Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Nihče ne bo izbrisal!

Posted by zogca na april 15, 2009

S KRVJO SI SE ZAPISAL

S krvjo si se zapisal
v mojo srčno kri.
Nihče ne bo izbrisal krvi,
ki kri rdeči.

Z dotikom si pregnetel
v spomin ujeto pest,
zdrobil, izpil in spletel
jo v čarnem svitu zvezd.

S poljubom si zaljubil
oddaljen, nemi krik,
v tišini ga obljubil
bližini daljnih slik.

S semenom si pečatil
globini svojo sled,
telo s telesom zbratil
in duši z vekom let.

Z menoj si se izrisal
v svojo srčno kri,
kar si s seboj podpisal,
s teboj naj dogori.

Miša Čermak

55 Responses to “Nihče ne bo izbrisal!”

  1. webmaher said

    če to leti nanj in če bodo brali drugi, potem boš res nuna do 2028 …

  2. zogca said

    Da bi vedela, na koga pesem leti, bi morala poznati biografijo Miše Čermak, pa je ne poznam. Ne vem, kaj naj bi pesem imela opraviti z menoj kot nuno do kateregakoli leta.❓ Pa menda ljudje, ki berete blog (sploh ti, ki ga bereš vsak dan), ne povezujete vsebin pesmi z menoj. Jaz nisem avtorica pesmi in ob vsaki pesmi je napisan avtor.

  3. zogca said

    Za dobro jutro pa ta pesmica!!!

    Alison Moyet – Is this love

    http://www.mojvideo.com/video-alison-moyet-is-this-love/1e5aa87ae7427e326a51

  4. zogca said

    Novice današnjega dne!!!

    Igor Bavčar bo s skupščino odlašal do zadnjega

    http://www.dnevnik.si/novice/aktualne_zgodbe/1042259552

    Nekdanji čudežni deček SDS Domen Zavrl bo vendarle moral plačati davek, in sicer dobrih 600.000 evrov

    http://www.dnevnik.si/novice/slovenija/1042259518

    V Avstriji zaključili preiskavo o Haiderjevi nesreči: Zarote ni bilo, kriv je bil Haider sam

    http://www.dnevnik.si/novice/aktualne_zgodbe/1042259479

    Navratilovo izsiljuje nekdanja ljubica

    http://24ur.com/ekskluziv/tuja-scena/navratilovo-izsiljuje-bivsa-ljubica.html

    Krizo povzročila požrešnost

    http://24ur.com/novice/gospodarstvo/krizo-povzrocila-pozresnost.html

    Kriminalisti v Luki Koper

    http://www.rtvslo.si/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=4&c_id=197441

  5. webmaher said

    izpad linij na Dunaju je končan😆
    sramota za Siol, RTV SLo in 24ur….saj so bili nedostopni…
    pesmic verjetno ne izbiraš kar na slepo, sicer pa nisem mislil nič slabega😳

  6. zogca said

    Nikakor jih ne izbiram po tem, kako jaz čutim. Na samem začetku sem jih res, zdaj pa že dolgooooooo ne.

    Čutim, da je izpad končan. Ker je naenkrat spet vse začelo leteti. Ne razumem pa nečesa. Nenehno se je pisalo, da zato T2 nima mednarodne povezave. Jaz nimam T2, imela sem mednarodno povezavo, mi je pa delalo precej počasi.

    24 ur, Siol in RTV SLO niso bili nedostopni, meni so bili dostopni.

  7. webmaher said

    zanimivo, imam T-2 in so mi delale samo nekatere slovenske strani, tuja pa nobena…(govorimo o tem kje so strežniki, ne o domenah)…čudim se da omenjene tri niso delale saj naj bi bili strežniki ziher v Sloveniji…se pravi bi lahko rekel, da je Gorenjska odcepljena od Ljubljane…
    ti imaš interent preko UPC Telemach in očitno imajo neke druge linije…

  8. zogca said

    Jaz sem ves dan o tem brala na MON-u, zato sem bila na tekočem.

    http://med.over.net/forum5/list.php?151

    Če meni ne bi delal mednarodni promet, jaz ne bi mogla biti na MON-u. Četudi je MON na slovenskem strežniku, je zame to mednarodni promet.

  9. zogca said

    Nehalo se mi je frkljati, zato sem umaknila čisto mimo objavo, da se mi meša od te pesmice.

  10. webmaher said

    Kje si bila frklja, kaj😆

  11. zogca said

    Kako kje?

  12. webmaher said

    ajd, navijat za Manchester United pa Ronalda😆

  13. zogca said

    Od kje tebi ideja, da bi jaz kadarkoli navijala zanje? 😯

  14. webmaher said

    za Porto pač tut ne navijaš…sicer pa si ubogala Ronalda in se zakotalila v pravo mrežo😆

  15. zogca said

    Znala sem jaz že navijati za Porto, veš?

  16. zogca said

    Ampak zdaj sem pa navijala za gospo v Trenutak istine!!!

    Prišla je do konca in dobila dva milijona in pol!!!

    Ups, to ni konec.

    Lahko gre še naprej. Naslednji teden, če bo hotela. Če bo tvegala.

  17. zogca said

    Zdaj pa tudi jaz gledam fuzbal. Ampak nič ne navijam, samo gledam.

  18. webmaher said

    drug teden bom pa tudi jaz gledal, ker ne bo fuzbala…za Porto sem tut jaz navijal, ko je Zaho tam igral😆

  19. zogca said

    Vidiš???

    Kje je nocoj druščina?

  20. Spider said

    Evo Spiderja malo pred spanjem..

  21. zogca said

    Jaz samo še zeham, ampak res. To ni ničemur več podobno.

    Tisto, kar sva se spodaj menila …

    Komot prideš na obisk. Potem bova šla pa v vohunsko akcijo.

  22. zogca said

    Vohun sem pa jaz sicer dober.😉

  23. Spider said

    He he Zogca, zanimiva ideja…

  24. zogca said

    Včeraj je bila pred menoj v trgovini (ti veš, kateri, ampak ne bova na blogu) ena bejbolinka, pa sem razmišljala, kaj pa, če je ta? Čeprav ni, ker te se jaz spomnim že od prej, tvoja pa je nova pri nas.

  25. Spider said

    Njen opis imam tako pred očmi, da bi jo na cesti hitro prepoznal, čebi jo iskal, kjer jo je treba iskati. Verjamem, da je povedala po pravici, ona ni lažnjivka.

  26. zogca said

    Pa ti veš, kje jo morava iskati? Ne pisati na blogu, samo povej, ali veš.

  27. Spider said

    Vem ulico…

  28. zogca said

    Šibni mi jo na mejl.

  29. Spider said

    Nimam tvojega mejla.

  30. Spider said

    Jaz si namrec mejle sproti brisem, da se mi predal ne fila prevec, zato tvojih starih mejlov nimam vec…

  31. zogca said

    Ti pošljem mejl. Jaz sem preveč lena, da bi brisala mejle.

  32. webmaher said

    Žogca bo tajanstvena agentka 008…to bi blo pa dober posnet😆

  33. zogca said

    Oja!

  34. webmaher said

    uspeh zagotovljen, yutube bi se sesul od rekordnega obiska😆

  35. zogca said

    Ajm not fejmus.:mrgreen:

  36. webmaher said

    ako boš takole furala blog si na dobri poti do zvezd😆

  37. zogca said

    Tako me glava boli, da se mi zdi, da bom jaz prej prišla do kakšnih drugih zvezd. Ko me je zadnjikrat tako bolela glava, dve leti nazaj, me je princ masiral.🙂

  38. webmaher said

    ups, kaj ne poveš, mene je tudi danes glava…migrena me na vsake tolko časa pol sem pa ponavadi en dan čist aut…danes sem na srečo pravočasno vzel en aspirin in začuda je pomagal, kar se običajno ne zgodi😆

  39. zogca said

    Najprej sem imela filing, da imam blazen pritisk v glavi in sem si mislila, me bo še kap. Kaj jaz vem. Zdaj pa se mi vse bolj zdi, da je tisto, kar je bilo tudi dva let nazaj. Kot nek vozelj v vratu in potem se bolečina prenaša. Če je od vratu, bom preživela. Če imam pritisk, bom pač krepnila. Čeprav se mi zdi, da nekdo, bi non stop spal, spet težko ima pritisk. Vzela lekadol, je bolje, ni pa dobro.

  40. zogca said

    Ta včerajšnji dan je bil zelo čuden, ampak res zelo.

  41. webmaher said

    če si zaspana pol ziher nimaš pritiska…a maš drugače normalnega…jaz mam ponavadi mal prenizkega…114/70…sem si ga meril vsak dan, zdaj pa sam občasno…
    Kakšen vozelj to misliš?
    Si zdaj kaj zaspana-jaz ćisto nič pa spat sem mislil ampak ziher eno uro ne bom zaspal…

  42. zogca said

    Nisem si ga že nekaj časa merila. Dve leti nazaj sem imela čisto normalnega, od tedaj sem se zredila (pustiva številke) in nisem še shujšala, vmes pa pokadila kar nekaj cigaret. Mah, ne merim. Zaspana sem pa non stop.

    Saj veš, vozelj, trd vrat, kot bi bilo nekaj preščipnjeno.

  43. webmaher said

    a te kdaj vrat boli zaradi sedanja?
    Mislim da tudi premalo spiš…jaz rabim vsaj osem ur, mam pa tudi bioritem čisto zmešan, ker prepozno hodim spat, zjutraj pa me non stop budijo razni nebodigatreba…ko sem hodil pred polnočjo spat sem brez problema vstajal ob sedmih…zdaj pred 10 ne vstanem…
    za začetek probaj hodit spat vedno ob isti uri in vsaj sedem ur…pa mal več vitamina C ti tut ne bi škodilo…

  44. zogca said

    Joj, je čeden ta zdaj na RTV SLO.

  45. zogca said

    Ponoči sem spala 8 ur plus še 4 ure popoldne. To še za dojenčka ne bi bilo premalo.😉

    Mislim da tudi premalo spiš…

  46. webmaher said

    včasih pride tak dan..to se tudi meni zgodi..če se pa zadeva ponavlja je pa druga zgodba😉
    o kom ti to🙄

  47. zogca said

    Ma ne, mene glava boli res redko. Saj pravim, zadnjega hudega glavobola se spomnim od izpred dveh let.

    O kom? Ene Jure Oberza ali nekaj takšnega je bil na teveju. Čeden kot sto mater.

  48. zogca said

    To je ta.

    Ampak na posnetku je še lepši kot na fotografiji.

    Totalno lep.

  49. webmaher said

    aha Žogca se bo vpisala v Univerzitetni Klub Borilnih veščin in potem bo kmalu v top formi😆

  50. zogca said

    Ja, ta tipson uči borilne veščine. Ampak ne, ne bom se nikamor vpisovala. Ga je bilo pa luštno videti na teveju, ker je čeden mladenič.

  51. webmaher said

    v redu pol si pa kak trening ogledala, danes pa kAJ lepega sanjaj, pa pa Žogca😉

  52. zogca said

    Imam veliko želja glede sanj. Jutri sporočim, ali se je kakšna uresničila.

    Pa pa!

  53. webmaher said

    Dobro jutro, se je kaj uresničilo😉

  54. zogca said

    To, da sem zelo zaspana.

    Nisem sanjala princa, torje se ni uresničilo.😦

  55. webmaher said

    ajej, čimprej naredi kar imaš za narediti pol pa počivati, da te ta zaspanost počasi mine😆

Leave a Reply

 
