Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

V blaženem trepetu!

Posted by zogca na april 23, 2009

TI IN JAZ

Živega srebra si mi nasula v žile,
čutim, v krvi nosim kapljice pekoče,
tkivo iz drhtečih niti žive sile,
ki se trga in na dvoje hoče.

Vem za tvojo željo.
Vedno si izpila zadnjo kapljo curka,
ki čez usta pada.
Vendar nisva mosta med seboj zgradila,
kot da se med nama boči lok prepada.

Prsti, ki bi radi v blaženem trepetu
se sklenili v ognju in srebrni slasti,
bodo skoprneli. Sami so na svetu,
sami v hrepenenju, sami v črni slasti.

Najini telesi, ki bi radi vreli,
združeni v naraslo reko ljubkovanja,
bosta kot jeseni rože oveneli
z ločenimi cilji skupnega iskanja.

Ti bi rada večnost zadržala,
jaz bi rad trenutek blažene sprostitve.
Ti v trenutek dvomiš,
meni je ostala vera v večnost hipa,
v uro odrešitve.

Pridi, vsa iz sonca, vsa od ognja vrela,
na ležišče pusto, pridi k moji krvi.
Bolje, da naju v strasti
zmelje ista strela,
kot da bi naju mrtva grizli isti črvi.

Pridi v svetlo strugo mojega telesa
in razrasti se skozi nežna tkiva.
Vse na svetu je samo privid.
Nebesa so trenutek bežen,
večnost pa je siva.

Gustav Krklec

71 Responses to “V blaženem trepetu!”

  1. webmaher said

    vse je tako lepo tukaj😆

  2. zogca said

    Helenca je res luštna, se strinjam.

  3. zogca said

    Če se hoče kdo do konca zrajcati, pa najbolj seksi video spot vseh časov …

    http://www.mojvideo.com/video-chris-isaak-wicked-game/98074d254279b8ddcd1e

    Helenca je seveda tudi notri.

  4. webmaher said

    vem, vem😉

  5. webmaher said

    Udji slobodno Žogca in vsi ostali😆

  6. zogca said

    Oja, Web, še eden izmed mojih. Moram nekje narediti link do svoje galerije.

    Popoldne sem se tako sladko naspala, da zdaj vampirim po stanovanju. Zjutraj pa spet ne bom mogla vstati.

  7. zogca said

    http://www.mojvideo.com/uporabnik/zogca

  8. maxi said

    Ma pa ne morem si pet Udji slobodno in gledat Helene, noooooo….

    Žogca prosim v kratkem eno (NE)kulturno moško slikco…plissssssssss:mrgreen:

    Aja…jutro!🙂 Dež😦

  9. maxi said

    Pridi v svetlo strugo mojega telesa
    in razrasti se skozi nežna tkiva….

    uuh…

    :mrgreen:

  10. Artemis said

    Lepa pesem za dobro jutro, pri meni z dežjem in najbrž angino.😕

  11. webmaher said

    Za Maxi učke samo :mrgreen:

  12. zogca said

    Premočena Žogca danes zamuja z novicami dneva!!!

    Slovenija odpovedala srečanje Pahorja in Sanaderja

    http://24ur.com/novice/slovenija/jandrokovic-zadovoljen-zbogar-ne-komentira.html

    Po nesreči na ljubljanski obvoznici, v kateri je umrla ena oseba: Policija išče potnika, ki je odšel neznano kam

    http://www.dnevnik.si/novice/kronika/1042261728

    Pri Ajdovščini so v osebnem vozilu našli truplo mlajšega moškega

    http://www.dnevnik.si/novice/kronika/1042261735

    Z enostavnim testom bi lahko ugotovili koliko možnosti ima kadilec, da zboli za rakom na pljučih

    http://www.dnevnik.si/novice/zdravje/1042261386

    Mipovim zaposlenim delovne knjižice

    http://www.rtvslo.si/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=4&c_id=198049

    Janez Janša nad Dnevnikovega kolumnista Vlada Miheljaka s tožbo in zahtevo po opravičilu

    http://www.dnevnik.si/novice/slovenija/1042261555

    Poročila se je s posiljevalcem

    http://24ur.com/novice/crna-kronika/porocila-se-je-s-posiljevalcem.html

    Ne jejte jadranskih rib!

    http://24ur.com/novice/svet/ne-jejte-jadranskih-rib.html

  13. Lynx said

    Maxi, tista bjonda ki kaže hrbet si ti?

    Dober dan:

  14. webmaher said

    Lynx odlična:mrgreen:

  15. maxi said

    Za Maxi učke samo:mrgreen:

    Web, ti si tako prijazeen….kako ti naj zdaj rečem, da ni moj tip… :-((-:
    😛

  16. maxi said

    Maxi, tista bjonda ki kaže hrbet si ti?

    Lynx, kdo je tebe prepričal, da sem jaz bjonda?

  17. zogca said

    Maxi, sem videla, da si zjutraj prosila za pregrešne moške fotke. Jih boš dobila, zvečer.😉

  18. maxi said

    Maxi, sem videla, da si zjutraj prosila za pregrešne moške fotke. Jih boš dobila, zvečer.😉

    Res?? yes, yes….mislim, da te bom poročila. :mgreen:

  19. Lynx said

    Lynx, kdo je tebe prepričal, da sem jaz bjonda?

    Če se ne motim, si sama napisala. Če se motim, pa se mi samo zdi.🙂

  20. zogca said

    ZA JANIS, IMAŠ MEJL!!!

  21. zogca said

    Zasebno iščem nasvete, kako naj zapecam Maxi.:mrgreen:

    Hecam se.

  22. Spider said

    Rrrrrrrr…danes je čas za rokenrol!

  23. zogca said

    Spider, eni bodo hudi!!!

    Jaz nisem.😉

  24. Lynx said

  25. zogca said

    Napisala je, da je spemenila barvo. Ampak se pa ne spomnim, ali je šla iz blond na rjavo ali pa obratno.

    Če se motim, pa se mi samo zdi.

  26. Spider said

  27. zogca said

    Kot mala punčka sem imela zelo rada to pesmico.😉

  28. zogca said

    Ana Nikolić – Srečan mi ne dolazi

    http://www.mojvideo.com/video-ana-nikolic-srecan-mi-ne-dolazi/e6257a79bad691c57649

  29. Spider said

    Jaz mam še zdaj rad to pesmico.:)

    Kot tudi to:

  30. maxi said

    Napisala je, da je spemenila barvo. Ampak se pa ne spomnim, ali je šla iz blond na rjavo ali pa obratno.

    Yp, brineta sem…že lep čas.

  31. maxi said

    Zasebno iščem nasvete, kako naj zapecam Maxi.:mrgreen:

    Ta recept sem ti povedala že sama.

  32. zogca said

    Skleroza.

    Ta recept sem ti povedala že sama.

  33. Lynx said

    Ta recept sem ti povedala že sama.

    Prišepni še nam. 🙂

  34. zogca said

    To kaj pomaga?

  35. zogca said

    Jazza ni zadnje dni, da bi te pecal.

    Jazz???

  36. maxi said

    Jazz???

    Jazz je obupal…:mrgreen:

  37. maxi said

    Skleroza.

    Show me a heaven.:mrgreen:

  38. maxi said

    Prišepni še nam.🙂

    Pravzaprav velja isto tudi zate…:P

  39. maxi said

    To kaj pomaga?

    Amy je zagotov ključ do uspeha..🙂

  40. zogca said

    Pesmice pa nisi marala.😦

    Show me a heaven.

  41. zogca said

    Vsak dan mi je bolj všeč.

    Amy je zagotov ključ do uspeha..

  42. maxi said

    Pesmice pa nisi marala.😦

    ..pesem mi pa še ni (nobena) pokazala nebesa :)….uh, se bo treba bolj potrudit:mrgreen:

  43. zogca said

    S katerim organom?

  44. zogca said

    Ti je Beckham še všeč?

    http://24ur.com/ekskluziv/tuja-scena/video-david-beckham-postal-tenisac.html

    Tudi tenis zna igrati.😉

  45. zogca said

    Ne morem verjeti, Kravitz tri leta ni seksal in je bil tako kot jaz nuna. Ne, on je bil menih.

    Konec Lennyjevega triletnega celibata

    http://www.rtvslo.si/zabava/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=25&c_id=40276

  46. maxi said

    Ti je Beckham še všeč?

    Beckham mi je bil vedno lep.

  47. maxi said

    Konec Lennyjevega triletnega celibata

    Uuf…

  48. zogca said

    A bi ga????????

    Uuf…

  49. lynx said

    Yp, brineta sem…že lep čas.

    Je bil to eden izmed razlogov, da si me spraševala, če so mi všeč brinete?

  50. zogca said

    Lenny Kravitz – Are you gonna go my way

    http://www.mojvideo.com/video-lenny-kravitz-are-you-gonna-go-my-way-live/9823eb22de3e1cd88ba6

  51. zogca said

    A svetlolaske so ti?

    Je bil to eden izmed razlogov, da si me spraševala, če so mi všeč brinete?

  52. zogca said

    Kje je moj Web nocoj?

  53. zogca said

    Pink – I can’t help it

    http://www.mojvideo.com/video-pink-i-can-t-help-it/3f88d87e51c0d745bff3

  54. maxi said

    A bi ga????????

    Hmm…dober mi je, ja..

  55. maxi said

    Je bil to eden izmed razlogov, da si me spraševala, če so mi všeč brinete?

    Verjetno.

  56. maxi said

    Še ena od Pink:

  57. zogca said

    Zdaj si pa predstavljaj … Tri leta … To te … Kaj takšni naredijo s teboj po treh letih???

    Hmm…dober mi je, ja..

  58. maxi said

    Pa še najnovejši singl od Siddharte:

    http://www.genspot.com/video-179506/siddharta-napalm-3.aspx

  59. maxi said

    Zdaj si pa predstavljaj … Tri leta … To te … Kaj takšni naredijo s teboj po treh letih???

    Ne želim si tega sploh predstavljat, kaj šele razumet..:mrgreen:

  60. lynx said

    A svetlolaske so ti?

    Barva las pa res ni najpomembnejša. Vse drugo prej.

    Poznate tisto: Babe kot take, vse so enake, samo z drugačno frizuro?

  61. zogca said

    Jaz pa bi poskusila, ampak pod pogojem, da ta tri leta ni bil v zaporu.😆

    Ne želim si tega sploh predstavljat, kaj šele razumet.

  62. zogca said

    Saj, če bo šlo tako naprej, bom kmalu tudi jaz na treh letih.😦

  63. lynx said

    Bejbe lahko noč:

  64. zogca said

    Kar počivaj.😉 Le glej, da se boš do 2028 dobro spočil. :mrgreen:

  65. lynx said

    Lahko že prej udariva generalko. 😉

  66. zogca said

    Si pozabil, da sem jaz nuna???

  67. webmaher said

    vratio se web…Žogca ga boš danes zbudila da bo pogledal Trenutak istine😆

  68. Tana said

    Dobro jutro. Danes pa nekaj za naše moške! 😉 kar sicer ne želijo slišati! Ampak je dobro vedeti!

    1. O, kako je ljubek…..
    2. Poznam kirurga, ki bi uredil zadevo….
    3. Ampak tvoje noge so tako velike….
    4. A bo zacvilil če ga stisnem ?
    5. A sem lahko iskrena s tabo?
    6. To razloži dejstvo, da imaš motor…..😉
    7. Če ga polijem, bo mogoče zrasel ?
    8. O, Bog zakaj me kaznuješ ?
    9. Ampak še vedno deluje, a ne ?
    10. Mogoče bi izgledal bolje pri dnevni svetlobi?
    11. A te zebe ?
    12. Vesela sem, da imaš druge talente….😉

  69. Spider said

    Ta punca ma pa lepe joške.

  70. zogca said

    Ima, ima.

  71. zogca said

    Tole sem pa videla veliko prepozno.

    Žogca ga boš danes zbudila da bo pogledal Trenutak istine

Leave a Reply

 
