Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Seks na vse strani! aka Jaz sem PROTI!

Posted by zogca na april 11, 2009

Na blogu smo imeli že nešteto vročih debat o tem, kaj je varanje ter še veliko več tem, ali je sprejemljivo varati, in če, kdaj. Nikoli pa nismo debatirali o zakonih, v katerih je zakoncema dovoljeno seksati na vse strani, pri tem pa nikogar ne varata, kajti takšno početje je posledica dogovora, ki sta ga sklenila. Da, danes bomo debatirali o odprtih zakonih.

Kot varanje ponavadi pojmujemo “aktivnosti”, ki drugega zakonca prizadenejo, s katerim se ne bi strinjal, če bi zanje vedel, in prav zato “aktivna stran” naredil vse, kar je v njeni moči, da tovrstne “aktivnosti” ostanejo “pasivni strani” prikrite. Ali če hočete … Varanje je, ko ti nekdo obljubi zvestobo, potem pa ne drži dane besede. Če te obljube ni, potem ni varanja. Mar ne? In naj tudi ne bi bilo sovražnih občutkov, bolečine in trpljenja, ki so ponavadi posledica prevare. Prešuštvovanje naj namreč ne bi bilo moralno zgrešeno samo po sebi. Zgrešeno je v toliko, kolikor prizadene bolečino in trpljenje drugemu zakoncu. Tisto, kar je napačno, ni zunajzakonska seksualnost sama po sebi, ampak izdano zaupanje. Večina v naši družbi nedvomno misli, da seks nujno izraža globoka čustva naklonjenosti in ljubezni. V tradicionalnem razumevanju seksa, ki ga še vedno priznavajo mnogi, je nedvomno tako. Vendar ga ne priznavajo vsi. Veliko ljudi namreč na seks ne gleda prav nič tradicionalno, ampak je njihov pogled zgolj in izključno hedonističen. Ko se najdeta dva s tradicionalnimi vrednotami, ni nobenih težav. Prav tako ni nobenih težav (razen občasnega zgražanja moralistov), ko se najdeta dva, ki na seks gledata hedonistično. In drugi primeri? Na pamet mi padeta dva. Prvemu nikakor ne bi mogli reči odprt zakon, čeprav je seksualno gledano še kako odprt. Zakon, v katerem eden izmed zakoncev prisega na zvestobo, drugi pa ne, vendar se o tem ne čuti dolžnega obvestiti o tem. Še več, čuti se dolžnega narediti prav vse, da drugi zakonec za to ne bi izvedel. To so pač primeri klasičnega varanja. Drugemu pa lahko rečemo odprt zakon, kajti dovoljenje za zunajzakonski seks obstaja, torej ni varanja, vendar je dovoljenje dano iz povsem napačnih razlogov. Takšno strinjanje ni nujno posledica izjemne seksualne odprtosti, lahko je samo posledica obupa, oklepanja, strahu pred izgubo. V takšnem primeru pa strinjanju navkljub pade v vodo tisto, da naj odprt zakon v pravem pomenu besede ne bi prizadejal trpljenje, kajti nedvomno ga.

Kakorkoli že, jaz sem PROTI. In vi?

122 Responses to “Seks na vse strani! aka Jaz sem PROTI!”

  1. Nevenka said

    Očitno zakoni lahko temeljijo na marsičem, ne samo na ljubezni. V ljubezni namreč ni varanja.
    Odprti zakon ni zakon iz ljubezni, pač pa koristoljubja.

    Meni je taka reč popolnoma tuja in nerazumljiva. Razumem več zvez, zaporednih, vzporednih pa ne.
    Zame seks kot samostojen užitek, tako kot bi šla npr.: v kino, potem pa domov…sploh možen ni.

  2. zogca said

    Meni se tudi zdi. Ali pa gre za zakone, ki se začnejo iz ljubezni, ko pa ta umre, se vzdržujejo zaradi skupnih interesov. En takšen zakon že dolgo let spremljam od daleč oziroma ne bi vedela, da je takšen, če mama ne bi bila tako zelo na tekočem z vsem. Ona seksa z vsemi, od katerih si v karieri lahko obeta korist in je na takšen način daleč prilezla. On pa ima rad mlado meso. Vedno uspešno furata skupaj. In tudi otroka sta spravila gor.

    Odprti zakon ni zakon iz ljubezni, pač pa koristoljubja.

  3. Spider said

    Jaz sem pa čisto za, če se dva tako dogovorita.

  4. StaneP said

    Moje mnenje je dokaj konzervativno, čeprav se sploh nimam za konzervativnega moškega. Generalno gledano seveda… Osebno je pri meni ljbezen še vedno daleč največ, kar imata dva človeka lahko med sabo. Več kot najboljši seks! Če imamo pa to srečo, da imamo ljubezen in še dober seks, smo pa zmagali. Svingerstvo po mojem skromnem mnenju ne gre skupaj s tisto “pravo” močno ljubeznijo. Se strinjam z Žogco, da so to zakoni oz. partnerstva iz koristoljubja. Takšnega in praviloma tudi drugačnega.
    Ne morem si deliti ženske, ki jo globoko in srčno ljubim še z nekim drugim tičem. Sploh ne pred mano oz. z zavedanjem, da odhaja od doma k nekemu drugemu tiču, ki ga bo veselo vlekla on bo pa nabijal vanjo… Ne, žal ne. Če vidim v njej tisto toplino in milino, ki si jo želim pri ženski, srčnost itd.
    Seveda pa v drugem primeru, če imam do nje bolj prijateljski odnos in mi je bolj objekt poželenja kot ne, potem me pa ne bi motilo, če se sestaja tudi z drugimi. Seveda pa v tem primeru ne živiva skupaj!!
    Mislim da na to temo paše še eno vprašanje, ki nadaljuje to tematiko: Kaj je sploh ljubezen oz. kakšne stopnje ljubezni poznamo. Žogca izziv zate.

  5. zogca said

    Jaz bom to obrnila in bom napisala: “Ne morem si deliti tiča, ki ga ljubim.” Hihihi, saj tiča ljubim zato, ker ljubim moškega. Da ne bo čisto narobe izpadlo.

    Ne morem si deliti ženske, ki jo globoko in srčno ljubim še z nekim drugim tičem.

  6. zogca said

    Nimam pojma? Lahko pa odgovarjam, kot odgovarjajo otročki v vrtcu. Ljubezen je, ko imaš nekoga rad. Ljubezen je, ko nekoga rad lubčkaš. Ljubezen je, ko nekomu rad nagajaš.

    Kaj je sploh ljubezen oz. kakšne stopnje ljubezni poznamo. Žogca izziv zate.

  7. Lynx said

    Tudi jaz sem načeloma proti.

  8. zogca said

    Kdaj bi pa bil načeloma za?

  9. maxi said

    Tudi jaz sem načeloma proti.

    Jaz tudi…načeloma.

  10. Lynx said

    Ko prideš v “zrela”😉 leta, ko ti začnejo lasje siveti (če jih sploh še imaš več kot pod pazduho), začneš včasih razmišljati drugače.
    Jaz nisem prepričan več v nič. Edino v to, da je v življenju mogoče vse. Da ideali padajo in da se načela spreminjajo. Nikoli ne reci nikoli, ker nikoli ne veš kaj te čaka.
    Vsa čast tistim, ki sledijo svojim načelom celo življenje. Jaz takim pravim Supermani.😉

  11. maxi said

    Lynx podpišem, čeprav (še) nisem v zrelih letih in čeprav (še) nimam sivih las.

    Življenje te včasih preskuša in deli lekcije…če hočeš živet se zgodi, da greš od pekla do nebes, vmes kdaj požreš svojo načelnost in drugič spet ponovno gradiš pravila igre.

  12. zogca said

    Maxi, ne vem, ali gre v tem primeru za načelnost. Meni se ne zdi. Meni se zdi, da gre bolj za to … Če nekoga nimaš zares rad, ampak ti gre bolj za to, da je odnos praktičen, potem seveda to ni problem. Če pa nekoga res s celim srcem ljubiš … Si ne predstavljam, da bi ga lahko delila.

  13. zogca said

    Ampak takrat bi moral tudi libido malo pasti, kajne?

    Ko prideš v “zrela” leta, ko ti začnejo lasje siveti (če jih sploh še imaš več kot pod pazduho), začneš včasih razmišljati drugače.

  14. Artemis said

    Jaz sem v zrelih letih (pravijo🙂 ) in imam že nekaj sivih las (pod barvo), ampak pristati na odprt zakon bi bil zame poraz. Poraz vere v ljubezen, v človeka. Ko si z nekom zato, ker je udobno in se z njim dobro razumeš, v bistvu pa si sam in izpraznjen. Dolgo ne bi zdržala. Lažje preživim sama kot v praznem zakonu, ki ga moram polniti z ljubimci.

  15. Boom said

    Nič nimam proti, če dva seksata izključno drug z drugim, po dogovoru tudi z ostalimi niti če sploh ne seksata (razen, ko je božja volja po naslednjem otroku in pri tem pač “malo potrpita”). Seveda, če je eno, drugo ali tretje resnično prostovoljno, in ne posledica čustvenega ali drugačnega izsiljevanja.

  16. maxi said

    Maxi, ne vem, ali gre v tem primeru za načelnost. Meni se ne zdi. Meni se zdi, da gre bolj za to … Če nekoga nimaš zares rad, ampak ti gre bolj za to, da je odnos praktičen, potem seveda to ni problem. Če pa nekoga res s celim srcem ljubiš … Si ne predstavljam, da bi ga lahko delila.

    Ko nekoga res ljubiš, z vsem srcem…se ti zgodi, da zanj delaš stvari, ki si jih nikoli nisi predstavljal.

  17. Tana said

    Čeprav je izziv namenjen Žogci …

    Kaj je sploh ljubezen…

    … je ljubezen vse to o čemer govori pesmica Ježka “Kot člena dva”

  18. maxi said

    No, da oddam še svoje načelno mnenje, tudi sama ne odobravam odprtih vez oz.zakonov.

    Sem se pa kljub svoji načelnosti (vsaj 100x v življenju sem suvereno rekla, da mu v tem primeru pokažem vrata in naj GRE) zlomila preden sem končala prazen zakon.

    Tako je pa drage moje v praksi, kjer teorija (i)zgubi moč…

  19. Spider said

    Meni se zdi ok vse, kar je stvar dogovora med odraslimi ljudmi in ni nezakonito.

  20. Lynx said

    Če pa nekoga res s celim srcem ljubiš

    Kaj pa če je ta vezan? Recimo nesrečno?

    Ampak takrat bi moral tudi libido malo pasti, kajne?

    Moj libido se zaenkrat na moja leta še ne ozira. Je pa premosorazmeren temu, koliko je ženska fizično in mentalno zanimiva.

    Jaz sem v zrelih letih (pravijo ) in imam že nekaj sivih las (pod barvo), ampak pristati na odprt zakon bi bil zame poraz.

    Mislil sem da govorimo o varanju in ne o “odprtem” zakonu.

  21. zogca said

    Drži. Ampak te verjetno on ne ljubi dovolj, če ve, da ti to, da se on dol daje z drugimi, povzroča hudo bolečino, vendar vseeno to počne.

    Ko nekoga res ljubiš, z vsem srcem…se ti zgodi, da zanj delaš stvari, ki si jih nikoli nisi predstavljal.

  22. zogca said

    O tem ne dvomim.

    Tako je pa drage moje v praksi, kjer teorija (i)zgubi moč…

  23. maxi said

    Drži. Ampak te verjetno on ne ljubi dovolj, če ve, da ti to, da se on dol daje z drugimi, povzroča hudo bolečino, vendar vseeno to počne.

    Nisme imel av mislih tega…prej Lynx-ovo verzijo; “Kaj pa če je ta vezan? Recimo nesrečno?”

    Sicer pa govorimo o tem, ko ti/jaz/on ljubi/š z vsem srcem….ko ljubita oba z vsem srcem, ni diskusij.

  24. Artemis said

    Sem se pa kljub svoji načelnosti (vsaj 100x v življenju sem suvereno rekla, da mu v tem primeru pokažem vrata in naj GRE) zlomila preden sem končala prazen zakon.

    Jaz sem ob prevari iz zveze šla. In je bilo hudičevo težko. Ravno zaradi tega za varanje nikoli ne rečem, da ga ne bi oprostila. Vsaj teoretično, če bi mi pa zneslo oprostiti tudi v praksi, pa ne vem. Prvič mi ni bilo.

    Mislil sem da govorimo o varanju in ne o “odprtem” zakonu.

    Hihi, jaz pa sem mislila ravno obratno.

  25. zogca said

    Jaz vezanega nikoli ne bi mogla ljubiti z vsem srcem. Kakor veš, jaz menim, da je na samem začetku to še zavestna odločitev in jaz se zavestno nikoli ne bi spustila v to.

    Kaj pa če je ta vezan? Recimo nesrečno?

  26. zogca said

    V bistvu o obojem.

    Nekako sem hotela izpostaviti, da je verjetno takšnih zares odprtih zakonov še najmanj. V smislu, da sta res oba za to. Da je več primerov, ko ena stran pristane na odprost, ker druge strani noče izgubiti. In seveda še največ odprtosti, ki to ni, ampak je varanje. Ker druga stran za odprost ne ve.

    Mislil sem da govorimo o varanju in ne o “odprtem” zakonu.

    Hihi, jaz pa sem mislila ravno obratno.

  27. zogca said

    Naj se pa razveže.

    “Kaj pa če je ta vezan? Recimo nesrečno?”

  28. maxi said

    Jaz vezanega nikoli ne bi mogla ljubiti z vsem srcem. Kakor veš, jaz menim, da je na samem začetku to še zavestna odločitev in jaz se zavestno nikoli ne bi spustila v to.

    Zame je pogum….izreči NIKOLI…
    Jaz se te besede zavestno izogibam.

  29. StaneP said

    Vsi si želimo tisto pravo ljubezen. In v njej mislim, da ni mesta za druge ljudi. Če pa nimamo tiste prave ljubezni, se pa začno dogajati prevare, dogovori…
    Sam osebno ne maram partnerstva, kjer bi se nekaj dogovarjal. Sem rajši samski in na ta način so lahko “vse” moje. Ko bom pa našel tisto pravo in če bom jaz njej tudi tisti pravi, pa nama ne bo na kraj pameti padlo, da bi zaradi enega “hedonizma”, ki ga mimogrede imava itak doma počela kar koli z drugimi… Mogoče sem res naiven, vendar upanja v ljubezen kljub izkušnjam še nisem izgubil.

  30. zogca said

    Ne, saj … Meni drugače sploh ni problem v moje dobro požreti besede, daleč od tega. Če mislim, da je pametno, da jo požrem, ko komot bom. Ampak to se mi pa ne zdi pametno. Kot prvo. Kot drugo pa – nemogoče je, da bi jaz en sam teden zdržala zaljubljena v poročenega moškega oziroma v neki aferi z njim. Že sama ta misel, da si ti zaljubljena vanj, on pa spi z ženo, ti pa jokaš … V enem tednu me mine vsa ljubezen, res. Kot ste verjetno že opazili, da sem jaz pripravljena marsikaj prenesti, ampak tukaj je pa meja.

    Zame je pogum….izreči NIKOLI…
    Jaz se te besede zavestno izogibam.

  31. StaneP said

    Zame je pogum….izreči NIKOLI…
    Jaz se te besede zavestno izogibam.

    Nikoli ne reci nikoli! Se popolnoma strinjam z Maxi. Ljudje smo čudna bitja. Zmoremo oprostiti nemogoče in znamo storiti neverjetno.

  32. Lynx said

    Jaz vezanega nikoli ne bi mogla ljubiti z vsem srcem. Kakor veš, jaz menim, da je na samem začetku to še zavestna odločitev in jaz se zavestno nikoli ne bi spustila v to.

    Zame je pogum….izreči NIKOLI…
    Jaz se te besede zavestno izogibam.

    Maxi, tudi tukaj se strinjava.

    Žogca, teoretično se lahko zaljubiš v nekoga, za katerega ne veš da je poročen. Bi zaradi svojih načel prenehala seksati z njim tisti trenutek, ko bi za to zvedela?

  33. Tana said

    Žogca: Da, danes bomo debatirali o odprtih zakonih.

    Za odprti zakon morata biti soglasna oba partnerja. Če je samo eden “za” in drugi “proti” odprti zakon ne more obstajati. Saj eden od zakoncev pobere šila in kopita in gre.

    Pri tej vrsti zakona ni in ne more biti ljubezni.

  34. Spider said

    zakaj pri tej vrsti zakona naj ne bi bilo ljubezni?

  35. zogca said

    Lahko gre za LJUBEZEN ENEGA, ki to soglasje da, ker tako zelo ne želi izgubiti drugega. To sem hotela izpostaviti. Da je bistveno, ZAKAJ TISTI DRUGI DA SOGLASJE. Ali zato, ker se tudi njemu skače okoli. Ali zato, ker to vidi kot edini način, da ne izgubi partnerja.

    Za odprti zakon morata biti soglasna oba partnerja. Če je samo eden “za” in drugi “proti” odprti zakon ne more obstajati. Saj eden od zakoncev pobere šila in kopita in gre.

    Pri tej vrsti zakona ni in ne more biti ljubezni.

  36. StaneP said

    Pri tej vrsti zakona ni in ne more biti ljubezni.

    Klinc pa takšen zakon! Kaj bi jaz dal, da bi včasih lahko bil pragmatičen človek, ki se mu preprosto “jebe” za stvari in vedno naredi tako, kot je njemu prav!

  37. zogca said

    Tako ti bom povedala. Če bi po pol leta zveze na smrt zaljubljena izvedela, da je princ poročen, bi zvisel kot makaron. Pa veš, kako zelo ljubim princa.

    Bi zaradi svojih načel prenehala seksati z njim tisti trenutek, ko bi za to zvedela?

  38. StaneP said

    zakaj pri tej vrsti zakona naj ne bi bilo ljubezni?

    Mislim, da ko res ljubiš tisto dotično srčkano osebo, ne moreš sprejeti dejstva, da še kdo drug šari po njej. Če to lahko sprejmeš, po moje nimaš globoko rad. Če moraš sprejeti, si pezde.

  39. maxi said

    Pri tej vrsti zakona ni in ne more biti ljubezni.

    Ne vem, če smo mi tu pristojni sodit o tem, kaj je ljubezen in kaj ni. Če ne razumemo, še ne pomeni, da tega ni.

  40. maxi said

    Tako ti bom povedala. Če bi po pol leta zveze na smrt zaljubljena izvedela, da je princ poročen, bi zvisel kot makaron. Pa veš, kako zelo ljubim princa.

    Zanimivo, kako vehementen odgovor.

  41. Spider said

    Kaj je ljubezen?

    Ljubezen je bolezen,
    pride spontano,
    nepričakovano,
    zelo boli,
    zdravila ni,
    o da na svetu ne bi bilo gorja,
    imenovanega ljubezen,
    saj je to
    le huda bolezen.

  42. zogca said

    So ljudje, ki trdijo, da naenkrat ljubijo tri ženske. Ali tri moške. Jaz si sicer ne predstavljam, kako je to mogoče, ampak mogoče je mogoče. Kaj pa tam, kjer imajo moški zakonito pet žena? Ljubijo samo eno?

    Ne vem, če smo mi tu pristojni sodit o tem, kaj je ljubezen in kaj ni. Če ne razumemo, še ne pomeni, da tega ni.

  43. zogca said

    Kaj pa lepa plat ljubezni? Če ne bi bila ljubezen tudi zelo lepa, nas ne bi vedno znova premamila.

    Ljubezen je bolezen,
    pride spontano,
    nepričakovano,
    zelo boli,
    zdravila ni,
    o da na svetu ne bi bilo gorja,
    imenovanega ljubezen,
    saj je to
    le huda bolezen.

  44. Spider said

    Ljubezen je lepa, a tudi grda.Če ne bi bilo ljubezni, bi bili ljudje veliko bolj srečni, saj si najbolj nesrečen ravno takrat, ko te ljubezen razočara.

  45. Tana said

    Žogca: Lahko gre za LJUBEZEN ENEGA, ki to soglasje da, ker tako zelo ne želi izgubiti drugega. To sem hotela izpostaviti. Da je bistveno, ZAKAJ TISTI DRUGI DA SOGLASJE. Ali zato, ker se tudi njemu skače okoli. Ali zato, ker to vidi kot edini način, da ne izgubi partnerja.

    Si ne znam predstavljati, da eden od zakoncev da soglasje drugemu, da ga vara, samo zato ker si ne želi ga izgubiti, ker ga tako močno ljubi. Iz razloga ljubezni NE.

    Seveda pa se v zakonu zgodi, da takšno soglasje eden ali drugi da, vendar iz popolnoma drugih razlogov ne zaradi ljubezni.

    Maxi: Ne vem, če smo mi tu pristojni sodit o tem, kaj je ljubezen in kaj ni. Če ne razumemo, še ne pomeni, da tega ni.

    Moje osebno mnenje pač, da pri odprtem zakonu, kjer eden od zakoncev vara, ali pa sta za tak zakon soglasna oba, pač ljubezni ne more biti. To je čisto moje razmišljanje in nikakor ne namen kogar koli soditi ali obsojati. Se opravičujem Maxi, če je tako izpadlo.

  46. zogca said

    Zakaj torej nismo srečni brez ljubezni, ampak jo nenehno iščemo in rinemo vanjo?

    Ljubezen je lepa, a tudi grda.Če ne bi bilo ljubezni, bi bili ljudje veliko bolj srečni, saj si najbolj nesrečen ravno takrat, ko te ljubezen razočara.

  47. zogca said

    Iz obupa. Iz strahu. Lahko pa tudi iz preračunljivosti.

    Si ne znam predstavljati, da eden od zakoncev da soglasje drugemu, da ga vara, samo zato ker si ne želi ga izgubiti, ker ga tako močno ljubi. Iz razloga ljubezni NE.

    Seveda pa se v zakonu zgodi, da takšno soglasje eden ali drugi da, vendar iz popolnoma drugih razlogov ne zaradi ljubezni.

  48. maxi said

    Moje osebno mnenje pač, da pri odprtem zakonu, kjer eden od zakoncev vara, ali pa sta za tak zakon soglasna oba, pač ljubezni ne more biti. To je čisto moje razmišljanje in nikakor ne namen kogar koli soditi ali obsojati. Se opravičujem Maxi, če je tako izpadlo.

    Opravičilo sploh ni potrebno. Jaz sem želela samo reči, da je širina individuma, da ne zaključi tam, kjer ne razume.

    Pa še to, ko ravno govorimo o ljubezni, znane teorije trdijo; čista prava ljubezen je brezpogojna, vse ostalo je sebičnost.

  49. Tana said

    Iz obupa. Iz strahu. Lahko pa tudi iz preračunljivosti.

    Ne, ne Žogca ne iz teh razlogov. Bom ponazorila. Žena žena je zbolela “multipla skleroza”, ker ni mogla živeti sama, saj je bila odvisna od moževe pomoči, je dala pristanek, da je mož imel drugo. Lahko bi bilo tudi obratno. Da bi žena imela drugega. Tukaj torej ne gre za ljubezen.

    Iz takih in podobnih razlogov sem mislila. Poznam kar nekaj primerov, ko se tako zgodilo. Pa seveda tudi primerov, ko je eden od zakoncev dal soglasje zaradi ljubezni.

    Jaz sem pač mnenja, da svojemu partnerju nikoli ne bi dala soglasja (oziroma se strinjala)iz razloga ljubezni.

  50. zogca said

    Saj, Tana, ampak to je iz obupa in iz strahu. Iz obupanega oklepanja nečesa, kar poznaš. Iz strahu pred tem, kaj bo s teboj. Ne pomeni pa, da tega človeka nimaš rad. Bi pa rekla, da ne moreš prav blazno imeti rad bolno ženo, za katero veš, da že trpi telesne bolečine, ti pa ji s takšnim početjem prizadeneš še duševne.

  51. zogca said

    Ampak po tej logiki sem jaz blazno nesebična, če možu ne dovolim, da me trikrat na dan premlati? Če ga ljubim brezpogojno, bom to dovolila.

    Pa še to, ko ravno govorimo o ljubezni, znane teorije trdijo; čista prava ljubezen je brezpogojna, vse ostalo je sebičnost.

  52. maxi said

    Ampak po tej logiki sem jaz blazno nesebična, če možu ne dovolim, da me trikrat na dan premlati? Če ga ljubim brezpogojno, bom to dovolila.

    Si tako razlagaš brezpogojnost?
    Torej bi imela moža, ki je spodsoben 3x na dan premlatit ženo, vendar mu ti pač tega ne bi dovolila?

    Če govorimo o (brezpogojni) ljubezni, govorimo o tisti ljubezni, ki bi jo imeli, ki bi nam dala to kar iščemo.

    Saj jaz zase ne govorim, da sem sposobna brezpogojno ljubit, jaz sploh ne vem, če sem sposobna sploh še ljubit.

  53. zogca said

    Maxi, jaz si brezpogojno razlagam kot ne glede na vse. Ne glede na vse vključuje vse, ne glede na varanje, ne glede na pretepanje, ne glede na to, ali je zraven ali ga ni, ne glede … Kar se mene tiče, erotična ljubezen nikoli ni brezpogojna. Lahko je brezmejna, ni pa brezpogojna.

  54. zogca said

    Ne. Hotela sem reči, da če bi ga brezpogojno ljubila, bi mu morala dovoliti tudi to, vendar mu ne bi. Torej padem na testu brepogojnosti. Mah, ga lahko mogoče celo imam še vedno rada, ampak s prepovedjo približevanja. Vsaka stvar ima svojo mejo.

    Torej bi imela moža, ki je spodsoben 3x na dan premlatit ženo, vendar mu ti pač tega ne bi dovolila?

  55. zogca said

    Ali lahko ljubimo več partnerjev?

    http://www.njena.si/moski_in_zenske/razmerja/ali_lahko_ljubimo_vec_partnerjev_/menu_id_66.html

    Za razliko od svingerstva pri odprtih zakonih ne gre samo za seks. Dodatni partner zapolnjuje tudi druge, čustvene potrebe. Znanstvenikom zaenkrat še ni uspelo razložiti zakaj nekateri pari reagirajo pozitivno, nekateri pa negativno na odprte zakone. Kljub tem, da je stroka razdeljena na zagovornike in na nasprotnike odprtega zakona pa se oboji strinjajo, da zadeva lahko deluje le če se s takšno obliko ljubezni popolnoma strinjata oba partnerja …

  56. Boom said

    Verjetno gre za iskanje popolnosti odnosov ali bolje izpolnjenosti.

  57. lynx said

    Če bi po pol leta zveze na smrt zaljubljena izvedela, da je princ poročen, bi zvisel kot makaron. Pa veš, kako zelo ljubim princa.

    Nisem čisto prepričan. Glede na to, da se ga na svojstven način še vedno držiš kot pijanec plota. 😉

    Tudi jaz bi rad vedel kaj je prava ljubezen🙂 :

  58. lynx said

    Ta je bila za lahko noč in dobro jutro!

  59. zogca said

    Vidiš, ko ne razumeš. Jaz princu vsekakor lahko očitam, da je odšel, ker ni imel dovolj poguma, da bi se trudil za naju, pa čeprav vem, da me je imel rad in me ima verjetno še danes. Ne morem pa jaz princu očitati … Poglej, nimam jaz tega človeka kar brez razloga tako zelo rada in ne čutim jaz njega kar tako brez razloga kot svojo sorodno dušo. On je izjemno moralen, zelo pošten človek z izjemno dobrim srcem. Ne, ga ne idealiziram, ampak je to res. Če bi ga poznal, bi vedel, da je on res takšen. Zdaj pa vzemimo tisti zgornji primer, ki je bil teoretičen. Kaj bi jaz naredila, če bi takrat po pol leta izvedela, da je on poročen? Napisala sem, da bi zvisel kot makaron. Ali špaget. Ne spomnim se, kaj je bilo. Ti pa mi ne verjameš. In ti bom povedala, da se motiš. Nekdo, ki bi pol leta vlekel za nos tako mene kot svojo ženo, ni izjemno moralen, ni zelo pošten in nima izjemno dobrega srca. Nima odlik, zaradi katerih jaz princa ljubim, torej …

    Nisem čisto prepričan. Glede na to, da se ga na svojstven način še vedno držiš kot pijanec plota.

  60. zogca said

    To pesem pa jaz poslušaj nocoj, desetkrat, dvajsetkrat!!!

    Ja hoću život, bolji život,
    da ga zgrabim poput tigra,
    život nije dečja igra.

    Ja hoću više, hoću bolje još,
    hoću sve, pa kako bude.
    Što to vredi kad ne spadam u taj sloj,
    jer život traži bolje ljude.

    Ja hoću život, sve il ništa,
    hoću glavni zgoditak.
    To moj je moto ali šipak,
    nešto ipak tu ne štima,
    život nije loto.

    Ja hoću život, bolji život,
    lupam glavu posred zida,
    gde je tanko tu se kida.

    Ja hoću ipak da ostvarim san,
    želje sve, pa kako bude.
    Šta to vredi kad ne spadam u taj sloj,
    jer život traži bolje ljude.

  61. Spider said

    Tole je pa najbolj zalostna pesem vseh casov:

  62. Janis said

    Žogca, teoretično se lahko zaljubiš v nekoga, za katerega ne veš da je poročen. Bi zaradi svojih načel prenehala seksati z njim tisti trenutek, ko bi za to zvedela?

    Žogca, kolikor vem, v taki situaciji še ni bila, čeprav seveda zato njeno mnenje ni nič manj veljavo. Jaz pa sem.

    Glede ostalega pa: odprtih zvez je več vrst in nemogoče je debatirat o vseh v isti sapi, ker si je psihologija lahko različna kot noč in dan.

  63. zogca said

    Res je.

    Žogca, kolikor vem, v taki situaciji še ni bila.

  64. Jazz said

    ——————————————————————————–

    Reče mož ženi:

    Grem stavit, da mi ne znaš povedati nečesa,
    da bi se hkrati počutil in dobro in slabo.

    Žena:

    Med vsemi tvojimi prijatelji imaš ti
    največjega tička……….

  65. Spider said

    Ha ha ha ha…dober:)

  66. Jazz said

    Glavno,da se držimo teme.😉

    http://www.youtube.com/watch?v=t8qbrxHr4Hk&feature=related :p

  67. zogca said

    Kruto!!!

    Med vsemi tvojimi prijatelji imaš ti
    največjega tička……….

  68. Jazz said

    zogca said
    April 12, 2009 at 12:48 pm
    Kruto!!!

    Odvisno,če je sex na vse strani….

    Jazz je pa čisto to:

  69. zogca said

    Novice današnjega dne!!! Za vas jih je izbrala Žogca!!!

    Zaradi recesije trošijo manj

    http://24ur.com/novice/slovenija/zaradi-recesije-trosijo-manj.html

    Polovica Slovencev že čuti recesijo

    http://www.rtvslo.si/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=4&c_id=197262

    Benedikt XVI. pozval k ohranjanju upanja

    http://www.rtvslo.si/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=2&c_id=197268

    Angelina in Brad si želita posvojiti otroka s Filipinov

    http://www.dnevnik.si/novice/estrada/1042259001

    Ne bo nam treba delati do 65. leta: Starostna meja upokojitve ostaja nespremenjena

    http://www.dnevnik.si/novice/aktualne_zgodbe/1042258687

    V Revozu ustavili proizvodnjo

    http://24ur.com/novice/gospodarstvo/v-revozu-ustavili-proizvodnjo.html

  70. zogca said

    Jazz, tukaj ste moški na boljšem. Če moški ženski reče, da imajo njene prijateljice večje joške, se še lahko izvleče ven, da je ocenjeval čez majico, čeprav ga je tako ali tako najebal, ker sploh ne bi smel gledati. Če ženska reče, da ima moški večjega kot vsi njegovi prijatelji, se ne bo več izvlekla ven.

  71. maxi said

    Objavo si mi skrila, jaz pa že komentar napisala….😦

  72. zogca said

    Ponovi vajo, pliz.😉

    Nekaj sem morala popraviti, ker sta se dve besedi zlepili skupaj. In ko sem popravljala, je prva kitica skočila na konec, autosave pa je … Ne znam ti razložiti. Ko sem hotela vse skupaj rešiti, je nastala še večja godlja. In je bilo najpreprosteje zadevo izbrisati in jo narediti znova.

    Pesmica je že nazaj, kot si verjetno videla. Ampak tvojega komentarja pa ni, zato je treba vajo ponoviti.

    Objavo si mi skrila, jaz pa že komentar napisala….

  73. Lynx said

    On je izjemno moralen, zelo pošten človek z izjemno dobrim srcem.

    To, da v nekaj letih zamenjaš nekaj deklet in hkrati vsaki posebej zagotavljaš kako si resen in da nisi tak kot “ostali”, se mi ne zdi znak izjemne moralnosti.
    Meni se zdi nekdo, ki si ga leto dni in pol drka zaradi “obsedenosti” z delom, malce čuden ali vsaj nenavaden.

    Žogca, kolikor vem, v taki situaciji še ni bila, čeprav seveda zato njeno mnenje ni nič manj veljavo. Jaz pa sem.

    Janis, kaj si mislila z “Jaz pa sem”?
    Da si v taki situaciji bila, ali da si se nekomu odrekla zaradi načel?

    Med vsemi tvojimi prijatelji imaš ti
    največjega tička……….

    Temu se reče sreča v nesreči!😀

  74. Janis said

    anis, kaj si mislila z “Jaz pa sem”?
    Da si v taki situaciji bila, ali da si se nekomu odrekla zaradi načel?

    Nisem se ji odrekla zaradi načel. Odrekla sem se ji zato, ker ji nisem mogla več zaupat. In ker sem se imela deep down še zmeraj preveč rada, da bi nekomu špilala drugo kolo in čakala, kdaj/če sploh se bo odločila zame. Načela so v veljavi, preden stopiš v zvezo.

  75. Nevenka said

    Hm, jaz bi tudi rada boljše življenje.
    Samo trudit se več ne zmorem kaj dosti.

  76. Spider said

    Jaz sem že bil v razmerju s poročeno žensko. Mene ni motilo, da je poročena, nisem imel zadržkov, itak mi je šlo samo za seks, njej pa tudi.Če je poročena, je to njen problem, ne moj, vsaj po moje.

  77. Tana said

    Janis: odprtih zvez je več vrst in nemogoče je debatirat o vseh v isti sapi, ker si je psihologija lahko različna kot noč in dan.

    Se popolnoma strinjam.

  78. Tana said

    Mene ni motilo, da je poročena, nisem imel zadržkov, itak mi je šlo samo za seks, njej pa tudi.

    Če je obema šlo samo za seks, je to o.k.

  79. Lynx said

    Mene ni motilo, da je poročena, nisem imel zadržkov, itak mi je šlo samo za seks, njej pa tudi.Če je poročena, je to njen problem, ne moj, vsaj po moje.

    Če bi njen mož izvedel, bi to lahko postal tudi tvoj problem. 😉

  80. Spider said

    Uh Lynx, jaz nisem ravno nek zobotrebec, ki ga bo ustrahoval vsak možakar. Bi se utegnilo srečanje zanj slabo končati, tako pač je.

  81. StaneP said

    Bi se utegnilo srečanje zanj slabo končati

    Seksaš z njegovo ženo in potem bi ga še na gobec!? Jej, jej…

  82. zogca said

    Tega on ne počne, ker je pokvarjen ali kurbir, daleč od tega. On je samo nezrel. In ko stvar postane resna, mora zbežati. On ženske ne zapusti, ker bi se je naveličal, ne zapusti je, ker bi želel drugo, še manj jo zapusti, ker bi že imel ogledano drugo. On samo začne iskati razloge proti, da bi sebi opravičil odhodi. Sebi in potem še njej. Pa ne zato, ker bi bil nemoralen, ampak zato, ker si ni sposoben reči: “To žensko imam rad in bom naredil vse, da nama uspe.” Boji se tega, da ne bo uspelo in potem zadevo raje zaključi, kot da bi … Je pa res, in o tem smo pisali v objavi o opletanju s tujimi kurci po koprivah, da bi bil zdaj pa že skoraj moral poznati samega sebe in tega ne početi več. Ali pa, to bi bilo še bolje, dozoreti. Pa saj bo dozorel, Pluton se mu je usedel na južni mesečni vozel in ne more ne dozoreti.

    To, da v nekaj letih zamenjaš nekaj deklet in hkrati vsaki posebej zagotavljaš kako si resen in da nisi tak kot “ostali”, se mi ne zdi znak izjemne moralnosti.

  83. zogca said

    Ker se ponavadi prevarani zakonec najprej spravi na tistega drugega. Tisti drugi je kriv. Ker je to lažje, kot pa da bi krivil svojega domačega prevaranta.

    Če bi njen mož izvedel, bi to lahko postal tudi tvoj problem.

  84. Spider said

    Še malo, pa bom spet v formi in na starih poteh…:)

  85. Lynx said

    On je samo nezrel.

    Jaz sem tudi moralen, pošten in dobrega srca. 😀
    Le včasih tudi labilen in šibek. 😉

    Pluton se mu je usedel na južni mesečni vozel in ne more ne dozoreti.

    Meni pa Uran na t… 😉

  86. zogca said

    Pa si, tako kot princ, tudi najlepši na svetu?😉

    Jaz sem tudi moralen, pošten in dobrega srca.
    Le včasih tudi labilen in šibek.

  87. zogca said

    O tem bom povprašala svojo astrologinjo. :mrgreen:

    Meni pa Uran na t…

  88. zogca said

    Na Starševskem čveku zdaj že po dve na dan sanjata o nekem mlajšemu moškemu, sodelavcu ali kaj že, in bi radi seksali (ne z možem). Če sodim po tem, ženske zdaj pomladi razlaga sto na uro.

    Še malo, pa bom spet v formi in na starih poteh…:)

  89. Spider said

    Sej, a sme jaz kriv rogonoscem, da se jim žene kurbajo okol?

  90. StaneP said

    Sej, a sme jaz kriv rogonoscem, da se jim žene kurbajo okol?

    Niti pod razno! Sam sem bil tudi v tej vlogi (več kot enkrat) – da sem se dol dajal z poročeno (z takšno vsaj ni težav), vendar sem imel vedno moralnega mačka zaradi njihovih mož. Če bi me že kdo našel, mu najbrž ne bi vrnil udarca…
    Ko sem bil sam prevaran, mi niti na kraj pameti ni padlo, da bi iskal tistega moškega, saj je za moje pojme to stvar dotičnega para, ne pa tretje osebe.

  91. webmaher said

    Spider seveda si ti kriv, predobro zgledaš in prelepo dišiš😆

  92. zogca said

    Seveda je kriva žena, ampak … Ali bereš, kaj pišejo prevarane ženske? Ubila bom tisto prasico in podobno. Lažje se je jeziti na tistega, ki ga ne maraš, kot na tistega, ki ga imaš rad, ampak te je izdal.

  93. lynx said

    Pa si, tako kot princ, tudi najlepši na svetu?😉

    Se mi zdi da sem bil v mladosti kar všečen, a leta naredijo svoje.
    Bil bi vesel, če bi bil najlepši v vasi. 🙂

    Sej, a sme jaz kriv rogonoscem, da se jim žene kurbajo okol?

    Se strinjam, da je obračunavanje z ljubčki svojih žena nesmiselno, vendar je tvoj pogled na zadevo nekako brezčuten.
    Verjetno bi drugače razmišljal če bi bil sam rogonosec, vsaj tako kot Stane…

  94. zogca said

    Meni se za princa zdi, da bo vsako leto lepši.😉

    Se mi zdi da sem bil v mladosti kar všečen, a leta naredijo svoje.

  95. zogca said

    Za varanje je prav gotovo kriv tisti, ki te prevara, ne moreš pa ravno reči, da je vloga tistega drugega zanemarljiva.

    Se strinjam, da je obračunavanje z ljubčki svojih žena nesmiselno, vendar je tvoj pogled na zadevo nekako brezčuten.

  96. StaneP said

    da je vloga tistega drugega zanemarljiva

    Zakaj že? Sam se že dolgo ne vtikam v vezane. Ne zaradi njih in ne zaradi njih mož, temveč zaradi sebe!
    Če ena hoče fasat kaj novega in če ji jaz ne ustrežem, si bo našla pa drugega. Če nekdo hoče, potem bo. Če ne s tabo, pa z nekom tretjim. Ljubček ali ljubica praviloma nista nič kriva.

  97. zogca said

    Tudi to je res, vsekakor drži. Ampak vseeno ne moreš reči, da na nek način ne delaš krivice njenemu možu.

    Če ena hoče fasat kaj novega in če ji jaz ne ustrežem, si bo našla pa drugega.

  98. zogca said

    Vzemimo teoretičen primer, da bi jaz bila ljubica poročenemu. In bi njegova žena prišla do mene, bila nesramna in me žalila. Jaz bi bila samo tiho. Ne bi se mi zdelo, da ji imam moralno pravico karkoli reči nazaj.

  99. StaneP said

    Vzemimo teoretičen primer, da bi jaz bila ljubica poročenemu. In bi njegova žena prišla do mene, bila nesramna in me žalila. Jaz bi bila samo tiho. Ne bi se mi zdelo, da ji imam moralno pravico karkoli reči nazaj.

    Saj kaj sem pa jaz napisal nekaj komentarjev nazaj!? Isto. Sem napisal, da ne bi vrnil udarca… Žogca, a ti mene površno bereš, grrrr…

  100. zogca said

    Oja, vem, da si. To sem prebrala, brez skrbi.

    Saj kaj sem pa jaz napisal nekaj komentarjev nazaj!? Isto. Sem napisal, da ne bi vrnil udarca… Žogca, a ti mene površno bereš, grrrr…

  101. lynx said

    Meni se za princa zdi, da bo vsako leto lepši.

    To se ti samo zdi.
    Nekateri mogoče nekaj pridobijo na šarmantnosti, to je pa tudi vse.

  102. zogca said

    Seveda pričakujem, da bo saniral sivenje las, ko bo to v fazi napredovanja.😉

  103. Janis said

    Jaz sem že bil v razmerju s poročeno žensko. Mene ni motilo, da je poročena, nisem imel zadržkov, itak mi je šlo samo za seks, njej pa tudi.Če je poročena, je to njen problem, ne moj, vsaj po moje.

    Hehe, Spider, ti si bil v razmerju s poročeno žensko, za katero si vedel, da je poročena. Jaz sem bila pa v razmerju s poročeno žensko, za katero nisem vedela, da je bila poročena, ampak sem mislila, da je ločena. Ker mi je tako tudi rekla.

  104. zogca said

    Sem bi mogoče sodil citat iz serije Porodično blago: “To što lažeš ženi, je u redu, ali sa ljubavnicom računi morajo da budu čisti.”😉 Besede, ki jih je ljubica namenila svojemu poročenemu ljubimcu.

  105. Janis said

    Sicer se pa strinjam s Spiderjem, da smo vsi odgovorni za lastna dejanja in da partnerji niso lastnina, ki jo lahko nekomu ukrademo. Etika se po moje meri po tem, ali si si ti kot samski zabil v glavo, da boš nekoga vezanega spravil v posteljo (po možnosti v svojem prijateljskem/delovnem okolju) ali pa si skoraj samo dobesedno sprejel ponudbo na krožniku. Tukaj stvari niso črno-bele. V svojih divjih letih sem sigurno seksala tudi s kom, ki je bil vezan/a, pa o tem enostavno ni govoril/a, ker se je vedelo, kaj iščemo in kaj hočemo, to je samo in zgolj eno noč seksa. In ne, to ni bila moja stvar in etično nikomur nič ne dolgujem. Moj etični dolg bi bil, če bi se aktivno odločila, da bom začela flirtat z nekom, ki je vezan in ki pred tem ni flirtal z mano – ampak še zmeraj ne bi pustila, da me žena/mož klofuta.

  106. Spider said

    Jaz nisem načrtno začel flirtat s poročeno žensko. Bila mi je všeč,predvsem z vidika spolne privlačnosti, stvari so se dogajale, potem mi je pa hitro povedala, da je poročena…In sva nadaljevala najine aktivnosti, dokler se nisva naveličala drug drugega.

    Primera, da bi se ZALJUBIL v poročeno, a mislil, da je samska, pa hvala bogu še nisem imel.

  107. Janis said

    Primera, da bi se ZALJUBIL v poročeno, a mislil, da je samska, pa hvala bogu še nisem imel.

    Ti ga ne priporočam:mrgreen:

    V tisti moji izkušnji je bilo šlo narobe vse, kar sploh lahko gre.

  108. Spider said

    Sem pa imel žal primere, da sem se zaljubil v punco, ki je imela fanta..Že to je dovolj hudo.

  109. Janis said

    Hehe, Spider, sedaj si pa še predstavljaj, da začneš fuckbuddy razmerje samo za zabavo, se zaljubiš, se ona zaljubi, vsaj pravi, da se je, začnejo se že zidat gradovi v oblakih in potem bomba o nesamskosti.

  110. Spider said

    Pri fuckbuddy razmerjih se rado zgodi, da se kdo zaljubi…Ok, dokler so stvari pošlihtane in je jasno, da gre samo za seks, ne-samskost oz. laganje v zvezi s tem, niti ni problem. problem je, ko se pojavijo čustva in se zidajo gradovi v oblakih…jeps.

  111. Janis said

    Problem je, ko začneš eno laž, namesto da bi povedal resnico, reševat z drugo in na koncu nastane tak kup laži, da nimaš več pojma, kaj je res in kaj ne in seveda ni šans, da boš zaupanje rešil izpod ruševin.

  112. Spider said

    Jah, če ni zaupanja, ni ničesar, imaš povsem prav..

  113. Janis said

    Mah, pa dobro, to je preteklost, v kateri je bilo tako ali tako veliko če-jev in tudi če ne bi bilo vsega tega zidanja gradov v oblakih na podlagi kupa laži, je ona znala dvojno življenje živeti tako dobro in je z njim reševala praktično vse svoje težave (ne samo partnerske), da bi me tudi to ves čas podzavestno strašilo. In tudi nimam pojma, koliko časa bi se ti gradovi še vlekli, če jaz laži ne bi odkrila sama.

  114. zogca said

    V takšni godlji je edina možnost, da začneš potem še lagati samemu sebi in potem tako zadeva fura naprej. Pa saj večina takšnih zvez na takšen način tudi obstane, z laganjem samemu sebi, da se bo poročeni oziroma poročena ločil-a, potem pa bo nekega dne vse lepo in blaženo. Pa čeprav vsa dejstva kažejo na to, da se to ne bo nikoli zgodilo.

    Problem je, ko začneš eno laž, namesto da bi povedal resnico, reševat z drugo in na koncu nastane tak kup laži, da nimaš več pojma, kaj je res in kaj ne in seveda ni šans, da boš zaupanje rešil izpod ruševin.

  115. Janis said

    Pa saj večina takšnih zvez na takšen način tudi obstane, z laganjem samemu sebi, da se bo poročeni oziroma poročena ločil-a, potem pa bo nekega dne vse lepo in blaženo. Pa čeprav vsa dejstva kažejo na to, da se to ne bo nikoli zgodilo.

    Bla sem zaljubljena, neumna pa ne. Vsaj en mesec sem zvečer vsak dan jokala od hudega, ko sem se odločila za odhod, ampak danes mi ni žal in je bila pravilna odločitev. Kar potrjuje tudi to, da moja bivša še danes živi dvojno življenje. Samo hvalabogu ne z mano.

  116. zogca said

    Kar nekako potrjuje teorijo – kdor misli varati, bo varal. S teboj, z nekom tretjim, četrtim, petim, ampak varal bo. Na takšen način tudi popadajo v vodo obtožbe, da je kriv tisti drugi. Ker če drugega ne bi bilo, bi bil pa tretji, četrti, peti. Vedno pa se da koga najti.

    Kar potrjuje tudi to, da moja bivša še danes živi dvojno življenje.

  117. Spider said

    Laganje samemu sebi je najslabša stvar, za katero se lahko človek odloči. Če do koga, je potrebno biti odkrit do samega sebe..

  118. Janis said

    ar nekako potrjuje teorijo – kdor misli varati, bo varal. S teboj, z nekom tretjim, četrtim, petim, ampak varal bo. Na takšen način tudi popadajo v vodo obtožbe, da je kriv tisti drugi. Ker če drugega ne bi bilo, bi bil pa tretji, četrti, peti. Vedno pa se da koga najti.

    Veš, tudi imam tisto teorijo, da je varati čedalje lažje in da je opravičevat etično slaba dejanja vedno lažje, več ko jih narediš. Prvič je težko, drugič je lažje in tretjič se ti zdi tvoje početje že opravičljivo. Ampak večina varalic ima polno opravičil in izgovorov, zakaj to, kar počnejo, ni “slabo” in “nokumor ne škodi”.

  119. zogca said

    To sem jaz včeraj eni napisala na MON-u. Ker sem ta stavek nekoč slišala od nekoga, ki vara ob vsaki priložnosti, ko lahko. Mi je razložil, da je bilo prvič res hudo, hud moralni maček, da je malo manjkalo, da bi ženi priznal. Drugič je bilo že malo lažje. Tretjič še lažje. Danes, pravi, to zanj ni nič. Najnormalnejša stvar na svetu. Kot da bi šel na pivo.

    Prvič je težko, drugič je lažje in tretjič se ti zdi tvoje početje že opravičljivo.

  120. Spider said

    Zogca, veš kaj sem se odločil? Šel bom k vedeževalki in jo prosil, naj mi pove mojo prihodnost, kaj se ljubezni tiče..Je kaj na obzorju, ali vse skup zgleda bolj švoh? Bom kdaj spoznal kakšno pravo? In kdaj?…Da bom vedel, pri čem sem…Počasi tudi jaz malo verjamem v te stvari.

  121. Janis said

    Mislim, da se resnična škoda prevare pokaže šele na dva načina – sedaj govorim o kontekstu, kjer nekdo vara iz dolgčasa in adrenalina in partnerju nima česa očitat. Prvič se pokaže, ko si začne varajoči lagat, da je bila prevara opravičljiva iz tega in tega razloga in da je sedaj doma “še boljši” partner. Ker s takim prepričevanjem bo skočil čez plot tudi drugič. In tretjič. In četrtič. Ker dolgočasen partner ne bo postal čez noč tisti partner, kjer ti je prve mesece vsak seks odkrival Ameriko, ergo, to opravičilo boš lahko zmeraj potegnil iz lufta. Drugič se pa resnična škoda pokaže, ko imaš v svojem življenju na lepe ogromno skivnosti in cel kup laži – da ne omenjam ljudi, s katerimi si varal in ki lahko to bombo kadarkoli iz poljubnega razloga spustijo na tvojo glavo. Že same skrivnosti zelo temeljito uničijo intimnost med partnerjema, zato ni nikoli res, da prevara, za katero partner ne ve, tudi ne vpliva na odnos. Vpliva, pa še kako vpliva. Ker imaš na lepem cel kup skritega življenja, ki te spreminja kot osebo, doma pa nosiš masko osebe, kakršen si bil pred varanjem.

  122. zogca said

    Meni je to, ko začnejo govoriti, da zadevščina koristi njihovemu zakonu tako zelo mimo … Če je zadeva tako koristna, zakaj jo moraš skrivati svojemu partnerju? In povsem se strinjam, varanje potegne za seboj cel kup laži. Čim ti nekaj skrivaš, s svojim partnerjem ne moreš biti sproščen, odprt in ves čas moraš biti previden, kar pa nikakor ne more biti dobro za zvezo.

Leave a Reply

 
