Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Vstanite, igra himna Žogcinega bloga!

Posted by zogca na april 18, 2009

213 Responses to “Vstanite, igra himna Žogcinega bloga!”

  1. zogca said

    Đurđica Barlović – Osjećam to

    Kao ptica u oluju,
    neka vide, neka čuju,
    vračam se tebi, osjećam to.

    Nek su šanse tako slabe,
    nek su jedan prema sto,
    uspjeti moram, osjećam to,
    uspjeti moram, osjećam to.

    Neki me progoni glas,
    ima još šanse za nas,
    ipak čudno je, mislim često,
    sve će na svoje mjesto,
    vjeruj mi, osjećam to,
    vjeruj mi, osjećam to.

    Kad okopni poslije zime,
    kada mine prva bol,
    osjećam plime, osječam to …

    Himna ni bila izbrana demokratično.😉 Ker pa ne sme izpasti, da sem diktatorka😉 , imejmo vsaj navidezno demokracijo. Katero pesem bi vi izbrali za himno bloga?

  2. Jovanka Broz said

    čudovita pesem. Malo jo imam v spominu.

  3. zogca said

    Ne morem verjeti, ko jo tako gledam in poslušam, da je ni več.

  4. Jovanka Broz said

    jaz se spomnem,da smo jokali,ko je umrla

  5. Tana said

    Ne morem verjeti, ko jo tako gledam in poslušam, da je ni več.

    Kako je ni več?

    Tudi navidezna demokracija je boljša od totalitarne diktature.

    “Osječam to” – krasna, dajem svoj glas ZA!!!

  6. zogca said

    Umrla je. To sem izvedel včeraj na koncertu. Jovanka je vedela že prej. Zgoraj je napisala, da so jokali, ko so slišali, da je umrla.

    Kako je ni več?

  7. Tana said

    jaz se spomnem,da smo jokali,ko je umrla

    tega pa nisem vedela. Ali je bila bolna, nesreča …. Naj počiva v miru.

  8. zogca said

    Odlično.

    En glas za že imam. In Jovanka?

    Sicer pa je ta fora o himni bloga prušla na dan včeraj, ko sva nekaj debatirali z Artemis.

    Tudi navidezna demokracija je boljša od totalitarne diktature.

    “Osječam to” – krasna, dajem svoj glas ZA!!!

  9. zogca said

    Jovanka je rekla, da je imela raka.

    Ali je bila bolna, nesreča …

  10. Jovanka Broz said

    mislim,če se prav spomnem ,da je imela raka.

    Glas za pesem Osjećam to

  11. zogca said

    Trije glasovi, Žogca, Tana in Jovanka.

    Navidezno glasovanje je odprto do jutri do polnoči. Prav tako navidezno zbiramo predloge.:mrgreen:

    To je tako kot v naši državi. Mi državljani mislimo, da imamo vpliv in o nečem odločamo, v resnici pa …

  12. zogca said

    Umrla je u 42. godini života od posledica infarkta.

    http://sh.wikipedia.org/wiki/Đurđica_Barlović

  13. zogca said

    Tisti tipson, katerega imena se včeraj nisem mogla spomniti, Jovanka, je pa Zdenko Runjić.

  14. Jovanka Broz said

    nisem vedela,da je umrla od infarkta.

  15. zogca said

    Infarkt je bil posledica tromboze desne koronarne arterije, piše. Če je že morala umreti, očitno ji je bilo tako usojeno, je to verjetno lepša smrt od raka. Vsaj jaz bi raje tako umrla.

  16. zogca said

    Kako ganljivo, pet minut koncerta, ki so ga priredili ob deseti obletnici njene smrti.

    http://video.aol.com/video-detail/urica-barlovi-koncert-povodom-10-obljetnice-smrti-2002/424095364/?icid=VIDURVMUS08

  17. vlatka said

    žogca,

    jaz sem vstala. 🙂 🙂

  18. zogca said

    Spoštuješ himno, to je lepo. Jaz diktatorka to pričakujem.:mrgreen:

  19. Artemis said

    Z navideznimi predlogi se ne bom mučila, ker bodo tako resnično spregledani ;.) , zato oddajam svoj navidezni glas za resnično lepo Osjećam to. Upam, da bo zmagala.😀

  20. zogca said

    Napeto bo.:mrgreen:

    Upam, da bo zmagala.

  21. webmaher said

    jaz še premišljujem🙄
    pesem je lepa ampak za himno…bi morala biti kaka bolj poskočna, mar ne🙄

  22. vlatka said

    žogca,

    ti diktatorka, jaz diktatorka :mrgreen: 😀

  23. webmaher said

    ja sej Vlatka, bi blo treba vaju dve ustoličit da mal reda naredita:mrgreen:

  24. vlatka said

    webmaher,

    avstrijci imajo tako himno, da lahko spiš zraven 😛 😛

  25. webmaher said

    vlatka men je najbolj všeč verjela ali ne makaronarska:mrgreen:

  26. zogca said

    Makaronarsko imam rada tudi jaz.😉

  27. vlatka said

    webmaher,

    midve z žogco in še Dragico zraven. Bi videl, kak red bi bil. Pa saj bo.😀

  28. vlatka said

    webmaher,

    a veš, saj me je sram, da ne vem, kakšna je?

  29. webmaher said

    ko fuzbal gledam in igrajo makaronarsko jaz z njimi kar pojem..res je taka da ti da adrenalin v žile:mrgreen:

  30. webmaher said

    ima i bolja izvedba ali ova je specialno samo za VlatkoHIMNO Y BANDERA DE ITALIA :mrgreeen:

  31. webmaher said

    tale izvedba je pa genau za Žogco Himno Italia Anthem Final Germany 2006:mrgreen:

  32. zogca said

    Web, moj predbivši je vedno govoril, da se po himni sliši, da gre za narod, ki izgubi vse vojne.😉

  33. zogca said

    Kar to pesmico si vrtim, namesto da bi, kot se spodobi, zbrano poslušala mašo.

    Pa še moliti moram nocoj.

  34. Artemis said

    Meni je pa všeč francoska himna

  35. vlatka said

    webmaher,

    kje naj jo poiščem, da si jo ogledam, poslušam, zavrtim?

  36. webmaher said

    Jap sam Italijančki so bili 4X svetovni prvaki v fuzbalu Žogca😉

  37. zogca said

    Mene boste linčani, ampak najraje imam pa Hej, Slaveni.

    Nihče je več ne mara, čisto vsi ji žvižgajo oziroma so ji, ko se je zadnjikrat igrala.

    Sicer pa imam zelo rada tudi Zdravljico.

  38. webmaher said

    ej Vlatka jaz se trudim specialno samo zate a ti nič ne opaziš😦

  39. zogca said

    Jaz sem velikokrat navijala zanje. Najbolj pa takrat, ko jim žal ni uspelo. Na EURO 2000.

    Jap sam Italijančki so bili 4X svetovni prvaki v fuzbalu Žogca.

  40. webmaher said

    slovenska himna bi morala biti Hej brigade😆

  41. zogca said

    Web se res trudi, Vlatka.

  42. vlatka said

    webmaher,

    zdaj vidim, da si jo “pripel”. Ja, res je krasna. Pogumna. Odločna. Tudi srčna in čustvena. Barve pa: bela- kronske čake- glava, srčne čakre – zelena, in korenske čakre – rdeča. Prizemljena. Super. 🙂

  43. zogca said

    Britanska mi je tudi zelooooooooooooo všeč.

  44. vlatka said

    Webmaher,

    ja: Hej brigade. Se strinjam.

    Zdravljica je lepa, a nima odločnosti.

  45. zogca said

    Je Web že glasoval za himno bloga?

  46. zogca said

    Podpišem. Ampak mislim, da bi potem prišlo do državljanske vojne.😦

    slovenska himna bi morala biti Hej brigade

  47. vlatka said

    webmaher,

    jaz lepo počasi in po vrsti. Sem videla. Vmes poslušala.

    Hvala Ti. Od mene si zato dobil lupčka direkt na “gobčka”. 😀 😀

  48. vlatka said

    žogca,

    ja, saj sem videla. In se mu zahvalila. In ga “po tihem” objela. 🙂

  49. vlatka said

    žogca,

    britanska je taka pašta kot naša zdravljica. Sicer je zelo, zelo lepa in meni najbolj všeč naša Zdravljica, a premeč mehka. Kot da leze vsakemu v rit….Tako jo jaz doživljm skozi melodijo!

  50. zogca said

    Veš, kako je, mi smo miroljubni, zato miroljubna himna. Vsaj navzven, od znotraj pa se mi včasih zdi, da nismo daleč od tega, da bi se pobili.

  51. vlatka said

    webmaher,

    kam si se skril?

    Hvala še enktrat in še enega lupčka zate. 🙂

  52. zogca said

    Hej, brigade bo kmalu na blogu kot pesem dneva, Vlatka.

    Uganeš, katerega dne?

  53. zogca said

    Verjetno je blizu, le da vmes dela.😉

    webmaher,

    kam si se skril?

  54. zogca said

    Zdaj mi je noro zadišala rižota z morskimi sadeži, prav noro. Seveda ni nevarnosti, nimam ne riža ne morskih sadežev.😉

  55. webmaher said

    Hvala Vlatka😆 , se strinjam z vsem kar si napisala, posebno besedama pogumna in odločna…sej to je ena redkih stvari od makaronarjev da je odlična:mrgreen:
    za žogobrcarje pa jaz kaj preveč nisem, ker igrajo preveč zaprt nogomet…sem navijal za Milan, ko so zanj igrali van Basten, Rijkard in Guulit😆

  56. vlatka said

    žogca,

    se vidi, da nisi sledila vsem mojim postom. Sicer bi jo že videla na mojem blogu. Hehe… 😀 😀

  57. zogca said

    Milan??? 🙄

  58. vlatka said

    žogca,

    še dobro, a ne?

    Ponoči se ne je. Prvo pravilo, da človek obdrži linijo. 😀

  59. zogca said

    Juventus!!!😎

  60. zogca said

    Vem jaz to. Zame je prazen hladilnik edini način. In verjemi, je čisto prazen.

    Še dobro, a ne?

    Ponoči se ne je. Prvo pravilo, da človek obdrži linijo.

  61. Artemis said

    Jaz imam tako morske sadeže kot rižoto, samo rižote z morskimi sadeži ne znam skuhati.😦 Sem izgubila recept in tako so morski sadeži ostali v zmrzovalniku.

    Zdaj mi je noro zadišala rižota z morskimi sadeži, prav noro. Seveda ni nevarnosti, nimam ne riža ne morskih sadežev.

  62. Artemis said

    rižota = riž

  63. zogca said

    Kako ne sledim, Vlatka? Saj sem bila tistega dne glavna. Si pozabila? Ampak 27.4 bo pa pri meni.

    se vidi, da nisi sledila vsem mojim postom. Sicer bi jo že videla na mojem blogu.

  64. vlatka said

    webmaher,

    če bi me o nogometu spraševal ali poučeval kakšnih 25 let nazaj, bi velko več vedela, ker sem bila “tifoza” Kopra in spremljala nogomet. Sedaj pa pojma nimam, priznam.

    Je pa res to, da iamjo italijani odločnost le v himni, sicer so – reveži – ko mi, bez jajc, ali še slabši. 😀

  65. zogca said

    Jaz znam, to pa še jaz znam!!!

    Se moram pohvaliti, ker jaz redko kaj znam.

    Čisto simpl je. Ti napišem?

    Jaz imam tako morske sadeže kot rižoto, samo rižote z morskimi sadeži ne znam skuhati. Sem izgubila recept in tako so morski sadeži ostali v zmrzovalniku.

  66. vlatka said

    artemis,

    zato sploh ne potrebuješ recepta, razen, če si res analfabet v kuhinji… 😛

  67. vlatka said

    žogca,

    ja, prav zares, da sem pozabila. Seveda si bila glavna!!In toliko lepih komadov si mi poslala. Imam še vse neodprte – za vsak slučaj, da ne pozabim nanje.

  68. zogca said

    Poslušajte ta komad, noro!!!!!!!!!!!

    Novi fosili – Sklopi oči

    Sklopi oci kad zaželiš da me vidiš,
    jer ako me stvarno voliš,
    tada samo sklopi oči
    i ne brini, ja ću doći.

    Sklopi oči kad god utjeha ti treba,
    a nje nema ni sa zemlje ni sa neba,
    tada samo sklopi oči
    i ne brini, ja ću doći.

    Sklopi oči kad su tužna
    i kad plačes u samoći,
    tada samo sklopi oči
    i ne brini, ja ću doći.

    Ako jednom ipak kreneš
    s nekim drugim tražit sreču,
    uzalud ćes oči sklapat
    i uzalud ćes mene zvati.

    Jer kad jednom ipak kreneš
    s nekim drugim trazit’ sreču,
    znaj da više, nikad više
    ja ti doći neću.

  69. zogca said

    Ko gre za partizanščino, moram biti glavna.😉

    Seveda si bila glavna!!

  70. webmaher said

    Vlatka Koper pred četrt stoletja se mi pa tut sanja ne😆
    Juventus je za Žogco to, kot je bil zame takrat Milan, ki je stremi Nizozemci igral res atomski nogomet😆
    sicer sem pa jaz zdej tut lačen ratal, ste me zdražle s to rižoto še pa še😆

  71. vlatka said

    žogca,

    ja, moraš biti in si. 🙂

  72. vlatka said

    žogca,

    to je pela še ona prejšnja pevka in na to muziko sem jaz veselo plesala.

    Sem poznala novofosilovce, ker sem bila stalna plesalka, ko so še peli po “šagrah”.

  73. webmaher said

    Hej brigade
    na Slovenskem smo mi gospodar😆

  74. vlatka said

    webmaher,

    moraš vedeti, da bom jaz kmalu pol stoletja, ti pa…. 😉

    Ti kar jej, če želodček želi, le ne pusti se prevarati očem… – glede hrane. 😀

  75. vlatka said

    webmaher,

    ja, mi ja. A kaj, ko nas =bejo tajkuni in vse pobirajo zase?

  76. vlatka said

    webmaher,

    že vse življeje študiram, kako dodenarja. Zdaj si mi dal idejo. Tajkunka bom 😀 😀

  77. zogca said

    Da, to je Đurđica.

    Pesem me gane v dno duše.

    žogca,

    to je pela še ona prejšnja pevka in na to muziko sem jaz veselo plesala.

  78. zogca said

    Žogca zna rajcat!!!!!!!!

    sicer sem pa jaz zdej tut lačen ratal, ste me zdražle s to rižoto še pa še

  79. zogca said

    Po večino so to bolj fini lopovi.

    Tajkunka bom.

  80. webmaher said

    delo naj za trenutek odložita novopečena tajkunka Vlatka in Žogca..še na mnogo dobrih dni in noči jima poklanjam naslednjo pesmico Za vaju… :mrgreen:

  81. vlatka said

    žogca,

    bom pa še jaz bolj fina lopovka 😀😀

  82. vlatka said

    žogca,

    veš kaj sem ugotovila?

    vsak, ki mi bo težil, da je depresiven, ga bom poslala na tvoj blog. 😀 😀

  83. zogca said

    Zapora ta kasta tako ali tako ne vidi, zato ne tvegaš veliko.

    bom pa še jaz bolj fina lopovka

  84. webmaher said

    Žogca če bi bil zdaj pri tebi mi lahko verjameš da bi šel kuhat rižoto, kakopak če bi ti to dovolila seveda😆:mrgreen:

  85. vlatka said

    žogca,

    seveda ne.

    kaj misliš, mi bo uspelo? 😉 😀

  86. zogca said

    A nisem jaz number 1 depresivka?

    Vsak, ki mi bo težil, da je depresiven, ga bom poslala na tvoj blog.

  87. webmaher said

    Žogca, Vlatka ima samo eno napako-nima srca da bi kradla milijone😆

  88. zogca said

    Jaz bi jo skuhala, če bi jo imela s čim. Mi sto kuharjev zdaj ne pomaga, ker nimam nič.

    Žogca če bi bil zdaj pri tebi mi lahko verjameš da bi šel kuhat rižoto, kakopak če bi ti to dovolila seveda.

  89. Artemis said

    Priznam, da so moje kuharske veščine za spoznanje omejene😦 , zato z veseljem sprejmem pisne napotke za pripravo rižote z morskimi sadeži😉

    zato sploh ne potrebuješ recepta, razen, če si res analfabet v kuhinji…

  90. zogca said

    Kar nekaj nas je rojenih s to napako.

    Vlatka ima samo eno napako-nima srca da bi kradla milijone.

  91. vlatka said

    žogca,

    ne. Niti pd razno.

    Ti samo objokuješ, nisi pa depresivna.

    Vidim pa, da si izšla iz krize. Kar je dobro.

    Ej, a veš kaj sem se sedaj spomnila? Da bi se midve lahko prijavile v “Trenutek resnice” k Jonasu. 😀 😆

  92. zogca said

    1. Odtajaš zadeže.
    2. Rukneš jih na olje za kakšnih 10, 15 minut. Ne smeš jih zažgati.
    3. Potem pa voda in riž ter kuhaš, dokler ni riž kuhan.

    Jaz sicer dajem noter še veliko paradižnikove mezge, imam rada rdečo rižoto z morskimi sadeži. In to je to.

    Priznam, da so moje kuharske veščine za spoznanje omejene , zato z veseljem sprejmem pisne napotke za pripravo rižote z morskimi sadeži

  93. vlatka said

    webmaher,

    kako veš? Si bolj jasnoviden od mene?

    Če bi imela srce zato, ne bi bila s.p.na CSDju… 😆 😆

  94. zogca said

    Bila sem, bila sem zelo depresivna, črna zavesa pred očmi. Ampak sem tudi v tem času kazala znake smisla za humor na svoj račun. Zdaj sem pa tako ali tako že res bolje. Me pa, kakor si lahko prebrala v spodnji objavi, še vedno vržejo iz ravnotežja, ko mi vržeko tono soli na živo rano.

    Zdaj imam vero v boljši jutri. Več kot eno leto je nisem imela.

    Ti samo objokuješ, nisi pa depresivna.

    Vidim pa, da si izšla iz krize. Kar je dobro.

  95. zogca said

    Premalo sem pikantna. Ne varam. Ne tepem. Ne pijem. Nima Jonas kaj delati z menoj.😉

    Da bi se midve lahko prijavile v “Trenutek resnice” k Jonasu.

  96. webmaher said

    bolj jasnoviden nisem od tebe, ampak ti vidim v dušo😆
    saj smo si podobni kle gor aneda Žogca😆
    jaz mam za biznis 4 leve roke, une ta prave dve pa zaslužita za sproti😆

  97. zogca said

    Poslušam, kar mi je Web naredil.

    http://www.mojvideo.com/video-za-dobra-stara-vremena/e1a885ad635ecc4a249d
    😉

    Maša bo šla čisto mimo mene.

    Ampak praznično kosila pa dobim.

  98. webmaher said

    Žogca ne misli, da ti ne bi našli primernih vprašanj-še kako bi bila zanimiva…ampak jasno preml nul je zakaj takega..vsaj dve😆

  99. vlatka said

    artemis,

    jaz naredim takole: dam najprej eno kozico nad plinski kuhalnik 😀, ki ga prižgem, potem dam v to kozico nekaj olivnega olja, dodam zmrznjena morske sadeže, ki jim dodam še malo narezanega ćesna, nekaj peteršila, čeprav naj bi se peteršil dodak na koncu, a jaz dam suhega. In potem to dušim. (Brez špage ali kušina… :D) Ko se voda pokuha, ki jo izpustijo sadeži, morski, seveda, dodam riž, in dvakrat toliko vode. In se potem toliko časa dela, cca 10 minut, da se riž skuha, oz, ni več vode 😀 Kar pomeni, da je narejeno. 😀

  100. zogca said

    Hmmmmm …. Hmmmmmm …. Hmmmmm …

    Žogca ne misli, da ti ne bi našli primernih vprašanj.

  101. vlatka said

    žogca,

    pa saj sem ti tudi jaz pomagala k temu 😀 😀

  102. zogca said

    K čemu? K temu, da sem se znebila črne zavese? Oja.

  103. vlatka said

    žogca,

    bi pa Jonas imel kaj delati z mano.

    Preklinjam ko star motnar. Vsako večer pijem pivo, tusi sedaj jo. Našega malega vsake toliko skoraj prebutam. No, lažem se ne… 😀

  104. zogca said

    Znam.😉 Ampak znam tudi zaigrati damo in ne izreči ene kletvice.

    Preklinjam ko star motnar.

  105. vlatka said

    webmaher,

    vidiš mi samo zato, ker ti jaz sugeriram 😀 😀

    Za biznis imam tudi jaz štiri leve, one dve pa služita sproti. Sicer ne bi bila tukaj. 😛

    P.S.
    Ups…vidim, da sva enakega mišljenja.😉

  106. vlatka said

    žogca,

    ja, k temu. In da se znaš postaviti na noge. 😀 😀

  107. vlatka said

    žogca,

    tudi jaz znam to. Brez kletvic.

    Odvisno koga imam na drugi stani, hehe.

  108. Artemis said

    Hvala za navodila, se mi zdi, da mi bo uspelo🙂

  109. zogca said

    Če meni vedno, bo tebi tudi. Verjemi, jaz se težkih stvari ne lotevam.

    Hvala za navodila, se mi zdi, da mi bo uspelo.

  110. zogca said

    Veš, kaj je zanimivo? Da jaz ne preklinjam, ko govorim srbsko, tako fina sem, da ne moreš verjeti. Ko govorim slovensko, pa mimogrede kaj zleti ven.😉 Srbske kletvice, seveda.

    žogca,

    tudi jaz znam to. Brez kletvic.

  111. webmaher said

    vidim točno zato ja, ti šment, le kako si to vedela Vlatka kaj😆
    Jao lakota me matra, en kozarec mrzle vode moram sedaj spiti….u je pasalo😆

  112. vlatka said

    artemis,

    sevede ti bo. Samo spremljaj dogajanje. 😀

  113. vlatka said

    žogca,

    nič hudega. Vse gre to v rok življenja. Zato so pa kletvice…, da se jih uporablja. 😀 😀

  114. webmaher said

    Artemis še zame malo, lepo prosim😆

  115. zogca said

    Ko nas lakota matra, nas reši Halo, Katra.😉

    Mene velikokrat.😉

    Jao lakota me matra

  116. zogca said

    Meni sploh ni grdo, če ljudje kolnejo. Seveda, ne sposobi pa se to vedno in povsod.

    Zato so pa kletvice…, da se jih uporablja.

  117. vlatka said

    webmaher,

    ja, ja, kozarec hladne vode prečisti telo. Pa tudi kaj dušnega vmes. 😆 😆

  118. vlatka said

    žogca,

    seveda se ne spodobi, je pa kje prav fletno zakleti .D 😀

  119. webmaher said

    Žogcaaaaa Murkoooooo ma naslednikaaaaaa, pravi mačooooooo, to moraš vidt Vse moje ljubice🙂 😆 :mrgreen:

  120. webmaher said

    je bela cesta, Vlatka, zdej me boš pa spet dražila…ti kr dej, morda bom ornk drag ratal😆 😆 😆

  121. webmaher said

    Lako tebi Žogca kmaš halo KatrA, JAZ Pa sam za tole vem Katrca, oj Katrca😆 😆 😆

  122. webmaher said

    kje ste zdej vse…pri Artemis na rižoti, sej je prou, sam ne jamrat pol o kakih viških😆 😆😆

  123. vlatka said

    webmaher,

    ni panike, ti kar…, v tem trenutku si pa moj dragi…. 😉 😳 sogovorec. 😛

  124. vlatka said

    webmaher,

    jaz sem še tu…😛 😛

  125. zogca said

    JAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

    Kakšne lubice? Ta je še šmrkavec. To je neokusno.

    Žogcaaaaa Murkoooooo ma naslednikaaaaaa, pravi mačooooooo, to moraš vidt Vse moje ljubice

  126. zogca said

    Pa menda takšne stvari ne funkcionirajo samo v Ljubljani???

    Lako tebi Žogca kmaš halo KatrA.

  127. zogca said

    Jaz vedno.😉

    sam ne jamrat pol o kakih viških

  128. vlatka said

    JJAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

    Se strinjam. Bedno.

  129. vlatka said

    Webmaher,

    kam si pa ti izginil?????????????

  130. webmaher said

    ta je kmal začel Žogca, kakšne smrkavec neki no:mrgreen:
    Vlatka, ti mi kr dvigaj ceno, morda nekoč nekje me pa celo kaka kupi:mrgreen:

  131. zogca said

    Imaš dve slikci na mejlu.😉 Moji.😉

    Aja, Vlatka, ne vem.

    Fantom jih ne pošiljam. Diskriminatorna sem.😉

  132. vlatka said

    Lahko noč vsem.

    Lepo mi je bilo v vaši družbi.

    Pa jutri spet 😉 😀 😀

  133. webmaher said

    jaz nisem čarovnik da bi kr izpuhtel no😆

  134. zogca said

    Koliko je to staro? 12, 13, 14? Kdaj je začel, v vrtcu???

    Skrbi bi rekli još se nije ispililo.

    ta je kmal začel Žogca, kakšne smrkavec neki no

  135. webmaher said

    ajej lahko noć Vlatka😉

  136. vlatka said

    webmaher,

    to me pa veseli.

    Lupčka na oba lička. In enega na nos. 😀 😀

  137. webmaher said

    a taka si ti Žogca, tut prou😆
    saj uno pošlji, ko si bla pri birmi😆

  138. vlatka said

    webmaher,

    nočka. 🙂
    In vem prisotnim. 🙂

  139. zogca said

    Ziher te kakšna bo, ker si res fejst fant.

    Vlatka, ti mi kr dvigaj ceno, morda nekoč nekje me pa celo kaka kupi.

  140. webmaher said

    vračam poljupčke😆

  141. zogca said

    Jaz pa vsem pošiljam lupčke!!!

  142. vlatka said

    webmaher,

    ni treba, da te kupi, te kar jaz osvojim/posvojim 😀 😀

    Oki doki, bom lepše spala.😆

    Pa še enega, za ziher 😉

  143. Artemis said

    Ta sploh ni smešna, ker znam dejansko pozabiti, da v kuhinji kuham.🙂

    artemis,

    sevede ti bo. Samo spremljaj dogajanje.

  144. vlatka said

    žogca,

    saj sem jih jaz tudi poslala vsem,…no, Webu pa še posebej 🙂 🙂

  145. zogca said

    Mene ne izučilo, ko mi je šlo nekajkrar mleko čez in sem potem pol ure pucala.

    Ta sploh ni smešna, ker znam dejansko pozabiti, da v kuhinji kuham.

  146. webmaher said

    Vlatka ti že maš nekaj osvojeno/posvojeno in čuvaj ko zenicu oka svog😆

  147. zogca said

    Ne verjamem ti, ker me Web še ni zasnubil. :mrgreen:

    saj sem jih jaz tudi poslala vsem,…no, Webu pa še posebej

  148. zogca said

    Še krstili me niso. Kakšna birma???

    saj uno pošlji, ko si bla pri birmi

  149. vlatka said

    artemis,

    nisi edina, hehe 😀😀 , sploh, če je kaj dogajanja okoli PC-ja. Mo imamo doma vćasih internetno kosilo. (Napol zažgano… 😀 , kar je,na srečo, redkost, se pa zgodi… .D 😀 )

  150. zogca said

    :mrgreen:

    Mo imamo doma vćasih internetno kosilo. (Napol zažgano…

  151. vlatka said

    žogca,

    pa te še bo 😉 😀

  152. webmaher said

    Žogca a ti že mal sanjaš, bo treba v posteljo, a te lohka pokrijem, da te ne bo zeblo:mrgreen:

  153. zogca said

    Gremo spat, druščina. Nas bodo še za vampirje proglasili.😉

  154. vlatka said

    webmaher,

    verjemi, da zelo čuvam. Zelo čuvam. Zato pa lahko tudi komu drugemu zaželim vse lepo. Ker vem, kako je lepo, če je lepo.

    In zato si zaslužiš še enega lupčka na lička. 🙂

  155. webmaher said

    jaz sem itak že napol vampir, vstajam okoli 12 ure, četrt dneva me svetloba pol nič ne moti😆

  156. vlatka said

    žogca,

    ja, se kdaj zgodi, da je bolj zanimivo za PCjem kot za lonci… 😆😆

    In nekaj minut za lonce, je enako kot nekaj sekund za PCjem 😆😀

  157. webmaher said

    Vračam lupčka, da ne bo Žogca fouš:mrgreen:

  158. vlatka said

    webmaher,

    si me potolažil, …jaz vstajam ob deseti…, torej imam še fore… 😀 😀

  159. zogca said

    Jaz moram biti jutri ob enih na kosilu. Bo oče hud, če zaradi mene ne bo mogel pravočasno jesti.😉

    jaz sem itak že napol vampir, vstajam okoli 12 ure, četrt dneva me svetloba pol nič ne moti

  160. webmaher said

    vidim da vam danes lonci dišijo…mate na OBN programu eno fajn oddajo Lonci i poklopci😆

  161. zogca said

    V bistvu vedno.

    ja, se kdaj zgodi, da je bolj zanimivo za PCjem kot za lonci…

  162. vlatka said

    webmaher,

    pa dajva skupaj žogci lupčka,…saj si ga je zaslužila.

    Grem. Nčko VSEM 🙂 🙂

  163. zogca said

    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

    pa dajva skupaj žogci lupčka,…saj si ga je zaslužila.

  164. webmaher said

    ajd se bomo potrudili in vstali ob 10 uri…Žogca ti pa tulifonsko napiš te zbudimo 10000000000000% 😆

  165. vlatka said

    žogca,

    “spešl” zate: lupčka pa objemčka.

    Me ni več. :mrgreen:

  166. zogca said

    Veš, koliko telefonov in budilk jaz preslišim???

    Žogca ti pa tulifonsko napiš te zbudimo 10000000000000%

  167. webmaher said

    No tako Vlatka, zdej pa vsi lepo spančkat😆

  168. zogca said

    Zdaj pa res, zdaj pa tudi Žogce ni več.

    Lupčka!

  169. vlatka said

    Webmaher,

    ukaz je ukaz. :lol 😆

    😀 😀 😳 😳

  170. webmaher said

    ja Vlatka, tut če je slab, ga je treba spoštovat😆

  171. webmaher said

    sploh bi pa kle prišlo v poštev zelo tole: prvo uradi a posle se žali 😆 :mrgreen:

  172. maxi said

    A še glasujemo za himno bloga?

  173. vlatka said

    maxi,

    zagoto vsi še spijo 😀 😀 😆

  174. vlatka said

    Webmaher,žogca in ostali:

    dober dan 🙂

  175. maxi said

    maxi,

    zagoto vsi še spijo😀😀😆 /blockquote cite=””>

    Ooo, Vladka, helloo.🙂

    Ah ja….celo noč glasujejo, zjutraj ko bi bilo treba objavit rezultate pa nič od tega.🙄
    😛😆

  176. Tana said

    Ah ja….celo noč glasujejo, zjutraj ko bi bilo treba objavit rezultate pa nič od tega.🙄
    😛😆

    Glasovanje še traja, tako da bo potrebno na rezultate še počakat.

    glasovanje je odprto do jutri do polnoči.

    Maxi oddaj svoj glas!

  177. maxi said

    glasovanje je odprto do jutri do polnoči.
    Maxi oddaj svoj glas!

    To je informacija, ki sem jo iskala.

    Torej, moj glas gre na isto stran, kot ga je dala Žogca. Čist iz razloga, da na njenem blogu podprem njene (diktatorske) želje….🙂

    Če bi bil moj blog…bi bila pa druga pesem…🙂

  178. zogca said

    Katera, Maxi???

    Vstala sem. Nisem mogla zaspati do ne vem kdaj. Tisto včeraj me je vseeno fejst vrglo iz tira.

    Aja, glasovanje pa traja do danes do polnoči.😉 Navidezno, seveda.😉

  179. lynx said

    Jaz se bom glasovanja vzdržal, ker ne želim vplivati na demokratičnost postopka😉. Drugače pa mi je pesem Sklopi oči bolj všeč, pravzaprav se mi zdi najlepša od Fosilov nasploh. To sem napisal že pred meseci, ko sem pesem prvič prilepil.
    Novi fosili so pa zakon, sploh je Dujmić balkanski Mccartney.

  180. maxi said

    Katera, Maxi???

    Letos gotov katera od U2. Nisem nek veliki fan Novih fosilov.

  181. zogca said

    Moja prejšnja himna je bila od U2.

  182. John said

    These wounds won’t seem to heal
    This pain is just too real
    There’s just too much that time cannot erase…

    Tole sicer ni kandidatka za himno. Je pa primerna za to turobno nedeljo.

  183. maxi said

    John ne dela.😦

  184. maxi said

    No, zdaj pa dela.:mrgreen:

  185. John said

    John ne dela.😦

    Huda obtožba!😉

    Mogoče ne dela zato, ker si jo prevečkrat vrtim? Pa ostali ne pridete na vrsto za predvajanje!?

  186. zogca said

    Tako turobne in depresivne že dolgo ne.

    Je pa primerna za to turobno nedeljo.

  187. Artemis said

    Zdaj vsaj vem, zakaj mi jo je vmes dvakrat prekinilo😉

    Mogoče ne dela zato, ker si jo prevečkrat vrtim? Pa ostali ne pridete na vrsto za predvajanje!?

  188. maxi said

    Tudi ta je primerna za turobno nedeljo in jaz jo kamot dam tudi za himno;

  189. maxi said

    Huda obtožba!😉

    Sorči…prehitra sem bila🙂😛

  190. zogca said

    John mora vedno delati.😉

    Huda obtožba!

  191. John said

    But I will run until my feet no longer run no more
    And I will kiss until my lips no longer feel no more
    And I will laugh until my heart it aches
    And I will love until my heart it breaks
    And I will love until there’s nothing more to live for…

    Jap. Tale je lahko kandidatka za himno.

  192. John said

    John mora vedno delati.😉

    John je tik pred tem, da umre od … lenobe (!?). Ampak danes pa mi mora bioritem kazati krepko navzdol.😦

  193. zogca said

    Midva misliva istega Johna???

    John je tik pred tem, da umre od … lenobe (!?).

  194. zogca said

    Strinjam se. Ne pozabite jo, ko bomo menjali himno.😉

    But I will run until my feet no longer run no more
    And I will kiss until my lips no longer feel no more
    And I will laugh until my heart it aches
    And I will love until my heart it breaks
    And I will love until there’s nothing more to live for…

    Jap. Tale je lahko kandidatka za himno.

  195. maxi said

    Jap. Tale je lahko kandidatka za himno.

    Podpišem!

    Pa še celo besedilo:

  196. John said

    Ne se samo strinjat. Treba je živeti tako!

    John je samo EDEN.😉

  197. maxi said

    Strinjam se. Ne pozabite jo, ko bomo menjali himno.😉

    Mislim, da ni možno, da jo pozabim….

  198. zogca said

    Long John???

    John je samo EDEN.

  199. zogca said

    Se mi zdi, da, da si velika fenica.

    Mislim, da ni možno, da jo pozabim…

  200. zogca said

    Jutri jo bom dala na desno, da bo vedno vsem pri roki.

  201. maxi said

    Se mi zdi, da, da si velika fenica.

    Amy je posebna, njene pesmi so mi polne nečesa več..

  202. maxi said

    Se mi zdi, da, da si velika fenica.

    Verjetno si opazila, da sem jo lepila na tvoj blog že najmanj 15x:mrgreen:

  203. zogca said

    Saj zato se mi tudi zdi.😉

  204. maxi said

    Ko sem pa zlo dobre volje, si pa vrtim tole njeno:

  205. zogca said

    Ker sem danes zelo slabe volje, si jo bom pustila za jutri.

  206. maxi said

    Ker sem danes zelo slabe volje, si jo bom pustila za jutri.

    Pa ne pozabi, ker je zlo dober komad.

    Ti ne poznaš/poslušaš Amy?

  207. zogca said

    Ne, v bistvu ne. Zavrtela sem si nekajkrat ta Run, ko si ga ti prilepila, sicer pa ne. Mogoče pa še bom.😉

  208. maxi said

    Poison Prince:

  209. zogca said

    Princ, moj princ? Ki ga njegov prijatelj na forumu ponuja vsaki, ki je pošteno, ker se je odločil, da ga eni uvali čim prej. Mislim, za vsak slučaj, da vedeževalke in astrologinje ne bi imele prav.

  210. zogca said

    Pa je res dobra. ❗

  211. vlatka said

    maxi,

    točno tako 😀 😀

  212. vlatka said

    😀 😀

    Luštno vas je bilo brati. In sumljivi John, ostaja še vedno sumljivi 😀 😀

  213. zogca said

    Le je Long, ni sumljiv.:mrgreen:

Leave a Reply

 
