Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Žogca je že teden dni brez!

Posted by zogca na maj 19, 2009

94 Responses to “Žogca je že teden dni brez!”

  1. zogca said

    Oja, tole pa jaz pijem, ker kokakole ne smem. Prepovedani ogljikovi hidrati in to.😦 Ne, ni tako romantično kot v reklami.😦

  2. webmaher said

    lepo da se držiš plana, držim pesti😆

  3. Spider said

    Kokakola ne samo da redi, baje je tudi katastrofalna za jetra. To bo dr. Janis več vedela.

  4. zogca said

    En teden mi je uspelo, samo še tri.😉

    epo da se držiš plana, držim pesti

  5. zogca said

    Jaz sem vedno verjela v zdravilne učinke kokakole, res.

    Kokakola ne samo da redi, baje je tudi katastrofalna za jetra.

  6. webmaher said

    Žogca ni pretiravala tko kot uni avstralski kmet kje popil od 4 do 10 litrov na dan in bimu kmalu pluča odpovedala, zdej je pa še na dieti, tko da je zdrava ko riba😆

  7. zogca said

    Štiri do deset litrov? Katerekoli tekočine bi človek toliko spil, se ne bi mogel premikati. Vsaj jaz se ne bi mogla, če bi mi toliko tekočine ležalo v želodcu. Da lulanja vsakih deset minut ne omenjam.

  8. Shirley Valentine said

    Jaz pa ze več kot 15 let prisegam na Diet Coke (oziroma v zadnjem času na Zero).
    Sedanja straight coke se mi zdi namreč presladka (v mojem otroštvu je bila manj sladka, leta 1985 so jo pa začeli sladkati z nekakšnim koruznim sirupom in tisti okus mi ne sede).

  9. zogca said

    Janis!!!

    Če si spodaj pod “Pridi” nehala reševati ljubezenske zadeve, imam nekaj čisto fizioloških vprašanj.

    http://med.over.net/forum5/read.php?93,5472106

  10. zogca said

    Meni ni pa. Potem pa že kar raje spijem Radensko. Je pa res, če bi se navadila na Diet ali Zero, bi jo verjetno z užitkom pila.

    Jaz pa ze več kot 15 let prisegam na Diet Coke (oziroma v zadnjem času na Zero).

  11. webmaher said

    Zero je podn od podna ali pa sem jaz pil ponaredek-Kokta je zakon😆

  12. zogca said

    Ampak kokta ima enako kalorij kot kokakola, mogoče kakšno manj.

  13. Spider said

    Ko Janis pride spet na blog, jo prosim prosite, če malo komentira, ali je kokakola res uničevalna za jetra.

  14. zogca said

    Nič ne bo, vsi hodijo samo še na objavo “Pridi!”. 😆

  15. Spider said

    In vsi že poznajo na pamet Spiderjevo zgodbo.

  16. zogca said

    Saj mojo tudi, ampak se jaz ne sekiram. Naredila nisem nič slabega, da bi se morala sramovati, če pa se mi kdo posmehuje zaradi nesrečne ljubezni, tudi prav.

  17. zogca said

    Ugotavljam, da se mi je Radenska v bistvu že kar prikupila. Popoldne mi ni bila všeč, ker sem pila ostanke iz treh odprtih steklenic, potem pa sem šla v trgovino po nove zaloge. In zdaj imam ba frišno odprto steklenico, mehurčkov je veliko in mi je kul.😉

  18. Jovanka Broz said

    pridna punca😀

  19. zogca said

    Pa sem res.😉

  20. Jovanka Broz said

    kako ti gre ? če boš tako nadaljevala bom ostala brez tebe v city parku. Saj veš, tipi pa to….

  21. zogca said

    Ne, to pa ne. Jaz se bom raje držala tebe kot pa skakljala za moškimi, se mi zdi to veliko bolj modro. Gre mi pa dobro. Za zajtrk jem jajca, za kosilo ribe in zelenjavo, za večerjo solato. Ogljikovih hidratov nula. In se mi zdi, da se mi že kar malo pozna.

  22. zogca said

    Aja, pa v garderobni sobi sem eno zraven druge zložila kakšnih petnajst kiklic in jih hodim gledat. Do konca junija naj bi zlezla v vse, eno po eno. Zelo sem optimistična in trenutno je to moje največje veselje.

  23. Jovanka Broz said

    samo volja je važna ,mačka. Zdaj jo imaš in ne izpusti jo🙂

  24. zogca said

    Ne, je ne bom izpustila. Tako dolgo sem se mučila z žalostjo, cmizdrenjem, obupom in vsem tem, kar sodi k depresiji. V bistvu mi je prav dol viselo, kako sem videti, čeprav sem bila takrat po operacijah odločena, da grem takoj na fitnes. Potem pa se je zgodilo, kar se je zgodilo in … Saj vse to veš, moja Jovančica, ampak zdaj pa … Vedno manj sem depresivna in posledično imam več volje, da se spet spravim v red. Vsak dan enkrat pogledam fotko izpred dveh let in potem lažje pijem Radensko.

  25. zogca said

    Aja, za bučke pa sem že prava strokovnjakinja.😉

  26. Jovanka Broz said

    bravo, vedela sem,da bo tako🙂

  27. maxi said

    Aja, za bučke pa sem že prava strokovnjakinja.😉

    Bučke so ena mojih (naj)ljubših zelenjav…

  28. zogca said

    Ampak režem na krogce, pa to tako hitro naredim, res, celo bučo imam narezano v minuti. Takšni lepi krogci. Ti moram enkrat pofotkati. Potem pa vržem gor, enkrat vmes obrnem. Olja samo eno kapljico. Potem si jih prinesem pred tevej, krogce, in jih jem. Pa Radenska zraven. A se spomniš še česa tako zelenjavnega in preprostega? Kaj pa malancani? To gre na isti način, kajne? Čeprav, malancani so boljši panirani, tega pa ne smem.

  29. zogca said

    Vidiš, Jovanka, naučila si me, da bom lahko kuhala svoji bodoči ženi.😉

    Jup, Maxi, zelo so dobre.

    Bučke so ena mojih (naj)ljubših zelenjav…

  30. maxi said

    Melancani so mi koj za bučkami….kamot jih pripraviš na isti način. Bohvaruj panirat…to je sam šit.

  31. zogca said

    Nekje sem prebrala, da mi morala zjutraj na tešče seksati in to tako, da bi bila gor in se fejst razmigala. Tako da, vemo, kdo je kriv, če hujšanje ne bo potekalo dovolj hitro.

  32. Jovanka Broz said

    popečeš lahko melancane, bučke, papriko in čez vse posoliš, popraš, kis in olivno olje. Zraven kos rženega kruha. Od tega bi jaz lahko živela.

  33. zogca said

    Maxi, moja mama jih dan v jajce in moko. To je paniranje, kajne? Ne poha jih, nobenih drobtin ni, jajce pa je. Saj v jajce jih verjetno lahko dam tudi jaz, ker jajca tako ali tako moram jesti. Bom šla jutri kupit mečancane.

  34. maxi said

    Jup, Maxi, zelo so dobre.

    To, to!!🙂

    Ampak Žogca…astrološko gledano imava obe boom pred vrati, čaki…. da res ne bova medve skupaj počli… he he

  35. zogca said

    Raje sem brez kot z rženim. Je pa res, da jaz kruh kupim nekajkrat na leto. Jaz kruh jem, ko grem na sendvič, kebab ali hamburger, drugače pa ne.

    Zraven kos rženega kruha.

  36. maxi said

    popečeš lahko melancane, bučke, papriko in čez vse posoliš, popraš, kis in olivno olje. Zraven kos rženega kruha. Od tega bi jaz lahko živela.

    Tudi jaz.

  37. zogca said

    Hmmm …

    Dala si mi misliti …

    Ampak po moje bo morali eni zrasti tič.😆

    Ampak Žogca…astrološko gledano imava obe boom pred vrati, čaki…. da res ne bova medve skupaj počli… he he

  38. maxi said

    Paniranj ein pohanje eno in isto.

  39. maxi said

    Paniranje in pohanje je eno in isto.

  40. zogca said

    Malancani za sladokusce

    http://www.kulinarika.net/recept.asp?ID=2151

    To bi jaz smela jesti, samo brez kečapa.

  41. maxi said

    Ups…:mrgreen:

  42. zogca said

    Poletne bučke

    http://www.kulinarika.net/recept/zelenjavne_jedi/Poletne_bucke-11526.html

    To tudi smem.

    Zanimivi recepti.

  43. zogca said

    Jaz sem mislila, da je pohano (torej) ocvrto, če ima jajca, moko in drobtine, če pa ni drobtin, pa samo panirano. Ampak lahko se pa motim, nisem strokovnjakinja za to področje.

  44. maxi said

    Jaz ločim to dvoje na pariško(jajca, moka) in dunajsko (jajca, moka, drobtine).

    Medtem, ko je panirano slovenska beseda za pohano.

  45. zogca said

    Jajčka s tunino

    http://www.kulinarika.net/recept/jajcne_jedi/Jajcka_s_tunino_ala_Jeebs-4977.html

    Ampak brez tabaska.

  46. zogca said

    To mi pa znano zveni.

    Jaz ločim to dvoje na pariško(jajca, moka) in dunajsko (jajca, moka, drobtine).

  47. zogca said

    Jajčevci in bučke z mlado čebulo

    http://www.kulinarika.net/recept/zelenjavne_jedi/Jajcevci_in_bucke_z_mlado_cebulo-10058.html

  48. Spider said

  49. zogca said

    Melancani po siciljansko

    http://www.kulinarika.net/recept/zelenjavne_jedi/Melancani_po_siciljansko-5125.html

  50. zogca said

    V bistvu niti vedela nisem, koliko stvari se da narediti iz malo zelenjave in povsem brez ohljikovih hidratov. Frapirana sem.

  51. zogca said

    In seveda sataraš!!!

    http://www.kulinarika.net/recept/zelenjavne_jedi/Sataras-8160.html

  52. maxi said

    In seveda sataraš!!!

    Ampak tu zraven skuham jaz špagete.:mrgreen:

  53. zogca said

    Pri nas ne, pri nas se je vedno jedel z jajci, skratka sataraš in jajca. Seveda, kruh, ampak jaz bom pač brez kruha. Ker je cel trik tega, kar se grem, da ni ogljikovih hidratov. Jaz nikoli nisem verjela, da to deluje, ampak toliko ljudi pravi, da deluje in tudi meni se že zdi, da se malo pozna, bom pa zdržala.

  54. Janis said

    Ko Janis pride spet na blog, jo prosim prosite, če malo komentira, ali je kokakola res uničevalna za jetra.

    Osebno dvomim, da je nevarnost kokakole kje drugje kot v njenem sladkorju, kofeinu ali umetnih sladilih v diet različicah – seveda pa kot vsi navadni smrtniki ne poznam recepta za kokakolo, ki bi morda razjasnil še kaj.

  55. zogca said

    Kaj pa to, kar sem jaz vprašala? V čem je fora, da pri teh beljakovinskih dietah brez ogljikovih hidratov tako zelo človek shujša?

  56. Spider said

    Hvala za odgovor, Janis.

  57. Janis said

    V resnici so v ta namen bolj uspešne diete z mesom kot jajci. To, po čemer pa ti sprašuješ, je pa en konkreten mehanizem, ki zahteva svojo specializacijo:mrgreen:

    Jaz itak trdim, da se večina ljudi zgolj premalo ukvarja s športom in ne tako narobe je. Dobro, tvoja kokakola je pač očiten prehranski minus, ampak v resnici rabiš samo kakšno uro poštenega švicanja vsak dan.

  58. Spider said

    Jaz pravim: vsak normalen človek rabi v lajfu nekaj “škodljivega”. Čokolado, kokakolo, čips, karkoli. Pomembno je samo, da se dovolj giblješ, da to pokuriš in seveda, da s temi neumnostmi ne pretiravaš.

  59. zogca said

    Saj tega se jaz grem. Meso, jajca in en malček zelenjave.

    Ampak zakaj, zakaj tako shujšaš?

    V resnici so v ta namen bolj uspešne diete z mesom kot jajci.

  60. zogca said

    Jup, ampak res moram najprej shujšati. Sicer pa v zadnjem letu in pol nisem švicala nič, ne tako in ne drugače.

    Ampak v resnici rabiš samo kakšno uro poštenega švicanja vsak dan.

  61. zogca said

    Mah, ni bila pri meni problem samo kokakola. Najprej tistih pol leta ležanja, potem pa še depresiranje in zapolnjevanje čustvene lakote s cukrom in podobnimi zadevami. Bili so dnevi, ko se jaz tako depresivna niti premakniti nisem mogla, kaj šele, da bi šla ven za dve uri hodit.

    Jaz pravim: vsak normalen človek rabi v lajfu nekaj “škodljivega”. Čokolado, kokakolo, čips, karkoli. Pomembno je samo, da se dovolj giblješ, da to pokuriš in seveda, da s temi neumnostmi ne pretiravaš.

  62. Janis said

    Jaz sem nasprotnik diet pri ljudeh, ki niso že patološko debeli, ampak gre za estetski problem, ker je prehranljevalni mehanizem lahko porušit, nazaj se ga pa lahko spravlja tudi leto dni – ali nikoli in pristanemo na večnem jo-jo efektu. Ljudje, ki imajo samo odvečne kilograme, potrebujejo samo gibanje in pa seveda poznavanje osnov zdrave prehrane. Če je treba shujšat, je treba povečat gibanje in zbit uživanje junk fooda na minimum.

  63. zogca said

    Pri meni je tako. Jaz imam na sebi kile, ki jih nisem navajena imeti. Posledično se slabo počutim. Posledično mi je manj do gibanja. Ko se bo to stopilo, bom jaz vsa hepi in potem se bom tudi več gibala. Najbolj pa bom vesela, ko bom lahko oblekla vse te lepe oblekice. Jaz imam namreč polne omare cunj, ki jih ne spravim nase in to je zame najhujša nesreča, ker ne morem zganjati manekenstva. Jaz imam toliko cunj, da lahko naredim tako, da celo poletje niti en dan ne bom enako oblečena. Če ne bom shujšala, bom pa poletje, tako kot lani, preživela s parimi cunjami. Da bi pa kupovala obleke za ta špeh, njet.

  64. John said

    Tale link se moral prilepiti, ker omenja ofsadj in še žogce se pojavljajo na njem…

    Intervju z Ćirom…

  65. zogca said

    Dobro jutro!!!

    Ćiro, to pa moram pogledati, ker on me vedno nasmeje.

  66. zogca said

    Noro dobro, polulala sem se od smeha. 😆

  67. veter_02 said

    Evo, še nekaj receptov zate. http://www.yumyum.com/rsearch.htm?title=browse&cat=veg

  68. Lynx said

    Aja, pa v garderobni sobi sem eno zraven druge zložila kakšnih petnajst kiklic in jih hodim gledat. Do konca junija naj bi zlezla v vse, eno po eno.

    To je tako, kot da bi si jaz kupil preširoke hlače, jih hodil gledat in upal, da se mi bo one povečal. 😉

  69. Lynx said

    Za dober dan:

  70. maxi said

    Žogca poznaš;

    http://www.nstperfume.com/2008/12/05/gucci-flora-new-perfume/

    Zelo dober vonj.

  71. zogca said

    To pa res ni isto. Tebi se one ne bo povečal, jaz pa bom shujšala, če se bom pridno držala diete.

    To je tako, kot da bi si jaz kupil preširoke hlače, jih hodil gledat in upal, da se mi bo one povečal.

  72. zogca said

    Ob prvi priložnosti ga grem povohat. Hvala.

    Zelo dober vonj.

  73. Janis said

    Pri meni je tako. Jaz imam na sebi kile, ki jih nisem navajena imeti. Posledično se slabo počutim. Posledično mi je manj do gibanja. Ko se bo to stopilo, bom jaz vsa hepi in potem se bom tudi več gibala.

    Razumem vse našteto, ampak izgubljanje kil je zmeraj tudi proces v glavi. Ženske iz meni neznanega razloga zelo rade začnejo jest kot ptiči, na rolerje ali kolo jih pa ne zpraviš za živo glavo. Ljudje imamo prastare evolucijske mehanizme, kjer je odtegovanje hrane razumljeno kot stradanje. Zato se v hujšanju brez gibanja kurijo mišice, ker so za pretvorbo v cuker enostavnejše od maščobe, ki je zaloga za najhujše čase in je telo “ne da” kar tako. Samo z istočasnim gibanjem lahko mišice ohranjamo. Zate, ki sicer nič ne migaš, bi že ena urica kolesarjenja na dan naredila čudeže.

  74. zogca said

    Lahko eno uro steperja? Ko ga imam ravno doma.😉 Kupil predbivši enkrat za rojstni dan, ker sem ga hotela imeti.

  75. webmaher said

    John če bom umrl od smeha boš ti kriv😆
    Lynx bomba komad-včasih sem ga rolal nonstop😆
    Žogca bi mogla en intervju s Ćirom narediti to bi blo svijetsko to vam ja garantujem:mrgreen:

  76. Janis said

    Tud eno uro steperja je v redu za začetek😉

  77. Spider said

    Zogca ne pretiravat, drugače boš ko Manca Špik hehe.

  78. zogca said

    Okej. Da le ne bo spodnja soseda mislila, da imam orgije. Ko sem zadnjikrat imela steperske maratone, me je zelo previdno vprašala, kaj delava s fantom (predbivši). Je bilo zelo jasno, da je mislila, da gre za hudo divji seks. Pa je rekla, da je ne moti. Seveda sem razložila, da gre za steper in ne za seks.

    Tud eno uro steperja je v redu za začetek.

  79. zogca said

    Jaz bi ga spravila v jok, ker točno vem, kaj je treba vprašati.
    oziroma katerih porazov ni pozabil.

    Žogca bi mogla en intervju s Ćirom narediti to bi blo svijetsko to vam ja garantujem.

  80. Spider said

    Hrvaška-Jugoslavija 2.2, Maksimir 1999

  81. zogca said

    Ta mu ni ostala v najlepšem spominu. :mrgreen:

  82. zogca said

    Novice današnjega dne po Žogcinem izboru!!!

    Do smrti zabodel 44-letno žensko

    http://www.delo.si/clanek/81121

    Osumljencu že na sledi?

    http://24ur.com/novice/crna-kronika/policija-isce-morilca.html

    Izredni nadzor zaradi smrti 16-mesečne deklice

    http://24ur.com/novice/slovenija/v-ukc-izredni-nadzor-zaradi-smrti-16-mesecne-deklice.html

    Gimnazija Moste: Štirje v bolnišnico

    http://www.rtvslo.si/zdravje/gimnazija-moste-stirje-v-bolnisnico/203266

    Vstop države v Muro najboljša izmed slabih rešitev

    http://www.rtvslo.si/slovenija/vstop-drzave-v-muro-najboljsa-izmed-slabih-resitev/203282

    Janković in Čerin nista prepričala sodnikov, postopek o nakazilu SAS Group se nadaljuje

    http://www.dnevnik.si/novice/slovenija/1042268013

    Deblokada hrvaških pogajanj z EU šele jeseni

    http://www.dnevnik.si/novice/eu/1042268186

    Največje „izvoznice“ virusa HIV v Evropi so turistično priljubljena Španija, Grčija, Portugalska in Srbija

    http://www.dnevnik.si/novice/zdravje/1042268174

    Deformirane prsi Cece Ražnatović

    http://24ur.com/ekskluziv/tuja-scena/deformirane-prsi-cece-raznatovic.html

    Nič ne bo s Severinino poroko

    http://24ur.com/ekskluziv/tuja-scena/severina-zaneslo-me-je.html

  83. Janis said

    kej. Da le ne bo spodnja soseda mislila, da imam orgije.

    Ti ji kar povej, da moraš nujno shujšat, zato si povabila k sebi Lynxa in Maxi😀

  84. maxi said

    Ti ji kar povej, da moraš nujno shujšat, zato si povabila k sebi Lynxa in Maxi

    To! he he

  85. Lynx said

    Meni tudi ne bo škodilo. Začeli bomo s steperjem, potem pa bova z Maxi začela Žogci izbijati princa iz glave. Način bomo še dorekli. 🙂

  86. John said

    Takin’ Back My Love…

  87. zogca said

    Smo že pri čisto pravih orgijah?:mrgreen:

  88. zogca said

    Opravičilo za Veter!!!

    Tvoj komentar se je včeraj očitno zagozdil v spamu, jaz pa ga nisem opazila. Zdaj je že gor. Da ne boš mislila, da si blokirana ali kaj podobnega. Kdaj pa kdaj se kaj nepredivideno zatakne.

  89. zogca said

    Raje ga ugrabita in mi ga pripeljita.😉 To bom znala bolj ceniti.😉

    izbijati princa iz glave

  90. Tana said

    En teden mi je uspelo, samo še tri.😉

    Bravo Žogca. Prvi teden (je po moje, ker sicer tega še nisem počela) je najhujši. Potem se navadiš in gre. Tako kot pri vsem ostalem. A si že kaj shujšala.
    Kot sem v prejšnji temi napisala, sem se v zadnjem letu tudi jaz kar zredila. Samo jaz nimam problemov (razen trebuha) ker sem bila pred tem pre(suha). Tako da jaz bi morala biti bolj aktivna. Redna vsakodnevna telovadba. Takšna in drugačna. Pa se nekaj dni držim in to počnem, potem pa zopet pozabim in trebuh pa kar raste…:mrgreen:

  91. zogca said

    Po faksu, da, precej. V zadnjih dveh letih faksa sem se kar zredila in potem tudi kar shujšala, tekla sem kot obsedena dva meseca in se fejst držala nazaj, je šlo dol vse in še več, tako da sem bila nekaj časa kar shirana, potem pa se je to vrnilo na normalo in sem bila ta prava. Sicer pa sem jaz vsako pomlad dala dol nekaj kil, ki so se nabrale med zimo. Razen lani, ker sem bila na smrt depresivna, ampak takrat se ni nabrala samo kakšna kila, mi jih je precej ostalo po tistih operacijah in pol leta ležanja.

    A si že kaj shujšala.

  92. zogca said

    Joj, zdaj vidim, da sem narobe razumela vprašanje. Mislila sem, da me sprašuješ, ali sem že kdaj prej shujšala in sem ti razložila celo zgodovino. Joj, jaz. Zdaj, ali sem že kaj shujšala. Aha, sem, imam občutek, da se že pozna. Ampak me ne sprašuj, koliko, ker se jaz nikoli ne vagam. Če jaz rečem tri kile, je to vse po občutku. Hujšanje merim po cunjah.😉

  93. Tana said

    Če jaz rečem tri kile, je to vse po občutku. Hujšanje merim po cunjah.😉

    Jaz se zelo redko tehtam. Mogoče dvakrat na leto. Tudi jaz se merim po cunjah, predvsem po kavbojkah. In da imam kar precej velik trebuh ugotavljam, ker ne morem zapeti hlač, ki sem jih imela lani poleti.😉 Bom res morala postati malo bolj aktivna. Saj kar hodim na sprehode, ampak to ni to.

  94. zogca said

    Sprehodi se mi zdijo bolj za vzdrževanje teže kot hujšanje. Čeprav, če bi vsak dan res hodila, potem bi morala shujšati.

    Cunje pa vse pokažejo, nobene tehntnice ne potrebuješ.

Leave a Reply

 
