Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Zdaj ni več ovir!

Posted by zogca na maj 8, 2009

BOLEČINA

Verjameva: najgloblja vseh globin
je najina ljubezen dvoedina,
in veva: globlja je le bolečina,
ki divja dvigne se prav iz globin

te najine ljubezni, je gejzir,
ki zgane se, ko čas njegov napoči,
navzgor, ves čas navzgor, navzgor se toči,
doslej bile so, zdaj ni več ovir,

zemljo raztaplja, skalne sklade kolje,
privre na dan – večno slep spregleda:
nebo nad njim, pod njim zeleno polje,

pomirjen, vdan sam vase se seseda,
je skoraj jezero, je spet globina,
zdaj v njem zrcali se neba vedrina.

Ciril Zlobec

27 Responses to “Zdaj ni več ovir!”

  1. zogca said

    Za dobro (petkovo) jutro!!!

  2. lynx said

    Dobro jutro:

  3. zogca said

    Lynx je pa zelo romantično razpoložen.😉

  4. webmaher said

    Za vse ki še niso do konca zbujeni http://www.youtube.com/watch?v=h8new1KT4RE:mrgreen:

  5. webmaher said

    pa še ena-sam škoda ko ni videa

  6. zogca said

    Še malo in se začne luftanje.🙂

  7. zogca said

    Kaj pa vi najraje počnete po seksu?

    http://24ur.com/ekskluziv/erotika/kaj-pa-vi-najraje-pocnete-po-seksu.html

    In vi, kaj pa vi najraje počnete? Jaz se stiskam, potem pa grem kadit, ker sem prijazna, na balkon.😉 Kajpak, bilo je nekoč …

  8. StaneP said

    Jaz se stiskam, potem pa grem kadit, ker sem prijazna, na balkon.

    Jaz tudi… Madonca, a to pomeni da sem ženska?

  9. zogca said

    Madonca, a to pomeni, da sem jaz moški? :mrgreen:

    Madonca, a to pomeni da sem ženska?

  10. StaneP said

    He, he… Očitno bi pasala skup, kar se tega tiče seveda. Kje pa so zadnje dni vsi? Nikjer nikogar. Ali si se družbi kaj zamerila ali so vsi tako zasedeni!?

  11. zogca said

    Zamerila? Ne bi vedela, da sem se komu zamerila. Menda ne. Veš, kako je, pomlad je, predvidevam, da se ljudje popoldne in zvečer odpravijo ven. Saj sem jaz tudi luftala, šele ob enajstih sem se prikotalila domov.😉

  12. zogca said

    Stiskati se jaz prej nisem marala, to je prišlo šele s princem. K drugim se jaz nisem stiskala. To me je on navlekel na te nežnosti, objeme, božanja in podobno.

    Očitno bi pasala skup, kar se tega tiče seveda.

  13. StaneP said

    Stiskati se jaz prej nisem marala, to je prišlo šele s princem. K drugim se jaz nisem stiskala. To me je on navlekel na te nežnosti, objeme, božanja in podobno.

    Naučil te je lepe navade – užitka. Ni čudno, da ga pogrešaš.

  14. zogca said

    Prej, ko sem šla k prijateljici (nimam vinjete in ne morem po bližnjici), sem šla mimo njegove službe. Pa saj sem že prej šla kdaj mimo, ampak nikoli nisem pogledala. Tokrat pa sem se instinktno obrnila in njegov avto, ta novi, ki sem ga prejšnji teden videla, je stal tam. Moj princ, lepotec moj pridni, on ob pol osmih še sedi v službi. On je tako zelo priden.

  15. StaneP said

    Ko sem sam delal na takšen način, saj posel včasi zahteva nečloveške žrtve, mi je moja bivša draga lepo pokazala, kako neumen sem in da jo pač nimam rad, če rajši visim v službi. V svoji firmi… Nikoli nisem razumel tega, da je dec za žensko bedak, zato ker dela. Trošiti je pa znala…

  16. zogca said

    Jaz pri moškem zelo cenim, da je predan delu. Pa ne zato, ker bi hotela zapravljati njegov denar, ampak … Vsak od vas ima nekaj. Eni imajo delo. Drugi popivanje. Tretji kurbarijo. Če moram izbirati, sem takoj za delo, tako je. Okej, bo kakšna rekla, da so tudi moški, ki prihitijo domov ob štirih, ne pijejo, se ne kurbajo, pomagajo ženi, se cele dneve družijo z njo itd. Ampak jaz bi se tega naveličala. Ne morem se jaz cele dneve družiti, ni to zame.

  17. zogca said

  18. StaneP said

    Okej, bo kakšna rekla, da so tudi moški, ki prihitijo domov ob štirih, ne pijejo, se ne kurbajo, pomagajo ženi, se cele dneve družijo z njo itd.

    Tuda sam sem počel vse to. Razen celodnevnih druženj. Sicer pa mislim, da takšnih ni. To je fikcija.
    Mislim, da mora vsak človek nekaj početi v življenju v čemer je dober. Ustvariti neko dodano vrednost v svoji osebnosti. Pustiti neko sled…

  19. zogca said

    Znova smeh po tridesetih letih

    http://24ur.com/ekskluziv/film/znova-smeh-po-tridesetih-letih.html

  20. zogca said

    Eni tičijo skupaj kot rit in srajca, poznam takšne primere. Nimam nič proti, če je njim prav, je meni tudi. Ampak zame pa to ni. Sem rada tudi kdaj sama, grem rada tudi kdaj kam sama, pa grem rada ven s kakšno prijateljico, se rada valjam po kavču, gledam svoje nadaljevanke in odklopim, aja, pa na internetu rada vidim. Ne prenesem misli na to, da bi nekdo v vsakem trenutku pričakoval mojo pozornost. Eni se sami ne znajo čisto nič zamotiti, oja, tudi moški, se ti obesijo za vrat in to zame ni. Moški mora imeti neke zanimacije, ki niso povezane z menoj.

    Sicer pa mislim, da takšnih ni.

  21. StaneP said

    Življenje so predvsem obveznosti in jaz rečem, da naj vsak v paru čimboljše naredi svoje obveznosti, ki dotičejo skupnemu življenju. Hkrati naj naredi nekaj iz sebe, da se bo počutil uspešnega in tiste ure, ko sta lahko skupaj, tako postanejo zelo lepe in dragocene.

  22. StaneP said

    Znova smeh po tridesetih letih

    John Cleese je car. To sem zelo rad gledal. Angleški humor in izjemno dobra igra…

  23. zogca said

  24. zogca said

    Jaz nimam neke velike želje, da bi karkoli naredila iz sebe, sem bolj za to, da v prostih uricah zabušavam.😉

    Hkrati naj naredi nekaj iz sebe, da se bo počutil uspešnega in tiste ure, ko sta lahko skupaj, tako postanejo zelo lepe in dragocene.

  25. zogca said

  26. StaneP said

    Jaz nimam neke velike želje, da bi karkoli naredila iz sebe, sem bolj za to, da v prostih uricah zabušavam.😉

    Zabušavanje je nagrada. Kot ocvirki na žgancih ali rozine v potici ali čokolada na palačinki ali tortica po kosilu…
    Nič od tega, ne moreš jesti samo ali neprestano. Do svoje prave vrednosti pride šele kot dodatek osnovi.

  27. zogca said

    Zdaj zabušavam. Sem sicer hotela nekaj napisati za blog, pa prilepiti par fotografij (tudi, kaj sem jedla), ampak sem tako zaspana, da … Petkrat sem začela pisati in sem vse izbrisala. Zato sem odnehala. Ker pisati na silo … Takoj se opazi, da je bilo nekaj napisano na silo.

Leave a Reply

 
