Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Koliko vzdihov?

Posted by zogca na april 29, 2009

KOLIKO VODE JE STEKLO

Koliko vode je steklo?

Koliko kapljic,
ki zlivajo
reke v morja?

Koliko rok,
ki zmedene opletajo,
dokler ne planejo
v pravi objem?

Koliko oči?
Koliko vzdihov?
Koliko kamnov
pod korakom?

Koliko časa je steklo?

Koliko zrn,
ki v nepovrat
podobo trajanja
sipljejo?

Koliko vode?
Koliko časa?
Koliko besed
v prazno

v mojem življenju?

Vinko Möderndorfer

64 Responses to “Koliko vzdihov?”

  1. zogca said

    Nocoj se zabavam z preučevanjem astrologije in poslušanjem glasbe ter bojkotiram spodaj mi priporočeno oddajo o komunizmu.😉

  2. lynx said

    Nocoj se zabavam z preučevanjem astrologije in poslušanjem glasbe ter bojkotiram spodaj mi priporočeno oddajo o komunizmu.

    Upam, da je razlog zgolj provokativne narave. 😉

  3. zogca said

    Dražim nekatere, ki so mislili, da me bodo speljali na tisto drugo, desno pot.😉 Nič ne bo.😉 In dejansko me bolj zanima, kdaj bom spet seksala kot pa to, kaj so počeli pred sto leti. Ne pravim, da zgodovina ni pomembna, ampak jaz imam druge težave.😉 Pomlad in to.😉

  4. lynx said

    In dejansko me bolj zanima, kdaj bom spet seksala kot pa to, kaj so počeli pred sto leti. Ne pravim, da zgodovina ni pomembna, ampak jaz imam druge težave.

    Pravzaprav si ti tista, ki odpreš največ podobnih tem.

    Lahko noč:

  5. zogca said

    Seveda, saj sem jaz tista, ki piše objave na blogu. Ampak trenutno me res bolj zanima, kdaj bom seksala kot pa politika.😉 Tale “it won’t be long” v pesmi me navdaja z optimizmom.

    Pravzaprav si ti tista, ki odpreš največ podobnih tem.

  6. webmaher said

    Lahko noč borka in borec za lepši jutri Tople juliske noči

  7. zogca said

    V Boljem životu je zdaj ravno ta pesem. To je pa res ena najlepših pesmi vseh časov.

    Javi se, javi se,
    šta bih ja bez tebe sam,
    sam pod tuđim zvjezdama,
    seti se nekada.

    Javi se, javi se,
    daj mi pedalj svoga sna,
    suzu s tvoga jastuka,
    sjeti se nekada.

    I sad lutam, zima je,
    tražim tvoje bijele tragove,
    sivi hladni gradovi,
    još te mnogo ima u meni.

    Javi se, javi se …

    Spet bom zaspala vsa hrepeneča.

  8. Tana said

    Dobro jutro,

    koliko vzdihov, solz, besed … je steklo. Veliko. Preveč.
    Žogca, le kje najdeš toliko tako lepih slikic? Krasna! Res krasna!

    Spet bom zaspala vsa hrepeneča.

    😉 Si kaj sanjala?

  9. zogca said

    Jaz sanjam vedno, ko spim. Ampak res vedno. Se pa čisto vedno ne spomnim natančno, kaj sem sanjala. Iz sinočnjih sanj se spomnim ene prijateljice iz otroških dni, česa več pa ne. Mogoče se še spomnim, ker ponavadi se spomnim cele zgodbe od začetka do konca.

  10. zogca said

    Novice današanjega dne, žal znova precej prašičje!!!

    V Nemčiji že trije primeri prašičje gripe

    http://24ur.com/novice/svet/nove-zrtve-pticje-gripe-v-mehiki.html

    Na brniškem letališču brez posebnih ukrepov: Slovenci se gripe ne bojijo

    http://www.dnevnik.si/novice/slovenija/1042262996

    IVZ: Osnovna zaščita je higiena

    http://www.rtvslo.si/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=1&c_id=198460

    Med prazniki kilometrske kolone pri Uncu: Dela potekajo na štirih delih avtoceste

    http://www.dnevnik.si/novice/aktualne_zgodbe/1042263037

    Medved Rožnik: odločba za odstrel potekla

    http://www.rtvslo.si/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=12&c_id=198457

    Sarah in Matthew pričakujeta dvojčici

    http://www.rtvslo.si/zabava/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=2&c_id=40352

    Odrezala mu je penis

    http://24ur.com/novice/crna-kronika/odrezala-mu-je-penis.html

    Zasmehoval in ‘zalizal’ Susan Boyle

    http://24ur.com/ekskluziv/tuja-scena/zasmehoval-in-zalizal-susan-boyle.html

  11. zogca said

  12. zogca said

    Kaj na to poreče moška populacija?

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,5430230

  13. Tana said

    Lahko noč borka in borec za lepši jutri Tople juliske noči

    Komaj čakam na te julijske noči. Vroče😉 noči in dneve. Uf, bo še vroče.😉

  14. Tana said

    Kaj na to poreče moška populacija?

    A ženska populacija ne sme komentirat?😉

  15. Tana said

    Odrezala mu je penis

    Bravo.

  16. zogca said

    Sme!!!

    A ženska populacija ne sme komentirat?

  17. Tana said

    Sme!!!

    Bom zvečer kaj pokomentirala. Grem sedaj na sestanek.

  18. Jazz said

    2009 at 2:41 pm
    Kaj na to poreče moška populacija?

    http://med.over….

    Men so bolj hecni komentarji ob takih temah…tu celo ena nuna nekaj komentira,(zaradi diskretnosti ne bom povedal imena😉 ),pa bi vprašal to Čoklit šejk,kje je tu kompetentnost?! 😛

  19. zogca said

    Nuna ni bila vedno nuna in ne bo do smrti nuna. Nuna se čuti zelo kompetentna govoriti o seksu. Nuna se je zelo razburila, to pa je bil nunin komentar na to, da se moškega zagifta z nekimi čajčki, da ne bo več čutil potrebe po seksu.

    Skoraj me je vrglo s stola!!! Saj ne morem verjeti. On naj pije čaje, da bo ubil svoj spolni nagon in bil na istem kot ona, brez spolnega nagona?!? A čem smo naredili vse otroke, potem nam več ni treba seksati?!? Mislim!!! Prestrašno. Moškega pri tridesetih (predvidevam, da je vrstnik) nafilati s čaji, da se mu ne bo seksalo??? Ti bi zdravila tistega, ki je zdrav, da se bo lahko prilagodil tistemu, ki ima očitno težave (kakšne, o tem ne bi sodila)???

  20. Spider said

    Pri 30 ma 3 otroke? Ta pa je hitra..

  21. zogca said

    In potem se vprašaš, kako se ji je prej ljubilo seksati.❓

  22. zogca said

  23. zogca said

  24. Tana said

    Bom zvečer kaj pokomentirala. Grem sedaj na sestanek.

    Prišla domov pozno zvečer. Tako utrujena, da se mi ni ljubilo niti računalnika prižgat, kaj šele komentirat tako vročo temo. Bom drugič. Ta naš sestanek se baje nadaljuje še danes dopoldne.😉

  25. zogca said

    Rešujete državo???😉

    Ta naš sestanek se baje nadaljuje še danes dopoldne.

  26. webmaher said

    Tana rada sestankuje,
    Web to nič ne obožuje,
    Žogca sam namiguje
    Stane se zmrduje
    država pa nam kraljuje:mrgreen:

  27. Tana said

    Rešujete državo???😉

    Državljane.

  28. zogca said

    Saj, to je pomembneje.

  29. Tana said

    Tana rada sestankuje,

    Ne preveč rada, a što se mora nije teško.

    Web to nič ne obožuje,

    Tana tudi ne.

    Žogca sam namiguje

    Značilno za Žogco.

    Stane se zmrduje

    ha,ha,ha… a res? Zakaj, le?😉

    država pa nam kraljuje:mrgreen:

    Državljani pa nastradamo. Ja, res.

  30. zogca said

    Na kaj jaz namigujem?

  31. Tana said

    Ej, sem pozabila dodati, Web je (med vsem ostalim znanjem) tudi dober pesnik.😉

  32. Tana said

    Saj, to je pomembneje.

    Se strinjam.

  33. zogca said

    Jaz sem čisto v autu, tako zelo sem zaspana.

  34. Tana said

    Jaz sem čisto v autu, tako zelo sem zaspana.

    Kaj si pa ponoči delala? Če ne bi vedela, da si nuna, bi pomislila, da si preveč seksala in je zmanjkalo časa za spanje.😉

  35. Tana said

    Ja, očitn Žogca še spi. Danes ni bilo dnevnih novic, nobene pesmice, slikice. Ali pa nas Žogca bojkotira. Ali pa nam za praznike pripravlja kaj posebno zanimivega, lepega?
    Pustimo se presenetiti.😉

  36. webmaher said

    eh Tana web je kmet brez zemlje😆
    Tana ti sploh nimaš pojma kako šele je naporen sex v sanjah😆
    Žogca čimprej iz auta in tut ofsajda se izogibaj..včeraj si še kar bla ko si enX obiskala pravo mrežo😆

  37. Tana said

    Tana ti sploh nimaš pojma kako šele je naporen sex v sanjah😆

    Kako pa ti to veš? 😉

    A gre kdo na kresovanje?😉

  38. webmaher said

    jaz sklepam iz gornjih zapisov Žogce in tebe in vem, da imam prav😉

  39. zogca said

    Bi šla, ampak se nikomur ne ljubi hoditi na Rožnik.

    A gre kdo na kresovanje?

  40. zogca said

    Ne, sploh nisem spala.

    Ja, očitn Žogca še spi.

  41. zogca said

    Za prvi maj bo pa gotovo kaj lepega.

    Ali pa nam za praznike pripravlja kaj posebno zanimivega, lepega?
    Pustimo se presenetiti.

  42. zogca said

    Seks s stalnim partnerjem je daleč najboljši!

    http://24ur.com/ekskluziv/erotika/seks-s-stalnim-partnerjem-je-dalec-najboljsi.html

  43. Jazz said

    http://www.siol.net/data/fotogalerije/trendi/2009/04/prsi.aspx

    Zakaj je meni Halle najbolj všeč?😛

  44. zogca said

    Vroča telesa zvezdnic v majcenih bikinijih!

    http://www.rtvslo.si/zabava/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=6&c_id=40366

  45. maxi said

    Seks s stalnim partnerjem je daleč najboljši!

    http://24ur.com/ekskluziv/erotika/seks-s-stalnim-partnerjem-je-dalec-najboljsi.htm

    Za takšno ugotovitev ne rabiš bit strokovnjak.

  46. zogca said

  47. zogca said

  48. Tana said

    Bi šla, ampak se nikomur ne ljubi hoditi na Rožnik.

    Po TV (ne vem v kateri oddaji) je bilo povedano, da je bil hud naliv in je hudo blatno.

  49. zogca said

    Ob sedmih je v Ljubljani tako scalo …

  50. Tana said

    Ja, je bilo po TV, da se je nad Ljubljano razbesnelo neurje. Pri nas ni bilo nič.

  51. zogca said

    Saj drugače po Rožniku lahko človek hodi tako, da na nobeno blato ne stopi. Jaz bi šla zdaj, ponoči, a kaj, ko se nikomur ne ljubi. Mislim pa, da ni pametno, da se sama ponoči potikam po gozdu.

  52. Tana said

    Mislim pa, da ni pametno, da se sama ponoči potikam po gozdu.

    Ne, tega ti res ne bi priporočala. Tudi jaz si sama ne bi upala. Problem je, ker se ljudje napijejo in potem ne veš, kaj jim je v glavi. Se spomnim, da so se pred leti nekaj z noži. Tako, da res ni varno. Boljše v zavetju doma.😉

  53. zogca said

    Mislim, da so se z noži zaradi česa drugega. Dvomim, da bi nekdo brez razloga klal mene. Ampak pri pijanih moških pa nikoli ne veš, kdaj bo komu padlo napamet, da bi seksal in se ne bo zmenil za to, da se tebi gnusi tako on kot misel na seks z njim.

  54. Tana said

    da bi seksal in se ne bo zmenil za to

    da si nuna!!!😉

  55. zogca said

    Tako ali tako. In četudi ne bi bila, mi rožniški pijanci ne bi dišali, o tem sem ziher.

  56. Tana said

    To mi je pa povsem jasno. Ne morem prenašati pijancev. Se mi zdi, da je to nekaj najhujšega. Pa tisti ogabni pijanski vonj in pogled… te vse mine.

  57. maxi said

    Mene je bilo vedno strah posilstva. Se mi zdi, da je to lahko nekaj najbolj gnusnega za žensko.

  58. Tana said

    Ja, res to mora biti nekaj najbolj groznega, kar se ženski lahko zgodi. Ampak, če se spomnim na ženske v Bosni (pa tudi drugje), ko so jih posiljevali pijanci, pa so vse to preživele. Pa, če si zamisliš, koliko žensk je posiljenih od lastnih mož in to dan na dan.

  59. zogca said

    Ni se za igrati s tem, raje izpustim Rožnik, pa tudi kaj drugega, če je treba. In enako, ne prenesem pijancev.

  60. zogca said

    Marsikaj se dogaja za štirimi stenami.

    Pa, če si zamisliš, koliko žensk je posiljenih od lastnih mož in to dan na dan.

  61. Tana said

    Danes pa so nas vsi naši moški zapustili. Kaj to pomeni?😉

  62. Tana said

    Poslušam pesmico, ki si jo prilepila zgoraj “Javi se, javi se …” Joj, kako je krasna. Još te mnogo ima u meni. Ja, to…

  63. zogca said

    Bogsigavedi. So šli na kresovanje?

    Danes pa so nas vsi naši moški zapustili. Kaj to pomeni?

  64. zogca said

Leave a Reply

 
