Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Najraje imam sobote!

Posted by zogca na april 25, 2009

Odkar sem končala gimnazijo in me je minilo petkovo žuriranje, je sobota moj najljubši dan v tednu. Nedelj ne maram, kajti sledi jim ponedeljek, ki ga pa sploh ne maram. Soboto ponavadi izkoristim za meni ljube opravke in tudi danes je bilo tako. Zjutraj sem spila kapučino in pokadila samo meni znano število (ni za javnost) cigaret, potem pa sem se, kakor vsak konec tedna, odpravila k frizerki. Temu je sledil obisk knjižnice, ki je prijeten opravek šele zadnje leto, ko knjige vračam redno in ne plačujem več zamudnin. Torbo sem napolnila s knjigami. Tokrat, to moram priznati, se najbolj veselim tistih dveh o kamasutri, pa četudi sem trenutno nuna. Ne bom večno in takrat mi pridobljeno znanje gotovo pride prav. Čeprav … Kolikor poznam sebe bom vztrajno preskakovala besedičenje o teh in onih energijah in se posvetila zanimivim položajem.

Z Jovanko sva se tudi ta konec tedna dogovorili za skupno nakupovanje v BTC-ju, vendar se žal nisva našli. Ona je bila tam že pred menoj, jaz pa naj bi jo poklicala, ko bi prišla. Nastala je manjša težava, Jovanka je mobilnik pozabila doma in …

Nič, jaz sem bila tam, trgovine so tudi bile tam, zato skorajda bil greh, če se ne bi odpravila šnofat. Rezultat? Eno krilo iz džinsa, ki ga v resnici ne potrebujem, vendar ga bom gotovo nosila, zato me ne peče vest. Ene spodnjice, ki gotovo niso bile na spisku najnujnejših nakupov, kajti doma jih imam … Saj me je sram napisati, koliko. In pa najljubši parfum, brez katerega tako ali tako ne morem biti .

Poskrbela sem tudi, da med prazniki ne bom umrla od lakote. Prosim, brez zgražanja, koliko E-jev je v moji prehrani. Kuhati za enega pomeni rediti se, kajti tako miniaturnih količin nima smisla metati v lonec. Ajoj, ne smem pozabiti napisati, da nisem kupila nobene sladkarije. Bravo jaz!

Zvečer me čaka zelo prijetno delo za računalnikom in pa kajpak nadaljevanka, ki jo zadnje čase znova redno spremljam. Vsakokrat, ko pišem o tem, kaj počnem in kod se klati, in potem premišljujem o napisanem, imam občutek, da sem pravzaprav dosegla svoj življenjski cilj, ki je čim manj se “matrati”. Kar seveda ne pomeni ne delati ničesar, daleč od tega, vsekakor pa pomeni delati čim manj stvari, ki niso na spisku priljubljenih dejavnosti. In ko sem ravno pri priljubljenih dejavnostih … Zasledila sem, da bo maja v Ljubljani koncerta Đorđa Balaševića!

 

147 Responses to “Najraje imam sobote!”

  1. maxi said

    Zasledila sem, da bo maja v Ljubljani koncerta Đorđa Balaševića!

    Ravno včeraj sem preverjala in ti sporočam, da je koncert razprodan😦

  2. zogca said

    Pa saj to ni res!!! Jaz sem včeraj prvič videla reklamo za ta koncert, bila je na televiziji. Sicer pa nikjer, nič ni bilo govora o tem. Vem, ker sem preverjala na straneh, kjer prodajajo vstopnice, kateri koncerti še so. In Balaševića ni bilo nikjer. Potem vidim reklamo na teveju in zdaj razprodajo. Prav jezna sem.

    Ravno včeraj sem preverjala in ti sporočam, da je koncert razprodan.

  3. Spider said

    Đoleta bi lahko včasih poslušal cele dneve, potem sem se ga pa tako naposlušal, da ga več niti slišati ne morem…Bil na ene 10 koncertih..

  4. zogca said

    Mene Đole prime, potem me mine, ampak me spet prime in tako naprej. Nisem bila niti na enem njegovem koncertu. Nekaj časa je veliko nastopal v Sloveniji, zdaj pa ga že precej let ni bilo, vsaj v Ljubljani ne.

  5. Spider said

    V Mariboru je imel obdobje, ko je prišel praktično vsako leto..

  6. zogca said

    Mislim, da je on nekaj časa celo živel tam, prav v Mariboru. Ena od njegovih hčera je imela prometno nesrečo in se je zdravila pri nas. Ne spomnim se točno.

  7. Spider said

    Ma ne ravno živel, kupil si je stanovanje tu ja, pa včasih pride malo. Živi v Novem Sadu.

  8. webmaher said

    čimmanj se matrati in pomagati Žogci spraznit hladilnik-ne sliši se slabo sploh🙂 😆 :mrgreen:

  9. maxi said

    A je Đole poročen?

  10. zogca said

    To vem, da je on v Novem Sadu.

  11. zogca said

    Jup. Dve hčerki in enega sina ima.

    A je Đole poročen?

  12. webmaher said

    Žogca maja so Depeche Mode v Belem gradu😆

  13. zogca said

    Aja, Maxi, tista pesem Olivera je zanjo. Ženi je ime Olivera.

  14. zogca said

    Ne!!!

    To imam kosila za naslednje tri dni.

    pomagati Žogci spraznit hladilnik

  15. Spider said

    Ne vem, če sta z Olivero še poročena, kakšno leto nazaj sem v rumenem tisku bral, da ga je zapustila, se preselila k drugemu tipu..

  16. zogca said

    Đole z Olivero.

  17. zogca said

    Tega se spomnim, ampak potem nikjer nisem prebrala, da sta se res ločila. Grem brskat.😉

    Ne vem, če sta z Olivero še poročena, kakšno leto nazaj sem v rumenem tisku bral, da ga je zapustila, se preselila k drugemu tipu..

  18. zogca said

    Študiram oralno kamasutro …

    … in ugotavljam, da vse to ni nič novega. Upam, da v knjigah bo kaj za naučiti se.

  19. maxi said

    Đole z Olivero.

    Waau, fuul je lepa in precej mlajša zgleda.

  20. maxi said

    Zgleda, da ga je res zapustila, kar nekaj virov govori o tem.

  21. Spider said

    Ena hčerka je Jovana, za drugo sem pa pozabil, kaj je.

  22. zogca said

    To je Jovana.

    Ona je bila tudi v enem videospotu.

  23. maxi said

    in ugotavljam, da vse to ni nič novega. Upam, da v knjigah bo kaj za naučiti se.

    Tega se ne uči iz knjig…pojdi raj na prakso.

  24. Spider said

    Jaz sem na tabletah, grlo me boli..kreh kreh…:(

  25. zogca said

    Nuna sem. Ni mojega tiča, torej ne seksam.

    Tega se ne uči iz knjig…pojdi raj na prakso.

  26. zogca said

    Kakor jaz vidim, sta tako Đole kot Olivera demantirala ločitev. Je pa očitno ziher žena zapustila Rajka Dujmića iz Novih fosilov.

    http://www.blic.rs/zabava.php?id=88426

  27. Spider said

    Žogca, življenje je prelepo, da bi bila nuna do smrti!:)

  28. zogca said

    Bogi. Kakšen dan potrpi in bo bolje, boš videl.

    Jaz sem na tabletah, grlo me boli..kreh kreh…:(

  29. webmaher said

    Sinoči so se poslanci v evropskem parlamentu v pogajanjih s Svetom EU glede večine vprašanj sporazumeli. Poslanci industrijskega odbora, v katerem je od Slovencev Romana Jordan Cizelj, so potrdili tudi amandma 138/46, ki zagotavlja prepoved omejevanja dostopanja do le določenih spletnih storitev in sicer z veliko večino, 40 proti 4 glasovi. Na spletnih straneh, kjer so v preteklih mesecih opozarjali na nujnost omenjenega amandmaja že praznujejo »zmago za evropske državljane.«

    Amandma 138 je bil izbrisan v času francoskega predsedovanja z močno podporo predsednika Nicolasa Sarkozyja. Francozi so pri tem imeli tudi podporo Sveta EU. Močni nasprotnici amandmaja sta bili Francija in Italija, ker naj bi bilo po njihovem mnenju tako nemogoče zajeziti piratstvo.

    še bomo lohka pri Žogci lepe slikce gledal😆

  30. maxi said

    Ta komad se lahko primerja z Dunjo:

  31. Spider said

    Bo bo..mora biti:)

  32. zogca said

    Maxi, priča o Vasi Ladačkom je najlepši primer, kako si lahko uničiš življenje, če zato, ker misliš, da je to bolj pamerno, zavržeš ljubezen. Vse je naredil z glavo in vse je naredil narobe.

  33. zogca said

    Priča o Vasi Ladačkom – Đorđe Balašević

    Voleo je lepu al’ sirotu, uz’o bi je, samo da je znao,
    voleš jednom u životu, sad bogatu il’ sirotu,
    to ne bira pamet nego srce …

    Dobio je konje vrane, po livadi razigrane,
    sat sa zlatnim lancem i salaše.
    Dobio je njive plodne, vinograde blagorodne,
    u karuce pregnute čilaše, sve je imo ništa imo nije.

    Džaba bilo konja vranih, po livadi razigranih,
    džaba bilo sata i salaša.
    Džaba bilo njiva plodnih, vinograda blagorodnih,
    džaba bilo karuca, čilaša …

    Kada nisam s onom koju volem,
    kada nisam s onom koju volem.

    Link je dala pa že Maxi.

  34. Spider said

    Ja, ta je dobra, pa tako resnična..

  35. zogca said

    Đole ima zelo poučna besedila!!!!!!!!!!

  36. Spider said

    Tako kot Aadi Smolar, s tem da ima Adi bolj družbeno kritična.

  37. zogca said

    En primer izjemnega besedila!

    Đorđe Balašević – Poslednja nevesta

    Vesnik svadbe po sokaku svuda je …
    Brinu snajke šta će koja mesiti …
    Neko mi se, kanda, skoro udaje?
    Moralo se i to jednom desiti …
    Tu livadu ja sam prvi kosio …
    Pričam više nego što bih smeo…
    Ajde … Odavno bih je zaprosio…
    Da sam samo hteo …

    Vetrić glanca krune granja …
    Tamiš nosi par lokvanja…
    Račun svedi: šta sad vredi mladost, tričava?
    Nevažno je to sve skupa …
    Sećanje je smešna lupa
    koja sitne stvari uveličava…

    Oprezno s tom violinom …
    Ona čezne za tišinom …
    Ko da škakljaš anđelčiće vrhom gudala …
    A Nju nemoj pominjati …
    Neće svet zbog toga stati …
    Neće biti prva što se udala …

    Nista lakše nego sebe slagati …
    Ništa lakše neg se nasmrt opiti …
    Ništa teže nego zalud tragati …

    Od sto drugih nju sam hteo sklopiti …
    Srce cupka, al misao okleva …
    Čeka da se stvari same dese …
    Tuga lepše zvuči kad se otpeva …
    Pesma sve podnese …

    Bog je katkad pravi šeret …
    Na strmini doda teret …
    I potura Nedohvatno da se dohvati …
    Bog je dobar … Kako kome …
    Bolje ne pitaj o tome …

    Ućutacu ili ću opsovati …

  38. maxi said

    Vse je naredil z glavo in vse je naredil narobe.

    Eee, pa to je to….

  39. Spider said

    Tudi jaz pri ženskah naredim čisto vse narobe, ko delam z glavo.

  40. zogca said

    Ufff, potem pa ti ne poznaš dobro Balaševićevih pesmi. Me čudi, da ga Milošević ni dal fentati.

    Đorđe Balašević – Odjebi JNA

    Tako kot Aadi Smolar, s tem da ima Adi bolj družbeno kritična.

  41. zogca said

    Ni edini, ki to počne. Moj princ je rekel, da ljubezen ni več pomembna in da to, da se imava rada, ni več pomembno. On se je z glavo odločil, da je tako bolj pametno in …

    Vse je naredil z glavo in vse je naredil narobe.

  42. zogca said

    Še malo za Spiderja glede Đoleta in politike!!!

    Politika, ampak hkrati pa je za crknit smešno.

    Najprej govor, potem pa pesem SlobodanNE.

  43. zogca said

    Si poskušal pri tej zdaj z glavo???

    Tudi jaz pri ženskah naredim čisto vse narobe, ko delam z glavo.

  44. Jazz said

    Dober večer,ljudje!😉

    Zame,ena najlepših:

  45. Spider said

    Zogca, ne vem, s čem sem poskušal. Dejstvo je, da sem izpadel bebec.

  46. Jazz said

    Kako da še ne spite!?😀

  47. zogca said

    In ta pesem, Spider!!!

    Krivi smo mi

    O, nisu krivci primitivci što su pokupili mast.
    Korov nikne gdi god stigne. Ma, svaka njima čast.
    Krivi smo mi. Otkud svi ti paraziti što su nam zagustili?
    Nemoj stari moj, krivi smo mi što smo ih pustili.

    Ma, šta su znali generali i brkati majori?
    Jedino da viču: “Pali!”, ali – nisu najgori.
    Krivi smo mi! Ni svi ti silni infantilni što su puške sanjali.
    Ne, ne derane. Krivi smo mi što smo se sklanjali.

    Putuj Evropo, nemoj više čekati na nas.
    Ne pitaj mnogo, dospećeš i ti na rđav glas.
    Putuj planeto, super smo se družili.
    Nama je lepo, taman kako smo zaslužili.

    Nisu krivci depresivci, ludi i psihopate,
    što su rušili pa sada nama nude lopate. Krivi smo mi.
    Nisu krivi sedativi što ih nisu sputali.
    Sorry matori, krivi smo mi koji smo ćutali.

    Putuj Evropo i poš’lji nam malo peciva.
    Nama je dobro – sreća jedna neizreciva.
    Putuj planeto, ovde se vrag priziva.
    Nama je lepo. Slika jedna neopisiva.

    Putuj Evropo, nemoj više čekati na nas.
    Ne pitaj mnogo, dospećeš i ti na rđav glas.
    Putuj planeto, super smo se družili.
    Nama je lepo, taman kako smo zaslužili.

  48. zogca said

    Ob desetih pa res še ne.

    Kako da še ne spite!?

  49. zogca said

    Nihče ni pohvalil mojih hlačk.

    Kar malo sem užaljena.😉

  50. Spider said

    Lepe so.

  51. maxi said

    Nihče ni pohvalil mojih hlačk.

    Verjetno nisi pričakovala pohvale od mene…😛

  52. Jazz said

    zogca said
    April 25, 2009 at 10:11 pm
    Ob desetih pa res še ne.

    Aja,počitnice so…😉

  53. maxi said

    Mene Kitty lih ne navdušuje, v moji omari najdeš recimo takšne:

    http://www.rebel.si/index.php?id=5&article_id=506&type=2&category=101

    http://www.rebel.si/index.php?id=5&article_id=609&type=2&category=101

  54. maxi said

    Aja,počitnice so…😉

    Ti kar zezaj…zaspanc…😀

  55. Jazz said

    zogca said
    April 25, 2009 at 10:13 pm
    Nihče ni pohvalil mojih hlačk.

    Kar malo sem užaljena.

    Je,naša tamala Hello Kitty fenica,tako da-no comment…

  56. Jazz said

    maxi said
    April 25, 2009 at 10:20 pm
    Mene Kitty lih ne navdušuje, v moji omari najdeš recimo takšne:

    http://www….

    OPALA !!!😀

  57. zogca said

    Prav od tebe sem jo, Maxi, prav od tebe.

    Verjetno nisi pričakovala pohvale od mene…

  58. zogca said

    Jaz sem fenica tako Kitty kot Snoopyja.

    Je pa res, da so takšne hlačke v manjšini.

    Mene Kitty lih ne navdušuje.

  59. John said

    Hmmm… danes sem pa že videl tale Kitty napis na kapi.

    Drugače so pa hlačke “mega”. Tako kot se za princeso spodobi. Pa krilo je tudi čudovito. Prava kraljevska oprava. Domnevam, da zgoraj boš pa brez, ker nikjer niso moderci omenjeni.😉

  60. zogca said

    Vedela sem, da bo moj John pohvalil, vedela sem.😉

    Drugače so pa hlačke “mega”. Tako kot se za princeso spodobi. Pa krilo je tudi čudovito. Prava kraljevska oprava.

  61. zogca said

    Kje pa. Hoditi okoli brez moderca je pa zame zelo boleča aktivnost.

    Domnevam, da zgoraj boš pa brez, ker nikjer niso moderci omenjeni.

  62. zogca said

    Modrce kupujem samo pri S. Oliverju, nikjer drugje. To so najboljši modrci na celem svetu, vsaj zame.

  63. John said

    Kje pa. Hoditi okoli brez moderca je pa zame zelo boleča aktivnost.

    Zdaj te pa verjetno moram vprašati še zakaj, a ne?😉

    Torej vprašanje: “Zakaj pa je to boleča aktivnost?”

  64. lynx said

    Nihče ni pohvalil mojih hlačk.

    Saj se skoraj nič ne vidi. Dvakrat pogledal. Krila sploh ne vidim.
    Vse nekaj drugega bi bilo videti jih na tebi. Dokler niso, so le kos blaga. Maxi se bo gotovo strinjala.

  65. maxi said

    Maxi se bo gotovo strinjala.

    he he
    😛😛

  66. maxi said

    Prav od tebe sem jo, Maxi, prav od tebe.

    hmmm…ampak nisi pa želela, da povem kar ne mislim.

  67. zogca said

    Ti si meni resnično zelo všeč. Tako se je z menoj pogovarjal moj princ.😉

    Zdaj te pa verjetno moram vprašati še zakaj, a ne?

  68. zogca said

    Ker so zelo težke. Ne znam ti razložiti občutka. Ni to tista prava bolečina, ampak že sama misel, da … Saj sem na plaži zgoraj brez in zdržim. Pa med seksom tudi nimam modrca gor. Ampak ne bi šla pa zdaj na dolg sprehod brez. Teka da sploh ne omenjam.

    Torej vprašanje: “Zakaj pa je to boleča aktivnost?”

  69. zogca said

    V bistvu imam rada iskrenost. In se tudi zavedam, da niso vsi nori na otročje in ljubko, da imajo raje kaj bolj seksi, čipastega, izzivalnega.

    ampak nisi pa želela, da povem kar ne mislim.

  70. lynx said

    Saj sem na plaži zgoraj brez in zdržim.

    Vsaj namigni lokacijo. Lahko mi pišeš na mejl. 🙂

  71. zogca said

    Ne vem še, ali bom letos sploh šla na morje. Veliko verjetneje je, da se bom podala na kakšno desetdnevno popotovanje po Evropi. Sam biti na morju, to se mi ne zdi ne vem kako lepo. Potovati sam pa je lepo, ker je tako ali tako stvar v tem, kar vidiš.

    Vsaj namigni lokacijo. Lahko mi pišeš na mejl.

  72. webmaher said

    Lynx mam jaz Google Earth tko da bomo vse posnel😆
    Pa predstavljaj si da si je Žogca zelo žrtvovala za nas saj si je hlačke in krilo prej slekla, da ga je lahko pol slikala:mrgreen:

  73. zogca said

    Jup, roko sem stegnila v vrečo in …

    Pa predstavljaj si da si je Žogca zelo žrtvovala za nas saj si je hlačke in krilo prej slekla, da ga je lahko pol slikala

  74. Jazz said

    Žogca,jaz pa že komaj čakam Krizni managment moje mame!😀

    A bo že kaj? časi so hudi…😀

  75. zogca said

    Jazz, na to sem pa povsem pozabila. Menda grem jutri z mamo na sprehod (tako so odločili v mojem imenu) in bom pobrala glavne napotke.

  76. Tana said

    O Žogca, danes pa si se razvajala in si privoščila za dušo in telo. Super. Večkrat bi morale to početi.

    Kolikor poznam sebe bom vztrajno preskakovala besedičenje o teh in onih energijah in se posvetila zanimivim položajem.

    Ampak, kako boš sprobala položaje, če si nuna?😉

  77. zogca said

    Gledala jih bom, pa če bo kaj pisalo, kako točno to gre, potem si bom to zapomnila za takrat, ko ne bom več nuna, vmes bom pa seveda fantazirala. Nisem napisala, da jih bom sprobala, samo naštudirala.

    Ampak, kako boš sprobala položaje, če si nuna?

  78. Jazz said

    April 25, 2009 at 11:23 pm
    Jazz, na to sem pa povsem pozabila. Menda grem jutri z mamo na sprehod (tako so odločili v mojem imenu) in bom pobrala glavne napotke.

    Komaj čakam😉 Glej,da boš dovolj naspana,da ti kaj ne uide…😀

    Lahko noč vsem!

  79. Tana said

    Nisem napisala, da jih bom sprobala, samo naštudirala.

    Saj zato, ker nisi nič napisala, me je zanimalo, kako bo to zgledalo v praksi. Te položaje je treba takoj sprobat, ker sicer si je treba preveč zapomnit, in potem se lahko kaj pomeša. Si predstavljaš, kaj pride potem ven?😉 Jaz imam eno starejšo knjigo 100 položajev, ampak so nekateri tako nemogoči, da samo teorija brez prakse, se ne bi izšlo, ah …😉

  80. zogca said

    Jutri ne kanim vstati pred dvanajsto, torej bom naspana.

    Tebi pa želim lahko noč!!!

    Glej,da boš dovolj naspana,da ti kaj ne uide…

  81. Jovanka Broz said

    Žogca, evo še mene. Zdaj sem skopala našo boksiko in jo sfrotirala. Lepa je fullll

    Veš kaj je največja fora,da jaz sploh nisem vedela,da nimam mobitelov sabo. Okrog 12 ure sem si rekla, grem še na wc preden prideš a tam cela kolona žensk, ki čakajo. Ma kot bi ibla na kakem koncertu😦

    Da nebi stala “zastojn” sem hotela počekirat mobi ( pa še čudno mi je bilo,da me nobeden ni “motil”. Gledam, brskam po torbi, počepnem,dam torbo med noge in ni , ni ,ni

    A je v avtu? ni, saj ga nisem imela v rokah!! jao, jaosem kar šla ven iz wc-ja. Grem proti izhodu, ne znam nobene cifre na pamet. Prosim žensko na informacijah, če mi da fiksni,da pokličem k sebi domov (to je edina št., ki jo znam na pamet). Zvoni… mož je kosil zunaj in ni slišal. Stala sem tam in si mislim, pa sploh ne vem na kateri vhod boš vstopila? nemogoče,da se srečamo v tisti gužvi.

    stala sem več kot pol ure in me spet prime na wc, ker prej nisem šla. grrrrr

    Grem domov pa jo pokličem,ko najdem mobi.Skratka, katastrofa. Miška moja ti veš,da jaz nebi za***ala ,če smo bile zmenjene.

  82. zogca said

    Ej, noro. Jaz sem šla šestkrat na stranišče in se obrnila, potem pa sem sedmič preprosto počakala. Na vseh straniščih je bila nenormalna gneča. Ne moreš verjeti.

    Okrog 12 ure sem si rekla, grem še na wc preden prideš a tam cela kolona žensk, ki čakajo. Ma kot bi ibla na kakem koncertu

  83. zogca said

    Ne se sekirat sploh. Vidiš, da sem uspešno šopingirala. Samo kremo sem na koncu pozabila kupiti. To bo pa za drugič.

    Miška moja ti veš,da jaz nebi za***ala ,če smo bile zmenjene.

  84. Tana said

    Modrce kupujem samo pri S. Oliverju, nikjer drugje.

    Meni je S. Oliver špica, kar se tiče kavbojk, mikic. Modrcev pa tam še nisem kupovala. Najrajši imam znamko Lisca.

    Kje pa. Hoditi okoli brez moderca je pa zame zelo boleča aktivnost.

    Pri meni pa je ravno obratno.

  85. zogca said

    Priporočam.

    Modrcev pa tam še nisem kupovala.

  86. zogca said

    Modrc te boli?

    Pri meni pa je ravno obratno.

  87. webmaher said

    Tana po svetu hodi brez modrca Žogca😆

  88. Jovanka Broz said

    ha ha, Žogca naslednjič greve po city parku brez modercev. Si predstavljaš poglede tipov,ko bi videli tvoje oprsje?.

  89. zogca said

    Če naj se pa jaz tako zelo žrtvujem, mora pa v BTC-ju biti princ, da me gleda. Ker za druge pa ne bom hodila okoli brez modrca.😉

    Žogca naslednjič greve po city parku brez modercev. Si predstavljaš poglede tipov,ko bi videli tvoje oprsje?

  90. Boom said

    je sobota moj najljubši dan v tednu. Nedelj ne maram

    Enako jaz. Tudi petke obožujem. Ponedeljke pa še kar prenašam. Nedelja mi je pa kljub temu en zporn dan.

  91. Tana said

    “Modrc te boli?”
    ha,ha, ha… ne… pri meni ni boleča aktivnost😉

  92. zogca said

    😉

    Tana po svetu hodi brez modrca Žogca

  93. zogca said

    Vedno imam zvečer en tak grozen občutek.

    Nedelja mi je pa kljub temu en zporn dan.

  94. lynx said

    Tudi jaz grem. Lahko noč:

  95. Tana said

    ha ha, Žogca naslednjič greve po city parku brez modercev. Si predstavljaš poglede tipov,ko bi videli tvoje oprsje?.

    Se pridružim😉

  96. zogca said

    Jaz sem se uprla, da ne bom.

    Se pridružim.

  97. Jovanka Broz said

    Tana- pametna odločitev. Bomo Žogci pokazali,da je tam veliko “princev” a kaj ,ko ona nič ne vidi…

  98. Tana said

    Tana po svetu hodi brez modrca Žogca😆

    samo kadar grem v laif. Na delovnem mestu je obvezen.

  99. zogca said

    Kako vi seksate vso noč, ko je treba, če že ob polnoči vsi pospite???

    Tudi jaz grem.

  100. zogca said

    Zakaj???

    Na delovnem mestu je obvezen.

  101. Jovanka Broz said

    ma ja-vso noč? to se samo tako reče.

  102. zogca said

    Bom jaz princa ugrabila in ti ga pripeljala na obisk, da ga boš videla, kako je fleten.

    Bomo Žogci pokazali,da je tam veliko “princev” a kaj ,ko ona nič ne vidi…

  103. Tana said

    Tana- pametna odločitev. Bomo Žogci pokazali,da je tam veliko “princev” a kaj ,ko ona nič ne vidi…

    …bo videla, bo … prej ko slej!

  104. zogca said

    Kako samo reče???

    ma ja-vso noč? to se samo tako reče.

  105. Jovanka Broz said

    Žogca v čast bi mi bilo pogostiti ga,ker vem,da ti nebi imela kakšnega “levaka”.

  106. Tana said

    Zakaj???

    Imam strogega šefa.😉

  107. zogca said

    Mojemu direktorju so pa všeč moji joški, mi je povedal. 😎

    Imam strogega šefa.

  108. webmaher said

    evo za Jovanko All night long 😆

  109. zogca said

    Dogovorjeno. Saj veš, kaj pravita tako astrologinja kot vedeževalka. Še en razlog za princa, da se vrne. Jovanka mu bo kuhala.😉

    Žogca v čast bi mi bilo pogostiti ga,ker vem,da ti nebi imela kakšnega “levaka”.

  110. webmaher said

    Žogca a kermu mogoče niso:mrgreen:
    Direktore bi ti pa kako povišico lohka dal😆

  111. Jovanka Broz said

    web-priden fant😀

  112. zogca said

    Ti, ki jim niso všeč, me ne pridejo obvestit o tem. :mrgreen:

    Žogca a kermu mogoče niso

  113. StaneP said

    Za tiste, ki še ne spite! Kratka reportaža iz Grobnika. Kje!? Pri meni.

  114. webmaher said

    še mal Copacabane tukaj bi bil tudi šef od Tane brez moči:mrgreen:

  115. webmaher said

    Žogca si predstavljam, da bi bile to predstavnice nežnejšega spola, katerih spremljevalci so bili neprevidni pri obračanju oči… 😆

  116. zogca said

    Srhljivo ime kraja, ampak res. Sem šla pošnofat, ampak te raje berem, ko pišeš kaj drugega. To ni ravno tema zame.

    Kratka reportaža iz Grobnika.

  117. StaneP said

    Si pogledala filmčke?

  118. zogca said

    To pa ne. Saj bi, ampak ta res ni moje področje. Ko boš posnel kakšen striptis, obljubim, da bom pogledala desetkrat.😉

  119. webmaher said

    zadnjič je bla DEmi v Striptisu😆
    jaz sem gledou še na Grobniku ko je Đakomo Agostini razturaval…pravzaprav takrat niso dirkal tam ampak če se ne motim kr po navadnih cestah tam okol Reke😆
    Posnetki so pa fajn, brni odlično😆

  120. zogca said

    Zakaj imate moški tako radi brnenje?

  121. webmaher said

    kdo je pa rekel da imam rad brnenje jaz sem za Fuzbal najprej a veš Žogca😆

  122. webmaher said

    Kva je zdej zaspanci, Žogca pravi: Pazi kome zavidiš:mrgreen:

  123. zogca said

    Jaz to cenim, to, da imajo moški radi nogomet.

  124. webmaher said

    Tok kot sem nogomet preigral in pregledal po Tv ga ni sam David Beckham:mrgreen:
    sicer sem pa danes gledal moje Manchester Unitovce kako so povozili Totenham potem ko so polčas doma zgubljali z 0:2 so na koncu zmagal s 5:2 In prvenstvena krona je zdej hudo blizu:mrgreen:

  125. zogca said

    Maxi likes Beckham.😉

  126. webmaher said

    Ja seveda i jaz ji nič Ne zavidim:mrgreen:

  127. trnovčanka said

    Žogca Cocacola v plastiki? Ti ti😉

    Jaz sem bila tudi včeraj v Cityparku. Po 30tih letih sem si kupila nov povšter. Na prejšnjega sem bila kar otročja navezana. Danes me vrat ne boli, kar je zelo ok. Šment je samo, ker skoraj nobena posteljnina ne paše gor. Hm… izgovor, da nabavim novo:mrgreen:

    Balašević razprodan?😯 To bi šla pa tudi jaz zraven.😦

    Pa dobro jutro🙂

  128. webmaher said

    o Trnovčanka a ti pa nikoli ne podaljšaš zjutraj-pa verjetno najbolj upravičena bi bila do tega😆

  129. zogca said

    Oja, tudi to se zgodi. Ni pogosto, se pa zgodi.

    Žogca Cocacola v plastiki? Ti ti

  130. zogca said

    Evo!!!

    Temu je treba priti do konca. Na kakšen način so te karte razprodali in nihče ni videl, da so sploh obstajale. Nobene reklame za koncert ni bilo do petka.

    Balašević razprodan? To bi šla pa tudi jaz zraven.

  131. zogca said

    Takšne hlačke bi imela!!!

    Jih je kdo kje videl???

  132. zogca said

    Ženske, nujno si poglejte, nujno!!!

  133. zogca said

    In to tudi, nujno!!!

  134. maxi said

    http://s-ec.buzzfeed.com/static/imagebuzz/web02/2009/3/31/19/hello-kitty-underwear-for-men-15529-1238543633-9.jpg

    Waauuu…kak trikotnik:mrgreen:

  135. zogca said

    Ojoj!!!

  136. zogca said

    A ste še proti Hallo Kitty?????

    A katera ne bi hotela biti na takšen način pozdravljena???

    Waauuu…kak trikotnik.

  137. maxi said

    A ste še proti Hallo Kitty?????

    Sorry…mene je na celi fotki ganil trikotnik…Kitty s tem nima nič.😛

  138. zogca said

    Je pa tako posrečeno narejeno.

    Jaz bi jih takoj kupila za princa.😉

  139. maxi said

    A katera ne bi hotela biti na takšen način pozdravljena???

    Ma ne no…jaz bi ga stlačla v te:

    http://www.rebel.si/index.php?id=17&article_id=960&type=1&category=201

    pa še to samo za par minut:mrgreen:

  140. zogca said

    Jaz bi ga raje v tiste zgoraj.

    Pet minut pa podpišem.

    Bi moral priti ven pozdraviti pravo muco.😉

  141. Spider said

    Buuuuuuuu:)

  142. Jazz said

    zogca said
    April 26, 2009 at 3:42 pm
    Jaz bi ga raje v tiste zgoraj.

    Pet minut pa podpišem.

    Bi moral priti ven pozdraviti pravo muco.

    Ja,ja…

    😛

  143. zogca said

    Kaj je narobe?😉

    Buuuuuuuu:)

  144. webmaher said

    Jazz😆 :mrgren:

  145. Jazz said

    webmaher said
    April 26, 2009 at 6:56 pm
    Jazz :mrgren:

    Spil sem jima nasmeh iz ustnic in pospravil jezik😉

    Uh,nekam pesniško sem razpoložen nocoj…😀

  146. zogca said

    Mene so te spodnje hlače čisto zrajcale. Ves čas si predstavljam, da so na princu in da jih jaz vlečem dol.😛

  147. Spider said

    Danes paše to:

Leave a Reply

 
