Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ti to veš, ti to znaš!

Posted by zogca na maj 9, 2009

LAHKO JE

Lahko je
oditi s povešenim
pogledom.
Da ne vidiš upanja
v žarečih očeh
in prošenj
v prazno segajočih rokah.
Da ne vidiš krikov
v skrčenih prstih
in shirane volje
v povešenih ramenih.
S povešenim pogledom
je lahko oditi.
Ti to veš,
ti to znaš.

Sonja Votolen

10 Responses to “Ti to veš, ti to znaš!”

  1. zogca said

    Dobro jutro!!!

    Grem na pohod. Seveda ne na celih 35 kilometrov, to sem tako ali tako že zamudila, pa tudi zmorem jih ne. Bom naredila 3,5 kilometra in bo ravno tako v redu.😉

  2. Spider said

    Poslušajte, noro dobro…

  3. zogca said

    Pohodnica is back.😉 Spider, res je. Jazz je sicer velik fan Iztoka Mlakarja in velikokrat tukaj lepi njegove stvaritve. Meni sicer ni, da bi ga non stop poslušala, ampak za kdaj zavrtet mi je pa noro dober.

  4. zogca said

  5. Spider said

    Tako lepa in tako žalostna:(

    Ma huodi, huodi,
    si že najdeš kej bujšga,
    svjt se n bo podrou od tjbe in če ni hujšga
    ni nobeden še umrou.
    Ma huodi, huodi,
    an Buoh stuoj ti ob strani,
    preveč rad sem te mjeu,
    d b ti reku ostani,
    ma da bi vsaj juokat znou.

  6. zogca said

    Jaz sem na Ceci. 😆

  7. zogca said

  8. zogca said

  9. Spider said

    Eurovizija je pa nekaj, kar me sploh ne zanima.:)

    Itak pa nisem nikoli razumel, zakaj vedno dajemo bivšim bratom največ pik. Je Slovenija kdaj dobila od Srbije ali Hrvaške največ pik? Po moje nikoli.

  10. zogca said

    Kako je z zgodovino pik, ne vem. Vem pa, da je to povsem logično, da jih mi dajemo njim, ker tukaj ljudje dejansko poslušajo Severino, Joksimovića, Danijelo in podobne. Ko so ti ljudje na Evroviziji, so njihove pesmi ljudem všeč in od tod točke. Seveda, tudi v primeru, da pesem ni všečna, točke prihajajo od sonarodnjakov, ampak vseeno ne gre zanemariti tega, da so jim pesmi všeč.

Leave a Reply

 
