Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Samo umiramo zares!

Posted by zogca na maj 4, 2009

O ČLOVEŠKEM ŽIVLJENJU

Kaj je življenje?
Igrokaz strasti,
radost pa glasba,
ki komad deli,
telesa mater so kot garderoba,
kjer se po vlogi nam kroji podoba.
Nebo je strog gledalec,
ki zazna,
kdo kaj narobe in kdo prav igra,
in grob,
ki toplo sonce nam ukrade,
je kot zavesa,
ki po igri pade.
Tako ves čas igramo smrtni ples,
samo umiramo brez vseh šal,
zares.


Sir Walter Raleigh

36 Responses to “Samo umiramo zares!”

  1. John said


    😉

  2. zogca said

  3. John said

  4. zogca said

    Kako nisi Romeo, kakšne pesmi so zdaj to?:mrgreen:

  5. John said

    Pritoži se Partibrejkerjem, ne meni! :mrgreen:

  6. zogca said

    Ti si mi takšno pesmico spustil.😉

  7. zogca said

    Tarča je končana in mi smo pokojninsko pogubljeni.😦

  8. John said

    Je pa še ena možnost. Resda nenavadna, ampak je. Greš med NUNE!!! Čisto taprave nune. Pa ti ne bo hudega. Žogca je tako rešena.🙂

  9. John said

    Kaj pa, če pesmica ni namenjena tebi ampak ……??!:mrgreen:

    To, da slabo kaže za pokojnine se pa že kar dolgo ve. Samo do tja je še kar nekaj let. Vmes pa… gipe takšne in drugačne, finančni zlomi, vojne,…😯

    Zato pa grem za trenutek usmerit oči na Trenutek resnice.😉

  10. zogca said

    Ne mi danes nun omenjati, samo to ne.😉

    Re: se katera lahko pohvali
    Napisal: bučica
    Datum: 04.05.2009 20:52

    GRDO PIŠE IN SE IZRAŽA, sramoti nas verne z tako, da si nadane NUNa, POL pa govori o in nas žali,
    Gdo koga zmerja, jaz nobenga. sem samo povedla svoje videne
    Zakaj bi primož užival, če žogica tako grdo piše in govori.
    Ne njen blok ne berem. sem čist slučajno naletela. sem pa ga prebrala danes po tem.pa še ti poglej kaj je napisala, da sem jaz možki, buzarant, da si ga na roke mečem,joj kake grde je pisala o meni in kako grdo se izraža.piše,da je kurba jaz tega nisem nigdar napisala,ker tone morem rečt.da pa na tak grdi način iše možke in jih žali tudi nas ženske,to me moti,ker ženska ne mora biti tak prostaška. kot je ona.išče pozornost,da jo potem tolažijo,kot sedaj tam na njenem bloku en stanp, ona pa ga nagovarja,da je kurba,on pa nič ne razume.al pač noče.
    Slovnico nisem kupla in je tudi ne bom,ker je rabim,sem preprosta delavka in poštena žena,mati in me tako moti,da se to morala napisat,pa ne bom več pisala.oprostite vsi skup.

    Sem od same ganjenosti nad pobožnostjo in nepismenostjo te preproste ženske skoraj skupaj padla. Nenavadno je samo to, kako ima iz ure v uro narejenih manj razredov osnovne šole oziroma ne zna več napisati besed, ki jih je pred parimi urami še znala.:mrgreen:

    Greš med NUNE!!! Čisto taprave nune.

  11. zogca said

    Povsem sem pozabila.

    Zato pa grem za trenutek usmerit oči na Trenutek resnice.

  12. StaneP said

    Vidim, da sem sedaj za tvojo “prijateljico” tudi jaz neumen… Te tolažim. Aja. Če bi dobro prebrala kar sem pisal, sem te prej sekiral… No ja.

  13. John said

    Stane… SLAVEN si postal na MON-u. :mrgreen:

    Sem prebral vse, kar se je dogajalo.🙂 Kaj naj ti rečem, ja da ti ni lahko…

  14. zogca said

    Si videl, kaj je še napisala? Da sem jaz kurba in se ti ponujam, ti pa tega ne dojameš. 🙄

  15. StaneP said

    SLAVEN si postal na MON-u.:mrgreen:

    Kaj a je še kje drugje kaj o meni kot v tistem enem postu, kar je že Žogca zgoraj prilepila?

  16. StaneP said

    Si videl, kaj je še napisala? Da sem jaz kurba in se ti ponujam, ti pa tega ne dojameš.

    Stupid me!

  17. zogca said

    Mah, gre za to, da … Če bi takole s kurbo zmerjala kakšno drugo uporabnico, bi moderator, o katerem ona piše kot o gospodu, tole že zdavnaj izbrisal, tako pa ni, čeprav je bil, odkar je začela s tem pisanjem, na forumu kar nekajkrat. Njemu se pač zdi luštno, da se punco njegovega prijatelja zmerja s kurbo. Seveda se ne vpraša, kaj to pomeni za njegovega prijatelja, da si posteljo in mizo deli s kurbami? V končni fazi pa – za vsako rit raste palico. Ko bo njegovo hčer, saj ima dve, nekdo nekoč takole zmerjal s kurbo, se bo pa mogoče spomnil, da se je samo nasmihal ob tem pisanju.

    Kaj naj ti rečem, ja da ti ni lahko…

  18. zogca said

    Pri pokru zaigral pol milijona vredno jahto!

    http://24ur.com/ekskluziv/zanimivosti/pri-pokru-zaigral-pol-milijona-vredno-jahto.html

  19. StaneP said

    Škoda besed Žogca. Če se nekdo trudi tako zmešano pisati, potem mu ne boš prišla do živega. Je “predober”! Če pa to piše resnična oseba, ki tako resnično čustvuje in misli, potem ima do tega pravico. Ti imaš pa možnost obrniti se stran. Ljudje smo vse sorte…

  20. John said

    Ampak ti si na MON-u zaradi enega drugega razloga, a ne?

  21. zogca said

    Vem jaz po tistem prvem sporočilo, po dveh stavkih iz tistega sporočila, kdo je to napisal. Nisem jaz včeraj telebnila s hruške.

  22. John said

    …novači svoj nizko etično moralno stoječi fan klub
    :mrgreen:

    Jaz pa mislim, da je to “elitni” klub! To, kar bo na MON-u vedno manjkalo…

  23. StaneP said

    Ampak ti si na MON-u zaradi enega drugega razloga, a ne?

    Jaz MON-a ne berem in ne obiskujem. O njemu zvem to, kar napiše Žogca. Pred tedni sem nekaj bral, pa me razne čveke ne zanimajo. Še pri tistih temah, ki bi mi bile načeloma zanimive, je toliko brezveznih komentarjev, da rabiš ogromno časa, da sploh prideš do kav bistvenega. Jaz pa časa nimam, če bi že imel interes. Če veš kaj več, mi prosim povej.

  24. zogca said

    Če misliš, da sem na MON-u zaradi princa, se motiš. On na forum hodi bolj malo in gotovo ne odpira tistih najbolj ženskih tem. Po tej logiki bi jaz tudi na Dnevniku bila zaradi njega, pa na Siolu … Redno menjam nicke na MON-u, da ja ne bi koga motila in vznemirjala. Če se pa kdo hoče ukvarjati s tem, da po IP-jih išče, kaj sem napisala, je pa to njegov problem. Ta bi me potem iskal tudi kje drugje, pač na drugačen način. Jaz za princa ne vem, da je v zadnjih dveh mesecih kaj pisal na forumu. Ko pa je zadnjič kaj pisal, je pa odgovoril mene in se je z menoj pogovarjal o politiki.

    Ampak ti si na MON-u zaradi enega drugega razloga, a ne?

  25. zogca said

    To je pa že izbrisano. Ker v tej temi so pa pljuvali po Adamu po dolgem in počez, kar se pa seveda ne spodobi.

    …novači svoj nizko etično moralno stoječi fan klub

  26. zogca said

  27. StaneP said

    Sorry John, sem mislil, da mene misliš… MON, pa to.

  28. zogca said

  29. zogca said

    Dajmo napisati kaj o tičih, da nas bodo opravljali.

  30. zogca said

    In da bo mera polna, bom napisala še kaj o tem, kako bova z Maxi postali lezbijki.😉

  31. John said

    Stane, sem bolj Žogco “potipal”.:mrgreen:

    Saj tudi sam ne grem na MON, razen če Žogca ne prilepi linka in pokaže da je zelo žalostna zaradi napisanega tam.
    Adam je pa tako “plačanec”. Torej poklicni “producent” objav o čemerkoli, kar se mu v danem trenutku pojavi na horizontu njegovih možganskih gub. Temu primerne so vsebine njegovih tekstov…
    😉

  32. StaneP said

    …je pa tako “plačanec”. Torej poklicni “producent” objav o čemerkoli, kar se mu v danem trenutku pojavi na horizontu njegovih možganskih gub.

    A tudi to obstaja!? No, kot sem že večkrat dejal, jaz takole neosebno nisem nikoli oseben. Ljudje lahko počno kar koli, pa jih ne bom obsojal kot osebe, bom pa kaj napisal o njihovih dejanjih in obsodil kvečjemu dejanja. Tanke so meje… Sam resnično ne maram, da se me tlači v kakšne “predale” in zatorej poizkušam to ne početi drugim.

  33. zogca said

    Dvomim, da je njega treba “plačevati”.

    Adam je pa tako “plačanec”.

  34. lynx said

    Tele nismo že en cajt lepili:

    Lahko noč

  35. zogca said

    Čudovita pesmica, čeprav moj saten ni bel, je pa saten.😉

  36. zogca said

    “Gospod” Primož je tole http://med.over.net/forum5/read.php?151,5440039 videl že vsaj ene petkrat in mu niti na kraj pameti ni padlo, da bi izbrisal. Na stran to, da bi kot moderator moral, ker mu tako narekujejo pravila. Če bi bil tako globoko veren človek, za kakršnega se predstavlja, se ne bi ob takšnem pisanju privoščljivo nasmihal. Mah, mi bo potem še kdo rekel, da sem se zmotila o njegovem karakterju.

Leave a Reply

 
