Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

“Kurcajte” z Žogco II. del!

Posted by zogca na maj 14, 2009

Pozimi sem zato, ker sem morala držati dano besedo, prvič v življenju gledala Emo. Še več, obljubi o spremljanju tega precej nezanimivega dogodka je sledila obljuba, da bom izboru za slovensko evrovizijsko popevko namenila tudi objavo na blogu. Na koncu se je izkazalo, da smo prireditev spremljali skupaj, v objavi Obljuba dela dolg! aka “Kurcajte” z Žogco! pa smo napisali kar 409 komentarjev. Zato danes ne bo šlo brez “Kurcajte” z Žogco II. del! in seveda bo v soboto na vrsti “Kurcajte” z Žogco III. del!

Prvih evrovizijskih deset je bilo znanih že v torek zvečer, za drugih deset mest v sobotnem finalu letošnje Evrovizije pa se bo danes pomerilo devetnajst izvajalcev, deseti bodo nastopili Quartissimo. Prenos si lahko ogledate ob 21.00 na 2. programu RTV Slovenija ali poslušate na Valu 202.

In seveda, “kurcajte” z Žogco!

198 Responses to ““Kurcajte” z Žogco II. del!”

  1. Nevenka said

    Gledala sem prvi del in se mi je vse skupaj zdelo dokaj živahno in ne bi mogla reči, da je bil show slab, samo – najbrž sem jaz ostala v nekem drugem času – pojem evrovizijska pesem mi pomeni nekaj drugega…majčkeno manj cirkusa in majčkeno več pesmi, majčkeno več individualizma, majčkeno manj očitnih trendov.
    In ker je bilo vse podobno, me je pred koncem prenosa zmanjkalo tako, da sploh celega videla nisem. Danes bom poskušala vzdržati zato, ker bom navijala za naše. Ker se to spodobi in jim v resnici želim lepo uvrstitev. Melodija je lepa in voluminozna. Vsaj to. Vokali niso slabi, smo pa vsi ugotovili že ob izboru, da je pesmi relativno malo.
    Kaj bo naredilo vtis na ocenjevalce je pa vprašanje.
    Meni je pomembno, če si vsaj malo melodije lahko zapomnim. To pomeni, da je imela nekaj svojega.
    Bom pa zelo slabe volje, če nas bo kdo s slabšo izvedbo povozil, iz “političnih” razlogov, ker glasovalnega kuharstva sem pa res temeljito sita.
    No, torej – bomo videli. Dajmo naši🙂 !!!!

  2. zogca said

    Od torka sem si jaz zapomnila predvsem Islandijo in Bosno, danes pa bom seveda predvsem navijala za naše in upam, da pridejo naprej. Pesem se mi zdi boljša od teh, ki smo jih imeli prejšnja leta.

  3. zogca said

    Še prej pa Tarča o misicah, ki govorijo, da je glavno mesto ZDA Velika Britanija. :mrgreen:

  4. zogca said

    Ajoj, in je tista, ki je rekla, da je težko vprašanje o glavnem mestu New Yorka krivda novinarke, ker ji je nerazločno zastavila vprašanje in da ona je blazno razgledana oh in sploh … Pa jo vpraša, kje je Bruselj, ena druga novinarka, tokrat preverjeno zelo razločno, pa spet težko vprašanje. :mrgreen:

  5. Jazz said

    Hm… a so poskušali spet ponovno iznajt toplo vodo!? Saj pevka je dobra,a jo je premalo,pa tudi glasbeniki so dobri… samo,zdi se mi,da je preveč quartissima,se strinjam z Nevenko nekako…
    Gledal ne bom,bom pa zjutraj prebral zaključni govor (glej,da bo!😉 )

  6. zogca said

    Moj zaključni govor? Ne, ga pa ne bom napisala. Boš pač prebral komentarje, ki jih bomo tukaj pustili in vse to bo zaključni govor.

  7. trnovčanka said

    Mogoče mi pa celo uspe kaj pogledat in skurcat. Lahko pa z gotovostjo napovem, da Slovenija finala ne bo uzrla.:mrgreen:

  8. zogca said

    Kako to, da si tako prepričana? Jaz sem velikokrat, ker imamo velikokrat polomijo od pesmi, ta pa se mi ne zdi tako slaba.

  9. zogca said

    Vrstni red nastopajočih na 2. predizboru:
    1. Hrvaška: Igor Cukrov ft. Andrea – Lijepa Tena
    2. Irska: Sinead Mulvey & Black daisy – Et cetera
    3. Latvija: Intars Busulis – Probka
    4. Srbija: Marko Kon & Milaan – Cipela
    5. Poljska: Lidia Kopania – I don`t wanna leave
    6. Norveška: Alexander Rybak – Fairytail
    7. Ciper: Christina Metaxa – Firefly
    8. Slovaška: Kamil Miculcik in Nela Pociskova -Let `tmou
    9. Danska: Brink – Believe again
    10. Slovenija: Quartissimo feat. Martina – Love symphony/Simfonija
    11. Madžarska: Zodi Adok – Dance with me
    12. Azerbajdžan: AySel & Arash – Always
    13. Grčija: Sakis Rouvas – This is the night
    14. Litva: Sasha son – Love
    15. Moldavija: Nelly Ciobanu – Hora din Moldova
    16. Albanija: Kejsi Tola – Carry me in your dream)
    17. Ukrajina: Svetlana Loboda – Be my Valentine – Anti crisis girl
    18. Estonija: Urban symphony – Randajad
    19. Nizozemska: The Toppers – Shine

  10. zogca said

    Najprej Hrvati. Mi pesem ni ne vem kaj.

  11. trnovčanka said

    Zogca enostavno imam tak feeling. Pesem je ok na emi, tu pa pomojem ne bo prišla do izraza. Pustimo se presenetiti😀

    KUUUURCAJMO !!!!😉

  12. trnovčanka said

    A mislite, da bomo od hrvatov dobili kaj pik?😉:mrgreen:

  13. zogca said

    Ajde, kurcanje se je uradno začelo!!!

    Vmes pa pomivam posodo. Bog me nima rad, je sinoči potem sploh nisem pomila in zdaj se je je nabralo … 😥

  14. zogca said

    Ojoj, še to problematiko je treba tokrat upoštevati. Ker jaz sem te pike v glavi že seštela. Mislim to, da si bomo Slovenci, Hrvati in Srbi med seboj potalali pike.

    A mislite, da bomo od hrvatov dobili kaj pik?

  15. trnovčanka said

    Hrvaška je bedna. Pesem namreč. Ampak scena v dvorani je pa huda.

  16. zogca said

    Redko Hrvati pošljejo pesem, ki je tako malo močna. Močna v smislu tako neizrazita, tako …

  17. trnovčanka said

    Zogca pazi na nohte😛

  18. zogca said

    Ne trpijo moji nohti zaradi pomivanja posode. Če kdaj kakšen utrpi škode (pred kratkim jo je en), so krive čisto druge stvari.

  19. trnovčanka said

    Da čujemo Irce. Začelo se je obetavno. Kje sem že slišala ta komad? Tralalalala

  20. trnovčanka said

    A si piksno kokakole odpirala?😉

  21. trnovčanka said

    Ponavljam – huda scena, huda dvorana, hudi displejčki.

  22. zogca said

    Ne, nisem. Ne smem. Sploh ne vem, kaj je bilo, ampak ponavadi … Vem, kaj je bilo, lonec. Ampak niso bile hude posledice, sem ga morala skrajšati na kakšne 4 milimetre od kože. Ni bilo do konca.

    A si piksno kokakole odpirala?

  23. zogca said

    Jup.

    Ponavljam – huda scena, huda dvorana, hudi displejčki.

  24. zogca said

    Komad mi ni všeč.

  25. trnovčanka said

    Latvijski komad je tako glup, da je skor dober:mrgreen:

  26. zogca said

    To so pa moji nohti!!!

  27. zogca said

    Meni je komad samo glup.😉 Brez dober.

  28. trnovčanka said

    Skrajšati na 4 mm??!! Ja madonca kakšne nohte pa imaš? Svaka čast. Jaz daljših od milimetra nimam nikoli. Trenutno itak ni praktično.

    Latvija bo v finalu. Grem stavit.

  29. zogca said

    A, zdaj pa srbska. Mi je najmanj všeč od vseh srbskih do sedaj.

  30. trnovčanka said

    HUDI NOHTI!! Naravni? Niso gelirani?

    Srbi so mi kul.

  31. zogca said

    V idealnih okoliščinah centimeter čez, niso pa čisto vedno okoliščine idealne, ponavadi so.

    Skrajšati na 4 mm??!! Ja madonca kakšne nohte pa imaš?

  32. trnovčanka said

    Hehe besedilo mi je všeč😆

  33. zogca said

    Besedilo je fenomenalno, sploh za Srbijo, državo sponzoruš, ampak folk besedila ne razume.

  34. trnovčanka said

    Ne morem se nagledati tvojih rok. Čudovite. Še čik jim paše😀

  35. zogca said

    Kje so drugi kurcaši? Bodo neopravičene, potem bo pa hudič.:mrgreen:

  36. zogca said

    Hvala.

    Ne morem se nagledati tvojih rok. Čudovite. Še čik jim paše

  37. trnovčanka said

    A poljakinja je pa ta tretja Olsen sestra?😆 Ta bo pomojem Zogci všeč.

  38. zogca said

    Lepa balada. Kaj je to, Poljska, če dobro vidim? Malo me oči zezajo danes.

  39. zogca said

    Aha, kako si zadela.😆

  40. trnovčanka said

    Ja, kje ste. Gremo kurcat skupaj. Moj dragi benti haha. Lahko še njegove komentarje pišem.

    No1 comment: “Men je res zmer mn jasn, zakva mora bit ta evrovizija. Razen da se brdo keša zmeče. In kaj sploh rusija dela na evroviziji?” hehe simultano tipkanje

  41. zogca said

    Ampak mi je Islandija še vedno veliko bolj všeč.

  42. zogca said

    Piši, se bova zabavali.😉

    Lahko še njegove komentarje pišem.

    No1 comment: “Men je res zmer mn jasn, zakva mora bit ta evrovizija. Razen da se brdo keša zmeče. In kaj sploh rusija dela na evroviziji?” hehe simultano tipkanje

  43. trnovčanka said

    Norvežani so mi všeč. Lahko bi bil Balaševičev komad.

  44. zogca said

    Norveški komad mi je všeč!!!

  45. zogca said

    Pa še tako poba zgleda kot idealen zet.

  46. trnovčanka said

    Konc zabave. Odstranu se je. Pravi da ne more gledat tega sranja😉

  47. trnovčanka said

    Luškan poba. Za posvojit.

  48. zogca said

    Drugače kritike izjavlja kot moj predbivši, čeprav on ni kritiziral Evrovizijo, je druge stvari. Evrovizijo pa je gledal veliko bolj predano kot jaz, tudi Emo je on vedno gledal, vse.

  49. zogca said

    Tej punčki napovedujem veliko glasov.

  50. trnovčanka said

    Moj pa samo dokumentarce gleda na tvju. Zaradi njega bi lahko 50 kanalov od 52ih na najinem Tvju ukinili.

    Ciper – še kar dolgčas.

  51. trnovčanka said

    Samo ne vem kdo fuša? Bekvokali?

  52. trnovčanka said

    Slovaška – bejba zna pet. Všečna pesem.

  53. StaneP said

    Ne neopravičenih prosim! Sem bil z ljubico…
    Meni je bila všeč Irska, močna, ritmična, opasne bejbe in nekako že slišana nekje. Hrvaško sem zamudil, Srbska je bedna, Latvija ali kaj že čisto mimo in Trnovčanka, tvoj dec je dal dober komentar!

  54. zogca said

    Moj predbivši je gledal večinoma dokumentarce. Bivši pa non stop te humoristične serije, pa vse serije, pa vso politiko, skratka vse.

    Moj pa samo dokumentarce gleda na tvju. Zaradi njega bi lahko 50 kanalov od 52ih na najinem Tvju ukinili.

  55. trnovčanka said

    Stane Hrvaška je bla ultra bedna. Nič nisi zamudu. Trenutno bi glasovala za Norvežane.

  56. StaneP said

    Moj pa samo dokumentarce gleda na tvju.

    Tvoj dec mi je všeč, he, he…

  57. zogca said

    Naj ti bo. :mrgreen:

    Ne neopravičenih prosim! Sem bil z ljubico…

  58. zogca said

    Danska mi je všeč!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  59. StaneP said

    Opa, Danska. Meni je všečna.

  60. zogca said

    Trnovčanka, bi zadela, da mi je Danska všeč?😉

  61. trnovčanka said

    Humoristične nadaljevanke😀 In katero je imel najraje?

    Danska Boyzone štanca.

  62. zogca said

    Vse, ki so na POP-u in Kanalu A gleda, sploh ni izbirčen.

    Humoristične nadaljevanke In katero je imel najraje?

  63. StaneP said

    Stane Hrvaška je bla ultra bedna.

    Pa imajo drugače dobro glasbo. Kaj jim pa je?

  64. trnovčanka said

    Zogca in Stane – za nobenega ne bi zadela😳

  65. zogca said

    Ne vem, kaj jim je, tako Hrvati kot Srbi so letos poslali daleč najslabšo pesem.

  66. trnovčanka said

    Sej gre res lepo v uho.🙂

    Zdej pa miiiiii😀

  67. StaneP said

    Naj ti bo.:mrgreen:

    Hvala! Res si srček.

  68. zogca said

    Aha, zdaj pa naj bi bila Slovenija.

  69. trnovčanka said

    Aha, sem mislila, da si ga s kakšnimi britanskimi okužila🙂

  70. StaneP said

    Zogca in Stane – za nobenega ne bi zadela😳

    Znam biti tudi nežen…:mrgreen:

  71. zogca said

    Jaz drugače prenos gledam na hrvaški televiziji, toliko, da veste.

  72. StaneP said

    Jaz drugače prenos gledam na hrvaški televiziji, toliko, da veste.

    Izdajalka.

  73. zogca said

    Absolutno bo Slovenija šla v finale, mora iti. Če tokrat ne bo šla, ne bo šla nikoli.

  74. zogca said

    Kako?????

    Na Emi so peli v angleščini, zdaj pa v slovenščini?

    Nič ne razumem.

  75. StaneP said

    Pri naši je glasba fenomenalna!! In se strinjam Žogca, da če letos ne bo šla naprej, ne bo nikoli!

  76. trnovčanka said

    Pevko se premalo sliši.

  77. zogca said

    To je bil problem že takrat in očitno ga niso popravili.

  78. trnovčanka said

    Kaj so kaj Hrvati o naši povedali?

  79. zogca said

    Aplavza skorajda ni bilo. Ne vem, je samo meni ta pesem všeč???

  80. StaneP said

    Pevko se premalo sliši.

    Jaz to opažam že vsa leta. Vokali so vedno nekam potlačeni…

  81. zogca said

    Kaj so povedali? Da je ona pela tudi s Fosili, Severino, Čolićem in v smislu – bomo videli, če bo Slovencem z našo Marino uspeli. Prijazno. Ta, ki vodi prenos, je meni super, takšen lep, nežen glas ima.

  82. trnovčanka said

    Madžari – sploh si ne morem mnenja ustvarit. Bedno.

  83. trnovčanka said

    Sem preklopila na sosede. Da čujemo. Še vedno mislim, da ne bomo v finalu. Žal.

  84. trnovčanka said

    Azerbaijan – bejba dobr zgleda, to je pa tud vse.

  85. zogca said

    Malo je očitno začel server od World Pressa zezat, medtem ko sem šla pomit nekaj kozarcev.

  86. StaneP said

    Na netu mi je ful upadel obisk. Očitno ljudje res gledajo evrovizijo. Po svetu mislim, ne samo pri nas.

  87. zogca said

    Saj lahko, da imaš prav glede našega nefinala. Jaz kakor hočem verjeti, ker je pesem res bojša od prejšnjih let.

  88. zogca said

    Kako to misliš, kje na netu?

    Na netu mi je ful upadel obisk.

  89. zogca said

    Ta od Litve mi ni nič všeč.

  90. StaneP said

    Jaz kakor hočem verjeti, ker je pesem res bojša od prejšnjih let.

    Jaz tudi. In mislim, da je res dobra. Sicer sem “štromar” in tako kompetenten soditi glasbo, he, he…

  91. StaneP said

    Kako to misliš, kje na netu?

    V moji spletni trgovini…

  92. trnovčanka said

    Zdaj sem par komadov zamudila. Kaj dobrega?

    Stane katero štacuno pa imaš?

  93. trnovčanka said

    Moldavija mi je všeč. Djevojka sa čardaš nogama😀

  94. StaneP said

    Lahko ti naredim svetlejšo prihodnost, he, he… Pri meni poglej reklamo.

  95. zogca said

    Ni kremic in pafrumov notri ali pač???

    V moji spletni trgovini…

  96. zogca said

    Je bila ta, ko sem pomivala posodo? Že vem, to je ta, začetek mi je bil všeč, ne pa cela pesem.

    Moldavija mi je všeč. Djevojka sa čardaš nogama

  97. zogca said

    Res, ugrabiš princa in mi ga pripelješ??? :mrgreen:

    Lahko ti naredim svetlejšo prihodnost, he, he… Pri meni poglej reklamo.

  98. StaneP said

    Nič kremic in parfumčkov in nič ugrabljanj raznih princev… svetila.com

  99. trnovčanka said

    Ni parfumčkov in kremic😉

  100. trnovčanka said

    Stane a imaš kakšno luč, ki skrije celulit ?😉

  101. trnovčanka said

    Ukrajinci so pa preveč spote od Britney gledal😆

  102. zogca said

    Hahaha, Trnovčanka, a si videla to???

    Identičen stavek.

  103. trnovčanka said

    Medklic: kako so moji otroci pridni ko spijo😀

  104. StaneP said

    Trnovčanka, vidim da si na Telemachu, he, he… Nič ženske robe,ne. Čeprav se mi pa vseeno zdi zanimivo, ker je res veliko kupcev, žensk. Očitno dedci doma niti žarnic več ne menjajo, he, he…

  105. zogca said

    Estonija mi je všeč.

  106. trnovčanka said

    Estonija mi je všeč.

  107. trnovčanka said

    Hehe Žogca tale nama je pa ratala😀

  108. trnovčanka said

    Stane VOHUN😉😛

  109. zogca said

    Bom šla pogledat. Jaz sem sicer skoraj vse luči zamenjala z reflektorji, razen v kuhinji, jedilnici in kopalnici. In ta luč v kopalnici, popizdila bom, vsak mesec mi gre žarnica. V jedilnici pa sploh nobena več noče svetiti. Same težave.

    svetila.com

  110. StaneP said

    Stane a imaš kakšno luč, ki skrije celulit ?😉

    Stopi misliš? Eno infra rdečo imam pa res:
    http://www.svetila.com/si/arnice-in-svetila-osram-66/svetila-68/theratherm-de-luxe-revma-324.html

  111. zogca said

    Razočarana sem. 😥

    nič ugrabljanj raznih princev

  112. trnovčanka said

    No, da slišimo še hašišarje🙂 Ta je pa zate Stane. SHINE😀 A so v tvoji štacuni obleke kupovali😉

  113. StaneP said

    Stane VOHUN

    Samo dobronamerno, he, he…

    In ta luč v kopalnici, popizdila bom, vsak mesec mi gre žarnica. V jedilnici pa sploh nobena več noče svetiti.

    Prepiši podatke iz žarnic in mi jih spusti na mejl. Mogoče obstaja zamenjava, ki je kvalitetnejša…

  114. zogca said

    Hašišarji mi niso všeč.

  115. trnovčanka said

    Stane pa misliš, da tole rdeče čudo res kaj vpliva na celulit?

  116. StaneP said

    A so v tvoji štacuni obleke kupovali😉

    Dobro bi zaslužil ja, he, he…

  117. zogca said

    Tukaj je z lučjo nekaj narobe. Če ne kar z napeljavo v celi kopalnici, ker sem končno po več letih tudi halogenko popravila, štromar jo je po velikih mukah, in tudi ta je hitro zatem crknila. Mislim!!!

    Prepiši podatke iz žarnic in mi jih spusti na mejl. Mogoče obstaja zamenjava, ki je kvalitetnejša…

  118. trnovčanka said

    No da slišim še povzetek pesmi. Potem povem za katero bi glasovala.

  119. StaneP said

    Stane pa misliš, da tole rdeče čudo res kaj vpliva na celulit?

    Efekt je enak, kot v infra savni. Ne vem, mislim pa, da nekaj je na temu. Sodeč po odzivih strank. Toplotna globinska obdelava… Če pomaga infra sana, potem ta praktična lučka tudi. Trdim pa ne. Se ne spoznam na čisto vse aplikacije naših artiklov.

  120. trnovčanka said

    Stane zanimivo. Bom kakega fizika/kemika vprašala. Samo jaz nimam disciplne za take štose. En mesec mogoče, potem me pa vse mine.

  121. StaneP said

    Tukaj je z lučjo nekaj narobe. Če ne kar z napeljavo v celi kopalnici, ker sem končno po več letih tudi halogenko popravila, štromar jo je po velikih mukah, in tudi ta je hitro zatem crknila. Mislim!!!

    Za halogenke je obvezen elektronski transformator!! Potem dela!! Če imaš pa 220V, potem si pa obsojena na menjanje. Naj ti električar uredi 12V sistem s kvalitetnim transformatorjem in bo mir! 100%
    http://www.svetila.com/si/arnice-in-svetila-osram-66/halogen-halotronic-76/

  122. trnovčanka said

    Glasovala bi za Norveško in Estonijo.

  123. trnovčanka said

    Zdaj sem pa lačna ratala.😳

  124. StaneP said

    Samo jaz nimam disciplne za take štose.

    Ja disciplina… Saj malo celulita tudi nič ne škodi. Ženske največkrat preveč komplicirate.

  125. StaneP said

    Če odmislim našo, je moja Irska.

  126. zogca said

    Za infra savno mnogi pravijo, da pomaga.

    Efekt je enak, kot v infra savni. Ne vem, mislim pa, da nekaj je na temu.

  127. zogca said

    Ne se hecat. Meni so vsi ogljikovi hidrati prepovedani.

    Zdaj sem pa lačna ratala.

  128. trnovčanka said

    Srbom se vsakič znova iskreno nasmejim.

  129. zogca said

    Enako. Včeraj pa za Bosno in Islandijo.

    Glasovala bi za Norveško in Estonijo.

  130. zogca said

    Zemlja sponzoruša.

    Srbom se vsakič znova iskreno nasmejim.

  131. trnovčanka said

    Zogca a hujšaš?

  132. zogca said

    Bi morala jaz zdaj, ko bodo rezultati, dati na RTV Slovenija ali kako?

  133. trnovčanka said

    A bojo kmalu rezultati?

  134. zogca said

    Dva dni nazaj sem začela, po tisti objavi s kopalkami. In ker vsi pravijo, da gre najbolj dolj z beljakovinsko dieto, sem se lotila tega, čeprav je to zame nekaj najtežjega na svetu. Jaz komot pšreživim dan z eno pločevinko kokakole in sendvičem, brez problema. Tole pa … Lahko ješ, ampak piti ne smeš pa nič. Ajde, vodo, to zame ni nič.

    Zogca a hujšaš?

  135. StaneP said

    Bi morala jaz zdaj, ko bodo rezultati, dati na RTV Slovenija ali kako?

    To bi morala že prej!

  136. zogca said

    Po moje v naslednjih desetih minutah gotovo.

    A bojo kmalu rezultati?

  137. zogca said

    Jaoooo, srbsko kolce.😉

  138. zogca said

    Sori, Hrvati imajo boljše komentatorje, meni pa je tako ali tako vseeno, kateri jezik poslušam. Jaz niti pomislim ne, da to ni moj jezik, ker vse razumem.

    To bi morala že prej!

  139. trnovčanka said

    Zogca dobra si. Meni ne znese. Pa tudi ne da se mi. Mam en fajn izgovor vedno s sabo😉

  140. zogca said

    Raje ne govori tega, ker sem zaenkrat zdržala samo dva dni. Edino, kar me rešuje pred popizditisom, je ledeno mrzla Radenska. Jaz ne morem živeti brez mehurčkov, ampak dobesedno.

    Zogca dobra si.

  141. zogca said

    Vidim, da mi bo ruska pesem všeč.

  142. trnovčanka said

    Crknem, da moram pit Radensko. Fuj.

  143. trnovčanka said

    Meni pa britanska.

  144. zogca said

    To ali vodo, kaj naj?

    Nič drugega ne smem. Eno grenivko na dan smem pojesti oziroma jo lahko spijem. Jaz ljubim grenivke. Sicer pa meso, jajca, zelenjava in nič drugega.

  145. trnovčanka said

    Da vidimo.

  146. zogca said

    To je to, ampak jaz sem zelo prilagodila.

    http://www.aktivna.si/prehrana/vse-o-dietah/dieta_klinike_mayo-23240.aspx

    Niti pod točko jazno ne pojem toliko jajc, dve na dan.

  147. zogca said

    Azerbejdžan.

  148. zogca said

    Hrvaška.

  149. trnovčanka said

    Hujšanje ni zame😦

    Hrvati so v finalu. Pa sej se hecajo.

  150. zogca said

    Pa hrvaški komad res ni dober.

  151. zogca said

    Ukrajina, okej, to razumem, v redu komad.

  152. zogca said

    Litve se sploh ne spomnim.

  153. trnovčanka said

    Sama beda v finalu

  154. zogca said

    Albanija, tudi oni so bili v redu.

  155. zogca said

    Moldavija? Ne spomnim se.

  156. trnovčanka said

    Ok Moldavija je bla še kar.

  157. zogca said

    Danska!!! On je bil pa meni všeč, kajne?

    Kje je Norveška???

  158. trnovčanka said

    Ok vsaj Estonija.

  159. zogca said

    Estonija. Se mi zdi, da mi je bila tudi všeč.

    Ta posoda me je vmes zelo zmedla.

  160. zogca said

    Norveška!!!

  161. trnovčanka said

    Ja, danci so ti bli všeč. Evo norveške in nas ni not😛

  162. zogca said

    Grčija.

    Nič ne bo s Slovenijo, prav si imela.

  163. trnovčanka said

    Sem imela prav. Žal. Lahko noč, ne bom šla jest iz solidarnosti😀

  164. StaneP said

    Naj gre vse v rit! Kup popolnoma bednih pesmi je šlo skozi. Naša ni. Irska ni. Bukslni.

  165. trnovčanka said

    Ruski blok je bil premočen.

  166. zogca said

    Hvala.😉 Lepo spi, če se odpravljaš v posteljo.

    ne bom šla jest iz solidarnosti

  167. zogca said

    Zanimivo, kako jih niso razdelili v dve skupini, ampak so bili vsi danes. Ker bivšo Jugoslavijo so razdelili točno na pol.

    Ruski blok je bil premočen.

  168. zogca said

    Tako je.😦

    Naj gre vse v rit!

  169. trnovčanka said

    A niso žrebali?

    Grem spat ja. Tole je rekord. Ura je 23 zaboga.

  170. StaneP said

    Lahko noč vsem.

  171. zogca said

    Če so žrebali, je ven prišlo res čudno.

    A niso žrebali?

  172. zogca said

    Lahko noč obema. Jaz bom še malo ponočevala.😉

  173. lynx said

    Škoda časa za povprečne pesmi.
    Res je nekaj narobe z internetno povezavo ali WordPressom.

  174. lynx said

    Menda že vsi spite. Mogoče pa bo Žogca še pokukala sem.
    Za lepši spanec:

    LN

  175. zogca said

    Jup, Žogca je na kavču in gleda svoje DVD-je.

    Žogca ima zelo rada Belindo.

    Jaz parkrat me Evrovizijo sploh nisem mogla odpreti bloga. Karkoli je, bo WordPress gotovo kmalu popravil.

    Mogoče pa bo Žogca še pokukala sem.

    Res je nekaj narobe z internetno povezavo ali WordPressom.

  176. Jazz said

    Eeeej?! Nič novega,stara zgodba…

    Evo vam budnico:

  177. Nevenka said

    Živjo,
    včeraj nisem mogla kurcat, ker sem bila preveč razočarana.
    Danes pa mirno rečem, da večjega sranja pa Hrvati še niso poslali na Evrovizijo in tip cvilil, kot da ga nekdo vleče za nekaj.
    Imel je pa privlačen priimek za slovanske glasovalce, vseh nekaj miljonov bivše SZ. Torek je bil za moje pojme veliko bolj glamurozen od četrtka. Ali pa sem imela samo slab dan😦

  178. cija said

    Evrovizija?
    Kaj je to? Moj bivši je bil nor na to, ampak on je takrat živel na Švedskem in je realno imel kake šanse, da njihovi kdaj celo zmagajo.

    Naša pesem je bila tako… Déjà entendu… Brez prave energije. Ko bo pesem boljša, bomo tud do Evrovizije prišli. Samo pri nas smo omejeni s potencialom. Iz dveh miljonov pač teže najdeš kaj kvalitetnega, kot iz 50. Zato pa nam samo vsakih par let rata.

    Drugač pa… roke maš pa res krasne. Samo jaz s tako dolgimi nohti ne bi mogla funkcionirat. Zdaj imam 3,5 mm preko in je skrajni čas za popravek.

  179. webmaher said

    prou nam je Cigani bi morali zmagat pa bi bli vsaj v finalu-kazen mora bit😆
    Drugače je pa čist jasno da je blo premal besedila…

  180. Lynx said

    Drugač pa… roke maš pa res krasne.

    Ja, dolgi nohti so za marsikaterega moškega fetiš. Vsaj včasih pa je bilo tako, da so šli velikokrat vštric z žensko “finočo”. Dandanes so tudi ženske z dolgimi nohti dobre in spretne gospodinje, čeprav mi ni jasno, kako lahko s takimi rokami karkoli delaš.

  181. zogca said

    Jaz pa s kratkimi ne morem. Verjetno ne boš razumela, ker nihče ne, ko to razlagam, ampak jaz bi bila, če bi si postrigla nohte, kot ne bi imela rok. Jaz brez nohtov ne znam tipkati, odpirati stvari, nič. Samo enkrat sem to naredila v vseh teh letih (od trinajstega leta imam dolge nohte) in prva dva tedna sta bila strašljiva. Vsak dotik prsta na tipkovnico me je bolel, ampak res vsak. Tako da tega nekako ne bi ponavljala, če je le mogoče. Ti nohti so nekako del mojega telesa.

    Drugač pa… roke maš pa res krasne. Samo jaz s tako dolgimi nohti ne bi mogla funkcionirat. Zdaj imam 3,5 mm preko in je skrajni čas za popravek.

  182. zogca said

    Jih ne poznam. Ali pa vsaj priznati nihče ni hotel.😉

    Ja, dolgi nohti so za marsikaterega moškega fetiš.

  183. zogca said

    Pa glih vse delam z njim, ker nihče drug noče nič narediti. Ajde, mama, ko pride na obisk, naredi kaj, ker bi jo morala zvezati, če bi hotela, da ne bi.😉

    Čeprav mi ni jasno, kako lahko s takimi rokami karkoli delaš.

  184. zogca said

    Novice današnjega dneva po izboru Žogce!!!

    Dopolnila za javnost ostajajo skrivnost

    http://www.rtvslo.si/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=1&c_id=199710

    Prehoden trend ali začetek otoplitve?

    http://www.rtvslo.si/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=4&c_id=199718

    Lastniki Mure lahko deleže prenesejo na posebno družbo za prestrukturiranje

    http://www.dnevnik.si/poslovni_dnevnik/1042266865

    Janša vložil tožbo tudi proti Slavku Ziherlu

    http://www.siol.net/slovenija/novice/2009/05/jansa_vlozil_tozbo_tudi_proti_slavku_ziherlu.aspx

    Slavko Ziherl se Janezu Janši ne bo opravičil: Janševa obtožba je čista laž

    http://www.dnevnik.si/novice/aktualne_zgodbe/1042266754

    Država bo pokrila zapadle obveznosti slovenskih bolnišnic

    http://www.dnevnik.si/novice/zdravje/1042266633

    Jezen sem in ogorčen

    http://24ur.com/novice/crna-kronika/pred-menoj-je-prisegel-kot-odvetnik.html

    Fotografije mučenja ostajajo skrite očem javnosti

    http://24ur.com/novice/svet/fotografije-ostajajo-skrite-ocem-javnosti.html

    Sloveniji se ni uspelo uvrstiti v sobotni finale Eurosonga

    http://www.dnevnik.si/novice/aktualne_zgodbe/1042266794

    Drugih evrovizijskih deset

    http://www.rtvslo.si/zabava/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=19&c_id=40587

    Z goloto do sponzorjev

    http://24ur.com/sport/ostalo/foto-z-goloto-do-sponzorjev.html

  185. John said

    Petek popoldan… kako lepo.😉

  186. zogca said

    Še pol ure in Žogca bo pri frizerki. Potem pa zvečer šoping z Jovanko.😉 Love Fridays.😉

    Petek popoldan… kako lepo.

  187. Jazz said

    In odpujsali so domov…. ;(

    Aja… a svinjska gripa še razsaja?

    http://www.mojvideo.com/video-ce-ti-zenska-rece-prasec/f475230d00d887eac83e

    :mrgreen:

  188. Spider said

    Danes sem bil v Lajbahu.:)

  189. zogca said

    Jaz tudi. Ravno sem se vrnila iz BTC-ja- Sva bili z Jovanko čisto zadnji, ampak bogsigavedi, do kdaj sva bili noter, če sem jaz ob pol enajstih prišla domov.

  190. Spider said

    Kaj pa lahko delaš v BTC tako pozno?

  191. Spider said

    Meni je BTC totalno anti, priznam.Ko neko skladišče.

  192. zogca said

    Najprej sva se lajhali po trgovinah, potem pa sva bili v Sparu do samega konca. Pa nisva šli med zadnjimi v vrsto, ampak na koncu sva bili zadnji. Ne vem, če nisva šli ven kakšnih 21.45, ker si drugače ne znam razložiti, še dve cigareti in sva šli domov.

  193. Spider said

    Ženske pač, he he…Mate čist ene druge hobije, ko mi.

  194. zogca said

    Meni se to zdi čisto luštna zabava za petkov večer.

  195. Spider said

    Verjamem, saj si ženska.Nam moškim je nakupovanje in letanje po centrih muka.

  196. zogca said

    Kaj bi vi delali v petek zvečer?

  197. Spider said

    Hm.

    Če smo samski (kar jaz sem): gledanje TV, surfanje po netu, kakšna pijača s prijatelji..

  198. […] “Kurcajte” z Žogco II. del! […]

Leave a Reply

 
