Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Žogca se pripravlja na Dalmatinca!

Posted by zogca na maj 22, 2009

23 Responses to “Žogca se pripravlja na Dalmatinca!”

  1. zogca said

    Pada noć puna strepnje, nema te tu kraj mene,
    a trebam te kao pjesnik svoju bol.

    Na srcu mi studen zime, na usnama tvoje ime
    i samo čekam dan da dođeš ti.

    A kad mi dođeš ti i osmijeh vratiš mi,
    sva patnja i bol života mog će proć.
    U noćima bez sna ja tebe dozivam,
    da dođeš mi ti i kao svi počnemo mi mirno živjeti.

    Moj dan nema kraja, a noću tebe sanjam,
    i samo čekam dan da dođeš mi.

    Koncerta bosta pa kar dva.😉

  2. Tana said

    Dobro jutro, lepo sončno jutro vsem na Žogcinem blogu.

    Vidim, da smo včeraj kar vsi zabušavali.😉

    Žogca, gledam to prenovitev na blogu, pa mi še nekaj manjka. Namreč nikjer ne vidim “zadnjih pet objav”, kot je to bilo prej. A si to namenoma umaknila, ali …

    Je fajn, ko si povečala število zadnjih komentarjev in dala to na vrh. Ampak jaz sem se navadila tudi na zadnje objave, in mi kar nekaj manjka.

  3. zogca said

    Dobro jutro! Pijem kapučino, sveže stisnjene grenivke in kadim, torej je luštno. Zadnjih pet objav sem umaknila, ker sem razmišljala, da je zadnjih pet objav pravzaprav tistih pet, ki so pri vrhu in je mogoče zato nesmiselno … Jih pa komot vrnem, če to želite. Oja, včeraj ste zabušavali.😉 Jaz sem napovedala odstotnost in imam opravičene ure.:mrgreen: Bom zdaj napisala krajši potopis, predvsem pa prilepila fotografije.

  4. zogca said

  5. Magi said

    Hojla,
    a greš na koncert???? Jaz tudi, do zdaj nisem skoraj nobenega zamudila, Oliver je zakon!!!! Sem se celo fotografirala z njim v Veli Luki pred leti, ah je bilo lepo!!!! Torej, jaz bom šla v petek, karte še nimam, pa jo bom že dobila in če bi nas bilo več, bi bilo super.

    Lep dan, se psihično pripravljam, da grem pisat članek, pa ne gre najboljše.

  6. zogca said

    Tudi jaz še nimam vstopnice za koncert, ampak sem odločena, da bom šla. Za razliko od tebe pa se lahko pohvalim s tem, da sem do zdaj zamudila še vse njegove koncerte, čeprav sicer kar precej hodim po teh “južnih” koncertih.

  7. zogca said

  8. asdf said

    ja, rad imam slovenske turiste😉
    (sem se slikala z njim v veli luki ;-D)(hec, ne bit jezna- ampak verjetno se on tak’ počuti…)

    http://poptv.si/multimedia/as-ti-tud-not-padu-turisti.html

  9. zogca said

    Veš, kako je, asdf, to sodi zraven. On od teh slovenskih turistov živi. Če ne bi, ne bi imel v Sloveniji toliko koncertov in ne bi pri nas prodal toliko plošč. Je pa gotovo, da mu kdaj gredo tudi na živci. Tistih skeč sem pa videla v As ti tud not padel, je zelo dober in vreden ogleda.

  10. Magi said

    Nisem, pa ti moram žal ali na srečo povedati, da smo malo bližji znanci, ker sem tudi večkat na njegovi jahti , ki je zasidrana ob otoku Proizd,tako, da , pa nima veze, vsak po svoje, meni je dober sploh potem, ko sem ga spoznala še privat.

    Lep dan!

  11. zogca said

    Ne se sekirati, Magi, tako ali tako bi mu bilo dolgčas, če bi ves dan samo ribe lovil in ga nihče ne bi niti pogledal.😉

  12. zogca said

  13. cija said

    Dolgo, dolgo časa moja najljubša dragojevičeva pesem.

    Zadnjič je spider nekaj govoril o tem, kako se bo jokal na dubrovniški obali… No jaz sem to pred davnimi leti res počela… Z Dragojevičem v backgroundu.

  14. asdf said

    oprosti magi, ni letelo nate- prisotni so vedno izvzeti… samo asociacijo sem dobil na temo…
    ja, olija sem tudi sam kdaj srečal na morju in v veli luki. kaj več kot dobar dan od mene ni dobil- če bi pa si to želel, bi pa povedal.
    ja žoga, slava nosi svoje breme- ni pa on slaven zaradi slovenije- je pa zanesljivo, da tudi zaradi slovencev lahko dobro živi… žoga tekste se uči, ker boš morala prepevat!

  15. zogca said

    Spider je zdaj tam. Upam, da je joka. Je šel na poroko, torej bi moral biti vesel. Pesmice pa ne poznam, jo bom zdaj poslušala.

    Zadnjič je spider nekaj govoril o tem, kako se bo jokal na dubrovniški obali… No jaz sem to pred davnimi leti res počela…

  16. zogca said

    Nič bat zame, nič bat.😆 Večino jih znam napamet, vsaj tiste najbolj znane pesmi.😉

    Sicer pa, kaj misliš, čemu so namenjene te priprave na blogu? Prav temu, da se obnovi znanje. Čeprav moram biti iskrena, da sem z mislimi bolj pri koncertu, ki pride po Oliverju in da se tistega drugega še veliko bolj veselim. Bodo tudi priprave na blogu.😉

    žoga tekste se uči, ker boš morala prepevat!

  17. zogca said

    Ta je pa samo za mojega princa!

  18. Tana said

    Zadnjih pet objav sem umaknila, ker sem razmišljala, da je zadnjih pet objav pravzaprav tistih pet, ki so pri vrhu in je mogoče zato nesmiselno … Jih pa komot vrnem, če to želite.

    Vidim, da noben na to ni nič komentiral. Ja, meni je bilo prej bolj praktično. Ti pa sama odloči, kaj boš naredila. Mogoče bi izvedli kakšno anketo, kaj si želimo (v vseh pogledih). Na blogu, da ne bo pomote. Ostale želje pa bomo prihranili za Dedka mraza😉

    Sem končala z delom za danes, vsega imam dovolj in preveč.

  19. zogca said

    Bom vrnila zadnjih pet objav. Sploh ni problem. Nisem vedela, da so komu koristne, sem mislila, da so mogoče gor brezveze.

  20. zogca said

  21. zogca said

  22. asdf said

    jaz sem to plato poslušal celo noč na sidru v telaščici. pa še celo poletje. in samo na morju ga poslušam- včasih. je pa fajn…

  23. Tana said

    Bom vrnila zadnjih pet objav. Sploh ni problem. Nisem vedela, da so komu koristne, sem mislila, da so mogoče gor brezveze.

    Hvala Žogca. Pa imamo zopet “nanjnovejše objave”.

    Oliver meni sicer ni ne vem kaj. Vsekakor je pa nepogrešljiv obromantičnih večerih na morju.

Leave a Reply

 
