Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Kar pozabi nanj!

Posted by zogca na april 14, 2009

PUSTI PRINCA IZ SANJ

Pusti princa iz sanj,
saj ga ne bo od ondod.
Kar pozabi nanj,
saj zgrešil tvojo je pot.
Princ iz sanj skopni kot dim
in mladi dnevi grejo z njim,
saj en sam mlad dan
velja več kot princ iz sanj.

Kaj ti princ bo iz sanj,
ko z drugim šla pod roko
boš skoz beli dan
in le ljubav z vama bo.
Srečna vrisnila na glas boš,
ko te fant objel bo čez pas.
In zdrobil kot porcelan
bo se princ iz sanj.

Frane Milčinski – Ježek

191 Responses to “Kar pozabi nanj!”

  1. zogca said

    Če je kdo v glavi povezal to pesem z mojim princem, je seveda naredil hudo napako. Ker moj princ ni iz sanj in je čisto pravi. Takšen, ki ga lahko uščipneš, pobožaš in žgečkaš. Princa iz sanj seveda ne moreš, ker je samo plod domišljije.

    Ker pa ne bi bilo prav, da pesmi dobijo samo princi iz sanj, ena za čisto pravega princa.

    Zbudi se – Tanja Ribič

    http://www.mojvideo.com/video-zbudi-se-tanja-ribic/9843c6010939e56f6fb2

  2. webmaher said

    vsekakor se to da povezati samo malo drugače, si pa na točki, ki je čedalje bolj blizu sanj…

  3. pika said

    Si poslušala dobro? Srce vidi, kar oko ne ve. Kadar jočeš, joče tvoje srce; kadar si žalostna, je žalostno tvoje srce. Vsi potrebujemo čas, da pozabimo. Ne lepote spomina, samo bolečino slovesa, izgube. Ker dejansko nikoli ne izgubimo. Ne v resnici. Samo tega ne vidimo takrat, ko nas boli. A zaradi sebe moramo narediti korak naprej. V življenje. In strinjam se… so sanje in je življenje. V nekem trenutku je treba izbrati življenje.

  4. zogca said

    Jaz sledim svojemu srcu. Potem pa – kar bo, bo.

    Srce vidi, kar oko ne ve.

  5. pika said

    Vedno je potrebno slediti svojemu srcu. Si prepričana, da je srce tisto, ki mu slediš?

  6. zogca said

    Jaz pač verjamem v usodo. Nekateri verjamejo v Boga, jaz verjamem v usodo. In moje razmišljanje je – vse, kar mi je namenjeno, me bo našlo, če ne drugače, tako, da mi bo padlo na glavo, tistega pa, kar mi ni, ne bom nikoli dobila, pa četudi se postavljam na trepalnice in z glavo skušam prebiti zid. Kaj pa je tisto, kar mi je usojeno, bo pokazal čas.

    V nekem trenutku je treba izbrati življenje.

  7. zogca said

    Aha. V srcu čutim mir, takšen mir, nimam niti enega najmanjšega dvoma o tem, ali je tako, kot zdaj živim, prav. Torej je prav. Zakaj je prav, bom verjetno izvedela pozneje.

    Si prepričana, da je srce tisto, ki mu slediš?

  8. pika said

    Nič ne moremo izsiliti v življenju. A vedno imamo možnost, da se odločimo. Nikoli ni samo ena pot. Vedno sta najmanj dve. Samo sami sebi moramo ostati zvesti. In spoštovati druge. Tudi njihove izbire, njihove odločitve. Drugače gremo proti toku reke, proti toku življenja. Življenje nas nosi, mi ga moramo samo sprejemati, se mu prepustiti. Življenju, ne sanjam. Sanje so in bodo ostale samo sanje.

  9. pika said

    Če čutiš v sebi mir, potem je prav. Oprosti, nisem hotela vsiljevati sebe v tvoj svet. Ne poznam te. Lahko noč, Žogca.

  10. zogca said

    Res je, ne moremo. In jaz ničesar tudi nočem izsiliti. Samo počakala bom, kaj mi bo življenje prineslo. Vem, da tako, kot zdaj živim, ne bom živela več dolgo. Pač, verjamem v usodo, verjamem v zvezde, vem, kaj tam piše. Zdaj pa bom živela tako in ne bom okoli lovila življenja in nečesa, česar si tako ali tako ne želim. Ker če bi si to želela, vem, ker se poznam, bi to tudi počela. Ker, hej, ko jaz nekaj želim, me ne ustaviš. Nekdo je nekoč rekel, da sem kot bager. Če jaz za nekaj ne naredim nič, torej to meni nič ne pomeni. Berem po forumu, veliko tega preberem – rada bi nekoga spoznala, rada bi z nekom bila, rada bi si ustvarila to ali ono s tem ali onim. Vse to je meni tako zelo posiljeno in je tako zelo proti tistemu, kar jaz sem. Pa mi je bilo nekaj časa celo svetovano, prav na forumih, zdaj me pa tako ali tako pustijo pri miru. Meni je čisto luštno, torej je prav tako, kot je. Jočem pa sploh več ne. Ne spomnim se, kdaj sem zadnjikrat jokala. Zadnjih mesec dni ali dva gotovo ne. Oziroma, nisem jokala, odkar me je njegov prijatelj nehal preganjati kot kakšnega hudiča ter me žaliti in poniževati, tako z besedami kot z dejanji. In četudi sem se lahko prepričala, da početje princu ne samo da ni po volji, ampak je v nasprotju z njegovo voljo, me je vseeno vedno tako prizadelo in zdaj, ko je to hvalabogu mimo, lahko rečem, da je bilo pol trpljenja zaradi tistega drugega. Mene princ ni nikoli ne žalil ne poniževal, tisti drugi pa me je, nenehno, ob vsaki priložnosti, ki jo je dobil ali premnogokrat kar lepo izsilil. Odkar tega ni več, jaz prav veselo skačem po tem svetu.

  11. zogca said

    Brez skrbi, nobene zamere ni. Tukaj velikokrat debatiramo o ljubezni in srčni stvareh, pa nikoli ničesar ne vzamemo kot vsiljevanje. Vsak pač po svoji poti hodi, kakor najbolje ve in zna.

    Tega svojega princa sem v komentarju omenila samo zato, da ne bi kdo pesmice povezal z njim, ker res ni bila mišljena, da bi imela kakršnkoli povezavo. V zadnjih dveh tednih pač objavljam Ježkove pesmi, kot si gotovo opazila, in ta je ena izmed Ježkovih. Meni se zdi lepa in se mi zdi resnična. Ker princi iz življenja res niso princi iz otroških sanj. Kar pa ne pomeni, da so slabši. Samo sanjski niso, ker so, tako kot me same, ljudje s svojimi napakami.

    Če se odpravljaš v deželo sanj, tudi jaz tebi želim lahko noč.

    Vedno te rada preberem, ko se oglasiš.😉

    Če čutiš v sebi mir, potem je prav. Oprosti, nisem hotela vsiljevati sebe v tvoj svet. Ne poznam te. Lahko noč, Žogca.

  12. pika said

    Nisem mislila tega. Ne iskanje nekoga za vsako silo. Življenje je dosti več. Čeprav zame brez ljubezni nikoli to, kar bi si želela. A ne na način, da si akter v tem iskanju. Ker jo razvrednotiš. To ni ljubezen. To je polnjenje praznine v sebi. A te ne moreš zapolnit z nikomer, samo s sabo. Mislila sem samo v smislu “odpreti srce”, “odpreti sebe”, za ljudi okrog sebe. Zakaj ti to govorim? Ker sem trinajst let svojega življenja zavestno izbrala “ne potrebujem nikogar”. In še danes me boli, ker vem, kako sem s tem prizadela ljudi, ki so me imeli radi, a jim nisem dovolila, da bi mi pomagali; in kako sem prizadela dejansko sebe.

  13. pika said

    Še enkrat lahko noč, Žogca (nekako ne morem spati danes; priznam). In hvala, ker si me vedno vesela.

  14. zogca said

    Moje srce je odprto. V moje življenje sta v zadnjih pol leta vstopili dve novi osebi, za kateri lahko rečem, da sta prijateljici za vse življenje. In moje srce ostaja odprto. Tudi vsi ljudje, ki meni veliko pomenijo, ne odrivam jih od sebe. Nekaj mesecev sem res jih, ko je bilo najhuje, ker nisem hotela, da bi videli, kako hudo je. Predvsem je to veljalo za mamo in očeta. Ker vem, da je za starše najhuje, ko vidijo, da njihov otrok trpi, pa četudi otrok ni več otrok. Skratka, dajem ljubezen tistim, ki jih imam rada in sprejemam njihovo ljubezen, ne branim se je. To pa vem, je žalostno, če se zapreš v svoj svet in nikogar ne spustiš noter.

    Mislila sem samo v smislu “odpreti srce”, “odpreti sebe”, za ljudi okrog sebe.

  15. zogca said

    Jaz pa moram še nekaj narediti, ker sem preluftala cele praznike. Zato ponočujem in še kakšno uro bom.

    nekako ne morem spati danes; priznam

  16. zogca said

    Res te zelo rada berem, ker tako čutno napišeš stvari, da … Se mi zdi, da je nemogoče, da človek tvojih besed ne bi začutil.

    In hvala, ker si me vedno vesela.

  17. zogca said

    Natanko tako. Brez ljubezni življenje res ni tisto, kar bi si želela, ampak s tem, da človek rine v neke zveze, na vsak način, poskuša to in ono, vse, da bi nekaj dosegel, da ne bi bil sam … To, kar se mene tiče, ljubezen razvrednoti.

    Čeprav zame brez ljubezni nikoli to, kar bi si želela. A ne na način, da si akter v tem iskanju. Ker jo razvrednotiš.

  18. zogca said

    Napak razumeš to pesem. Ali pa je razumeš tako, kot jo razumem jaz. Ta pesem govori o moških, ki ne obstajajo, nikoli niso, nikoli ne bodo. O nekih primerkih, o katerih smo sanjale kot majhne deklice. Življenje pa je potem prineslo tiste prave prince. Nekateri so odšli, drugi so ostali, vsekakor pa so bili iz mesa in krvi. Samo dejstvo, da jaz zdaj nekoga ne morem uščipniti, še ne zanika njegovega obstoja, obstaja, je živ in zdrav, samo ni ga tukaj.

    vsekakor se to da povezati samo malo drugače, si pa na točki, ki je čedalje bolj blizu sanj…

  19. Lynx said

    Dobro jutro!
    Tale je kar primerna za bujenje:

  20. Lynx said

    Tale pa je samo zame.
    Ker je lepa pesem in ker ja tako lepa tudi Romina, da ji celo majhne joške oprostim. 😉
    Žogca, upam da ne zameriš ker se ponavljam:

  21. maxi said

    Ker je lepa pesem in ker ja tako lepa tudi Romina, da ji celo majhne joške oprostim.

    Tebi so pa očitno všeč brinete….in to bolj tiste z velikimi joški.:-)

  22. trnovčanka said

    Dobro jutro!

    Zogca, vem, da so ti take stvari všeč – nujen ogled. Neverjetno😯

    http://www.facebook.com/ext/share.php?sid=71034138750&h=Le8Pi&u=BEuzE&ref=mf

  23. Spider said

    Dobro jutro…

  24. zogca said

    Žogca je v komi.😕 Lynxovo pesem odpre, Trnovčankino ne.

    Zaspana.

  25. Lynx said

    Tebi so pa očitno všeč brinete….in to bolj tiste z velikimi joški.:-)

    Ne, ne. To je zgolj slučaj.

  26. zogca said

    Ni se ti treba vleči ven, tja do 2028 si lahko še pobarvam lase. :mrgreen:

  27. Spider said

    Mjau….:(((…Meni so tudi bile prsate všeč, preden sem se zaljubil.

  28. Lynx said

    Važno je velikooo srce. 😉

  29. zogca said

    Tudi jaz poznam enega, ki ni videl nič drugega kot velike prsi, potem pa je spoznal eno, ki jih skorajda ni imela, videl nekaj v njenih očeh, pa je, kolikor vem, še danes ni prebolel, po varanju, ki mu ga je priredila, po ločitvi, po vseh nesramnostih potem je ona še vedno najboljša in najlepša. Ljubezen je čudna reč.

    Meni so tudi bile prsate všeč, preden sem se zaljubil.

  30. zogca said

    Ob primerno previsokem krvnem tlaku se bo na dolgi rok vsako povečalo.:mrgreen:

    Važno je velikooo srce.

  31. Spider said

    Res, Zogca, ljubezen je cudna reč.

  32. zogca said

    Bi moški res podrli vse, kar leze in gre? Je nekaterim moškim resnično vseeno, s kom seksajo – samo, da ima vagino in anus?

    http://24ur.com/ekskluziv/erotika/bi-moski-res-podrli-vse-kar-leze-in-gre.html

  33. Spider said

    Enim prav gotovo da ja, Spiderju ne.

  34. zogca said

    O tem bi lahko napisala knjigo.😉

    Res, Zogca, ljubezen je cudna reč.

  35. Spider said

    Grozna:(((((

  36. zogca said

    Pa tudi lepa. Zato si jo pa vsi želimo.

  37. trnovčanka said

    Zogca oprosti, napačen link.

    talo bo pravi🙂

  38. zogca said

    Ufff, zelo slabo gleda za 48. Nisem pa še prišla do petja. Predvidevam, da bom navdušena.

  39. zogca said

    Aha, zdaj je že 47. Vsi zavijajo z očmi.

  40. zogca said

    Peti pa zna.😉 Nihče več ne zavija z očmi.😉

  41. Spider said

  42. Lynx said

    Tebi so pa očitno všeč brinete….in to bolj tiste z velikimi joški.:-)

    Bjonda (ženska v žiriji) iz Trnovčankinega linka
    http://www.youtube.com/watch?v=9lp0IWv8QZY je tudi lušna, čeprav ni naravna svetlolaska.
    Da ne bo kdo mislil da sem diskriminatoren.

  43. trnovčanka said

    Mene je čisto navdušila mama.😀

    Lynx luštna je žirantka, luštna. Mama ti ni všeč?😉

  44. zogca said

    Hvala za trud.😉

    Da ne bo kdo mislil da sem diskriminatoren.

  45. Lynx said

    Lynx luštna je žirantka, luštna. Mama ti ni všeč?

    Mama odlično poje in je totalna faca, ni pa moj tip.😉

  46. zogca said

    Meni je pa všeč tisti Simon. Saj je Simon, kajne?

  47. trnovčanka said

    Jaaaa Simon se tako lepo smejčka v tem videu. Sem ravno hotela napisat. Hot je🙂

  48. zogca said

    Mene spominja na …

    Dober je!!!

  49. trnovčanka said

    Res? Princ mu je podoben? Mnjama😳

  50. zogca said

    Mah, to si jaz domišljam. Ne jemlji me resno. Vse, kar mi je všečno, mu je naenkrat podobno. Blesava sem, res.

  51. zogca said

    Simon v akciji!!!

  52. zogca said

    Simonove “najboljše” žaljivke.

  53. trnovčanka said

    Res je toxic😆

  54. zogca said

    Gremo lepit njegove fotke!!!😉

  55. trnovčanka said

    Mah, to si jaz domišljam. Ne jemlji me resno. Vse, kar mi je všečno, mu je naenkrat podobno.

    A tako je s tem. Saj ubistvu je velika razlika med spominja me na… in podoben je… Blesava pa že nisi !!! Tega ne kupim.

    p.s. Grdo se bo uscalo. Tukaj grmi😯

  56. zogca said

    Tam, kjer sem jaz, še ne. Zaenkrat je videti vse skupaj kot en lep sončen dan.

    Grdo se bo uscalo. Tukaj grmi.

  57. trnovčanka said

    Na fotkah mi sploh ne potegne. Takole v videu bi ga pa pojedla.

  58. trnovčanka said

  59. zogca said

    Oja, pa sem. Ne, podoben pa mu je in to zelooo en igralec. Ki je zdaj že precej v letih, ampak ko je bil pa mlad – isti on.

    Saj ubistvu je velika razlika med spominja me na… in podoben je… Blesava pa že nisi !!!

  60. trnovčanka said

    Oja, pa sem. Ne, podoben pa mu je in to zelooo en igralec. Ki je zdaj že precej v letih, ampak ko je bil pa mlad – isti on.

    O kako me firbec matra. Če nočeš javno mi pa vsaj na mail prišepni kateri je.

  61. zogca said

    To je tisto, kar jaz vedno govorim. Lepota je nekje drugje, ne samo v videzu. Mimika, način govorjenja, drža, barva glasu itd. In pa seveda energija.

    Na fotkah mi sploh ne potegne. Takole v videu bi ga pa pojedla.

  62. Spider said

    V MB je pa sonček.:)

  63. trnovčanka said

    Šibam. Mati so prišli na obisk.

  64. zogca said

    Ups.

    Vidim, da imaš ti povsem isto izrazoslovje kot jaz.

    Mati in onikanje.

    Jaz jo tudi onikam.

    Šibaj.

    Mati so prišli na obisk.

  65. zogca said

    Bogsigavedi, kako se ta nevihta premika. Ker pri meni ni niti sledu o njej, pa sem, enako kot Trnovčanka, v Ljubljani.

    V MB je pa sonček.:)

  66. Spider said

    Princesa dela in živi tam blizu, ko si ti doma. Torej ma trenutno še vedno lepo. Jo bom zvečer malo pobaral, če je mela kakšno nevihto..

  67. zogca said

    Mogoče jaz zdaj nisem doma?!? In na njenem koncu ni več sonček? Ampak pustiva zdaj vreme. Zvečer jo boš pobaral? Torej se kaniš spet pogovarjati z njo. Ker včeraj si pisal drugače. Obveščaj me, ker nisem na tekočem.

    Torej ma trenutno še vedno lepo. Jo bom zvečer malo pobaral, če je mela kakšno nevihto..

  68. Spider said

    Zogca, čustva so zapletena stvar…

    Ampak res, pr nas je vedno lepse, mislim v MB.

  69. zogca said

    Bom v kratkem prišla preverit.

    Ampak res, pr nas je vedno lepse, mislim v MB.

  70. Spider said

    Na princesko sem hkrati jezen, imam jo pa še vedno rad! Tako. Užalila me je, brezveze. Potem sem pa še jaz njo. Zato je tudi ona name jezna.

  71. zogca said

    Žogca vam je izbrala novice današnjega dne!!!

    FOTO in VIDEO: Več sto sindikalistov na ulicah

    http://24ur.com/novice/gospodarstvo/prvo-opozorilo-vladi.html

    Delta bo najverjetneje izstopila iz projekta

    http://24ur.com/novice/slovenija/delta-bo-najverjetneje-izstopila-iz-projekta.html

    Država je pripravljena tudi na najhujše

    http://www.rtvslo.si/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=1&c_id=197389

    Trenutek resnice razkriva »umazane« podrobnosti Slovencev: Mirno je priznala, »Sva swingerja«!

    http://www.dnevnik.si/novice/aktualne_zgodbe/1042259225

    Proizvodnja še stoji

    http://www.delo.si/clanek/79115

  72. Spider said

    Ti si pa res ažurna. Pohvalno.:)

  73. Jazz said

    zogca said
    April 14, 2009 at 1:52 pm
    Ups.

    Vidim, da imaš ti povsem isto izrazoslovje kot jaz.

    Mati in onikanje.

    Jaz jo tudi onikam.

    Šibaj.

    😀

    Jaz tudi… in -niso veseli😉
    http://www.mojvideo.com/video-slon-in-sadez-mati-nas-pretepa/2567d446143b81151906

  74. Spider said

    Onikanje matere, đizs. Upam, da se šalita.

  75. zogca said

    Res mamo onikam. Ampak to je nastalo v hecu in ne zato, ker bi se doma držali tako strogih pravil. Jaz pokličem starše in rečem: “Stari, so mati doma?” In on mi odgovarja v istem slogu: “Mati so šli v trgovino.” Mah, je luštno.

  76. Jazz said

    Mati,kave bi! Saj se vedno mal o Cankarju pol pogovarjamo,pa je kul🙂

  77. Artemis said

    Res mamo onikam. Ampak to je nastalo v hecu…

    Jaz pa mamo onikam, če mi kaj najeda in nočem biti zoprna. Takrat ji rečem: “Poslušajte, draga mati…,” in naprej v istem stilu, pa se stvar obrne na hec in nobena ni užaljna.

  78. Artemis said

    Sorry, sem nekaj popravljala pa sem se, to je vikanje, to imam za manj hude primere, za hujše ji reče: “A so mati morda z levo nogo vstali?” In plane v smeh.

  79. Spider said

    Kaj nam bodo pa Zogca jutri lepega napisali?

  80. maxi said

    Mah, to si jaz domišljam. Ne jemlji me resno. Vse, kar mi je všečno, mu je naenkrat podobno. Blesava sem, res.

    Tole ti pa jaz kar malo potrdim…sem ga sicer vidla zgolj na fotkah, ampak se tudi meni zdi, da sta si s tem Simon-om podobna.

  81. zogca said

    To je to. Na koncu zadeva izpade faconarska. Saj je tudi jaz ne onikam vedno. Si pa prizadevam, da jo čim večkrat.

    “A so mati morda z levo nogo vstali?” In plane v smeh.

  82. zogca said

    Še sama ne vem. Ponavadi dobim kakšno idejo. Če je slučajno ne bom dobila, je pa na zalogi še veliko lepih pesmic.😉

    Kaj nam bodo pa Zogca jutri lepega napisali?

  83. zogca said

    Kje si pa ti videla prinčeve fotografije? Takrat, ko je bila zdraha na MON-u? Ker jaz se ne spomnim, da bi ti jih poslala.

    Tole ti pa jaz kar malo potrdim…sem ga sicer vidla zgolj na fotkah, ampak se tudi meni zdi, da sta si s tem Simon-om podobna.

  84. zogca said

    Gotovo sta si s Simonom podobna v enem – zgoditi se mora že skorajda pravi mali čudež, da onadva nekaj pohvaliti. Do vsega sta bolj ali manj (ponavadi bolj) skeptična. Ampak sta pa čedna.😉

  85. maxi said

    Kje si pa ti videla prinčeve fotografije? Takrat, ko je bila zdraha na MON-u? Ker jaz se ne spomnim, da bi ti jih poslala.

    Na MON-u, ja. In to mislim, da so bile objavljene kar ene dve v kratkem času.

  86. zogca said

    Saj. Vemo, čigavo maslo je bilo vse to, ampak ne bi spet drezala nazaj v te stvari, ko pa je končno mir in je dotični nehal zdrahariti.

    Je pa lepo, da si ugotovila, da je princ lep. Ali pa tega nisi ugotovila in si ugotovila samo to, da je podoben Simonu in da jaz nisem blesava? Hvalabogu, da nisem. Samo še tega se mi manjka.

    Na MON-u, ja. In to mislim, da so bile objavljene kar ene dve v kratkem času.

  87. Spider said

    Smrk..:((((

    Spider gre na Pohorje zdaj, se malo preluftat.

  88. zogca said

    Žogca gre pa na banko.😉

    Ko pokadi še en cigaret.

    Spider gre na Pohorje zdaj, se malo preluftat.

  89. maxi said

    Je pa lepo, da si ugotovila, da je princ lep. Ali pa tega nisi ugotovila in si ugotovila samo to, da je podoben Simonu in da jaz nisem blesava? Hvalabogu, da nisem. Samo še tega se mi manjka.

    Nisem ugotavljala ali je lep al ne. Sem pa opazila neko podobnost med Simonom.
    Sicer pa če veš njegovo ime in priimek ga lahko na netu vidiš ta trenutek.

  90. Spider said

    Zogca, ti boš zadnji kadilec v Sloveniji, ko bodo že vsi nehali, zadnji Mohikanec. he he

  91. zogca said

    Ampak tega podatka nisi dobila od mene, si ga takrat na MON-u, ker jaz na blogu nikoli nisem napisala njegovega imena, kaj šele priimka. Vem, da ga lahko vidim na netu. Ampak vse fotografije, ki so na netu, imam jaz tudi na računalniku.😉 Pa še več. Ker sem ga veliko fotkala. In potem ga gledam. Če ga pogrešam. Pa četudi ga ne bi gledala, ga imam pred očmi.

    Nisem ugotavljala ali je lep al ne. Sem pa opazila neko podobnost med Simonom.
    Sicer pa če veš njegovo ime in priimek ga lahko na netu vidiš ta trenutek.

  92. zogca said

    Molimo, da vseeno ne bo tako hudo.😉

    Zogca, ti boš zadnji kadilec v Sloveniji

  93. maxi said

    Ampak tega podatka nisi dobila od mene, si ga takrat na MON-u, ker jaz na blogu nikoli nisem napisala njegovega imena, kaj šele priimka. Vem, da ga lahko vidim na netu. Ampak vse fotografije, ki so na netu, imam jaz tudi na računalniku.😉 Pa še več. Ker sem ga veliko fotkala. In potem ga gledam. Če ga pogrešam. Pa četudi ga ne bi gledala, ga imam pred očmi.

    Ne nič mi nisi povedala ti, vse so rervirali na MON-u.

  94. maxi said

    rervirali=servirali

  95. Spider said

    Zogca, kaj ti pravi tvoj šesti čut, se bo princ vrnil k tebi?

  96. zogca said

    To, da. Ker želim, da se ve, da takšnih podatkov po internetu nisem pisarila jaz, ampak tisti drugi. In zahvaljujoč njim (ednina bi tukaj bila bolj na mestu), zdaj nekateri vedo, koga mislim, ko napišem princ. Prej so vedele samo zelo redke izjeme.

    Ne nič mi nisi povedala ti, vse so rervirali na MON-u.

  97. zogca said

    Ne smem napisati.

    Zogca, kaj ti pravi tvoj šesti čut, se bo princ vrnil k tebi?

  98. zogca said

    Zdaj se bo pa tudi v Ljubljani uscalo, vse tako kaže.

  99. Spider said

    Pred časom me je moja simpatija vprašala, če mi pošlje sliko. Sem rekel ne, da je ne rabim. Da s ebova itak srečala in da je tako najlepše. To seji je zdelo fino.

    Zdaj je velika sreča, da nimam pred sabo njene slike, bi mi bilo smao še huje.

  100. Janis said

    Na princesko sem hkrati jezen, imam jo pa še vedno rad! Tako. Užalila me je, brezveze. Potem sem pa še jaz njo. Zato je tudi ona name jezna.

    Žogca ima princa, Spider ima princesko, moja bejba je pa rekla, da hoče biti kraljica😀

  101. zogca said

    Sama aristokracija. :mrgreen:

  102. Janis said

    Ja no, moramo sestavit cel dvor😉

  103. zogca said

    Še so prosta mesta!

    Ampak nekaj se bo tudi podvajalo.

    Tista Spiderjeva je princeska. Jaz sem pa tudi princeska, če imam princa. Manjkajo nam kralji, vitezi, vojvode, grofje itd.

  104. Janis said

    Za te nazive naj se pa moški zagrebejo😀

  105. zogca said

    Kaj boš pa ti, če je ona kraljica?

  106. Janis said

    Tudi kraljica🙂 Ne morem biti kralj, mi je všeč, da imam nekoliko lufta med nogami😉

  107. zogca said

    To si pa spregledala, kajne?

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,5401070

  108. zogca said

    Kraljica Janis.

    Princeska Žogca.

    Gremo dalje …

    Spider je princ, če ima princeso.

    In moj princ je tako ali tako princ.

    Javljajte se …

  109. zogca said

    Kako pa to komentirate?

    Nemška pop zvezdnica moškega okužila z virusom HIV

    Članica najbolj uspešne nemške pop skupine No Angels je bila aretirana, ker naj bi nekega moškega okužila z virusom HIV. Nadja Benaissa naj bi v letih od 2004 do 2006 spala z vsaj tremi moškimi, ne da bi jim povedala, da je okužena z HIV-pozitivna. Pri enem od njih so pozneje odkrili okužbo z virusom. Če bo spoznana za krivo, ji grozi do 10 let zaporne kazni.

    26-letna Benaissa, mati devetletne hčerke, je zaslovela v televizijski oddaji Popstars, v kateri so izbirali članice nove dekliške skupine, ki je pozneje nanizala vrsto uspešnic in nastopala po celem svetu. Leta 2003 so se razšle, vendar so se leta 2007 odločile, da skupino obnovijo. Nastopile so tudi na lanskem nemškem izboru za pesem Evrovizije.

    http://www.siol.net/Trendi/Traci/2009/04/no_angels_hiv.aspx

    Koliko je sploh takšnih, ki povedo?

  110. Janis said

    Žogca, sem napisala svoje na oni temi.

    Tole glede HIV-a bo pa tricky. Najprej bo treba dokazati, da je ženska vedela za svojo okužbo, kar je v primeru anonimnih testiranj praktično nemogoče dokazat, malo več “sreče” bo, če je rezultat zabeležen v njeni zdravniški dokumentaciji – recimo v Sloveniji je to zelo malo verjetno. In drugič bo treba dokazat, da je moškega okužila namerno ali vsaj iz malomarnosti, kar je tudi praktično nemogoče dokazat. Ženska lahko mirno reče, da bodisi ni vedela za svojo okužbo ali pa da je moškemu povedala in se je on kljub temu odločil za seks brez kondoma. Njena beseda proti njegovi. In sama veš, da človeka ne moreš obsoditi na takih majavih temeljih. Sploh ob dejstvu, da v realnem življenju zares obstajajo t.i. “bug chaserji”.

  111. Spider said

    Spider pravkar resuje tezave.

    Janis, da ne boš mislila, da ne upoštevam tvojih nasvetov, preteklo soboto bi se zagotovo videla, če gospodična ne bi v sredo močno zakomplicirala situacije.

  112. zogca said

    To sem pa slišala na CNN-u in sploh nisem mogla verjeti, da je to mogoče. Da ljudje iščejo okužene s HIV, ker se hočejo okužiti. Mislim!!!

    Sploh ob dejstvu, da v realnem življenju zares obstajajo t.i. “bug chaserji”.

  113. zogca said

    Poročaj!!!

    Spider pravkar resuje tezave.

  114. Janis said

    Janis, da ne boš mislila, da ne upoštevam tvojih nasvetov, preteklo soboto bi se zagotovo videla, če gospodična ne bi v sredo močno zakomplicirala situacije.

    Priden, Spider🙂 Zdaj pa nehajta komplicirat, drugače vama bo vse zgnilo od odlašanja. Očitno je, da se oba ful bojita, da bosta prizadeta, tako ona kot ti, ampak včasih je treba obrambne mehanizme dati malo na standby.

    >blockquote>o sem pa slišala na CNN-u in sploh nisem mogla verjeti, da je to mogoče. Da ljudje iščejo okužene s HIV, ker se hočejo okužiti. Mislim!!!

    To je v glavnem določena gejevska subkultura (seveda ne izključno), ki jo je zelo težko razumeti, če ne poznaš zgodovine te skupnosti in te bolezni iz 80-ih.

  115. zogca said

    Juuup!!!

    Ko bi jih vsaj (ne)moj princ znal dati na standby.

    Zdaj pa nehajta komplicirat, drugače vama bo vse zgnilo od odlašanja. Očitno je, da se oba ful bojita, da bosta prizadeta, tako ona kot ti, ampak včasih je treba obrambne mehanizme dati malo na standby.

  116. Spider said

    Na njeno čustvovanje, razmišljanje in delovanje jaz ne morem vplivati. Lahko le na svoje.

  117. zogca said

    Je bilo kakor nekaj rečeno, da se je bolje okužiti, kot pa nenehno živeti v strahu, da se lahko okužiš.

    To je v glavnem določena gejevska subkultura (seveda ne izključno), ki jo je zelo težko razumeti, če ne poznaš zgodovine te skupnosti in te bolezni iz 80-ih.

  118. Janis said

    Na njeno čustvovanje, razmišljanje in delovanje jaz ne morem vplivati. Lahko le na svoje.

    To je seveda res. Ampak tudi na vsak njen izpad iz strahu ti ni treba reagirat s protinapadom strahu. Punco imaš itak rad, vajina zgodba mora iti naprej. In če je že ona nesigurna, bodi vsaj ti pogumen in se ne igrat pingponga😉

    Je bilo kakor nekaj rečeno, da se je bolje okužiti, kot pa nenehno živeti v strahu, da se lahko okužiš.

    Da, to je en pomemben razlog. Drug je pa to, da se je v 80-ih vse vrtelo okoli okuženih gejev. To je bila takrat velika tema znotraj homoseksualne skupnosti. In določeni neokuženi geji so se počutili manjvredne in spregledane. Seveda je to čudna psihologija, ampak navsezadnje je te psihologije v milejši različici povsod dovolj. Recimo hipohondri, ki imajo tudi občutek, da se ljudje zanimajo zanje samo, če so bolni. Vsak splošni zdravnik ima takih vsaj deset.

  119. Spider said

    Janis, veš kaj mislim.

    Zaljubljenost je stvar odločitve. Jaz sem se v nekem trenutku odločil, da sem vanjo zaljubljen. Zakaj, še sam ne vem. Ti se je itak spomniš s foruma. Jaz se z njo nisem strinjal glede praktično ničesar. A imela je tisto nekaj…Tisto nekaj, da nanjo nisem pozabil, na ene 60 drugih forumašic pa z lahkoto..

    Tisto nekaj, kar srečam zelo redko in kar mi je všeč..

  120. Janis said

    Zaljubljenost je stvar odločitve. Jaz sem se v nekem trenutku odločil, da sem vanjo zaljubljen. Zakaj, še sam ne vem. Ti se je itak spomniš s foruma. Jaz se z njo nisem strinjal glede praktično ničesar. A imela je tisto nekaj…Tisto nekaj, da nanjo nisem pozabil, na ene 60 drugih forumašic pa z lahkoto..

    Spomnim se je, ja. In me čisto nič ne čudi, da si padel nanjo😀 Čeprav sem najprej mislila, da je ena druga, ker me tudi za tisto ne bi začudilo😉 Sedaj si zaljubljen, sedaj moraš iti s tokom.

  121. zogca said

    To, da, budi muško, pravo muško, hrabro muško!!!

    In če je že ona nesigurna, bodi vsaj ti pogumen in se ne igrat pingponga.

  122. Spider said

    Janis, zakaj te ne čudi, da sem padel nanjo? To me res zanima.

  123. zogca said

    Res čudna. In upam, da nima širokih razsežnosti.

    In določeni neokuženi geji so se počutili manjvredne in spregledane. Seveda je to čudna psihologija,

  124. zogca said

    To praviva ti in jaz, drugi se ne strinjajo.😉

    Zaljubljenost je stvar odločitve.

  125. Janis said

    Janis, zakaj te ne čudi, da sem padel nanjo? To me res zanima.

    Zato, ker je ženska, ki ti bo zmeraj v izziv, ker je drugačna od tebe. In ti izziv, ki bo podkrepljen s čustvi, enostavno rabiš. Veliko ljudi funkcionira drugače, ampak ti, oprosti iskrenosti, rabiš nekoga, ki ti ne bo samo kimal.

  126. zogca said

    Zna te dražiti. Zato nisi pozabil. In zato mene moj princ ni.😉

    A imela je tisto nekaj…

  127. lynx said

    Ne, podoben pa mu je in to zelooo en igralec.

    Najprej sem pomislil na Karla Maldna iz Ulic San Francisca, pa sem se spomnil, da je že pokojni.

    Tista Spiderjeva je princeska. Jaz sem pa tudi princeska, če imam princa. Manjkajo nam kralji, vitezi, vojvode, grofje itd.

    Jaz bom dvorni norček. 😀

  128. zogca said

    A se s temi sme seksati?:mrgreen:

    Jaz bom dvorni norček.

  129. Spider said

    Janis, v bistvu mi laskaš.Slabo bi se počutil, če bi mi rekla, da rabim nekoga, ki mi bo kimal.

  130. zogca said

    Ne, ni on. Ta je še živ.

    Najprej sem pomislil na Karla Maldna iz Ulic San Francisca, pa sem se spomnil, da je že pokojni.

  131. Janis said

    Janis, v bistvu mi laskaš.Slabo bi se počutil, če bi mi rekla, da rabim nekoga, ki mi bo kimal.

    No, mogoče si vseeno želiš koga, ki bi ti kimal, hehe. Ampak mislim, da zate ne bi bilo dobro, če bi ti nekdo samo kimal in da boš od življenja odnesel veliko več, če boš imel žensko, ki bo imela trdno osebnost in drugačna prepričanja.

  132. Spider said

    In ona je taka, brez dvoma.

    Meni bi se recimo tudi Zogca zdela precej zanimiva ženska, vendar o Zogci prvenstveno razmišljam kot o fuzbal fanu, saj jo poznam iz nekega športnega foruma.:)

    Zato recimo na Zogco nikoli ne bi padel, čeprav me v marsičem spominja nanjo.

  133. Janis said

    Meni bi se recimo tudi Zogca zdela precej zanimiva ženska, vendar o Zogci prvenstveno razmišljam kot o fuzbal fanu, saj jo poznam iz nekega športnega foruma.:)

    Oho, say no more🙂

    Mimogrede, je kdo tukaj Monty Python fan?🙂

  134. Spider said

    Ja jaz jaz!

    Ampak bolj The Black Adder fan.

  135. Janis said

    Bravo, Spider😀

    Black Adder je sijajna reč, nedvomno Atkinsonova mojstrovina, ampak če bi me kdo ravno vprašal, dam še zmeraj Monty Pythone na višje mesto😉

  136. lynx said

    Jaz bom dvorni norček.

    A se s temi sme seksati?

    Princ ne bo vedel, kralju pa ne bomo povedali. Če naju zasačijo, pa lahko še vedno obrneva na šalo.🙂

    Ni mi jasno, kako se lahko zaljubiš v človeka, ki ga še nikoli nisi videl!

  137. Spider said

    Lynx, tudi meni ni bilo, preden s emi ni zgodilo.

    Janis, jaz imam najraje vseeno Black Adderja, Alo alo , You rang milord?, Only folses and horses.

  138. Janis said

    Lynx, tudi meni ni bilo, preden s emi ni zgodilo.

    Podpišem.

    Janis, jaz imam najraje vseeno Black Adderja, Alo alo , You rang milord?, Only folses and horses.

    Naštel si same fine stvari. Jaz sem fanica najhujšega absurda, zato so MP zame prva liga. Ampak vse našteto je sijajna izbira za večer, kjer bi se rad smejal. Ni ga čez britansko komiko.

  139. Spider said

    Seveda je naslov Only fools and horses, ne foolses.

    Če si fanica absurda, pol imaš sigurno rada Plešasto pevko ( Ionesco), pa kakšne filme od Bunuela recimo..

  140. Janis said

    Andaluzijski pes?🙂

    Ionesco seveda, pa Beckett.

  141. Spider said

    Ja.:)

    Še bolj absurden je mehiški režiser Jodorowsky. El Topo, The Holy Mountain, Santa Sagre…čisti absurdi.

    Kralj aburdnega filma je tud Paradajnov, pa Pasolini jih je naredil nekaj..

  142. Spider said

    Jodorowsky je iz Čila, ne Mehike.

  143. Janis said

    El Topo, The Holy Mountain, Santa Sagre…čisti absurdi.

    Njega poznam bolj zaradi stripov.

  144. zogca said

    😉

    Meni bi se recimo tudi Zogca zdela precej zanimiva ženska, vendar o Zogci prvenstveno razmišljam kot o fuzbal fanu, saj jo poznam iz nekega športnega foruma.:)

  145. zogca said

    Kaj pa to pomeni?

    Oho, say no more.

  146. Janis said

    Pojdi na Youtube in vtipkaj Nudge nudge😀

  147. zogca said

    Kaj ima to zveze?

    Vtipkala sem in gledam.

  148. Janis said

    Say no more je iz tega skeča😉

  149. zogca said

    To štekam, ampak zakaj si ti napisala ta say no more na tisto zgoraj. Kot da ti je vse jasno. Pa sploh ne pravim, da bi morala biti Spiderju všeč, daleč od tega, ampak je izpadlo kot – aja, če te pa pozna s športnega foruma, potem je pa logično, da se ni zapalil zate. To mi ni bilo jasno, jasnost tega. Saj ne znam razložiti.

  150. zogca said

    Pajtonov pa jaz drugače ne maram, četudi sem blazna fenica angleškega humorja.

  151. Janis said

    Pa sploh ne pravim, da bi morala biti Spiderju všeč, daleč od tega, ampak je izpadlo kot – aja, če te pa pozna s športnega foruma, potem je pa logično, da se ni zapalil zate. To mi ni bilo jasno, jasnost tega. Saj ne znam razložiti.

    Ne, ne, ne, vse si narobe razumela. Meni je bilo smešno nekaj čisto drugega. In sicer to, da bi se zapalil nate😉 In say no more je namig😉 Sicer se mi pa nekako zdelo, da Pajtonovci ne bodo čisto zate. So preabsurdni😀

  152. zogca said

    Name je zapalil princ, to je pomembno.

    Čutim, da prav zdaj misli name.😉

    <blockquote cite=””

    In sicer to, da bi se zapalil nate.

  153. zogca said

    Upam, da nocoj ne bere, kaj pišem na blogu, ker bo mislil, da se mi malo frklja. 😕

  154. zogca said

    Še dva, ki sta hudo zaljubljena!

    http://24ur.com/ekskluziv/tuja-scena/foto-zaljubljena-kot-najstnika.html

    Jaz bi se tudi lubčkala.😉

  155. Spider said

    Moja ljubljanska princeska je še vedno malo jezna in prestrašena. Potrebno bo z njo v rokavičkah, obenem pa pokazat dovolj moške odločnosti. Punca je razočarana kar s emoških tiče in zato previdna.

  156. Janis said

    Upam, da ne s Sarkozyjem🙂

  157. zogca said

    Ne, seveda s princem.

    Upam, da ne s Sarkozyjem.

  158. zogca said

    Torej se že na veliko konverzira?

    Moja ljubljanska princeska je še vedno malo jezna in prestrašena. Potrebno bo z njo v rokavičkah, obenem pa pokazat dovolj moške odločnosti. Punca je razočarana kar s emoških tiče in zato previdna.

  159. Spider said

    Ne na veliko, je odrezava, jezna, njen ženski ego je prizadet. Ampak jaz že znam z njo, jo bom že otalil.

  160. zogca said

    Če je 5 odstotkov toliko zaljubljena, kot sem jaz, si na konju.😉

  161. zogca said

    Kje je ostala blogovska druščina? Samo berejo in si mislijo … Ti zaljubljeni norci?

    Web, Stane, Maxi, Tana, Izbrana (zanjo vem, da spira barvo z las😉 ), Jovanka, lynx?

  162. lynx said

    Super nogomet je bil danes.

    Zaljubljenci Take it easy:

    Lahko noč

  163. Spider said

    Z enim učem sem gledal, atomski fuzbal obeh ekip..tako Poola kot Chelsea.

  164. Nevenka said

    No, jaz sem še prišla malo pokukat.
    Tako me nekakšna utrujenost daje😦
    Pa še preveč se je nekdo name spravil na mojem blogu, ko mi sploh ni toliko do podrobne debate. Pravzaprav potrebujem mir, notranji mir, da vsaj malo energije zberem, ker sem od vsega zadnjih mesecev čisto izmozgana. Ne potrebujem dodatne sekirancije, pranja možganov in teženja. Pa se tipu ne da dopovedati, prišel je k meni doktorirati iz svojih prepričanj😦
    Kot da nimam drugega dovolj zaradi česar mi življenje ni lahko.
    Pojma nima kaj pomeni nekoga rad imeti, ljubezen je spremenil v ful time job.
    Razlaga mi o partnerstvu, kot da nisem bila dvaindvajset let poročena.
    Jaz tega, kar sem imela nočem več. Drugače in lepše bi rada imela. Tako kot mi ustreza. Tako kot bi lahko imela s človekom zaradi katerega sem žalostna, ker mi to ni uspelo. To je vse.
    Rada bi, da bi vsaj bolelo manj.
    Dokler je tega preveč se človek težko odpira svetu. To se nanaša na to kar sta se menili s Piko. Jaz bi vsaj navadno, dolgočasno življenje rada, da bi lahko za trenutek imela glavo brez misli…
    Lahko noč, lepe sanje vsem.

  165. zogca said

    Nevenka, na hitro sem pogledala, kaj se dogaja. Vidim, da ti je tisti bin res fejst zatežil. Bom jutri podrobno prebrala, kaj je napisal, ker sem zdaj čisto fuč, zaspana, zaspana, zaspana. Poznam to, kar omenjaš. Od lani. Prva pol leta sem bila tako obremenjena sama s seboj, da me je vse vrglo s tira. Naslednja pol leta pa samo še določeni ljudje. Zdaj me že težko kdo vrže s tira. Boš videla, bolje bo. S Piko sva se sinoči lepo menili. Ona piše zelo nežno, čutno. Obišči kdaj njen blog, recita kakšno. V miru. Brez tistega bina. Boš videla, odnehal bo, ker se bo naveličal.

  166. webmaher said

    Žogca fuzbal je bil in ti se nisi kotalila v preveč pravo mrežo😦
    Glej da danes Manchestru ne boš nagajala😆
    o princeski pa raje ne bi…

  167. Spider said

    Odločil sem se.

    Princesko bom uradno povabil na randi. In vmes bom uporabil prav besede modrijanke Janis, da naj da princeska obrambne mehanizme vsaj za 1 dan na standby.

  168. Nevenka said

    Korajža velja Spider.
    Tudi jaz sem mojega tako spoznala.
    Nikoli mi ne bo žal, pa če bo to, da sem ga izgubila, bolelo do smrti. En moj delček bo vedno ostal srečen, da sva se v življenju vsaj toliko srečala kolikor sva se.

  169. zogca said

    Spider, to ji zavrti: http://www.mojvideo.com/video-442-do-beograda/ab53554f72ee9e80dc41 In ne pozabi dodati, da je od Ljubljane do Maribora veliko manj.😉

  170. trnovčanka said

    Mati in onikanje.

    Jaz jo tudi onikam.

    Pojma nimam, kdaj se je to začelo. Je pa zgolj zafrkancija, ker ima najvišjo izobrazbo v familiji, v kateri se imamo vsi za blazne intelektualce.😉

    Spider držim palce !!!

    Joj zdaj me pa že res firbec matra, kakšen je Žogčin princ. Vsako kozlarijo na Monu preberem, tole sem pa zgleda zamudila.

  171. zogca said

    Vidiš!!! Nauk – redno obiskujte MON.😉

    Joj zdaj me pa že res firbec matra, kakšen je Žogčin princ. Vsako kozlarijo na Monu preberem, tole sem pa zgleda zamudila.

  172. webmaher said

    nisem tak firbec, da bi obiskoval MON😉

  173. trnovčanka said

    Webmaher pojma nimaš, kaj zamujaš. Danes sem naprimer zvedela, da moj mož hodi k prostitutki. *smajli, ki zavija z očmi*

  174. trnovčanka said

    test
    🙄

  175. zogca said

    Tudi to je zamudil. Tema je izbrisana.

  176. trnovčanka said

    Zakaj pa zbrisana? Res da se mi ni dalo vsega brati. Je bila huda kri?

  177. trnovčanka said

    Aha našla približno pojasnilo. Tale osebek pa kar ne odneha.

  178. webmaher said

    Trnovčanka ne me hecat😆
    in ne govori kaj takega sploh saj imaš najbolj zlatega moža v bližnji in daljni okolici😆

  179. trnovčanka said

    saj imaš najbolj zlatega moža v bližnji in daljni okolici😆

    To pa res😀 Danes bo sam doma z obema malima, ker gre mami mal v lajf:mrgreen:

  180. zogca said

    Ne, too much je obremenjena s tem. Pretirano.

    Aha našla približno pojasnilo. Tale osebek pa kar ne odneha.

  181. webmaher said

    pol pa bi mamica lohka mal Žogco obiskala in ji ketno namestila da se spravi spet v delovni pogon in osreči šefico😆

  182. zogca said

    Zame je bič.

  183. webmaher said

    tako hudo pa še ni, razen če pri tem uživaš😆
    sploh pa dvomim da bi te Trnovčanka kar z bičem😆

  184. Artemis said

    Vidiš!!! Nauk – redno obiskujte MON

    Jaz sicer nisem redno obiskovala MONa, sem ga pa odprla ravno takrat, ko si bila na sporedu in sem odprla temo, ker je bilo toliko odgovorov. In se je izkazalo, da mi zelo počasi potegne, ker namigov nisem razumela vse do odgovora, ko je nekdo izpisal njegovo ime in priimek (najbrž tudi zato, ker nisem verjela, da se kaj takšnega sploh lahko zgodi).

  185. Spider said

    Trenutno vse skup kaže bolj švoh. Bolj ne, kot ja..:(((((((

    Kaj bi dal, da jo vidim vsaj enkrat v življenju…

  186. zogca said

    Meni pa je bilo takoj jasno, kaj je delal, ko je začel. Ker jaz sem pač vedela, za koga gre, in mi je bilo jasno, da bo s takšnim dajanjem podatkov prej ali slej nekdo seštel dva in dva. Ker bi bilo noro, da ne bi. Jaz sem tudi vedela, da se kaj takšnega lahko zgodi, ker mi je Primož s tem kar nekajkrat grozil. V smislu, vsem bom povedal, s kom si hodila in potem bodo vsi vedeli, da se upravičeno spravljam nate in bodo vse MON-ovke na moji strani. Na koncu je bilo seveda drugače, MON-ovke tega njegovega dejanja niso razumele in vse, kar je naredil, je naredil to, da je šla v maloro zasebnost njegovega prijatelja.

    Jaz sicer nisem redno obiskovala MONa, sem ga pa odprla ravno takrat, ko si bila na sporedu in sem odprla temo, ker je bilo toliko odgovorov. In se je izkazalo, da mi zelo počasi potegne, ker namigov nisem razumela vse do odgovora, ko je nekdo izpisal njegovo ime in priimek (najbrž tudi zato, ker nisem verjela, da se kaj takšnega sploh lahko zgodi).

  187. zogca said

    To jo vedno lahko.

    Kaj bi dal, da jo vidim vsaj enkrat v življenju…

  188. Spider said

    Kaj je vedno lahko?

    Ne razumem stavka.

  189. Spider said

    Aja, JO vedno lahko.

    Še vedno ne razumem.

  190. zogca said

    Če drugače ne, boš prišel k meni na obisk in jo bom jaz našla vsaj toliko, da jo boš videl in ji rekel živjo.

  191. Spider said

    Joj, Zogca, k tebi pa pridem z veseljem na obisk.:)

Leave a Reply

 
