Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Žogca in Jovanka postajata pravi žurerki!

Posted by zogca na april 17, 2009

91 Responses to “Žogca in Jovanka postajata pravi žurerki!”

  1. zogca said

    Dopoldne šibam po vstopnici, potem pa zvečer žuuur. Novi fosili!!! Nimate pojma, kako zelo se veselim.😉

  2. webmaher said

    Bolje žurantki kot žirantki😉
    Žogca 20 maja maš pa Depeche Mode u Beogradu…me boš povela sa sobom😆

  3. zogca said

    Ne vem, če se bom jaz takrat uspela odkotaliti do Beograda. Pa tudi vstopnice nimam. Kakor vidiš, jaz takšne stvari urejam zadnji dan.

  4. webmaher said

    Če se ne motim bo na prostem torej vstopnic zmanjkati skoraj more ne…je pa res malo daleč😆

  5. zogca said

    Bom preverila, kako je s tem koncertom, ker prav nič ne vem. Zmanjka pa tako ali tako lahko vsega. Daleč? Kakor sem vzame. Nekaj časa sem bila večkrat na leto tam in takrat se mi je zdelo blizu. Zdaj nisem bila že nekaj časa in se mi zdi daleč. Pa v bistvu ni. Zvečer se ob desetih usedeš na avtobus in ob pol šestih si v Beogradu. Če imaš srečo, celo noč prespiš.

  6. zogca said

    Novi fosili – Još te volim

    (Beogradska arena 2008)

    Hej, da mi je znati gdje si sad,
    dala bih sve na svijetu, zlato moje.
    Sve nebeske suze padaju,
    u svakoj kapi vidim oči tvoje.

    Ne, nikad nećes saznati
    što osječam dok slušam naše ploče,
    a tu u meni ima prkosa
    za sto pedeset godina samoće.
    Ti nisi moj, ne, više nisi moj.

    A još te volim, volim,
    ne mogu bez tebe, i ti to znaš,
    samo mi se ne vraćaš.

    A još te volim, volim, volim,
    kao prvog dana, i ti to znaš,
    samo mi se ne vračaš.

  7. vlatka said

    žogca,

    no, taka si mi še najbolj všeč: ko žiuraš 😀 😀

  8. zogca said

    Juuup! Midve z Jovanko sva si bili usojeni, to tako ali tako verjamem. Vsi, ki naju še niso videli skupaj, so veliko zamudili.😉

  9. vlatka said

    žogca,

    upam, da mi vaju bo uspelo videti skupaj.

    ja, verjemem, da sta si usojeni.

    Verjetno sta bili v enem prejšnjih življen mož in žena, vsaj jaz tako vidim.

  10. zogca said

    Jovanka zdaj sicer spi, zato ne morem napisati, ampak to je prav noro, kako sva se midve takoj imeli tako zelo radi. Ko sva se prvič videli, ni bilo nič tistega, da gre za nekoga, ki pa ga pravzaprav ne poznaš, ampak je bila takoj komplet moja, jaz pa njega. Res. Velika ljubezen.

    Če zdaj še malo obrnem na hec, če je ona Jovanka, sem bila jaz mogoče v prejšnjem življenju Tito. :mrgreen: Ne, ne bo šlo, sem se jaz rodila, preden je Tito umrl.

  11. vlatka said

    žogca,

    me veseli, da sta se zaštekali.
    Jaz sem spoznala dve taki meni podobni dušici. In obe imam zelo rada rada.

  12. zogca said

    Aha.

    Jutri zvečer pa dobite poročilo s koncerta. Do tedaj bom verjetno nalimala še kakšnih več deset linkov, saj veš, priprave morajo biti. Čeprav znam Fosile napamet.

  13. vlatka said

    žogca,

    bom prišla pogledat.

    Zdaj te moram na moji lestvici dati pod zaporedno št. 6, da ne pozabim nate.

    Lepo mi bodi.

    Objemčka za lahko noč.

  14. zogca said

    Lahko noč!

  15. vlatka said

    žogca,

    najprej sem te dala pod 6, potem spremenila in te pustila prvo od spodj navzgor. Z tiskanimi črkami, da vem, kam moram vsaki dan pogledat.

    Lahko noč.

  16. trnovčanka said

    U se bosta imeli fino🙂 Tudi jaz postajam žurerka, ker grem danes spet ven. Z mojo drago prijateljico. Sicer na bolj umirjeno varianto, ampak bo prav luštno.

    Dobro jutro. Čakam Lynxa da prilepi kakšno pesmico v stilu.

  17. zogca said

    Da se malo oglasim na blogu, ko mi ravno slučajno pet minut dela mednarodni promet in lahko odprem kakšno neslovensko spletno stran.😉

  18. zogca said

    In še ena pesmica za dobro jutro!!!

    Seveda Fosili. Danes poslušam samo Fosile.

    Vstopnici že imam!!!

    Novi fosili – Najdraže moje

    Ako te izgubim, najdraže moje,
    utopit će se zvijezde u valima tuge.
    Ako te izgubim, ako jednom odeš,
    nikada više ljubavi druge, najdraže moje.

    Ako te izgubim jednoga dana,
    ugasnuti će sunce i nastat će tama.
    Da ne vidi nitko, ni ptice, ni ljudi
    kad odem zauvijek, kad zauvijek odem,
    najdraže moje.

    Najdraže moje, najdraže moje, najdraže moje,
    nikada više ljubavi nove, najdraže moje.

    Tama će odnijet sve želje i snove, najdraže moje.

  19. zogca said

    In še novice današnjega petkovega dne!!!

    Vlada pripravlja teren za “razlastitev” tajkunov in kadrovske menjave v NLB

    http://www.dnevnik.si/poslovni_dnevnik/1042260122

    Višje sodišče: Odpoved policista, ki naj bi grozil Janezu Janši, je neupravičena

    http://www.dnevnik.si/novice/slovenija/1042260215

    Davčno “davljenje”: Teksas je nezadovoljen z Barackom Obamo, zato razmišlja o odceptivi

    http://www.dnevnik.si/novice/svet/1042260230

    Osmerčki zvezde resničnostnega šova?

    http://24ur.com/novice/svet/osmercki-zvezde-resnicnostnega-sova.html

    Na Hrvaškem je več volivcev kot prebivalcev

    http://www.rtvslo.si/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=2&c_id=197608

    Je Angelina noseča ali samska?

    http://www.rtvslo.si/zabava/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=2&c_id=40175

    Dolgo, vroče poletje?

    http://24ur.com/novice/slovenija/dolgo-vroce-poletje.html

  20. trnovčanka said

    Meni je pa tale všeč: http://www.youtube.com/watch?v=ofxm_VLHOVM

    Ta je pa za Zogco: http://www.youtube.com/watch?v=xbGQ_YKOBTU

  21. zogca said

    Meni je tudi Šuti moj dječače plavi všeč, ampak je ne morem tako doživeti, ker nikoli nisem imela nobenega blondinca.😉 Nočas umiru stare ljubavi pa … Ne, sem proti umiranju.

  22. zogca said

    Ta pesmica pa ni zame. ❗ Ker Žogca pa ni pridna. ❗

    Novi fosili – Dobre djevojke

  23. trnovčanka said

    Ta je zame. Ker sem zelo pridna. Pospravljam:mrgreen:

  24. trnovčanka said

    Jaz sem imela enega blondinca, pa bi bila bolj vesela, če ga ne bi nikoli imela.

  25. zogca said

    Eden moj je imel svetlejše lase, tisti bosansko-slovensko zmešan. Verjetno je bil svetlejši del bosanski, ker ta pravi Bosanci so svetli. Jaz imam rada moške temnih las. Pa visoke. Z grobimi potezami obraza.

  26. zogca said

    Novi fosili – Milena

  27. trnovčanka said

    Milena je krasen komad. Tudi jaz imam rajši temnejše moške. Tale moj blondinec je bil itak napaka v sistemu😉

  28. zogca said

    Na pesmico jaz odlepim!!!

    Novi fosili – Kad vas molim

    Nemojte vezu prekidati,
    teško se dobija broj,
    znam da sad spava, da se budi u pet,
    sve to znam, pa bio je moj …

    Nemojte vezu prekidati,
    imam još dinar il dva,
    znam da je glupo, da sam dosadna već,
    sve to znam, ali trebam ga ja.

    O, kad vas molim,
    znam da je odavno sve iza nas,
    kad vas molim,
    samo jednom da čujem mu glas.
    kad vas molim,

    dugo sam čekala red, imam još samo dinar il dva
    znam da je kasno, al zovite ga, o, kad vas molim …

  29. trnovčanka said

    Milena me noro spominja na otroštvo, vožnje z očetom v avtu in njegove kasete, posnete z miksom pesmi iz radia. Bela stoenka in bruhanje na vsakih 20 km. Good times🙂

  30. zogca said

    Enako, samo da so bile te kasete moje.😉

    Milena me noro spominja na otroštvo, vožnje z očetom v avtu in njegove kasete.

  31. zogca said

    Aja, stoenko smo imeli pa samo dve leti, rumeno.

  32. zogca said

    Ta pesem je pa zame vrhunec ljubezni, ampak čisti vrhunec!!!

    Novi fosili – Nebeske kočije

    Ni Bog ne prašta sve
    i prstom kazuje
    ko dalje ne može
    i koga odnose nebeske kočije.

    Ja molim za tebe
    sa neba anđele
    da ne dolaze,
    da zaustave nebeske kočije.

    Ako treba ja ću poći
    mjesto tebe ove noći,
    da te spasim
    da te sačuvam.

    I do Boga i do neba
    i još više ako treba,
    samo da te meni ostave
    nebeske kočije.

  33. zogca said

    Ob tej pesmici pa vedno jokam, ampak še danes nisem ziher, o čem pravzaprav govori. Nekako pa se mi je vedno zdelo, da jo poje ostarelim staršem. Ne potegne mi na ljubezensko zaradi tistega na začetku. Me spomni na vas, kjer je zrastla moja mama, na hišo dedka in babice, tam sem jo poslušala, tega se dobro spomnim.

    Novi fosili – Samo mi se javi

  34. zogca said

    Novi fosili – Sjeti se

  35. zogca said

    Novi Fosili – Čuješ li me, je l’ ti drago?

    Duge dane, duge noći,
    sve jeseni i sve zime,
    samo tvoje ime zovem,
    čuješ li me, čuješ li me?

    Tebe sanjam ispočetka,
    radi tebe tražim rime,
    samo tvoje ime zovem,
    čuješ li me, čuješ li me?

    Čuješ li me, je l’ ti drago,
    što me mučiš, što te nema,

    oluja se strašna sprema,
    sto me mučiš, što te nema,
    čuješ li me, je l’ ti drago?

    Čuješ li me, je l’ ti drago,
    što mi tvoja ljubav treba

    poput sunca, poput neba,
    što mi tvoja ljubav treba,
    čuješ li me, je l’ ti drago?

    Nepovratno vrijeme bježi,
    pokrit ce me ove plime,
    dok ja tvoje ime zovem,
    čuješ li me, čuješ li me?

  36. John said

    Nothing compares 2 u…

  37. John said

    Wish You Were Here!

  38. zogca said

    Zaradi te pesmice pa Spider joka, zato jo mora preskočiti.

    Žogca lahko posluša, ker že zelo dolgo ni nič jokala.😉

    Nothing compares 2 u…

  39. zogca said

    Jaz si tebe večkrat zaželim na blogu.😉

    Večkrat vprašam, kje je John.

    Wish You Were Here!

  40. John said

    Narcotic

    Tale je pa samo za Spiderja… 😉

    Let’s spin… :mrgreen:

  41. John said

    Hmmm… pravzaprav sta obe skladbici namenjeni Žogci!😉

    Rdeča nit pa ostajajo Novi fosili. Jasno. Drži kot pribito. Čeprav bi se lahko preimenovali v Stare fosile.

  42. zogca said

    To pesem sem pa dolgo iskala.

    Tako je torej naslov? Hmmmm.

    Izjemno hvaležna. Škoda, da sem nuna in ne morem pokazati, kako zelo. :mrgreen:

  43. zogca said

    :mrgreen:

    Čeprav bi se lahko preimenovali v Stare fosile.

  44. zogca said

    Vmes mora biti še kaj drugega, ker niso vsi feni Fosilov.

    Rdeča nit pa ostajajo Novi fosili. Jasno.

  45. John said

    “Would I Lie To You”

    Večkrat vprašam, kje je John.

    J. pozorno spremlja dogajanje! Kolikor mu čas dopušča. Ponoči pa J. spi. To je ravno takrat ko je Ž. najbolj aktivna.😉

  46. zogca said

    Potem vidiš, da sprašujem po tebi?

    J. pozorno spremlja dogajanje!

  47. zogca said

    Kakor kdaj. Če se čez dan ne naprezam pretirano, potem komot zdržim do dveh. Pa med vikendom seveda, do treh, štirih, če želiš. So pa dnevi, ko …

    Sicer imam pa noč zelo rada in mi je včasih res škoda, da bi spala.

    Ponoči pa J. spi. To je ravno takrat ko je Ž. najbolj aktivna.

  48. John said

    Sometimes I wish I were an angel
    Sometimes I wish I were you…

    An Angel

  49. John said

    Potem vidiš, da sprašujem po tebi?

    Glede na količino pisanja čisto vsega ne utegnem prebrati.🙂 Ker potem lahko pol dneva kar temu namenim. Se pa trudim…

  50. zogca said

    To pesmico sem imela pa jaz tako zelo rada. Čeprav je v tistih časih bilo čisto nekul in nefrajersko poslušati Kelly Family.😉

    An Angel

  51. John said

    Meni zelo ljuba skladbica. Pa izvajalka tudi.😉

    Black velvet

  52. zogca said

    Meni gre, če berem sproti.

    Če se zgodi, da preskočim eno celo dopoldne ali eno celo popoldne in večer, potem se pa niti ne mučim. Ker too much in samo preletim. Če izpustim kaj pomembnega, me že kdo opozori.

    Glede na količino pisanja čisto vsega ne utegnem prebrati.

  53. zogca said

    Zdaj mi bo pa prišlo. 😮

    Ta komad sem v sedmem razredu poslušala non stop.

    Meni zelo ljuba skladbica. Pa izvajalka tudi.

    Black velvet

  54. zogca said

    Je kdo za ples???

    Novi fosili – Ja sam za ples

  55. Tana said

    Je kdo za ples???

    Novi fosili – Ja sam za ples

    Se spomnim, ko smo enkrat žurali in je bila na tapeti pesem od fosilov E, moj Saša, gdje je sada ljubav naša…Ne vem zakaj točno smo takrat navijali to pesem in seveda zraven prepevali (beri: drli kot norci). In spomnim se, da smo vsi prisegali, da bomo naše otroke poimenovali Sašo, Saša…

    Pa še ena, mislim, da jo še nisi prilepla.

    Sicer pa z Jovanko uživajta!!!

  56. zogca said

    Ne, nisem. Nikog nema da mu kažem, tako lepa pesem.

    Sva mi se duša zatalasa,
    od tvog glasa zatreperih,
    kao breza,
    od riječi niježnih,
    riječi vrelih.

    I kad napuste tvoje ruke
    daleke slušalico telefona,
    odzvanjaće u srcu
    riječi poput jeke.

    I nikog nema da mu kažem
    da ne mogu, ne mogu više
    dane samoće da tkam,
    i nikog nema, jer nema tebe,
    a tako mnogo, tako mnogo,
    bih mogla da ti dam …

    Pa še ena, mislim, da jo še nisi prilepla.

  57. zogca said

    Če ne bi živela v Sloveniji, bi fantku dala ime Saša. Mi je všeč. Saša, pa tudi Jaša. Ampak v Sloveniji je Saša žensko ime.

    In spomnim se, da smo vsi prisegali, da bomo naše otroke poimenovali Sašo, Saša…

  58. Tana said

    Ampak v Sloveniji je Saša žensko ime.

    Če bi jaz imela hčerko, bi bila sigurno Saša.

    Moji znanci, oba Slovenca, imata sina, ki mu je ime Sašo. Pa nista bila takrat zraven na žuru, ha, ha,…

  59. zogca said

    Vidiš? Sašo mi pa ni všeč.

  60. zogca said

    Tega malega Miška sem pa kot otrok oboževala.😉

    Novi fosili – Mali Ćiro

  61. Artemis said

    Čeprav je dan za Nove fosile – Scorpions, Still Loving You

  62. zogca said

    Dan je za žur!!!

    Čeprav je dan za Nove fosile.

  63. Artemis said

    Uživajta! Pa še ena, ki je bolj v duhu Novih fosilov. Ampak za Žogco ne velja.😉

    Đurđica Barlović – Dalje moram sama

  64. zogca said

    Ne, ker mene mora nekdo pred spanjem božati po ritki.😉

    Veš, da te pesmi ne poznam? Zelo je lepa.

    Ampak za Žogco ne velja.

  65. Artemis said

    Nikoli ni bila uspešnica, čeprav je res lepa in bi to lahko postala, ampak sama očitno ni bila tako opazna kot z Novimi fosili. Sicer nisem poznavalka ne nje ne Fosilov, ampak njihove uspešnice vsaj poznam, od nje pa samo to pesem.

    Veš, da te pesmi ne poznam? Zelo je lepa.

  66. zogca said

    Zdaj sem malo brskala in …

    Đurđica Barlović – Osjećam to

    Ta bi lahko bila zame!!!!!!!!!!!!!

    Himna, moja himna.😉

  67. zogca said

    Oja, odločila sem se, nova himna.😉

  68. Artemis said

    Nova himna? Zdaj pa takoj na Prešerca in jo odpet.🙂

    Pa še dve nežurerski in ne novofosilski – ampak jaz sem še vedno fenica Azre in EKV.

    Azra – Kao juče

    Ekatarina Velika – Ti si sav moj bol

  69. zogca said

    To je pa najljubši komad ene moje beograjske prijateljice. Ona je totalno fenica, meni pa njihova glasba nekako ne sede. Ta komad mi je še nekako, drugo pa … Ne vem zakaj, ampak težki so mi.

    Ekatarina Velika – Ti si sav moj bol

  70. Artemis said

    Se mi zdi, da je pri EKV malo takšnih, ki bi jim bil bend pogojno všeš – ali so jim totalno zamorjeni ali pa so jim totalno všeč. Na sredini jih je zelo malo. Ti si sav moj bol pa je res ena njihovih najbolj “normalnih” pesmi, vse ostale te že iritirajo, če ti niso všeč.

    To je pa najljubši komad ene moje beograjske prijateljice. Ona je totalno fenica, meni pa njihova glasba nekako ne sede. Ta komad mi je še nekako, drugo pa … Ne vem zakaj, ampak težki so mi.

  71. zogca said

    Oja, sem jaz že bežala iz njene sobe.😉 Enkrat sem bil cel teden pri njej in ko je začela z EKV, sem šla kar raje malo v dnevno sobo debatirat z njeno mamo.

    Vse ostale te že iritirajo, če ti niso všeč.

  72. Artemis said

    Hahaha, vem, EKV so odlični za mučenje ljudi.😉 Pa še ena žurerska od Azre, ta te pa ne bi smela zamoriti.😉

    AZRA-fa,fa,fa

    Oja, sem jaz že bežala iz njene sobe. Enkrat sem bil cel teden pri njej in ko je začela z EKV, sem šla kar raje malo v dnevno sobo debatirat z njeno mamo.

  73. John said

    Meni je EKV všeč. Res pa moraš biti v primernem duševnem stanju, da jih lahko kakovostno poslušaš. Pa ne prepogosto.😉

    AZRA so mi tudi čisto kul. Čeprav bi moral zadnji zlog zgornje pesmice biti “la” in ne “fa”. No, samo to so pa že detaljli.

  74. Artemis said

    Naslov sem kar prekopirala z YT in sploh nisem pogledala, ali je pravilen. Sorry.

    AZRA so mi tudi čisto kul. Čeprav bi moral zadnji zlog zgornje pesmice biti “la” in ne “fa”. No, samo to so pa že detaljli.

    Da EKV ni za vsak dan, pa priznam.

  75. John said

    Če bi zdaj imel na voljo dve izbiri npr. Nove fosile in Elemental, ki imajo menda danes tudi koncert v Orto kljubu, potem bi se odločil za slednje.😉

    Iz Dana U Dan

  76. Tana said

    Žogca žurira in tukaj je popoln mrk. Ker je dolgčas grem spančkat.
    Lahko noč Žogcin blog.

  77. zogca said

    Žogca is back.😉

  78. vlatka said

    žogca,

    tale John se mi zdi sumljiv 😀 😀

  79. zogca said

    Si “zavohala”, da se mi John dopade, kaj?

  80. vlatka said

    žogca,

    pa ne samo tebi, tudi meni postaja všeč 😀 😀

  81. zogca said

    Ooooooooooooo ….

    Kje je John???

  82. vlatka said

    žogca,

    ne vem…., po moje samo opazuje, pa nič ne reče 😀 😀

  83. zogca said

    Ponavadi se on kar javi. Sicer lahko samo opazuje in jaz tega ne vem, ampak … Po moje mora biti lušten in meni všečen.😉

  84. vlatka said

    žogca,

    če je meni, je zagotovo tudi tebi. Saj veš, da imam jaz dobre antene 😀

  85. zogca said

    Hura za tvoje antene.😉

  86. vlatka said

    žogca,

    😀 😀

  87. cvetice said

    Tko to pjeva…mozda mi netko zna molim napisati

    Ja samo u tebe vjerujem,ako me ostaviš biču izgubljen,ma pusti to što ljudi govore,ma oni nemogu bez ljubomore,bez ljubomore…Vrlo mi je dobra pjesma.

  88. zogca said

    Žao mi je, ali ne znam.

  89. lynx said

    Ja samo u tebe vjerujem,ako me ostaviš biču izgubljen,ma pusti to što ljudi govore,ma oni nemogu bez ljubomore,bez ljubomore…Vrlo mi je dobra pjesma.

    Youtube je navrgel : Jer Ti Ljubiš Drugoga-Arsen & Mladen Burnać

  90. lynx said

    Pravzaprav je bil Google in ne Youtube.

  91. lynx said

    To pa je Youtube:

    Ne vem če je prava.

Leave a Reply

 
