Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

“Kurcajte” z Žogco III. del!

Posted by zogca na maj 16, 2009

Po Kurcajte z Žogco, ko smo pozimi skupaj spremljali izbor za slovensko evrovizijsko popevko, po Kurcajte z Žogco II, ko smo skupaj, žal neuspešno, navijali za našo predstavnico, danes sledi “Kurcajte” z Žogco III. del! Če vas zvečer ne bo odneslo na lepše in boste spremljali prireditev, vas vljudno vabim, da se nam pridružite pri “kurcanju”. In naj vas naslov ne zavede, dovoljeno je tudi hvaliti.

Nocoj bomo poslušali, pa tudi gledali, že dolgo namreč Evrovizija ni namenjena samo poslušanju, 25 pesmi. V finale so se v četrtek uvrstili predstavniki Azerbajdžana, Hrvaške, Ukrajine, Litve, Albanije, Moldavije, Danske, Estonije, Norveške in Grčije, ki jim bodo delali družbo v torek izbrani izvajalci iz Turčije, Švedske, Izraela, Portugalske, Malte, Finske, Bosne, Romunije, Armenije in Islandije. Pet držav se je v finale uvrstilo avtomatično, in sicer gostiteljica Rusija, Nemčija, Velika Britanija, Francija in Španija. Vrstni red nastopajočih si lahko ogledate na portalu naše nacionalne televizije.

Jaz bom navijala za bosanske predstavnike in bi zanje navijala tudi, če bi se v finale uvrstili državi, za kateri jaz sicer navijam. Preprosto, bosanska pesem mi je od vseh pesmi, ki so jo letos poslale državne nekdanje Jugoslavije, najbolj všeč, zunaj svojega bloka pa tako ali tako nikoli ne bi glasovala.

“Kurcajte” z Žogco!

144 Responses to ““Kurcajte” z Žogco III. del!”

  1. Jazz said

    http://simonarebolj.blog.siol.net/2009/05/14/eurosong-to-ni-politicen-song-ni-politicen-song-kar-trdijo-ni-res-to-je-pesem-za-ples/#comments

    :mrgreen:

  2. zogca said

    Simone pa ne maram, ker me je enkrat povsem brez razloga in povoda, ko je uletela na Branetov (mislim na Kastelica) blog začela žaliti. Se mi ni ljubilo pregovarjati z njo in sem ji samo napisala, da ima prav, da sem totalna čarovnica. Potem je bil pa mir.😉 Zato iz protesta ne bom prebrala, kaj je napisala.😉

  3. Jazz said

    Ker jaz obe rad berem,je tisto zagotovo bil nesporazum…😉

  4. zogca said

    Ti kar beri, jaz ti ne branim.😉 Ne, nobenega nesporazuma ni bilo, ker si midve nikoli nisi izmenjali niti ene same besede. Ona je enostavno uletela na Kasteličev blog in se čutila dolžna, da mene (in vse druge) obvesti o tem, kako zelo sem ji antipatična. Mislim, dol mi visi, ampak ko si jo že ravno omenil, sem pač napisala. Nimam jaz nič proti njej.

  5. Jazz said

    zogca said
    May 16, 2009 at 1:43 pm
    Ti kar beri, jaz ti ne branim. Ne, nobenega nesporazuma ni bilo, ker si midve nikoli nisi izmenjali niti ene same besede. Ona je enostavno uletela na Kasteličev blog in se čutila dolžna, da mene (in vse druge) obvesti o tem, kako zelo sem ji antipatična. Mislim, dol mi visi, ampak ko si jo že ravno omenil, sem pač napisala. Nimam jaz nič proti njej.

    Takorekoč na prvo žogco…:mrgreen:

  6. zogca said

    Na prvo žogo, da, ampak gola pa ni zadela, vsaj če je bil njen cilj, da se bom jaz začela prerekati z njo. Sem raje priznala, da sem res strašno grozno in potem ni bilo več o čem debatirati. :mrgreen: Ta taktika se je izkazala za zelo učinkovito že takrat na forumu, ko me je ena zato, ker sem si izbrala vzdevek nuna, zmerjala s kurbo. Tudi tam sem vse priznala. :mrgreen: Tako, da, ne čudite se, če bom kdaj priznala, da doma delam načrte za tretjo svetovno vojno. :mrgreen:

  7. Jazz said

    zogca said
    May 16, 2009 at 2:06 pm
    Na prvo žogo, da, ampak gola pa ni zadela, vsaj če je bil njen cilj, da se bom jaz začela prerekati z njo. Sem raje priznala, da sem res strašno grozno in potem ni bilo več o čem debatirati. Ta taktika se je izkazala za zelo učinkovito že takrat na forumu, ko me je ena zato, ker sem si izbrala vzdevek nuna, zmerjala s kurbo. Tudi tam sem vse priznala. Tako, da, ne čudite se, če bom kdaj priznala, da doma delam načrte za tretjo svetovno vojno.

  8. zogca said

    Zaenkrat pa priznam samo to, da sem fejst zaspana. Je oče prišel popravljat luč v jedilnici, pa tisto v kuhinji nad štedilnikom, pa še dve reflektorski žarnici mi je zamenjal, ker nisem znala. In vse to se je dogajalo prezgodaj, že ob desetih. 😯 Za soboto je to skrajno neprimerna ura.

  9. zogca said

    Komu napovedujete zmago?

    Meni se zdi, da bi znala zmagati Norveška. Vsi ti skandinavski glasovi, potem pa še glasovi žensk in seveda gejevskega “lobija”, ki naj bil največji fen Evrovizije, to naj bi nekako moralo biti dovolj za zmago.

  10. Jazz said

    zogca said
    May 16, 2009 at 2:18 pm
    Zaenkrat pa priznam samo to, da sem fejst zaspana. Je oče prišel popravljat luč v jedilnici, pa tisto v kuhinji nad štedilnikom, pa še dve reflektorski žarnici mi je zamenjal, ker nisem znala. In vse to se je dogajalo prezgodaj, že ob desetih. Za soboto je to skrajno neprimerna ura.

    Glej,v bodoče bi ti te stvari lahko Jazz servisiral,pa mimogrede še na svoji zalogi malo oči napasem…:mrgreen:

  11. webmaher said

    če bi pel Rafael Nadal bi zmago napovedal Španiji, tko se pa moram strinjat z Žogco😆

  12. zogca said

    Dokler bo oče to naredil tako hitro in brez težav, ne bom iskala drugega serviserja. Lahko pa se javiš za kakšna druga dela, na primer pomovanje oken ali podobno.😉

    Glej,v bodoče bi ti te stvari lahko Jazz servisiral,pa mimogrede še na svoji zalogi malo oči napasem…

  13. zogca said

    Počakaj, a ni on tenisač?

    če bi pel Rafael Nadal bi zmago napovedal Španiji, tko se pa moram strinjat z Žogco

  14. zogca said

    Vrstni red nastopajočih v finalu:

    1. Litva
    Sasha Son – Love

    2. Izrael
    Noa & Mira Awad – There Must Be Another Way

    3. Francija
    Patricia Kaas – Et S’il Fallait Le Faire

    4. Švedska
    Malena Ernman – La Voix

    5. Hrvaška
    Igor Cukrov feat. Andrea – Lijepa Tena

    6. Portugalska
    Flor-de-lis – Todas As Ruas Do Amor

    7. Islandija
    Yohanna – Is It True?

    8. Grčija
    Sakis Rouvas – This Is Our Night

    9. Armenija
    Inga & Anush – Jan Jan

    10. Rusija
    Anastasia Prikhodko – Mamo

    11. Azerbajdžan
    AySel & Arash – Always

    12. Bosna in Hercegovina
    Regina – Bistra Voda

    13. Moldavija
    Nelly Ciobanu – Hora Din Moldova

    14. Malta
    Chiara – What If We

    15. Estonija
    Urban Symphony – Rändajad

    16. Danska
    Brinck – Believe Again

    17. Nemčija
    Alex Swings Oscar Sings! – Miss Kiss Kiss Bang

    18. Turčija
    Hadise – Düm Tek Tek

    19. Albanija
    Kejsi Tola – Carry Me In Your Dreams

    20. Norveška
    Alexander Rybak – Fairytale

    21. Ukrajina
    Svetlana Loboda – Be my Valentine!

    22. Romunija
    Elena – The Balkan Girls

    23. Velika Britanija
    Jade Ewen – It’s My Time

    24. Finska
    Waldo’s People – Lose Control

    25. Španija
    Soraya – La Noche Es Para Mí (The Night Is For Me)

  15. zogca said

    Litva mi ni všeč. Ne maram takšnih komadov.

  16. zogca said

    Izraelski komad mi je bil dolgočasen, zdaj pa je Francija, lepa pesem in še lepši glas.

    Se sama tukaj? Da se ne bi preveč pogovarjala sama s seboj. :mrgreen:

  17. zogca said

    Švedska mi je v bistvu zelo všeč, Hrvaška pa mi je danes boljša kot v četrtek, pa ne vem, kaj je drugače. Zdi se mi, da jo poje veliko bolje.

  18. zogca said

    Oja, ta komad mi je pa prečudovit.

    Očitno se res pogovarjam sama s seboj.😥

  19. maxi said

    Nimam kaj “kurcat” ker SPLOH ne spremljam.

  20. zogca said

    Ne?

    Si odprla mejl? Poslala sem ti zvezdice oziroma kaj one pravijo.

  21. zogca said

    Aha, zdaj vidim, da si in odgovarjam.

  22. webmaher said

    sej hzato bi Španci zmagal-mene pa nekaj internet zafrkava, sad radi sad ne radi-ruter je čist fertik😆

  23. zogca said

    Ruska mi je všeč.

    Internet nagaja. Tukaj pa ne znam pomagati. Analfabet.

  24. Spider said

    Srbije ni v finalu??

  25. zogca said

    Ne.

    Srbije ni v finalu??

  26. maxi said

    Si odprla mejl? Poslala sem ti zvezdice oziroma kaj one pravijo.

    Sem ja. In ti praviš, da te stvari držijo…
    Zanimivo.

  27. Spider said

    Huh, moja nesojena simpatija je pol pošteno razočarana. Ona navija za vse, kar je v zvezi s Srbijo.

  28. zogca said

    Ta Bosanec mi je vedno bolj všeč. Prej sem poslušala samo pesem.

  29. zogca said

    A se ti je zdelo, da je za nazaj držalo?

    Kar se mene tiče, drži. Meni so tudi za nazaj stvari bile uganjene.

    Sem ja. In ti praviš, da te stvari držijo…
    Zanimivo.

  30. zogca said

    Bo že preživela, verjemi. Jaz tudi vedno navijam za Srbijo, ampak bi tokrat navijala za Bosno, četudi bi Srbija bila v finalu, ker mi je pač pesem toliko boljša.

    Huh, moja nesojena simpatija je pol pošteno razočarana. Ona navija za vse, kar je v zvezi s Srbijo.

  31. maxi said

    A se ti je zdelo, da je za nazaj držalo?

    Zelo!

    In to kar je za naprej….po letih sodeč je pred vrati!🙂

  32. zogca said

    Kaj sem ti rekla? Tebi zelo drži za nazaj, meni zelo drži za nazaj, vse prelomne stvari mi ugane. Torej drži. Kaže, da je res pred vrati, tako kot pred mojimi. Poglej, moje zvezde se pripravljajo na nekaj velikega, zgoraj se ulala dogaja, ampak jaz tega ne morem verjeti, ker se meni pa ne dogaja nič.

    Bom pa jaz od nje zate dobila še kakšno dodatno zanimivost, ko bova na telefonu, verjetno že jutri. Brez skrbi, ko jaz zaslišujem, ljudje govorijo.:mrgreen:

    Zelo!

    In to kar je za naprej….po letih sodeč je pred vrati!

  33. zogca said

    Ni Trnovčanke, z njo vedno najbolj v detalje kurcava.

    Trnovčanka?

  34. zogca said

    Malta, lepa pesem in zelo lep glas.

  35. Jazz said

    Kako kotiramo? A smo že zmagal?

  36. zogca said

    Estonska mi je pa tako blazno všeč.

  37. maxi said

    Kaže, da je res pred vrati, tako kot pred mojimi. ……ampak jaz tega ne morem verjeti, ker se meni pa ne dogaja nič.

    Meni se sicer skozi nekaj dogaja.:mrgreen: Ampak zaenkrat nobene panike.
    Vem samo to, da sem zadnje čase tako prijetno mirna.🙂

    Brez skrbi, ko jaz zaslišujem, ljudje govorijo.:mrgreen:

    Hvala, hvala! Prijazna si, res.

    Ps: Po lajfu sodeč, sem pa že nekaj časa sumila, da služim karmični dolg….😦

  38. Spider said

    Kdo je lani zmagal?

    Aja Rusija, zato je eltos v Moskvi. Predlani pa Srbija, ane.

  39. zogca said

    Prerokujem, da NIKOLI ne bomo.

    A smo že zmagal?

  40. zogca said

    Jup, še leto prej pa Finska.

    Kdo je lani zmagal?

    Aja Rusija, zato je eltos v Moskvi. Predlani pa Srbija, ane.

  41. Jazz said

    zogca said
    May 16, 2009 at 9:56 pm
    Ta Bosanec mi je vedno bolj všeč. Prej sem poslušala samo pesem.

    Aaaaaa!Si pa le brala….😉 Je ona napisala da je za pofukat…(kar koli je že to)

  42. zogca said

    Jaz tudi, ker verjamem, da bo vse še zelo lepo in se ne bojim več žalostne prihodnosti.

    Vem samo to, da sem zadnje čase tako prijetno mirna.

  43. Spider said

    Lordi ja. Ful so mi bili všeč.

  44. zogca said

    Oja, zdaj je moj pocukran Danec!!! Da ne bo kdo narobe razumel, ni mi všeč on, ampak pesem.

  45. zogca said

    Vsi ga imamo (vsaj mislim), ampak so pa zelo različni. Moj je tak zelo nejasen oziroma je, da moram pomagati drugim ljudem skozi delo, nekaj takšnega. Moj princ, na primer, obratno. On bi moral delati na sebi in zase, aja, pa tudi velik dolg ima do partnerke iz prejšnjega življenja. Jaz pa sem bila menda prej zelo hud materialist oziroma sem fičnike zbirala. Ni mi pa v tem življenju treba razjašnjevati stvari, so mi menda zelo jasne, samo živeti se jih moram naučiti. Aja, pa asketizma se moram naučiti.

    Ps: Po lajfu sodeč, sem pa že nekaj časa sumila, da služim karmični dolg….

  46. zogca said

    Kaj, kako, zakaj?

    Aaaaaa!Si pa le brala…. Je ona napisala da je za pofukat…(kar koli je že to)

  47. zogca said

    Meni čisto nič.

    Lordi ja. Ful so mi bili všeč.

  48. Jazz said

    zogca said
    May 16, 2009 at 10:16 pm
    Kaj, kako, zakaj?

    Ti raložim,ko pridem zalogo pogledat. 😉

  49. zogca said

    Tako se pa ne bova menila.😉

    Ti raložim,ko pridem zalogo pogledat.

  50. maxi said

    Aja, pa asketizma se moram naučiti.

    Naučit?! Jaz se ga moram prej odvadit.

  51. Jazz said

    7. Bosna in Hercegovina:
    Skupina Regina izvaja z Bistro vodo tisto, zaradi česar je marsikomu žal, da je Jugoslavija razpadla. Kje so ti žilerezajoči komadi, ki te sredi noči pijanega ruknejo v ekstazo, da kruliš kot ranjen volk za šankom. Odlična izvedba, pevec premore močno prezenco, apelira na vtis, da bi bilo fukat z njim morda lahko nekaj izjemno katarzičnega, scenski performans je elegantno ležerno dodelan.

    Vidiš,zaradi tega me lahko toži… 😦

  52. zogca said

    Zdaj pa favorit!!!

  53. zogca said

    Jaz ga nimam v sebi skoraj nič. Jaz sem … Joj, kako se že reče? Mah, jaz sebi privoščim vse in veliko preveč.

    Naučit?! Jaz se ga moram prej odvadit.

  54. zogca said

    Kdo? Tisti, od katerega si to kopiral?

    Kopirano pa drži.

    Vidiš,zaradi tega me lahko toži…

  55. zogca said

    Ukrajina mi ni pa čisto nič všeč.

  56. maxi said

    A lahk jaz kje vidim tega bosanca?….čeprav bi še raj srba:mrgreen:

  57. Jazz said

    zogca said
    May 16, 2009 at 10:30 pm
    Kdo? Tisti, od katerega si to kopiral?

    Kopirano pa drži.

    Ja!Vidiš,se strinjaš z njo… pa brala si tud!:mrgreen:

    Vidimo se na sodišču!😉

  58. maxi said

    Mah, jaz sebi privoščim vse in veliko preveč.

    Jaz taka počasi postajam….sem pa dolga leta dajala pred sebe vse in vsakega, ki mi je nekaj pomenil.

  59. Jazz said

    maxi said
    May 16, 2009 at 10:36 pm
    A lahk jaz kje vidim tega bosanca?….čeprav bi še raj srba

    Maxi! Ma midva šla enkrat zvezde gledat,pa ti bom vse razložu!😛

  60. zogca said

    Ne, nisem. Koga? Sploh ne vem, od kod si to kopiral. Mi je pa jasno, da je kopirano, ker imaš ti drugačen slog pisanja.

    Ja!Vidiš,se strinjaš z njo… pa brala si tud!

  61. maxi said

    Jazz….v tako zgodnjih urah, kot si se javljal danes jaz še samo diham in nič ne slišim in nič vidim.😛

  62. zogca said

    Nisem mislila v tem smislu. Tudi jaz postavim druge pred sebe. Mislila sem na užitke eksesnega lenarjenja, ki si ga privoščim. Užitke v smislu, da si kupujem drago hrano, uživam, drago pijačo, uživam, si plačam masaže, skratka, ti telesni užitki, ooooo …

    Jaz taka počasi postajam….sem pa dolga leta dajala pred sebe vse in vsakega, ki mi je nekaj pomenil.

  63. maxi said

    Jazz….v tako zgodnjih urah, kot si se javljal danes jaz še samo diham in nič ne slišim in nič vidim.😛

    Seveda to velja izključno za vikende. :mrgeen:

  64. trnovčanka said

    Trnovčanka je otroke pedenala. Včasih rabijo dlje da zaspijo. In sem zamudila mojega pravljičnega norvežana. Ah ja. Zmagal bo tudi brez mene. Zdajle se grem pa zvalit na kavč in gledat glasovanje. To je itak največja zabava Evrosonga.

    Ker je leptop brez baterije tudi kurcati ne bom mogla. Bom pa navijala. za Norveško, Anglijo, Estonijo ali Bosno.

    GO NORWAY !!!!!!:mrgreen:

  65. zogca said

    Ob petih ali nekaj takšnega se je javil, kajne? Jaz sem ob taki uri budna, če sploh še nisem šla spat.😉

  66. Jazz said

    zogca said
    May 16, 2009 at 10:38 pm
    Ne, nisem. Koga? Sploh ne vem, od kod si to kopiral. Mi je pa jasno, da je kopirano, ker imaš ti drugačen slog pisanja.

    “Komentar” št.1 poglej!😉

  67. zogca said

    Zelo dobro je nastopil!!!

    Jaz tudi navijam zanj in seveda tudi za Bosanca.

    Bo pa, to je moja prognoza, Norvežan zmagal.

    In sem zamudila mojega pravljičnega norvežana. Ah ja. Zmagal bo tudi brez mene.

  68. zogca said

    Se mi je zdelo, da mogoče misliš to.

    Res nisem brala, prisežem.

    Komentar” št.1 poglej!

  69. zogca said

    Res je, glasovanje je tisto, kar je najboljše.

    Tudi brez kokakole.😦

    Zdajle se grem pa zvalit na kavč in gledat glasovanje. To je itak največja zabava Evrosonga.

  70. maxi said

    Nisem mislila v tem smislu. Tudi jaz postavim druge pred sebe. Mislila sem na užitke eksesnega lenarjenja, ki si ga privoščim. Užitke v smislu, da si kupujem drago hrano, uživam, drago pijačo, uživam, si plačam masaže, skratka, ti telesni užitki, ooooo …

    Saj to je v bistvu povezano s tem kar sem napisala …. ko imaš otroke težko daješ veliko nase. Ampak jaz si zdaj vedno pogosteje privoščim marsikaj, kar mi zadiši (tako ali drugače), pa to ne pomeni, da otrokom zato kaj manjka…

    Ampak včasih se mi je pa kar zdelo, pa ne moreš si to kupit nooo, kako bo pa zgledalo pri vseh kreditih in bla, bla…

  71. Jazz said

    maxi said
    May 16, 2009 at 10:39 pm
    Jazz….v tako zgodnjih urah, kot si se javljal danes jaz še samo diham in nič ne slišim in nič vidim.

    Pa ne ti!!!
    Jaz sem pa takrat že predihal dve uri tenisa..,

  72. maxi said

    Jaz tudi navijam zanj in seveda tudi za Bosanca.

    Ok bom tokrat ponovila v obliki prošnje:

    A lahko jaz PROSIM, vidim tega Bosanca?:mrgreen:

  73. maxi said

    Jaz sem pa takrat že predihal dve uri tenisa..,

    Cool, dobro zate!

    Jaz sem nadoknadila zvečer…svojih cca 8 km s posebnim užitkom za miren večer…🙂

  74. zogca said

    Maxi, poglej objavo. Tisto, kar sem napisala nad komentarji. In tam je video. Tam je Bosanec. Tam ga lahko vidiš.

    A lahko jaz PROSIM, vidim tega Bosanca?

  75. Jazz said

    maxi said
    May 16, 2009 at 10:47 pm

    A lahko jaz PROSIM, vidim tega Bosanca?

    Kaj smo nestrpni…😉

  76. maxi said

    Ok, vidla Bosanca…pesem mi je všeč, brez Bosanca pa kamot spim. Zdaj bi pa še Srba…prečekirala… he he

  77. Jazz said

    Otrok v meni hoče it spat…:mrgreen:

    Tud če naši zmagajo(langa al kwa so že),ne me budit,pa ne razgrajat!😉

  78. zogca said

    Verjemi, ne bi ti bil všeč. Ga vseeno hočeš?

    Zdaj bi pa še Srba…prečekirala… he he

  79. maxi said

    OK, vidla zdaj še Srba…nič zamudla…🙂

  80. zogca said

    Kako zdržiš seks do jutra?

    Otrok v meni hoče it spat…

  81. zogca said

    Zaupaj mojemu okusu.

    OK, vidla zdaj še Srba…nič zamudla…

  82. zogca said

    Maxi, boš gledala vsaj glasovanje ali si čisto anti evrovizijska?

  83. Jazz said

    zogca said
    May 16, 2009 at 11:02 pm
    Kako zdržiš seks do jutra?

    V bistvu ne😉 Al pa tempiraš sex na mejo med nočjo in jutrom😛

  84. maxi said

    Zaupaj mojemu okusu.

    Saj bi, pa sem prepozno prebrala:mrgreen:

  85. maxi said

    Maxi, boš gledala vsaj glasovanje ali si čisto anti evrovizijska?

    Čist anit sem. Bom raj Elizabeto spremljala do konca.

  86. maxi said

    …in vmes očitno zmlela vse kekse.😦

  87. zogca said

    Katero?

    Bom raj Elizabeto spremljala do konca.

  88. zogca said

    Tisti, ki tečete, smete jesti sladkarije. Mi lenuhi jih ne smemo.

    …in vmes očitno zmlela vse kekse.

  89. zogca said

    Se je že začelo, Norveška dvanajst točk.😉

  90. maxi said

    Katero?

    http://24ur.com/tv-vsebine/

  91. maxi said

    Hmm…pa sem dala link čist od filma, pa ga ni povzelo.
    Torej, na POP-u gledam film.

  92. zogca said

    Okej, bom šla potem preverit, za kakšen film gre. Razpored, potem pa guglanje. Jaz nikoli ne gledam filmov, razen seveda v kinu, ko me princ pelje. Ampak raje ne bi zdaj o princu, ker se mi zdi, da moji hormoni danes potrebujejo zelo malo, da se jim zmeša.

  93. zogca said

    Norveška zelo prepričljivo vodi.🙂

  94. Magi said

    Meni je pa mačka iz Azerbajdžana ful huda, dobra.
    Drugače pa kar nekaj dobrih komadov npr.Islandija,Estonija, Norveška,Francija, tudi Albanija; ne vem edino zakaj so Turki relativno visoko????

    Prognoziram, da bo zmagala Norveška.

  95. zogca said

    Jaz bi v tem trenutku že kar svojo plačo stavila na Norveško.😉

    Meni Turčija ni nič posebnega. Očitno je mnogim všeč, pa tudi tega ne gre zanemariti, da je Turkov polna Evropa.

  96. Magi said

    Ja, izgleda, da jih je res povsod polno.
    Kaj pa vem, bom vzela raje mačjega otroka in šla pod kovter!!!

  97. zogca said

    Jaz bom vsekakor počakala do konca, meni je luštno gledati glasovanje, tudi če ni napeto.

  98. zogca said

    Norveška. 😀

  99. zogca said

  100. Spider said

    A je Norveška zmagala?

  101. webmaher said

    Dobre mačke so ble pri glasovanju in nekaj sem jih posnel😆
    Čurunalniku se je pa zmešal in če gledam prek satelitske kartice internet štrajka oz, če brskam po internetu mi zamrzne snemanje-Billa bom tožu😆

  102. zogca said

    Jup, bolj prepričljivo skorajda ne bi mogla.

    A je Norveška zmagala?

  103. zogca said

    So bile kje kakšen ženske? Nič nisem videla.😉

    Dobre mačke so ble pri glasovanju in nekaj sem jih posnel

  104. Spider said

    Vsi so govorili, da bo Norveška zmagala.

  105. webmaher said

    Žogca ma pa nov album🙂

    Zmagovalci

    Romunka

    Švicarka

  106. webmaher said

    uf, za znort..najboljše sem pa povozil, ker je bil isti ime fAJLA, ker so uporabljali iste kanale za več držav…tako nimam ene par super posnetkov..ma dons gre vse narobe bolje da grem spat😦

  107. zogca said

    Oooooo, Web.😉

    Pazi, da ne bo kdo pomislil, da sem lezbijka, če bo preveč žensk. Saj veš, četudi sem nuna, ni dobro, da moški mislijo, da imam kaj proti tičem.😉

  108. zogca said

    Za druge ne vem, vem pa, da sva tako govorili midve s Trnovčanko.

    Vsi so govorili, da bo Norveška zmagala.

  109. zogca said

    A ni škoda majske noči? Te so tako lepe.

    bolje da grem spat

  110. zogca said

    Tale fotografija je, vse kaže, tudi moja, a ne, Web?

    http://www.mojvideo.com/uporabnik/zogca/slika/alexander-rybak/108985

    Bi ga človek res posvojil.😉

  111. webmaher said

    Ta je bla posneta zdej s konference sam za Žogco😉

  112. zogca said

    Zahvaljujem se. Sicer pa poslušam zmagovalko, predvsem tisti začetek in vmes, ko je samo glasba, violina in to, fantastično.

  113. webmaher said

    ako danes kaj cajta ujagam bom naredu zmagovalni video…pesem je res Ok pa une bek volkalistke tut nista švoh..menda naj bi 2junija izdal album in naredil eno evropsko turnejo…a on je drgač Rus…na tiskovki je tut lepo govoril…ga je ena vprašala če ma kaj šans pa je reku, da zdaj odhaja in da je zamudila🙂

  114. zogca said

    Faca je mali. Meni je blazno ljubek. Ne tega razumeti v smislu, da mi je privlačen kot moški, ne, ljubek mi je. Kot ena igrača je. Ne Rus, menda Belorus. Tako sem jaz slišala. Na razlike med njimi se pa ne spoznam.

    Poslušam pesmi z Evrovizije, skačem po stanovanju, vmes pa gledam Porodično blago. Sploh nimam namena iti v posteljo, samo upam, da bom jutri slišala, ko bo Jovanka klicala.

  115. zogca said

    Evropa prisluhnila norveški pravljici

    http://www.rtvslo.si/zabava/novice/evropa-prisluhnila-norveski-pravljici/202972

    Zmaga Norveške, Slovenija šesnajsta!

    http://24ur.com/ekskluziv/glasba/evrovizija-v-moskvi-gre-za-res.html

    Na Evroviziji slavila Norveška

    http://www.siol.net/trendi/glasba/eurosong_2009/novice/finale.aspx

    Evrovizijska glasbena pravljica se je uresničila Norveški s skladbo Pravljica

    http://www.dnevnik.si/novice/kultura/1042267200

  116. Lynx said

    Meni je bila bosanska pesem sploh edina všeč. Za Evrovizijo pa premalo klovnovska in kičasta.

    Dobro jutro:

  117. Jazz said

    Folk Art.Parada kiča,iz zmagovalne zadeve bi se po mojem dalo naredit prebavljivo pesem,iz cele naše eme pa po moje ne…(jebem jim sunac)

  118. zogca said

    Meni osebno se sinočnja Evrovizija sploh ni zdela tako slaba, res, vsekakor mi je bila najboljša v zadnjih letih in se mi zdi, da je prinesla največ lepih pesmi. Prejšnja leta so bile pesmi veliko bolj uboge.

  119. lynx said

    Zadnjih deset let je kakovost padla, ali pa so se spremenili okusi.
    Zame ena izmed boljših, Ofra Haza iz daljnega 1983:

  120. zogca said

    Od zmagovalk, ki jih jaz poslušam še danes, bi izpostavila tole.

  121. zogca said

    Spila sem kapučino in zdaj sem budna!!!

    Bi kdo debatiral o tičih ali čemu podobnemu? 😆

    Čutim, da so danes hormoni na pohodu.

  122. zogca said

    Njegovega glasu tako ali tako ne smem slišati, ker mi je noro dober, čeprav je bila pesem bolj … Mah, politična je bila.

  123. Spider said

    Uuuuu Insieme..moja najljubša eurovizijska pesem veh časov.

  124. zogca said

    To je pa meni ena najboljših pesmi vseh časov, ampak ni evrovizijska. Je pa isto leto in ker sem jo zdaj spet slišala, jo moral prilepiti. Bila je uradna himna nogometnega prvenstva leta 1990. Na ta komad sem jaz tekla, dokler sem tekla.😉

  125. Spider said

    Ta italijanska pesmica mi je fuuuul vsec:

  126. zogca said

    Oja, ta pesmica je pa …

    Brzdaj hormone, Žogca.😉

  127. Lynx said

    Še ena izpred četrtstoletja. Zanimivo je, kako se je spremenila scena, koreografija in moda:

  128. zogca said

    Ta komad mi je pa čista neznanka.

    To s spremembo mode je pa totalno … Meni je vedno tako noro, ko v modo pride nekaj, kar mi je čisto mimo in se mi zdi totalen neokus, ampak po enem letu ali dveh se mi pa to zdi najnormalnejša stvar na svetu in vse drugo grdo.

  129. zogca said

  130. asdf said

    tovariši- še pomnite?

  131. zogca said

    Ena tovarišica tukaj zelo dobro pomni.😉

    Še danes se mi pesem zdi fantastična.

    Ona pa danes veliko bolje izgleda.

  132. Jazz said

    Pravkar na Hallmarku film Celine😉

  133. asdf said

    meni je bil to en najboljših komadov- celin mislim- zaradi nekega volumna in energije, mogoče barve glasu…
    mam pa zelo rad tudi to gospo- sva v isto šolo hodla.. tudi kdaj igrala skupaj. definitivno najšarmantnejša in najiskrenejša kar jih poznam…

  134. zogca said

    Meni pa so njene pesmi dolgočasne in ne začutim tiste prave energije. Nekaj mi ni všeč, še sama ne vem. Jo pa sicer cenim, ker je ena redkih, ki je res pevka in se ne spušča na te … Pa saj vemo, kaj se gre večina estrade, vse je pomembnejše od glasbe. Zato je res prav, da se zanjo napiše beseda gospa.

  135. zogca said

    Ta mi je bila blazno pozitivna in si jo še danes kdaj zavrtim.

  136. zogca said

    Oja!!!

  137. webmaher said

    Asdf a je ta gospa en lep čas hodila z gospodom Jonasom al se motim😆

  138. webmaher said

    Ko se sječa još Apres toi Vicky je tanaj tabolša😆

  139. zogca said

    A ni Metka Albrehtova lep čas hodila z njim? Naj bi bilo to prej ali kako? Nekako si ju ne predstavljam skupaj.

  140. zogca said

    Za Apres toi in Croire smo pa tako ali tako ugotovili, da sta najboljši in zunaj konkurence.😉

  141. webmaher said

    Ne Metka je bla šele potem, menda je bila tu zelo blizu poroka s to gospo😆
    Vicky se jest spomnim kot da je bilo včeraj:mrgreen:

  142. zogca said

    Vidi se, da jaz nisem na tekočem s trači. Med zadnjimi sem izvedela, kdo je Urška Čepin. Še vedno si ju pa ne predstavljam skupaj.

  143. asdf said

    kolikor vem, darja ni nikoli imela nič z jonasom. sem ga pa jaz enkrat v mačku olupu na biljardu😉
    lepo je tako ego-bombo malo spustit na tla….

  144. zogca said

    A se da njega spustiti?

Leave a Reply

 
