Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Koncert Novih fosilov!

Posted by zogca na april 18, 2009

Kje naj začnem? Pri Jugotonovi kaseti svetlo modre barve, ki sem jo tako rada poslušala in je nosila naslov Za djecu i odrasle. Imela sem šest let in seveda so mi bile bolj kot pesmi za odrasle zanimive tiste, ki so bile namenjene otrokom. Danes vem, da so bile pravzaprav najboljše pesmi na tem albumu Majčine oči, Sanja in Samo mi se javi. V naslednjih petindvajsetih let so bili Novi fosili pri meni nekakšna glasbena stalnica. Kakšno leto sem jih poslušala skoraj fanatično, spet kakšno samo po naključju. Kakorkoli že, na sinočnjem koncertu se je izkazalo, da znam na pamet prav vse njihove pesmi. Verjemite, nisem edina. Tako smo vsi skupaj prepevali Za dobra stara vremena. Jaz sem bila, priznam, malo tišja, ko sem snemala, ker moje zavijanje res ni nekaj, kar bi človek hotel ovekovečiti.

Če sem se prejšnji mesec na koncert Lepe Brene pripeljala po skorajda prazni cesti, sem sinoči potrebovala vsaj pol ure, da sem prevozila tisti zadnji kilometer proti Tivoliju. Zanimivo, prazna cesta je pri Breni vodila v nepopisno gnečo in dolgo čakanje pri vhodu v dvorano, medtem ko je sinočnji zastoj na cesti vodil v to, da sva se z Jovanko praktično sprehodili v dvorano. Kdo bi razumel? Obakrat pa je bila dvorana polna.

Vsekakor so Fosili podrli rekord. Če Ceca koncert, ki naj bi se začel ob devetih, začne ob pol dvanajstih, Čolić ob enajstih in Dino Merlin ob desetih, Brena pa ob petnajst do desetih … Do sedaj so bili najbolj točni skupina Hari Mata Hari. Ta koncert skorajda moram omeniti, kajti obiskala sem ga skupaj s princem. Še vedno velikokrat obujam spomine na tisti večer, ko me je stiskal k sebi in sem se jaz stiskala k njemu. Kaj sem pravzaprav hotela povedati? Fosili so podrli rekord v točnosti. Deset minut čez osmo so že peli.

Ker sva z Jovanko mladenki, sva se odločili, da midve že ne bova sedeli, četudi so bili tokrat tudi na parterju stoli, na tribunah so tako ali tako vedno. Kajpak nisva samo stali, tudi plesali sva. Gospod, ki ga vidite na spodnji fotografiji, Rajko Dujmić, je sicer napisal prav vse pesmi Novih fosilov. Tako smo vsi, cela dvorana, z njim zapeli refren pesmi Milena.

Zapeli so skoraj vse največje uspešnice. Čuješ li me, jel’ ti drago, Da te ne volim, Šuti, moj dječače plavi, Plava košulja, Saša, Najdraže moje, Tonka, Za dobra stara vremena, Još te volim, Dobre devojke, Nikad više staro vino, Ja sam za ples, Milena, Sedam dugih godina, Moj prijatelj Anu ljubi, Bilo mi je prvi put, Neveni žuti ter seveda zgoraj omenjeni pesmi Sanja in Samo mi se javi. Nekaj sem jih gotovo izpustila.

Ko je bilo koncerta konec, sem želela zavrteti čas nazaj in ga poslušati še enkrat. Tako zelo sem namreč uživala in prepričana sem, da to velja za večino obiskovalcev koncerta.

Oja, spodobilo bi se, da bi z Jovanko potem šli na pijačo v Lepo žogo, ampak žal ta lokal zunaj nima miz, kajenje pa je v zaprtih prostorih prepovedano, zato sva se odpravili v naslednji lokal, Piramido, in tam obujali spomine na koncert. Naj povem, da sva ugotovili, da jaz na koncertu skorajda nisem jokala, solzica ali dve sta padli, kar je zanemarljivo, če upoštevamo dejstvo, da so pesmi Fosilov izjemno čustvene.

Vesela sem, da tega koncerta nisem zamudila. Če ste ga vi zamudili, si oglejte fotografije s koncerta. Naslednji pa so na vrsti Prljavci.

116 Responses to “Koncert Novih fosilov!”

  1. Jovanka Broz said

    Žogca, lep prispevek- kot vedno.Čudovit koncert. To bi bilo škoda zamuditi. Ampak mojo kužiko ne zanima kje sem bila sinoči. Pred eno uro je stala zraven postelje in me belo gledala. Verjetno si je mislila “kaj je s to žensko,da me ne pelje ven?”.

    Ti si mi polepšala večer ona pa jutro🙂

  2. Tana said

    Dobro jutro,

    kaj je zdaj to? Sami zaspanci, razen Jovanke in mene.

    Jaz sem pa danes na koncertu, saj je Žogca prilepila skoraj vse pesmice, tako da poslušam in uživam v krasnih pesmicah in sončnem jutru. Pravijo, da se po jutru dan pozna.

  3. zogca said

    Poldne je in Žogca je vstala! Jovanka, ti si, vidim, veliko bolj pridna pri vstajanju.😉 Tana, vidiš, skoraj ves koncert sem dala gor. Ampak eno pomembno pesmico sem pa izpustila.

    Novi fosili – Milena

    Zdaj jo bom dodala, ker brez te pesmice pa preprosto ne gre. Ko so jo sinoči zapeli, je z njimi pela cela dvorana, ampak res cela.

    Če je Web kje blizu, naj mi napiše, ali lahko svoje posnetke dam na mojvideo in kako.

    Tana, res sem zaspanka, huda zaspanka.😉

  4. Tana said

    Tana, res sem zaspanka, huda zaspanka.😉

    Ja, Žogca res si, zaspanka, še zdaj spančkaš, malo… Mileno si že prilepila zgoraj, sem jo zjutraj poslušala in seveda sedaj še enkrat.

    Sicer pa je prav, da si privoščiš spančka, saj si bila že danes zjutraj pridna, ko si nam pripravila celotno poročilo s koncerta. Si kar predstavljam, da je bilo super. In ko se človek spomni “na dobra stara vremena”.

  5. zogca said

    Uspelo mi je dodati en posnetek s koncerta.

    http://www.mojvideo.com/video-novi-fosili-v-ljubljani-2009-milena/2e00a2bba209f13e317c

    Drugih štirih pa ne morem, ker je omejitev 50 Mb, tisti posnetki so pa čez 60. Zato naprošam Weba, da se javi s svojimi strokovnimi nasveti.😉

  6. zogca said

    Ne, v objavi sem jo izpustila. Prej sem jo dodala. Prav res.😉

    Mileno si že prilepila zgoraj, sem jo zjutraj poslušala in seveda sedaj še enkrat.

  7. zogca said

    Zdaj, ko znam dodajati posnetke, ki so manjši od 50 Mb, en posnetek s koncerta skupine Hari Mata Hari, namreč refren pesmi Prsten i zlatni lanac. Zakaj sem od vseh koncertov in posnetkov začela prav s tem? Ko sem to snemala, me je princ držal za roko.😉 Ali objemal.😉 Nekaj od tega je bilo.

    http://www.mojvideo.com/video-hari-mata-hari-v-ljubljani-2007-prsten-i-zlatni-lanac/5cb59597fa932a211822

  8. Tana said

    Ne, v objavi sem jo izpustila. Prej sem jo dodala. Prav res.😉

    Potem pa sem očitno jaz tudi zaspana. Pa saj sem tudi jaz bolj malo spala, nisem in nisem mogla zaspati.

    Sem jo pa zjutraj poslušala, to pa vem (saj sem se ob njej spominjala “generacije moje”. Verjetno sem jo potem sama odprla na Youtube.

  9. zogca said

    Še en posnetek, ki je bil narejen, ko me je princ stiskal k sebi. Refren pesmi Ostavi suze za kraj.

    http://www.mojvideo.com/video-hari-mata-hari-v-ljubljani-2007-ostavi-suze-za-kraj/6b0986a9c7df367b4294

    Govora je kajpak o koncertu skupine Hari Mata Hari v Križankah poleti 2007.

  10. zogca said

    To je pa posnetek referena ena od mojih najljubši pesmi Dina Merlina, pesmi Kremen. Pod mus si poglejte, kakšen je to žur. To sem posnela novembra lani.

    http://www.mojvideo.com/video-dino-merlin-v-ljubljani-2008-kremen/6d1058fba4d92b0e29a9

  11. Tana said

    Pod mus si poglejte, kakšen je to žur.

    Jaz ne morem odpreti, mi pokaže, da je napaka. Sem šla pogledat druge in jih brez problema odprem.

  12. zogca said

    Ne razumem, ker meni lepo odpre. Mogoče morajo kaj odobriti. Bom dala gor še kakšen refren, za cele pesmi moram pa počakati Weba, da mi pove, kako nekaj zmanjšam, ker je na mojvideo.com omejitev 50 Mb, večina mojih posnetkov pa je velika tam okoli 80, 80, nekaj jih je 60.

  13. zogca said

    Še en refren s koncerta Zdravka Čolića decembra 2007. Princ mi je kupil vstopnico.😉 Ni bil pa zraven.😦

    http://www.mojvideo.com/video-zdravko-colic-v-ljubljani-2007-okano/883d7eb4a8ed20b5b954

  14. zogca said

    Našla sem še en posnetek s sinočnjega koncerta, ki je manjši od 50 Mb in sem ga tako lahko naložila tudi brez Weba. Pa vem, zakaj je manjši. Ker je to pesmica Sedam dugih godina in to je bilo takrat, ko je padlo nekaj solzic in sem zato sredi pesmi nehala snemati.

    http://www.mojvideo.com/video-novi-fosili-v-ljubljani-2009-sedam-dugih-godina/819556b0a84ae865cc8f

    Od svega na ovom svijetu
    moje suze teku tiše,
    noćas mi te druga ljubi,
    a ja volim te još više …

    Sedam dugih godina
    ja bez tvoja ramena,
    sedam dugih prolječa
    moja duša ranjena …

    Je za jokat, kajne?

  15. zogca said

    Kako zelo jaz nisem apdejtana s trači – šele včeraj sem izvedela, da je Sanja Doležal pravzaprav poročena z Nenadom Šarićem, bobnarjem skupine.

    Tako sta luštna skupaj, a ne? Jaz bi tudi tako fejst moža.😉

  16. zogca said

    Včeraj sem spustila samo solzo ali dve, dva meseca nisem jokala, zdaj pa jokam kot dež. Njemu je govoril, da nisem prava zanj, da sem mu premalo podobna (nisem čistokrvna, nisem verna), kaj vse je govoril čez mene, pa me niti poznal ni. Jaz, ki sem ga ljubila, kot ga nobena nikoli ni in ga nikoli ne bo, sem bila vredna manj kot kup dreka, zdaj pa tole … Pohodil bi me kot žužka, če bi me lahko. Kakorkoli že, Bog mi je priča, da je naredil vse, kar je bilo v njegovi moči, da se midva slučajno ne bi … Sicer obstaja možnost, da on na forumu ne ponuja ravno mojega princa, v tem primeru se mu vnaprej opravičujem, ampak bi pa, če sodim po opisu, kar lepo rekla, da on mojega princa ponuja ženskam na forumu.

    Re: a naredimo forum ZA SAMSKE, KI SI ŽELIJO DRUŽBE?
    Napisal: Primož
    Datum: 16.04.2009 16:33

    Jaz imam enega prijatelja, ki išče deklico ali tudi mamico z otrokom.

    Želje, samo da je poštena in bi rada z nekom delila preostanek življenja.

    Ta fant, ne pije, ne kadi, je preskrbljen, srednja 30 leta, ne morem rečt, da je deloholik, samo veliko dela, saj je to tudi ena redkih stvari, ki jih ima.

    Ni playboy, je pa če ga ocenim kot moški, v redu človek. Vizualnosti nočem ocenjevati.
    Torej vse zainteresirane, se mi javite na mail, pa vam bom posredoval podatke. Če ti ni všeč ni nič narobe, ampak tako lahko vsaj kaj nastane iz tega, drugače pa nikoli nič in samo sedimo v sobi in čakamo, pa na forumih jokamo, da ni nobenega nobene.

    No le pogumno, pri meni je vaš podatek anonimen, to upam, da veste.

  17. zogca said

    Jokala sem kot dež, dvakrat bruhala, se pogovorila s svojo najboljšo prijateljico, ki je imela čast spoznati avtorja zgornjega sporočila, ki je tudi potrdila, da je v zgornjem opisu princ. Ali pa, da ne gre zanj, ampak ne sporočilo nalašč napisano tako, da bi jaz pomislila, da je on in bi se sesula. Vse skupaj pa je opisala kot očitno patologijo nekoga, ki ima kompleks Boga in željo, da okolico uredi po svoji meri. Seveda je Primož vedel, da bom jaz to prebrala, o tem sva se strinjal. Kot tudi o tem, da seveda princ ne bi prostovoljno od vseh mest na tem svetu ravno na MON-u in meni na očeh iskal žensko. To, kar je naredil s tem sporočilom, je pa že do obisti pokvarjeno. Vem, da jih bom zaradi napisanega dobila po kepi, ker vem, da je Primož skoraj vsak dan na mojem blogu, ampak mi prav dol visi. Bi rekla, da gre za naključje, če ne bi dala skozi enega leta njegovega nenehnega nagajanja. In zdaj se je domislil tega. Seveda v zgornjem opisu manjka najpomembnejša kvaliteta, ki jo ta ženska mora imeti – biti mora sprejemljiva za Primoža. Če ne bo, bo naredil vse, da posoli, popopra in začini zadevo tako, da jo bo princ na koncu izpljunil.

  18. Artemis said

    Uh, Žogca, žal mi je, da te je tisti Lolek spet uspel sprovocirati. A si prepričana, da Princ sploh ve, kaj se dogaja na monu? Takrat, ko je bilo izdano njegovo ime, če se prav spomnim, o tem ni vedel veliko.

    Sem pa opazila eno zanimivost – Primož je svoj post objavil uro in pol zatem, ko si ti na blogu razlagala o jasnovidkinih napovedih. A tudi on verjame v vedeževanje in astrologijo?

    Napisal: Primož
    Datum: 16.04.2009 16:33

    April 16, 2009 at 3:03 pm
    Ne, nobena od teh dveh ni nič povedala, kaj se bo tistega dne zgodilo. Tista prva, torej jasnovidka, mi je, ko sem stokala, da bom umrla od hudega, rekla, naj dam mir, ker se bo tega in tega dne vse obrnilo na bolje. Ker je to ona rekla novembra, ta datum pa je poleti (natančnega dne ne bom napisala, ker lahko tole bere princ in bo šel takrat nalašč na Kitajsko), sem ji rekla, da bom do takrat ckrnila. Enako pa je ta datum opisala astrologinja, da bo potem vse lepše in boljše. Hkrati pa je pozneje, ko je imela v rokah še njegovo karto, pač povedala, da se tega dne tudi prekrijeva v neki točki v partnerski hiši.

    Usoda bo pa že naredila tako, kot je prav. Jaz še vedno najgloblje verjamem, da je on moja sorodna dušica, jaz pa njegova.

  19. zogca said

    Ne, ne bom dovolila, tokrat pa ne bom dovolila, da bi me znova sesul. Neštetokrat me je. Enkrat sem napisala in to sem iskreno tudi mislila, da sem več solz kot zaradi princa prejokala zaradi Primoža in njegovih dejanj. Koliko trpljenja je on meni dal na moje že obstoječe trpljenje, tega z besedami ni mogoče opisati. To zdaj ni nič, to je tako brez veze. Seveda pa absolutno žaljivo do princa, katerega kot kos mesa ponuja po forumu. Ne vem, ali on to ve, si pa ne morem predstavljati, da bi princ na takšen način (anything goes, samo, da je poštena) iskal žensko. Še posebej pa kot sredstvo ne bi uporabil MON, ker ve, da jaz to berem. Mislim, zakaj bi to delal meni na očeh? Ne verjamem.

    Te zanimivosti jaz nisem opazila, ampak ti si jo in kaj naj rečem, kot samo prikimam? Od dodam mogoče še to, da je dva tedna po tem, ko sva se midva s princem razšla Primož zagnal projekt spoznavanja samskih med seboj in je naslednjih pol leta, v tem času sva bila midva s princem še vsak dan po eno uro ali več na telefonu, vsak mesec organiziral srečanja samskih, na katera je seveda, spodobilo bi se, prihajal tudi princ. Ko mu je uspelo, da je naju dokončno sprl, je Primož izjavil, da se s projektom spoznavanja samskih več ne utegne ukvarjati. Organizirajte se sami, jim je rekel. Seveda je to naključje. Seveda je naključje tudi to sporočilo. In ti lahko naštejem še vsaj sto naključij, ki so kakor samo naključja. Pa ti povem, kar sem povedala princu, ko sva se zadnjikrat videla – ko je enkrat toliko naključij, prenehajo biti naključja.

    Kakorkoli že, eno vem, da bi Primož raje videl, da je princ z narkomanko, okuženo s sifilisom, tatico, pijanko in ne vem kaj še v eni osebi, kot pa to, da bi bil z menoj. To pa, po vsem, kar sem doživela, trdim in za to dam v ogenj svojo desno roko. Kot na psa se je drl nanj, to vem, ko mi je dvakrat prišel popravljat računalnik. Če je nor, če je zmešan. Ker, hej, kako si 35 let star moški lahko privošči, da se sam odloči, da bo šel bivšemu dekletu popravit računalnik in ne vpraša prijatelja, ali sme. Nedopustno. Dober je princ, da to prenaša. Vsak drug bi mu razbil gobec.

    Ne, mi je uničil popoldan, ampak zdaj je pa dovolj. Kot da se ni nič zgodilo. Ne bom premišljevala o tem, ne bom govorila o tem, ne bom pisala o tem, preprosto bom vse skupa ignorirala. Moja najboljša prijateljica je rekla, naj molim za Primoža in bom molila za Primoža, to bom naredila.

    Aja, še to. Ne vem, v kaj verjame Primož, mislim pa, da tako kot njegova žena verjame v usodo. Ona ima namreč v podpisu naslednje: “Usoda pozna poti, po katerih se ji izogibaš.” Vejico sem dodala jaz. Mogoče ga ni zmotila napoved atrologinje, pa tudi napoved vedeževalke ne, ampak tisto, kar sem napisala, da verjamem, da sva si usojena. Primož pa je meni tako ali tako rekel, da je on Bog, torej – za vsak primeru, da usoda tukaj ni po njegovi meri, gremo princu na hitro najti eno žensko. Lepega, izjemno inteligentnega, zgovornega mladeniča, ki si sam komot najde punco, če jo hoče imeti, mora na forumu ženskam ponujati prijatelj???

    Uh, Žogca, žal mi je, da te je tisti Lolek spet uspel sprovocirati. A si prepričana, da Princ sploh ve, kaj se dogaja na monu? Takrat, ko je bilo izdano njegovo ime, če se prav spomnim, o tem ni vedel veliko.

    Sem pa opazila eno zanimivost – Primož je svoj post objavil uro in pol zatem, ko si ti na blogu razlagala o jasnovidkinih napovedih. A tudi on verjame v vedeževanje in astrologijo?

  20. webmaher said

    Tale “Bog” bo tut enkrat na “mino naletu”-mogoče se bo takrat začel spraševati kako zaboga je to mogoče…

  21. zogca said

    Web, poslala sem ti prek fttp Za dobra stara vremena. Če lahko, ko boš rekel, da lahko, bi ti še E, moj Saša.

  22. webmaher said

    Videji zdej delajo-bravo Žogca😆
    imeli so eno omejitev pa sem spremenil😉

  23. zogca said

    Kaj sem zašuštrala, da več ne bom? A zdaj se ljudem več ne bo kazalo, da vsebina ni za odrasle?

  24. zogca said

    Napaka, da je vsebina samo za odrasle.

  25. webmaher said

    ja tam je bla zgleda avtomatsko kljukca, da je samo za starejše od 18 let😆

  26. zogca said

    Nalaga se. Ko bo gor, bom linke dala tudi v samo objavo.

  27. Jovanka Broz said

    kaj je to mogoče? to kar berem Žogca?

    A človek o katerem piše Primož sploh to ve?

  28. zogca said

    Kot vidiš, je tudi to mogoče. Neverjetno, ampak …

  29. zogca said

    Jovanka, jutri sem povabljena na velikonočno kosilo k staršem.🙂 Mama bo naredila pito zeljanico in šnenokle.🙂

  30. Jovanka Broz said

    to je že bolano, res…neverjetno kaj se ljudje spomnejo.

    Tebi pa želim,da se imaš jutri lepo, da uživaš s čudovitimi starši,ki te obožujejo.Želim, da se cel dan niti ne spomneš kar si tukaj prebrala danes. Ne spusti več nobene solze . Ni te vreden, žabica moja..

  31. zogca said

    Pa ti veš, Jovanka, ker jaz toliko govorim o njem. Lep moški, meni prelep, pameten, sposoben, priden, prijazen. Tale pa ga kot koline ponuja po forumu. Zdrava pamet mi govori, da princ nima nič s tem. Če bi se že odločil iskati žensko na MON-u (o čemer dvomim, ker je toliko drugih mest), bi to naredil sam, ne pa da prijatelj zbira ponudbe. To je čisto Primoževo maslo.

    to je že bolano, res…neverjetno kaj se ljudje spomnejo.

  32. zogca said

    Ne bom jokala, obljubim.

    Ne spusti več nobene solze.

  33. Jovanka Broz said

    ja, jaz tudi mislim, da on pojma nima o tem- žalostno res, kako je “ponujen”.

  34. Tana said

    Usoda bo pa že naredila tako, kot je prav.

    Se strinjam Žogca. Usodi se ne moremo izogniti, pa če ji se še tako izogibamo.

  35. zogca said

    Samo, da je poštena. Drugih zahtev nimamo, ker smo tako ali tako tako zelo obupani. Tako se to bere, bruh, bruh, bruh. Pa to, kako ga je opisal, da samo dela, ker drugega v življenju nima nič. Če bi za vse drugo lahko rekla, da je naključje in je katerikoli drugi prijatelj, Primož se je enkrat, ko je govoril z menoj … Prav norčeval se je iz princa. Ko sem jaz rekla, da je on princu najboljši prijatelj, mi je odvrnil, da on njemu ni najboljši, ampak edini prijatelj. Da on pa ima cel kup prijateljev in se s princem zasebno sploh ne druži, ker ima on druge prijatelje, ki jih vabi na rojstne dneve, zabave, s katerimi hodijo okoli. Da princ ima pa tako ali tako samo računalnik. Kar se je meni zdelo skrajno poniževalno in sem to takoj prijavila princu, ampak mi on seveda ni verjel. Seveda, Primož grd kot sam satan in neumen kot noč, on si je lahko sam našel žensko, drugi pa potrebujejo pomoč.

    ja, jaz tudi mislim, da on pojma nima o tem- žalostno res, kako je “ponujen”

  36. zogca said

    Jaz v to globoko verjamem.

    Se strinjam Žogca. Usodi se ne moremo izogniti, pa če ji se še tako izogibamo.

  37. webmaher said

    evo najnovejši video od Žogce Za dobra stara vremena
    a so balončki v redu😆

  38. zogca said

    Jovanka, to pa je tista pesmica od včeraj, ki sem ti jo obljubila. To je ta, na katero sem spustila še več solzic kot na Sedam dugih godina.

    Novi fosili – Znam

    Ma sjedi još tren i bez nas će svanuti,
    zagrli me i onda možeš krenuti,
    bar sjedi još tren, ovo ti moram kazati,
    ne krivim te i ja te neću mrziti.

    Jer nebo sve vidi, sve zna
    i možda ćeš jednom ko ja nekom reči …

    Znam i ti mi odlaziš,
    znam ni ti me ne voliš,
    nema tu budimo samo dobri drugovi,
    nema toga nakon ljubavi.

    Ma sjedi jos tren, ništa ti neću tražiti
    i ne boj se, ne, više ti neću smetati,
    al’ sjedi još tren, ovo ti moram kazati,
    ne krivim te i ja te neću mrziti.
    Jer nebo sve vidi, sve zna
    i možda ćeš jednom ko ja nekom reči …

    Znam i ti mi odlaziš,
    znam ni ti me ne voliš,
    nema tu budimo samo dobri drugovi,
    nema toga nakon ljubavi.

  39. zogca said

    Prva liga si, Web, prva.😉

  40. webmaher said

    Hvala😉

  41. zogca said

    Kdo bi si mislil, da je vse to mogoče? Ko ti bo kdaj dolgčas, lahko dava gor še malo od Brene in Merlina. Ampak res, ko ti bo dolgčas.

  42. webmaher said

    Sploh ni problema, če bi bil danes zdrav, bi mi bilo zdaj dolgčas😆

  43. zogca said

    Če jaz ne bi prejokala dan, bi mi bilo zdaj dolgčas.😆

  44. vlatka said

    žogca,

    prav liga si!!

    Sem mislila, da sem staromodna, če poslušam dobre stare fosile. Ki sem jih
    že večkrat videla v živo, kakašnih 30 let nazaj. Zdaj pa vidim, da le nisem za v staro kanto 😀 😀

  45. vlatka said

    Webmaher,

    tebe pa tudi jaz pogrešam.

    Žogca, sorči, a Web, kot ga ti imenuješ, je tudi meni zlezel pod kožo 🙂

  46. zogca said

    Kakšna stara kanta. Popolnoma si v trendu, res.😉

    Zdaj pa vidim, da le nisem za v staro kanto.

  47. zogca said

    Ko ga pogrešaš, ga najdeš pri Žogci.😉 Web je rad pri Žogci.😉

    Webmaher,

    tebe pa tudi jaz pogrešam.

  48. Artemis said

    Problem je le v tem, da nas lahko dohiti tudi kot obžalovanje, ne le izpolnitev.

    Usodi se ne moremo izogniti, pa če ji se še tako izogibamo.

  49. vlatka said

    žogca,

    kaj naj rečem?

    Še enkrat ponovim: prva liga si.

    Zdaj sem brala malo med komentarji.

    Vesela sem, da sem te spoznala.

    Lupčka zate. 🙂

  50. zogca said

    Oja. Ampak če človek že mora obžalovati, potem je bolje, da obžaluje nekaj, kar je naredil in ne nekaj, česar ni. Raje obžalujem, da mi je spodletelo, kot da bi obžalovala, da nisem niti poskusila.

    Problem je le v tem, da nas lahko dohiti tudi kot obžalovanje, ne le izpolnitev.

  51. zogca said

    Enako.

    Sicer pa se zelo trudim, da ne bi izpadla iz prve lige in šla v drugo.😉

    Še enkrat ponovim: prva liga si.

    Vesela sem, da sem te spoznala.

  52. vlatka said

    žogca,

    saj sem ti (včaraj) obljubila, da bom redni gost.

    Pri tebi je vedno veselo in zanimivo.

    Če vidim tu še Weba, pa toliko bolj. No, pa tudi Johna sem vedno vesela, čeprav je le pri tebi. 😀 😀

    žogca, sem ti kdaj rekla, da te štimam? Nisem. No. zdaj veš.

  53. vlatka said

    žogca,

    ni se ti treba truditi. Ti boš vedno prva liga!!

  54. zogca said

    Ne, pa tudi ne razumem, kaj to pomeni. Pod štimati nekoga si predstavljam, da moški štima žensko v postelji. Ker pa ti nisi moški in ker to vem, da midve ne seksava, mi ni jasno. Ali pa seksava?:mrgreen: Ups, tako zasebno zadevo mi rajše šibni na mejl.

    žogca, sem ti kdaj rekla, da te štimam? Nisem. No. zdaj veš.

  55. zogca said

    Na vsake kvatre kdaj je treba tudi kakšen gol dati v mrežo. :mrgreen:

    Ti boš vedno prva liga!!

  56. vlatka said

    žogca,

    štimati pomeni imeti rad. Ne bom zlezla s tabo v posteljo, a se tudi kot ženska tega ne bi branila 😉😉😛😛 , čeprav bi samo ajale. 😀 😀

  57. vlatka said

    žogca,

    ti stalno zabijaš gole.

  58. zogca said

    A, razumem. Štimati = imeti rad, okej.

    Gole??? Veš, kje je moj problem? Da si zelo rada zabijem tudi kakšen avtogol.

  59. zogca said

    Jaz sem z ženskami tudi bolj za ajanje.😉

    Moškim pa ne pustim ajat.😉

    Čeprav bi samo ajale.

  60. Artemis said

    Oja. Ampak če človek že mora obžalovati, potem je bolje, da obžaluje nekaj, kar je naredil in ne nekaj, česar ni. Raje obžalujem, da mi je spodletelo, kot da bi obžalovala, da nisem niti poskusila.

    Ja, čeprav je včasih strah tako močan, da se človek težko izvije iz njega.

    Prijatelj se je razšel s punco. Več let skupaj, ljubezen je, privlačnost je, manjkal je le njegov pogum, da se odloči za poroko ali družino, kakor koli to imenuješ. Punca je naposled obupala in ga pustila. Njemu se je sesul svet, bil je povsem na tleh, ampak je bil tako prizadet, da niti pomislil ni, da bi poskušal zvezo rešiti, kar bi mu sicer brez večjih težav uspelo še kakšno leto pozneje, ker ga je imela vedno rada, samo takšnega stanja, kot je bilo, ni mogla več prenašati.
    Čez nekaj let sta se spet srečala. Vse je bilo tako, kot nekoč, ampak spet je obstajal problem – oba sta poročena. Zanjo sicer ne vem, zanj pa vem, da trpi in se še predobro zaveda, kakšno napako je naredil, ko se je na vrat na nos poročil z drugo, ki je sicer super, samo prava ne.

  61. Artemis said

    No ja, na tem področju pa obstaja kar nekaj specialistov😕

    Veš, kje je moj problem? Da si zelo rada zabijem tudi kakšen avtogol.

  62. zogca said

    Jaz zelo ne bi rada, da se to zgodi nama. In mi šesti čut pravi, da bi se oziroma se bo, če se nad zadevo zdaj obupa. Zato jaz nisem in ne bom.

    Je pa zgodba, ki si jo napisala, v bistvu zelo tragična, čeprav se navidez ni zgodila nobena tragedija.

    Prijatelj se je razšel s punco. Več let skupaj, ljubezen je, privlačnost je, manjkal je le njegov pogum, da se odloči za poroko ali družino, kakor koli to imenuješ. Punca je naposled obupala in ga pustila. Njemu se je sesul svet, bil je povsem na tleh, ampak je bil tako prizadet, da niti pomislil ni, da bi poskušal zvezo rešiti, kar bi mu sicer brez večjih težav uspelo še kakšno leto pozneje, ker ga je imela vedno rada, samo takšnega stanja, kot je bilo, ni mogla več prenašati.
    Čez nekaj let sta se spet srečala. Vse je bilo tako, kot nekoč, ampak spet je obstajal problem – oba sta poročena. Zanjo sicer ne vem, zanj pa vem, da trpi in se še predobro zaveda, kakšno napako je naredil, ko se je na vrat na nos poročil z drugo, ki je sicer super, samo prava ne.

  63. zogca said

    Ti tudi znaš???

    Veš, kaj mene najpogosteje odnese? Nepotrpežljivost. Glede tega sem sicer zadnje mesece precej napredovala, ampak še vedno se moram kdaj zavestno zadržati. Jaz sem bila včasih tako neučakana, da ti ne znam povedati.

    No ja, na tem področju pa obstaja kar nekaj specialistov.

  64. Artemis said

    Včasih sem imela jezik daljši od pameti, pa sem kar povedala, kar sem imela na umu, ko sem se poskušala izvleči, pa sem se običajno še dodatno potunkala. Potem pa sem doktorirala iz stavka: “Molk je zlato” in zdaj je bolje.

    Veš, kaj mene najpogosteje odnese? Nepotrpežljivost. Glede tega sem sicer zadnje mesece precej napredovala, ampak še vedno se moram kdaj zavestno zadržati. Jaz sem bila včasih tako neučakana, da ti ne znam povedati.

  65. vlatka said

    žogca,

    če te oni ne bo zasnubil, te bom pa jaz. :mrgreen: 👿 Ziher je s tabo lepo ajat in ne ajat. 😀 😀

  66. Artemis said

    Ja, to je težko že opazovati, kaj šele živeti, ko nimaš druge možnosti, kot da racionaliziraš svoje življenje in si dopoveduješ, da je o.k. In si človek res ne želi, da bi resnična čustva zamenjal za prehodna in jih podcenil, povrh pa še skočil v zakon, ne da bi prej počistil s preteklostjo.

    Je pa zgodba, ki si jo napisala, v bistvu zelo tragična, čeprav se navidez ni zgodila nobena tragedija.

  67. zogca said

    Veš, kako zelo sem se jaz danes morala ugrizniti v jezik ali bolje v prste, da se nisem šla pičkit po forumu. Zelo, zelo, zelo. Ampak hej, če bi se šla pičkit, potem bi kar naenkrat bila midva kriva pol na pol. Kar pomeni, da bi ob prvem srečanju z njim bila kriva jaz. Tako pa ne morem biti kriva za nič, ker niam nič z ničemer. Čeprav bom tako ali tako kriva, po defaultu, dokler se mu ne odprejo oče, kakšnega prijatelja pravzaprav ima.

    “Molk je zlato” in zdaj je bolje.

  68. zogca said

    Bom pa jaz njega.😉

    Ni mi pod častjo.

    Če te oni ne bo zasnubil, te bom pa jaz.

  69. zogca said

    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

    Ziher je s tabo lepo ajat in ne ajat.

  70. zogca said

    Eni bi po pameti, eni bi tako, kot se zdi bolj prav in potem se zgodi to. Če bi se iskreno povprašali o tistem, kaj čutijo in zakaj to čutijo, se to ne bi zgodilo. In če bi potem sledili srcu. Ampak najprej ga moraš hoteti poslušati, da mu lahko slediš. Če greš pa po tistem, da bo novo tako ali tako boljše, ker bo lažje … Avtogol in hud.

    Ja, to je težko že opazovati, kaj šele živeti, ko nimaš druge možnosti, kot da racionaliziraš svoje življenje in si dopoveduješ, da je o.k. In si človek res ne želi, da bi resnična čustva zamenjal za prehodna in jih podcenil, povrh pa še skočil v zakon, ne da bi prej počistil s preteklostjo.

  71. Artemis said

    Zakaj pa ga on tako zelo potrebuje, da je zanj pripravljen žrtvovati ljubezen, prenašati, da mu ureja življenjemu, in mu vse slepo verjeti? Saj smo prijateljem vsi vdani in lojalni, tudi ko grešijo, nismo pa nekritični in slepi.

    Čeprav bom tako ali tako kriva, po defaultu, dokler se mu ne odprejo oče, kakšnega prijatelja pravzaprav ima.

  72. Artemis said

    Ja, to je res. Saj je podzavestno ves čas vedel, da dela napako, ampak se ni mogel ustaviti. In zdaj živi tako, kot si je izbral. Žal. Čeprav priznam, da mi je načeloma veliko bolj žal njegove žene, ker nima od njega toliko, kolikor bi imela, če bi jo imel res rad.

    Če bi se iskreno povprašali o tistem, kaj čutijo in zakaj to čutijo, se to ne bi zgodilo. In če bi potem sledili srcu.

  73. zogca said

    Potrebuje ga za NIČ. Princ bi dlje prišel brez Primoža kot z njim, Primož pa ima brez princa bolj slab domet. Zakaj? Ker on sploh ne opazi oziroma noče opaziti, kaj mu ta tipson dela. Če bi zadevo videl, kot je videna od strani, pa ne samo z moje strani, verjemi, tega ne bi dovolil. On si noče priznati, noče si, pa noče. Mah, mu je bilo po tisti zdrahi, ko je Primož razkril, s kom je Žogca hodila, sem videla, da na nek način čuti, vidi, mu je jasno, ampak ne pa zares. Pa je bilo jasno, da pravi prijatelj tega nikoli ne bi naredil. Dobesedno ga je prodal za burek. Tisto štalo je naredil zato, ker je mislim, da bo izpadel lep v očeh MON-ovk, saj vem, ker je napisal, da bodo mene sovražile, njega pa častile, če bodo vedele, zakaj me napada. In je jasno napisal, da to dela proti volji svojega prijatelja, ampak da to ni pomembno, da je pomembno samo to, kaj si MON-ovke mislijo o njem, o Primožu.

    Veš, kako rečejo Srbi? Slep kad progleda, daleko vidi. Ali v prevodu, ko slep spregleda, vidi zelo daleč.

    Zakaj pa ga on tako zelo potrebuje, da je zanj pripravljen žrtvovati ljubezen, prenašati, da mu ureja življenjemu, in mu vse slepo verjeti? Saj smo prijateljem vsi vdani in lojalni, tudi ko grešijo, nismo pa nekritični in slepi.

  74. zogca said

    V bistvu sta dve življenji zafurani. Ne, štiri. Samo zato, ker nekdo ni poslušal, kaj mu je govorilo srce.

    Ja, to je res. Saj je podzavestno ves čas vedel, da dela napako, ampak se ni mogel ustaviti. In zdaj živi tako, kot si je izbral. Žal. Čeprav priznam, da mi je načeloma veliko bolj žal njegove žene, ker nima od njega toliko, kolikor bi imela, če bi jo imel res rad.

  75. zogca said

    Ups, pa še otroci zraven. Torej več kot štiri. Tudi otroci to čudijo, da med starši ni tiste prave ljubezni.

  76. vlatka said

    žogca,

    **68**

    tako se govori.

    Pa ja smo mi pince tiste, ki odločamo 😀 😀

  77. vlatka said

    ups…

    punce 😉

  78. vlatka said

    žogca,

    morda še poskusiva. Ajat.

    A ne vem, če bi ratalo. Prej bi: ne ajat. Ker bi čvekali. 😀 😀

  79. zogca said

    Jaz težko zaprem usta.:mrgreen:

    Ker bi čvekali.

  80. Artemis said

    Ja, ampak ko si prizadet in te je strah, da boš prizadet še bolj, če se izkaže, da tisti drugi ne čuti več isto kot ti, težko ločiš med resničnimi čustvi in prividom, ki ga kroji razum. Takrat se v bistvu samo braniš pred novo prizadetostjo in bežiš, namesto da bi se soočil z bolečino. On bi jo lahko poklical, ampak je ni, ker se je ona odločila in je to bilo zanj to. Nikoli pa ni pametno iti naprej, preden bolečina ne popusti in ne začneš spet malo jasneje zaznavati sebe in drugega, kar je v prvi fazi skoraj nemogoče.

    V bistvu sta dve življenji zafurani. Ne, štiri. Samo zato, ker nekdo ni poslušal, kaj mu je govorilo srce.

  81. zogca said

    Tega se jaz zelo zavedam. Pa so se razni norčevali iz mene na forumu, pa pisali, naj si čim prej najdem novega deca in podobno. Nope, pot v skoraj farantirano katastrofo.

    Nikoli pa ni pametno iti naprej, preden bolečina ne popusti in ne začneš spet malo jasneje zaznavati sebe in drugega, kar je v prvi fazi skoraj nemogoče.

  82. zogca said

    Ali še huje, kot je mene princ zapustil zato, ker se je bal, da se bova čez pet let tako ali tako ločila.

    Takrat se v bistvu samo braniš pred novo prizadetostjo in bežiš, namesto da bi se soočil z bolečino.

  83. vlatka said

    žogca,

    verjamem. A bi ti prepustila besede, z veseljem. 🙂

  84. vlatka said

    žogca,

    grem nina nana.

    Lepo je bilo pri tebi. 🙂🙂

    Pa še Weba sem srečala 😉 😀 😀

  85. zogca said

    Jaz grem pa prej še malo Bolji život gledat. Tako lepše spim.😉

  86. Artemis said

    Ampak ljudje jo pogosto izberejo, ker je na videz lažja, kot biti sam in zdržati vso tisto bolečino, za nekatere pa je trpeti zaradi neke ljubezni povrh še sramotno. Ob tem pa prebolevanje vsak gleda skozi svoje oči – za nekoga je veliko, če en mesec ne pozabi na razhod, nekdo rabi mesece, da sploh začne zaznavat, kaj se mu je zgodilo. Prvi in drugi primerek se bosta težko sporazumela, kateri ima prav in si dajala nasvete.

    Tega se jaz zelo zavedam. Pa so se razni norčevali iz mene na forumu, pa pisali, naj si čim prej najdem novega deca in podobno. Nope, pot v skoraj farantirano katastrofo.

  87. zogca said

    Verjemi, dokler se mi ni to zgodilo to s princem, mi ni bilo jasno, kako se ljudje ne poberejo v enem mesecu, res ne. Celo dokazi o tem obstajajo na ljubezenskem forumu, kjer sem to pisala. Mah, potem pa sem jih dobila po kepi big time. Vse za nazaj.

  88. Artemis said

    Ja, dokler ne doživiš, ne veš.

  89. Artemis said

    Zdaj pa v posteljo. Lahko noč.

  90. zogca said

    Lahko noč, lepo pančaj.

  91. zogca said

    To, kar sem včeraj napisala, da se ne bom pustila. Ne, je to močnejše od mene. Nisem mogla zaspati do jutra. Ko sem se zbudila, sem se počutila … Kot takrat … Kot prej … Totalno sem cmizdrava.

    Uh, Žogca, žal mi je, da te je tisti Lolek spet uspel sprovocirati.

  92. zogca said

    Četudi se v temi nisem hotela oglasiti, ker se bo na koncu s prstom kazalo name, sem vseeno se. Ker so bile napisane stvari …

    Re: a naredimo forum ZA SAMSKE, KI SI ŽELIJO DRUŽBE?
    Napisal: ne razumem
    Datum: 19.04.2009 10:39

    Tega pa ne razumem, zato bom vprašala:

    “Fant srednjih 30 leta” – pa prijatelj zanj išče dekle.

    Ali ta fant sploh ve, da zanj ti Primož iščeš dekle tukaj na forumu? Če ve, potem je s tem fantom nekaj narobe.

    Če pa fant tega ne ve, potem je Primož s taboj NEKAJ HUDO NAROBE!

    Res bi želela to razumeti, zato pričakujem odgovor.

    Re: a naredimo forum ZA SAMSKE, KI SI ŽELIJO DRUŽBE?
    Napisal: Natečaj
    Datum: 19.04.2009 12:21

    A je to natečaj, se prijaviš in sodeluješ, na koncu pa zmaga najboljši ponudnik? Ups, ponudnica …
    Kdo pa odloča o zmagovalki? Tisti, ki je objavil razpis, ali fant, ki je glavna nagrada?

    Re: a naredimo forum ZA SAMSKE, KI SI ŽELIJO DRUŽBE?
    Napisal: bivša punca tistega, ki ga ponujajo
    Datum: 19.04.2009 12:56

    Kot bivša punca mladega gospoda, ki ga Primož tukaj ponuja po principu anything goes (zanj je vse dobro, samo, da je poštena, tako je napisal), ti lahko povem, da bo Primož naredil vse, da bo uničil vsako zvezo, ki mu ne bo ustrezala, tako da … Je pa to, kar tukaj počne Primož moja najboljša prijateljica označila kot do konca patološko. In ne samo to, tudi do konca pokvarjeno, kajti Primož se zelo dobro zaveda, da bom to prebrala tudi jaz, ki za tem fantom še danes jočem in ki ga imam najraje na svetu. Sicer pa ta fant ni noben luzer, kot ste ga zgoraj nekateri opisali, in si lahko sam najde punco, če to želi. Tudi mene je našel sam. Ampak žal ima on nekoga, ki je hujši od vsake žene, ki je hujši od vsake mame, ki hujši od vsega na tem svetu in ta nekdo se je pač znova odločil, da mu znova ureja življenje.

    Odkar pa sem včeraj prebrala, kako mojo največjo ljubezen tukaj ponuja kot ta zadnjega bednika, ki bo tako ali tako vzel vsako, ker od življenja nima nič, me je zvilo. Hvala Primožu, ki očitno misli, da mi v življenju ni prizadejal že dovolj gorja. V zadnjem letu sem pretočila ocean solz in več kot pol jih je bilo zaradi Primoža, njegovega izživljanja nad menoj in nenehnih spletk, ki se jih je šel. Sicer pa ne bi dala roke v ogenj, da tega ni naredil, da ne bi mene sprovociral, da se takole odzovem in potem znova s prostom kazal name, češ, glej jo, vidiš, kakšna je.

  93. zogca said

    Zvilo me je. Ob enih bi morala biti pri starših, jaz pa doma jokam, bruham in driskam in sploh ne morem verjeti, da ta človek ni v stanju nehati. Ampak ga je šel na forumu, za katerega ve, da ga berem, ponujati katerikoli ženski, brez zahtev, da je le poštena. Ne vem, ali njegova pokvarjenost in spletkarstvo sploh imata kje mejo.

  94. zogca said

    Vse to, kako sem se jaz pobrala in spravila v red, je Primož uničil z enim zamahom roke. In ne prvič. Če mu je imel namen iskati punco, bi mu jo lahko kjerkoli, ker, prepričana sem, pozna veliko število ljudi. Ne, je moral na MON-u, je moral meni na očeh. Da me bo ja zvilo. Res, kot sem že večkrat napisala, upam, da nekje je Bog in da bo Primož enkrat to svojo zlobo fejst plačal.

  95. zogca said

    Spet sem nazaj v tistem svojem peklu nemira in solza. Ne morem verjeti, da je en človek lahko tako povarjen. Vem, da hodi na moj blog ob delavnikih, vem. Vem, da bere, da ga imam še vedno rada. In potem gre na forum, za katerega ve, da ga berem, pisati tole.

    Re: a naredimo forum ZA SAMSKE, KI SI ŽELIJO DRUŽBE?
    Napisal: Primož
    Datum: 16.04.2009 16:33

    Jaz imam enega prijatelja, ki išče deklico ali tudi mamico z otrokom.

    Želje, samo da je poštena in bi rada z nekom delila preostanek življenja.

    Ta fant, ne pije, ne kadi, je preskrbljen, srednja 30 leta, ne morem rečt, da je deloholik, samo veliko dela, saj je to tudi ena redkih stvari, ki jih ima.

    Ni playboy, je pa če ga ocenim kot moški, v redu človek. Vizualnosti nočem ocenjevati.
    Torej vse zainteresirane, se mi javite na mail, pa vam bom posredoval podatke. Če ti ni všeč ni nič narobe, ampak tako lahko vsaj kaj nastane iz tega, drugače pa nikoli nič in samo sedimo v sobi in čakamo, pa na forumih jokamo, da ni nobenega nobene.

    No le pogumno, pri meni je vaš podatek anonimen, to upam, da veste.

    Primož

    In vse to bo na koncu znova izpadlo tako, da bo on blazno dober, velik dobrodelnež, ki mu sploh ni jasno, kaj je takšnega naredil, jaz pa sem si tako ali tako sama kriva, da me to še vedno prizadene, češ, kdo mi je kriv, tako ali tako sem ga bila že dolžna preboleti. Mogoče res, ampak to ne spremeni Primoževe pokvarjenosti. Ker to je pa prav pokvarjeno.

  96. zogca said

    Vidim, da se pogovarjam sama s seboj, ampak nič hudega, ker mi je tako hudo, da ne zdržim. Saj bi sicer koga poklicala, ampak bo pogovor predolg, jaz bi že zdavnaj morala biti pri starših na prazničnem kosilu. Pa jim tako objokana ne morem pred oči. Potem pa, ko bom prišla, bodo seveda upravičeno vpili name, ker toliko zamujam. Kaj sem jaz tako hudega v življenju naredila, da mi mora metati tono soli na rano, kaj? Če je že mislil, da mu mora iskati punco, jaz sem prepričana, da si jo princ komot najde sam, mar to res mora biti meni na očeh? Ali pa nalašč provocira, prav nalašč? Kar se sicer bere kot teorija zarote, ampak ko bi vi vedeli, kaj vse je ta človek meni že naredil, tudi to ni tako nemogoče.

  97. maxi said

    A to je pisal na MON?

  98. zogca said

    Na MON-u ga ponuja. Na MON-u. Zbira ponudbe “deklic in mamic z otroki”.

  99. zogca said

    Vem, da me ne bi smelo boleti, vem. V bistvu bi bila morala biti vesela, ker zdaj bi se pa princu že skorajda lahko odprle oči, s kakšnim spletkarošem ima opravka, ampak vseeno …

    Si videla, kaj je včeraj napisala Artemis???

  100. zogca said

    To je včeraj napisala Artemis.

    Sem pa opazila eno zanimivost – Primož je svoj post objavil uro in pol zatem, ko si ti na blogu razlagala o jasnovidkinih napovedih. A tudi on verjame v vedeževanje in astrologijo?

    Napisal: Primož
    Datum: 16.04.2009 16:33

    April 16, 2009 at 3:03 pm
    Ne, nobena od teh dveh ni nič povedala, kaj se bo tistega dne zgodilo. Tista prva, torej jasnovidka, mi je, ko sem stokala, da bom umrla od hudega, rekla, naj dam mir, ker se bo tega in tega dne vse obrnilo na bolje. Ker je to ona rekla novembra, ta datum pa je poleti (natančnega dne ne bom napisala, ker lahko tole bere princ in bo šel takrat nalašč na Kitajsko), sem ji rekla, da bom do takrat ckrnila. Enako pa je ta datum opisala astrologinja, da bo potem vse lepše in boljše. Hkrati pa je pozneje, ko je imela v rokah še njegovo karto, pač povedala, da se tega dne tudi prekrijeva v neki točki v partnerski hiši.

    Usoda bo pa že naredila tako, kot je prav. Jaz še vedno najgloblje verjamem, da je on moja sorodna dušica, jaz pa njegova.

  101. Artemis said

    Pomiri se, Žogca. Jaz sem prepričana, da se je nekaj zgodilo, zaradi česar je Primož ravno zdaj začutil potrebo, da mora poseči vmes in te malo omajati v tvoji veri. Tista odgovora zgoraj, ki si ju kopirala, pa kažeta na Primoževo omejenost, ne na Prinčevo.

  102. zogca said

    Vem. Pa veš, kaj se bo zdaj zgodilo? Primož bo videl, kaj sem napisala in bo seveda TAKOJ POGRABIL. In se začel kregati z menoj na forumu, česa dva meseci ni počel, ker je dobil prepoved, da bi se izživljal nad menoj na forumu. In v končni fori, če bi me direktno provociral na forumu, bi bilo tudi princu jasno, da to počne namerno. Tako pa bo … Poglej jo, nihče ji ni nič hotel, ona pa zdaj tukaj nori. Jaz povsem nedolžen, napaden z njene strani …

    In spet bom jaz prasica. Zato, ker me je to prizadel. Pa čeprav je on, ko je to pisal, zelo dobro vedel, da me bo. Vedel je, ni dvoma o tem, da je vedel.

    Pomiri se, Žogca. Jaz sem prepričana, da se je nekaj zgodilo, zaradi česar je Primož ravno zdaj začutil potrebo, da mora poseči vmes in te malo omajati v tvoji veri. Tista odgovora zgoraj, ki si ju kopirala, pa kažeta na Primoževo omejenost, ne na Prinčevo.

  103. zogca said

    Primoža sicer med vikendi ponavadi sploh ni na MON-u. Jaz to vem. Veš, da vem, pol leta je brisal vsako moje sporočilo. Včeraj in danes pa visi gor non stop, na vsake dve uri se prijavi. Samo čaka, kdaj se bo začel fajt.

  104. Artemis said

    Nehaj odgovarjati v tisti temi, tudi zato, ker v njej sodelujejo ženske, ki jim je Primožev post povsem naraven in si od njega nekaj obetajo, zato boš kot bivše dekle potegnila krajšo. Primož pa bo tudi izkoristil vsak tvoj korak v levo ali desno, da naredi iz tebe obsedenko, na Princa pa ne gre računati, da bo stal za tabo.

  105. zogca said

    Moj prvi stik s Primožem oziroma prvo, kar mi je napisal, ko je vedel, čigava punca sem, je bilo “ga pa zapusti, če ti kaj ni prav” in takojšen napad v smislu, da si partnerja ne bi smeli lastiti (jaz si ga tako ali tako mislim) in ne vem kakšne kolobocije mi je še pisal. Pa saj je vse že na forumu. To je bil moj prvi stik.

    Ko je po naključju dobil mojo telefonsko številko, zaradi prevezave, me je začel klicariti in težiti s politiko, kaj jaz pišem na Političnem čveku. Večkrat me je klical in mi govoril, da sem ekstremistka. Dan po prvem takšen klicu je tudi princ začel s tem, da sem ekstremistka. Princa ni vprašal, ali sme klicati njegovo punco, kar klical je. Govoril mu je, naj si najde kakšno bolj podobno sebi, vem, ker mi je povedal, sam Primož. Ko sva se razšla, je vpil nanj, da kako mi dovoli, da mu na koncu sporočila napišem lupčka. Drl se je nanj kot na psa, ko je izvedel, da mi je prišel dvakrat popravljat računalnik. Da je zmešan, da je nor, da ne bi smel. Mene je napadal zaradi enega kabla, za katerega sem rekla, da sem ga vrgla v smeti, pa ga seveda nisem. Da to, da nisem vrgla kabla v smeti, dokazuje, da meni ne gre zaupati. Je hotel, da sem jaz prasica, ki meče prinčeve stvari v smeti. In iz tega kabla je naredil zdraho na kubik. Naredil je na stotine zdrah, lovil me je po forumu, se fajtal z menoj, da je princu lahko pokazal, da je mene res treba blokirati. In na koncu, tega na blog nisem nikoli napisala, je celo mojo najboljšo prijateljico zvlekel na kavo in ji je rekel, da je mene princ prijavil na policijo, ker pišem na MON-u, oni pa so mi to prepovedali. Ni mene princ nikamor prijavil, ker če bi me, bi verjetno v teh petih mesecih policija potrkala na moja vrata. Same spletke, spletka do spletke. Res, to, kar ta človek počne, ni normalno.

  106. zogca said

    Ne, saj jaz sem napisala tisto in ne mislim več pisati. Seveda, zna Primož zdaj napisati nekaj, s čimer mi bo zgnetel srce in mi ga razsul na prafaktorje, to vem. Princu pa ni treba, da se potegne zame, zase bi se moral.

    Nehaj odgovarjati v tisti temi, tudi zato, ker v njej sodelujejo ženske, ki jim je Primožev post povsem naraven in si od njega nekaj obetajo, zato boš kot bivše dekle potegnila krajšo. Primož pa bo tudi izkoristil vsak tvoj korak v levo ali desno, da naredi iz tebe obsedenko, na Princa pa ne gre računati, da bo stal za tabo.

  107. zogca said

    Pa kaj sem jaz blentava in je normalno, da se tako na forumu ponuja prijatelja, 35 let starega moškega, ki si lahko sam najde žensko?

  108. Artemis said

    Ampak to počne, ker se ti vsakič znova pustiš sprovocirati in reagiraš natančno tako, kot on to pričakuje. Šele tvoja reakcija mu da zalet, brez nje ne bi imel nikakršnega veselja.
    Čeprav, vse to, kar se dogaja, je prav neverjetno za ljudi okoli 35 leta.

  109. zogca said

    Prinčeva najhujša napaka je Primož, to jaz lahko podpišem.

    Tista odgovora zgoraj, ki si ju kopirala, pa kažeta na Primoževo omejenost, ne na Prinčevo.

  110. zogca said

    Seveda. In vedno po istem principu. Poglej, kaj počne, poglej, kaj dela takšna ženska. Jaz nisem nič hotel, niti pomislil nisem na to. Kje pa, daleč od tega. Klati se mi po blogu non stop, ampak ko bo treba pa to zadevo opravičiti, bo rekel, da niti pomislil ni na to, da s svojim pisanjem meni prizadeja bolečino.

    Ampak to počne, ker se ti vsakič znova pustiš sprovocirati in reagiraš natančno tako, kot on to pričakuje. Šele tvoja reakcija mu da zalet, brez nje ne bi imel nikakršnega veselja.

  111. zogca said

    Katastrofa. Meni česa takšnega še ni bilo dano doživeti. Mi je pa nekdo, ki Primoža pozna, rekel, da je on kot petleten fantek, ki meče kamenčke v steklo, meče, meče, meče, dokler stekla ne razbije. Potem pa …

    Jaz pa odreagiram. Vsaj se trudim, da ne bi. Pa saj je bil dva meseca čisti mir, ker ni smel drezati vame, ampak hej, zdaj se je domislil pa tega. Da v resnici meni ni nič napisal, kaj se zdaj razburjam?

    Čeprav, vse to, kar se dogaja, je prav neverjetno za ljudi okoli 35 leta.

  112. Artemis said

    Ampak s Primožem bo moral Princ opraviti sam. Ker je to, kar je v postu napisala Ne razumem, v bistvu res.

    Prinčeva najhujša napaka je Primož, to jaz lahko podpišem.

  113. zogca said

    Ne, ne bo, ker na koncu bo izpadlo “poglej jo, vidiš, kakšna je.” Jaz nisem nič kriv, jaz si niti misliti nisem mogel …

    Ampak s Primožem bo moral Princ opraviti sam. Ker je to, kar je v postu napisala Ne razumem, v bistvu res.

  114. zogca said

    Odpovedala sem kosilo. Ne morem staršem pred oči takšna.

  115. zogca said

    Je prišel tudi Primož na blog, lepo. Brat, kakšno zdraho je naredil. Jaz pa samo ne vem, ali tudi jaz lahko pošljem ponudbo.😉

  116. […] kolikor ste danes prvič na Žogcinem blogu, si oglejte tudi reportaže s koncertov Novih fosilov, Lepe Brene in Dina Merlina ali pa video posnetke s prej omenjenih koncertov. Naslednji teden grem […]

Leave a Reply

 
