Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

To se zgodi, če zjutraj ne spiješ “kafučina”!

Posted by zogca na april 26, 2009

36 Responses to “To se zgodi, če zjutraj ne spiješ “kafučina”!”

  1. zogca said

    In nadaljevanje …

    Kdo je streljal na ambasadorja?

    Če je še kdo, tako kot jaz, nor na srbski humor, njihove serije in filme, naj se mi pridruži v smehu!!!

  2. zogca said

    Šojić govori angleško!

    Šojić v parlamentu!

    Spet v parlamentu!

  3. webmaher said

    jesam gledao ovo prošli put😆
    ampak zdej mi najbolj sede Yu Rang my Lord😆
    vprašanje zate: si že gledala Hotel poldruga zvezdica…menda bo to najboljša angleška humoristična nadaljevanka vseh časov alpa je že…en glasovanje poteka ali je potekalo kaj pa vem…maš to ti na kakih DVDjih?

  4. zogca said

    Hotel Poldruga zvezdica??? Prvič slišim. Kako je pa originalni naslov?

  5. webmaher said

    zdej si me pa našla😆
    The Fawlty Towers saj verjetno sem to že gledal ampak se nič ne spomnim, spomnim se pa une V avtobusu (On the buses)😆

    Stan, blond Jack, inspektor Blake pa sestra od Stana z imenom Olive:mrgreen:

  6. zogca said

    A v slovenščino je bil takšen prevod. Fawlty Towers pa imam, seveda imam.

    On the buses imam pa prve štiri sezone, ostale moram pa še naročiti.

    The Fawlty Towers.

  7. zogca said

    On ni kradel!

    Stojićeva strategija!

  8. webmaher said

    :mrgreen:
    a veš kako so BOsanci to prevedli😆
    Kako bi pa drugače ti to prevedla v slovenščino če bi morala…

  9. zogca said

    Pojma nimam.

    Ne, saj ne pravim, da je prevod slab, samo slišala ga nisem še nikoli. Saj, kdaj so pa nazadnje pri nas vrteli Fawlty Towers, da bi ga lahko slišala?

    Kako bi pa drugače ti to prevedla v slovenščino če bi morala…

  10. zogca said

    Nope.

    a veš kako so BOsanci to prevedli

  11. webmaher said

    Falični pansion:mrgreen:
    Kdaj so pri nas vrteli se mi tut sanja ne, vsekakor pa so prevedli Hotel poldruga zvezdica saj so menda naredili kopijo…podobno kot za Samo bedaki in konji…

  12. zogca said

    Se spomniš Živadinke iz Boljeg života?

  13. zogca said

    😆 in😆 in😆 .

    Falični pansion.

  14. webmaher said

    Pa ko se je ne sjeća😆
    a veš da su Falični pansion vrtjeli taćno 4 godine unazad na Prva TV (to je zdej TV3) in naslova enostavno sploh niso prevedli😆

  15. webmaher said

    ajd lahko noč, nič ti Ne zavidim da boš spala do 12 ure, ker bom jaz verjetno tut:mrgreen:

  16. zogca said

    O, še en moj video je gor.

    Zelo hvaležna, zelo, zelo.

  17. zogca said

    Tajna porodičnog blaga, film, narejen po seriji, tukaj v celoti! Porodično blago je sicer meni bila najboljša serija, celo boljša od Boljeg života.

  18. zogca said

    Še nekaj zelooooo smešnih prizorov iz Bele lađe!!!

    Celo noč se že rezgetam, zdaj grem pa res spat, da ne bo kakšen sosed pomislil, da sem se zadevala.😉 Pa samo nadaljevanke gledam.

  19. Lynx said

    Misel dneva:
    Če ste se zbudili zdravi, imate več možnosti od milijona ljudi, ki ne bodo dočakali prihodnjega tedna.

    Boston-Amanda:

  20. maxi said

    ajd lahko noč, nič ti Ne zavidim da boš spala do 12 ure, ker bom jaz verjetno tut:mrgreen:

    Fuul lepo !

  21. webmaher said

    Maxi dobro jutro, vstal malo čez poldne in pojedel golaž, zdaj si pa privoščim še kavico😆
    a Žogca pa kar do jutra-še dobro da nisva soseda, noč potem verjetno sploh nebi več obstajala:mrgreen:

  22. zogca said

    Spala do dveh!!!

  23. zogca said

    Pijem kafučino!!! :mrgreen:

  24. webmaher said

    pa to ti je jedini spas😆
    pol pa u šetnju sa mamicom pa vprašai jo za finančne transakcije, da te ne bo kdo že??? sekiral😆

  25. zogca said

    Me je že nadrla.

  26. zogca said

    Ojoj, kar žalostna sem.

    Zapustila nas je ‘zlata Dorothy’

    http://24ur.com/ekskluziv/tuja-scena/zapustila-nas-je-zlata-dorothy.html

  27. maxi said

    Spala do dveh!!!

    Pa kako vam to rata?

  28. zogca said

    Z največjo lahkoto.

    Pa kako vam to rata?

  29. webmaher said

    Maxi pa saj si napisala da je fuul lepo, Pazi sada KOme Zavidiš:mrgreen:

  30. maxi said

    Maxi pa saj si napisala da je fuul lepo, Pazi sada KOme Zavidiš:mrgreen:

    Ma klinc…očito treba mi još lekcija na tom področju.😦

  31. zogca said

    Nič ne razumem. 😯

  32. webmaher said

    Poglej 20. komentar kjer Maxi pravi da je fuul lepo da bova lahko spala do 12 ure, pol se pa v 27-em sprašuje kako nama to rata😆

  33. zogca said

    Se mi je zdelo, da bi to znalo biti to.😉

    Boš zdaj gledal Šojića?

  34. maxi said

    Poglej 20. komentar kjer Maxi pravi da je fuul lepo da bova lahko spala do 12 ure, pol se pa v 27-em sprašuje kako nama to rata😆

    Jaz sem napisala fuul lepo za ta posnetek, ki si ga zmontiral od Brene Pazi kome zavidiš….😛

  35. zogca said

    http://www.mojvideo.com/uporabnik/zogca/video

    Še več posnetkov.😉

  36. webmaher said

    Maxi oprosti, pol sem te pa napačno razumel😉

Leave a Reply

 
