Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Sonce spet bo grelo!

Posted by zogca na april 12, 2009

ODPOLJUBI MI TO SOLZO

Zakaj temno je zdaj nebo
in zlato sonce več ne sije?
V tišino je zdaj odet,
v grobu so opojne melodije.

Zaman na dver zrem venomer,
če sreča bi se spet vrnila.
Ni je in ni,
v moje oči
grenka solza je kanila.

Odpoljubi mi to solzo belo,
solzo belo, solzico grenko,
da življenje bo kot prej veselo,
spet veselo bo in spet lepo.

Odpoljubi mi to solzo belo
in osuši žalostno oko.
Spet bo srce se ob srcu grelo,
vse bo spet, kot vedno je bilo.

Saj če solzo imaš v očesu,
je ves svet tako teman.
A s poljubom boš prinesel
zlato sonce, svetel dan.

Odpoljubi mi to solzo belo,
ki mi rdeča ličesa rosi.
Da mi sonce spet srce bo grelo
skozi nasmejane oči.

Frane Milčinski – Ježek

111 Responses to “Sonce spet bo grelo!”

  1. maxi said

    Ooo, saj si jo dala nazaj…🙂

    Helena who?…hmm, dobra je.🙂
    Očitno mi že na ženske vleče….:mrgreen:

    Ježkove pesmi mi pa ne sedejo, nič strasti ni čutit v njih…

  2. zogca said

    Spodaj sem ti že razložila, zakaj sem jo umaknila in vrnila. Ko sem hotela dve besedi, ki sta se zlepili, dati narazen, se je shranila ena takšna zmešnjava, da je bilo vse skupaj lažje izbrisati in narediti znova, kot pa popravljati tisto zmešnjavo.

    To je lepo, da ti vleče na ženske.😉 Jazz bo zvisel, jaz pa ne bom.😉

    V bistvu se strinjam s teboj. Meni so izjemno lepe, ne čutim pa v njih tiste prave strasti in hrepenenja. Čeprav tista od pred nekaj dni, v tisti sem pa čutila strast. Tisto grebenje v lase, tisto mi je hormone prestavilo v turbo pogon.😉

  3. zogca said

    Takšno sončasto pesem pa sem dala gor zato, da bo sončkasto tudi na blogu, ko se bom jaz sončkala pri svoji Jovanki.😉 Preden se odkotalim do Jovanke, pa še ena sončkasta …

    U2 – Beautiful day

    http://www.mojvideo.com/video-u2-beautiful-day/3785cab98e8d0180d978

  4. maxi said

    A moram ponovit vprašanje;
    Helena who?…hmm, dobra je.🙂

    Mi je podobna tej v video od Chris Issak-a ;

  5. zogca said

    Joj, oprosti. Vmes sem se rihtala, zato sem tako na hitro prebrala. Da, to je ta Helena iz video spota Chrisa Isaaka.

    Helena Christensen.

    Zamujam že dvajset minut k Jovanki, zato se moram podzivati.😉

  6. Lynx said

    Malo spominja na Cameron Diaz.

  7. Nevenka said

    Jaz sem tudi mislila, da je Cameron.
    Lepo se imej na snočku, jaz sem tudi malo na vrtičku, malo se grejem, malo pa plevel preganjam, ga hudo grdo gledam🙂 pa sam noče nikamor, he, he…

  8. StaneP said

    lepa puncka

  9. Tana said

    lepa puncka

    ;-)Ta lepotička pa že dolgo ni več punčka.

  10. zogca said

    Sem že doma.😉

    Leona Lewis – Here I am

  11. webmaher said

    Hiljadarka Šojiću, zove ambasada, jelda Žogca:mrgreen:

  12. zogca said

    Helena Christensen (born December 25, 1968 in Copenhagen) is a Danish fashion model …

    Ta lepotička pa že dolgo ni več punčka.

  13. Tana said

    Sem že doma.😉

    Jaz tudi. Kako si se imela? Si uživala? Dan je bil res prekrasen.

  14. zogca said

    Ampak sem pol zamudila.😦 Sem šele ob pol devetih prišla od Jovanke. Je bilo tako luštno klepetat, da nisem mogla domov.😉

    Hiljadarka Šojiću, zove ambasada, jelda Žogca.

  15. Spider said

    Dan je bil res krasen..zelo lep.

  16. zogca said

    Luštno. Čvekala sem z Jovanko, se igrala s kužko, bila na sprehodu (celo navreber sem hodila), pila kokakolo … Luštno, luštno, luštno.

    Pa ti?

    Jaz tudi. Kako si se imela? Si uživala? Dan je bil res prekrasen.

  17. zogca said

    Kje si se potepal ti?

    Dan je bil res krasen..zelo lep.

  18. Tana said

    Tudi luštno. Sem se sprehajala, bila na Ptuju in v Mariboru na Lentu. Pila kavico, si privoščila velikoooooo sladoleda. Ja lep dan smo preživeli.

  19. webmaher said

    Žogca Dugo te dugo očekujem😆

  20. Spider said

    Jaz..po parku.

  21. zogca said

    A to poje ta ženska, katere intervju zdaj poslušam na RTS-u? Poznam že celo njeno življenjsko zgodbo, pa sploh ne vem, kdo je.

    Žogca Dugo te dugo očekujem

  22. webmaher said

    Tana super ideja jaz bom tudi Sladoled😆

  23. zogca said

    Čudež.❗ Jaz ga pa danes nisem jedla.

    Po Ptuju še podarjajo objeme?😉

    si privoščila velikoooooo sladoleda.

  24. webmaher said

    Žogca tako je Nada Obrić..kako sve znaš a ne znaš ime🙄

  25. webmaher said

    Žogca ti danes sladoleda ne smeš, da se bom jaz lahko hvalil da imam najboljšega😆

  26. Tana said

    Web kar privošči si.

  27. zogca said

    Danes boš moral tekmovati s Tano. Zame danes ni sladoleda, ker ga ni. Da bi pa zdaj hodila na pumpo, se mi pa ne ljubi.

    Žogca ti danes sladoleda ne smeš, da se bom jaz lahko hvalil da imam najboljšega

  28. Tana said

    Po Ptuju še podarjajo objeme?😉

    Sicer nisem naletela na nobenga, ki bi me hotel kaj objemati, pa tudi plakatov nisem zasledila. Sem pa prepričana, da jih, saj ptujčani so “fejst” ljudje.

  29. zogca said

    Nisem ulovila imena, ker … Ne vem. Tipkam po računalniku in poslušam, kaj govori, pa pojma nisem imela, kdo je.

    Žogca tako je Nada Obrić..kako sve znaš a ne znaš ime

  30. webmaher said

    Tana hvala za pesmico-ne boš verjela sem hotel najprej to prilimat pa se mi vseeno zdi original boljši😆
    Žogca brez sladoleda v skrinji, ljudi jel to moguče, šta je sad ovo😆

  31. webmaher said

    hm na pokrovu piše 2000mlE/1000g .. me lahko kdo razsvetli, nič jasno😳

  32. zogca said

    Ena kila sladoleda?

  33. webmaher said

    jaz računam tako, da je 2000mle enako 2litra in to je enako 2000g….ampak očitno temu ni tako🙄
    recimo da mi je ostalo samo še četrtino tega🙂

  34. zogca said

    How many kilograms are in a liter?

    http://wiki.answers.com/Q/How_many_kilograms_are_in_a_liter

  35. Spider said

  36. webmaher said

    žogca če sem prav skapiral bi to pomenilo da če bi sladoled stopil bi dobil 1l tekočine ampak ker je zmrznjen je to 2kg ko ga daš na vago, ko ga poješ je pa samo še 1 kilogram ali pa še to ne😆

  37. StaneP said

    1 liter vode (H2o) je 1 kilogram. V sladoledu so še trde snovi, tako da je 1 liter sigurno težji od kilograma. Samo po moje ne more biti enkrat težji. Z zamrzovanjem se teža ne spreminja, temveč samo volumen. Fizika Web, fizika.

  38. zogca said

    Nekaj takšnega, da.

  39. Spider said

    Ves, Zogca, nikoli v zivljenju nisem dozivel prave resnicne ljubezni do zenske…Samo ena me je resnicno pripravila do tega, da sem mislil nanjo, dneve in dneve..Kaj mislis katera..Samo ena me je pripravila do tega, da zarad nje nisem spal..Samo ena me je pripravila do tega, da sem mislil nanjo, ko sem se sprehajal po enem najbolj romanticnih mest na svetu..In zdaj je tega konec..

    Ko bi le vedela, kako sem te imel rad, ti nesrecno dekle..

  40. zogca said

    Ampak pomembno je, da se zavedaš tega, da si vse to čutil do ženske, ki ni bila tvoja in je pravzaprav v živo nisi spoznal. Če hočeš srečno ljubezen, boš vse to moral čutiti do ženske, ki bo iz krvi in mesa stala pred teboj. Jedla s teboj, spala s teboj, kuhala s teboj, šla s teboj na morje itd.

  41. webmaher said

    Zanimivo: Žogca (10), Web (5) in Spider (1) … trije različni primeri… a čustva so bila zelo močna, morda celo nadzemeljska😆

  42. Spider said

    Zdaj sem ugotovil, da to bitje hodi na nek forum, kjer sem včlanjen in debatiramo o glasbi..Bom moral nehat hodit tja, nočem se je skoz spominjati.

    Zogca, imaš prav.

  43. Spider said

    Web, kaj pomenijo številke v oklepajih?

  44. webmaher said

    Heh Spider, ne vem kar tako reciva od prakse proti teoriji…mal za hec, da ne bo preresno😆

  45. zogca said

    Jaz tudi ne razumem.

  46. webmaher said

    Žogca grem raje golf gledat…zelena travca in modro nebo…Tiger je pravkar udaril Eagla😆

  47. Spider said

    Ok, če je hec, ni treba podrobneje analizirat, he he.

    Žogca, ko bi ti vedela kakšen glas ima ta punca..To je ko droga. Prva v mojem življenju, ki me je pripravila do tega, da sem visel na fonu uro pa pol. Pol sem postal zaspan, če bi bilo po njenem, bi se pogovarjala še naprej. Kaže, da je to močna oseba, ki ljudi enostavno veže nase..

  48. zogca said

    Ne vleci se zdaj ven. ❗

    Žogca grem raje golf gledat…

  49. zogca said

    Jaz tudi, jaz tudi, jaz tudi!

    To bi pa še princ podpisal.😉

    Žogca, ko bi ti vedela kakšen glas ima ta punca..To je ko droga.

  50. Spider said

    No, imata nekaj skupnega vidve, he he…Ampak takole, pisoč, si pa ti precej bolj prijetna, a veš. Ona je tako malo Spider v ženski obliki, malce preveč direktna, včasih nesramna. Še sam ne vem, zakaj sem se zacopal vanjo. Verjetno, ker mi je na nek način podobna.

  51. zogca said

    Hvala. Ampak tudi jaz nisem angelček.😉

    Ampak takole, pisoč, si pa ti precej bolj prijetna, a veš.

  52. zogca said

    Jup, jup, jup. Tudi meni je (ne) moj princ zelo podoben oziroma sem jaz njemu. Čeprav se to na prvi pogled niti ne opazi, ker imava drugačen temperament, imava pa zato podoben karakter.

    Še sam ne vem, zakaj sem se zacopal vanjo. Verjetno, ker mi je na nek način podobna.

  53. Spider said

    In ko s enajdeta dva trmasta, malo “posebna” vsak na svoj način, nesrečna v ljubezni, ranjena v preteklosti, malo nezaupljiva…hitro poči.

  54. zogca said

    Mah, se mi zdi, da poči zato, ker drug drugega ne slišimo zares.

  55. Spider said

    To maš pa zelo prav. Pogovarjamo se drug mimo drugega.

  56. zogca said

    Jaz sem njemu nekajkrat namignila, naj me ne straši. Pa me je. In ko sem prestrašena, sem težka. Ko sem težka, težim. On pa je tako užival, ko me je dražil. Ne vem, mogoče danes razume. Ali pa tudi ne.

  57. zogca said

    To sem hotela napisati. Najprej sem mu nekajkrat namignila, potem pa se mu tik pred koncem to tudi povedala. Tako direktno, da mu bolj nisem mogla. In je nehal. Pa je bilo vse super, ampak on je tako ali tako takrat že samo iskal razlog, da lahko prekine zvezo.

  58. Spider said

    Kaj misliš, je šel, ker te več nima rad, ali ker njegovi možgani mislijo, da je tako prav?

  59. Jovanka Broz said

    kje ste zdaj vsi, je**m vam sunac?

  60. zogca said

    Tukaj sem.

    Čez pet minut pa bo na blogu poročilo z našega sončnega dne.😉

  61. zogca said

    Aja, Jovanka, nujno pojdi na mejl. Pošiljala sem ti fotografije in zadnji mejl mi je vrnilo, ker imaš očitno že prepoln predal. Moraš pobrati te mejle, da ti lahko zadnjega pošljem še enkrat.

  62. Jovanka Broz said

    jaz sem malo prej prišla v hišo.Lepo je zunaj,toplo- Pa še mož me je kao neki osvajal😀

  63. zogca said

    Stoodstotno sem prepričana, da me je imel rad, ko je odšel. In stoodstotno sem prepričana, da me je imel rad tudi še eno leto po tem, ko je odšel. Takrat sem ga zadnjikrat videla. Zdaj pač ne morem vedeti, ker nimam nobenih stikov z njim. Če bi morala pa staviti, bi stavila, da me ima še vedno rad.

    Da, mislil je, da je tako prav ali bolje, mislil je, da je tako bolje. Da se bova midva čez pet let tako ali tako razšla. In potem je bolje, da se zdaj. Niti možnosti nama ni dal. On ve, da mu od vsega zamerim prav to, da nama ni dal možnosti.

    Kaj misliš, je šel, ker te več nima rad, ali ker njegovi možgani mislijo, da je tako prav?

  64. zogca said

    To!!!!!!

    Pozdravi Tita.

    Pa še mož me je kao neki osvajal.

  65. StaneP said

    OffTopic:
    Žogca, a imaš ti slučajno ( ker si dižejka ) na YouTube kakšne dobre javne playliste?
    Če jih nimaš? Zakaj pa ne??
    Če jih imaš? Ali bi poslala kakšen link…

  66. zogca said

    Kaj?

    Ne, nimam. Sploh ne vem, da je to nekaj, kar se ima. Jaz poiščem komade, ki jih želim slišati in to je to.

    OffTopic:
    Žogca, a imaš ti slučajno ( ker si dižejka ) na YouTube kakšne dobre javne playliste?
    Če jih nimaš? Zakaj pa ne??
    Če jih imaš? Ali bi poslala kakšen link…

  67. StaneP said

    Daj naredi kakšne playliste ( po zvrsteh, če je možno )! Ker poznaš veliko dobre muske in če se ne motim, si enkrat napisala, da bi bila rada “dižejka”. Evo na YouTube imaš krasno možnost, pa še meni (nam) se ne bo potrebno matrat s svojimi, he, he…

  68. zogca said

    Ne, to pa ne. Napisala sem, da mi je več ljudi reklo, da bi morala biti radijska voditeljica, ker lepo govorim.

    Play liste pa ne znam narediti!!!!!!!

    in če se ne motim, si enkrat napisala, da bi bila rada “dižejka”.

  69. Spider said

    je bila v sredo zvečer polna luna? Se kdo spomni?

  70. StaneP said

    Saj je čist simpl. Moraš imet account in potem pod videom klikneš gumbek “add to playlist” izbereš na katerega hočeš ddati in to je to. V accountu prvo narediš različne playliste – slovenske, romantične, jugo, evergreen …
    Za vsaki playlist lahko v nastavitvah izbereš, če je javen ali privaten. Če je javen, ga lahko na Tubu vsi najdejo in še nam ga lahko daš – kot link.

  71. webmaher said

    Stane ti pa si komot…najprej določi kategorije pol naj pa magari žogca na desnem robu v okviru Blogroll naredi te podkategorije in bo vse skupaj precej bolj pregledno😆

  72. StaneP said

    je bila v sredo zvečer polna luna? Se kdo spomni?

    Ja.

  73. zogca said

    Bila je … Počakaj … Osmega mi je prijateljica napisala, da je polna luna jutri, torej je bila devetega.

    je bila v sredo zvečer polna luna? Se kdo spomni?

  74. Spider said

    Se ko je polna luna ljudem res malo meša oz. delajo stvari, ki jih sicer ne bi?

  75. zogca said

    A še en account. Če bo kakšen deževen dan, bom.

    Saj je čist simpl. Moraš imet account.

  76. zogca said

    Tako pravijo. Ampak vedeti moraš, da je polna luna vsak mesec. Mar ne? In da se bo takšno mešanje potem vsak mesec ponavljalo.

    Se ko je polna luna ljudem res malo meša oz. delajo stvari, ki jih sicer ne bi?

  77. StaneP said

    Stane ti pa si komot…najprej določi kategorije pol naj pa magari žogca na desnem robu v okviru Blogroll naredi te podkategorije in bo vse skupaj precej bolj pregledno😆

    Ja mal sem pa res komot, he, he… Poanta je v tem, da Tube potem vrti samodejno… Si delam zase nekaj… Mam nov TV, pa komp gor priključen in se mal špilam …

  78. zogca said

    A ne, ne bo šlo. Za kategorije je pa zdaj že veliko prepozno. To bi morala narediti za začetku.

    Pesmi so po abecednem redu – naslova, ne avtorja.

    Mislim, da jih ni težko poiskati.

    Stane ti pa si komot…najprej določi kategorije pol naj pa magari žogca na desnem robu v okviru Blogroll naredi te podkategorije in bo vse skupaj precej bolj pregledno

  79. StaneP said

    A še en account. Če bo kakšen deževen dan, bom.

    Za Gugl-ove storitve potrebuješ samo en account!
    Za red pri accountih in geslih, je pa USB ključek z naloženim “RoboForm” programom! Jaz ne morem več brez tega! Nikakor!
    http://www.roboform.com/

  80. StaneP said

    Ampak vedeti moraš, da je polna luna vsak mesec.

    Na vsaka cca dva tedna…

  81. webmaher said

    Žogca nikoli ni prepozno, nikoli…
    Stane to pomeni da imaš izhod kompa na TV in lahko z brezžično tipkovnico ali miško izbiraš kaj boš gledal ali poslušal s kompa🙄

  82. zogca said

    Jaz imam vse štiri USB vhode že polne.

    Za red pri accountih in geslih, je pa USB ključek z naloženim “RoboForm” programom!

  83. zogca said

    Polna????? To pa ne!!!!!

    Na vsaka cca dva tedna…

  84. StaneP said

    Stane to pomeni da imaš izhod kompa na TV in lahko z brezžično tipkovnico ali miško izbiraš kaj boš gledal ali poslušal s kompa🙄

    Ja, preko HDMI-ja in eno luštno malo ( za v žep ) tipkovnico … Veš kva je “nobel”… Zakaj pa oči obračaš?

  85. zogca said

    Spider, koledar polnih in praznih lun. Rumeno pomeni polno, sivo prazno.

    http://www.koledarcek.com/

  86. StaneP said

    Polna????? To pa ne!!!!!

    Ja prav imaš!!! Vsak cca mesec! Stupid me…

  87. zogca said

    Vem zaradi menstrualnih ciklusov. Ker naj bi bili podobno dolgi kot lunini.😉

  88. webmaher said

    Po kerem planetu imamo pa cikluse moški in kolko trajajo:mrgreen:

  89. Spider said

    Torej ni bila v sredo polna luna. Hm.

  90. Artemis said

    Torej ni bila v sredo polna luna. Hm.

    Učinki polne lune naj bi se poznali že prej, ne šele na dan, ko nastopi.

  91. zogca said

    Artemis ima prav. Če je bila polna luna v četrtek, to nikakor ne pomeni, da se ljudem ne cufa tudi dan ali dva prej.

  92. webmaher said

    a ni prej in pozneje tut😆

  93. zogca said

    Če jaz kaj razumem, je polna luna eno noč, vplivi pa so vidni kar nekaj časa. Me pa ne vleči za besedo, ker nisem poznavalka.

  94. Spider said

    Zogca, tebi se kaj sfuzla, ko je polna luna?

  95. zogca said

    Mislim, da ne. Kakor sem spremljala te stvari, kolikor jih človek sploh opazi pri samemu sebi, sem nekaj dni pred menstruacijo malo bolj jokava oziroma me je lažje spraviti v jok ali prizadeti. Sicer pa ne vem, da bi kakšni drugi ciklusi vplivali name. Ta menstruacija je pa tako ali tako hudič. Sploh ta prvi dan. Vzela sem tableto in mi je še vedno slabo, zato se danes sploh ne bom šla sončkat, ampak bom visela doma.😦 Mogoče si bom pozneje dala ležalnik na balkon.

  96. Spider said

    Ves, Zogca, še vedno je zelo hudo. Autosugestija, da se bom počutil bolje, če se grem sprehajat v naravo, ne pomaga dosti. Preprosto moram pozabiti in upati, da bo čas zacelil vse. Zdaj so bili prazniki, kar je kriza, nimaš dela, imaš čas razmišljati o vsem..Za začetek sem izbrisal vse njene mejle, sporočila, številko, vse kar bi me lahko spomnilo nanjo. Bo že, upam vsaj.

  97. Spider said

    Smrk..:(((((((

  98. zogca said

    Spider, jaz sem zadnja, ki bi si upala dajati nasvete za prebolevanje. Pesmica pa je zeloooooooo lepa. Velikokrat jo poslušam.

  99. Spider said

    A ni zivljenje hecno…Ona mi je pomagala na nek način prebolevati mojo bivšo..zdaj moram pa prebolevati njo..In je stokrat huje…:(((((

  100. zogca said

    To je vedno tako, če se stvari menjajo. Veliko je tega prebolevanja in vmes bore malo sreče. Zato si je treba ustvariti nekaj trajnega. Čeprav, tukaj pa je grožnja naveličanost, ki zna biti še hujša od prebolevanja. Seveda, mislim, da je mogoče stvari peljati tudi tako, da do tega ne pride.

  101. Spider said

    Ti si mi sicer svetovala, naj se dobim z njo in da naj spucava vse zadeve…Mene so učili, da če punca reče ne, je ne. In da se potem počaka na eventuelni ja. Tvoja ideja je dobra. In če bi bila realizirana, bi se veliko bolje počutil, pa če se potem ne bi videla nikoli več. Samo ne vem, kako to izpeljati. Na mejl mi ne bo odgovorila. Telefona mi ne bo dvignila. Na SMS mi ne bo odgovorila. Toliko jo poznam, trmasta je kot hudič.

    Imam noro idejo. Kaj če se naslednji vikend na blef zapeljem v LJ, se parkiram v centru in ji posljem sms: sem tu pa tu, če me hočeš videti, pridi…

    Česa takšnega še v življenju nisem storil.

  102. zogca said

    Ker sem imela občutek, da to tako ali tako ni konec. Ker sta se vidva tako ali tako že večkrat počila.

    Ta nora ideja sploh ni slaba ideja.

    Ti si mi sicer svetovala, naj se dobim z njo in da naj spucava vse zadeve…

  103. Spider said

    Tvoj obcutek je ponavadi dober..

    Mah v meni se meša koktejl čustev. Od jeze, grenkobe, žalosti, neke čudne vznesenosti…

    Ko bi le vedel, kaj se njej podi po glavi…

  104. zogca said

    Tokrat mi šesti čut nič ne pove. O tem, kaj se ji mota po glavi.

    Kar pa se ideje tiče – mogoče bo še kdo podal svoje mnenje in se boš lažje odločil. Jaz pa sem sicer vedno za to, da se stvari dorečejo oziroma jih ne maram nedoročenih.

  105. Spider said

    Tole si vrtim…

  106. zogca said

    Njega pa jaz nikoli ne poslušam.😉

  107. Spider said

    Meni je samo ta komad všeč.

  108. maxi said

    Imam noro idejo.

    Nekoč sem prebrala:

    Če želiš imeti nekaj, kar še nikoli nisi imel, moraš storiti nekaj, kar še nikoli nisi storil.

  109. webmaher said

    jap Maxi, saj sem mu že napisal-vsekakor se mora srečati v živo pol pa ni važno kaj bo…dvomov potem ne bo več, preživel bo, če se pa še kaj izcimi pa tut fajn😆

  110. zogca said

    To!!!

    Enkrat moram napisati objavo o tem stavku. Ker je blazno dober. In bi v bistvu bila nadaljevanje te objave.

    Zdaj je pa ne najdem. Pisala sem o tistem, kar je izjavil Einstein. Če nenehno delaš eno in isto stvar, ne moreš pričakovati drugačnih rezultatov.

    Če želiš imeti nekaj, kar še nikoli nisi imel, moraš storiti nekaj, kar še nikoli nisi storil.

  111. Spider said

    To že vem, sej bi se preteklo soboto srečala (jaz bi naredil presenečenje ), če ne bi gospodična iz nič naredila celega cirkusa…

    Mah, bomo videli.

Leave a Reply

 
