Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Dveh, ki sta ljubila!

Posted by zogca na april 25, 2009

LJUBEZEN ZADOŠČA

Ljubezen zadošča,
čeprav svet ugaša
in gozd se,
brezglasen, le s tožbo oglaša,
čeprav pretemno je,
da bi opazila zlatice, marjetke,
ki tam dol cvetijo,
ko morje mrk čudež,
hribi sence se zdijo,
čeprav dan zagrne vse,
kar sta storila,
ne vztrepeta roka,
ne zastane stopinja,
praznina ne zbega
in strah ne spreminja,
oči in teh ustnic dveh,
ki sta ljubila.

William Morris

13 Responses to “Dveh, ki sta ljubila!”

  1. Tana said

    Dobro jutro. Krasna slikica. Tako nežna, tako …, ja ljubezen zadošča, dvema, ki se ljubita!
    Danes pa je tako lepo jutro, da ga je škoda prespati. Jaz sem že na delovnem mestu. Sem pridna, a ne? Sem pogledala še slikce od včeraj in sem v polnem zagonu.

  2. Tana said

    http://www.intimatemedicine.si/hm-zanimivo/razglasili-10-najbolj-seksi-zensk-sveta/

    Za moške oči!

  3. zogca said

    Zelo. Jaz komaj gledam. Pijem mokačino, da pridemo malo k sebi. Čez eno uro moram biti pri frizerki, sicer bi še spala. Vsaj še dve uri. Potem grem pa v šoping z Jovanko.

    Sem pridna, a ne?

  4. zogca said

    Jaz bi vseeno ga. Je pa jutro res z mojega balkona videti božansko. Upam, da bo ves dan tako lepo vreme.

    Danes pa je tako lepo jutro, da ga je škoda prespati.

  5. maxi said

    Lepa pesem…čeprav malo (pre)nežna, bi ji dodala malo strasti.

    Tako kot to zapoje Brena:

    Se mi zdi, da je strast žar “juga”…

  6. zogca said

    Jaz poslušam!!!

    Darko Domijan – Hiljadu dana, hiljadu tuga

    http://www.mojvideo.com/video-darko-domijan-hiljadu-dana-hiljadu-tuga/4930f3c7a36c517f3d21

  7. zogca said

    Oja, kri vre.

    Se mi zdi, da je strast žar “juga”…

  8. zogca said

    Lepa Brena – Sledeči

    Samo jednom se voli, svi drugi su sledeči.😉

  9. maxi said

    Oja, kri vre.

    Imam prijatelja, ki je srb….in se mi zdi, da že ko je čisto tiho iz njega dominira strast….hehe, lahko pa da samo jaz tako vidim…😀😛

  10. maxi said

    Samo jednom se voli, svi drugi su sledeči.😉

    Jaz tega ne podpišem….sama doživljam drugače; vsak naslednji je jači…🙂

  11. zogca said

    Verjemi, da nisi edina, ampak se pa najde tudi kakšen zelo vroč Slovenec, zato se jim jaz še nisem čisto odpovedala, četudi sem nuna.😉

    Imam prijatelja, ki je srb….in se mi zdi, da že ko je čisto tiho iz njega dominira strast….hehe, lahko pa da samo jaz tako vidim…

  12. zogca said

    Tako je treba pa nas z južno krvjo hladiti.😉

    Željko Samardžić – Ohladi

    Meni je komad … Kar seksat me prime.😉

  13. zogca said

    Zakaj ženske varajo?

    http://zadovoljna.si/clanek/samo_za_moske/zakaj-zenske-varajo.html

Leave a Reply

 
