh ne mudi. Bomo v pričakovanju. To je vedno fajn, če so pričakovanja. Še posebej, če človek pričakuje kaj lepega. In tvoja reportaža, bo kot vedno, lepa.

  114. webmaher said

    Uf fićko, auto bi zakuhal 100% zato bi blo treba iti pozimi pa Žogca bi se mal bl napravla pa bi blo:mrgreen:

  115. zogca said

    Fičko? Mislila sem, da bomo šli s čim malo novejšim. Če se bomo okoli prevažali z oldtajmerji, gremo lahko tudi z mojim.

  116. zogca said

    Potrudila se bom.😉

    In tvoja reportaža, bo kot vedno, lepa.

  117. Tana said

    Fičko? Mislila sem, da bomo šli s čim malo novejšim. Če se bomo okoli prevažali z oldtajmerji, gremo lahko tudi z mojim.

    Žogca mogoče bi nama Stane motor posodil. Si predstavljaš? Samo ne vem, kaj bi Weba dale😆

  118. StaneP said

    Ojla družba!

  119. StaneP said

    Žogca mogoče bi nama Stane motor posodil. Si predstavljaš? Samo ne vem, kaj bi Weba dale😆

    He, he… kam bi pa mene vtaknili?

  120. zogca said

    Motorja pa jaz ne bi vozila.😉

  121. Tana said

    Potrudila se bom.😉

    Ti se vedno potrudiš. Nas kar razvajaš.

    Samo ne vem, kaj bi … KAM BI. Mogoče v nahrbtnik, nekaj bi že pogruntale …

  122. StaneP said

    Uf fićko, auto bi zakuhal 100%

    To pa drži! Fičko je dober edino takrat, ko pelješ kakšno ki se noče stiskat, ker v fičku se pač mora. Glede na to, da greje tudi poleti, je kmalu tudi naga… Fičko je kar se tega tiče legenda, he, he…

  123. Tana said

    He, he… kam bi pa mene vtaknili?

    Živjo, ja če bi šel pa ti tudi zraven, potem bi morali imeti pa prikolico. Samo vidim, da nič ne bo iz tega. Žogca se že nekaj kuja, da motorja ne bo vozila.😉

  124. Tana said

    Meni pa gre danes res na otročje.😉 Že dolgo se nisem takoj nasmejala … do solz.

  125. Tana said

    Bilo je super, zelo lepo in romantično, neponovljivo.

    Si lahko misliš Spider, kako neponovljivo bi bilo, če bi bila tvoja ljubezen zraven. Tega verjetno res ne bi nikoli pozabil.😉

  126. Lynx said

    Za Spiderja in za lahko noč:

  127. Spider said

    Tana, jaz nimam ljubezni. Upam, da jo nekoč najdem.

  128. StaneP said

    Sploh ni slaba tale ideja z Bosno. Najamemo kombi in v 3-4 dneh jo prevozimo celo. Na moped pa vzamem samo eno in to Žogca že iz principa ne bo, ker ona tega pač ne bo naredila, he, he…

  129. Tana said

    Za Spiderja in za lahko noč:

    Kaj pa za nas ostale, za mene. Pa masaža … pa te stvari.😉

  130. zogca said

    Moj oče je mojo mamo s fičkom peljal do Osla in nazaj. Če omenim samo eno od potovanj, jih je bilo pa veliko. Tako da – da se, če se hoče.

    Fičko je dober edino takrat, ko pelješ kakšno ki se noče stiskat, ker v fičku se pač mora.

  131. StaneP said

    Spider, Dubrovnik je pa res prekrasen. Sem bil pred leti dol. Z avtom tako kot ti, samo meni se je pot iz Neuma vlekla kot kurja čreva…

  132. Spider said

    V Bosni se malo pazite, kje boste kaj govorili. V Republiki Srbski so Srbi in ne marajo muslimanov. V federaciji so muslimani in Hrvati, ki se medsebojno ne marajo, pa tudi Srbov ne. žalostna dežela.

  133. Tana said

    Tana, jaz nimam ljubezni. Upam, da jo nekoč najdem.

    Seveda boš. Upanje pa umre zadnje.😉 No važno je, da si užival in da si se imel lepo. Vse ostalo, tudi ljubezen, bo počakalo. To pride, ko človek najmanj pričakuje.

  134. Jovanka Broz said

    mene tudi sabo vzeti.Kam že gremo?😀

  135. StaneP said

    V Bosni se malo pazite, kje boste kaj govorili. V Republiki Srbski so Srbi in ne marajo muslimanov. V federaciji so muslimani in Hrvati, ki se medsebojno ne marajo, pa tudi Srbov ne. žalostna dežela.

    Res je žalostna dežela. Žal…
    Sam nikoli nisem pazil na govor, ker se mi preprosto ne ljubi ukvarjati z temi ločevanji. Povsod dam vedeti da sem Slovenec in nisem imel nikakršnih težav.

  136. zogca said

    Jovo, bila sam u Bosni. Istina, samo sat vremena, ali bila sam.😉 Kupila sam dve kasete, hitove Harisa Džinovića i Riblje Čorbe.😉

  137. Spider said

    Mi smo se v Durbovniku skoraj stepli zvečer s skupino domačih mladeničev. Povod za prepir je bilo, da je en moj prijatelj rekel “pevamo”, namesto “pjevamo”. In so tamali začeli izzivati. Kmalu bi padel prvi focn.Mi bolj umirjeni smo se šli modre čelade in po diplomatski poti rešili spor.

  138. Tana said

    Moj oče je mojo mamo s fičkom peljal do Osla in nazaj. Če omenim samo eno od potovanj, jih je bilo pa veliko. Tako da – da se, če se hoče.

    Žogca sem včeraj prebrala to o fičku. Zato sem tudi napisala, da gremo s fičkom. Res je, vse se da, če se hoče.

    To pa drži! Fičko je dober edino takrat, ko pelješ kakšno ki se noče stiskat, ker v fičku se pač mora.

    Stane, potem pa motor odpade. Gremo s fičkom. Mi štirje.😉

  139. Tana said

    mene tudi sabo vzeti.Kam že gremo?😀

    Zdaj bo pa treba res kombi najeti. Če gre še Tito zraven in princeska, pa mi štirje, pa še kateri. Mogoče bo najboljše, da gremo z vlakom.

  140. zogca said

    Kdo bo priskrbel fička?

    Gremo s fičkom. Mi štirje.

  141. StaneP said

    Stane, potem pa motor odpade. Gremo s fičkom. Mi štirje.😉

    Sem takoj za. Resno. To bi bila dogodivščina, he, he…

    Mi smo se v Durbovniku skoraj stepli zvečer s skupino domačih mladeničev. Povod za prepir je bilo, da je en moj prijatelj rekel “pevamo”, namesto “pjevamo”. In so tamali začeli izzivati. Kmalu bi padel prvi focn.Mi bolj umirjeni smo se šli modre čelade in po diplomatski poti rešili spor.

    Žalostno. Opažam, da so Hrvati še najbolj napeti… V Bosni resnično nisem imel nobenih težav. V nobenem delu. Res nismo zvečer popivali in moj pristop do ljudi je načeloma prijazen in nasmejan

  142. StaneP said

    Zdaj bo pa treba res kombi najeti. Če gre še Tito zraven in princeska, pa mi štirje, pa še kateri. Mogoče bo najboljše, da gremo z vlakom.

    Glasujem za kombi! In resnično lahko naredimo dober žur in krasen izlet. Meni se bo sicer malo kolcalo po mopedu, vendar se tudi njemu odpovem za vašo družbo.

  143. Spider said

    Mi pa smo popivali, na poroki gre težko brez popivanja, he he. Popil sem cuba librejev za cleo življenje.

  144. zogca said

    Za takšna lajhanja vlak ni. Je pa vlak super, če imaš destinacijo. Jaz jo imam, Sarajevo. Joj bi to bil žur.

    Mogoče bo najboljše, da gremo z vlakom.

  145. Tana said

    Kdo bo priskrbel fička?

    To bi lahko sicer jaz. Poznam enega gospoda, ki se ukvarja s starimi avtomobili in sigurno je kakšen fičko vmes. Vendar, kot smo kasneje ugotovili, fičko odpade. Bo potreben kombi ali kar vlak. Gresta še Jovanka in Tito zraven, pa princeska, pa še verjetno kdo se bo javil, tako da ….😀

  146. StaneP said

    Mi pa smo popivali, na poroki gre težko brez popivanja, he he. Popil sem cuba librejev za cleo življenje.

    Ja, ja… Prenapetost in alkohol sta recept za pretep. Še dobro, da vas je bilo nekaj pametnih in očitno kljub popitim cuba librejem še dokaj treznih, he, he…

  147. Spider said

    meni je vlak super, če je spalnik, po možnosti notranja linija, da te ne zbujajo na meji. Moskva-St peterburg, spalnik, ponoči, mmmm, ajal ko dojenček.

  148. StaneP said

    Tam v Juniju enkrat bo Žogca organizirala tisto pijačo, ki jo jaz obljubljam in se resnično lahko zmenimo za potepanje Žogcašev po Bosni.

  149. zogca said

    Jaz sem za, samo prevozna sredstva ne smejo biti motorji.

    Tam v Juniju enkrat bo Žogca organizirala tisto pijačo, ki jo jaz obljubljam in se resnično lahko zmenimo za potepanje Žogcašev po Bosni.

  150. StaneP said

    meni je vlak super, če je spalnik, po možnosti notranja linija, da te ne zbujajo na meji. Moskva-St peterburg, spalnik, ponoči,

    U hudooo… Rusija še čaka, da jo odkrijem.

  151. Tana said

    Tam v Juniju enkrat bo Žogca organizirala tisto pijačo, ki jo jaz obljubljam in se resnično lahko zmenimo za potepanje Žogcašev po Bosni.

    Junija pa Tane ne bo, pa tudi julija in avgusta ne. Bom imela zopet opravičene.😉

  152. StaneP said

    Jaz sem za, samo prevozna sredstva ne smejo biti motorji.

    Ne, ne! Kombi bo! Kot sem že napisal, se še motorju odpovem, za vašo družbo, he, he… Itak se pa nobena ne bi hotela z mano vozit, smrk…

  153. StaneP said

    Junija pa Tane ne bo, pa tudi julija in avgusta ne. Bom imela zopet opravičene.😉

    A jebi ga… To bodo neopravičene!

  154. Tana said

    <Ne, ne! Kombi bo! Kot sem že napisal, se še motorju odpovem, za vašo družbo, he, he…

    O Stanči, ti si res prava dušica.😉

  155. Tana said

    A jebi ga… To bodo neopravičene!

    Ne, ne bodo. Smo že zadnjič imeli debato na to temo. Je maxi lepo povedala, kako je s tem.😉

  156. StaneP said

    Ne, ne bodo. Smo že zadnjič imeli debato na to temo. Je maxi lepo povedala, kako je s tem.😉

    Nič nevem o tem!?

  157. Tana said

    Zdaj sem pa kar malo žalostna😉, da me ne bo zraven. Pa saj boste poročali (vsaj Žogca vem, da bo) in jaz bom z vsem lepo na tekočem.
    Lepo sanjajte.😉

  158. StaneP said

    O Stanči, ti si res prava dušica.😉

    Jap.
    Ampak ker ste vsi face, mi sploh ne bo težko. Samo bojim se, da bom najstarejši…

  159. zogca said

    Bom jaz vozila kombi?😉

  160. StaneP said

    Bom jaz vozila kombi?😉

    Ti boš fotografirala. Vozim lahko jaz, ker mi komaj kdo dovolj dobro vozi. Tisti miljon prevoženih kilometrov, me je naredil malo tečnega pri ocenjevanju šoferjev, he, he…

  161. zogca said

    Menda se ne bomo šli takšnega šovinizma.:mrgreen:

  162. StaneP said

    Menda se ne bomo šli takšnega šovinizma.:mrgreen:

    Če me boste ženske dovolj utrudile, bom z veseljem zadal spal.:mrgreen:
    Drugače pa če želi kdo drug vozit, zaradi mene komot. Ponavadi sem vedno doživel nasprotno in moram vozit še takrat, ko se mi ne ljubi ali ko sem utrujen…

  163. zogca said

    Na kakšen način utrudile?😉

    Jaz vedno želim voziti. Ni res. Princu sem se pa pustila voziti. On je pa bil vedno za to, da jaz vozim. Pa ne zato, ker se njemu ne bi ljubilo, sem jaz videla, kaj počne. On je hotel, da jaz vozim, da bi me med vožnjo preučeval. Marsikaj ti namreč način vožnje pove o človeku. Oja, bi jaz peljala brez problema na počitnice, ampak ne s svojim avtom. Moj avto je prestar za dolge poti. Da pa bi mu rekla, da bom vozila njegov avto … Njemu? Ki je skočil do plafona, ko sem za en meter v svojem lastnem stanovanju prestavila njegov ugasnjeni in v torbo zapakirani prenosni računalnik? Takšnemu, ki je tako občutljiv na svoje, pač ne rečeš, prav, bom jaz vozila, ampak tvoj avto.

  164. Tana said

    Dobro jutro, danes sem pa pozna!

    A ste imeli kaj mokre sanje?😉 Ste lepo sanjali? Upam, da, kljub temu, da je bilo grozno vroče. Vsaj pri nas.😉

  165. lynx said

    Jaz mokro spim (ne sanjam) že tri dni. Glavobol, boleče grlo, kašljanje, potenje, slabost, povišana temperatura… Skratka, počutje v kurcu.

  166. zogca said

    Sanje niso bile mokre.😦

  167. Tana said

    Jaz mokro spim (ne sanjam) že tri dni. Glavobol, boleče grlo, kašljanje, potenje, slabost, povišana temperatura… Skratka, počutje v kurcu.

    Si pa res ubožec. 😉 Se mi je kar zdelo, da mora biti nekaj narobe. Sem že mislila, da sem ti jaz preveč “najedala” in ti hodila po živcih, ker nisi nič odgovarjal na moja draženja.
    Pa menda te ja ni, kakšna “prašičkasta gripa” doletela. A si se kje potepal.
    Upam, da imaš koga ob sebi, ki te vsaj malce razvaja in te hladi, tako da temperatura ne raste preveč.
    Želim ti čimprejšnje okrevanje.

  168. Tana said

    Sanje niso bile mokre.😦

    Tudi pri meni ne.😉

  169. Lynx said

    Si pa res ubožec. Se mi je kar zdelo, da mora biti nekaj narobe. Sem že mislila, da sem ti jaz preveč “najedala” in ti hodila po živcih, ker nisi nič odgovarjal na moja draženja.

    Ah, ne skrbi. Res pa nisem vedno enako motiviran za odgovore.
    Kar se masaže tiče, pa se bojim, da ne bi ostalo samo pri njej. Pač nisem še profesionalec.🙂

  170. zogca said

    Tudi jaz ti želim čim hitrejše okrevanje, lynx.

  171. Spider said

    Ja Lynx, čimprej se pozdravi.

    Čudovita pesem iz ust mojega prijatelja, Ibrice Jusića:

  172. Lynx said

    Saj sem sem v službi. Hvala vseeno.

  173. zogca said

    Ga pa ni hujšega, kot biti bolan poleti in zraven še v službi. Iskreno sočustvujem.

  174. lynx said

    Iz vsake situacije je potrebno potegniti kaj dobrega. Ni mi treba savne plačati. 😉

Leave a Reply

 
