Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Lov na pege!

Posted by zogca na april 13, 2009

Odkar je k nam prišla pomlad, najmanj desetkrat na dan napišem besedo sončkati. Sončkala sem se, sončkala se bom, komaj čakam sončkanje itn. Sicer ne vem, ali je beseda moj izum, če je, jo bom patentirala, vsekakor pa ni prav, da se nenehno ponavlja, zato sem izumila novo. Ta je brez dvoma moj izum. Lovljenje peg. Odslej se ne bom hodila samo sončkat, ampak bom hodila tudi lovit pege. To s pegami sploh ni hec. Jaz sem resnično vesela vsake. Naj se še tako trudim, jih do konca poletja ne morem uloviti več kot deset. Vendar nihče ne more reči, da se ne trudim. Tako sem se sončkala in lovila pege z Jovankino princesko.

Nikar pa ne mislite, da je dan minil v posedanju in poleževanju. Nedelja je tradicionalno dan za nogomet. Ker zaradi praznika ni bilo tekem, sva midve imeli svojo.

Včeraj je bila velikonočna nedelja, zato pri Jovanki niso manjkali pirhi in šunka. Jaz tega nisem jedla, ampak sem raje poskusila pečene bučke, purana in klobasico. Ne, ne bojkotiram praznika, res ne maram šunke, jajca pa lahko jem tudi doma, kar za druge stvari, ki jih Jovanka pripravi, ne bi mogla reči.

Tudi navkreber sem hodila. Verjeli ali ne, nihče me bi brcal v tazadnjo, kar sama sem šla. Ker so na vsakih nekaj metrov bile lepe rožice, sem se lahko pogosto ustavljala in tako se moj jezik ni plazil okoli kolen.

Ne vem, koliko peg mi je uspelo uloviti, vem pa, da sem se imela luštno. Ko sem se vračala domov, sem v kasetofon dala Joshua Tree in prepevala With or without you. Če mislite, da sem se zmotila, ko sem napisala kasetofon, ste v zmoti vi, kajti jaz resnično še vedno poslušam kasete. Pred petnajstimi leti sem v Ameriki kupila vse kasete, ki so jih U2 do tedaj izdali in vse še danes, četudi so bile preposlušane več stokrat, brezhibno služijo svojemu namenu.

Aja, jutri pa res začnem hujšati. Ups, danes, kajti polnoč je mimo in ni več nedelja, ponedeljek je. Hvalabogu, praznični ponedeljek. Ali pa bi mogoče morala napisati hvala Bogu, kajti v tem primeru gre zahvala res dobesedno Bogu.

 

192 Responses to “Lov na pege!”

  1. Spider said

    Iiii, Jovanka ma bokserko? Kul!

  2. zogca said

    Jaz jo imam tako zelo rada, ker je tako prijazna, igriva in igriva, res, idealen kuža.

  3. webmaher said

    Žogca bo spet hujšala…novica dneva..nam zaupaš še recept…lepe slikce ni kej kva😆

  4. zogca said

    Do zdaj sem se v bistvu samo pripravljala na hujšanje. 😳

    Žogca bo spet hujšala…

  5. Jovanka Broz said

    Spider- to je naj naj kužika. Še dr. Milan Matko jo je objel in rekel : ti si pa res prijazna punca. Nadvse jo imamo radi.

  6. Jovanka Broz said

    Žogca, lepo si poslikala. Kaj si faca s tem fotoaparatom😀

    Lepo smo se imele danes.

  7. webmaher said

    Žogca se mi zdi da rabiš osebnega varnostnika 24 ur na dan, 7 dni na teden…🙄

  8. Jovanka Broz said

    to se ona heca. Ko se bo pa res odločila…. ona je karakter🙂

  9. zogca said

    Jaz tudi, jaz tudi, jaz tudi!!!

    Nadvse jo imamo radi.

  10. zogca said

    Kako, kaj, zakaj?

    Žogca se mi zdi da rabiš osebnega varnostnika 24 ur na dan, 7 dni na teden…

  11. Jovanka Broz said

    Žogca- ona to ve. Si videla,kaj dela,ko te vidi?

  12. zogca said

    Bil je lep dan!!!

    Beautiful day – U2

    http://www.mojvideo.com/video-u2-beautiful-day/3785cab98e8d0180d978

    Lepo smo se imele danes.

  13. Jovanka Broz said

    uf, ste počasni. pa saj bom zaspala tu,dokler vi kaj napišete

  14. zogca said

    Potem se ne razveseli vseh tako zelo, zelo, zelo?

    Žogca- ona to ve. Si videla,kaj dela,ko te vidi?

  15. zogca said

    Se bomo poboljšali.😉

    uf, ste počasni.

  16. zogca said

    Veš, kaj sem te hotela vprašati, ampak sem pozabila? Fosili, v petek, se ti ljubi?

  17. Jovanka Broz said

    ne. Ma v bistvu ne, da ni vesela ampak stoji in gleda,gleda potem malo pomiga. Tiste,ki ji “sedejo” pa drvi k njim, miga z repkom…

    sinove prijatelje ima rada in njegovo punco. ker jo stalno božajo, božajo

  18. webmaher said

    Jovanka ako si zaspana se ne matraj in pojdi lepo v mižale😆
    Žogca kolko pa nameravaš shujšat?

  19. Jovanka Broz said

    jaoj, ko se spomnem tistega vhoda v dvorano in čakanja…. če se tebi gre-gremo

  20. zogca said

    Meni se gre. Ampak te nočem mučiti. Če se tebi ne ljubi, grem komot tudi sama. Res. Razmisli, pa te bom v torek še enkrat vprašala in šla po karto/karti.

    jaoj, ko se spomnem tistega vhoda v dvorano in čakanja…. če se tebi gre-gremo

  21. Jovanka Broz said

    Webmaher ,imam občutek,da bi se me rad znebil in ostal sam z Žogco?… odpade. Jaz bom sedela tu do jutra,da vidim če si primeren. Ha ha haha

  22. zogca said

    Joooj. Toliko, da dva meseca ne bi smela jesti.😳

    Žogca kolko pa nameravaš shujšat?

  23. zogca said

    A ni ena pesem Ne ostavljaj me samo dok muzika svira? Ali nekaj takšnega?

    Webmaher ,imam občutek,da bi se me rad znebil in ostal sam z Žogco?… odpade.

  24. zogca said

    Tooo!!!

    Jaz bom sedela tu do jutra,da vidim če si primeren. Ha ha haha.

  25. Jovanka Broz said

    laže Web, laže mala

  26. webmaher said

    Jovanka pa kako možeš nešto tako da kažeš drugu Titu😆
    pa on ti želi sve najbolje i tačno zna šta treba u takvim situacijama napravit😆

  27. webmaher said

    ko to laže ko to krade, drugu Titu😆

  28. zogca said

    Kako Titu? Saj je rekla tebi. A si ti Tito?😆

  29. Jovanka Broz said

    kadar je Žogca v igri- ni pardona. Tudi zate ne dragi Tile

  30. zogca said

    Ko smo pri Titu, imam nekaj za vas. Če počakate pet minut!!!

  31. webmaher said

    Žogca pa ja sam i drug Tito, jesi več zaboravila😆

  32. zogca said

    Jovanka mene ne bo dala kar komurkoli. Ona bo preverila primernost in to zelo natančno. Kriteriji pa bodo zelo strogi.

    kadar je Žogca v igri- ni pardona.

  33. Jovanka Broz said

    Točno tako😀

  34. zogca said

    Ne, samo strinjala se nisem.😉

    Žogca pa ja sam i drug Tito, jesi več zaboravila.

  35. webmaher said

    Žogca jel to to😆

  36. zogca said

    To je to!

    Ampak ne vem, zakaj je podpisana Severina, ker to ni Severina.

  37. zogca said

    Bijelo dugme, verjetno.

  38. webmaher said

    pa saj vidiš da je namesto videa v glavni vlogi Seve😆 sam poje pa res ne😆

  39. lynx said

    Tole pa je moj tip ženske. Recimo da ji Angelina Jolie seže do popka:

    Lahko noč

  40. zogca said

    Prva stran Titovega koledarja!

    To je Žogca pofotkala včeraj.😉

  41. zogca said

    Kako boš ti leta 2028 seksal z menoj, mi pa ni čisto jasno.:mrgreen:

    Tole pa je moj tip ženske.

  42. zogca said

    Še malo iz Titovega koledarja. Tukaj je z Jovanko.😉

  43. zogca said

    Tukaj pa je Tito s svojimi pionirji.

  44. webmaher said

    evo drug Tito ovu pjesmu poklanja Jovanki kaži mi…😆

  45. zogca said

    Menda mi nisi pregnal Jovanke.😥

  46. webmaher said

    Jovanka vrati se, drug Tito ti sve oprašta😥

  47. webmaher said

    Žogca bo leta 2028 izgledala boljše kot Madonna danes, simpl ko pasulj😆 :mrgreen:

  48. zogca said

    Kako Madonna? Jaz nisem videla dobro?

  49. webmaher said

    Heh seveda tisto ni Madonna, boš pa fizično, intelektualno in psihično na vrhuncu, tako da bo tudi Lynx moral paziti na formo😆

  50. zogca said

    Ti vidiš, da sem ostala nevarovana?

  51. webmaher said

    jah Jovanka mi očitno zelo zaupa, hvala Jovanka😉

  52. zogca said

    Tako na slepo ti gotovo ne zaupa.❗

  53. webmaher said

    Jovanka se redkokdaj zmoti in tudi tokrat se zagotovo ni😆

  54. zogca said

    Nisi bil odobren, lepo prosim.

  55. webmaher said

    Lahko noč, Žogca, bom počakal na odobritev s štempljem😦

  56. zogca said

    Jaz grem pa Bolji život gledat.

    Ej, pa ne bodi hud. Samo hecamo se.😉

    Lahko noč.

  57. zogca said

    Še malo Boljega života. Če je še kakšen ljubitelj.

  58. Jovanka Broz said

    aaaaaaaaaaaa, kje ste zdaj banda hudičeva? Jova vstala ob 6.30h. Popila kavo,dala sušit perilo in kifli za zajtrk se že pečejo v pečici .

    Ajmo,ajmo..hop hop hop… opaaaaaaa

  59. Jazz said

  60. lynx said

    Kako boš ti leta 2028 seksal z menoj, mi pa ni čisto jasno.

    Tudi jaz nisem Fredrik Ljungberg.🙂

    Dober dan:

  61. zogca said

    Žogca vstala ob 11.30. Ker je tako dolgo zvonil telefon in je morala.😉

    Jova vstala ob 6.30h.

  62. zogca said

    Grem gledat nepremičninske oglase, da vidim, ali se kaj prodaja v tvoji bližini. Ampak moram biti res tako blizu, da bom zavohala, kdaj se kaj peče in v šlafruku prišla jest. :mrgreen:

    in kifli za zajtrk se že pečejo v pečici.

  63. zogca said

    Zdaj sem pa razočarana. :mrgreen:

    Tudi jaz nisem Fredrik Ljungberg.

  64. webmaher said

    za vse , ki so pozno vstali, Jovanka izvzeta Rezika Koritnik In Sonja Hočevar:mrgreen:

  65. Jovanka Broz said

    kar poišči, če je kaj primernega. Zastojn te strežem🙂

  66. zogca said

    Zdaj moraš ti spet malo priti k meni. Če nič drugega, na kapučino.😉

    Kaj imate pa danes za kosilo? Da se mi bodo sline cedile.😆

  67. zogca said

    Česa se moški pri seksu najbolj bojijo?

    1. Strah pred slabim nastopom

    2. Strah pred primerjanjem z drugimi moškimi

    3. Strah pred neprivlačnostjo

    4. Strah pred prezgodnjim izlivom

    5. Strah, da je njegov penis premajhen

    http://24ur.com/ekskluziv/erotika/cesa-se-moski-pri-seksu-najbolj-bojijo.html

    Zdaj veste.😉

  68. lynx said

    Zdaj veste.

    Mi vemo. Očitno ti ne veš. 😉

  69. zogca said

    Ker nisem moški.😉

    Očitno ti ne veš.

  70. zogca said

    Poslušam …

    Queen – These are the days of our lives

    http://www.mojvideo.com/video-queen-these-are-the-days-of-our-lives-studio-version/c8f4ed8135d5691a151e

  71. zogca said

    ŠE NEKAJ FOTOGRAFIJ S SOBOTNEGA SONČKANJA.

    Ljubljančani vedo, da je to Tivoli. Za neLjubljančane pa sem napisala.😉

    Če kdo ve, katero drevo je to, naj mi napiše, kajti povsod jih je polno, jaz pa ne vem.

    Kot tudi ne vem, katera rožica je to. Včasih je bilo spomladi vse polno marjetic in trobentic, zdaj pa je največ prav teh rožic.

    Mini golf pa ne dela.😦

  72. Spider said

    Mislim, da tudi večina neLjubljančanov ve, kaj je Tivoli..he he

  73. Jovanka Broz said

    danes so ribe na žaru, Tito peče zdaj, ker smo pozno zajtrkovali.
    Za Indi sem naredila puranja prsa z riževimi rezanci.

  74. Spider said

    kdo je Indi, ki dobi poseben meni? Kuža?

  75. zogca said

    Seveda vedo, kaj je Tivoli. Ampak mogoče pa teh dreves ne bi prepoznali kot Tivoli, zato sem napisala.😉

    Mislim, da tudi večina neLjubljančanov ve, kaj je Tivoli..he he

  76. zogca said

    Indi je princeska.😉

    Za Indi sem naredila puranja prsa z riževimi rezanci.

    Kdo je Indi, ki dobi poseben meni? Kuža?

  77. Spider said

    Tivoli je ful lep park.:)

  78. Nevenka said

    Tiste rožice, po katerih sprašuješ, so podlesne veternice. Razmnožujejo se s koreniko in kar potujejo po tleh kot mrežica, zato ponavadi pokrivajo cele zaplate. Rastejo na prisojnih, nekoliko vlažnih obronkih pod drevjem in med grmičevjem; ravno sedajle cvetijo.

  79. zogca said

    Hvala. Jaz jih nobeno leto prej nisem opazila, letos pa so, kamorkoli se obrnem.

    Tiste rožice, po katerih sprašuješ, so podlesne veternice. Razmnožujejo se s koreniko in kar potujejo po tleh kot mrežica, zato ponavadi pokrivajo cele zaplate. Rastejo na prisojnih, nekoliko vlažnih obronkih pod drevjem in med grmičevjem; ravno sedajle cvetijo.

  80. zogca said

    Zdaj kot zavedna Ljubljančanka zelo prikimavam.😉

    Tivoli je ful lep park.:)

  81. Spider said

    Romantičen je..ma vsak park je romantičen..:)

  82. zogca said

    Tivoli čez dan ni ravno za zganjati romantiko. Čeprav se najdejo tudi takšni, ki to počnejo. Je bolj družinsko sprehajališče.

  83. Spider said

    Ja sej ne mislim seksa v naravi noooo..lol…je pa tako, šarmantno, se sprehajati po parku…

  84. zogca said

    Tudi jaz nisem mislila na seks. Čeprav se ponoči tam tudi seksa.😉

  85. Spider said

    Khm, a ti to veš iz lastnih izkušenj?:)

  86. zogca said

    Ne, to pa ne, v Tivoliju nisem nikoli seksala.

  87. zogca said

    Nabijam U2-je in pucam stanovanje. Je tableta prijela in ne bom zabluzila celega dneva v zvijanju od bolečin.😉

    U2 – Vertigo

    http://www.mojvideo.com/video-u2-vertigo/c365c19005b784cca745

    Ta se na Winampu vrti zdaj!

  88. Spider said

  89. zogca said

    Sound of silence? Danes je res nekam mirno. Noben norec ne vrta.😉

  90. Spider said

    Mirno je in sonchek, tud na našem koncu..

  91. zogca said

    Seks pri 120 km/h

    http://24ur.com/ekskluziv/zanimivosti/seks-pri-120-km-h.html

    Malo nemirnega, da ne bomo zaspali.😉

  92. Spider said

    Uh…

    Dobro da mu ga ni fafala pri 120 na uro.

  93. maxi said

    To s pegami sploh ni hec. Jaz sem resnično vesela vsake.

    Jaz pa neee.:-(
    Vse v zvezi s soncem mi je fajn, razen mojih pegic, ki z vsakim nastavljanjem sonca bolj in bolj puhtijo….buu

  94. Jazz said

    maxi said
    April 13, 2009 at 6:03 pm

    Vse v zvezi s soncem mi je fajn, razen mojih pegic, ki z vsakim nastavljanjem sonca bolj in bolj puhtijo….buu

    Uu! Luštno,moram videt…😉
    http://www.mojvideo.com/video-arsen-dedic-pegasto-dekle/5f4bd1f1bf03a1063568

  95. webmaher said

    lenarim in gledam Sve če biti dobro
    Zvečer ne pozabite nA Trenutek resnice z Jonasom 😆

  96. Spider said

    Evo, to je ta kviz, ki sem ga pred časom gledal na srbski pink TV in sem vam razlagal o njem.

  97. webmaher said

    Spider vemo in gledali smo vse tri..na Novi TV ni več ker majo Farmo, na Pinku je pa v sredo ob 21 uri😆

  98. maxi said

    Uu! Luštno,moram videt…😉

    Čaki, da me še malo sčekira sonce, potem sem pa res pegasto dekle…🙂

  99. webmaher said

    potem si maxi Pegasto dekle😆

  100. zogca said

    Meni se pa zdi, da je to manj nevarno kot seks.

    Dobro da mu ga ni fafala pri 120 na uro.

  101. zogca said

    Meni so pa tako ljubke. Čeprav moje pege mogoče sploh niso pege, ampak bolj … Na nosu jih dobim. Je tako videti, kot bi bili eni deli nosa malo temnejši. Ni pa to klasična pega, kot jo vidim pri pegastih ljudeh. Po mojeg gre bolj za to, da se mi deli nosa olupijo, deli pa ne. Ampak meni je blazno ljubko. Do deset takšnih flekcov zberem do konca poletja.

    Jaz pa neee.:-(
    Vse v zvezi s soncem mi je fajn, razen mojih pegic, ki z vsakim nastavljanjem sonca bolj in bolj puhtijo….buu

  102. zogca said

    Ne bomo!

    Glejmo skupaj, da bomo lahko komentirali in bo še bolj zabavno.

    Zvečer ne pozabite nA Trenutek resnice z Jonasom.

  103. Spider said

    O jezus kristus, ta ženska se pri vsakem vprašanju smeji, ko da je malo prizadeta.

  104. maxi said

    Meni so pa tako ljubke. Čeprav moje pege mogoče sploh niso pege, ampak bolj … Na nosu jih dobim. Je tako videti, kot bi bili eni deli nosa malo temnejši. Ni pa to klasična pega, kot jo vidim pri pegastih ljudeh. Po mojeg gre bolj za to, da se mi deli nosa olupijo, deli pa ne. Ampak meni je blazno ljubko. Do deset takšnih flekcov zberem do konca poletja.

    Ja, saj to je to…..to so sončne pege. Ma meni pa niso všeč, ne maram peg.😦

  105. zogca said

    Kdo je ona? Bila sem na telefonu in sem jo samo videla, nisem pa je slišala. Kaj se je do zdaj zgodilo?

    O jezus kristus, ta ženska se pri vsakem vprašanju smeji, ko da je malo prizadeta.

  106. zogca said

    Tisti ljudje, ki se jim reče, da so pegasti, imajo drugačno barvo in obliko peg kot jaz.

    Ja, saj to je to…..to so sončne pege. Ma meni pa niso všeč, ne maram peg.

  107. Spider said

    Eh nič groznega, je iz Celja, foter je bil rudar, mati gospodinja, zdaj živi na vasi, padla je že v gnoj, predstavili so jo kot podjetnico…

  108. zogca said

    Vizualno mi ni všeč.

  109. maxi said

    Tisti ljudje, ki se jim reče, da so pegasti, imajo drugačno barvo in obliko peg kot jaz.

    Saj to so sončne pege (posledica preteklih sonč.opeklin), ki se pokažejo poleti in jih pozimi ni. niso pa to videti čisto kot klasične pege. Tudi jaz jih imam samo po nosu.

  110. zogca said

    Potem sva si pa podobni.😉

  111. zogca said

    Se že začenjajo sočnosti.

    Moža je varala z žensko.❗

  112. zogca said

    Pa tudi trojčke so se potem šli.

  113. Spider said

    Đeri Đeri..

  114. zogca said

    Ampak Slovenija je tako majhna in to žensko gotovo pozna vsaj 200, 300, 400 ljudi. Bi vedeli, če bi bilo zaigrano. Ker Đeri, Đeri je zaigran.

  115. Spider said

    Ne vem, če je Đeri zaigran..

  116. zogca said

    Vemo pa, da je ona igrala orgazme.😉

  117. veter_02 said

    “webmaher said
    April 13, 2009 at 11:55 am
    za vse , ki so pozno vstali, Jovanka izvzeta Rezika Koritnik In Sonja Hočevar”

    Jooj, webmaher, si me v jok spravil – tole pa moja babica poje. Zdaj je ze dobrih 6 let, kar je umrla, pa jo se vedno takoooooo pogresam. Hvala!!!

    P.S. Sori, Zogca, ker smetim vmes.

  118. zogca said

    Nič se ne sekiraj. Mi pišemo, kar nam pade na pamet in se ne sekiramo za off topic in on topic.😉

    P.S. Sori, Zogca, ker smetim vmes.

  119. webmaher said

    hm, nikogar nisem hotel spraviti v jok, upam, da jo nikoli ne pozabiš…

  120. zogca said

    Dobrih babic se ne pozabi.

  121. zogca said

    Ta zdaj je pa mamin sinko, kajne?

  122. Spider said

    Zgleda ze tako..ja.

  123. webmaher said

    če je ta mamin sinko, potem se jaz še rodil nisem🙂 😆 :mrgreen:

  124. zogca said

    A ni rekel, da živi pri mamici?

  125. webmaher said

    to že, kaj drugega pa ne😆

  126. maxi said

    to že, kaj drugega pa ne😆

    Se zdi tudi meni tako.🙂

  127. John said

    Sopranov Tilen …😯

    in svingerca Bari 😯

    No ja.😦

  128. zogca said

    John, Žogca te je pogrešala.😉

  129. zogca said

    Ma ne vem, meni se zdi nakladač.

    to že, kaj drugega pa ne

  130. John said

    Ž., tudi John te je pogrešal.😉

  131. zogca said

    Jupi!!!

    Ž., tudi John te je pogrešal.

  132. John said

    Kako malo je potrebno, da nekoga razveseliš… 🙂

  133. zogca said

    A ne?

    Žogca je v bistvu skromna.😉

  134. Spider said

    Spider se bo prijavil na to zadevo.

    “Spider, a ste se kdaj oblekli v žensko spodnje perilo?”

    NEEEEE!

    Vaš odgovor je….laž…ha ha ha ha

  135. zogca said

    Kako, kako, kako?

  136. John said

    Spider, torej si se že oblekel v žensko perilo?😯

    No, če dobro pomislim….😉

  137. Spider said

    Sem ja..

    Ko sem bil na začetku pubertete.

  138. zogca said

    Žogca, ste kdaj oblekli moško spodnje perilo?

    DAAAAA!

    Vaš odgovor je resnica.

    Žogca je eno leto nosila samo moške bokserice. Bi zdaj dala taužnt evrov, če bi jih lahko oblekla, pa so mi premajhne.

    “Spider, a ste se kdaj oblekli v žensko spodnje perilo?”

    NEEEEE!

    Vaš odgovor je….laž…ha ha ha ha

  139. zogca said

    To, da si pomislil, ni dovolj. Še kaj napiši.

    No, če dobro pomislim….

  140. maxi said

    Ž., tudi John te je pogrešal.😉

    Jaz pa Lynx-a.😦

  141. John said

    glej, glej… svingerji!?:mrgreen:

  142. zogca said

    Neupravičeno, ker je bil vsak dan večkrat tukaj in je pod vsako objavo nekaj njegovih komentarjev.

    Jaz pa Lynx-a.

  143. maxi said

    Neupravičeno, ker je bil vsak dan večkrat tukaj in je pod vsako objavo nekaj njegovih komentarjev.

    Nč našla…ko je bil on tu mene ni bilo.😦

  144. zogca said

    Pod to objavo sta njegova komentarja 39 in 68.

  145. zogca said

    Dajmo malo muzke, da ne zaspim, ker ne smem zaspati.

  146. Spider said

  147. zogca said

    Spider, ti si zaljubljen!!!

  148. Spider said

    Žal…:((((

  149. maxi said

    Pod to objavo sta njegova komentarja 39 in 68.

    Pa res…:mrgreen:
    Včasih se je (tudi) tako ob večerih čisto tiho pritihotapil…:-)

  150. zogca said

    Pa še ena od zaljubljene Žogce.

    Sinead O’Connor – Nothing compares 2 U

    http://www.mojvideo.com/video-sinead-o-connor-nothing-compares-to-you/c355fb3e65ee04250980

  151. Spider said

    Joj..:(((((

  152. zogca said

    Daj mu naslov. Mogoče se pretihotapi še kam.😉

    Včasih se je (tudi) tako ob večerih čisto tiho pritihotapil…:-)

  153. zogca said

    Moja Sinead, kaj? Pa se res nihče ne more komperati z (ne)mojim princem.

    Joj..:(((((

  154. Spider said

    Spider zdaj joka.

  155. maxi said

    Daj mu naslov. Mogoče se pretihotapi še kam.😉

    V bistvu nisem imela tega v mislih, jaz imam tu že brez njega dovolj kažina…🙂

  156. zogca said

    Potem se ti tihotapijo v spalnico? Daj navodila. Moram postaviti lestev ali kako?

    jaz imam tu že brez njega dovolj kažina…

  157. maxi said

    Run

    http://www.mojvideo.com/video-amy-macdonald-run/db19cd781127f32fccee

  158. zogca said

    Ne!!! Še Žogca ne joka.

    Spider zdaj joka.

  159. zogca said

    Maxi, dober komad!

  160. Spider said

    Smrk. Mater sem cmera.

    In zdaj grem ajat. Lahko noč.

  161. lynx said

    Če kdo ve, katero drevo je to, naj mi napiše, kajti povsod jih je polno, jaz pa ne vem.

    Če grme odštejemo, v tem času belo cvetijo le češnje, hruške in slive. Dvomim pa, da teh ne bi poznala. Takole s fotografije je težko reči…
    Rože pa so res podlesne vetrnice.

    Včasih se je (tudi) tako ob večerih čisto tiho pritihotapil…

    Tudi danes. 😉
    Moji urniki so čudni, bioritma sploh nimam…

    V bistvu nisem imela tega v mislih, jaz imam tu že brez njega dovolj kažina…

    Upam da si ne podajajo kljuke. 😉

  162. maxi said

    Upam da si ne podajajo kljuke.😉

    Kažin lahko nastane že, če je v igri eden….za katerega bi bilo boljše, da ga ni.😦
    Mah ne, saj v bistvu ne bi bilo boljše, da ga ni…

    Ps: Jupi jupi yeaaa, priklicala sem ga…😀😛

  163. zogca said

    Priklicala si ga, zdaj ga pa zgrabi. ❗

  164. maxi said

    Maxi, dober komad!

    yp, zelo dober!

  165. zogca said

    Misli na lepe stvari, da boš lepo sanjal.

    In zdaj grem ajat. Lahko noč.

  166. maxi said

    Priklicala si ga, zdaj ga pa zgrabi.❗

    Nočem ga zgrabit, rada bi ga brala…🙂

  167. zogca said

    To je mogoče. Jaz in narava – NO GO.

    Ampak sem pa pomislila, da je češnja, res sem. Mi je pa noro, da bi bilo toliko češenj.

    Če grme odštejemo, v tem času belo cvetijo le češnje, hruške in slive. Dvomim pa, da teh ne bi poznala.

  168. maxi said

    Potem se ti tihotapijo v spalnico? Daj navodila. Moram postaviti lestev ali kako?

    Ah, recept, kako se ti kdo pritihotapi v spalnico…se mi zdi, da poznaš ti boljši od mene.🙂
    Samo odločit se moraš…

  169. zogca said

    Si prebral, lynx? Piši.😉

    Nočem ga zgrabit, rada bi ga brala…

  170. zogca said

    Lojtra. 💡

    Ah, recept, kako se ti kdo pritihotapi v spalnico…se mi zdi, da poznaš ti boljši od mene.

  171. lynx said

    Kažin lahko nastane že, če je v igri eden….za katerega bi bilo boljše, da ga ni.

    Ja, takole malce lažemo sami sebi.🙂
    Jaz tudi rečem, ko me povprašajo po ljubezni, ah, kaj češ ženskam, z njimi so sami problemi. 😉

    To sem namenil Pajku, da bi laže jokal🙂, ker pa menda že spi, naj bo za vse, ki še bedite.
    Mislim da je že dolgo nisem prilepil. I’D LOVE YOU TO WANT ME:

  172. zogca said

    I would love him to want me.❗

  173. maxi said

    Ja, takole malce lažemo sami sebi.🙂
    Jaz tudi rečem, ko me povprašajo po ljubezni, ah, kaj češ ženskam, z njimi so sami problemi.😉

    Ma ja, saj verjetno ima vse svoj namen…in vsaka zgodba svoj epilog.
    V resnici ne obžalujem nič.

  174. lynx said

    Ampak sem pa pomislila, da je češnja, res sem.

    Češenj je sedaj polno, vendar so to vsaj v mestih, večinoma divje, s čisto majhnimi neuglednimi plodovi.
    Mimogrede, če te bo še kaj zanimalo iz naravoslovja, jaz sem tvoj nasprotni pol, se pravi Treemaher. 😉

    Nočem ga zgrabit, rada bi ga brala…

    Kakšne posebne želje?
    Pesmico sem ti že napisal. 🙂

  175. webmaher said

    Lynx zelo lepa, si me spomnil na poceni trik in Žogca nima več razloga da bi že zaspala:mrgreen:

  176. zogca said

    Web, Žogca še ne bi smela zaspati.

  177. zogca said

    Še kakšno. Če drugi ne bodo užaljeni, lynx vedno lepi najboljše in nikoli ne fali.

    Pesmico sem ti že napisal.

  178. lynx said

    Maxi, imaš rada pse?
    Ta je zate:

  179. maxi said

    Kakšne posebne želje?
    Pesmico sem ti že napisal.🙂

    ah ne, kar tako te je fino brat…sploh, ker ponavadi ko berem prikimavam.🙂

  180. maxi said

    Maxi, imaš rada pse?
    Ta je zate:

    Cool, lušno…🙂
    Hvala.🙂

  181. zogca said

    Jaz trapa se z Jazzom kregam za Maxi, ko v resnici prava nevarnost preži od drugod. :mrgreen:

  182. maxi said

    Jaz trapa se z Jazzom kregam za Maxi, ko v resnici prava nevarnost preži od drugod.:mrgreen:

    :mrgreen:

    hehe…

  183. webmaher said

    Ker Žogca še ne sme zaspati, kar WEB dobro ve že nekaj časa potem prilimam še soseda… 😆

  184. lynx said

    Pesmico sem ti že napisal.

    Še kakšno

    Pesmice za Maxi nisem prilepil ampak napisal. To je posebna čast. 😉

    ker ponavadi ko berem prikimavam.

    Pač imava podobno filozofijo.

    Web, Poceni trik je odličen.

  185. zogca said

    Kar smej se.😉

    hehe…

  186. zogca said

    Good one.😉

    potem prilimam še soseda

  187. webmaher said

    Kar smejte se, web bo pobral smetano ker bo se najboljše znašel v magli😆

  188. zogca said

    Web hoče Maxi. 💡

  189. lynx said

    Jaz trapa se z Jazzom kregam za Maxi, ko v resnici prava nevarnost preži od drugod.

    Zakaj bi svingali le pri Jonasu?😉

    Žogca vem da ni Irena, Maxi je menda tista z gorenjskih planin, ampak vseeno, Irena lahko noč za lahko noč:

  190. zogca said

    Hmmm …😉

    Zakaj bi svingali le pri Jonasu?

  191. webmaher said

    kje je bilo danes najbolj vroče se itak ve😆

  192. zogca said

    Itak. ❗

Leave a Reply

 
