Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Velika noč je lahko tudi drugačna!

Posted by zogca na april 11, 2009

Kamorkoli se na spletu obrnem, vsi pišejo o šunki in poticah. Ker je meni šunka od nekdaj delovala odbijajoče, ker potice nikoli nisem marala in ker tako ali tako rada “lulam proti vetru”, bo na mojem blogu dišalo po nečem drugem. Jedi, na katero zadnjih 24 ur nenehno mislim, nisem okusila že petnajst let in se vsaj deset let nisem spomnila nanjo, ampak včeraj se mi je pa prikazala pred očmi in me tako “drži”, da sem se odločila, da jo bomo sama “spacala skupaj”. Zaenkrat sem še vedno v fazi raziskovanja, ampak nič ne de, do konca praznikov mi bo gotovo uspelo. Zadevščini se po slovensko reče snežne kepe, ampak moja babica ji je pravila šnenokli in zato jo tako imenujem tudi jaz. Nič nenavadnega ni, da je moja babica uporabljala nemško ime, kajti ona je za mnoge stvari uporabljala nemška imena, še posebej pa je to veljalo za hrano, orodje, stvari v hiši in podobno. Oja, ljubljanščina se je v petdesetih letih izjemno spremenila.

Če za mamo lahko napišem, da ne zna narediti nič sladkega, potem moram za babico napisati, da je znala narediti prav vse. Pekla je rojstnodnevne torte za vse otroke, tako sorodnikov kot prijateljev. Pekla je potice, zavitke, piškote. Ampak od vsega, kar je delala, sem imela jaz najraje šnenokle. Tako zelo sem jih imela rada, da ponavadi sploh nisem mogla počakati, da so se ohladili, preden sem planila nanje. Moj oče, ki je sicer odgovoren za to, da se znam jaz prekleto dobro hecati na svoj račun, je mojo ljubezen do šnenoklov razlagal z naslednjimi besedami: “Seveda, ni jih treba gristi.”

Ker moje babice žal ni več, jih bom, če jih bom hotela spet jesti, morala narediti sama. Sicer sem poklicala mamo v nekem upanju, da se spomni, kako jih je babica delala, ampak mi je bilo kaj hitro jasno, da “sladkor daš v beljak, ne, v rumenjak, kam že” ni pot do uspeha. Skratka, Žogca znova študira recepte in kmalu se bo lahko pohvalila s še eno mojstrovino.

115 Responses to “Velika noč je lahko tudi drugačna!”

  1. zogca said

    Fotografija je samo simbolična ali če hočete, je ilustrativna. Da ne bo kdo zmotno mislil, da sem jih že naredila.😉 In vi, kaj vi pacate skupaj za praznike? Ter še pomembnejše, katerih jedi svojih babic se z nostalgijo spomnijate?!?

  2. webmaher said

    v čakanju na Žogcino mojstrovino se jaz ne spomnim nič takega-verjetno včasih nisem bil preveč izbirčen😆

  3. zogca said

    Potem priznaš, da si postal?😆 S preteklikom se ne gre igrati.😆

  4. Nevenka said

    Evo Žogca, jaz ne bom nič mojstrovala v kuhinji, ker nimam za koga…
    sem pa bila po nekem čudežu celo malo zunaj, pokosila sem travo na vrtu in potem postavila ležalnik na sonček in malo brala. Kar v redu. Vesela sem, da je toplo.

    Tebi pa želim uspešen kuharski podvig in potem lahko razkriješ kuharsko skrivnost še nam…če ne bo preveč komplicirano, se morda celo lotim🙂

  5. Nevenka said

    Ah, ena od mojih starih mam, po očetu, je bila mojster krhkih flacatov. Mamo moje mame sem pa slabo poznala tako, da po njej nimam skoraj nobenega spomina.

  6. Nevenka said

    Joj, moje črke, izgubljam jih vse povprek: flancatov!

  7. zogca said

    To, Nevenka, tako se dela!!! Boš videla, sonček pomaga, res pomaga. Jaz se bom tudi spravila ven, samo iz pižame se moram izvleči.😆 Odkar so tako lepi dnevi, gledam, da sem vsak dan vse dve uri na soncu, zaželeno pa je tudi več.

    Sem pa bila po nekem čudežu celo malo zunaj, pokosila sem travo na vrtu in potem postavila ležalnik na sonček in malo brala. Kar v redu. Vesela sem, da je toplo.

  8. zogca said

    Ne, sploh ne, ne bi smelo biti.

    Tukaj sem zdaj odkrila video posnetek delanja šnenoklov.

    http://www.crochef.com/index.php?page=recepti&id=107

    Če ti vse razložijo v treh minutah, veš, da ne more biti težko.

    Če ne bo preveč komplicirano, se morda celo lotim

  9. Lynx said

    Jaz pa dam nekaj na tradicijo. Čeprav mi nikoli ni bilo jasno, zakaj bi se morali v petek postiti, v nedeljo pa nažirati do onemoglosti, ko pa bi se dalo hrano enakomerno porazdeliti na več dni..
    Res je, da nekateri uživajo, če “ščijejo proti vetru” in se jim zdi fino da so nekaj posebnega, ker se obnašajo drugače od ostalih. Izgleda da si ti med njimi. Po moje to ni nič slabega, če ne gre za neke principe, ki pridejo navzkriž z okolico.
    Običaji imajo ponavadi točno določeno podlago in so vsaj v preteklosti imeli svoj smisel, dandanes pa je vse skomercializirano in prenapihnjeno.
    Kakorkoli, kot sem napisal, podpiram tradicijo v kolikor še ni izprijena in če je ljudem v korist in veselje.

  10. zogca said

    Moj oče nikoli v 24. 12 ne bo dal v usta mesa. In ga ne bo dal nikoli na velikonočni petek. Ampak res. Pa ne verjame v Boga in ne gre nikoli v cerkev. Zdaj pa razumi. 😯

    Čeprav mi nikoli ni bilo jasno, zakaj bi se morali v petek postiti.

  11. zogca said

    Poglej, jaz nikoli nisem praznovala velike noči in ne vem, zakaj bi jo morala zdaj fanatično praznovati. Zato, ker se je naenkrat pol Slovenije spreobrnilo? Ker so cele čete ljudi, ki so bili dvajset let nazaj, še hudi komunisti, zdaj v cerkvi? Jaz grem po svoji poti. Mogoče res včasih izpade, da lulam proti vetru, ampak vsekakor pa zame drži, da se ne obračam proti vetru.

    Šunke pa resnično ne maram in ga ni boga, da bi jo poskusila. Potico sem seveda že večkrat jedla in ji bo pojedla, če bi jo morala (da koga ne užalim), ni mi pa dobra, kot mi ni dobra nobena sladka zadeva, v kateri so orehi.

    Res je, da nekateri uživajo, če “ščijejo proti vetru” in se jim zdi fino da so nekaj posebnega, ker se obnašajo drugače od ostalih. Izgleda da si ti med njimi.

  12. zogca said

    Ne morem pa in verjetno še nekaj dni ne bom mogla v glavi predelati naslednjega.

    Re: Za verne
    Napisal: mirijam
    Datum: 10.04.2009 13:55

    Mi gremo k vsem obredom in k vsem mašam. Trije večji 5-8 let vsak dan na vse. Za ta malga 2,5 pa še ne vemo ali bo šel v soboto z nami ali ne. Saj naš župnik bere vseh 8 beril. Ampak kakor kaže, bomo kar šli. Tudi danes bo ta mal doma, ko bom jaz in trije večji šli na križev pot, ki bo ločen od petkovih obredov.

    Zame je “dolga” samo sobotna. Saj v četrtek mi gremo domov, ko je konec maše in ne ostajamo na molitveni, tudi v petek ne. Da gredo otroci lahko spat. Enkrat za šolo, enkrat pa za velikonočni ogenj.

  13. Lynx said

    Ne morem pa in verjetno še nekaj dni ne bom mogla v glavi predelati naslednjega.

    Česa ne moreš predelati?

  14. zogca said

    Da nekdo otroke, stare od 5 do 8 let, trikrat na dan (če prav razumem) vlači k maši, pa na neka križeva pota, pa na neke ognje, pa na … Da ne omenjam tega, da bo očitno tudi 2,5 let staro detece danes poslušalo osem beril.

    Česa ne moreš predelati?

  15. zogca said

    Mi lahko kdo razloži, ker res ne razumem?

    Zdaj sem na blogu Irene sirene našla povezavo do razlage, kaj imajo zajci opraviti z veliko nočjo. Ker sem spraševanje o zajcih že zasledila, sem šla brat. In potem naletim na naslednji stavek: (Velikonočni) zajec izvira iz germanskega poganskega sveta. Je tisti, ki naj bi znesel velikonočno oz. pomladno jajce.

    Kako zajec lahko znese jajce?

  16. Lynx said

    Da nekdo otroke, stare od 5 do 8 let, trikrat na dan (če prav razumem) vlači k maši, pa na neka križeva pota, pa na neke ognje, pa na … Da ne omenjam tega, da bo očitno tudi 2,5 let staro detece danes poslušalo osem beril.

    Močno dvomim. Večja verjetnost je da trikrat v treh dneh.
    Sicer pa spet ni tako mukotrpno kot se tebi zdi. Če nič drugega, se otroci naučijo malo potrpežljivosti, česar se ob igranju videoigric ne morejo naučiti.

    (Velikonočni) zajec izvira iz germanskega poganskega sveta. Je tisti, ki naj bi znesel velikonočno oz. pomladno jajce.

    Zdi se mi, da je tole napaka.

  17. Jazz said

    Kako zajec lahko znese jajce?

    -Težko… 😉
    No,Jazz in Ovsec😉 bi rekla,da je zajec bolj simbol plodnosti in obilja.Žogci je všeč ,ker je menda tudi simbol pohotnosti….😀

  18. Nevenka said

    Baje imajo Nemci pravljico iz katere izvira velikonočni zajec, menda je mamica otrokom skrila pirhe in darilca na vrt in ravno, ko so jih otroci iskali je priskakljal zajček in so mislili, da jih je zajček prinesel in pri tem je ostalo🙂
    Tako razlago o zajčku sem jaz slišala.

  19. Jazz said

    http://zlataleta.com/velika-noc-pirhi-zajec/

  20. zogca said

    Meni je tako zelo dolgčas v cerkvi, da ti ne znam povedati. Pa se mi zdi, da otrokom tudi, če jim ne bi bilo, ne bi … Redko kakšen zdrži na miru in tiho. Kar je logično.

    Sicer pa spet ni tako mukotrpno kot se tebi zdi.

  21. zogca said

    Prav tukaj sem našla stavek: “Velikonočni) zajec izvira iz germanskega poganskega sveta. Je tisti, ki naj bi znesel velikonočno oz. pomladno jajce.”

    http://zlataleta.com/velika-noc-pirhi-zajec/

  22. Jazz said

    Jedi naših babic,ali Oda krompirjevim mlincem!
    Krompirjevo testo razvaljamo na kakšen centimeter debeline,ter obojestransko spečemo v krušni peči,ponavadi po peki kruha,ko je peč še dovolj vroča.Potem razrežemo na kose,(kot pizzo),dnaložimo v skledo,ter zabelimo.Zelo verjetno zdravo ni,je pa dobro.😀

  23. Jazz said

    zogca said
    April 11, 2009 at 3:38 pm
    Prav tukaj sem našla stavek: “Velikonočni) zajec izvira iz germanskega poganskega sveta. Je tisti, ki naj bi znesel velikonočno oz. pomladno jajce.”

    Ah,saj veš,splet poganskih in drugih verovanj,običajev…vzamejo pač kar jim paše…Tako je blo pač najlažje navlečt na novo(?)vero.Novo s pridihom starega….

  24. zogca said

    Saj meni so fletni.😉

    Zajec bolj simbol plodnosti in obilja.

  25. Jazz said

    zogca said
    April 11, 2009 at 3:47 pm
    Saj meni so fletni…

    …zaradi pohote😉

  26. Jazz said

    Evo,zate nekaj,za pisanko😉

    kakšna sproščenost…

  27. zogca said

    Seveda.😉

    …zaradi pohote

  28. zogca said

    A je še kdo še v pižami? Zdaj se bom spravila ven in se šla sončkat.😀

  29. Lynx said

    Minevajo tri leta od smrti Majde Sepe:

  30. Lynx said

    Meni je tako zelo dolgčas v cerkvi, da ti ne znam povedati. Pa se mi zdi, da otrokom tudi, če jim ne bi bilo, ne bi …

    Tudi večurno spremljanje inavguracije ameriškega predsednika je dolgočasno, pa ga vseeno nekateri gledajo.🙂 Tega jaz nikakor ne morem predelati. 😉

    Pa še ena zanimivost:

    Tukaj je slika slovesnosti v čast Baraka Obame dne 20. januarja.
    Množica je številna, saj je na trgu nakopičenih več tisoč ljudi. Ampak
    videli boste tehnologijo, ki vam omogoča razločiti vsako osebo posebej
    v tej množici, kot bi stali zraven nje.

    Približajte karkoli. Uporabite malo roko za povečanje slike. Počakajte
    nekaj sekund, da se slika izostri. Lahko kliknete tudi 2x.

    Slika je bila narejena z robotsko kamero ločljivosti 1474 megapixlov
    ali drugače povedano, 295x močnejšo kot so digitalni fotoaparati, ki
    jih imamo doma s 5megapixli.

    http://gigapan.org:80/viewGigapanFullscreen.php?auth=033ef14483ee899496648c2b4b06233c

    Big Brother vas gleda😉

  31. Jazz said

    Big Brother vas gleda

    u fak…

  32. zogca said

    V bistvo to ni res, ker sem zadevščino spremljala na CNN-u. Ta fotografija je narejena tako, da so ljudi pozivali naj pošljejo fotografije z inavguracije iz so iz njih naredili to in njej podobne fotografije. Vem, ker sem gledala. In prav temu je tudi namenjen ta gigapan.

    Slika je bila narejena z robotsko kamero ločljivosti 1474 megapixlov ali drugače povedano, 295x močnejšo kot so digitalni fotoaparati, ki jih imamo doma s 5megapixli.

  33. Spider said

    Spider vsem damam za veliko noč želi trdega hrena!:)

  34. zogca said

    Ne pa tudi trdega tiča? Kje je kakšen smajli, ki odkimava?

    Spider vsem damam za veliko noč želi trdega hrena!:)

  35. zogca said

    Kdaj je Jezus kakor vstal od mrtvih, v noči s sobote na nedelje ali z nedelje na ponedeljek?

  36. maxi said

    Iz sobote na nedeljo.

  37. zogca said

    V čem je pa potem “fora” ponedeljka? Kaj se je pa takrat zgodilo, da mora ponedeljek biti velik?

  38. maxi said

    Fora ponedeljka je, da si nosijo pisanke in se obiskujejo.

  39. zogca said

    Okej, ampak v verskem smislu? To je verjetno simbolika nečesa.

  40. maxi said

    Okej, ampak v verskem smislu? To je verjetno simbolika nečesa.

    Pravzaprav je to tudi v verskem smislu:

    Na velikonočni ponedeljek, ki kot eden izmed državnih praznikov velja za dela prost dan, ljudje hodijo na obiske k sorodnikom in znancem. Temu pravimo, da gredo ljudje »v Emavs«. Ta dan se namreč pri bogoslužjih bere evangelij, ki govori o tem, da se je vstali Kristus pridružil dvema učencema, ki sta romala v Emavs. Med potjo sta mu potarnala, da je umrl Jezus, od katerega so pričakovali, da jih bo odrešil. On pa jima je razložil, da se je to moralo zgoditi in šele ko so prišli na cilj, jima je razodel, s kom sta ves čas hodila.

  41. Lynx said

    V bistvo to ni res, ker sem zadevščino spremljala na CNN-u. Ta fotografija je narejena tako, da so ljudi pozivali naj pošljejo fotografije z inavguracije iz so iz njih naredili to in njej podobne fotografije. Vem, ker sem gledala. In prav temu je tudi namenjen ta gigapan.

    Žogca, skoraj si me prepričala. Potem pa mi je dalo misliti…
    Le kdo je slikal detajle Bele hiše, snemalca na njej, drevesa v ozadju?
    Mislim, da še Web tega ne bi znal zložiti skupaj.
    Ne verjemi vsega, tudi Američani si izmišljujejo in tudi CNN laže.

  42. Jazz said

    maxi said
    April 11, 2009 at 8:32 pm
    Okej, ampak v verskem smislu? To je verjetno simbolika nečesa.

    Pravzaprav je to tudi v verskem smislu:

    Na velikonočni ponedeljek, ki kot eden izmed državnih praznikov velja za dela prost dan, ljudje hodijo na obiske k sorodnikom in znancem. Temu pravimo, da gredo ljudje »v Emavs«. Ta dan se namreč pri bogoslužjih bere evangelij, ki govori o tem, da se je vstali Kristus pridružil dvema učencema, ki sta romala v Emavs. Med potjo sta mu potarnala, da je umrl Jezus, od katerega so pričakovali, da jih bo odrešil. On pa jima je razložil, da se je to moralo zgoditi in šele ko so prišli na cilj, jima je razodel, s kom sta ves čas hodila.

    Opala…:D
    Če nudiš tudi zasebne ure za manj posvečene…😉

  43. zogca said

    Kakšne Bele hiše?

    Res je, to kar pišem. In ko smo na SČ debatirali o tem, je to, kar sem jaz napisala, potrdilo še nekaj žensk, ki so šle brat, kako se naredili to sliko.

  44. zogca said

    Ona je moja.😉

    Če nudiš tudi zasebne ure za manj posvečene…

  45. Jazz said

    zogca said
    April 11, 2009 at 8:55 pm
    Ona je moja.

    Ok,lahko je tudi…nikoli pa nisi rekla,da je ona Samo tvoja.😉

  46. Tana said

    Žogca jutri grem pa tja, kjer si bila ti lansko poletje na izletu!!!
    Uganeš kje je to?

  47. maxi said

    Če nudiš tudi zasebne ure za manj posvečene…😉

    ej, to je bil copy-paste…..:mrgreen:

  48. maxi said

    Ok,lahko je tudi…nikoli pa nisi rekla,da je ona Samo tvoja.😉

    Neee, noo, ko bom naslednjič od koga….si želim, da sem samo njegova in obratno.:mrgreen:

  49. Jazz said

    maxi said
    April 11, 2009 at 9:02 pm
    Če nudiš tudi zasebne ure za manj posvečene…

    ej, to je bil copy-paste…..

    Neč se zgovarjat!🙂 Glavno,da imaš vse odgovore… nekje.😉

  50. Jazz said

    maxi said
    April 11, 2009 at 9:04 pm
    Ok,lahko je tudi…nikoli pa nisi rekla,da je ona Samo tvoja.

    Neee, noo, ko bom naslednjič od koga….si želim, da sem samo njegova in obratno.

    No Žogca,vidiš…pa saj boš našla kakšno drugo,maxi bo samo moja!

  51. Lynx said

    Kakšne Bele hiše?

    Tiste bele palače, ne vem kaj je, kongres, parlament, al kaj že. 😦

    Res je, to kar pišem. In ko smo na SČ debatirali o tem, je to, kar sem jaz napisala, potrdilo še nekaj žensk, ki so šle brat, kako se naredili to sliko.

    Monovk pa ja ne boš poslušala. 😉
    Še vedno ne verjamem. Se greš stavit?

  52. maxi said

    No Žogca,vidiš…pa saj boš našla kakšno drugo,maxi bo samo moja!

    hehe…klinc, tu tak špetir, jaz pa sestradana…😀😀

  53. Jazz said

    Monovk pa ja ne boš poslušala.
    Še vedno ne verjamem. Se greš stavit?

    Lynx,nikar mojega piva ne zastavi!😦

  54. StaneP said

    Sem na temo velike noči začel pisati komentar in je postal predolg… Tako sem naredil iz njega post na svojem blogu. Če koga zanima, je tukaj.

  55. Jazz said

    maxi said
    April 11, 2009 at 9:13 pm
    No Žogca,vidiš…pa saj boš našla kakšno drugo,maxi bo samo moja!

    hehe…klinc, tu tak špetir, jaz pa sestradana

    Nisi ne…😉

  56. zogca said

    Zgoraj si preberi, da Žogca ni za odprt zakon.:mrgreen:

    Ok,lahko je tudi…nikoli pa nisi rekla,da je ona Samo tvoja.

  57. zogca said

    Ptuj, kajne?

    Žogca jutri grem pa tja, kjer si bila ti lansko poletje na izletu!!!
    Uganeš kje je to?

  58. zogca said

    Pripelji mi princa in bom mogoče razmislila. :mrgreen:

    No Žogca,vidiš…pa saj boš našla kakšno drugo,maxi bo samo moja!

  59. zogca said

    Capitol Hill.

    Tiste bele palače, ne vem kaj je, kongres, parlament, al kaj že.

  60. zogca said

    Pojdi raziskovat!!!

    Še vedno ne verjamem. Se greš stavit?

  61. Lynx said

    Če imajo monovke prav, potem je sleparija tole:

    http://gigapan.org/index.php

  62. Lynx said

    Lynx,nikar mojega piva ne zastavi!

    Laško ali Union?

  63. Jazz said

    zogca said
    April 11, 2009 at 9:18 pm
    Pripelji mi princa in bom mogoče razmislila.

    No Žogca,vidiš…pa saj boš našla kakšno drugo,maxi bo samo moja!

    Velja! Il Principe:

    http://www.mojvideo.com/video-prince-purple-rain-live-1991/125db1dcc14562137d5a

  64. Tana said

    Ja, Ptuj.
    Kolikor se spomnim si ti tam preživela en lep dan. Sicer pa Ptuj, ne samo, da je najstarejše mesto, je tudi najlepše. Vsaj zame. Tam sem spoznala tudi svojo prvo ljubezen.

  65. Jazz said

    Lynx said
    April 11, 2009 at 9:25 pm
    Lynx,nikar mojega piva ne zastavi!

    Laško ali Union?

    Uniona nikar! Laško tako imenovano pivo,pa kar…😉

  66. StaneP said

    Sicer pa Ptuj, ne samo, da je najstarejše mesto, je tudi najlepše.

    Meni je pa Škofja Loka. Čeprav imam Ptuj tudi rad, mi je Škofja Loka bolj všeč najbrž zato, ker imam nanjo iz mladosti lepe spomine.

  67. Tana said

    Meni je pa Škofja Loka.

    Ja, Škofja Loka je tudi lepo mesto, sem bila že večkrat tam. En del me celo spominja nekoliko na Ptuj. Sicer pa kraji, kjer je človek doživel kaj posebnega, lepega, so že zato lepi. Sami po sebi.

  68. StaneP said

    http://mesto.skofjaloka.si/panorame/index.htm

  69. StaneP said

    En del me celo spominja nekoliko na Ptuj.

    Zgornji trg… in delno veduta mesta. Sem zgoraj prilimal link z panoramami.

  70. Spider said

    Pr meni je pa lestvica:

    1.Piran
    2.Škofja Loka
    3.Ptuj

  71. StaneP said

    Ja Spider. Na Piran sem pa jaz pozabil. Dobra lestvica. To se resnični tri najlepša slovenska mesta – v srednjeveškem smislu. Osebno mi je pri srcu tudi Maribor, skoraj bolj kot Ljubljana kjer mimogrede živim.
    Velikokrat res ne vemo kaj imamo-Slovenci.

  72. zogca said

    Princa ali Maxi, sicer nič.:mrgreen:

    No Žogca,vidiš…pa saj boš našla kakšno drugo,maxi bo samo moja!

  73. zogca said

    Res je.

    https://zogca.wordpress.com/2008/08/31/podarim-objem/

    In bom še kdaj šla. Mogoče celo že letos. Je luštno, odklopiš se, blizu si, ampak nisi doma. Mesto pa je res lepo. Fejst se sprehodiš, res luštno.

    Greš na izlet ali kako?

    Ja, Ptuj.
    Kolikor se spomnim si ti tam preživela en lep dan. Sicer pa Ptuj, ne samo, da je najstarejše mesto, je tudi najlepše. Vsaj zame. Tam sem spoznala tudi svojo prvo ljubezen.

  74. Tana said

    Sem zgoraj prilimal link z panoramami.

    Ja mestni trg. Kot da bi bil na Ptuju. Lepe slikce.

    Piran pa meni ni preveč pri srcu. Po tistih ozkih uličicah se človek počuti tako utesnjen. Vsaj meni tako deluje.

    Meni je zadnja leta všeč Koper. Se spreminja iz leta v leto. Sem bila predlani na “Koprski noči” in se dogaja. Krasno, enkratno doživetje.

  75. StaneP said

    V bistvu je zelo veliko lepote okrog nas, če si jo sposoben videti…

  76. zogca said

    Vsa tri so lepa, ampak meni se Ptuj od teh treh zdi edini, ki ga lahko raziskuješ ves dan.

    1.Piran
    2.Škofja Loka
    3.Ptuj

  77. StaneP said

    Piran pa meni ni preveč pri srcu. Po tistih ozkih uličicah se človek počuti tako utesnjen.

    Piran je meni najlepši, ko ga gledam iz barke.

  78. StaneP said

    Vsa tri so lepa, ampak meni se Ptuj od teh treh zdi edini, ki ga lahko raziskuješ ves dan.

    Največji je.

  79. Tana said

    Res je.

    https://zogca.wordpress.com/2008/08/31/podarim-objem/

    In bom še kdaj šla. Mogoče celo že letos. Je luštno, odklopiš se, blizu si, ampak nisi doma. Mesto pa je res lepo. Fejst se sprehodiš, res luštno.

    Greš na izlet ali kako?

    Ja, to je ta prispevek. Vidiš se nisem zmotila, da je to bilo enkrat poleti. Še posebej pa mi je ostal v spominu “podarim objem”

    Ja, gremo na izlet in obujat spomine na stare čase.

  80. StaneP said

    Žogca, a misliš da družba ni videla linka do moje objave ali me pa preprosto ne marajo… Smrk, smrk…

  81. zogca said

    Še enkrat jih pozovi!!! Veš, kako je? Mojih prvih pol leta pisanja bloga je bilo povprečno 10 komentarjev na mesec. Čeprav vem, da ga je bralo precej ljudi, ker sem na forumu prebrala, da ga berejo, komentirali niso. Šele tam enkrat septembra (pisati sem začela konec februarja) se je začelo komentiranje in zdaj ga je veliko.

    Žogca, a misliš da družba ni videla linka do moje objave ali me pa preprosto ne marajo… Smrk, smrk…

  82. zogca said

    Luštno!!! Jaz grem pa jutri k Jovanki. Vsaj mislim. Včeraj me je povabila in sem rekla, da bom prišla, nisva pa se danes nič slišali.

    Ja, gremo na izlet in obujat spomine na stare čase.

  83. Tana said

    Luštno!!! Jaz grem pa jutri k Jovanki. Vsaj mislim. Včeraj me je povabila in sem rekla, da bom prišla, nisva pa se danes nič slišali.

    Lepo se imej.

    Vsem na Žogcinem blogu pa želim lepe praznike, dosti sončka, ljubezni, pa seveda, da bi bili pridni.

    Lahko noč
    Tana

  84. StaneP said

    Lahko noč Tani! In hvala za lepe želje. Seveda želim enako!

  85. maxi said

    Tana, hvala za lepe želje in enako tudi tebi.

  86. zogca said

    Tana, lahko noč in uživaj jutri!

  87. Spider said

    Mmmmm..šunka..hren…jajčka…se mi že sline cedijo počasi🙂

  88. zogca said

    A nocoj ni nobene vstajenske maše ali kaj podobnega?

  89. Spider said

    He he, Zogca, ne, kolikor jaz vem ne.

    Sicer pa je bil čudovit dan…sem šel malo na Pohorje, pa potem še v mestni park…Ptičje petje, račke, cvetje…ma milina..

  90. zogca said

    Ko boš spet gor, nam kaj pofotkaj. In nam prilepi. Da malo vidimo tudi naravo na drugem koncu Slovenije.😉

    Mi ni jasno, zakaj ni vstajenske maše, če pa zdaj kakor vstaja od mrtvih. Se mi zdi, da bi morala biti maša. Mi ni nič jasno, veš. V ponedeljek je maša, danes pa je ni.

  91. Spider said

    Ok bom, samo previdno, da ne bom ujel kakšne neznane bejbe v objektiv, sej veš, danes vsaka prvo pomisli, da si perverznež he he..

  92. zogca said

    To pa le, je treba paziti.

    Mimogrede, kako dolgo se kuha trdokuhano jajce? Sto let ga nisem jedla, in sem pozabila. Potrebujem eno trdokuhano jajce za na regrat.

  93. Spider said

    Joj, res ne vem.Sem pa ziher, da kje na netu piše.

    Nočka, Zogcin forum.

  94. zogca said

    Pustila sem ga dolgo in je bil trd. Regrat je pojeden.😉

    Lahko noč.

  95. lynx said

    Ja, gremo na izlet in obujat spomine na stare čase.

    Mimogrede, kako dolgo se kuha trdokuhano jajce?

    Deset minut.

  96. Jovanka Broz said

    to sem jaz delala,ko sem bila še doma. Stepen beljak sem v kepah vkuhala v vanilijev puding.

  97. zogca said

    Ti še ne spiš? Ponočuješ kot jaz.😉 A veš, da mi jih bo mama naredila? Se je javila in prijavila. Je hotela že jutri, ampak sem rekla, da me ne bo, ker grem k tebi. Je pa našla recept od babice. Kdo bi si mislil, da je shranila babičine recepte?😉

  98. Jovanka Broz said

    prepiši recept.Me zanima ta krema -kako je narejena?

    Ma kdo pride danes v moj raj?????? :-))))))))))))))

  99. Spider said

    Sicer sem pa pozabil povedat, da imam tudi jaz rad šnenokle.:)

  100. Janis said

    A nocoj ni nobene vstajenske maše ali kaj podobnega?

    V soboto zvečer je velikonočna vigilija (prva velikonočna maša na predvečer praznika). V nedeljo zjutraj je pa vstajenska maša na sam praznik😉

  101. zogca said

    Žogca!!!

    Pravkar zbujena. Spijem kapačuno, še malo bluzim po stanovanju, ker brez tea ne gre, potem pa se začnem rihtati.

    Ma kdo pride danes v moj raj??????

  102. zogca said

    To pa je prekršek, če to pozabiš. Črna pika zate.:mrgreen:

    Sicer sem pa pozabil povedat, da imam tudi jaz rad šnenokle.:)

  103. Spider said

    No, evo Janis je razložila, kako je s temi cerkvenimi velikonočnimi rečmi.:)

  104. zogca said

    Dobiš recept.😉

    Kolikor sem razumela mamo, je enak kot na crochef (povezava, ki sem jo prilepila), le da babica ni dala noter kepice vanilijevega sladoleda, ampak vanilijev sladkor ali prašek, ne vem, kako se temu reče.

    prepiši recept.Me zanima ta krema -kako je narejena?

  105. zogca said

    Vse sem prespala. Verjemi, za kaj takšnega moraš res trdno spati, ker so oni danes najmanj dvakrat po 15 minut tako glasno zvonili, da bi se še mrtev zbudil. Jaz se nisem.😉

    V nedeljo zjutraj je pa vstajenska maša na sam praznik.

  106. Tana said

    lynx, hvala za lepo pesmico. Danes sem res obujala spomine na stare čase. Sem bila kar malo otožna. Verjetno zato, ker so bili ti časi tako krasni in so minili in jih več ne bo. Sem obiskala tudi mojo prvo najstniško ljubezen. Prižgala sem mu svečko.

  107. StaneP said

    Tana, živeti v preteklosti zna sicer biti prijetno, vendar je nesmiselno. Tudi zato, kot si že sama ugotovila, ker teh časov ne bo nikoli več. In še ljudje smo nagnjeni da jih idealiziramo.
    Torej naprej v svetlo prihodnost!! Lepa bo!! Zakaj? Ker si bomo lepo naredili! Bistveno lepšo, kot je bila preteklost!

  108. Tana said

    Tana, živeti v preteklosti zna sicer biti prijetno, vendar je nesmiselno.

    Jaz ne živim v preteklosti, daleč od tega. Živim za danes in sedaj. Seveda ti najstniški časi se ne bodo nikoli vrnili, ker se tudi mi ne pomlajujemo ampak se staramo. Ampak bili so res lepi. To sem hotela povedati. In ko se človek s spomini vrne v ta čas, postane otožen. Vsaj jaz.

    In kako si se ti imel danes. A si šel kaj na izlet?

  109. StaneP said

    Ne, žal ne. “Moped” je na vrsti šele naslednji teden… Ampak, ker imam zasedeno glavo, ni preveč težko čakati. Dolga zgodba…

  110. zogca said

    To je pa žalostno. Da ga ni več.

    Sem obiskala tudi mojo prvo najstniško ljubezen. Prižgala sem mu svečko.

  111. Tana said

    To je pa žalostno. Da ga ni več.

    Ja, se je ponesrečil. Midva takrat nisva bila več skupaj, sva pa ostala dobra prijatelja. In kadar grem na Ptuj, ga obiščem in mu prižgem svečko.

  112. Tana said

    Ampak, ker imam zasedeno glavo, ni preveč težko čakati. Dolga zgodba…

    Če je glava zasedena z lepimi stvarmi, potem res ni težko čakati.

  113. StaneP said

    Če je glava zasedena z lepimi stvarmi…

    Niti ne.

  114. zogca said

    FOTO: Velikonočne zajkle

    http://24ur.com/ekskluziv/erotika/foto-velikonocne-zajkle.html

  115. zogca said

    To je lepo.

    In kadar grem na Ptuj, ga obiščem in mu prižgem svečko.

Leave a Reply

 
