Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ljubim, torej sem!

Posted by zogca na maj 1, 2009

MANIFEST

Zaupam. Tvegam in vzletim.
Letim, torej sem.
Ljubim, torej sem.

Krila imam, pot do ekstaze poznam.
Brez nje je življenje jadro brez vetra.

Med letom se ne ustavljam.
Priletim do sonca,
krila mi zgorijo in strmoglavim.
Vsakokrat znova.

Ležim na tleh v krvi, v bolečinah.
Rane se počasi celijo.
Čakam, da mi zrastejo nova krila.
In zrastejo. Vedno znova.

Stari in novi stoiki, prazne marnje.
Bitja brez kril.
Njihova svoboda je zame ječa.
Udobna mlačna močvara.
Niti v najbolj bolečih trenutkih
me ne mika.

Raje živim. Raje letim.

Tu na nebu se ptice polnijo.
Na tleh si spletajo gnezda
in skrbijo za zarod.
Tam ne živijo življenja,
tam življenje živi njih.
Živijo tu ob meni, tik pod soncem.

Zato jim je narava dala krila.
In zato jih je dala meni.
Zato letim, zato sem.

Neža Tratar

47 Responses to “Ljubim, torej sem!”

  1. zogca said

  2. zogca said

  3. maxi said

    Zaupam. Tvegam in vzletim.
    Letim, torej sem.

    Torej sem.

  4. zogca said

  5. zogca said

  6. maxi said

  7. zogca said

    A tebe tudi ob tej pesmi prime, da bi seksala? Mene zelo.

  8. maxi said

    Pa še za piko na i:

  9. zogca said

    Ležim na tleh v krvi, v bolečinah.
    Rane se počasi celijo.
    Čakam, da mi zrastejo nova krila.
    In zrastejo. Vedno znova.

    A je to res? Jaz bi letela.😉

  10. zogca said

    Joj. Jaz sem na nek način prosila, čeprav nisem. Ker on je mene imel rad, njega ni bilo treba prositi, da me ima rad. Sem ga pa prosila, naj pusti na strani svoje predsodke in vso tisto navlako ter sledi srcu. Ampak ni. Zdaj ga pa tako ali tako nič več že dolgo ne prosim.

    Pa še za piko na i.

  11. maxi said

    A tebe tudi ob tej pesmi prime, da bi seksala? Mene zelo.

    A Čarobno jutro….mene vsako jutro prime, da bi…če je le-to čarobno bi pa sploh. Pojedla bi ga zjutraj…hehe🙂😛

    Raj ne razmišljam….100x na dan me prime, zmešalo se mi bo…
    Ampak jaz še vedno zbiram.😦

  12. maxi said

    Mene ob tem komadu tudi vedno premetuje.🙂

  13. maxi said

    Ležim na tleh v krvi, v bolečinah.
    Rane se počasi celijo.
    Čakam, da mi zrastejo nova krila.
    In zrastejo. Vedno znova.

    A je to res? Jaz bi letela.😉

    Je res.

  14. zogca said

    Naju zelo veliko meče, se ti ne zdi?

    Mene ob tem komadu tudi vedno premetuje.

  15. zogca said

    Eni od naju bi moral zrasti tič, potem bi pa bili potešeni. :mrgreen:

    Čakam, da mi zrastejo nova krila.

  16. zogca said

    Jaz po stokrat na dan v mislih seksam s princem. Saj on to ve.

    100x na dan me prime, zmešalo se mi bo…
    Ampak jaz še vedno zbiram.

  17. maxi said

    Naju zelo veliko meče, se ti ne zdi?

    Aha🙂

    Eni od naju bi moral zrasti tič, potem bi pa bili potešeni.:mrgreen:

    :mrgreen:

  18. Spider said

  19. webmaher said

    ajej, kaj se pa nista javili, Salome je mela viška..zdej pa hit po umetnega..pa saj itak je vse dons umetno:mrgreen:

  20. zogca said

    Ko so ga enkrat odrezali, je verjetno bil neuporaben. Ali pa se motim? Menda nam bo Salome kmalu pokazala svojo muco.

  21. zogca said

  22. zogca said

  23. maxi said

  24. Jazz said

  25. zogca said

  26. maxi said

    Kak komad….pa to ni res…

  27. zogca said

  28. John said

    Filip je v tem zadnjem videju dober kot vedno. Profi. Ga je prav fajn poslušat…
    😉

  29. John said

    Daleč nazaj v pretekli čas…

  30. zogca said

    Poznaš tole? Fantastično lepa pesem.

  31. John said

    Poznaš tole? Fantastično lepa pesem.

    Ne. Takrat sem bil premajhen (premlad?) da bi jo poznal…

    Ljubim, torej imam upanje.
    Tole se sliši bolj obetavno.😉

  32. zogca said

    Imam upanje.

  33. John said

    Ja, imaš upanje.😉

  34. zogca said

    Včasih se mi zazdi, da živim od tega upanja, ampak moja vera je tako močna, da …

  35. John said

    Tole pa mislim, da ste že vsi slišali. No, upam vsaj, da ste.😉

  36. zogca said

  37. John said

    Včasih se mi zazdi, da živim od tega upanja, ampak moja vera je tako močna, da…

    Takole na trenutke me prime, da bi temu tvojemu, saj veš kako ga imenuješ (menda po mačku) nekaj prisolil. Vem. Ne smem biti nasilen (in občijano sploh nisem). Ampak človek je res tak “bebec” ali kaj, da ne vidi ženske, ki ga ljubi tako strastno, tako globoko da se je pripravljena odpovedovati vsemu (začuda tudi tičom) in ga tako vztrajno čakat. Kje za boga bo pa še našel tako žensko? A na MON-u? Res me zanima, kaj temu možakarju roji po glavi.😯

  38. zogca said

    Astrologinja pravi, da je to skrivnost tudi za vesolje. Da nihče ne ve, kaj njemu roji po glavi. Pa ni to zdaj mišljeno v zvezo z menoj, ampak tudi sicer.

    Res me zanima, kaj temu možakarju roji po glavi.

  39. zogca said

    Na MON-u je tako ali tako ne bo niti iskal. Mogoče mu jo bo tam iskal kdo drug, čeprav zdaj verjetno več ne.😉 Sicer pa še ene Žogce ne bo našel in meni se zdi, da on to tudi ve.

    Kje za boga bo pa še našel tako žensko? A na MON-u?

  40. John said

    Na MON-u je tako ali tako ne bo niti iskal. Mogoče mu jo bo tam iskal kdo drug, čeprav zdaj verjetno več ne.😉 Sicer pa še ene Žogce ne bo našel in meni se zdi, da on to tudi ve.

    HMmm… ampak eno pa je vseeno našel na MON-u. In ta mu je svet obrnila na glavo tako močno kot še nobena pred tem ni.

    In če ve, da takšne kot je Žogca, ne bo več našel in da on tudi to tudi ve. Potem ve tudi, da ga je polomil. In če to ve, zakaj potem ne ve tega, da zaradi tega še ni vsega konec??!

  41. John said

    Astrologinja pravi, da je to skrivnost tudi za vesolje.

    Vesolje nima skrivnosti. Skrivnosti so samo za ljudi. Očitno iz nekega razloga še ne smemo vedeti, zakaj je vse tako kot je.
    Bo pač treba počakati. In verjeti.

  42. zogca said

    Ne, mene princ ni našel na MON-u. Jaz sem na MON prišla, ko sva bila midva že pet mesecev par. To pa, da bo najino srečanje oba zdrmalo do fundamenta in spremenilo najino razmišljanje o marsičem, da se bova spremenila kot človeka zaradi tega poznanstva, je pa tako ali tako zbilo apisano v zvezdah. Jaz sem brez dvoma se spremenila do fundamenta, on pa tudi verjetno. Če se še ni, se pa še bo.

    HMmm… ampak eno pa je vseeno našel na MON-u. In ta mu je svet obrnila na glavo tako močno kot še nobena pred tem ni.

  43. zogca said

    Ne vem jaz, ali on ve, da ga je polomil. Vem pa, ker sem to čutila, da ga je bilo ves ta čas, ko sva bila še v stikih nekje globoko v njem … Da ga je na nek način žrlo, da je mogoče naredil hudo napako. Seveda je potem vedno rekel, da on se je odločil in da svoje odločitve ni spremenil, ampak … V očeh se mu je vedno videlo in v glasu čutilo, da ni prepričan, da je ravnal prav. Vsaj tako sem jaz to doživljala.

    Potem ve tudi, da ga je polomil.

  44. zogca said

    Astrologinja je to rekla zaradi njegovega neaspektiranega Merkurja, vsaj jaz sem to tako razumela. Pri njem dejansko ne moreš vedeti, kaj misli. To je tudi njegov prijatelj rekel zanj. Čeprav, če opazuješ njegove oči, nekaj vseeno lahko razbereš. Izraz na licu se pri njem tako ali tako ne spremeni, če on tega ne želi.

    Vesolje nima skrivnosti. Skrivnosti so samo za ljudi. Očitno iz nekega razloga še ne smemo vedeti, zakaj je vse tako kot je.
    Bo pač treba počakati. In verjeti.

  45. zogca said

  46. zogca said

    Ena od Žogcinih himn!!!

  47. zogca said

Leave a Reply

 
