Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Žogca brez kolajne!

Posted by zogca na maj 9, 2009

Deveti maj, ki ga evropske države praznujejo kot dan zmage nad nacizmom in fašizmom, je za svoj mestni praznik, dan miru, izbrala tudi Ljubljana, in sicer v spomin na osvoboditev in konec štiriletne okupacije pred 64 leti.V sklopu prireditev ob prazniku Ljubljane in dnevu miru imamo tudi Pot ob žici. Tisti, ki prehodijo 35 kilometrov dolgo pot, dobijo kolajno.

Jaz je kajpak ni dobila. Ko se je pohod začel, sem še trdno spala. In seveda nisem prehodila vseh 35 kilometrov, tam 3,5 kilometra pa že. Da ne boste mislili, da jaz ne zmorem 35 kilometrov. Moj oče bi rekel: “Postavite na vsakih 500 metrov kakšno dobro trgovino in ugotovili boste, da zmore tudi 50.”

In če sem lena jaz s svojimi 3,5 kilometri, kaj potem porečete na naslednje? Med hojo sem nekaj metrov od same poti, torej na njivi, opazila avto. Zdelo se mi je nemogoče, da bi si nekdo privoščil kaj takšnega, da bi se odpravil na pohod tako, da bi se pripeljal petnajst metrov stran od PST-ja, tja nekam na sredino. Menila sem, da je lastnik avtomobila gotovo tudi lastnik njive, da je prišel kosit ali kaj podobnega. Napaka.

Dejansko je šlo za družino, mislim, da s tremi otroki, ki je razmišljanje “pripeljem se pred vrata” pripeljala do skrajnosti. Ko so se odpeljali, so ljudje samo zgroženo gledali. Gospoda, glavo družine in voznika, očitno ni niti malo skrbelo, da bi mu mestni redarji napisali kazen. Roko na srce, verjetno tudi redarju z domišljijo na turbo pogonu ne bi padlo na pamet, da bom nekdo parkiral na takšnem mestu. Danes sem sicer uspela narediti še nekaj fotografij, ki kažejo na to, da ljudem “dol maha” za vse, vendar bom fotografije avtomobilov, parkiranih na intervencijskih poteh, prihranila za kakšno drugo objavo.

Ker me je pred nekaj dnevi Irena Sirena (obiščite kdaj njen blog, odličen je) zdražila s svojo objavo, sem se odločila, da bom prišla tudi do Koseškega bajerja. Jaz favne in flore nisem niti videla, sem pa zato spremljala tekmovanje v daljinsko vodenih miniaturnih jadrnicah.

Naj se vrnem še malo k prazniku. V Ljubljano so 9. maja 1945 vkorakale enote 29. divizije in 7. korpusa slovenske partizanske vojske. Že ob 5. uri zjutraj sta sirena na glavnem kolodvoru in velika zastava na ljubljanskem gradu oznanili, da je konec štiriletne okupacije, kasneje pa se je prvič oglasila tudi kukavica radia Svobodna Ljubljana. Po navadi vam na koncu prilepim tudi fotografijo kosila, vendar je danes ne morem, nisem namreč šla na kosilo. Zakaj? Ker sem se včeraj za večerjo tako zelo najedla, da se mi še danes zdi, da bom počila.

Ker me potem vedno vprašate, kaj je na krožniku, bom kar napisala. Puranji zrezek v smetanovi omaki s šampinjoni. Če odmislim preveč poln želodec, je bil večer čudovit. Z najboljšo prijateljico sva praznovali njen rojstni dan. Klepetali sva, kot bi naju kdo navil. Na poti tja pa … Ker nimam vinjete in je zame obvoznica prepovedana, sem morala iti mimo prinčeve službe. V zadnjem trenutku sem se spomnila, da bi pa s ceste mogoče vrgla uč na parkirišče in tam je bil njegov “avtomobilček”. Moj lepi in pridni princ, ob pol osmih zvečer v petek še vedno dela. Ker je šlo za rojstni dan, seveda nisem prišla brez darila. Kupila sem ji nekaj dišečih stvari.

Zdaj grem pa pospravljat stanovanje. Nekateri pravijo, da je to najboljša telovadba. Dokler mi tega s kavča ne bo govoril mož, bom verjela, da imajo ti nekateri prav. Potem pa …

 

100 Responses to “Žogca brez kolajne!”

  1. zogca said

    Kaže, da se nam obeta neka DRUGA REPUBLIKA!

    http://www.rtvslo.si/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=1&c_id=199268

  2. zogca said

    Tale je pa dobra, sveže iz oddaje 24 ur. Rupel je priznal, da Slovenija slabo lobira (vsa čast mu za to priznanje), potem pa je bil vprašan, kaj on počne na Zunanjem ministrstvu in odgovor, da nič. Imamo pa veliko denarja, da ljudi lahko plačujemo, da ne delajo nič.

  3. samo jaz said

    Iiii… Žogi, kaj vse je v vrečki?
    Mi delaš “lušte”… jaz padam na vse možne dišeče/kremaste/kozmetične zadevščine.😉 Mislim, da bi mi morali v Limoniju, Douglasu, Müllerju in DM-u dati zlato – ne, platinasto kartico.😆

    O tisti družini zgoraj (oz. očetu – šoferju) pa raje ne bom zgubljala besed.
    Malo me spominja na to, da se mora folk vedno obvezno zapeljati z avtom čisto do vhoda trgovinr. Po moje bi bilo najboljše kar z avtom med police.

    Tudi jaz sem danes spustila kosilo – bila sem tako pridna, da mi je preprosto izpadlo. Da se pohvalim: kosila sem travo, zalivala, plela… ni da ni.
    Ja, nisem samo mestni otrok – tudi zunaj znam kaj narediti.😉

  4. zogca said

    Jaz imam tudi hude lušte na te zadeve in ne morem porabiti, kaj bi vse kupila, tako da mi pride zelo prav, da lahko kupim še komu in potem to drugi porabijo.😉 Je pa tole Muller. Notri pa je: dva gela za prhanje, en limona mint in en vanilija višnja (ali jagoda). Potem pa dva body sprayja istih vonjev. Nato dve tekoči mili za roke, kupljeni zato, ker je embalaža božansko lepa.😉 In pa ta body butter, kupljen tudi zaradi fantastično lepe embalaže, izkazalo pa se je pozneje, da tudi zelo lepo diši.😉

    Ma ja, lej, že to ni razumeti, da bi, ko bi šli na pohod, morali pet metrov zraven točke, kjer s ceste prideš na PST. Oni pa so šli to narediti in the middle of nothing, voziti skozi travnike in polja, da so direkt stopili na PST.🙄 Ponavadi se ne menim za to, kaj ljudje počnejo, ampak tole …

    Jaz zunaj ne znam narediti nič.😉

  5. samo jaz said

    Žogca, ti povem, da je delo na vrtu oz. na sploh zunaj, v naravi, pravi užitek.
    Dokler nisem spoznala svojega (takrat seveda še ne) moža, sicer nisem mislila, da je temu tako – bila sem namreč čisto mestni otrok, čeprav smo imeli poleg stanovanja tudi veliko parcelo in sem pri babici vedno skakala okrog domačih živali.
    Ampak, da bi kaj delala v zemlji – ne, to pa ne.

    Danes si z motiko v eni roki in zalivalko v drugi odpočijem – ne fizično, seveda ne, ampak vse skrbi v tistem trenutku kar nekako pozabim.

    Mogoče bi pa ti na ta način vsaj malo pozabila princa?😉😉😉

  6. samo jaz said

    Ah, ja… prej sem pozabila napisati…
    Lepo nedeljo ti želim!
    In seveda vsem ostalim tukaj gor.🙂

  7. zogca said

    Oja, če sodim po glavnem junaku ene mojih najljubših serij, je motika rešitev za marsikaj.😉 Mogoče ne bi bilo tudi slabo, če bi me za kakšen mesec dali v vojsko, a so jo žal že ukinili. Po parih dneh mučenja tam bi hitro imela čisto druge probleme.:mrgreen: Danes sem se pa za malo rešila kmetovanja. Ima oče dopust in gresta na morje, ampak samo za pet dni. Če bi šla za več, bi jaz morala kmetovati na vrtu.😉 Nedelja pa bo, kakor kaže pogled z okna, res lepa. Naj bo sonček tudi v naših srčkih.❗

  8. Jovanka Broz said

    miška, ko šljivi kolajno. Važna je predzadnja slika -:D

  9. zogca said

    Ampak sem zdaj po tej sliki na grevinkah in solati.😦 Še posebej, ker kaže, da bom morala čez dober mesec v kopalke. Ob misli na to, se kar zdrznem od hudega. 😳

  10. zogca said

    To je pa moje današnje kosilo, Jovanka.

    Saj ni slabo, ampak se mi vseeno zdi malo žalostno, da moram to jesti pri vseh odličnih restavracijah, ki jih Ljubljana premore. 😥

  11. webmaher said

    Žogca rabi guruja, ki ji bo iz glave dan za dnevom izbijal vse negativne misli potem pa bo vse drugače:mrgreen:

  12. zogca said

    Veselim se večerje in čokolina.😉 Guru? Ajde, mi ti izbij iz glave misel, da nisem pošastno lačna. Poskusi.😉

  13. webmaher said

    vem kako je stem in vem da jesti moraš, torej da bi stradala ni potrebe…morda beseda guru ni najbolj primerna ampak tahudih pa kle ne bi pisal😆

  14. zogca said

    Potrebujem predvsem dobro telovadbo.😉

  15. John said

    Potrebujem predvsem dobro “posteljno” telovadbo, je mislila napisati Žogca in pri tem neznano kam izgubila tisto besedo…
    😉

  16. webmaher said

    John ne biti žleht in ne poslabšuj situacijo ker dobro veš ne, da so razmere alarmantne😆

  17. zogca said

    A da so alarmantne? Žogca nič ne ve, res ne.

  18. John said

    Michael Jackson – Beat It

    Daleč nazaj… je tole skladbico odpel naš Majkl.

    Hmmm… razmere res niso alarmante. Kolikor vem, se je širjenje gripe ustavilo. Politiki imajo običajne manevre pred volitvami (kakšnimi že?). Žogca je še vedno OK (ker so zvezde še vedno na svojem mestu). 😉

  19. zogca said

    Gripe še ni, zato so šli moji starši na morje. Ko bo v Sloveniji prvi primer, je mama rekla, da se bo zaprla v bajto.😉

  20. zogca said

    Ali kdo hoče fotko moje večerje?

  21. zogca said

    John, zvezd ne smem pozabiti. Vse je super. Danes sem spet fehtala, da se mi kaj pove, pa mi je najboljša prijateljica gledala v tistem emferide ali kako se temu reče. Meni tako dobro kaže v zvezdah, ampak res. Ne skrbite zame. Seksa pa sploh več ne pogrešam.

  22. John said

    Ali kdo hoče fotko moje večerje?

    Jaz.

    Meni tako dobro kaže v zvezdah, ampak res. Ne skrbite zame. Seksa pa sploh več ne pogrešam.

    To da seksa ne pogrešaš, ti pa skoraj ne verjamem. Je pa res, da ko pride do ponovne “združitve” se bo vse to nadoknadilo za nazaj.
    Sem pa tudi jaz dobil vpogled v te zvezdne karte. In ugani kaj tam piše! Nova Venera na obzorju.🙂 Samo sem se pa takoj slabo počutil, ker je nekje vmes omenjena “tehnica” kot možnost. Tako da ta del bo treba še preverit. Vse ostalo pa je v redu.

  23. zogca said

    Dobivaš fotko, dobivaš. Vmes bom spisala še astrološki odgovor. Seksa pa res več ne pogrešam.

  24. maxi said

    Seksa pa sploh več ne pogrešam.

    Uuf…to je tsanje,ki ga jaz NOČEM doseči…😦:mrgreen:

  25. zogca said

    Če ni skrivnost, mi napiši, katere barve avto voziš. Nič znamke ne potrebujem, samo barvo.

  26. maxi said

    tsanje=stanje

  27. zogca said

    Maxi, to se bo vse obrnilo, mislim to s seksom. Nič ne skrbi.

  28. maxi said

    Če ni skrivnost, mi napiši, katere barve avto voziš. Nič znamke ne potrebujem, samo barvo.

    🙂

  29. zogca said

    John, ne vem, kaj pomeni ta nova Venera na pohodu. Malo bolj strokovno se moraš izraziti. Zakaj si se zaradi omenjene tehtnice slabo počutil? Jaz sem tehtnica, pa je blazno luštno biti z menoj, prav res.

  30. zogca said

    Maxi, vprašanje je bilo za Johna. Zakaj smajli?

  31. maxi said

    Maxi, to se bo vse obrnilo, mislim to s seksom. Nič ne skrbi.

    uuh…meni je pa žal za vsako jutro posebej…

  32. maxi said

    Maxi, vprašanje je bilo za Johna. Zakaj smajli?

    Vem, da je bilo za Johna…smajl pa kar tako, mal seštevam..🙂

  33. zogca said

    Moja večerja za Johna, ki bi me gotovo peljal na boljšo.😉

  34. zogca said

    Če seštevaš, da je John princ, seštevaš narobe, res.

    smajl pa kar tako, mal seštevam..

  35. John said

    Maxi, vprašanje je bilo za Johna. Zakaj smajli?

    Ker je vprašanje nenavadno?😉

    Če ni skrivnost, mi napiši, katere barve avto voziš.

    Srebrne. Registerska pa je MB-xx xxx 🙂

  36. zogca said

    Bajagina pesem je zakon!!!

  37. zogca said

    Mogoče je res nenavadno, ampak hej, sem tudi jaz nenavadna. Srebrne, okej. Aja, ta MB pa Žogca ve, ampak mnogi namigujejo, da si ti princ, pa Žogca ve, da nisi.😉

  38. maxi said

    Če seštevaš, da je John princ, seštevaš narobe, res.

    Ma kaj ti veš, kaj je John…lahko je princ vseh princev…🙂😛

  39. maxi said

    Aja…John je potem štajerc…3xhura za (nas) štajerce….hehe

  40. John said

    Čokolino! Temu ti praviš večerja? 🙂
    Jaz imam to za zajtrk.

    Ja, peljal bi te na boljšo večerjo. Po slikah sodeč pa maš rada tudi same meni NJAMI jedi.😉

    In John ni princ. Torej je princ, ampak ne iz Lj., tako kot ta od Žogce.

  41. zogca said

    Absolutno, da je lahko. Mislila sem na to, da so nekateri namigovali, da je John moj bivši fant.

    Ma kaj ti veš, kaj je John…lahko je princ vseh princev…

  42. John said

    Ma kaj ti veš, kaj je John…lahko je princ vseh princev…🙂😛

    Še sanja se ti ne, kako blizu si resnici… :mrgreen:

  43. zogca said

    Nekaj časa sem se družila z enim Štajercem tam dve leti in pol nazaj. Če sodim po njem, Štajerci dobro seksajo.😉

    Aja…John je potem štajerc…3xhura za (nas) štajerce….hehe

  44. zogca said

    Tell us more!!!

    Še sanja se ti ne, kako blizu si resnici…

  45. zogca said

    Stvar je v tem, da jaz NUJNO MORAM SHUJŠATI in se vrniti na staro težo, ker bom sicer požrla samo sebe.

    Čokolino! Temu ti praviš večerja?
    Jaz imam to za zajtrk.

  46. John said

    Aja…John je potem štajerc…3xhura za (nas) štajerce….hehe

    Pa po sinočni tekmi še nogometni prvaki…:mrgreen:

  47. zogca said

    Oja. Torej so ti všeč fotke, ki jih lepim v objave?

    Po slikah sodeč pa maš rada tudi same meni NJAMI jedi.

  48. zogca said

    V zgornji objavi sem omenila vašo zmago.😉

    Pa po sinočni tekmi še nogometni prvaki…

  49. John said

    Nekaj časa sem se družila z enim Štajercem tam dve leti in pol nazaj. Če sodim po njem, Štajerci dobro seksajo.

    Tole pa rada omenjaš.:mrgreen:
    Kaj to pomeni, da bi še…. ponovila?

  50. maxi said

    Štajerci dobro seksajo.😉

    To je meni jasno..🙂

  51. lynx said

    Nekaj časa sem se družila z enim Štajercem tam dve leti in pol nazaj. Če sodim po njem, Štajerci dobro seksajo.

    In če jim kelnarca ne da za pit, razrežejo šank z motorko. 😉

  52. maxi said

    Stvar je v tem, da jaz NUJNO MORAM SHUJŠATI in se vrniti na staro težo, ker bom sicer požrla samo sebe.

    Verjetno se hecaš? Čokolino je namreč hudo kalorična zadeva…

  53. John said

    In če jim kelnarca ne da za pit, razrežejo šank z motorko.😉

    Ja. Točno. Ali pa verigo okoli šanka pa šank na ulico potegneš z traktorjem.🙂
    Red mora bit.:mrgreen:

  54. zogca said

    To vem. Ampak ta krožnik je v bistvu zelo mini in gre vanj zelo malo. Kar hočem povedati, je, da potem vse skupaj nanese veliko manj kalorij, kot pa, če bi se jaz lotila kuhati nekaj konkretnega.

    Verjetno se hecaš? Čokolino je namreč hudo kalorična zadeva…

  55. maxi said

    Ja. Točno. Ali pa verigo okoli šanka pa šank na ulico potegneš z traktorjem.🙂
    Red mora bit.:mrgreen:

    hehe…tudi to so meni (po)znani dogodki…🙂

  56. zogca said

    Seksala bom samo še z enim moškim. V zvezdah menda piše, da bo Ljubljančan, ampak če se izkaže, da ne bo, da bo Štajerc, bo pa Štajerc.

    Kaj to pomeni, da bi še…. ponovila?

  57. John said

    Oja. Torej so ti všeč fotke, ki jih lepim v objave?

    Ja, v glavnem prepoznam fotografirane motive. Se pravi, slike so dovolj kakovostne za na splet.

    V zgornji objavi sem omenila vašo zmago.😉

    Spregledal.😯
    Vseeno hvala za čestitke!

  58. zogca said

    Žogca je zelo proti temu, da moški pije.

    In če jim kelnarca ne da za pit, razrežejo šank z motorko.

  59. zogca said

    Nekaj sem razmišljala o novem fotoaparatu, ampak sem si potem rekla NE. Kaj mu pa manjka? V bistvu nič. Seveda so zdaj zunaj že veliko boljši, pa vseeno. Če ne razvijaš iz fotografij posterjev, je 5.0 mega pikslov čisto v redu.

    Ja, v glavnem prepoznam fotografirane motive. Se pravi, slike so dovolj kakovostne za na splet.

  60. maxi said

    Seksala bom samo še z enim moškim

    A potem pridemo na vrsto pa ženske…?:mrgreen:

  61. zogca said

    Maxi se pa znajde. Ne, mišljeno je takole. Ti premiki, ki se bodo meni zgodilo gor v zvedah, en ta tranzit ali kaj je, pomeni, da bo šlo za moškega mojega življenja, torej tistega, s katerim bom do smrti. Kar pomeni, da drugega seksa več ne bo. Ker za premik, ki se posamezniku zgodi samo enkrat v življenju, torej gre za krepko pomembno zadevo. Sicer pa se mi začenja še pet zelo pomembnih progresij, skratka, menda je zgoraj blazno burno, se stavri pripravljajo, ampak jaz spodaj ne čutim nič.

    A potem pridemo na vrsto pa ženske…?

  62. maxi said

    Ne, mišljeno je takole. Ti premiki, ki se bodo meni zgodilo gor v zvedah, en ta tranzit ali kaj je, pomeni, da bo šlo za moškega mojega življenja, torej tistega, s katerim bom do smrti. Kar pomeni, da drugega seksa več ne bo. Ker za premik, ki se posamezniku zgodi samo enkrat v življenju, torej gre za krepko pomembno zadevo. Sicer pa se mi začenja še pet zelo pomembnih progresij, skratka, menda je zgoraj blazno burno, se stavri pripravljajo, ampak jaz spodaj ne čutim nič.

    Cool! Torej je na poti….🙂

    In kje si to zvedla, jaz bi tudi …:mrgreen:

  63. lynx said

    Cool! Torej je na poti…

    Peš se je odpravil iz Maribora proti Ljubljani. Od zvezd je odvisno, ali bo pot ravna ali ovinkasta. Maxi, imaš priložnost da ga prestrežeš. 🙂

  64. zogca said

    Saj to veš, da jaz imam svojo osebno astrologinjo. Zraven se posvetujem še z jasnovidko. Ampak to, kar sem pa zdaj napisala, mi je pa povedala moja najboljša prijateljica, ki se je leta nazaj za svojo dušo učila astrologije, ampak je potem nehala. V bistvu ona kar precej ve o tem. Ker je moja astrologinja še vedno na počitnicah, sem v petek med večerjo davila njo in mi je danes šla gledat te progresije in tranize.

    Imam štiri zelo pomembne progresije in potem še Sonce v konjunkciji z natalno Venero. There is no doubt. Če hočeš kontakt z astrologinjo, jo lahko vprašam, ko se mi javi. Če pa hočeš, da ti moja prijateljica kaj pove, pa mi na mejl napiši rojstne podatke.

  65. maxi said

    Uuf…pa ti si čist not. Popolnoma oborožena z zvezdogledi.
    Sem se ti javila na mail.:mrgreen:

  66. maxi said

    Maxi, imaš priložnost da ga prestrežeš.🙂

    Ah, ne Lynx…ne gre tako, ta ni moj. Jaz hočem svojga….hehe

  67. lynx said

    Lahko noč

  68. zogca said

    Aja, pa še to, večina teh progresij je povezanih z Venero, za katero tako ali tako vemo, kaj pomeni. Hkrati pa je Venera tudi vladarica tako mojega Sonca (ker sem tehtnica) kot mojega ascendenta (Bik). Mislim!!!

  69. maxi said

    hehe….Lynx ta pesem mi je vrela kri kašni dve leti nazaj.
    Dober izbor.

    Lahko noč. Lepe sanje.😛

  70. zogca said

    Lynx nas zapušča.😦

  71. zogca said

    Maxi, imaš mejl. Potrebujem uro.

  72. John said

    Peš se je odpravil iz Maribora proti Ljubljani. Od zvezd je odvisno, ali bo pot ravna ali ovinkasta. Maxi, imaš priložnost da ga prestrežeš.

    Po zadnjih informacijah je že nekje pri Celju.

    Ampak to, kar sem pa zdaj napisala, mi je pa povedala moja najboljša prijateljica, ki se je leta nazaj za svojo dušo učila astrologije, ampak je potem nehala.

    Da odogovorim še na eno prej zastavljeno vprašanje. Torej “nova Venera” se pri meni nanaša na tri možnosti (tako piše v zvezdah!): Bikica, Tehtnica ali pa Ovnica! Tehtnica mi povzroča pomisleke, drugi dve pa sta mi všeč. Ker pa imam trenutno samo skrajšano verzijo in čakam na bolj obširne opise in razlage bom napisal, ko bo znano več.😉

  73. maxi said

    Po zadnjih informacijah je že nekje pri Celju.

    Ups…blizu…🙂

  74. zogca said

    Vidiš, meni pa nihče ni povedal, v katerem znamenju bo THE ONE. Je pa res, da sinestrija moje in prinčeve karte pokaže, da se midva na stopinjo točno nekega lepega dne kmalu prekrijeva v sedmi hiši partnerstva. Kar naključje verjetno ni. Razen če ne bo spoznal eno, ki je rojenega istega dne in ob isti uri. Kar je sicer neverjetno, ampak ne pozabimo, da sem jaz po predbivšem spoznala bivšega, onadva pa sta rojena samo z nekaj urami razlike. In to jaz nabašem v celi širni Sloveniji. Zdaj bom pisala izmišljene datume, ampak da si boste predstavljali. Enajst let si z nekom, ki je rojen 4.7.1973 on 06.30 In potem dobiš naslednjega moškega, ki je rojen 3.7.1973 ob 22.50. Seveda rojena v isti porodnišnici. Ajde, zdaj mi pa povejte, v celi Sloveniji, da tako nabašeš.

    Da odogovorim še na eno prej zastavljeno vprašanje. Torej “nova Venera” se pri meni nanaša na tri možnosti (tako piše v zvezdah!): Bikica, Tehtnica ali pa Ovnica! Tehtnica mi povzroča pomisleke, drugi dve pa sta mi všeč. Ker pa imam trenutno samo skrajšano verzijo in čakam na bolj obširne opise in razlage bom napisal, ko bo znano več.

  75. John said

    Ajde, zdaj mi pa povejte, v celi Sloveniji, da tako nabašeš.

    Žogca, ti si “The One and only” s takšno srečno izbiro. Samo takrat še nisi delala pa teh kartah. Zdaj pa. Pomembna razlika. Ker zdaj si pripravljena na izzive, ki te čakajo!

  76. zogca said

    Ne, niti pod točko razno ne. Takrat nisem nič vedela, o tem, kaj karte pišejo in princa sploh nisem vprašala, kdaj je rojen. On je meni začel težiti s horskopi, me spraševati, ali verjamem, kdaj sem rojena in podobno. Ko je on mene vprašal, sem potem tudi jaz njega, kaj češ, in ugotovila, da sem nabasala na “isto”. Čeprav, roko na srce, onadva si nista podobna. Nikogar drugega ne poznam in nihče od tistih, ki jih jaz ne poznam, ni nabasal na takšno naključje. No, princ temu ni rekel naključje, rekel je, da očitno nisem osvojila lekcije in jo moram zato ponavljati. Pa mi potem ni dal, da bi lekcijo ponovila. Če se spomnim najinih prvih mesecev, bi kar rekla, da on precej verjame v astrologijo.

    Samo takrat še nisi delala pa teh kartah.

  77. zogca said

    Če bi šla spraševat svojo bivšo “taščo”, bi verjetno ugotovila, da je s prinčevo mamo ležala v isti sobi. Skoraj ziher sem in bom ob priliki tudi vprašala.

  78. maxi said

    Žogca, ti si “The One and only” s takšno srečno izbiro. Samo takrat še nisi delala pa teh kartah. Zdaj pa. Pomembna razlika. Ker zdaj si pripravljena na izzive, ki te čakajo!

    Pa ti si tudi čist not padu…🙂

  79. zogca said

    Ih, Maxi, ti povem, da so moški precej in v tej astrologiji. Jaz nikoli nobenega moškega nisem vprašala, kaj je po horoskopu, moški pa so to nehehno spraševali mene. Torej? Princ je bil tukaj še posebej aktiven. Tudi sicer sem ga večkrat ujela, da je kakšno lastnost koga utemeljil s tem, da je to pa to po horoskopu. Čeprav, to je vse pavšalno, mislim to, da je nekdo Bik, Lev, Tehtnica, Strelec. Dokler nimaš astrološke karte, ki jo mimogrede lahko, če imaš podatke, narediš na http://www.astro.com/ , to vse skupaj ni nič. To, kaj pomeni kaj v zvezi s planeti in hišami, to jaz vse vem, če če vidim takšno karto. Ne znam pa teh progresij, tranzitov, aspektov, čudes, za to pa moram spraševati astologinjo in prijateljico, predvsem pa astrologinjo, ker ona je res maherka..

  80. maxi said

    Žogca popravljam uro in sicer na 14.44. Upam, da še nisi javila.

  81. zogca said

    Bom popravila. Nisem ji še javila, jo bom poklicala, ali danes ali pa jutri, verjetno bova zrihtali že danes, če bo imela čas za pogovor.

  82. lynx said

    Žogca popravljam uro in sicer na 14.44.

    Mene bolj zanima datum kot ura. Vsaj leto.🙂

    Pa še ena za ljubiteljice velikih:

    Studentica polaže usmeni ispit i jedno od podpitanja je bilo što se u
    ljudskom organizmu povećava 10 puta kad smo uzbuđeni. Ona onako stidljivo kaže:

    – Pa, penis mislim.

    Na taj odgovor profesor je ispravi i kaže da je u pitanju zjenica i još doda:

    – Kad bi se penis povećavao 10 puta, vama kolegice ne da bi se zjenice
    povećale, nego bi vam oči poispadale.

  83. zogca said

    Žogca brez dovoljenja takšnih podatkov ne izdaja nikoli.😉

    Mene bolj zanima datum kot ura. Vsaj leto.

  84. zogca said

    Nocoj je bila večerja preslastna, fantastična.

    Toplo priporočam. Okus res odličen, naješ se, kalorij pa skoraj nič.

  85. maxi said

    Mene bolj zanima datum kot ura. Vsaj leto.🙂

    Če te zanima; če sem dovolj mlada zate?!
    Ti jaz povem, da sem…:P

  86. zogca said

    Vsi (ajde) skoraj vsi bi mlado meso.😉

  87. maxi said

    Vsi (ajde) skoraj vsi bi mlado meso.😉

    Tudi jaz…😉

  88. maxi said

    Sem lih kar prebrala tvoj mail; se je kar malo za zamislit…:mrgreen:

  89. zogca said

    Vidve imata Sonce v isti hiši, zato je to opazila. Vse drugi dobiš pa jutri in jaz sem ziher, da bo pisalo veliko dobrega.

  90. zogca said

    Jaz pa ne.

    Tudi jaz…

  91. maxi said

    Vidve imata Sonce v isti hiši, zato je to opazila. Vse drugi dobiš pa jutri in jaz sem ziher, da bo pisalo veliko dobrega.

    We’ll see…

    Hvala!!

  92. zogca said

    Malenkost.😉 Ampak vedeti pa moraš, da moja prijateljica toliko spet ne zna, da bi vedela napovedati, ali boš dobila starca ali mladca.😉 Zna pa to astrologinja. Jaz je nisem vprašala, ker mene so zanimala samo prikrivanja s princem, vem pa, da je za nekoga rekla, da bo garant dobil starejšo žensko, se pravi, da se bo ena nekoč osrečila s tem mladcem.😉

  93. maxi said

    Ah, to z mladcem sem se hecala. Mi je pa že kdaj kdo zadišal ….ampak to ne gre za zlo mladce, bolj par let manj od mene, tako da ni nobenga greha🙂

  94. maxi said

    Će padem not….bom tako al tako verjetno želela še mnenje astrologinje:mrgreen:

    Ma malo se izogibam takšnim prognozam, ker sme mnenja, da itak ne uidem tistmu, ki me čaka… he he

  95. zogca said

    Greha tako ali tako ni, dokler ne greš res na premlado, ampak to te pa tako ali tako gotovo ne zanima.

  96. maxi said

    Ma ne kje pa…mora bit dedc. In dedc rata tam proti 30.:mrgreen:

  97. zogca said

    To tako ali tako ne. Moje mnenje je, da ti usoda da tisto, kar ti je namenjeno in tistega, kar ti ne, ne dobiš. To jaz vem že dolgo. Je pa tako … Jaz sem eno leto živela v zelo hudi krizi in s črno zaveso pred očmi. Jaz sem hotela vedeti, da me čakajo tudi lepe stvari. Tudi jaz pa ne bi želela vedeti vseh podrobnosti, ker to je potem brez veze.

    Ma malo se izogibam takšnim prognozam, ker sme mnenja, da itak ne uidem tistmu, ki me čaka…

  98. zogca said

    Strinjam se. Mene mlajši sploh ne tangirajo.

    In dedc rata tam proti 30.

  99. lynx said

    Če te zanima; če sem dovolj mlada zate?!

    Nasprotno, če si dovolj stara.

  100. zogca said

    Polnoletna je, jaz jamčim. :mrgreen:

Leave a Reply

 
