Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Zamudila sva se!

Posted by zogca na maj 12, 2009

NISVA SI VERJELA

Nisi mi verjela.
Nisem ti verjel.
Samo nasmihala sva se.
Kazala zobe.
Se otipavala.

Nisi mi verjela.
Nisem ti verjel.
Zamudila sva se.
Šla sva preveč mimo,
kot bi se bala.

Zato mi zdaj vsakič,
ko te srečam,
čisto malo poči srce.

Vinko Möderndorfer

63 Responses to “Zamudila sva se!”

  1. zogca said

    Ker nocoj razen Maxi in mene ni bilo na blogu nikogar, bo še najbolj primerna tale pesmica. Neopravičene ure bom pa tako ali tako začela talati. :mrgreen:

  2. asdf said

    joj, pardoniram se!
    ja, lepa pesmica- nekak znana mi je tematika…
    ajt!

  3. zogca said

    Vinko Möderndorfer je dober. Ima tudi precej res hudih pesmi, hudih mislim v smislu zelo vročih.😉 Me velikokrat, ko jih berem, zanima, ali je vse to res doživel ali pa so domišljijske. Pardoniranje sprejeto.😉

  4. zogca said

    Novice današnjega dne po Žogcinem izboru!!!

    Slovenija prevzema predsedovanje

    http://www.delo.si/clanek/80645

    Regres bo ponekod prišel v dveh delih

    http://www.rtvslo.si/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=1&c_id=199456

    Svetlik predstavil tretji paket protikriznih ukrepov

    http://www.siol.net/Slovenija/Novice/2009/05/Svetlik_predstavil_tretji_paket_protikriznih_ukrepov.aspx

    Virus tudi na Finskem, Tajskem in Kubi

    http://www.rtvslo.si/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=2&c_id=199461

    Mali delničarji Mercatorja lahko od Šrota izterjajo milijone evrov

    http://www.dnevnik.si/poslovni_dnevnik/1042265816

    Škandal: Olimpijski rekorder Michael Phelps si je privoščil seks z dvema striptizetama

    http://www.dnevnik.si/tiskane_izdaje/objektiv/1042265867

    Saša Lendero: ‘Nasilen razdor razmerja!’

    http://24ur.com/ekskluziv/domaca-scena/sasa-lendero-nasilen-razdor-razmerja.html

    Evrosong: Quartissimo pod drobnogledom ruskih policistov

    http://24ur.com/ekskluziv/glasba/foto-quartissimo-so-v-moskvi-malu-tu-in-malo-tam.html

    FOTO: Pozor, nagci na igrišču!

    http://24ur.com/sport/ostalo/foto-pozor-nagci-na-igriscu.html

  5. webmaher said

    Kaj naj pa bi slikca predstavljala?
    Žogca je definitivno zgrešila poklic😆

  6. zogca said

    Ih, ni Žogca nič zgrešila. Kar pa se fotografije tiče, meni to steklo vmes predstavlja prav to, o čemer piše Vinkova pesem. Ko nekdo drugemu ne verjame, ga ne spusti čisto k sebi, ampak vmes postavi zid, v tem primeru stekleno kroglo. Ne odpre svojega srca, ne odpre svoje duše, ker se boji.

  7. zogca said

    Še ena novica!!!

    Prodaja avtomobilov v Sloveniji močno padla

    Avtomobilski prodajalci v Sloveniji so aprila prodali 5221 vozil, kar je za 39,7 odstotka manj kot v enakem obdobju lani, ko so prodali 7730 vozil …

    http://www.siol.net/gospodarstvo/2009/05/prodaja_avtomobilov_v_sloveniji_aprila_padla_za_40_odstotkov.aspx

  8. maxi said

    Še ena novica!!!

    Prodaja avtomobilov v Sloveniji močno padla

    Avtomobilski prodajalci v Sloveniji so aprila prodali 5221 vozil, kar je za 39,7 odstotka manj kot v enakem obdobju lani, ko so prodali 7730 vozil …

    http://www.siol.net/gospodarstvo/2009/05/prodaja_avtomobilov_v_sloveniji_aprila_padla_za_40_odstotkov.aspx

    Tole bi znalo it meni na roko….

  9. zogca said

    Na kakšen način. Misliš, da bodo končno začeli nižati cene?

    Tole bi znalo it meni na roko….

  10. webmaher said

    Maxi kupi od mene rabljen avto ugodno skoraj ko nov😆
    Žogca ko boš začela talat neopravičene te bom začel naslavljati s tršica Žogca😆
    Sicer pa bolje steklena krogla kot betonski zid:mrgreen:

  11. zogca said

    Nič tovarišica, ne boš mi tukaj zganjal komunizma po blogu. :mrgreen: Gospa profesor. Aja, pa klečanje bom uvedla za tiste moške, ki bodo imeli več neopravičenih. Prosim, da prihajate v oprijetih kavbojkah, da bom imela kakšno korist od vašega klečanja. :mrgreen:

  12. zogca said

  13. maxi said

    Na kakšen način. Misliš, da bodo končno začeli nižati cene?

    Jp.

  14. zogca said

    Včeraj so kazali, koliko ta boljših avtomobilov je prišlo nazaj v zadnjih mesecih, ker ljudje ne morejo plačevati lizinga. Vse to stoji tam in ne gre nikamor, ker očitno držijo gor te visoke cene. Mogoče ugotovijo, da je vseeno bolje dati ceneje, kot pa pustiti, da ti avtomobili gnijejo na parkiriščih.

  15. zogca said

    Ena pesem za mojega bodočega moža.:mrgreen:

  16. maxi said

    Maxi kupi od mene rabljen avto ugodno skoraj ko nov😆

    Saj (še) nič ne kupujem…samo čekiram:mrgreen:

  17. zogca said

    Vsi prodajajo. A kakšen podarja?😉

  18. maxi said

    Vsi prodajajo. A kakšen podarja?😉

    Jaz podarjam, ampak ne avto.

  19. zogca said

    Kaj bi ti meni podatila, srčece?

    Jaz podarjam, ampak ne avto.

  20. zogca said

    Maxi!!!

  21. maxi said

    Kaj bi ti meni podatila, srčece?

    hehe…srček pa ne dam.🙂
    Dej, saj ti ga sploh nočeš…😛

    Drugače sem pa ravno te dni pisala oglas, nekaj renoviram doma in podarjam garderobno omaro.

  22. zogca said

    Ne, tebi sem rekla srčece, nisem mislila, da mi podariš srčece.

    Omar ne potrebujem.😉

  23. maxi said

    Maxi!!!

    Dober komad!…evo si ga zapojem za lahko noč.🙂

  24. zogca said

    Na koga pa takrat misliš?

  25. maxi said

    Ne, tebi sem rekla srčece

    iiiiii, kako lepo🙂🙂

  26. maxi said

    Na koga pa takrat misliš?

    Mah klinc….malo sem zmedena, pomlad je.🙂

  27. zogca said

    Jaz pa na princa.😦

  28. zogca said

  29. zogca said

  30. zogca said

  31. maxi said

  32. zogca said

    Ljubim Duranovce!

  33. maxi said

    Jaz se pa bojim, da (še vedno) njega…

  34. zogca said

    To tako ali tako, ljubim (ne) svojega princa.

  35. zogca said

    Aja, Maxi, tisto jutri ziher. Zdaj sem govorila z njo in je čisto hin, delo, obiski, cel kup drugih stvari, ni pa pozabila nate.

  36. maxi said

    Ja, popolnoma razumem… in sploh ne priganjam, jaz sem hvaležna že za to, da sploh bo…

  37. zogca said

    Vseeno povem, ker je tudi ona meni rekla, naj ti povem. Verjetno je mislila, da si tako neučakane sorte kot jaz, ker jaz sem med neučakanimi.😉

  38. maxi said

    Vseeno povem, ker je tudi ona meni rekla, naj ti povem. Verjetno je mislila, da si tako neučakane sorte kot jaz, ker jaz sem med neučakanimi.😉

    3/4 svojga življenja sem sforsirala s svojo neučakanostjo…
    Pa ni bilo dobro.

    Zdaj ko začne kri vret….grem hladit, dok je še (pravi) čas…:mrgreen:

  39. zogca said

    Tudi jaz sem se naučila zavestno brzdati svojo neučakanost, vsak kdaj, ker mi vedno ne uspe. Neučakanost mi ni prinesla nič dobrega, ampak res nič.

    3/4 svojga življenja sem sforsirala s svojo neučakanostjo…
    Pa ni bilo dobro.

  40. maxi said

    Tudi jaz sem se naučila zavestno brzdati svojo neučakanost, vsak kdaj, ker mi vedno ne uspe. Neučakanost mi ni prinesla nič dobrega, ampak res nič.

    Torej imava iste/podobne ugotovitve…😉

  41. zogca said

    Verjetno nisva edini. Joj, koliko neprijetnega jaz ne bi doživela, če bi znala kdaj samo počakati. Nič drugega kot počakati.

  42. maxi said

    Verjetno nisva edini. Joj, koliko neprijetnega jaz ne bi doživela, če bi znala kdaj samo počakati. Nič drugega kot počakati.

    Torej bi bil čas, da se kaj naučiva iz tega.😉

  43. zogca said

  44. zogca said

    Jaz sem polna znanja, ampak včasih preprosto ne zdržim, so čustva kdaj toliko močnejša od vsega.

    Torej bi bil čas, da se kaj naučiva iz tega.

  45. maxi said

  46. zogca said

  47. maxi said

  48. maxi said

    …I belong to you
    And you
    You belong to me too

    You make my life complete
    You make me feel so sweet…..

  49. zogca said

  50. Spider said

  51. zogca said

  52. Spider said

    Nisi mi verjela.
    Nisem ti verjel.
    Samo nasmihala sva se.
    Kazala zobe.
    Se otipavala.

    Nisi mi verjela.
    Nisem ti verjel.
    Zamudila sva se.
    Šla sva preveč mimo,
    kot bi se bala.

    ———

    Kot nalašč za naju…

    Samo zadnja kitica ne štima, saj se nikoli ne bova srečala.

  53. Spider said

    Smrk…:(

  54. zogca said

    On tudi meni ni verjel, nikoli mi ni verjel.

  55. Spider said

    Ona meni tud ne!

    In jaz njej je.

  56. Spider said

    ne… ( namesto je)

  57. Spider said

    Jutri je v LJ koncert Big foot mame..in tam bi moral bit jaz, z njo..če se ne bi zgodilo, kar se je..zato sem malo žalosten danes

  58. zogca said

    Verjamem.

    Jaz v svojem primeru ne razumem nič. Mi je nekajkrat rekel, da je zelo nezaupljiv, ampak naj mu dam priložnost, ker z leti mi bo začel zaupati, na koncu pa je on izdal moje zaupanje. Kakšna leta, saj je odšel.

  59. Spider said

    Jaz imam glede nje filing, da je kljub letom še malo otročja in sama ne ve, kaj hoče.Poslala mi je namreč več popolnoma protislovnih sms-ov v kakšne pol ure. Jaz sem zdravo za gotovo vzel tistega, ki mi je bil najbolj všeč, a kot kaže, najbolj napačnega.

  60. Spider said

    Mislim, da je stvar v tem, da je najlepša leta ( 18-25) zagonila v nekih kvazi-resnih zvezah, zdaj jo pa naknadno malo meče. To mi je v bsitvu tud sama povedala.

  61. zogca said

    Vem, saj sem jaz tudi bila dolgo v resni zvezi, potem pri 29-ih postala samska, ampak se znoriš v enem letu, če si seveda daš duška, če si upaš. Jaz sem si.😉 Potem me je pa norenje minilo.

  62. Spider said

    Odločil sem se, da jo bom še enkrat kontaktiral.Naj ve, da nisem čist pozabil nanjo.Moram ji povedati določene stvari.

  63. zogca said

Leave a Reply

 
