Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Umetna ritka! aka Žogca ne bi!

Posted by zogca na maj 20, 2009

Se spomnite objave z naslovom Umetne bradavičke! aka Žogca bi tudi? Če smo se takrat čudili, kaj vse pade na misel ženskam, ki želijo moške prepričati, da je nekaj veliko lepše, kot v resnici je, kaj porečete na naslednjo pogruntavščino?

Sama sem precej skeptična. Toliko se namreč trudimo, vsaj nekatere, da bi zadevo zmanjšale, da se mi zdi nesmiselno, da bi jo potem umetno povečevale. In kaj se zgodi potem, kot ženska sleče kavbojke, moški pa zagleda tole?

55 Responses to “Umetna ritka! aka Žogca ne bi!”

  1. zogca said

    Ritke, tokrat prave.

  2. maxi said

    Jaz bi imela malo večjo tazadnjo, ampak ne s pomočjo teh blazinic.

  3. maxi said

    Žogca a veš kaj zdajle jem; rženo rezino+sir in na vrh narezan paradižnik češnjevec.
    Če bi bila ti moja bi ti zdaj postregla s takim sendvičem.:mrgreen:

  4. zogca said

    Ne bi jaz jedla rženih rezin, četudi bi bila tvoja.😉

  5. zogca said

    A vaje za rito delaš? Od vseh vaj, ji obstajajo, so mi samo te ljube. Sicer jih že precej čas nisem delala, ampak jih zdaj bom. Ufff, to se v dveh tednih že fejst pozna.

    Če hočeš malo večjo, lahko dobiš mojo.😉 Ampak je ponudba časovno omejena, kajti čez mesec dni ne bo več malo večja.😉

    Jaz bi imela malo večjo tazadnjo, ampak ne s pomočjo teh blazinic.

  6. Lynx said

    Jaz bi imela malo večjo tazadnjo, ampak ne s pomočjo teh blazinic.

    Mogoče bi pomagala masaža ala Lendero. Če poveča joške, lahko tudi rit.

  7. zogca said

    😆 in 😆 in 😆

    Mogoče bi pomagala masaža ala Lendero. Če poveča joške, lahko tudi rit.

  8. maxi said

    Ne bi jaz jedla rženih rezin, četudi bi bila tvoja.😉

    Jaz si jih pa prav rada postrežem.

    …in če se ob 22-ih bašem s sladoledom in ob 23-ih ugotovim, da sem še vedno lačna, mi ne preostane drugega.:mrgreen:

  9. maxi said

    A vaje za rito delaš? Od vseh vaj, ji obstajajo, so mi samo te ljube. Sicer jih že precej čas nisem delala, ampak jih zdaj bom. Ufff, to se v dveh tednih že fejst pozna.

    Ne rabim delat vaj za črstost, ker imam čvrsto. Jaz bi včasih imela tako malo zaobljeno, tako žensko obliko.:mrgreen:

  10. maxi said

    Mogoče bi pomagala masaža ala Lendero. Če poveča joške, lahko tudi rit.

    jaa, iščem maserja…😛

  11. Spider said

    Prostovoljno se javim, da zmasiram Maxi in Zogco. Pridem tudi na dom.

  12. zogca said

    To pa lahko ponudiš.😉

    …in če se ob 22-ih bašem s sladoledom

  13. zogca said

    Žogca hoče princa!!!

    Prostovoljno se javim, da zmasiram Maxi in Zogco. Pridem tudi na dom.

  14. Spider said

    Spider pa princeso…ki še razmišlja.

  15. zogca said

    Ko se bova poročili, boš imela mojo.😆

    Jaz bi včasih imela tako malo zaobljeno, tako žensko obliko.

  16. zogca said

    Javi nam, ko bo razmislila.

    Spider pa princeso…ki še razmišlja.

  17. Lynx said

    jaa, iščem maserja…

    Dišeča sveča, olje in tale muzika za ritem:

    Bi šlo?

  18. zogca said

    Tudi ti ponujaš svoje usluge? 😯

    Bi šlo?

  19. zogca said

    Razmišljam, ali bi se šla, ko bom shujšala, tole?

    Ampak se mi zdi nesmiselno, če princa ne bo blizu.

  20. zogca said

    Tole je pa prestrašno.

  21. Lynx said

    Prostovoljno se javim, da zmasiram Maxi in Zogco.

    Svoje Muhe še spoznal ni, pa bi že varal. 😉

  22. zogca said

    To ni varanje, to je storitev.:mrgreen:

    Svoje Muhe še spoznal ni, pa bi že varal.

  23. maxi said

    Bi šlo?

    Musko bi zihr zamenjala…:)

  24. Spider said

    Dokler nisva skup, ni varanja.

  25. Lynx said

    Tudi ti ponujaš svoje usluge?

    Prvič zastonj😉 . Redko se hvalim, a to je ena izmed stvari, ki jo delam menda res dobro.

  26. Lynx said

    Musko bi zihr zamenjala…:)

    Dobro, ti zrihtaj CD, jaz bom pa poskrbel za vse ostalo.

  27. zogca said

    Jaz tudi!

    Musko bi zihr zamenjala…:)

  28. zogca said

    Tukaj se pa motiš. Okej, zdaj se mi tukaj hecamo, ampak sicer … Če bi meni nekdo govoril, kako zelo je zaljubljen vame in hoče biti z menoj, potem pa bi izvedela, da v vmesnem času, ko jaz še nisem z njim, on veselo z drugimi … Ja, ne bi bilo varanje, ampak me tudi prepričal ne bi, da si me je tako grozno želel. In ne, mu ne bi verjela, da mi bo zvest, ko bova skupaj.

    Dokler nisva skup, ni varanja.

  29. zogca said

    Razmišljam, da bi odprla servis. Poberem vse vaše številke (tistih, ki se javijo za maserja) in potem posredujem bralkam bloga, seveda pobiram provizijo.:mrgreen:

    Prvič zastonj. Redko se hvalim, a to je ena izmed stvari, ki jo delam menda res dobro.

  30. Lynx said

    Razmišljam, ali bi se šla, ko bom shujšala, tole?
    Ampak se mi zdi nesmiselno, če princa ne bo blizu.

    Vem da še komu privoščiš takle pogled.,
    In to je majhen pozitiven premik v tvoji glavi, ta drugi stavek pa je odveč. Saj ti ne bo zameril. Pa tudi kurc ga briga.

  31. Spider said

    Ampak jaz sem predlagal samo masažo, to pa ni varanje, najbrž?

  32. zogca said

    Če se hecamo, ne. Če se ne hecamo, da.

    Ampak jaz sem predlagal samo masažo, to pa ni varanje, najbrž?

  33. zogca said

    Nope.

    Vem da še komu privoščiš takle pogled.

  34. zogca said

    Menda me nočeš pred spanjem razžalostiti?

    Pa tudi kurc ga briga.

  35. zogca said

  36. Lynx said

    Musko bi zihr zamenjala…:)

    Jaz tudi!

    Potem pa v temle ritmu:

  37. Spider said

    Zogca, smao jaz njej še nisem rekel, da sem zacopan vanjo.

    res pa je, da je to sigurno sama pogruntala, sej je pametna punca.

  38. zogca said

    Žogca je blazno hepi. Jutri še dela, potem pa tri dni pohajkuje. Ima oče še do ponedeljka dopust. Zdaj se je dva tedna in pol družil z mamo, ampak zdaj se hoče pa z menoj. In mi je že dva tedna ponujal, da se greva hajkat okoli in da me bo peljal, kamor hočem. Zato greva v petek v Plitvička jezera, to je že domenjeno. V soboto pa najverjetneje v Jasenovac, tako sem si zaželela. Reportaže na blogu bodo!!!

  39. zogca said

    Težko bi bilo ne pogruntati.😉

    res pa je, da je to sigurno sama pogruntala, sej je pametna punca.

  40. zogca said

  41. Lynx said

    Ta je pa zares:

    Lahko noč

  42. zogca said

    Lahko noč. Žogca gre sanjat lepe sanje.

  43. zogca said

    Novice današnjega dne po Žogcinem izboru!!!

    Konec junija ponovno novi potni listi

    http://www.rtvslo.si/slovenija/konec-junija-ponovno-novi-potni-listi/203394

    Naprave za alkotest, ki jih uporablja slovenska policija, morda nezanesljive

    http://www.dnevnik.si/novice/aktualne_zgodbe/1042268329

    V Muri le dočakali plačo

    http://www.rtvslo.si/gospodarstvo/v-muri-le-docakali-placo/203397

    Trije mariborski zdravniki obtoženi malomarnega zdravljenja

    http://24ur.com/novice/slovenija/trije-mariborski-zdravniki-obtozeni-malomarnega-zdravljenja.html

    Kazensko ovadil nadzornike Vzajemne

    http://www.delo.si/clanek/81209

    Prve še vedno Slovenske novice

    http://www.rtvslo.si/slovenija/prve-se-vedno-slovenske-novice/203323

    Morilec za zapahi

    http://www.siol.net/slovenija/crna_kronika/2009/05/morilec_za_zapahi.aspx

    Grožnja z razstrelitvijo pred Tadićevo pisarno

    http://www.rtvslo.si/svet/groznja-z-razstrelitvijo-pred-tadicevo-pisarno/203393

    Fritzl je načrtoval združitev “kletne“ in “normalne“ družine, nekateri otroci so v podzemlje celo hodili na obisk

    http://www.dnevnik.si/novice/kronika/1042268442

    Živimo v ženskem svetu: Moški spol bo morda (kmalu) izumrl

    http://www.dnevnik.si/novice/znanost/1042268458

    Carlina roka na Sarkozyjevi zadnjici

    http://24ur.com/ekskluziv/tuja-scena/carlina-roka-na-sarkozyjevi-zadnjici.html

    Beckhama izdala madžarska manekenka?

    http://24ur.com/sport/nogomet/foto-beckhama-izdala-madzarska-manekenka.html

  44. Tana said

    Maxi: Jaz bi imela malo večjo tazadnjo, ampak ne s pomočjo teh blazinic.

    Tudi jaz. Ampak blazinice absolutno ne. Sicer sem v zadnjem letu pridobila kar nekaj kilogramov, ampak ne na pravem mestu.

    Prvič zastonj😉 . Redko se hvalim, a to je ena izmed stvari, ki jo delam menda res dobro.

    Lynx, če je še kakšno mesto prosto, se priporočam. Dobra masaža in zraven še dobra atmosfera, to je meni najlepše razvajanje.

  45. zogca said

    Ne marajo se nabirati na pravih mestih.😦

    Sicer sem v zadnjem letu pridobila kar nekaj kilogramov, ampak ne na pravem mestu.

  46. zogca said

    Evo, lynx!!!

    So prosta mesta, Tana, prva si, ki se je javila.

    Lynx, če je še kakšno mesto prosto, se priporočam.

  47. Lynx said

    Maxi: Jaz bi imela malo večjo tazadnjo, ampak ne s pomočjo teh blazinic.

    Sicer sem v zadnjem letu pridobila kar nekaj kilogramov, ampak ne na pravem mestu.

    Kaj torej najprej, rit ali prsni koš? 😉

  48. zogca said

    Včeraj si ponujal samo masažo zadnjic, si danes razširil dejavnost?:mrgreen:

    Kaj torej najprej, rit ali prsni koš?

  49. Lynx said

    Kolikor vem, ti tam ne rabiš povečave.🙂
    Lahko pa kaj naredim v zvezi s premagovanjem gravitacijskih sil.😉

  50. zogca said

    Res je. Ampak saj jaz ne iščem masaže, ker se samo princu pustim masirati. Za gravitacijo pa ne vem, če moški lahko pomaga brez skalpela. Kaj misliš?

    Kolikor vem, ti tam ne rabiš povečave.

  51. webmaher said

    Lynx daj začni že da te Tana začne hvalit pol ti pa spletno stran naredim in razširiš dejavnost na ves svet😆

  52. Tana said

    Kaj torej najprej, rit ali prsni koš?😉

    Lynx, ne vem ali je bilo to namenjeno meni, ali maxi. Če meni, jaz bi kar oboje. V kompletu.😉

  53. Nevenka said

    Jaz sem vedno hotela imeti hruškico, imam pa jabolček. Ko sem se še ukvarjala z drsanjem, je bila zelo športna, sedaj se ji pa poznajo ure čičkanja pred računalnikom, pa leta tudi. Kakšne vaje, Žogca, pa ti poznaš za rito? Jaz poznam eno, da se nasloniš z rokama na mizo, izmenično pokrčiš noge in jih zadaj dviguješ proti proti hrbtu in v najvišji točki pokrčeno nogo malce zadržiš. Lahko pa si tudi na tleh na kolenih in naslonjena na roke in prav tako dviguješ pod pravim kotom pokrčene nogice. Lahko večkrat ponoviš gib z eno nogo, potem zamenjaš.

  54. zogca said

    Najraje delam to prvo na posnetku.

    Zadnjo delam pa na drugačen način oziroma tako, kot sem se jo naučila pri Cindy Crawford. Bom skušala najti posnetek.

  55. zogca said

    Tole tudi, sem jo pobrala pri Cindy. Najprej skrčeno v stran, potem iztegnjeno v stran, potem pa skrčeno nazaj in uiitegnjeno nazaj.

Leave a Reply

 
