Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Tesno objeta!

Posted by zogca na april 10, 2009

KOT ČLENA DVA

Kot člena dva v verigi večno speta
pojdiva svojo pot tesno objeta.

Tako še kamen nogi bo mehak,
tako bo lahko nama vsako breme
in svetle nama bodo črte teme,
tako še pelin nama bo sladak.

Le grebi, grebi mi v lase
s toplo to dlanjo!
Jaz pa priklenem te nase,
tesno, tesno,
za vse večne čase,
vse dotlej,
da bodo te skuštrane grive,
ki grebeš vanje,
vse sive, sive.

Frane Milčinski – Ježek

144 Responses to “Tesno objeta!”

  1. zogca said

    Za danes pa ena Ježkova, zelo ljubezenska …😉

    Nena – Liebe ist

    Dobro jutro!!!

  2. Tana said

    Za danes pa ena Ježkova, zelo ljubezenska …😉

    Žogca, dobro jutro.
    😉 Čudovita pesmica.

  3. zogca said

    In spet je tak sonček.😀

  4. lynx said

    Dobro jutro:

  5. zogca said

    Tudi danes zjutraj novice po Žogcinem izboru!!!

    Obeta se velika gneča!

    http://24ur.com/novice/slovenija/obeta-se-velika-gneca.html

    “Tajkunski” hiši še nista varni: Bosta Bavčar in Volk ostala brez nepremičnin?

    http://www.dnevnik.si/poslovni_dnevnik/1042258478

    Mokra in topla pomlad

    http://24ur.com/novice/slovenija/mokra-in-topla-pomlad.html

    Bavčar ostaja do 15. maja

    http://www.rtvslo.si/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=4&c_id=197075

    NLB s podaljšanjem posojil Šrotu omogoča prodajo Mercatorja tujcem

    http://www.dnevnik.si/poslovni_dnevnik/1042258557

    Za grozovit umor mlade Nine Dobrič 30 in 15 let zapora

    http://www.delo.si/clanek/78900

    SMS-sporočilo: Nisi več moja žena

    http://24ur.com/ekskluziv/zanimivosti/sms-sporocilo-nisi-vec-moja-zena.html

  6. John said

    Sinoc smo supruga i ja sjedili na kauču i razgovarali o životu.
    Razgovor nas je odveo i na razmišljanje o dignitetu ljudskog života.

    Rek’o sam joj:
    “Draga, ako ja budem u stanju vegetiranja, ovisan o aparatima i tekučinama,
    molim te, isključi sve te aparate i prekini dovod tečnosti koje me drže u životu!

    Čim sam to izrekao, žena je ustala, isključila TV i uzela mi pivo!
    Zamalo mi srce ne otkaza!
    😉

  7. Artemis said

    Ta je pa dobra!😀

  8. Tana said

    SMS-sporočilo: Nisi več moja žena

    Od danes naprej ne odprem več nobenga SMS sporočila.

  9. zogca said

    Za ene tisto zgoraj sploh ni več.😉

  10. zogca said

    Joj!!! Menda mi ne bo dano, vsaj upam, imeti moškega, ki mi bo takšne novice sporočal po SMS-ih.

    Od danes naprej ne odprem več nobenga SMS sporočila.

  11. trnovčanka said

    Za danes pa ena Ježkova, zelo ljubezenska …😉

    Nena – Liebe ist

    Dve pesmi, ki bosta vedno v mojem srcu!

    Hvala ti za to Zogca. Si mi polepšala dan!

  12. John said

    Joj!!! Menda mi ne bo dano, vsaj upam, imeti moškega, ki mi bo takšne novice sporočal po SMS-ih.

    Če si ga boš res želela, ga boš tudi dobila! Sicer pa imaš tako prerokovano, kaj in kako. Zato je vsaki strah odveč. 😉

    Lep dan

  13. zogca said

    Je počutje dobro? Vse tip top okej?😉

    Hvala ti za to Zogca. Si mi polepšala dan!

  14. zogca said

    To imaš pa prav. Jaz sem brez skrbi.😉 In ne reče se prerokovano, reče se zapisano v zvezdah.😉

    Sicer pa imaš tako prerokovano, kaj in kako. Zato je vsaki strah odveč.

  15. trnovčanka said

    Zogca niti ne. Imaš mail😉

  16. zogca said

    Prebrala sem, sem šla takoj pogledat. In sem zelo vesela, da sem te tako razveselila z Ježkovo pesmico. V bistvu pa sem te hotela z Liebe ist, sem jo dala gor zaradi tebe, čeprav te danes nisem pričakovala na blogu.😉

  17. trnovčanka said

    Pri Liebe ist pa še vedno vsakič znova kurjo polt fašem.

  18. zogca said

    Pečeš potico ali jo boš šele popoldne?😆

  19. Tana said

    Pečeš potico ali jo boš šele popoldne?😆

    Jaz jo bom kar kupila.

    Kaj pa jajčke, boste kaj barvali?:lol:

  20. zogca said

    Jaz je pa ne maram jesti, ampak prav ne maram je. Ne vem, zakaj. Verjetno bodo krivi orehi. Ne maram orehov.

    Jaz jo bom kar kupila.

  21. Tana said

    😆 Oh, ta presneta jajca.

  22. zogca said

    Še malo in se grem sončkat.😉 Samo premišljujem kam, da se ne bom vsak dan sončkala na istem mestu, ponavadi grem na PST. In da ne bom zabredla v kakšno predpraznično gužvo. Pa rožice bi gledala, ampak danes ne bom rinila v Volčji potok, je že prepozno. Kakšen predlog?

  23. zogca said

    Lani sem za veliko noč napisala objavo na blogu in mislim, da je bil naslov nekaj z jajčki. Ampak niso bili mišljeni pirhi.😉

    Oh, ta presneta jajca.

  24. webmaher said

    evo jaz sem košček potice že pojedel, jajca sem pa včeraj v živo gledal kako so jih farbali😆

  25. trnovčanka said

    Ne maram potice, sovražim rozine. Imam pa rada jajčka😆

  26. Jazz said

    zogca said
    April 10, 2009 at 3:40 pm
    Še malo in se grem sončkat. Samo premišljujem kam, da se ne bom vsak dan sončkala na istem mestu, ponavadi grem na PST. In da ne bom zabredla v kakšno predpraznično gužvo. Pa rožice bi gledala, ampak danes ne bom rinila v Volčji potok, je že prepozno. Kakšen predlog?

    Kavč?😉

    Ej,dobi se tudi čokoladna,skutina,pa rožičeva potica… Orehova je menda res najtežja….

  27. zogca said

    To sem pozabila dodati. Rozine ne pogoltnem za noben denar. Eno čokolada z rozinami je pri meni varna.😉 Je lahko pet let v omari in me ne bo nikoli zamikala. 😆

    sovražim rozine.

  28. zogca said

    Ne, tega bom grela zvečer.😉 Ali pa on mene.😉

    Kavč?

  29. zogca said

    Agropop – Ti si moj sonček

  30. zogca said

    Laid Back – Sunshine reggae

  31. Tana said

    Ne maram potice, sovražim rozine. Imam pa rada jajčka😆

    Imam rada skutino potico z rozinami. Jajčka, tko, tko, tko. Imam pa rada šunko in hren. Brez hrena ne gre. Pa kozarček rdečega zraven.

    Zdaj grem v trgovino nabavit vse dobrote, če je seveda še kaj ostalo. Upam, da je. Potičko pa sem tako že prej naročila.

  32. zogca said

    Walking on sunshine!!!

  33. zogca said

    Nič bat, gotovo je!!!

    Jaz grem pa na kosilo in potem na sonček!!!

    Zdaj grem v trgovino nabavit vse dobrote, če je seveda še kaj ostalo.

  34. Tana said

    Kakšen predlog?

    Šmarna Gora.

    Pa še novica za kadilce

    http://24ur.com/novice/slovenija/znane-nove-cene-cigaret.html

  35. zogca said

    2,35.😉 Bom preživela.😉 Če me ne bo rak ubil.😦

    Pa še novica za kadilce.

  36. zogca said

    Ne, to pa ne. Tako zelo navkreber pa Žogca ne hodi. Bi se pa šla sprehajat pod Šmarno goro, ampak bog ve, kakšna gneča je, da se pride do tja.

    Šmarna Gora.

  37. Jazz said

    Kaj pa semle?

  38. zogca said

    Aaaaaaaa, gor pa nisem bila že sto let. Je še terasa, lokal in to? Mislim, tarasa je gotovo, ampak ali se še sme gor?

  39. Jazz said

    hih…kdo bi vedel… nikol bil…

    tu čez pa…😉

  40. Jazz said

    Mislim,da celo grajski stolp zapirajo za kar nekaj časa, prenova…

  41. Jazz said

    😦 Pogrešam Maxi😉

    MAAAAXIIIII !!!

  42. webmaher said

    Maxi uživa z enim fejst neznancem, prosimo ne motite😆

  43. Lynx said

    Ko smo že pri Belih vranah…
    Poleg Bora Zuljana najbolj znan Bor. Tale (Gostiša) je bil svoje čase lomilec ženskih src:

  44. Jazz said

    webmaher said
    April 10, 2009 at 4:21 pm
    Maxi uživa z enim fejst neznancem, prosimo ne motite

    Ne verjamem,da bi ona bla z enim fejst neznanim…😉

  45. zogca said

    A ti tudi? Jaz sem stokala za Maxi eno objavo nižje.😉

    MAAAAXIIIII !!!

  46. zogca said

    Kako grajski stolp? To si malo zamešal. Grajski stolp je na gradu, Nebotičnik je druge.

    Mislim,da celo grajski stolp zapirajo za kar nekaj časa, prenova…

  47. Jazz said

    itak,ja… Nebotičnik je vprašljiv, grajski pa tudi(že?) zaprt…

  48. StaneP said

    Imam pa rada šunko in hren. Brez hrena ne gre. Pa kozarček rdečega zraven.

    Mmmmm… njami…

  49. zogca said

    Nič več sončka in Žogca je doma.😉

  50. Spider said

    He he, tale pesmica mi je super:

  51. zogca said

    Jaz sem pa bolj v tem fazonu.😉

  52. zogca said

    Tana, nekaj imam zate!!!

  53. Tana said

    Tana, nekaj imam zate!!!

    Jao, le kaj bi to bilo?. Kje bom našla?

  54. zogca said

    Tukaj. Še minutka.😉

  55. zogca said

    Poglej, koga sem jaz danes poslušala in kam sem šla.

    Ampak nisem pa lezla gor, ker to bi bilo prehudo zame. Sem pa se šla sončkat na tisti konec in to po tvojem predlogu.😉

  56. Spider said

    Ej, Zogca, malo sem firbec, a s predbivšim, tistim, ki je kar nekaj časa živel s tabo, si še kaj v stiku? Kakšna pijačka, ali pa vsaj klic, sms?

  57. Tana said

    Poglej, koga sem jaz danes poslušala in kam sem šla.

    Ampak nisem pa lezla gor, ker to bi bilo prehudo zame. Sem pa se šla sončkat na tisti konec in to po tvojem predlogu.😉

    O, bravo, sem vesela. Šmarna Gora je meni krasna. Res. No, sicer tudi jaz nisem ne vem kako navdušen hribolazec, sem pa že nekajkrat “počasi prilezla” na vrh.

    Slikca obvezno. Je lepa.

    Lepo presenečenje si pripravila.

  58. zogca said

    Ravno danes sem govorila z njim. Ponavadi se slišiva službeno. Potem pa zraven še malo počvekava, potračariva in popolitizirava. Sicer pa neslužbeno za rojstne dneve in praznike si vedno čestitava, se pokličeva in tako. Na pijače pa ne hodiva. Če se srečava, potem da, ampak da bi se pa posebej menila, to pa ne.

    Ej, Zogca, malo sem firbec, a s predbivšim, tistim, ki je kar nekaj časa živel s tabo, si še kaj v stiku? Kakšna pijačka, ali pa vsaj klic, sms?

  59. zogca said

    Tebi hvala za dobro idejo. Ponavadi se vedno sprehajam po istih poteh in mi je prav pasalo iti nekam povsem drugam. Imam še nekaj slikc, pa jih bom jutri prilepila. Tako sem zaspana, da sploh ne vem, kaj delam. Malo sem se potem tam hajkala okoli, je veliko novih blokov in jaz si to rada ogledujem.

    Lepo presenečenje si pripravila.

  60. zogca said

    Angelina bi seksala z drugimi!

    http://24ur.com/ekskluziv/tuja-scena/angelina-bi-seksala-z-drugimi.html

    A se kakšen tukaj javi?

  61. Tana said

    Tako sem zaspana, da sploh ne vem, kaj delam.

    Jaz pa danes za čuda nisem nič zaspana. Sem cel popoldan šopingirala. Namesto da bi nakupila kaj hrane, sem zavila v trgovino s kavbojkami in si privoščila ene prav lušne, pa še eno mikico. Tako za dušo.

    Upam, da bodo “naši moški” tukaj, danes kakšno dobro temo načeli, tako, da pozabimo na zaspanost.

  62. Tana said

    Stane: Mmmmm… njami…

    Nič ne bo Mmmm, njami, Tana si je rajši privoščila nekaj za dušo.

  63. zogca said

    Jaz pa prav komaj še živim in se dobesedno silim, da bi zdržala še pol ure. Ker ne bi rada prezgodaj zaspala in se spet zbudila ob kakšni nori uri. Ker jaz imam ponavadi osem ur dovolj. Če bi šla spat ob osmih, bi se ob štirih zbudila. Včeraj sem zaspala ob desetih, še prej, in raje ne povej, kdaj sem vstala, zelo zgodaj. Zato pa sem tako zaspana. Čez dan začuda nisem bila.

    Bi jaz načela kakšno temo ali spisala kakšno provokativno objavo, ampak nisem v stanju. Bom pa zjutraj gotovo, ob kapučinu.😉

  64. zogca said

    Oče prikrival psihično bolezen hčere

    http://24ur.com/novice/crna-kronika/oce-prikrival-psihicno-bolezen-hcere.html

  65. Tana said

    Oče prikrival psihično bolezen hčere

    Tragično. Jaz sicer očeta ne morem obsojati, ker pač vem, da je na ta način skušal obvarovati svojega otroka. Vendar ravno to pa je bilo usodno za dva nedolžna otroka. Življenje je včasih resnično tako kruto, tako …

  66. zogca said

    Saj o tem smo že načeli enkrat debato. Človek bi naredil vse, da pomaga svojemu otroku, ampak na koncu se pa včasih izkaže, da bi mu bolj pomagal, če mu sploh ne bi pomagal. V tem primeru je bilo gotovo tako.

  67. zogca said

    Gledam neko papeževo mašo.

  68. Tana said

    Saj o tem smo že načeli enkrat debato. Človek bi naredil vse, da pomaga svojemu otroku, ampak na koncu se pa včasih izkaže, da bi mu bolj pomagal, če mu sploh ne bi pomagal. V tem primeru je bilo gotovo tako.

    Ja, če bi bil človek “vedež, ne bi bil revež”.

    Jaz pa poslušam “Na zdravje”. Mislim, da je malo prej pel Edvin Fliser – leti, leti lastovka. Meni je ta lepa.

  69. zogca said

    Jaz sem dala na dvojko, ker sem mislila, da bo You rang, m’lord. Ampak ni. Tega Na zdravje pa jaz nekako ne morem prebaviti. Lahko pa malo lepimo slovensko mu’zko. Grem malo Tubat. Videla sem, da so nekaj na novo uploadali.

    Faraoni – Ne bom pozabil na stare čase

  70. Tana said

    Tega Na zdravje pa jaz nekako ne morem prebaviti

    Jaz imam vključen na program samo zato, ker je muzka, ker sedaj sem preveč zaposlena, da bi lahko kaj gledala.

    Od slovenskih pa je meni najbolj všeč “Zato sem noro te ljubila, da bi ob tebi pozabila….” Si jo pred kratkim nalepla.

  71. zogca said

    Tatjana Gros – Zato sem noro te ljubila

  72. zogca said

    Jaz pa na netu gledam fotke čevljev in se tako ohranjam pri budnosti po desetih. Potem se bom pa predala. Če zaspim ob desetih, bom spala do šestih, pol sedmih in to je kul. Samo toliko sem morala zdržati, da ne vampirim po stanovanju ob pol petih. Potem moram pa zjutraj štiri ure pospravljati. Najmanj.😦

  73. zogca said

    Ti čevlji so mi noro všeč!!!

  74. StaneP said

    Jaz pa poslušam “Na zdravje”.

    Lepo.

    Nič ne bo Mmmm, njami, Tana si je rajši privoščila nekaj za dušo.

    Mikica? A je takšna za strgat?

    A se kakšen tukaj javi?

    Odkar si mi zadnjič pokazala njene shujšane slike… Ne hvala.

  75. Tana said

    Ti čevlji so mi noro všeč!!!

    Niso po mojem okusu. Predebeli podplat in previsoka peta. Vzorček mi je pa všeč. Tako mladosten.

  76. zogca said

    Aaaaaaa, točno. Ampak takrat nisi nič komentiral. Vsaj jaz nisem videla.

    Odkar si mi zadnjič pokazala njene shujšane slike… Ne hvala.

  77. zogca said

    Meni tisto noter, rožičasto in otročje, za pasti dol. Bi bilo pa idealno, da ne bi bili spredaj tako kratki in zaobljeni.

    Niso po mojem okusu. Predebeli podplat in previsoka peta. Vzorček mi je pa všeč. Tako mladosten.

  78. zogca said

    Bi katera mogla hoditi v teh?

    Not me. 🙄

  79. Tana said

    Mikica? A je takšna za strgat?

    To pa ne, je bila predraga.

  80. zogca said

    Ti so pa isti kot zgoraj, samo roza.

  81. StaneP said

    Kavbojke in mikica… Pa sonček… Mmmmm…

  82. zogca said

    Trenutno so mi vse razen enih premajhne.😥 Shujšala nič.😥 Verjetno sem se v zadnjem mesecu, odkar ves čas govorim o hujšanju, še zredila za kakšno kilo.😥

    Kavbojke.

  83. zogca said

    Te tudi lajkam.😉

  84. maxi said

    http://www.shoes.com/productimages/shoes_iaec1030445.jpg

    Te so všeč tudi meni…

  85. Tana said

    Kavbojke in mikica… Pa sonček… Mmmmm…

    Stane pa nalepka zraven, to je šele mmmmmmm. Pokomentiraj. Pridem čez 10 minut nazaj.

  86. maxi said

    Te bi pa imela:

  87. zogca said

    Že par dni se pripravljam, da napišem eno objavo o visokih petah, pa nimam prave ideje. Jo bom že dobila. Nocoj prav uživam v gledanju čevljev.

    Te so všeč tudi meni…

  88. StaneP said

    Stane pa nalepka zraven, to je šele mmmmmmm.

    Si moram montirat močnejšo hupo na motor…

  89. zogca said

    Teh pa jaz ne lajkam.😉

    Te bi pa imela.

  90. StaneP said

    Si moram montirat močnejšo hupo na motor…

    Da bo ziher, he, he…

  91. zogca said

    V teh bi pa jaz celo znala hoditi.😉

    Lajkam pa barvo zelo.

    Zadnje tri leta imam zelo rada roza.😳

  92. Spider said

    Jaz imam tudi rad roza,imam kr nekaj roza majic za poleti, he he.

  93. zogca said

    Hecaš nas.😉

    Jaz imam tudi rad roza,imam kr nekaj roza majic za poleti, he he.

  94. zogca said

    Te so tudi odštekane!

  95. Spider said

    Njet. Res imam. Ful rad imam žive barve za poleti, konkretno majice roza, vijolične..

  96. zogca said

    Jaz sicer v tem ne vidim nič slabega, je pa nenavadno za moškega. Ampak kar. Če si pa še malo zagorel, pa sploh paše.

  97. zogca said

    Zdaj se mi pa že feclja od čevljev.😛

    Ti so Pradini.

  98. Tana said

    Sem dobila SMS sporočilo!!!

  99. zogca said

    Kakšno?

  100. Tana said

    Kakšno?

    Ga nisem odprla!!!

  101. zogca said

    Počakaj. Ima to kakšno zvezo z novico zgoraj???

    Jaz vse odprem. Preveč sem firbčna. Žal princ nič ne piše že nekaj mesecev.😦

  102. StaneP said

    Ga nisem odprla!!!

    Bivši!?

  103. webmaher said

    Žogca sam firbec te je, da veš😆

  104. Spider said

    Zogca, take pa je Spider privlekel iz Firenc:

  105. Tana said

    Si moram montirat močnejšo hupo na motor…

    Pa daj kakšno posebno “melodijo”, da bom vedela, da si to ti!!!

  106. zogca said

    Good. Jaz si moram tudi ene kupit. Imam samo ene superge, ene Puma.

  107. zogca said

    A veš, da vem?😉

    Žogca sam firbec te je, da veš

  108. StaneP said

    Pa daj kakšno posebno “melodijo”, da bom vedela, da si to ti!

    Melodijo igrajo “avspuhi”… Sicer bodo pa ljudje že na veliko govorili, kateri bedak nažiga cele dneve motor pod Šmarno goro…

  109. Spider said

    To v bistvu niso superge, temveč “sneakers”, čevlji, ki zgledajo kot superge.

  110. zogca said

    Jaz temu vseeno pravim superge, takšne ta urbane.

    To v bistvu niso superge, temveč “sneakers”, čevlji, ki zgledajo kot superge.

  111. Spider said

    Ok, se razumeva..:)))

  112. zogca said

    Katera firma je za superge trenutno najbolj in, ali veš?

  113. Spider said

    Pojma nimam…Jaz ponavadi kupim kakšno firmo, ki je nihče ne nosi.:)

    Še en spomin na otroštvo:

  114. zogca said

    Oja, oja, oja.😉

    Tebi še fejst vleče na Italijo.

    Ta pesem je pa meni za orgazmirat. Par let nazaj sem imela obdobje, ko sem jo poslušala po dvajsetkrat na dan.

  115. Spider said

    Ma jaz bi šel kr živet v Italijo.

  116. zogca said

    Jaz tako daleč verjetno ne bi šla, ne bi imela pa nič proti, če bi lahko nekaj mesecev svetila tam. Še posebej, če bi imela takšne presežke denarja, da bi si najela kakšno luštno stanovanje v kakšnem luštnem mestu.

  117. zogca said

    Že šestič si vrtim tvoj komad, Spider.😉 In še vedno ne spim, že tri ure vegetiram.

  118. Spider said

    Jaz tudi..Mah malo sem otožen. Bo že bolje.

  119. zogca said

    Mene pa ta pesem na nek način dvigne – v hrepenenju.

  120. Spider said

    To je pa dobro!

  121. webmaher said

    tele pesmice se pa še jaz spomnim, lahko noč Žogcin blog😆

  122. Jazz said

    Ojla,zaspanci!
    Pravkar dobili “žegnan ogenj”.Pridih starih časov,prav fajn…🙂

  123. Jazz said

  124. Jazz said

    Pa še za MOJO Maxi😉 eno speciale…

    🙂

  125. Tana said

    lahko noč Žogcin blog😆

    Dobro jutro Žogcin blog.😉

  126. Nevenka said

    Hja, kakšna pa je razlika med SMS in enim stavkom po mailu, kar sem doživela jaz: ne čutim več tako in ne mislim več tako.
    Nekaj dni prej pa goreč objem in vprašanje: si vesela, ker sem te tako zelo pogrešal? In sem bila presrečna, počutila sem se mirno in neskončno ljubljeno.
    Moški znajo rušiti svet z rušilno močjo
    100 po Richterjevi lestvici.

    Ježek je lepo zapisal, ljubezen za vedno. V nič drugega nisem v življenju tako zelo verjela. Bili so odtenki vseh barv, a samo ena resnična za moje srce.
    Tako zelo drugačna. Tako neskončno vdana in iskrena.
    Ostal mi je samo privid. Privid tesnega objema dveh dušic, ene srečne in ene nemočne.

  127. zogca said

    In zdaj jo spet poslušam. Jaz sem bila dobesedno zasvojena s to pesmijo in Spider je to zasvojenost obnovil. 😉

    To je pa dobro!

  128. zogca said

    Jaz sem doživela: “Ker si me prevečkrat poklicala, je konec.” Aja, pa zvok je imel izključen in ni slišal, da ga kličem. Je pa pozneje videl in to je pokazalo pomankljivost v mojem karakterju. Na koncu pa je tako ali tako bilo jasno, da je samo iskal izgovor in jaz ne bi bila jaz, če mu ga ne bi dala.

    Hja, kakšna pa je razlika med SMS in enim stavkom po mailu, kar sem doživela jaz: ne čutim več tako in ne mislim več tako.

  129. zogca said

    Jutro!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Dobro jutro Žogcin blog.

  130. maxi said

    Pa še za MOJO Maxi😉 eno speciale…

    En velik + Jazz za tole dobiš!!

  131. maxi said

    Jutro!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Daaaaaaaaaaaaaaaaan!🙂

  132. zogca said

    A je že dan?😉 Jaz pijem prvi kapučino, zame je še jutro.😉

  133. maxi said

    A je že dan?😉 Jaz pijem prvi kapučino, zame je še jutro.😉

    Sem tudi jaz pri svoji prvi in običajno edini kavi, ampak to ni vedno merilo zgodnjega časa v dnevu.
    Jaaaaaa dan je in to sončeeeeeen…🙂

  134. zogca said

    Še ne lep dan, res je. Tudi danes se bom najmanj tri ure sončkala. Pa jutri tudi, jutri sem pa povabljena na sončkanje k Jovanki.😉

  135. zogca said

    Zdaj pa bom napisala eno sladko objavo za blog. 😛

  136. maxi said

    Zdaj pa bom napisala eno sladko objavo za blog.😛

    Čakam na ta cuker..🙂

  137. zogca said

    Od včeraj imam to jed nenehno pred očmi, sploh si ne morem pomagati. Pa se nisem spomnila nanjo gotovo več kot deset let, jedla pa je nisem že najmanj pet let.

  138. Spider said

    Oj zaspanci..:)

  139. zogca said

    Zakaj pa imamo sobote, nedelje in praznike, če ne za spanje?😆

  140. Spider said

    Za sprehode v naravi..

  141. zogca said

    Seveda, tudi. In jih v ta namen tudi izkoriščam. Ampak sprehajanje je mogoče tudi čez teden, spanje pa ponavadi ne.

  142. Spider said

    Jaz grem danes malo na Pohorje, je tako lepo vreme..

  143. webmaher said

    evo tu je še največji zaspanec-Dobro jutro vsem na Žogcinem blogu😆

  144. Spider said

    Mmmmm, obozujem ta komad:

Leave a Reply

 
