Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

In čim več kupi!

Posted by zogca na april 30, 2009

Marsikaj sem v življenju slišala, še nikoli pa mi nihče ni rekel, naj čim več kupim. Prav nasprotno, ponavadi mi govorijo, naj kupim čim manj, še večkrat pa slišim, naj ničesar ne kupujem. Čudež? Ne, ampak ta zloglasna gripa. Tako je bilo … Odpravljala sem se na sprehod, ko je začelo močno deževati. Ker jaz po dežju ne hodim, pazim namreč na pričesko, sem se odločila, da se bom pač sprehajala po trgovinah. Ko sem pred trgovinskim središčem ravno našla prosto parkirno mesto, je zazvonil telefon. Mama. Z naslednjim nasvetom: “In čim več kupi.” Nekdo, ki me vse življenje odvrača od zapravljanja denarja, me nagovarja, naj kupim čim več?

Kajpak sem z veseljem ubogala in pošteno napolnila voziček, četudi ne mislim, da bo ta reč z gripo res tako huda, da bi doma morala imeti velike zaloge hrane. Če pa sodim po orjaških količinah hrane, ki so jo nekateri kupovali, po trideset litrov mleka in podobno, moja mama ni edina, ki so jo novice o gripi prestrašile. Kakorkoli že, upam, da bo jutri sončen dan in se mi ne bo treba sprehajati po trgovinah. Pa saj bodo verjetno zaprte. Spodobilo bi se, da tisti, ki vse leto delajo, na praznik dela ne bi.

61 Responses to “In čim več kupi!”

  1. zogca said

    Nagradna igra!!!

    Kaj vse je v vrečah? Nagrada so kot vedno kondomi. In namig, kondomov ni v vrečah, ker jih sirota Žogca ne potrebuje, je namreč nuna.

  2. Jazz said

    čoko/čokolešnik? še obstaja?

    kolk jih dobim? :p

  3. zogca said

    Čokolešnik je v vrečah, drži. In to tisti ta veliki.

    Koliko kondomov dobiš? Če boš uganil največ izdelkov, potem paketek. Koliko pa jih kaniš porabiti v bližnji prihodnosti?:mrgreen:

  4. Jazz said

    Poleg vojne zaloge Westa,toaletnega papirja,švepsa,hm dash-v čem je prednost pred recimo arielom? saj res,kaj bi le počel z njimi… bi bili tako,za srečo…😉 Žogcini kondomi,kondomi s ? poreklom!😀

  5. zogca said

    Na forumu sem prebrala, da se bodo podražili. Ponavadi ne kupujem tako velikih zalog, ampak hej, 15 centov na škatlico, evro in pol na šteko, štiri evre in pol na tri šteke …😉

    Poleg vojne zaloge Westa …

  6. zogca said

    Meni Dash najlepše diši, zato ga kupujem. Kateri je boljši, o tem bodo pa mogoče kaj napisale druge damice. Jaz nisem stručko.

    dash-v čem je prednost pred recimo arielom?

  7. zogca said

    Aja, dobro ti gre, ampak robe je še veliko.

  8. maxi said

    Na forumu sem prebrala, da se bodo podražili. Ponavadi ne kupujem tako velikih zalog, ampak hej, 15 centov na škatlico, evro in pol na šteko, štiri evre in pol na tri šteke …

    Ko smo pri nas nehali kadit (jaz in ex)… sva tisto prvo leto dajala denar na stran, kot da še vedno kadiva, tako za hec…da se vidi koliko denarja je to.
    In smo potem šli vsi na fajn dopust, toliko se tega nabere.

  9. zogca said

    Vem jaz, da bi se velikooo nabralo. Mimogrede, kako vam je pa uspelo nehati? Meni se zdi, da mi bo treba zvezati roke. Ali pa ves čas tiča tiščati v usta, to je tudi dobra taktika.:mrgreen:

    In smo potem šli vsi na fajn dopust, toliko se tega nabere.

  10. maxi said

    Mimogrede, kako vam je pa uspelo nehati? Meni se zdi, da mi bo treba zvezati roke. Ali pa ves čas tiča tiščati v usta, to je tudi dobra taktika.:mrgreen:

    Meni čist enostavno, ker so mi začeli obupno smrdet – nosečnost. Ex je potem nehal malo iz solidarnosti in malo zaradi bolezni v družini.

  11. zogca said

    Jaz bi, če bi se delo, nehala že pred nosečnostjo. Da se ne bi slučajno zgodilo, da bi mi tudi takrat dišali, ker to bi pa potem bil hud problem.

  12. Tana said

    Meni Dash najlepše diši, zato ga kupujem.

    Meni je Dash zdaleč najboljši, tako glede vonja, kot lepo opranega perila. Jaz ga vedno kupujem tako v prašku kot tekočega. Nikjer pa še nisem zasledila (vsaj v naših trgovinah) Dash meščalca.

  13. zogca said

    Tega pa ne vem, ker ne uporabljam mehčalca. Nekako ne vidim razlike med perilom, ko ga operem z mehčalcem in brez. Ne opazim, da bi bil kaj bolj mehak.

  14. maxi said

    Jaz uporabljam izključno Dash ali Frosch, pa ne zaradi nevem kakšnih MON prebliskov, ampak zaradi alergije. Pri vseh praških, ki sem jih testirala je mir samo pri teh dveh.
    Mehčalce uporabljam Frosh (Dash ga nima), ali pa ga ne uporabljam.

  15. Tana said

    Frosch pa ne poznam. A je to naš slovenski… A Dash, da sploh nima meščalca. Jaz sem mislila, da ga samo v naših trgovinah ni.

  16. zogca said

    A so MON-ovke za Dash ali kako?

    Jaz uporabljam izključno Dash ali Frosch, pa ne zaradi nevem kakšnih MON prebliskov.

  17. zogca said

    Jaz sem videla njihove detergente, ne pa tudi praška.

    Frosch pa ne poznam.

  18. maxi said

    Ne Frosch ni slovenski.

    http://www.frosch.de/

  19. zogca said

    Imela sem že njihov detergent in bila zadovoljna. Kje kupuješ njihov prašek?

  20. maxi said

    Kje kupuješ njihov prašek?

    V Müller-ju.

  21. zogca said

    Bom naslednjič bolj pozorna. Jaz ponavadi ne pridem dlje kot do parfumov.😉

  22. maxi said

    Bom naslednjič bolj pozorna. Jaz ponavadi ne pridem dlje kot do parfumov.😉

    Ja saj, saj…tudi tu ne zaostajam. Imam nagledanega že novega…za letošnjo poletje.:mrgreen:

  23. zogca said

    Povej mi. Ne bom ponavljala, ker sem obnovila zalogo Angela, še vedno pa imam za porabiti Kašmir in Cavallija.

  24. maxi said

    Ma lahko zaradi mene tudi ponavljaš🙂

    http://www.perfumedistributor.com/cksumymetsp34yellow.html?pricegrabber

  25. maxi said

    Zgleda, da sem postala fan CC-ja.🙂

  26. zogca said

    Bom šla povohat, ampak dvomim, da bo zame. Ponavadi mi te unisex vonji nekako ne … Niso najbolj zame.

  27. zogca said

    Veš, kazeri od Kleina je meni všeč? Euphoria. Imela enkrat in bom še imela.😉

  28. maxi said

    Saj tudi jaz še nisem čisto ZA, bom še počakala, da vidim kaj bo še na izbiro. Ampak je pa favorit zagotovo.

  29. maxi said

    Veš, kazeri od Kleina je meni všeč? Euphoria. Imela enkrat in bom še imela.😉

    Tudi ta je dober. Jaz se od starih nekak ne morem poslovit od Dior Addict:

  30. zogca said

    Addict je zame večen. Vsake toliko ga moram kupiti.

  31. zogca said

    Kondomov nočete??? Smem izvedeti, zakaj jih ne potrebujete?:mrgreen: Sprašujem informativno. Razmišljam namreč o ustanovitvi društva nun in menihov.:mrgreen:

  32. zogca said

    Ko smo že pri šopingu …

    Tole mi je tako všeč!!!

    http://shop.sanrio.com/hello-kitty-tote-bag/91052-200809,default,pd.html

    Ampak je svinjsko drago za takšno vrsto torbice.

  33. zogca said

    Žogca bi imela tole!!!

    http://www.dreamkitty.com/Merchant5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=DK2000&Product_Code=K-KF506206&Category_Code=HK

  34. zogca said

    To pa Žogca ima, še lepšo, roza barve. Je kupila v seksualne namene, samo potem je princ odšel.

    http://www.dreamkitty.com/Merchant5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=DK2000&Product_Code=K-CS232121&Category_Code=HK

  35. zogca said

    Nujno potrebujem bogatega moža, ker bi rada kupila naslednje …

    http://www.dreamkitty.com/Merchant5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=DK2000&Product_Code=K-FB907195&Category_Code=HK

    http://www.dreamkitty.com/Merchant5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=DK2000&Product_Code=K-EM163376&Category_Code=HK

    http://www.dreamkitty.com/Merchant5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=DK2000&Product_Code=K-FB381004&Category_Code=HK

    http://www.dreamkitty.com/Merchant5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=DK2000&Product_Code=S-CS039853&Category_Code=SN

    http://www.dizzypink.co.uk/store/erol.html#1342×0&&http%3A%252F%252Fwww.dizzypink.co.uk%252F

  36. webmaher said

    😆 ti bomo za rojstni dan kupili, če se nihče ne javi😆

  37. zogca said

    Vnaprej hvaležna.😉

  38. webmaher said

    seveda vsi upamo in računamo, da te preseneti princ…če na za ta pa za naslednji rojstni dan…:mrgreen:

  39. zogca said

    Kar ta!!!

    da te preseneti princ…če na za ta pa za naslednji rojstni dan…

  40. Spider said

    Jaz nekako na vodi čutim, da se bo princ vrnil k Zogci.

  41. maxi said

    Kar ta!!!

    A misliš, da bere blog?

  42. zogca said

    Ljubi te Žogca za to izjavo!!!

    Jaz nekako na vodi čutim, da se bo princ vrnil k Zogci.

  43. Spider said

    Ja Zogca, ne moreva vendar oba bit taka nesrečneža, nekako čutim, da se bo tebi na koncu nasmehnila sreča.

  44. zogca said

    Vsega ne bere, to ne. Kdaj pa kdaj gotovo pogleda, to pa ja. Je pa sicer tako. Princ je trdil, da ga on ne bere, da blog bere Primož. Medtem ko je Primož govoril, da ga on ne bere, da ga pa princ non stop bere. V bistvu pa ga bereta oba. S tem, da za Primoža vem, kdaj pride na blog, za princa pa ne vem.

    A misliš, da bere blog?

  45. zogca said

    Statistično bi lahko bila taka nesrečneža.😦

    Saj se bo tudi tebi nasmehnila sreča, pač s kakšno drugo.

    Ja Zogca, ne moreva vendar oba bit taka nesrečneža, nekako čutim, da se bo tebi na koncu nasmehnila sreča.

  46. maxi said

    S tem, da za Primoža vem, kdaj pride na blog, za princa pa ne vem.

    Razloži…kako za enga veš, za drugega pa ne?

  47. zogca said

    Če ti to javno napišem, potem tudi za drugega ne bom vedela.😉 Ti bom, ko odprem mejl, tam napisala, kako detektivka Žogca ve, kdaj je Primož prišel na blog. Zate, na primer, ne vem, ali si na blogu, če nič ne napišeš.

  48. zogca said

    Poslala sem ti mejl.

  49. Spider said

    Detektivka Zogca, glede na to, da vidim, da ti je raziskovanje v genih, bova izpeljala mojo akcijo, ko pridem.:)

  50. zogca said

    Ne gre toliko za detektivsko delo, kot za deduktično sklepanje. Vsaj mislim, da se takšnem sklepanju reče dedukcija. Malo sem že pozabila. Za tisto drugo pa – lahko.

  51. Spider said

    Mogoče bom pa, ko jo bom videl, ugotovil, da mi je že od daleč čist anti in pol bom ful pomirjen.

  52. zogca said

    Jaz ti na to možnost že nekaj časa namigujem.

  53. maxi said

    Poslala sem ti mejl.

    Hvala za odgovor. Men je ta tip tako anti, sem ga lih vidla v Vivi danes….

  54. zogca said

    Kje si ga videla?

  55. zogca said

    Aja, verjetno misliš revijo Viva, kajne?

  56. maxi said

    Ja revijo mislim.

  57. zogca said

    Je to on v najnovejši? Je samo on ali tudi princ? In zakaj je notri, v čem je fora?

  58. maxi said

    Samo on in Andreja sta, Viva ima vsako leto izbor NAJ zdravnika in MON je očitno sponzor akcije.

  59. zogca said

    Če ni princa, potem pa nič.😉 Ampak Andreja mi je pa v redu punca, kolikor sem jo jaz prek interneta spoznala. Meni je zelo prirastla k srcu, ko sva čvekali, čeprav zdaj se mogoče niti ne bi z menoj pogovarjala, ker bogsigavedi česa se je ona tam naposlušala o meni od Primoža.

  60. webmaher said

    Žogca tudi zame ve kdaj sem na njenem blogu😉
    Princ se pa mal preveč skriva in samo na skrivaj prebira😆

  61. zogca said

    Ne, kot sem napisala Maxi na mejlu, vem samo za Primoža. In seveda za tiste, ki kaj napišejo. Za te pač vem, da so bili tukaj.

Leave a Reply

 
