Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Tajnih sokov tajne sile!

Posted by zogca na april 22, 2009

POMLADNA ŽELJA

V zraku prva nežna slutnja,
kakor vera v božje čudo,
kakor blagoslov ljubezni,
ki poljublja našo grudo

in s poljubi v njej prebuja
tajnih sokov tajne sile …
O, da bi se tudi v meni
tiste misli prebudile,

tiste svetle, močne misli
pomladanskih dni in sonca,
o, da bi verjeti mogla
v srečo in pomlad brez konca.

Anica Černej

168 Responses to “Tajnih sokov tajne sile!”

  1. zogca said

    Pesmica, s katero me je okužila moja bodoča žena😉 Maxi.

    Amy Macdonald – Run

  2. Janis said

    Oooo, bodoča žena😀

    Povabita me na poroko😀

  3. zogca said

    Zdaj jo šele pecam. :mrgreen: Preuranjeno je še pisati o poroki, četudi mi je Maxi, pa saj to veš, izjemno naklonjena. :mrgreen:

  4. Janis said

    Moram vprašat kraljico, če bi mi dovolila na vajino poroko, hehe😀

  5. zogca said

    Vabljena bo tudi ona.:mrgreen: Mi pač moramo držati skupaj.:mrgreen: Ajde, mi, nisem še na vaši strani, nisem še zamenjala kluba, ampak ko ga bom …:mrgreen:

  6. Janis said

    Jaz ga nisem nikoli😉 Zame sta dva kluba, jebat ga:mrgreen:

  7. zogca said

    Aaaaaaa, v bistvu ne bi šlo za prestop, štekam.😉

  8. Janis said

    Ti si narejena za dedce:mrgreen: Sprijazni se:mrgreen:

  9. zogca said

    Ajoj. 😥

  10. Janis said

    No, mogoče je Maxi izjema😉

  11. zogca said

    Potem bi jaz lahko imela in Maxi in princa???😯 To bi se mi godilo.:mrgreen:

    Amy MacDonald – Poison prince

    Čeprav iz te moke kruha verjetno ne bo, ker Maxi mi pa niso napovedali.😦

  12. Janis said

    Eh, žensk ni treba napovedat, ženske pridejo same😀

  13. zogca said

    Tako je to??? Se bojim, da jih jaz niti opazila ne bi.😉

  14. Janis said

    Odvisno od zanimanja:mrgreen:

    Žensko se da spravit v posteljo enako enostavno kot moškega. Če imaš izkušnje:mrgreen:

  15. zogca said

    Mene nikoli nobena ni hotela spraviti v posteljo. Moških nešteto, ženska pa nobena. Nečesa očitno ne oddajam pravega. Ker moškim oddajam. Sirota nič kriva, res ne. Včeraj, ko sem cigarete kupovala na pumpi, mi je tipson namigoval na … Če jaz ne bi raje v usta dala kaj drugega kot cigarete. In me je tako pogledal. Potem pa je rekel, da če si premislim, vem, kje je. Ženske mi tega nikoli ne rečejo.😉

  16. Janis said

    Ti si slepa😀

  17. zogca said

    Nisem, res ne. Seveda bi opazila, če bi me ženska pecala.

  18. Janis said

    Ženske niso tako direktne.

  19. zogca said

    Tukaj je verjetno problem.

  20. zogca said

    Mislim, mogoče ni ravno problem, ker niti ne vem, ali si želim vedeti, da me zapeljujejo. Ajde, zate bi želela vedeti, ampak ti imaš tako ali tako kraljico in ni možnosti, da bi me pecala jutri v trgovini.😉

  21. Janis said

    Ma veš, ženske zmeraj malo testirajo vode. In če test ni ugoden, se umaknejo, še preden bi drugi ženski zares potegnilo, da jo pecajo. Razlog je tudi v tem, da ženske ne glede na usmerjenost lahko na splošno zmeraj dobijo seks in povečini niso obupane. Moški so na splošno bolj direktni, ker lovijo vsako možnost.

  22. zogca said

    Kako je videti to testiranje?

  23. Janis said

    Težko povedat😀 V glavnem je smisel v tem, da ugotoviš, ali ženska tebi posveča neokrnjeno pozornost ali s kotičkom očesa zmeraj čekira mimoidoče moške.

  24. zogca said

    Jaz verjetno padem na vseh teh testih, ker pri meni je tič vsaka peta beseda.:mrgreen:

  25. zogca said

    Jaz jih tako ali tako ne gledam, me ne zanimajo.

    V glavnem je smisel v tem, da ugotoviš, ali ženska tebi posveča neokrnjeno pozornost ali s kotičkom očesa zmeraj čekira mimoidoče moške.

  26. zogca said

    V enem letu in pol sem videla dva luštna tipa, potem ti je jasno, koliko gledam. Eden je bil v trgovini, tega se spomnim. Za drugega sem že pozabila, kjer je bil. Toliko jaz gledam moške!

  27. Janis said

    Ti imaš Maxi, nimaš kaj iskati drugih bab😀

  28. zogca said

    Joj, ko bo Maxi jutri to brala.😎

    Pa še dve Amy sem jih prilepila. Ampak kot jaz ne opazim, kdaj me ženske pecajo, verjetno ona ne bo opazila, da jaz pecam njo. :mrgreen:

  29. zogca said

    Dobro jutro!!!

    Bros – Cat among the pigeons

    Da bi poznali to pesmico, morate biti ravno prav stari, ne preveč in ne premalo.😉 Mah, danes sploh več ne vem, kateri je Matt in kateri Luke. Za Craiga še vedno vem, kateri je.

  30. zogca said

    Nisem pozabila za vas izbrati novic današnjega dne!!!😉

    Lahovnik se odloča o odstopu

    http://www.rtvslo.si/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=1&c_id=197940

    Ob dnevu Zemlje opozarjanje na odpadke

    http://www.rtvslo.si/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=12&c_id=197949

    Bobinca pretepli ‘mulci’

    http://24ur.com/novice/crna-kronika/bobinca-pretepli-mulci.html

    Uprava NLB: Vse odločitve v korist banke, delničarjev in varčevalcev

    http://www.dnevnik.si/poslovni_dnevnik/1042261289

    Zoran Janković: V Stožicah bo namesto Delte verjetno gradila Supernova

    http://www.dnevnik.si/novice/aktualne_zgodbe/1042261107

    Nižje cene v javnih hišah

    http://24ur.com/novice/gospodarstvo/nizje-cene-v-javnih-hisah.html

    Zakonca sta umrla na isti dan

    http://24ur.com/novice/crna-kronika/zakonca-sta-umrla-na-isti-dan.html

    Najsrečnejši so nizozemski otroci, precej srečni so tudi slovenski

    http://www.dnevnik.si/novice/zdravje/1042261088

    Položaj, v katerem spimo, pove veliko o naši zvezi s partnerjem

    http://www.dnevnik.si/novice/zdravje/1042261050

    Kdaj jo bo Salome pokazala?

    http://24ur.com/ekskluziv/domaca-scena/kdaj-jo-bo-salome-pokazala.html

  31. Tana said

    Dobro jutro😉😉😉

    … o, da bi verjeti mogla
    v srečo in pomlad brez konca.

    Treba je verjeti! Brez tega ni nč!

    Marjetice, tako lepe rožice. Me spominjajo na čas, ko smo se igrali in trgali listke marjetice – ljubi me, ne ljubi me, ljubi me, ne ljubi😉😉

    Zakonca sta umrla na isti dan

    To je ljubezen. Brez ljubezni mi živeti ni!😉

  32. StaneP said

    Danes smo dedci očitno odveč tukaj, saj se vse ženske “ženite” med sabo, pa še kuhati nobena noče, he, he…

  33. StaneP said

    Zakonca sta umrla na isti dan

    Takšne predanosti dandanes ni več. Žal…

  34. Shirley Valentine said

    Tele tri so pa danes zate🙂

  35. John said

    Heart and Soul

  36. Tana said

    pa še kuhati nobena noče, he, he…

    Zakaj pa pol imamo dedce😉

  37. StaneP said

    Zakaj pa pol imamo dedce😉

    Ker imamo tiče…😉

  38. Tana said

    Ker imamo tiče…😉

    Ja, to itak.😉

  39. StaneP said

    Ja, to itak.😉

    Skromna, he, he.. Torej hočeš kuharja z tičem in po možnosti še…

  40. webmaher said

    joj ste zahtevni: evo današnji menu: zelenjavna župca z domačimi rezanci, pire krompir, mešana solata, hrenovka (prelen da bi naredu polpete), za posladek pa tri kepce sladoleda in ena kavica😆

  41. Tana said

    Sem pred kratkim napisala,

    … išče se taki s tičem, ki ima dobro službo, da je lep, pameten, da te zna nasmejati, da je pozoren in po možnosti še …😳

    Skromnost ni več v modi.😉

  42. Tana said

    joj ste zahtevni: evo današnji menu: zelenjavna župca z domačimi rezanci, pire krompir, mešana solata, hrenovka (prelen da bi naredu polpete), za posladek pa tri kepce sladoleda in ena kavica😆

    Ej Web, ti si pravi (vsaj kar se kuhanja tiče). Napiši kam naj pridem!😉😉😉 Vidiš pa še mežikati sem se naučila. Vse za tebe!

  43. webmaher said

    potem jaz izpolnujem samo prvi, šesti, zadnji in pogojno peti kriterij😆 :mrgreen:

  44. webmaher said

    Nič ne bo Tana kot vidiš precej kriterijev fali😉

  45. Tana said

    potem jaz izpolnujem samo prvi, šesti, zadnji in pogojno peti kriterij😆:mrgreen:

    ja, pozabil si dodati, da kuhaš (ker na kuhanje se nanaša tič). Zato kuhanja nisem posebej omenila. Tako, da treba bi bilo preveriti na licu mesta. In se še sigurno kaj najde.😎

  46. StaneP said

    … išče se taki s tičem, ki ima dobro službo, da je lep, pameten, da te zna nasmejati, da je pozoren

    Tiča imam, kičast nisem, namesto službe imam delo, pameten za druge, zase včasih premalo, nasmejati mislim, da mi bo uspelo, pozoren sem pa sploh zadnje čase – sploh na vse kar je na cesti, he, he… Sem torej primeren kandidat??

    možnosti še …😳

    Povej, kaj zardevaš??

    Skromnost ni več v modi.😉

    Skromnost ni stvar mode! Je stvar razuma. Ali nerazuma…

  47. Tana said

    Nič ne bo Tana kot vidiš precej kriterijev fali😉

    Ne, ne Web, sicer pa kriteriji so zelo raztegljivi. Lahko pa se tudi zelo skrčijo. Zopet odvisno od primera do primera.

  48. Tana said

    Sem torej primeren kandidat??

    Stanči, saj nisem napisala, da jaz iščem takšnega kandidata.

    … išče se taki s

    😳 če mi je pa nerodno.

    Sem pa imela čist napačno predstavo o skromnosti, ha,ha,ha …

  49. StaneP said

    … so zelo raztegljivi. Lahko pa se tudi zelo skrčijo. Zopet odvisno od primera do primera.

    Joj Tana, tebi pa tiči resnično ne dajo miru, he, he…

    Stanči, saj nisem napisala, da jaz iščem takšnega kandidata.

    Saj se ponujam samo virtualno. V resnici ste mi ženske trenutno… Recimo, da si ne želim komplicirati nevirtualnega življenja. Stanči – a ti mene poznaš? Tko so me samo določene klicale…

    😳 če mi je pa nerodno.

    Seksi…

    Sem pa imela čist napačno predstavo o skromnosti, ha,ha,ha …

    Ali pa jaz nisem razumel podtona… Kdo ve? Skromnost resnično ni več v modi in to je za medsebojne odnose zelo slabo, če mene kdo vpraša…

  50. webmaher said

    dober tek, vsem, župca je na mizi🙂

  51. Tana said

    Stanči – a ti mene poznaš? Tko so me samo določene klicale…

    Ne da bi vedela. Ni bilo namenoma. Stanči pa jaz kličem mojega znanca (je električar) in kadar kaj potrebujem za “poštimat” (okrog elektrike, da se razume), ga tako ljubkovalno pokličem. In nikoli mi ne odreče pomoči. Naredi hitro in kvalitetno.

  52. Tana said

    dober tek, vsem, župca je na mizi🙂

    Dober tek tebi. Bi tud meni ena župca pasala. Sem danes pojedla samo en sendvič in spila tri kavice.

  53. StaneP said

    Sem danes pojedla samo en sendvič in spila tri kavice.

    Jebi ga, kuhat bo treba, kuhat, he, he…😉

  54. Tana said

    Joj Tana, tebi pa tiči resnično ne dajo miru, he, he…

    Joj, Stanči, pa saj si ti začel o teh t****😳 😳😳

  55. StaneP said

    Joj, Stanči, pa saj si ti začel o teh t****😳😳😳

    Aha! Poleg tega, da mora tič znati kuhati, mora biti tudi konkreten!! Ja, to pa ni nič tacga no, da bi mogla zardevat…

  56. Tana said

    mora biti tudi konkreten

    e, to, to, keč je v konkretnosti.😉

    zdaj pa grem še malce delat.

  57. StaneP said

    Mi je padlo na pamet, kam se bom danes peljal… Smo pred časom debatirali o Šmarni gori… Spodaj ( no skoraj spodaj ) je Kaval… To! Tam so imeli včasih dobro kavo… Bom videl če jo še imajo, enkrat po 18h…

  58. StaneP said

    zdaj pa grem še malce delat.

    Jaz tudi, drugače bo časa zmanjkalo…

  59. webmaher said

    uf sem se najedel, sladoledu se bom kar odpovedal, kavica pa se že kuha😆

  60. zogca said

    Jaz pa sem mislila, da bomo dobili prvi v ofsajdu parček. Potem pa takšna izjava.🙄

    Saj se ponujam samo virtualno. V resnici ste mi ženske trenutno… Recimo, da si ne želim komplicirati nevirtualnega življenja.

  61. zogca said

    Shirley, poslušam.😉 Čeprav nisem čisto ziher, da so bile zame in ne za kakšnega od moških blogerjev.

    Tele tri so pa danes zate.

  62. zogca said

    A to pišeš, da bi kakšna prišla?😉

    Mi je padlo na pamet, kam se bom danes peljal… Smo pred časom debatirali o Šmarni gori… Spodaj ( no skoraj spodaj ) je Kaval… To! Tam so imeli včasih dobro kavo… Bom videl če jo še imajo, enkrat po 18h…

  63. Lynx said

    Pesmica, s katero me je okužila moja bodoča žena Maxi.

    To bi lahko razumeli tudi tako, da je princ prost. 😉
    Glede na to, kako si ga opisala, bi prišel v poštev tudi zame. Ženske se poročate med sabo, zato pravim, bolje nekaj kot nič. Pa še trendovski bom. 😉
    Sem kolikor toliko pošten. Se lahko prijavim na oglas ali mi boš zamerila?

  64. zogca said

    Ti meni hočeš suniti princa??? Ne, potem se pa raje dogovoriva, da ti vzameš Maxi. Če se Maxi strinja. Pa saj princ se tako ali tako ne bi strinjal s teboj, ker nimaš pravih organov.😉

  65. zogca said

    Princ se je tako ali tako očitno pritožil.😉 Ker zdaj po novem ne ponujajo več njega, ampak nekoga drugega.

    Re: kje koga spoznat
    Napisal: Primož
    Datum: 22.04.2009 14:00

    JAz sem napisal, da imam enega prijatelja, ki rabi družbo, četudi z otrokom. Je pač sam.

    Če mi pišeš na mail, ti posredujem njegov mail, od tam naprej pa kakorkoli.

    Pa ni tisti, za katerega nekateri mislijo da je.

    Ampak sem ziher, da je takrat, ko je pisal prvo ponudbo, mislil njega, ker … Mah, ziher sem. V končni fazi, če ne bi, bi to takoj napisal, da bi se jaz nehala pičkit.

    Jaz sem potem Primožu poslala nazaj lupčka.

    Re: kje koga spoznat
    Napisal: ljubka gospodična
    Datum: 22.04.2009 14:38

    Če soproga ne bo preveč jezna, ti bo ena ljubka gospodična poslala enega velikega lupčka!

    Ko je prijazen, ga imam pravzaprav čisto rada.

    Se lahko prijavim na oglas ali mi boš zamerila?

  66. Lynx said

    Jebeš organe. Važno da sem pošten.🙂

    Ja, vzamem Maxi, tudi če je blond in tudi če nima ž košaric. Gobec si bom zaprl, da je ne bom nerviral s stereotipi, pa bo.
    Upam, da tudi dobim maxi, če vzamem Maxi, sicer pa ni dosti za izbirati zdaj ko je recesija. 😉

  67. zogca said

    Ne mi o recesiji. Je ravno mama klicala, da me obvesti o nekem članku, sodeč po katerem bo šlo vse v tri krasne in zdaj bo ves dan delala načrte, v kaj pretopiti denar.

    Upam, da tudi dobim maxi, če vzamem Maxi, sicer pa ni dosti za izbirati zdaj ko je recesija.

  68. zogca said

    Jaz sem videla fotografijo od Maxi. Če bi bila moški, jo takoj vzamem, takoj.

    Ja, vzamem Maxi, tudi če je blond in tudi če nima ž košaric.

  69. Lynx said

    Ker zdaj po novem ne ponujajo več njega, ampak nekoga drugega.

    Drugega nočem. Samo princ je zadetek na loteriji. 😉

  70. zogca said

    Joj, samo ne draži me, ker sem že brez tega čisto zmešana. Zdaj se odpravljam na popoldanski spanec in bi utegnila imeti grešne misli.😉 Pa imam zadnje čase zelo poštene misli, kar je zame precej nenavadno. Ne sanjarim posteljnih aktivnosti, ampak da čepiva na klopci in klepetava in se smejiva in mu jaz nagajam in ga dražim, on pa se kakor dela, da je zelo strog. Potem padem skupaj od sreče.

    Samo princ je zadetek na loteriji.

  71. Lynx said

    Ne mi o recesiji.

    Mene sploh ni prizadela. Pri meni recesija traja že zadnjih dvajset let, tako da sem že navajen.😉

    Je ravno mama klicala, da me obvesti o nekem članku, sodeč po katerem bo šlo vse v tri krasne in zdaj bo ves dan delala načrte, v kaj pretopiti denar.

    Ima srečo, da sploh ima kaj topiti.

    Jaz sem videla fotografijo od Maxi. Če bi bila moški, jo takoj vzamem, takoj.

    Potem mi jo opiši, da ne vzamem mačka v žaklju. 😉

  72. zogca said

    Sodeč po tistem, kar je ona prebrala, bo še velikoooooooooo huje. Očitno je nekje našla tisto o dolarju, kar sem jaz očetu rekla že preden letom dni in mislim, da me je celo poslušal. Ni pa me poslušal, ko sem mu rekla, naj proda Luko Koper. 😈

    Mene sploh ni prizadela.

  73. zogca said

    Ko nihče več ne bo imel nič, bo ona imela. Njene sposobnosti varčevanja so … Ne moreš verjeti.

    Ima srečo, da sploh ima kaj topiti.

  74. Lynx said

    Zdaj se odpravljam na popoldanski spanec

    Lepo sanjaj 😉 :

  75. Lynx said

    Ko nihče več ne bo imel nič, bo ona imela. Njene sposobnosti varčevanja so …

    Potem me priporoči svoji mami.😀 Za vsak slučaj…

  76. zogca said

    Kar nekaj se jih je že naročilo. Te komot priporočim, samo po moje ne bi dolgo zdržal v njenem ritmu.😉

    Potem me priporoči svoji mami. Za vsak slučaj…

  77. zogca said

    Kako ti samo uspe najti vse te lepe pesmi, ki me spominjajo na mlade čase in katerih nasovov ne vem?

    Lepo sanjaj :

  78. webmaher said

    Tudi jaz se priporočam tvoji mamici za kakšne finančne nasvete😆

  79. Lynx said

    Kako ti samo uspe najti vse te lepe pesmi, ki me spominjajo na mlade čase in katerih nasovov ne vem?

    Ta je naslovna pesem iz filma. Glavno vlogo je imela Sophie Marceau. Mogoče si ga celo gledala. Če hočeš ti ga najdem.

    Nekatere pesmi sem iskal tudi več mesecev, če ne let.

  80. Lynx said

    Tudi jaz se priporočam tvoji mamici za kakšne finančne nasvete

    Jaz sem imel nekaj drugega v mislih. 😉
    Ah, Web je mlad.

  81. zogca said

    Se vsi strinjamo, da Žogca zbere najpomembnejše mamine zvijače za varčevanje in ta vikend napiše objavo o tem??? Ampak vam povem, ne boste zdržali.

    Zdaj pa res spat.😉 Popoldanski spanec je pa res užitek vseh užitkov.😉

  82. Lynx said

    Popoldanski spanec je pa res užitek vseh užitkov.

    Luksus, ki se ga v času recesije ne bi smeli privoščiti.😉
    Če ne verjameš, vprašaj mamo.🙂

  83. zogca said

    Mama ima neko novo teorijo glede mene in spanja, glasi pa se takole: “Ko spiš, vsaj ne kadiš.”

    Luksus, ki se ga v času recesije ne bi smeli privoščiti.
    Če ne verjameš, vprašaj mamo.

  84. zogca said

    Z Webom sva bila očitno istih misli. Kakšnih si bil pa ti?

    Jaz sem imel nekaj drugega v mislih.
    Ah, Web je mlad.

  85. zogca said

    Po moje je bolje, da se ne trudiš. Kar pri meni je vedno tako – če lahko izbiram, in vedno lahko, med že desetkrat videno humoristično nadaljevanko in še nevidenim filmom, vedno izberem že desetkrat videno nadeljevanko. In ker je temu res vedno tako, me čakajo še filmi, ki sem jih dobila 2005, za pogledat.

    Ta je naslovna pesem iz filma. Glavno vlogo je imela Sophie Marceau. Mogoče si ga celo gledala. Če hočeš ti ga najdem.

  86. Lynx said

    Z Webom sva bila očitno istih misli. Kakšnih si bil pa ti?

    Koristno v paketu s prijetnim. 😉

  87. Lynx said

    Po moje je bolje, da se ne trudiš.

    Mislil sem ta posnetek:

    Takole pa izgleda danes:

    In tako:

    In še tako:

  88. maxi said

    No, mogoče je Maxi izjema😉

    če kaj, me pa zanima podlaga te ugotovitve…🙂😛

  89. Lynx said

    Večne teme in prerekanja po forumih.
    Samske ali poročene, izobražene ali manj izobražene, z otroki ali brez, vse ste v istem zosu:

    Nije lako biti žena, bilo gdje na svijetu.

    Pametna, lijepa i ambiciozna:
    Druge žene te mrze.
    Muškarci te se plaše.
    Lijene misle da ćeš im uzeti radno mjesto.
    Ako imas novaca – ili si sponzoruša ili si ljubavnica.
    Ako sama zaradjuješ – glupa si.
    Ako puno trošiš – rasipnica si.
    Ako imas dugačak jezik – kučka si.

    Ako šutiš – mutava si.
    Ako se dotjeruješ – imaš nekog drugog.
    Ako se ne dotjeruješ – zamijenit će te drugom koja se dotjeruje.
    Ako imaš muške prijatelje – ili su ti momci ili ljubavnici.
    Ako si neudata – nešto ti fali.
    Ako si udata – budala si.
    Ako si ipak udata – zašto nemaš karijeru?
    Ako imas karijeru – zašto nisi udata?
    Kad se udaš – kad ćeš roditi?
    Kad rodiš – kad ćeš roditi drugo dijete?
    Kad rodiš dvoje – ti ništa ne radiš? Pa zar nisi imala nekakvu karijeru?

    Izbirajte! 😉

  90. maxi said

    Jaz ga nisem nikoli😉 Zame sta dva kluba, jebat ga:mrgreen:

    To bi bilo razkošje….da sem član dveh klubov…hehe

  91. maxi said

    Pesmica, s katero me je okužila moja bodoča žena😉 Maxi.

    Itak sem rekla, da se bom še enkrat poročila. Ampak najprej mi pokaži nebesa…:mrgreen:

    🙂😀

  92. maxi said

    Mene nikoli nobena ni hotela spraviti v posteljo.

    Mene bolj muči to, da jaz nobene nisem nikol hotla v svoji postelji.

  93. webmaher said

    Lynx Web je že star😆
    Maxi evo ti nebesa Nebesa za Maxi
    Kaj pa zdaj kaj a:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

  94. maxi said

    Maxi evo ti nebesa Nebesa za Maxi

    uf, Web prepočasi je to zame….:)

  95. webmaher said

    pa što ne kažeš odmah da te ne lovim Za Maxi so nebesa na zemlji :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

  96. zogca said

    Maria McKee – Show me heaven

    Ampak najprej mi pokaži nebesa…

  97. zogca said

    A ne, zdaj vidim, da je Web prilepil isto pesmico. Web in jaz sva na isti valovni dolžini.😉

  98. zogca said

    Ali kdo gleda Trenutak istine na Pinku?

  99. zogca said

    Maxi, najina poročna pesmica, lahko???

    Čisto si me okužila z Amy.

  100. StaneP said

    Jaz pa sem mislila, da bomo dobili prvi v ofsajdu parček. Potem pa takšna izjava.🙄

    S Tano se ne “loviva” virtualno. Bova rajše v živo, he, he… Itak ima pa take visoke zahteve, da odpadem kot gumb iz spodnjih hlač.

    A to pišeš, da bi kakšna prišla?😉

    Ne, na glas sem razmišljal, kot ti včasih… Se pa sigurno ne bi branil oz. bi bil vesel vaše družbe, če bi kakšen prišel takrat kot jaz.

    Stanči pa jaz kličem mojega znanca (je električar)…

    Jaz sem tudi po osnovni izobrazbi elektro stroke.
    In vem za sigurno, da je edino elektrika oseba ženskega spola, ki se ne pusti šlatat, he, he… No, celo ona se, če znaš seveda…

    Ker zdaj po novem ne ponujajo več njega, ampak nekoga drugega.

    Nobena juha se ne poje tako vroča, kot se skuha! Aja, ve to ne veste, ker nobena ne kuha, he, he…

  101. maxi said

    Maxi, najina poročna pesmica, lahko???

    Kamot!! Amy in Bono bosta pa priče…

    Čeprav je danes eden tistih večerov, ko bi ga….pojedla:mrgreen:

  102. maxi said

    Nobena juha se ne poje tako vroča, kot se skuha! Aja, ve to ne veste, ker nobena ne kuha, he, he…

    Tole je pa posploševanje….🙄
    😛

  103. zogca said

    😉

    Aja, ve to ne veste, ker nobena ne kuha, he, he…

  104. zogca said

    Na najini poroki pa ne boš jedla moških. Niti lizala ne.

    En red pa mora biti. ❗

    Čeprav je danes eden tistih večerov, ko bi ga….pojedla

  105. StaneP said

    Tole je pa posploševanje….🙄

    Oprosti Maxi, tiste, ki kuhate ste izvzete!! Danes so se punce spet hvalile, kako daleč je katera od kuhinje… Pri vama z Žogco, bo torej kuha na tvoji strani, ko se končno vzameta, he, he…

  106. zogca said

    Off topic. Jutri bo ena zelo strastna pesmica. To obveščam Maxi. V petek pa bom spet nekaj napisala. To obveščam Staneta, preden se spet pritoži, da nič več ne napišem.

  107. zogca said

    Sama zase pa res ne bom kuhala oziroma kdaj tudi. Mi verjemi, da me pride dražje, kot da grem do kakšne samopostrežne restavracije. Danes nisem nič jedla, na primer, sem si pa zdaj naročila hamburger. Pa ne zaradi hamburgerja, ampak zato, ker potrebujem pijačo, nekaj mehurčastega, in je to način, da ob tej uri pridem do nje. Princa sem hranila, ni bil lačen.

    Danes so se punce spet hvalile, kako daleč je katera od kuhinje…

  108. StaneP said

    To obveščam Staneta, preden se spet pritoži, da nič več ne napišem.

    Ja končno!

  109. StaneP said

    Princa sem hranila, ni bil lačen.

    Tudi sebe moraš!! Zaradi odnosa do sama sebe! No, če kdaj naročiš hamburger in cocacolo, ni nič narobe, vendar mora človek čeprav je samski poskrbeti sam zase tudi v tem smislu. Še moški!

  110. Tana said

    S Tano se ne “loviva” virtualno. Bova rajše v živo, he, he…

    V živo, v živo…😉 seveda.

    Se pa sigurno ne bi branil oz. bi bil vesel vaše družbe, če bi kakšen prišel takrat kot jaz.

    Škoda. Prepozno si sporočil, tako, da ni bilo možnosti. Sicer pa, nikoli se ne ve?😉

    Nobena juha se ne poje tako vroča, kot se skuha! Aja, ve to ne veste, ker nobena ne kuha, he, he…

    Mam rada vroče juhce, zato večinoma pojem, ko je še vroča.

  111. StaneP said

    Mam rada vroče juhce,…

    Punca zame!

  112. zogca said

    Jaz bi morala sebe čim bolj sestradati, ne pa hraniti.

    Tudi sebe moraš!! Zaradi odnosa do sama sebe!

  113. Tana said

    Čeprav je danes eden tistih večerov, ko bi ga….pojedla:mrgreen:

    Ja tak čuden večer😉 je, tudi jaz bi nekaj jedla.

    Na najini poroki pa ne boš jedla moških. Niti lizala ne.

    Žogca, ti si pa zelo stroga.

  114. StaneP said

    Jaz bi morala sebe čim bolj sestradati, ne pa hraniti.

    Če bi večerjala npr motovilček z jajcem namesto hamburgerja z kokakolo, ne bi bilo potrebe po kakšnem stradanju.
    Da ne bom preveč pameten, tudi meni bi prav prišlo kakšno stradanje sedaj pred poletjem in tudi sam večerjam kar ni v redu. Samo za druge je tako enostavno biti pameten, he, he…

  115. zogca said

    A slikam hamburger, ko pride? Da se vam bodo cedile sline. 😛

    Ja tak čuden večer je, tudi jaz bi nekaj jedla.

  116. Tana said

    Punca zame!

    Ne vem, ne vem, kdo bo pa juhco skuhal? 😉

  117. zogca said

    A so juhe problem? Jaz jih imam vedno vsaj pet na zalogi, v vrečkah. Sem sicer velika ljubiteljica paradižnikove juhe iz vrečke. Tiste domače paradižnikove nisem jedla še nikoli.

  118. StaneP said

    Ne vem, ne vem, kdo bo pa juhco skuhal?😉

    Ah, juhca pa ja ni problem. Bom jaz, vendar bo potrebno odslužiti…😉

  119. Tana said

    A slikam hamburger, ko pride? Da se vam bodo cedile sline.😛

    Slikaj Žogca, jaz bo pa sline cedila. Sem še vedno ob tistem sendviču od zjutraj. Pa nobenga, ki bi juhco skuhal.😛

  120. StaneP said

    Sem sicer velika ljubiteljica paradižnikove juhe iz vrečke. Tiste domače paradižnikove nisem jedla še nikoli.

    Kako smešno! Meni je tudi slaba juha, dobra juha. Zeloooo rad imam juhe. Kakršnekoli, razen paradižnikove! A nismo hecni?

  121. Tana said

    Ah, juhca pa ja ni problem. Bom jaz, vendar bo potrebno odslužiti…😉

    O ti tudi kuhaš? Sam me skrbi, da ne bi bila cena previsoka!😉

  122. maxi said

    Na najini poroki pa ne boš jedla moških. Niti lizala ne.

    tako je prav…moraš pred poroko pokazat zobe….hehe

    Ja tak čuden večer😉 je, tudi jaz bi nekaj jedla.

    Čudn za popiz*….sline mi že po kolenih tečejo…hehe

  123. StaneP said

    Sam me skrbi, da ne bi bila cena previsoka!😉

    Visoka, visoka! Vendar bi lahko počasi in z užitkom odslužila.😉

  124. StaneP said

    Čudn za popiz*….sline mi že po kolenih tečejo…hehe

    Ja, ja… In potem je lakota kriva!? Po hrani? Ja, ja, he, he…

  125. maxi said

    Ja, ja… In potem je lakota kriva!? Po hrani? Ja, ja, he, he…

    Ne, ne…to pa ne. Jaz sem povedala…iskreno, da bi GA pojedla.:mrgreen:

  126. zogca said

    Se pravi, da to ceniš in spoštuješ?

    tako je prav…moraš pred poroko pokazat zobe….hehe

  127. Tana said

    Visoka, visoka! Vendar bi lahko počasi in z užitkom odslužila.😉

    Če bi lahko v večim obrokih, pa še z užitkom, potem pa😳

    Zdaj pa že meni sline tečejo, tako da grem res nekaj pojest.

  128. zogca said

    Še ena grešnica.😉

    Zdaj pa že meni sline tečejo, tako da grem res nekaj pojest.

  129. StaneP said

    Če bi lahko v večim obrokih, pa še z užitkom, potem pa😳

    Ja za obroke se ne bova zmenila, ker je treba stvari dokončati, ko se jih enkrat lotiš!😉 Lahko pa rečemo tako, da se enako (podobno) “odsluženje” odsluži večkrat in v tem primeru lahko skuham zeloooo dobro juhco… S prilogo… Večkrat…

  130. maxi said

    Se pravi, da to ceniš in spoštuješ?

    Apsolutno cenim ljudi, za katere (vedno) vem kaj mislijo.
    V najinem primeru s tem dobim možnost izbire.:mrgreen:

  131. maxi said

    Apsolutno=absolutno:mrgreen:

  132. Tana said

    Ne, ne…to pa ne. Jaz sem povedala…iskreno, da bi GA pojedla.:mrgreen:

    jaz tudi iskreno, da bi NEKAJ jedla.😉

    Žogca pa se je ponudila, da hamburger slika …😉

  133. webmaher said

    Maxi može i Apsolutno tvoj :mrgreen:
    prvi bosanski disco komad😆

  134. webmaher said

    Tana mam višek sladoleda, a boš😉

  135. webmaher said

    Žogca a una na začetku je pa prišla kar do dveh in pol miljona..kuk je to eurov🙄

  136. maxi said

    Tana mam višek sladoleda, a boš😉

    Jaz tudi, jaaaaaaz tudiiii…..🙂

  137. webmaher said

    Maxi a obljubiš da boš bolj pridna kaj😆

  138. maxi said

    Maxi a obljubiš da boš bolj pridna kaj😆

    Ma saj sem pridna…preveč že.

  139. webmaher said

    v redu izvoli tri kepce😆

  140. maxi said

    v redu izvoli tri kepce😆

    wauu…3🙂

  141. lynx said

    Lahko noč

  142. webmaher said

    če boš še povej ima još:mrgreen:

  143. webmaher said

    evo Lynx ponuja super sladoled v živo, lahko noč😆

  144. StaneP said

    Tudi jaz se poslavljam. Ne se preveč nabasat sladoleda… Lahko noč vsem!

  145. zogca said

    Joj, kok je bilo dobro.😉

  146. zogca said

    Na polovici sem začela gledati. Ne vem, kaj se je zgodilo s tisto, ki je prejšnji teden prišla do dveh milijonov in pol. Pozneje preračun in ti povej. Je pa ona prejšnji teden rekla cifro.

    Žogca a una na začetku je pa prišla kar do dveh in pol miljona..kuk je to eurov

  147. webmaher said

    Žogca zdej boš vsaj lahko zaspala, ker z lačnim želodcem se to ne spodobi😆
    jaz sem začel gledat ravno ko je voditeljica povedala da ima 2,5 miljona…

  148. webmaher said

    aha Žogca v petek ob 11.20 je ponovitev zgleda-me boš spomnila ker jaz bom ziher pozabu😆

  149. zogca said

    To je bilo na koncu prejšnje oddaje tudi. In potem je bilo rečeno, da gre lahko na pet milijonov in pač do naslednjega tedna premisli, ali bo ali ne. Je torej vzela dva milijona in pol ter ni tvegala?

  150. zogca said

    Poslala sem ti svoje Udji slobodno in Pazi komed zavidiš.

  151. webmaher said

    aha pol se je odločila da ne bo in je rekla da bo najprej mami kupila stanovanje pa za cerkev bo nekaj dela itd…
    bom jutri vsaj enga zmontiral, ker danes mam še nekaj za narest pa mal bl prej bi rad šel spat čeprav dvomim da mi bo uspelo😆

  152. zogca said

    Sem ti napisala, da se čisto nič mudi, ampak res ne. Ti sploh ni treba hiteti, tudi če čez deset dni. Resno mislim. Lepo počasi.

  153. webmaher said

    kaj zdej so nama pa vsi ušli, Maxi in Tana pa še zdaj sladoled ližeta😆

  154. zogca said

    Upam, da Maxi res liže samo sladoled. Mislim, ne spodobi se, da bi me varala že pred poroko.😉

  155. Spider said

    Evo še Spiderja malo pred spanjem.:)

  156. Spider said

  157. webmaher said

    Spider si pa res že zaspan alpa te presledek matra tko kot Tano😆

  158. Spider said

    Zaspan..he he

  159. zogca said

    Ta je še bolj zate, Spider.

    Da bo naslednjič bolje. Pa saj bo.😉

  160. Spider said

    Zogca, hvala.:)

    Zogca, smao nekaj bom še rekel o njej.

    Če bi se midva spoznala v živo, bi postala d best frenda najmanj. To sem 100 %.

    Prekleta virtuala.Pade ena nerodna beseda, pa druga, pa spet razmisljanje, kaj je on hotel povedati s tem, pa kaj ona…pa je drek tu.

  161. webmaher said

    Spider zate bi bla tale Sklopi oči … upam da se ti prikaže postelja takoj😆

  162. Spider said

    Jer su osveta i ponos
    Dvije sestre blizanke

    ….

    Kako resnično..

  163. zogca said

    Spider, jaz sem sicer tudi mnenja, da se je po telefonu ali pismeno veliko laže skregati, ker veliko laže pride po nesporazuma, ker ko se z nekom pogovarjaš, točno vidiš, v kakšnem smislu je nekaj rečeno. Ampak vseeno ti pa ostane šola, da se določenih stvari ženski ne reče nikoli.

  164. webmaher said

    Žogca kako že pravijo nune: čudna so pota gospodova😆

  165. zogca said

    Nekaj takšnega, da. Ampak mora Gospodova nujno biti z veliko.

  166. webmaher said

    aha hvala za popravek, bom nosil svoj križ še naprej😆

  167. zogca said

    Upam, da ni velik. Mislim na križ.😉

  168. Spider said

    Zogca, bolj ko razmisljam, bolj prihajam do zakljucka, da sem za celotno situacijo v najvecji meri kriv sam.Prizadel sem jo, brezveze, prvo posredno.Potem sem na njene zalitve odgovoril s se hujsimi zalitvami.Njej zdaj sicer ne bi bilo treba tako glumiti, samo, po drugi strani, tako se najbrz zenska pogosto obnasa, ko je prizadeta. Clovesko.

    Ona se je definitivno pred casom ogrela zame, to mi je tudi takrat sama priznala. Potem sem pa jaz zajebal stvar.

    Zdaj je, kar je.

Leave a Reply

 
