Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Sindrom imenovan hotel mama!

Posted by zogca na maj 21, 2009

Objavo, ki je pred vami, sem “kuhala” natančno teden dni, od prejšnje srede, ko sem si na prvem programu naše nacionalke ogledala oddajo z naslovom Svet in sveto. Četudi mi je oddaja sicer duhamorna in ob pogledu na goste ponavadi postanem depresivna, so pritegnili mojo pozornost, ko so začeli govoriti o tem, da 50 odstotkov 29-letnikov v Sloveniji živi pri starših, ta, za družbo menda izjemno negativen fenomen, pa so poimenovali sindrom hotela mama. Če me spomin ne vara, so povedali, da so raziskave pokazale, da je Slovenija v Evropi na drugem mestu po številu mladih, ki že dolgo niso več mladi, ampak vseeno še vedno živijo doma, pokazale pa so tudi, da premnogokrat razlog za to sploh ni ekonomski.

Zadevo so osvetlili z obeh zornih kotov, in sicer z gledišča mladih, ki že imajo sive lase ali pa jih sploh več nimajo, kot tudi z gledišča staršev. Mladi? Takšen način življenje jim omogoča presežek finančnih sredstev, kajti večji del stroškov bivanja, hrane in vsega drugega ostaja na starših, njim pa ostaja denar za avtomobile, počitnice in hobije. O tem, da je doma skuhano, oprano, zlikano, pospravljeno in da oni s tem nimajo nič, menda ni treba pisati. Polni penzion z brezplačno sobarico. Skratka, odvisni in z vsemi privilegiji odraslosti, brez vsake odgovornosti. Čeprav prepričujejo sebe ali druge, da “bi lahko že zdavnaj šli, če bi le hoteli”, so to samo iluzije, za katerimi skrivajo strahove pred neuspehom.

In stari? Dostikrat je hotel mama tudi potreba staršev, ki na svoje otroke pritiskajo, naj ostanejo doma, ker se preprosto ne morejo sprijazniti s tem, da bi njihovih ptički odleteli in si spletli svoja gnezda. In da, premnogi starši gradijo orjaške hiše z namenom, da bodo otroci, ko enkrat ne bodo več otroci, ostali doma. Otroke, ki to več niso, vežejo nase, namesto, da bi si želeli, da si ustvarijo svojo družino. Zadrega nastane samo takrat, ko mame na tržnici srečajo kakšno nekdanjo sodelavko, ki razlaga o svojih vnukih, one pa morajo povedati, da jih še nimajo. Kar se mene tiče, jih tudi ne bodo imele, dokler bodo že skoraj štiridesetletnike stregle od spredaj in zadaj.

Ker je v naslovu objave mama, naj zaključim z besedami svoje mame, ki pravi, da je bilo naši generaciji v otroštvu očitno preveč lepo in zato ne želimo odrasti.

93 Responses to “Sindrom imenovan hotel mama!”

  1. zogca said

    Vam tako zelo ni všeč “mama” v rdeči obleki in zato nič ne napišete?😉

  2. Jazz said

    Men je zeloooo!😉

    Se pa hotela Foter tudi krčevito držijo,če je… :mrgreen:

  3. zogca said

    Po moje si ženo tako predstavljate, dokler ne padete na realna tla in vidite vse te razvlečene trenerke in majice. :mrgreen:

  4. Jazz said

    Po moje ne… no,kakor kdo.Odvisno od kilometrine😉 Se mi pa zdi,da imate ženske še bolj bujno domišljijo,kot mi.😛

    Zdaj se grem pa znašat še nad eno drugo žogco:mrgreen:

  5. Lynx said

    Hotel Mama sem že zdavnaj zapustil, velikokrat pa grem v menzo Pri mami.
    Tele mame zgoraj pa je škoda za v kuhinjo.

  6. zogca said

    Meni pa mama blazno zameri, ker nočem hoditi tja na kosila. Pa se sicer rada družim s starši, ampak hoditi tja jesti se mi pa ne ljubi.

  7. Lynx said

    Jaz pa nočem prevečkrat jesti instant hrane.

  8. zogca said

    A ne znaš kuhati?

  9. Tana said

    naj zaključim z besedami svoje mame, ki pravi, da je bilo naši generaciji v otroštvu očitno preveč lepo in zato ne želimo odrasti.

    Ja, mogoče ima tvoja mama celo prav. Zase lahko rečem, da sem imela kar lepo otroštvo in mladost.Sem pa dokaj zgodaj odrastla in odšla na svoje.
    Res pa je tudi, da kuhinje nimam zeloooooo rada in se je izogibam kot hudič križa. Pa saj to že veste.

    Upam, da nisem dobila preveč neopravičenih.

    P.s.
    Sicer pa lahko predložim opravičilo😉

  10. zogca said

    Če imaš opravičilo, ni neopravičenih. :mrgreen:

    Sicer pa so nekateri moški veliko spraševali, kje si. Očitno so te pogrešali.😉

    Upam, da nisem dobila preveč neopravičenih.

    P.s.
    Sicer pa lahko predložim opravičilo

  11. Tana said

    Če imaš opravičilo, ni neopravičenih.:mrgreen:

    Sicer pa so nekateri moški veliko spraševali, kje si. Očitno so te pogrešali.😉

    Ja res imam. Potem ni neopravičenih. O hvala, sem se kar oddahnila.

    A res, kdo pa je pogrešal? Nisem še vsega prebrala. Sem začela od najnovejše teme nazaj. Tako da nisem še nič zasledila, da bi me kdo pogrešal.😉

  12. maxi said

    Hmm, ja hotel mama….mast morm ahtat, da se iz ekonomista ne preobrazim v to.:mrgreen:

  13. zogca said

    Mislim, da je Stane več kot enkrat vprašal zate. Pa mislim, da je zate spraševal tudi lynx. Mogoče še kdo, ampak sem pozabila. Vsekakor si bila pogrešana.😉

  14. maxi said

    Če imaš opravičilo, ni neopravičenih.:mrgreen:

    Vedno kadar smo odsotni imamo za to opravičljive razloge.:mrgreen:

  15. zogca said

    Nekako si te ne predstavljam.

    Mast morm ahtat, da se iz ekonomista ne preobrazim v to.

  16. Jazz said

    maxi said
    May 21, 2009 at 9:44 pm
    Hmm, ja hotel mama….mast morm ahtat, da se iz ekonomista ne preobrazim v to.

    Hja,podkovanost v ekonomiji zna bit še kako koristno v tem “poslu”😉

  17. maxi said

    Hja,podkovanost v ekonomiji zna bit še kako koristno v tem “poslu”😉

    Aha…zato tudi (verjetno) tako intenzivno razmišljam o menjavi službe.

  18. maxi said

    Nekako si te ne predstavljam.

    Hvala, to bom domišljavo vzela kot kompliment. Namreč to res ne bi želela postat.

  19. zogca said

    Aktivno moraš razmišljati o moškemu, ki prihaja.😉

    Aha…zato tudi (verjetno) tako intenzivno razmišljam o menjavi službe.

  20. Tana said

    Mogoče še kdo, ampak sem pozabila. Vsekakor si bila pogrešana.😉

    Ej, sem vesela, da sem spet nazaj. Sem vas res kar pogrešala.😉

    Če je Lynx spraševal zame, je to že dober znak. Mogoče pa me še res vzame na masažo. Sem se v prejšnji temi prijavila na čakalno listo. Odgovora še sicer ni bilo, je še prehitro. Ampak upanje pa je, a ne? 😉

    Hmm, ja hotel mama….mast morm ahtat, da se iz ekonomista ne preobrazim v to.:mrgreen:

    Ja maxi, je treba biti kar previden. Mame lahko v tem pristanemo, pa se še zavedamo ne. Najprej verjetno iz ljubezni do otroka, potem, ker noben(a) ni dovolj dober(a), potem pa se že navadiš… In postaneš hotel Mama, ha,ha,ha…. pa smo tam.

  21. zogca said

    Ti se pazi, ker pri tebi imam najbolj stroge kriterije.:mrgreen:

    Vedno kadar smo odsotni imamo za to opravičljive razloge.

  22. zogca said

    Meni je najbolj smešno, ko moški 30 plus izjavi, da on je povsem samostojen, samo doma živi. Potem pa vidiš, da mu mama pere, linka, kuha, pospravlja. Sampostojnost je samo v tem, da ga ne preverja, kdaj je prišel domov.

    Po moje ti ni treba postati, če nočeš.

    Saj verjetno ni nič slabega, če mama to počne, mislim z njenega vidika, če to rada dela. Ampak po moje na dolgi rok otroku škoduje. Vsekakor pa, če to dela čez trideseta leta.

    Hvala, to bom domišljavo vzela kot kompliment. Namreč to res ne bi želela postat.

  23. Tana said

    Vedno kadar smo odsotni imamo za to opravičljive razloge.:mrgreen:

    Ja maxi, to velja predvsem za nas ženske. Moškim pa damo včasih tudi kakšno neopravičeno, a ne?😉

  24. zogca said

    Mislim, da si lahko optimistična.😉

    Mogoče pa me še res vzame na masažo. Sem se v prejšnji temi prijavila na čakalno listo. Odgovora še sicer ni bilo, je še prehitro. Ampak upanje pa je, a ne?

  25. zogca said

    John je pet minut pred tem, da jo dobi.:mrgreen:

    Moškim pa damo včasih tudi kakšno neopravičeno, a ne?

  26. maxi said

    Po moje ti ni treba postati, če nočeš.

    Po moje pa nimam prav nobenih preddispozicij, da to sploh postanem. Niti karakterno ne ustrezam in tudi sicer (dovolj) sebično funkcioniram.

  27. maxi said

    John je pet minut pred tem, da jo dobi.:mrgreen:

    Upss….🙂

  28. maxi said

    Ti se pazi, ker pri tebi imam najbolj stroge kriterije.:mrgreen:

    Tole diši na rahel pritisk….😛

  29. zogca said

    Ve, kako rada imam, da me heca, potem me pa kar ne heca. Se to spodobi? :mrgreen:

    Upss…

  30. Tana said

    Niti karakterno ne ustrezam in tudi sicer (dovolj) sebično funkcioniram.

    Maxi, ti si tako kot moja mama. Nas je imela in nas še ima zelo rada, vendar nam je takoj, ko smo odrasli dala vedeti, da ne bo naša služkinja. In smo se vsi trije (brat, sestra) kar hitro postavili na lastne noge in odšli iz hotela mama.

  31. maxi said

    Ja maxi, to velja predvsem za nas ženske. Moškim pa damo včasih tudi kakšno neopravičeno, a ne?😉

    Ja, ja…moške je treba na trdo.😉

  32. zogca said

    Bodoča žena si, saj veš.:mrgreen:

    Tole diši na rahel pritisk…

  33. zogca said

    Oni bi morali nas na trdo.😛 Jaz kar stegujem jezik.😛

    Ja, ja…moške je treba na trdo.

  34. zogca said

    Jaz gotovo ne.

    Moja mama pa, samo sem jaz pobegnila zelo hitro, ker sem zelo hotela biti samostojna, zelo. Že tako ali tako ima ona veliko za pripomniti, če pa bi me prala in likala, bi imela še veliko več.

    Po moje pa nimam prav nobenih preddispozicij, da to sploh postanem. Niti karakterno ne ustrezam in tudi sicer (dovolj) sebično funkcioniram.

  35. Tana said

    John je pet minut pred tem, da jo dobi.:mrgreen:

    Držim pesti, da bo upošteval danih pet minut.🙂 in se pojavil. To je ta John, za katerega sem jaz mislila, da je tvoj princ, a ne?

  36. maxi said

    Maxi, ti si tako kot moja mama. Nas je imela in nas še ima zelo rada, vendar nam je takoj, ko smo odrasli dala vedeti, da ne bo naša služkinja. In smo se vsi trije (brat, sestra) kar hitro postavili na lastne noge in odšli iz hotela mama.

    No evo…pa se poglej kašna (samostojna) fejst punca si danes.🙂

  37. zogca said

  38. zogca said

    To je ta, ampak ni princ. Samo na podobne načine me heca in meni je to luštno.

    To je ta John, za katerega sem jaz mislila, da je tvoj princ, a ne?

  39. zogca said

    Žogca bo jutri očkova princeska. Kako luštno!!!

  40. Tana said

    Ja, ja…moške je treba na trdo.😉

    Maxi točno tako. Nas imajo potem še rajši.

    Oni bi morali nas na trdo.

    Žogca, se strinjam. V določenih primerih, se razume.

  41. maxi said

    Bodoča žena si, saj veš.:mrgreen:

    :mrgreen:

  42. Tana said

    No evo…pa se poglej kašna (samostojna) fejst punca si danes.🙂

    Maxi, da ne bo Žogca ljubosumna, da mi pihaš na dušo.:mrgreen:

    Žogca bo jutri očkova princeska. Kako luštno!!!

    Če se prav spomnim, si ti na splošno očkova princeska. In kaj bo jutri posebnega?

  43. zogca said

    Se ve, katerih.😉

    V določenih primerih, se razume.

  44. zogca said

    Žogca ni ljubosumne narave.

    Maxi, da ne bo Žogca ljubosumna, da mi pihaš na dušo.

  45. zogca said

    Na tem mestu je verjetno prav, da dopišem še svojo staro teorijo o tem, da so vsi zreli za domino.😉

    Ja, ja…moške je treba na trdo.

  46. maxi said

    Oni bi morali nas na trdo.

    Ma ne, se ne strinjam. Moj pogosti stavek njemu je: Please be gentle I’m still learning…:mrgreen:

  47. maxi said

    Maxi, da ne bo Žogca ljubosumna, da mi pihaš na dušo.:mrgreen:

    Ne skrbi, tu gre za visoko duhovno raven…🙂

  48. Tana said

    Na tem mestu je verjetno prav, da dopišem še svojo staro teorijo o tem, da so vsi zreli za domino.😉

    Te teorije pa ne poznam. In kaj to pomeni?😉

  49. zogca said

    Žal nekaj žalostnega. Boljša si z njimi, bolj te zajebavajo, po možnosti celo zapustijo (moj primer). Bolj ti njih zajebavaš, raje te bodo imeli. Lahko napišem celo morje primerov, ki to potrjujejo.

    Te teorije pa ne poznam. In kaj to pomeni?

  50. zogca said

    :mrgreen:

    Ne skrbi, tu gre za visoko duhovno raven…

  51. zogca said

    Ampak s trdim!!!

    Moj pogosti stavek njemu je: Please be gentle I’m still learning…

  52. Tana said

    Please be gentle I’m still learning…:mrgreen:

    Imaš dobro taktiko maxi. Po takih besedah postanejo vsi moški običajno “trdo nežni”!!!😉

  53. Tana said

    Žogca, a se mi samo zdi, ali si res povečala število “zadnjih komentarjev”. Sem zdaj pogledala, če je mogoče Lynx kaj že pokomentiral na mojo prošnjo, pa se mi zadnji komentarji zdijo številčnejši. Ali pa se motim?

  54. zogca said

    Jup, sem, z deset na petnajst. Plus preselila sem jih gor. Zamenjala sem vrstni red. Se mi zdi, da je mogoče tako bolje in da so zadnji komentarji pomembnejši podatek od arhiva ali kategorij. Vsaj za tiste, ki smo redno tukaj oziroma nismo novi na blogu.

    Žogca, a se mi samo zdi, ali si res povečala število “zadnjih komentarjev”.

  55. zogca said

    Ne me rajcat, nuna sem.😉

    Po takih besedah postanejo vsi moški običajno “trdo nežni”!!!

  56. Lynx said

    A ne znaš kuhati?

    Kuham, a se mi zdi velikokrat škoda časa, pa tudi ne ljubi se mi samo zase.

    Živele mame:

    Lahko noč

  57. Tristan said

    Žogca, jest sicer nikomur ne zamerim, če se je odločil, da bo še pri 40-ih živel doma s ta starimi, ampak… Imam nekaj takih frendov, ki sicer živijo v svojem delu hiše in imajo morda celo ločene prostore, potem pa ves čas poslušam njihovo pizdenje, da so morali peljati mamo v tisto štacuno, pa se je foter zmislu, da bodo v nedeljo delali tole, pa ne paše jim to, pa ne ustreza jim ono… ja, vsega pa tudi ne moreš imeti. Meni je popolnoma jasno, da če bi živel še vedno doma (diže mi se kosa na glavi, če samo pomislim na to), bi me matka ponucala vsakih pet minut za kakršnokoli neumnost že, ki bi ji takrat padla v glavo. Vidim pri moji sestri, ki je še vedno doma (žal gre pri njej res za ekonomske razloge, sicer bi odmaglila takoj, ko bi lahko), kako ji mati vedno natovori kako opravilo, ko se odpravljava kam ven. Sicer gre tukaj tudi za postavljanje mej, ampak jih lažje postavim jaz, ko se enostavno ne javim na telefon, kot pa ona, ki je doma in jo lahko ta stari gnjavijo do nezavesti.
    Trdno zastopam mnenje, da človek ni in ne more biti odrasla osebnost, dokler živi doma in se mu streže od spred in zad. Šele ko se soočiš z vsakdanjimi problemi, kot so plačevanje položnic, vodenje lastnega gospodinjstva, pospravljanje, pomivanje, krediti za stanovanje in z vsemi ostalimi malenkostmi, postaneš celovita osebnost. “Bi lahko že zdavnaj šli, če bi le hoteli” – bla bla. Standardni izgovori, ko nas neka stvar moti, pa se zavoljo lastne udobnosti in strahu pred spremembami ne upamo narediti dokončnega koraka in raje še vedno vztrajamo pri starem, čeprav vemo, da nam dolgoročno škodi.
    Mi je zadnjič kolegica, ki je tik pred penzijo, razlagala, da kako je upala, da bo imela zdaj na stara leta mir, pa se vsi štirje otroci, ki so že fantje in dekleta pri 30-ih, valjajo doma in jim ona potem po službi pere, kuha in vse ostalo. Sama si je kriva. Kot da so brez rok, da vsega tega ne bi mogli postoriti sami. Moja stara mama, ki jih ima zdaj 76, je rekla, da bi jih vse skupaj razhajkala, ali pa bi določila hišni red, dala vsakemu svoj spisek zadolžitev, predvsem bi si pa kuhali, prali in likali sami, ona bi pa gledala televizijo. Dvomim, da bi še dolgo časa vztrajali doma. Tako kot si napisala, krivi so oboji!

  58. zogca said

    To je pa lepo. Mislim to, da boš vse to, kar zdaj ne boš skuhal, nadoknadil, ko boš dobil ženo.😆

    Kuham, a se mi zdi velikokrat škoda časa, pa tudi ne ljubi se mi samo zase.

  59. zogca said

    Enako pravim tudi jaz.

    Trdno zastopam mnenje, da človek ni in ne more biti odrasla osebnost, dokler živi doma in se mu streže od spred in zad. Šele ko se soočiš z vsakdanjimi problemi, kot so plačevanje položnic, vodenje lastnega gospodinjstva, pospravljanje, pomivanje, krediti za stanovanje in z vsemi ostalimi malenkostmi, postaneš celovita osebnost.

  60. zogca said

    Tudi jaz sem že kaj takšnega slišala. Čeprav je pritoževanje bilo bolj v smislu – rodila sem tri otroke in nimam niti enega vnuka.

    Mi je zadnjič kolegica, ki je tik pred penzijo, razlagala, da kako je upala, da bo imela zdaj na stara leta mir, pa se vsi štirje otroci, ki so že fantje in dekleta pri 30-ih, valjajo doma in jim ona potem po službi pere, kuha in vse ostalo. Sama si je kriva.

  61. webmaher said

    Zanimivo, vse sem prebral-tudi jaz sem pogrešal Tano:mrgreen:

  62. zogca said

    Joj, bo vesela. Samo Stane se mora še javiti in to napisati.😉

    tudi jaz sem pogrešal Tano

  63. zogca said

    Srčki moji, se vidimo zvečer. Žogca se gre potepat in bo prinesla nazaj veliko lepih fotografij.😉

  64. Tana said

    Zanimivo, vse sem prebral-tudi jaz sem pogrešal Tano:mrgreen:

    To je pa lepo slišat. Hvala Web.😉

    Joj, bo vesela. Samo Stane se mora še javiti in to napisati.😉

    Žogca že ve!😉

  65. John said

    Sin arapskog šeika studira u Beogradu.
    Nakon mesec dana piše kući: Srbija je prelepa, ljudi su jako ljubazni i baš mi se svidja ovde.
    Samo mi je ponekad neprijatno kad idem na fakultet u mom pozlaćenom mercedesu a neko od mojih profesora izlazi iz tramvaja….

    Posle par dana stiže ček na milion dolara sa kratkom porukom roditelja: Nemoj da nas sramotiš, kupi i ti tramvaj!

    :mrgreen:

  66. Nevenka said

    Moj brat je pri štiridesetih doma. Deset let je imel punco in kakoli je predlagal,d a bi šla na svoje, ji ni bilo dovolj statusno, ker pač ni želela začeti bolj skromno. Sedaj sta se razšla in je popolnoma razumljivo, da nič ne razmišlja o tem, da bi sam šel na svoje.
    Obe z mamo se sekirava. Mama je že v letih, saj rada vidi, da je še kdo doma, pa vseeno bi raje videli, da bi si ustvaril svoj dom in družino, če se je že meni vse podrlo.

  67. zogca said

    I’m back. Je bilo luštno. Jutri na blog napišem kaj več in seveda nalepim fotografije.

  68. Tana said

    Tele mame zgoraj pa je škoda za v kuhinjo.

    Tudi mene!😉

  69. Lynx said

    Hočeš reči, da si nekje drugje uporabnejša kot v kuhinji?

  70. Tana said

    Hočeš reči, da si nekje drugje uporabnejša kot v kuhinji?

    😉

  71. webmaher said

    vse ženske na Žogcinem blogu so veliko bolj uporabne povsod drugje…tista, ki je še v kuhinji vsaj tri dneve na teden je pa takoj za ožent:mrgreen:

  72. Lynx said

    Tršice ni,
    neopravičene kasiramo mi.

  73. Tana said

    Tršice ni,
    neopravičene kasiramo mi.

    Če ima opravičilo, ne bo nič.😉

  74. maxi said

    vse ženske na Žogcinem blogu so veliko bolj uporabne povsod drugje…tista, ki je še v kuhinji vsaj tri dneve na teden je pa takoj za ožent:mrgreen:

    No, saj počasi boste dojeli bistvo.😛

  75. maxi said

    oooooooo, kako mi je pa tole ratalo🙂

  76. Tana said

    No, saj počasi boste dojeli bistvo.😛

    Ja maxi, tem našim moškim počasi prihaja, ampak važno je, da bodo dojeli.😉 Kako že gre to: boljše pozno kot nikoli, hm, ha,ha…

  77. zogca said

    Tri cele dneve???

    tista, ki je še v kuhinji vsaj tri dneve na teden je pa takoj za ožent

  78. zogca said

    Tršica je tukaj. Kaj si zagrešil? :mrgreen:

    Tršice ni,
    neopravičene kasiramo mi.

  79. Tana said

    Tri cele dneve???

    Jaz sem že začela trenirat. Sem bila danes popoldne v kuhinji. Nikoli ne veš, kdaj pride prav. In če We če malo kriterije zniža?😉

  80. Tana said

    We = Web.
    Naglica ni vedno dobra.😉

    Grem sedaj enga pokadit. Jaz sedaj kadim ene nove Malboro, ki kao, da niso škodljivi.

  81. Tana said

    Tršica je tukaj. Kaj si zagrešil?:mrgreen:

    A tako je bilo to mišljeno? Jaz pa sem razumela prav obratno. Sicer je pa dvoumno napisano. Pri Lynkxu nikoli ne veš.😉

  82. zogca said

    Prvič slišim. Več informacij, pliz.

    Jaz sedaj kadim ene nove Malboro, ki kao, da niso škodljivi.

  83. Tana said

    Prvič slišim. Več informacij, pliz.

    Sem morala vzet škatlico, da bom točno prepisala. MARLBORO FLAVOR PLUS. To je znamka. V nadaljevanju pa piše: Flavor – zone filter Katran: 3 mg, Nikotin 0,2 mg. Ogljikov monoksid 4 mg. So tako lušni, kratki (kar sicer ni vedno dobro), vendar zame, ki kadim tudi med službo (tako, da me nihče ne vidi – na hitro) so prav fajn. Pa tudi filter imajo kar velik, glede na velikost cigarete, tako, da se samo malo “guštirarš” in je že konec. No vsaj meni je bilo tako rečeno, da kao niso škodljivi. Ampak saj vemo, da dobro pa to tudi. Kot marsikaj drugega ne. Cena pa je 2,90 EUR.
    Ej sem se razpisala to o tej grdi razvadi.

    Žogca je mena že šla na pot in že uživa. Jaz pa grem ven še enga pokadit, potem pa na delo. Če ne pride kaj vmes, se zvečer slišimo.😉
    Bo Žogca sigurno kaj poročala.

  84. Tana said

    Hočeš reči, da si nekje drugje uporabnejša kot v kuhinji?
    😉

    Menda nisem bila dovolj jasna s tem mežikanjem, ali pa se je Lynx ustrašil, ha, ha, ha…. malo heca za

    dobro jutro vsem!

  85. maxi said

    Ja maxi, tem našim moškim počasi prihaja….😉

    Kar se mene tiče je to +.🙂

  86. Spider said

    Kaj pa jaz, ki živim z mlajšim bratom?

    je to sindrom brat, hehe?

  87. webmaher said

    Počasi se menda daleč pride, sam s kuho se pa ne matraj preveč Tana😉
    Maxi če boš tako pridno + talala se te bo še kdo zaželel za tršico:mrgreen:

  88. maxi said

    Maxi če boš tako pridno + talala se te bo še kdo zaželel za tršico

    Tršica pa ne matam bit. Malo sem kamot okol tega.:mrgreen:

  89. maxi said

    Maxi če boš tako pridno + talala se te bo še kdo zaželel za tršico

    Tršica pa ne maram bit. Malo sem kamot okol tega.:mrgreen:

  90. webmaher said

    ja nč bat, sej silili te pa ne bomo:mrgreen:

  91. Tana said

    Kar se mene tiče je to +.🙂

    Ja, saj maš prav maxi, ko mu prihaja je mnogo boljš, da je to počasi.

    Sem v eni objavi naprej priporočala Stanetu, da te pelje z motorjem. Saj nisi huda, če se prav spomnim si ti napisala, da bi uživala.😉 V vožnji z motorjem. Ampak ne počasi.:mrgreen:

    Tršica pa ne maram bit.

    Ko sem bila še v osnovni šoli sem vedno govorila, da bom tršica učiteljica. Pa ni bilo nič iz tega. Hvala bogu. Ker danes je to hudičevo težak posel.

  92. Tana said

    Počasi se menda daleč pride, sam s kuho se pa ne matraj preveč Tana😉

    Se tut ne mislim. Pa čeprav ne bom izpolnila postavljenega pogoja.😉

  93. […] na julij 19, 2010 Na mojem blogu smo že veliko tolkli po tipkovnici zaradi maminih sinčkov, o hotelu mama pa sem lani spomladi spisala tudi celo objavo. Takrat smo, če me spomin ne vara, ugotovili, da so […]

Leave a Reply

 
