Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Vse bolj strmo pada!

Posted by zogca na april 16, 2009

KRIVULJA SMO

Vse je samo krivulja, vse, kar traja,
se giblje, kar živi, krivulja, ujeta
v privlačno silo našega planeta,
je vzpon, je vzlet, ki pada. Ki zahaja.

Zdaj s trdim padcem zruši se pred nami,
zdaj težka od svetlobe se usloči,
ne zlomi se, ne pade, v temni noči
le utrne se, okrušek med zvezdami.

Krivulja smo, ki pod nebo se vzpenja
in je kot polna ustnica, v poljub
napeta, kot rdeči vrisk življenja.

In smo krivulja, tudi ko iznenada
obstane in potem v naš črni obup
samo še pada. Vse bolj strmo pada.

Ciril Zlobec

197 Responses to “Vse bolj strmo pada!”

  1. maxi said

    Hmm…tudi tale Cirilova pesem mi je všeč…

    Za (optimistično) jutro…

    http://www.mojvideo.com/video-se-je-cas/79ce5c8da826f7be2a1a

  2. Tana said

    Za vse zaljubljene

    http://www.mojvideo.com/video-moja-ljubezen-zanj/353961ef84a202612ef1

    za lepo jutro in še lepši dan.

  3. zogca said

    Moto današnjega dne je: Komaj čakam, da bo popoldne in grem lahko spat.😉

  4. Tana said

    Moto današnjega dne je: Komaj čakam, da bo popoldne in grem lahko spat.😉

    Kaj pa danes ne bo dnevnih novic? Me prav firbec matra, kaj nam boš danes pripravila.

  5. zogca said

    Bo, bo, brez skrbi.

  6. Spider said

    Detektivka Zogca, danes zvecer drži pesti.Poskusil bom se zadnji trik, da jo prepričam.

    Pri njej je vedno palil humorno-navihan na videz brezskrben podton.

    To je še zadnja šansa.

  7. zogca said

    Torej, novice današnjega dne!!!

    Po Ljubljani lomasti medved

    http://24ur.com/novice/slovenija/po-ljubljani-lomasti-medved.html

    Otroci niso Bradovi

    http://24ur.com/ekskluziv/tuja-scena/otroci-niso-bradovi.html

    Janez Janša: “Vlada se ukvarja s številnimi temami, ki na volitvah sploh niso bile omenjene”

    http://www.dnevnik.si/novice/aktualne_zgodbe/1042259763

    Vlada tudi o vračilu nagrade, izplačane Marjanu Kramarju

    http://www.siol.net/gospodarstvo/2009/04/vlada_o_vracilu_nagrade_izplacane_marjanu_kramarju.aspx

    Komisija za človekove pravice o prikritih grobiščih

    http://www.siol.net/slovenija/novice/2009/04/komisija_za_clovekove_pravice_o_prikritih_grobiscih.aspx

    Vladni predlog glede vinjet ostaja

    http://www.rtvslo.si/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=1&c_id=197514

  8. zogca said

    Bom!!!

    Detektivka Zogca, danes zvecer drži pesti.

  9. Tana said

    Torej, novice današnjega dne!!!

    Jaz pa dodajam še eno

    http://24ur.com/ekskluziv/erotika/ste-ze-poskusili-virtualni-seks.html

    Ste že?

  10. zogca said

    Nisem. Je kdo?

    Ste že?

  11. zogca said

    Kaj pa fotka? Je kdo ujel simboliko? Vsaj jaz sem si jo tako razlagala. Kako si jo vi?

    Hmm…tudi tale Cirilova pesem mi je všeč…

  12. webmaher said

    aha Žogca zelo domiselni čeveljčki-kaj pa praviš na te šolenčke

  13. Spider said

    Mojster.

  14. webmaher said

    Vele-mojster, ampak samo zaradi tega ker ga je naša Žogca ubogala:mrgreen:
    Hvala Žogca:mrgreen:

  15. zogca said

    Ne lajkam jih.

    aha Žogca zelo domiselni čeveljčki-kaj pa praviš na te šolenčke

  16. zogca said

    Žogca samo še zeha.

  17. webmaher said

    Žogca lahko noč, se beremo pozno zvečer, lepo se spoči ne matraj se več, razen če maš kaj super nujnega😉

  18. zogca said

    To si pa ti malo nenavadno predstavljaš. Veste, kaj, danes se pa jaz ne bi matrala, se vidimo jutri. 😆 Si pa res faca. Oddelati moram svoje, potem grem pa lahko domov spat. Pijem kapučino.😉

  19. webmaher said

    čaki mal a nisi ti zdej doma😯

  20. zogca said

    Ne.

  21. webmaher said

    :schock: :schock: :schock: grem za pet minut v horizontalo …
    pa šefico mi lepo pozdravi, tut jaz bi imel tako pa četudi je včasih mal tečna😆

  22. webmaher said

    😯😯😯 … grem za pet minut v horizontalo …
    pa šefico mi lepo pozdravi, tut jaz bi imel tako pa četudi je včasih mal tečna 😆

  23. zogca said

    Moja šefinja ni tečna. Jaz jo imam rada, zelo rada. Mene bi zadnje leto dni komot in upravičeno vsak dan vsaj enkrat nadrla, ampak me ne. Pozdravim ti jo lahko, dam ti je pa ne.😉 Je moja.😉

  24. webmaher said

    imam te na sumu😆
    no lepo jo pozdravi😉

  25. zogca said

    Misliš, da sem jaz šefinja? Ne, nisem. Tam, kjer bi jaz šefovala, bi šlo vse v maloro, o tem si lahko prepričan. Jaz še sebe nisem sposobna spraviti v red, kaj šele, da bi v red spravljala koga drugega. Tako da – tvoji sumi so zelo napačni.

  26. Tana said

    Nisem. Je kdo?

    Ste že?

    Ja, sem bila lani na dekliščini moje prijateljice in nam je ena od udeleženk pripravila presenečenje. Punce smo bile čisto mimo, ker kaj takega pa ja ni mogoče… Tako da nismo se šle čisto pravega sexa (vsaj z naše strani ne), smo pa gledale tipa na drugi strani, ki … Je bilo toliko heca na ta račun. Smo se dogovorile, da bo potrebno to ponovit. Sedaj pa čakamo, kdaj bo zopet katera imela dekliščino, ha, ha… Pa nekako ni in ni.

    Kaj pa fotka? Je kdo ujel simboliko? Vsaj jaz sem si jo tako razlagala. Kako si jo vi?

    Jaz ne. In moram priznati, da čisto ne razumem povezave med pesmico in fotko.

  27. zogca said

    Okej. Poročna obleka. Lepi beli čevlji. Potem pa umazana luža. V smislu – od tam naprej gre vse navzdol. In ker smo krivulja in ker gre vse navzdol … Nekako tako sem jaz to povezala. Da je poroka vrhunec in potem …

    Jaz ne. In moram priznati, da čisto ne razumem povezave med pesmico in fotko.

  28. zogca said

    To bi gledala tudi jaz.😉 Ampak tega jaz nimam za virtulni seks, samo za opazovanje masturbacije. Jaz se takoj javim za gledat.😉

    smo pa gledale tipa na drugi strani, ki …

  29. webmaher said

    packi, ajd uživejta, pridem več kasno😆
    Žogca ti pa merki, da ne bo Maxi ljubosumna, če že nisi sama svoja šefica:mrgreen:

  30. zogca said

    Maxi razume, da moram delati in zaslužiti plačo.😉

  31. Tana said

    Jaz se takoj javim za gledat.😉

    To se lahko gleda samo na dekliščini … tako, da … priložnost še vsekakor bo (vsaj s tvoje strani).

    Da je poroka vrhunec in potem …

    Ampak ni nujno, da gre po poroki vse navzdol. Daleč od tega.

  32. zogca said

    Kako samo na dekliščini, a drugače pa nihče noče pokazati? Ne, saj tisto s sliko je bila samo ena od možnih prispodob. Vem, da ni nujno, da gre navzdol. Jaz upam, da bo šlo pri meni navzgor.

  33. Tana said

    Kako samo na dekliščini, a drugače pa nihče noče pokazati?

    Ta, ki nam je pripravila to presenečenje je rekla, da naslednjič zopet, vendar samo na dekliščini.

    Sedaj pa čakamo, kdaj bo zopet katera imela dekliščino, ha, ha… Pa nekako ni in ni.

    Jaz upam, da bo šlo pri meni navzgor.

    Sem prepričana Žogca, da bo šlo samo navzgor. Že zato, ker si tako pozitivna oseba.

  34. zogca said

    Če bom seveda imela ta pravega. Če pa ta pravega ne bo, se pa tako ali tako ne mislim poročati.

  35. John said

    Če bom seveda imela ta pravega. Če pa ta pravega ne bo, se pa tako ali tako ne mislim poročati.

    😯 Ž., kaj nisi omenjala zvezd, pa kart, pa kako se bo princ vrnil… Zdaj pa računaš celo z možnostjo:”če pa ta pravega ne bo“. Preveč “če-jev” v enem stavku.
    😉

  36. zogca said

    Ne pustim se motiti. Takole bom napisala, potem pa nočem pisati o tem, ker bom vse pokvarila in se bodo zvezde zarotile proti meni. Najprej mi jasnodvidka povedala datum in moškega opisala v nulo. Moškega, ki bi lahko bil princ, lahko bi mu pa bil samo tako zelo podoben. Pa ji nisem čisto verjela. Potem mi je pa par mesecev pozneje astrologinja, ki nič ni vedela o ničemer, rekla, naj si zapomnim ta datum in je bil isti datum. Glede na to, da se oni dve ne poznata, je to precejšnje naključje, kajne? In zanimivo, da se točno tega dne, ko sem ji dala še njegov rojstni datum in uro, moja in prinčeva karta pokrijeta, Venera se pokrije v isti točki in sicer v partnerski hiši. Je lahko vse skupaj tudi strašansko naključje, ampak najverjetneje pa ni. Če je na astrološki karti do zdaj vse bilo prav, smo gledale tudi za nazaj, ne vem, zakaj ne bi bilo tudi za naprej. Kakorkoli že, čas bo pokazal. Jaz verjamem v usodo in usoda bo stvari že naredila tako, kot morajo biti.

    Meni je lepo živeti, ko verjamem v to, zato se ne bom pustila motiti. Če moram izbirati med srečno in nesrečno Žogco, imam srečno raje, tako da …

  37. Lynx said

    Okej. Poročna obleka. Lepi beli čevlji. Potem pa umazana luža. V smislu – od tam naprej gre vse navzdol. In ker smo krivulja in ker gre vse navzdol … Nekako tako sem jaz to povezala. Da je poroka vrhunec in potem …

    Sem uganil, pa si me prehitela z odgovorom.

    Dober dan:

  38. zogca said

    Mah, kako ti vedno zadeneš, res!!!

  39. John said

    Lepo. Globoka vera veje iz napisanega.
    Samo še nekaj me zanima, potem pa pustiva, da zvezde opravijo svoje.
    Govoriš o nekem datumu. Ne morem razbrati, za kateri datum tukaj gre? Datum ponovega srečanja z princem ali kaj drugega? In kam časovno je ta datum umeščen? Naslednji mesec? Konec leta? Čez 10 let?

    Brez skrbi. Usoda bo res naredila tako kot mora biti.

  40. zogca said

    Ne, nobena od teh dveh ni nič povedala, kaj se bo tistega dne zgodilo. Tista prva, torej jasnovidka, mi je, ko sem stokala, da bom umrla od hudega, rekla, naj dam mir, ker se bo tega in tega dne vse obrnilo na bolje. Ker je to ona rekla novembra, ta datum pa je poleti (natančnega dne ne bom napisala, ker lahko tole bere princ in bo šel takrat nalašč na Kitajsko), sem ji rekla, da bom do takrat ckrnila. Enako pa je ta datum opisala astrologinja, da bo potem vse lepše in boljše. Hkrati pa je pozneje, ko je imela v rokah še njegovo karto, pač povedala, da se tega dne tudi prekrijeva v neki točki v partnerski hiši.

    Usoda bo pa že naredila tako, kot je prav. Jaz še vedno najgloblje verjamem, da je on moja sorodna dušica, jaz pa njegova.

  41. Janis said

    Potem mi je pa par mesecev pozneje astrologinja, ki nič ni vedela o ničemer, rekla, naj si zapomnim ta datum in je bil isti datum.

    Ma, če ti astrologija pomaga, ti nočem čisto kompletno kvarit veselja. Povem ti pa, da da tole najbrž ni tako veliko naključje, da ga ne bi znal pojasnit pogled v kakšno splošno uporabljano astrološko bukvo v tem poklicu.

    Zate je edini razlog, da princa hočeš in se oklepaš žalovanja, pač to, da si še zmeraj zaljubljena vanj. Vsi racionalni razlogi ti pa kvečjemu govorijo, da je bil razhod daleč najboljše, kar se ti je zgodilo. In včasih je treba poslušati tudi pamet.

  42. Jazz said

    😦 Člouk vas en mal pusti,pa takoj iztirite.

    Dajmo poeziji krila…

  43. John said

    No, saj tudi nobena od obeh astologinj ne ve, kaj se bo zgodilo.😉
    Obstaja pa Datum. Nekje poleti se bo torej “dogajalo”. To me je v bistvu zanimalo. Niti ne precizen datum, ker potem bo “princ” res emigriral v tujino za krajši čas, če bo vedel za datum, ko se mu bo nekaj “hudega” zgodilo.

    Lepo je, da imaš tako prepričanje.🙂
    Zdaj bi pa še zelo rad vedel, kako pa kaj temu tvojemu “princu” tiktakak. Misli on podobno? Ali on še zdaj ne ve, da bo tako mislil?

    Bom pa spremljal čez celo poletje tja do jeseni razplet dogodkov. Če bo treba še dlje.
    😉

  44. zogca said

    Pliz!!!

    ti nočem čisto kompletno kvarit veselja.

  45. zogca said

    Trenutno se ukvarjam s šibo božjo.

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,5406683
    😉

  46. zogca said

    Saj jo.😉

    In včasih je treba poslušati tudi pamet.

  47. Janis said

    Ne, ne bom ti kvarila veselja, zato ne bom več o tej temi. Moje mnenje itak poznaš, tupit ti ga pa ne mislim, to ne bi bilo lepo od mene😉

    Tista šiba božja je pa sick. Sicer pa ne dvomim, da si vsi trije, ta ženska, njen mož in njegova bivša, kar zaslužjo drug drugega.

  48. zogca said

    Nalašč, da me zajebe. :mrgreen: Hecam se.

    ker potem bo “princ” res emigriral v tujino za krajši čas

  49. Spider said

    Danes zvečer bo Spiderjeva usoda kar se tiče skrivnostne deklice znana…

  50. zogca said

    Če sem jaz razumela njeno pisanje, je ta ženska njej dve leti grenila življenje s tem, da si je zmišljevala, da je noseča s svojim možem, ki je bil njen ljubimec, in zaradi tega se on ni mogel ločiti. Ne vpraša pa se seveda ta, ki se danes nad celo zadevo naslaja, kako je mogoče, da ga je žena sploh lahko nategovala dve leti, da je noseča. Torej je on veselo dve leti seksal z ženo, čeprav je govoril, da se ločuje. Mislim, če on sploh ne bi seksal z njo, ga ne bi mogla nategovati, da je noseča. Mi je pa zanimivo, da se ženska ne vpraša, kako bo šiba božja treščila njenega zdaj moža, prej pa poročenega ljubimca.

    Tista šiba božja je pa sick. Sicer pa ne dvomim, da si vsi trije, ta ženska, njen mož in njegova bivša, kar zaslužjo drug drugega.

  51. zogca said

    Pa tudi ne bi dala roke v ogenj, da on s to ženo ni otroka delal načrtno, ko pa je ugotovil, da ima hude težave s plodnostjo, je pa raje stavil na ljubico. Za en takšen primer sem že slišala, ko so dobesedno imeli tekmovanje, katera bo prej zanosila, od tiste bo potem moški. Za bruhat. Se mi zdi veliko bolj dostojanstveno iti v spermsko banko, ampak res.

  52. Janis said

    Na njenem mestu bi malo pogledala po žepih tega zvestega možička:mrgreen:

  53. zogca said

    Mehiška limonada.

    Bom pa spremljal čez celo poletje tja do jeseni razplet dogodkov.

  54. zogca said

    Poročaj.

    To je pa še ena mehiška limonada.😉

    Danes zvečer bo Spiderjeva usoda kar se tiče skrivnostne deklice znana…

  55. zogca said

    Takšen, ki je varal prvo ženo in to dve leti … Jaz takšnemu nikoli ne bi zaupala, da mene ne bo.

    Na njenem mestu bi malo pogledala po žepih tega zvestega možička.

  56. zogca said

    Glavna atrakcija dneva pa je bil na MON-u tako ali tako medved.😉

  57. Janis said

    Pa tudi ne bi dala roke v ogenj, da on s to ženo ni otroka delal načrtno, ko pa je ugotovil, da ima hude težave s plodnostjo, je pa raje stavil na ljubico. Za en takšen primer sem že slišala, ko so dobesedno imeli tekmovanje, katera bo prej zanosila, od tiste bo potem moški.

    No, najbolj cinična varianta je pa to, da je neploden v resnici moški, ki mu je ljubica podatknila otroka drugega moškega, on pa čisto vesel in napihnjen meče krivdo na bivšo ženo😀

    Spider, čestitam za podum, sedaj se pa samo dobro zdrži in ne pozabit na humor😉

  58. zogca said

    Ups, ups, ups. To bi pa potem bila tista šiba božja šeb za moža. Čeprav, bivša žena ima težave in mora na umetno, torej to ni najbolj logično, da je krivec on.

    No, najbolj cinična varianta je pa to, da je neploden v resnici moški, ki mu je ljubica podatknila otroka drugega moškega, on pa čisto vesel in napihnjen meče krivdo na bivšo ženo.

  59. Janis said

    Ups, ups, ups. To bi pa potem bila tista šiba božja šeb za moža. Čeprav, bivša žena ima težave in mora na umetno, torej to ni najbolj logično, da je krivec on.

    No, tega pa ne veš, če ima bivša žena težave. Prvič jih ima lahko komot njen novi partner. Drugič jih ima lahko komot oba, ker obojestranska neplodnost sploh ni redek pojav. In tretjič, če bi bila jaz ljubica, ki je nekomu podatknila tujega otroka, bi se tudi zelo potrudila, da bi moj mož “izvedel”, da gre njegova bivša na umetno oploditev, pa če je res ali ne.

  60. zogca said

    Stvari se dogajajo še naprej.😉 Pojdi brat. Nekatere ne razumejo oziroma pravijo, da si mi domišljamo vse to varanje.

  61. Lynx said

    ker potem bo “princ” res emigriral v tujino za krajši čas

    Nalašč, da me zajebe. Hecam se.

    Usodi ne more ubežati, če se skrije na Marsu ne samo na Kitajski.

    Danes zvečer bo Spiderjeva usoda kar se tiče skrivnostne deklice znana…

    Kaj pa tukaj kažejo zvezde?

  62. zogca said

    :mrgreen:

    Usodi ne more ubežati, če se skrije na Marsu ne samo na Kitajski.

  63. zogca said

    Nič ne vem.

    Kaj pa tukaj kažejo zvezde?

  64. Janis said

  65. Janis said

    Nekatere ne razumejo oziroma pravijo, da si mi domišljamo vse to varanje.

    Če se jaz nazadnje poseksam z moškim dne tega in tega, mu lahko o nosečnosti lažem največ devet mesecev, če izvzamemo to, da ne vem, kateri bumbar ne bi pogruntal, da mora imeti nosečnica po določenem času trebuh. Če si dve leti izmišljuješ nosečnosti, si nazadnje seksala z njim okoli tri mesece nazaj. Tale tipo je kar lepo natepaval obe.

  66. zogca said

    Tako mislim tudi jaz.

    Tale tipo je kar lepo natepaval obe.

  67. Janis said

    Kaj pa tukaj kažejo zvezde?

    Jaz imam najrajši tiste zvezde, ki jih lahko gledam leže na hrbtu – sploh na zmenku😀

  68. zogca said

    Jaz pa tiste, ki jih vidim, ko me dobro …

  69. Janis said

    To ne šteje, ker niso prave😀

  70. zogca said

    Meni se kar zdijo.😉

  71. Lynx said

    Jaz imam najrajši tiste zvezde, ki jih lahko gledam leže na hrbtu – sploh na zmenku

    Te po moje kažejo da je noč. 🙂

  72. Janis said

    Sam ti jih že dolgo nisi videla:mrgreen: Moje s hrbta so dosegljive na vsako noč brez oblakov😉

  73. Spider said

    Ravnokar sem zvedel, da sem jutri vabljen na razgovor k svojemu morebitnemu novemu delodajalcu. Kot zgleda, bom namreč menjal job.

    Meni se pa res vse možno nagrmadi ob istem času.

  74. Janis said

    Spider, pomlad je, zdaj je čas za aktivnost😉

  75. zogca said

    To je vedno tako. In mogoče je celo dobro. Ker bi sicer doktorirarali na eni stvari brez potrebe.

    Meni se pa res vse možno nagrmadi ob istem času.

  76. zogca said

    Res je. Že zelo dolgo.

    Sam ti jih že dolgo nisi videla.

  77. Spider said

    Je bolje tako ja, drugače preveč časa porabim za travmiranje in sanjarjenje.

    Jaz itak nikoli nisem bil tip, ki bi sanjaril o neki ženski. To je vse skup zelo čudno.

  78. Lynx said

    Jaz itak nikoli nisem bil tip, ki bi sanjaril o neki ženski. To je vse skup zelo čudno.

    Je pa lepo. 🙂

    Žogca, ti kaj pove ime Tommy Lee Jones?

  79. zogca said

    Igral je v filmu, ki sem ga gledala najmanj 30 krat. Bi mi moralo imeti povedati še kaj?😉

    Žogca, ti kaj pove ime Tommy Lee Jones?

  80. Spider said

    Princeski sem poslal sms. Telefona ne dvigne. In zdaj čakam..

  81. zogca said

    Nam izdaš, kaj si napisal?

  82. Spider said

    Nič posebnega in kompliciranega, ker ona ne mara ne vem kako zapletenih misli. Napisal sem ji, da je moj načrt tak, da jaz pridem v LJ in jo peljem na kofe. In da njo vse skupaj stane samo urco njenega časa. Da bi bil časa, da dava stare zamere na standby in se obnašava, kot odrasla človeka. Da je najina zgodba preveč odštekana, da bi ostala nedorečena.

  83. zogca said

    V redu, odobravam.😉

  84. Spider said

    Ona je trmasta, a znotraj krhka in ranljiva. Bog ve, kaj si zdaj misli.

  85. zogca said

    Mah, v končni fazi je en kofe nič ne stane. Če je lahko tako dolgo debatirala s teboj, lahko pa tvega še to ena uro.

  86. Spider said

    Bojim se, da je njen nacionalni ponos preveč prizadet, ker sem napisal zadnjič v navalu jeze, naj si pač najde opankarja.

  87. Lynx said

    Igral je v filmu, ki sem ga gledala najmanj 30 krat. Bi mi moralo imeti povedati še kaj?

    Preblisk 😉

  88. zogca said

    Ti bom jaz dala preblisk.😆

    Preblisk.

  89. zogca said

    Joj, joj, joj.

    In te narodnostne opazke po eni strani in ti ponosi na drugi.

    Bojim se, da je njen nacionalni ponos preveč prizadet, ker sem napisal zadnjič v navalu jeze, naj si pač najde opankarja.

  90. Spider said

    Vem..:((((((

    Če me je pa razkurila, ko je rekla, da nisem tak kot južnjaki (mišljeno je bilo zaničevalno ).

  91. zogca said

    Ti ne smeš biti takoj užaljen. Njej pa tudi ne bi bilo treba klmfati takšnih bedarij.

  92. Spider said

    Ne vem, na vodi čutim, da je to konec in da se ne bo javila več.

  93. zogca said

    Ne vem, kaj naj ti rečem. Ne maram bežanja od težav, ne maram, da stvari ostanejo nedorečene. Če nič drugega, bi bilo prav, da se pogovorita in se razideta kot prijatelja.

  94. Spider said

    Naredil sem vse, kar je v moji moči. Ona se je odločila, kot se je, od nje ne bev ne mev. Morda v prihodnjih dneh, sej je čist v njenem stilu, da zvečer včasih ne registrira sms-a in odgovori naslednji dan.

  95. zogca said

    Mogoče pa niti ni videla sms-a. Meni se velikokrat zdi, da sploh ne vidim in ne slišim telefona tam v jakni ali torbici.

  96. Spider said

    Možno.

    Če ne drugega, jo bom vsaj videl, to že vem. Prišel bom k tebi na obisk, potem bom pa šel pred njen bolk in jo čakal 5 ur, če bo treba. Ko bo prišla, jo bom takoj spoznal.

  97. zogca said

    Mah, ja. Bova šla malo na kebab, pa kakšnega bova prižgala, spila kakšno kokakolo v pločevinki in pet ur bo mimo.😉

  98. Spider said

    Ok, se bova zmenila. Ta vikend mene ni, naslednja dva vikenda pa nje ni, po vsej verjetnosti (prazniki, pa to). Potem pa že lahko.

  99. zogca said

    Če si zdržal tako dolgo, boš pa še te tri vikende.

  100. Janis said

    Če me je pa razkurila, ko je rekla, da nisem tak kot južnjaki (mišljeno je bilo zaničevalno ).

    Kaj naj ti rečem, Spider – bodi dec. Ženske včasih praskajo, ampak nočejo hudega, samo hočejo, da moški opazi, da jih je prizadel. In praskanja ne vrašaj z udarcem.

    Dobrodošel v svetu, kjer je treba znat delat z ženskami, pravi moja kraljica😉

  101. zogca said

    Jaz z moškimi več ne znam.😦 Pa sem včasih znala.

  102. Janis said

    Seveda znaš.

  103. webmaher said

    trenutno ni potrebe Žogca, posveti se Maxi😆

  104. zogca said

    Vidiš, da najpomembnejšemu nisem kos.

    Seveda znaš.

  105. webmaher said

    uživej z Maxi do poletja potem bo itak spet tako kot mora biti aneda😉

  106. zogca said

    Maxi me zanemarja.😉

    posveti se Maxi

  107. webmaher said

    Maxi, na zagovor takoj, nema spavanja još😆

  108. zogca said

    Ima spavanja. Žogca gre spat.

    Še prej bom malo gledala JFK-ja. Lynx po blogu rajca deviško nedolžna dekleta, potem se pa takšne stvari počnejo pred spanjem. :mrgreen:

  109. webmaher said

    idi spat pa sanjaj tisto kar bi že včeraj morala, pa pa Žogca😉

  110. zogca said

    Johna Kennedyja mlajšega???

  111. vlatka said

    žogca,

    kaj jaz zamujam?

    Tu je tako veselo, jaz pa bluzim okoli.

    Saj mi oprostiš, a ne?

  112. vlatka said

    žogca,

    mimogrede pa lahko pokukaš sem: http://sl.netlog.com/kvlatka

  113. zogca said

    Zamujaš, kaj zamujaš? Malo smo resni, malo smo neresni. Nekaj debate je bilo tudi o tem, da bom jaz poleti spet srečna. Pa malo o usodi, v katero jaz verjamem. In tako.

    Seveda ti oprostim. Zdaj so sončkasti dnevi in se tudi jaz veliko izgubljam na sončku.😉

  114. zogca said

    Že kukam, Vlatka.

  115. vlatka said

    žogca,

    saj sem vedela, da me razumeš.🙂

  116. vlatka said

    žogca,

    no, ko boš pokukala, boš kaj povedala, ja? Sprejmem tudi kritike.

  117. zogca said

    Mah, prva stvar, ki mi je prišla na misel, je bila – vprašaj Vlatko, kaj ona je, da ima tako dober geštel. Jaz sem se namreč takoj spravila gledat fotografije. Pa imaš res fantastičen geštel.

  118. vlatka said

    žogca,

    hvala žogca. Ti bom razkrila recept. Pa ne javno. Ker to lahko tržim 😀 😀

    Ti bom poslala na mail. 😀 😀

    Ampak saj imaš tudi ti dobrega. Vsaj od pasu navzgor, ker te dol še nisem videla 😉 😉

  119. vlatka said

    žogca,

    polepšala si mi noč. Zdaj pa grem nina nana.

    Tudi tebi želim eno lepo noč.

    Lupčka zate.

  120. zogca said

    To pa res. Če kaj, je to velikaaa tržna niša.

    Ker to lahko tržim.

  121. zogca said

    Jaz tudi. Že pred eno uro bi morala spati, pa se kar vlečem.

    Zdaj pa zares.

    Lahko noč in lepe sanje ti želim.

    Zdaj pa grem nina nana.

    Tudi tebi želim eno lepo noč.

    Lupčka zate.

  122. Spider said

    Ma ona ma neke strahove pred Slovenci kot partnerji. Imela je dva Slovenca in z njima zelo slabe izkušnje. In zdaj misli, da sem jaz isti. Čutim to.

  123. zogca said

    Zakaj se pa potem zapleta s Slovenci? Zakaj potem dreza v ljudi?

  124. Spider said

    Sej sem jaz začel drezati vanjo, ker je prej ona postala zanimiva meni, kot jaz njej. POtem se je pa še ona ogrela zame, čutil sem to.

  125. zogca said

    In zakaj se je ogrela, če je to v nasprotju z njenimi prepričanji?

  126. Spider said

    Ne vem. Srce ji je govorilo ja, glava ne. V bistvu je prav iskala razloge, zakaj bi bila skregana z mano.

  127. zogca said

    Ona bi se dobro razumela z mojim princem.

    Ups, ne bi, princ je Slovenec.

    V bistvu je prav iskala razloge, zakaj bi bila skregana z mano.

  128. Spider said

    Ne razumet tega, da je nacionalistka. Ona s Slovenci, kot pravi, čist dobro shaja kot s sodelavci, zanci, prijatelji..

    Če bo izbirala partnerja z glavo, bo Srb, tako mi je povedala pred časom, ko še nisem bil ogret zanjo.

  129. zogca said

    Vidiš, jaz pa raje izberem Slovenca. Če bi izbirala za enoletno zvezo, bi izbrala Srba. Za do konca dni pa Slovenca. Čeprav je to lahko zgrešeno, ker so Srbi bolj predani družini, ampak jaz imam predsodek, da so Slovenci bolj resni in odgovorni.

    Če bo izbirala partnerja z glavo, bo Srb, tako mi je povedala pred časom, ko še nisem bil ogret zanjo.

  130. Spider said

    Njo je ful strah, da bi bila midva recimo skup in pol bi ona spoznala vse moje sorodnike in da bi pol vsaj del mojega sorodstva nanjo gledal kot na nekaj manjvrednega.

    Strah je čist odveč, saj bi od mojih sorodnikov spoznala samo bližnje, z ostalimi itak nimam stikov, ker smo po slovensko skregani. Pri Slovencih je to malo drugače, kot pri Srbih, kjer celo najbolj oddaljeni sorodniki vzdržujejo stike.

    Druga stvar. Opazila si, da sem od začetka povdarjal, kaj je ona in tebe je tudi to zmotilo. Povdarjal sem nehote zato, ker je njena narodnost njena prva karakteristika, ki sem jo poznal.Kot taka je nastopala na forumu. Takrat sem posumil, da njej narodnost zelo veliko pomeni, da je pa sicer fajn punca. Nato mi je počasi postala zanimiva skozi njena razmišljanja, prvenstveni sum pa je žal upravičen.

  131. zogca said

    Tega se jaz prej nikoli ne bi bala. Danes pa, po nacionalistični izkušnji, ki sem jo dala skozi, ko je njegov prijatelj izjavil, da bi si moral najti kakšno bolj podobno sebi in potem razlagal tisto zgodbo o svoji južnjakinji, ki jo zapustil in potem našel čisto pravo iz slovenske vasi … Od tedaj razmišljam, da je mogoče nekatere stvari nekaterim bolje skriti. Seveda, jaz to lahko skrijem, ker imam slovensko ime in slovenski priimek. Tvoja princeska pa ne more.

    Žal je povprečen Slovenec hud nacionalist. Čeprav, mogoče Slovenec, ki živi v mestu, niti ne. Zunaj mesta pa definitivno.

    Njo je ful strah, da bi bila midva recimo skup in pol bi ona spoznala vse moje sorodnike in da bi pol vsaj del mojega sorodstva nanjo gledal kot na nekaj manjvrednega.

  132. zogca said

    To je noro. Toliko stvari je, ki krasijo človeka, da je narodnost res …

    Povdarjal sem nehote zato, ker je njena narodnost njena prva karakteristika, ki sem jo poznal.

  133. Spider said

    Lahko greva na drink, če bom kaj v LJ, samo zarad nje pa da mi ni treba hodit.

    To je njeno zadnje stališče.

    Zelo mi je zamerila tiste opankarje,ampak važno je, da se je pripravljena dobit in pomenit na 4 oči.

  134. zogca said

    Boš pač prišel v Ljubljano v Emporium kupit štumfe, potem pa boš šel še z njo na kavo.😉

    Lahko greva na drink, če bom kaj v LJ, samo zarad nje pa da mi ni treba hodit.

  135. Spider said

    Haha, Zogca, ti si pa res faca, maš ideje.:)

    No, z najino vohunsko akcijo ne bo nič, kot kaže..

  136. zogca said

    Še vedno greva lahko tja na kebab. Tega nama ne more nihče preprečiti.🙂

  137. Spider said

    Lahko pa gremo vsi trije, pa ti jo predstavim.

  138. zogca said

    To se pa tako ali tako spodobi, da jo pokličeva, ko bova ravno tako blizu nje na kebabu. To bi bilo pa čisto nesbrsko, da se ne bi oglasila. In potem jo boš videl še enkrat.

    Jaz sem z vsemi žavbami namazana, res.😉

  139. Spider said

    Glej, da se bos delala, da nicesar ne ves o njej, drugace bom hud.

  140. zogca said

    Pa se ti zavedaš tega, da je ona, če je vsaj malo toliko radovedna, kot sem na primer jaz, lahko kaj prebrala?

    Jaz sem pa komot tiho. Se znam delati noro, uh, se znam.😉

  141. Spider said

    Mon-a več ne bere, kolikor vem. Dvomim, da ji je znan ta blog, saj nima pojma o osebi z nickom Zogca.

  142. zogca said

    Poglej, jaz ne vem. Če sodim po sebi, če bi bila zaljubljena, bi guglala. Ti povem po pravici, da vsakih nekaj dni po MON-u pogledam, ali je prinčev nick kaj napisal. Sicer vem, da on lahko piše tudi neregistriran, ampak vseeno pa pogledam.😉

  143. zogca said

    Zdaj gledam, v bistvu ji samo guglanje Spiderja ne pomaga kaj dosti, da bi prišla do sem. Če bi vedela pa za Žogco, potem pa v šusu. Kakorkoli že, vse, kar bi prebrala, bi ji tako ali tako lahko zelo laskalo, tako da … Do not worry.

  144. Spider said

    Na njej je nekaj otroškega, zelo ji imponira, če nekdo lepo govori oz. piše o njej.Pol prede ko muca, he he..

  145. zogca said

    Ista jaz.

  146. Spider said

    A moram vzet olagumije ze na prvi randi?

  147. Spider said

    Nobenega randija ne bo.

    Hvala vsem, ki ste svetovali, vendar je stvar takšna: ničesar več noče imeti z mano, noče, da jo kličem, ji pišem. Noče iti niti na pijačo. Naveličala se me je.Pravi, da je med nama prevelik prepad in da sva preveč različna, da bi lahko bila vsaj prijatelja. Hoče, da jo pustim pri miru. Vse to mi je zelo naravnost povedala preko sms-ov, telefona ne dvigje. Preko telefona ona namreč niti približno ni tako samozavestna.

    Kaže, da ne morem storiti ničesar več.

  148. Jazz said

    😦 šit stari….
    Edina svetla točka bi bla,če si shranil račun za olagumije…sicer pa-sožalje!

  149. webmaher said

    ajej, ne obupat tako hitro, bo Žogca pomagala, da do srečanja le pride prej ali slej…mislim, da imaš potem odlične možnosti, da se razvije kaj več kot samo prijateljstvo…

  150. Spider said

    Noče me videti in jaz z vsakim sms-om izpadem bolj beden, ker dobim nazaj: pusti me pri miru, ne maram te več, ne guši mi.

    EDINA varianta je, da jo počakam pred njenim blokom (vem, kje stanuje), jo nagovorim (vem, kako zgleda, mislim ne točno, ampak recimo v 80 % ) in mogoče pokaže kaj zanimanja, ko me sreča.

  151. zogca said

    Žogca je danes tako izbedačena, da vam žal ne more pomagati, lahko samo deli okoli svojo slabo voljo.

  152. Spider said

    Mah, sej tu ni kaj za svetovat, zadeva je v bistvu koncana.Kriv sem pa kr jaz sam. Pr tej ženski sem naredil vse napake, kar je sploh mogoče.

  153. Spider said

    Ko jo bom videl, bom šel do nje in jo ogovoril z nickom z mon-a. Če ji ne bo takoj kapnilo, kdo sem, ima IQ ptice pevke.

  154. zogca said

    Mislim!!! Seveda ji bo kapnilo.

  155. Spider said

    Ne vem. Ni tako inteligentna, kot sem sprva mislil.Ona je po moje čist pozabila, da vem, kje stanuje, niti slučajno se ji ne sanja, da jo bom iskal.Seeveda ji česa takega niti namignil nisem, saj bi se znala iz previdnosti za ene par mesecev k mami preseliti.

  156. zogca said

    Zakaj pa? K mami se bo šla preseliti, da ji ne bi bilo treba s teboj spiti kave? Pa saj je ne boš napadel, samo predstavil se boš in jo povabil na kavo. Čeprav, če je po telefonu rekla ne, zna tudi v živo reči ne.

  157. Spider said

    Po telefonu ni nič rekla ne, telefona mi ne dvigne. V SMS-u je rekla ne, po telefonu ona niti slučajno ni samozavestna, kot v sms-ih.

  158. maxi said

    Ko jo bom videl, bom šel do nje in jo ogovoril z nickom z mon-a. Če ji ne bo takoj kapnilo, kdo sem, ima IQ ptice pevke.

    Sorry, ampak s tem stavkom si tudi ti precej povedal o sebi in svojem IQ.
    Mislim, da ni hujšega od tipa, ki egoistično ne šteka…in guši dalje.

  159. zogca said

    To je že res, ampak to ne pomeni, da ne misli ne, samo reči si ne upa.

    V SMS-u je rekla ne, po telefonu ona niti slučajno ni samozavestna, kot v sms-ih.

  160. lynx said

    Spider, najprej naj ti povem, da sem jaz zadnji človek, ki bi na ponos veliko dal.
    Pri tebi pa opažam, da si pri stvareh, kjer ne bi smel biti, preveč ponosen, in tam, kjer bi moral biti, premalo.
    Priti do “rezultata” za vsako ceno je kontraproduktivno. V nasprotju z večino ti svetujem da punco pozabiš.
    In razmisli o tem, kar ti je napisala Maxi.

  161. webmaher said

    Spider odmisli možgane in poslušaj kaj ti pravi srce in tisto naredi…

  162. Spider said

    Ah, zdaj ne gre več za noben rezultat. Gre za inat. Preprosto zainatil sem se, da jo hočem videti, hočem videti, kdo je to. Mogoče ji pa sploh ne bom nič rekel.

  163. zogca said

    Srbi bi inat morali razumeti. Ali pa tudi ne.

  164. lynx said

    Ah, zdaj ne gre več za noben rezultat. Gre za inat. Preprosto zainatil sem se, da jo hočem videti, hočem videti, kdo je to. Mogoče ji pa sploh ne bom nič rekel.

    Nič ni narobe če jo hočeš videti, ali vedeti kdo je. Narobe je, če hočeš to storiti proti njeni volji, oziroma da ona to izve. Tudi to, da nekaj storiš nalašč, je sprejemljivo, v kolikor nikomur ne škodiš. Večkrat pa se za “inatom” skriva jeza. In jeza ne prinese skoraj nič dobrega.

  165. zogca said

    Jaz mislim, da je bolje, če se nekaj dni počaka, potem pa lepo prosi, če se jo sme vsaj videti. Če se bo pa delala zaseda, bom jaz seveda prijazno pomagala.

  166. lynx said

    Če se bo pa delala zaseda, bom jaz seveda prijazno pomagala.

    Ja, in Francija Keka povabite zraven.😉

  167. maxi said

    Jaz mislim, da je bolje, če se nekaj dni počaka, potem pa lepo prosi, če se jo sme vsaj videti. Če se bo pa delala zaseda, bom jaz seveda prijazno pomagala.

    Pa kaj je z vami? Sploh ne štekam. Verjetno vam ni jasno, kaj pomeni NE.

    Unbelieveble.

  168. webmaher said

    Maxi kaj je stabo, a nimaš nič srca😆

  169. zogca said

    Ne pomeni ne, meni je to jasno. Ampak če me bo Spider prosil, naj grem z njim, bom šla. Sicer pa sem mu tudi jaz zgoraj povedala, ko je napisal, da mu je napisala ne, da si pa reči ne bo upala, da tudi, če si ne upa reči, še vedno misli ne.

  170. maxi said

    Maxi kaj je stabo, a nimaš nič srca😆

    In kaj ima srce s tem??

    Nočna mora so mi tipi, ki (me) ne slišijo.

  171. zogca said

    Jaz nezaželene stvari zatrem takoj v kali in potem ni nesporazumov. Ampak jaz to res naredim takoj.

  172. zogca said

    Je pa res, to bom še dodala, da je siljenje ponavadi kontraproduktivno. Da je bolje in pametneje umakniti se in potem tisti drugi, če želi, sam pride do nas.

  173. Spider said

    Imate eni težave z razumevanjem? Če jo počakam pred njenim blokom, samo da jo vidim, kaj je tu storjeno proti njeni volji?

    NE gre več za to, ali bova šla na drink, ali ne, ker mi je jasno, da ne bova šla. Gre za to, da sem se jaz odločil, da jo bom videl. Tega mi nihče ne bo preprečil. In če se mi bo zahotelo, ji bom rekel, zdravo, kako si. A bo poklicala policijo, ker ji je tip na cesti rekel zdravo? Krave se ji bodo smejale.

    Tisti, ki me poznajo vedo, da kar s enamenim, speljem. In odločil sem se, da bom jaz videl kdo ta ženska je.

  174. lynx said

    Žogca se z mano ne bo strinjala, ampak vseeno.
    Če pajku ena muha raztrga mrežo, ne bo tekel za njo, ampak bo popravil mrežo in počakal na drugo.😀

  175. Spider said

    Sama mi je dala vse podatke, vse koordinate. Še sliko mi je hotela poslati, pa sem rekel ne, ker sem bil ziher, da se bova itak videla.

    Jaz sem pač trmast in mislim da je to res najmanj, če hočem vedeti, katera se je tako igrala z mano. Hočem jo videti, pa konec.

  176. lynx said

    Jaz sem pač trmast in mislim da je to res najmanj, če hočem vedeti, katera se je tako igrala z mano. Hočem jo videti, pa konec.

    In kaj bo potem?
    Boš v stilu lisice, ki gleda nedosegljivo grozdje rekel da itak ni nič prida?
    V nasprotnem primeru pa se boš tolkel po glavi kaj si zamudil.

  177. zogca said

    Saj mogoče pa res ni nič prida za videti. Poglej, stvar lahko obrnemo tudi takole. Nekoga spoznaš in z njim pol leta non stop visiš na mejlih, sms-ih in ne vem še čez. Slovenija pač ni tako velika, da se ne bi dalo priti iz Ljubljane v Maribor. Ena ura vožnje. Pa da se v pol leta nista mogla najti. Moja teorija bi v tem primeru bila – če se mi po enem mesecu, ko imaš očitno neomejeno časa za pogovor z menoj, ne pokažeš, nimaš časa, da bi se mi pokazal, se vprašam, kaj je v fizičnem smislu s teboj narobe, da se skrivaš.

  178. Spider said

    Joj, Zogca, to je itak res.Sej to sem ti ze priznal.

    Ampak je, kar je, ostala je samo radovednost. Jaz sem radoveden clovek. Hocem vedeti, kdo je to, samo to.

  179. zogca said

    Sam se boš moral odločiti. Mogoče je bolje, da je sploh ne vidiš. Mogoče pa …

    Ne vem, nisem pametna.

  180. Spider said

    Naredil sem vse možne kardinalne napake:

    1. predolgo sem odlašal srečanje. moral bi ga organizirati sam, čimprej

    2. delal sem paniko in bil užaljen brezveze

    3.na njene bodice sem namesto s spregledanjem odgovoril s šovinizmom (kreten)

    4. malo so pa krive tudi nejne čudne kaprice

    Zavozil sem na celo črti in zdaj hočem videti, pri kom sem zavozil. Če je razlog za sekiranje, ali ni.

  181. zogca said

    To tvoje odgovarjanje, ko si užaljen, verjemi, je bilo zelo nesramno in tega si pri ženski ne smeš privoščiti. Verjemi, so stvari, ki jih ne smeš reči.

  182. Spider said

    To je dobra šola za naprej, če ne drugo.

  183. lynx said

    Naredil sem vse možne kardinalne napake:

    1. predolgo sem odlašal srečanje. moral bi ga organizirati sam, čimprej

    2. delal sem paniko in bil užaljen brezveze

    3.na njene bodice sem namesto s spregledanjem odgovoril s šovinizmom (kreten)

    4. malo so pa krive tudi nejne čudne kaprice

    Zavozil sem na celo črti in zdaj hočem videti, pri kom sem zavozil. Če je razlog za sekiranje, ali ni.

    Napaka pod točko 4. ne spada zraven ker ni tvoja.
    Če pa iščeš žensko brez kapric, si ga itak najebal.😉

  184. Spider said

    Zogca, moram jo videti. Zgodba je predolga.Potem bom pomirjen, pa ce je potencialna miss sveta, metar i želet in 100 kil, ali pa nešto između.

    Ubil bom dve muhi na en mah, isti dan bom videl Zogco in njo.

  185. zogca said

    Ker je ne bo nikoli našel.

    Če pa iščeš žensko brez kapric, si ga itak najebal.

  186. zogca said

    Jaz sem faca.😉

    Ubil bom dve muhi na en mah, isti dan bom videl Zogco in njo.

  187. Spider said

    Zogca, verjamem da si faca, tebe bom z veseljem spoznal, nenazadnje naijino virtualno druzenje traja z nekajletnimi prekinitvami od leta 2001. To je dolga doba.

    Njo pa “poznam” od 2005.

  188. Spider said

    In točno to ji bom rekel, ke/če jo bom ogovoril.

    Oprosti, zanimalo me je smao, kako zgleda tista, pri kateri sem zavozil na celi črti.

  189. Spider said

    Zadevo sem prespal. Med nama je dejansko nastal tak prepad, da nikoli ne bi mogla več imeti normalnega odnosa.

  190. zogca said

    Vidva sta se na koncu že prav žalila. Mene so starši učili, da se določenih stvari preprosto ne sme reči, če hočeš imeti nek odnos, ki je tolikor kolikor normalen. In vidva ste žalila iz čistega miru. Pomisli, kaj bi šele bilo, ko bi bila dva pokakana mulca, ki bi vrečala, stanovanje umazano, premalo denarja, na primer. Kaj bi si vidva vse rekla???

  191. Spider said

    Res je.

    Ampak še evdno hočem vedeti, kakšna je. Ta radovednost me ne bo minila.

  192. zogca said

    Meni ni jasno, kako ti tega do danes nisi vedel. Jaz bi takoj zahteva fotografijo. Meni to, da bi se šla neke romantične internetne pogovore z nekom, za katerega ne vem, kakšen je videti … Mi ne potegne niti za pet minut.

  193. Spider said

    Sva pač različna.

    Nisem zahteval fotografije, čeprav mi jo je sama nudila, se mi je zdelo lepše, da se prvič v živo vidiva.

  194. zogca said

    Saj, kakor komu ustreza. Meni ni problem, da ne vem, kako nekdo izgleda, če gre za prijateljstvo. Če pa gre za takšne stvari, se mi pa to zdi nujen pogoj.

  195. Spider said

    Jaz sem njej rekel sam, sori, nimam nobene foto na računalniku, da bi ti poslal. Ona je rekla, ni blema, a hočeš da ti pošljem svojo? Sem rekel, ni treba.

    To je bilo v začetku februarja.Najlepši telefonski pogovor v mojem življenju. In najdaljši.

  196. Spider said

    Ena primerna za naju:

  197. Spider said

    glede nečesa sem prepričan. Midva bi se v živo čist ok štekala, če ne celo super.Niti slučajno ne bi imela takšnih fajtov.

    Ampak zdaj je za vse prepozno.In kriv sem čisto sam.

Leave a Reply

 
