Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Spet mi gre na otročje!

Posted by zogca na maj 11, 2009

Velikokrat ste me bralci bloga, ko sem v svojih objavah omenjala nakupovanje na bencinskih črpalkah, spraševali, zakaj nakupe tako rada opravljam tam, kjer so cene potrošnikom najmanj prijazne. Na fotografiji vidite razlog. Napaka, na fotografiji vidite enega izmed razlogov.


Ko sem se v soboto po pohodu odpravila v trgovinsko središče po sadje, pijačo in še nekaj drugih malenkosti, sem domov prinesla tudi copate. Ne razumite me napak, niti malo mi ni žal, čeprav jih ne potrebujem, tako zelo so mi namreč ljubki. Ker so trgovine tudi sicer polne ljubkih stvari, jaz pa še vedno nimam bogatega moža, so bencinske črpalke zame še najboljša rešitev.

6 Responses to “Spet mi gre na otročje!”

  1. zogca said

    To so pa moji fejvrit copati. http://www.shrani.si/f/3Y/zG/YoDgK6i/fejvrit-copati.jpg Ponje sem šla pa kar v Zagreb.😉 V bistvu ne, ko sem špilala vodičko po Zagrebu, se jim nisem mogla upreti.

  2. alja said

    🙂 Ista jaz…Vedno kaj ‘potrebujem’, doma pa polne omare…

  3. zogca said

    Jaz lahko odprem svoj privat buvljak. :mrgreen: Ampak kaj, ko se od ničesar ne želim ločiti. Še najmanj od cunj, ki jih ne morem obleči. Prepričana sem namreč, da jih bom do poletja lahko, če bom pridno nekaj časa preživela predvsem a juhah in sadju.

  4. Nevenka said

    Lepi mucki na copatkih.
    Jaz si tudi včasih kar kaj kupim, tudi če čisto nič ne rabim… ja kdo pa mi bo, če si ne bom sama!

  5. zogca said

    Tako je, Nevenka!!! Če te nihče drug ne razvaja, se moraš sam.

  6. zogca said

    Joj, da ne pozabim, ker sem že pozabila in bi mogoče spet. Par dni nazaj je bila na MON-u debata o poeziji in sta dve zelo pohvalili tvoje pesmi. Da veš!!!😉

Leave a Reply

 
