Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ne trobi, šminkam se zate!

Posted by zogca na april 9, 2009

Če redno berete moj blog, veste, da imam kar nekaj ljubezni. Kajpak je moja največja ljubezen princ. Potem so tukaj še ljubezen do kokakole, humorističnih nanizank, glasbe, občasno tudi ljubezen do prepiranja. Nikoli pa nisem pisala o svoji ljubezni do ene majhne stvarce, ki dela na baterije. In ne, ni vibrator. Verjeli ali ne, vibratorja sploh nimam in ga tudi ne želim imeti. Ta stvarca, ki dela na baterije in jaz do nje čutim veliko ljubezen, je fotoaparat. Tisti, ki me poznajo, vedo, da grem le redko od doma brez njega. Ko enkrat na teden “praznim kartico”, na dan pride marsikaj. Kot, na primer, ti dve nalepki. Ki ju sprva nisem hotela fotografirati, kajti bala sem se, da bo iz trgovine prišla lastnica avtomobila in me napadla. So pač takšni časi. Ko opaziš, da se nekdo vrti okoli tvojega avtomobila in ga celo fotografira, ponavadi pomisliš na kaj slabega. Zato sem šla raje mimo. Ljubezni do prepiranja navkljub. Vendar si nisem mogla pomagati. Čez pet minut sem se vrnila. S fotoaparatom, skritim v rokavu jakne, sem vseeno dvakrat pritisnila in …

Čeprav je tudi nalepška, na kateri piše Tako vozim, da te živciram, posrečena, se mi je ta, na kateri je pisalo Ne trobi, šminkam se zate zdela … Še tako koleričen moški, bi se moral, če bi zaradi njenega obotavljanja nekaj minut dlje stal na križišču, samo nasmehniti. Ali morda precenjujem strpnost slovenskih voznikov? Tudi jaz bi si morala omisliti kakšno nalepko. Razmišljam o Ne jezi me, ker praskam. Takšne ne prodajajo, kajne? Če jo vseeno kje zasledite, mi, prosim, sporočite.

161 Responses to “Ne trobi, šminkam se zate!”

  1. webmaher said

    Trobim tebi, rad bi sprobal šminko s tvojih ustnic😆

  2. zogca said

    Jaz se ne šminkam.😉

  3. Spider said

    Ena lepa pesmica za ta lep sončen dan:

  4. webmaher said

    to že vemo in niti ni bilo namenjeno tebi, zato bi se stavek ki bi bil namenjen Žogci glasil sledeče: Trobim ti, rad bi občutil moč tvojih nohtov:mrgreen:

  5. zogca said

    Trobim ti, ker sem rad krvav?!?

    Trobim ti, rad bi občutil moč tvojih nohtov.

  6. Janis said

    Tale nalepka bi mene sigurno nasmejala😀 Všeč mi je duhovitost😀

    Off-topic pa ugotavljam, da sem jaz očitno res cepljena proti idealistični romantiki.

  7. zogca said

    Ker je že ravno Spider začel z italijanskimi, bom nadaljevala v tem slogu.

    Ta pesmica mi je bila zelo dolgo tako zelo všeč, da sem bila odločena hčerki dati ime Kjara (to sem jaz poslovenila po svoje in drugače, da ne bi bilo nobene druge takšne). Ker pa bom jaz imela sinkota, imena ne potrebujem, zato ga lahko javno napišem, če komu pride prav. Imena za fantka ne pišem javno in ga tudi govorim ne, ker sem imena “kradejo”. Jaz imam namreč že od sedmega leta izbrani dve imeni. In ko sem se pogovarjala s sodelavko, ki je bilo noseča … Povej, povej, povej. Da ne bo dala istega, kje pa, nikoli. Ji povem in kaj se zgodi nekaj mesecev pozneje? Njenemu fantku je ime Bor. Pa vem, da prej na to ime niti pomislila ni. Zato zdaj tisti drugo, tudi slovensko ime, tudi tri črke, ampak bolj redko kot Bor, skrivam kot kača noge. Da mi ga ne ukradejo. In bo potem Ljubljana polna …

  8. zogca said

    Razloži nam, kaj te je napeljalo na to misel.

    Off-topic pa ugotavljam, da sem jaz očitno res cepljena proti idealistični romantiki.

  9. Janis said

    Hehe, tudi midve ne govoriva imen😉 Za naslednji krog imava že obe varianti🙂

  10. Janis said

    Razloži nam, kaj te je napeljalo na to misel.

    Zaradi teme na MON-u.

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,5391865

  11. zogca said

    Ni pametno. Oziroma, če gre za ime, ki ga tako ali tako da vsak peti par, je vseeno. Če je pa kaj malo manj priljubljenega, je bolje biti tiho. Ker se ime razširi kot požar. Jaz imena za punčke komot govorim naprej, ker sem prepričana, da bom imela fantka. Tako da – imela sem Kjaro, potem sem imela Zojo, pa tudi Živo sem imela. Pa še jih je bilo, sem že pozabila. Medtem ko sta za fantke bila samo Bor in … Ker pa bom imela samo enega sinkota, bo ta … povsem dovolj. In ne mi pisati, kaj pa, če moškemu ne bo všeč. Žogca ima naslednjo teorijo – mama da ime, oče da priimek.

    Hehe, tudi midve ne govoriva imen.

  12. Lynx said

    Off-topic pa ugotavljam, da sem jaz očitno res cepljena proti idealistični romantiki.

    To ni nujno dobro. Tudi sam ne verjamem v zgodbe tipa:”in živela sta srečno do konca svojih dni…”

  13. zogca said

    Se mi je kar zdelo, da bo to.😉 Članka na Bibi nisem brala, ga bom, sem pa sklepala po tem, kar so pisale. Poznam eno podobno indijsko zgodbo, ki pa je – čez leta ni bila prav nič romantična. Malo tu, malo tam, malo pri njenih starših, malo pri njegovim. Predvsem pa se mi je vtisnilo v možgane to, da ona nikamor ne sme brez njega, njegovih ali njenih sorodnikov. Tudi v Ljubljani ne. S sestro v mesto, z mamo v trgovino, nikamor sama. Hvala lepa.

    Zaradi teme na MON-u.

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,5391865

  14. zogca said

    Še ena zelo italijanska …

    Umberto Tozzi – Ti amo

  15. Janis said

    Saj zato sem pa napisala, da se jaz civilizacijskih eksperimentov ne bi šla. Ker je na koncu dneva nujno, da imaš z nekom podoben pogled na svet. In ker že itak očitno nisem dovolj romantična, bom napisala še to, da imajo eksotični moški enostavno preveč motivov, zakaj se poročiti z državljanko EU, da me to ne bi motilo.

  16. webmaher said

    Žogca dobi svojo nalepko Ne jezi me, ker praskam:mrgreen:

  17. zogca said

    Noro dobro!!!

    Žogca dobi svojo nalepko Ne jezi me, ker praskam.

  18. webmaher said

    dobre nohte imaš, že črke so tu trpele:mrgreen:

  19. Spider said

    Jaz si Žogco predstavljam kot eno tako malo muhasto, temperamentno punco, ki je pripravljena pri priči praskati, sploh za kazen, če je bila preslabo poseksana.

    Ups, Žogca ne seksa.

  20. zogca said

    Poznam kar nekaj internacionalnih parov oziroma bolje, da napišem evropsko/evropskih. In samo za enega od teh moških sem prepričana, da jo ima res res res rad. Na koncu pa tako ali tako nista ostala v Evropi, ampak sta šla v njegovo državo, pa ne na njegovo, ampak na njeno željo. Ker je njo tako ali tako vedno tja vleklo, ker … O tem sem prepričana, da je prevagala njena želja, ker je bila ona vedno naravnost obsedena s to državo. In ona je bolj v oblakih, medtem ko je on bolj trezen in razumen. Sajj mogoče se pa nekoč vrneta, sem pa prepričana, da bosta ostala skupaj.

    In ker že itak očitno nisem dovolj romantična, bom napisala še to, da imajo eksotični moški enostavno preveč motivov, zakaj se poročiti z državljanko EU, da me to ne bi motilo.

  21. zogca said

    V bistvu pa sem v življenju spraskala samo enega. In sicer sem v svojih najstniških letih imela za vratom enega norca, ki je non stop lazil za menoj, me čakala pri vhodu bloka in neredko šel za menoj tudi noter. Ponavadi sem stekla po stopnicah, enkrat pa ga nisem videla in sem šla v dvigalo, on pa za menoj. Me je začel otipavati in poljubljati, pa sem ga tako spraskala. In bilo je poletje, imel je tisto majico brez rokavov, na naramice, ki ima kar globok izrez. Prav potegnila sem in ga res do krvi spraskala. Samo budala je budala, se je potem okoli hvalil s temi praskami. Sicer pa ne praskam. Tudi med seksom ne. Sicer sem slišala, da nekatere ženske fejst praskajo, ampak jaz res ne. Ker se zavedam tega, da … Moji moški imajo ponavadi precej materinih znamenj na hrbtu in se mi ne zdi ravno najpametneje, da jih jaz z nohti operiram.

    Jaz si Žogco predstavljam kot eno tako malo muhasto, temperamentno punco, ki je pripravljena pri priči praskati, sploh za kazen, če je bila preslabo poseksana.

    Ups, Žogca ne seksa.

  22. Spider said

    Ha ha, tipi nimamo težav, da bi nas osvajale eksotične lepotice in da bi se bili posledično primorani spraševati o morebitnih skritih motivih tega početja. Če me bo kdaj osvajala kakšna eksotična državljanka države ne-članice EU, bom pa z veseljem poročal.

  23. zogca said

    Le glej.😉

    Če me bo kdaj osvajala kakšna eksotična državljanka države ne-članice EU, bom pa z veseljem poročal.

  24. Janis said

    Ha ha, tipi nimamo težav, da bi nas osvajale eksotične lepotice in da bi se bili posledično primorani spraševati o morebitnih skritih motivih tega početja.

    Da vas ne? Kvečjemu premalo potuješ v eksotične države, hehe. Tema dejansko ni smešna, ampak v določenih državah, kjer je življenje slabo, bi tako ženske kot moški naredili VSE, da bi prišli v kakšno razvito državo. Celo jaz bi si komot lahko uvozila eksotično lepotico za ženo.

  25. Spider said

    Ja, res malo potujem v eksotične kraje, priznam. Več se zadržujem po Evropi.

  26. zogca said

    Res je. Poznam kar nekaj Evropejk in Evropejcev, ki so jim v tistih krajih množično (po sto na dopust) izpovedovali zaljubljenost oziroma ljubezen.

    Kvečjemu premalo potuješ v eksotične države, hehe. Tema dejansko ni smešna, ampak v določenih državah, kjer je življenje slabo, bi tako ženske kot moški naredili VSE, da bi prišli v kakšno razvito državo. Celo jaz bi si komot lahko uvozila eksotično lepotico za ženo

  27. zogca said

    Enako. Kolikor me mika, da bi se hajkala po Evropi dobesedno non stop, tako nimam prav velike želje, da bi šla iz Evrope. Dobro, bila sem v Ameriki, ampak to je nekje ista kultura.

    Ja, res malo potujem v eksotične kraje, priznam. Več se zadržujem po Evropi.

  28. Tana said

    Žogca: Če redno berete moj blog, veste, da imam kar nekaj ljubezni. Kajpak je moja največja ljubezen princ. Potem so tukaj še ljubezen do kokakole, humorističnih nanizank, glasbe, občasno tudi ljubezen do prepiranja. Nikoli pa nisem pisala o svoji ljubezni do ene majhne stvarce, ki dela na baterije.

    Sem predvidevala, da je fotoaparat in fotografiranje tebi ljubo. Ja. Še prej, ko sem te spremljala na MON-u, mi je bilo zelo všeč, ko si vse “pofotkala” (posteljnino, vrečko za nakupovanje …). Da ne govorim sedaj na blogu. Mi je všeč.

    Žogca dobi svojo nalepko Ne jezi me, ker praskam:mrgreen:

    Web pa ni zastonj “maher”. Čestitam. Kot je rekla Žogca “noro dobro”.

  29. zogca said

    Aaaaaa, torej si videla.😉 Pa če kaj dobrega skuham, vedno pofotkam. In če mi v restraciji prinesejo kaj res, lepega pofotkam. Ko vidim kakšno lepo rožico, pofotkam. Res, nenehno vlečem ven ta fotoaparat. Ljudi fotkam malo manj, ker jim gre ponavadi po na živce. Ampak včasih pa hvalabogu vztrajam. Če ne bi, ne bi zdaj imela kakšnih 50 fotografij princa – za občudovanje. Daleč največ pa sem fotografirala muca, imam razvitih 2.000 njegovih fotografij. Sicer fotografij ne razvijam tako množično, večino samo spravim na diske. Ampak muca sem pa morala, ker če bi bilo karkoli narobe z diski, če bi crknil računalnik, če …

    Sem predvidevala, da je fotoaparat in fotografiranje tebi ljubo. Ja. Še prej, ko sem te spremljala na MON-u, mi je bilo zelo všeč, ko si vse “pofotkala” (posteljnino, vrečko za nakupovanje …). Da ne govorim sedaj na blogu. Mi je všeč.

  30. Nevenka said

    Mene pa samo vera v “živela sta srečno do konca dni” drži pokonci; ko najbolj obupam in najbolj pogrešam mojo ljubezen, si mislim, da si privljic niso v celoti izmislili, da se najbrž kakšna pa kdaj zgodi…
    Že to, da lahko imam nekoga tako zelo globoko rada, se mi je zdel čudež, ker se jaz drugače hitro naveličam, če mi ni kaj všeč in nisem pripravljena vsega potrpeti samo zaradi lepšega… On me pa ni “jezil” osrečeval me je. Saj je rad kaj preveč v oblake zapisal in preveč med zvezde zašel kadar ga je pesniška muza pobožala, a znal je biti tudi zelo resničen in ta kombinacija je bila zame idealna.

    Živim za mojo pravljico.

  31. zogca said

    Sicer pa, Tana, je ta objava nastala zahvaljujoč tebi. Ker si napisala “le kaj naj bo Žogca pripravila za danes” ali nekaj takšnega. Pa sem res mislila dati gor samo eno pesem. Potem pa sem pobrskala po možganih in ker sem ravno zjutraj praznila kartico, sta mi na misel padli ti dve nalepki.😉

  32. Nevenka said

    Oh, a veš, da je tudi meni žal. Nikoli ga nisem fotografirala. Vse njegove fotke sem dobila pravzaprav od drugih ali pa z neta, ko ga je fotografiral kak novinar.
    Ravno danes ponoči sem jih gledala, ko nisem mogla zaspati. Pisala sem mu pisemeček po mailu…saj veš, tak kot ga zapreš v steklenico in vržeš v morje, ker veš, da ne bo odgovora, ker ne komunicira več z menoj.

    Najbrž bi bilo prav, da si počasi omislim nov foto aparat, imam še nedigitalnega.

  33. zogca said

    To nič slabega. Čeprav ne pozabi zamenjati princa iz sanj, če se izkaže, da tega ne bo nazaj. Ups, kdo se je pa zdaj oglasil? Najbolj neprimerna oseba za dajanje takšnih nasvetov – Žogca.

    Živim za mojo pravljico.

  34. Tana said

    Sicer pa, Tana, je ta objava nastala zahvaljujoč tebi. Ker si napisala “le kaj naj bo Žogca pripravila za danes” ali nekaj takšnega.

    Ej vidiš in zahvaljujoč meni (se hecam) si prišla do tako “noro dobre” nalepke.

    No, jaz pa sem zahvaljujoč tebi (ker si mi prilepila pesmico) lepo sanjala. Sem jo poslušala že takoj zjutraj.

    Ampak v kuhinjo pa tudi danes ne grem.

    Danes pa Staneta pogrešam. Očitno se je “vzel v roke” in pridno dela.

  35. zogca said

    Nujno. Jaz sem, ko so bili nedigitalni še bolj švoh, kupila enega super dragega nedigitalnega. In mi je v bistvu zelo žal, ker ga nikoli ne uporabljam.

    Najbrž bi bilo prav, da si počasi omislim nov foto aparat, imam še nedigitalnega.

  36. webmaher said

    Hvala Tana, če bi tudi ti nalepko, pomežikni😉
    sam bom zdaj odsoten tako, da ne bo tako hitro se bom pa potrudil😆

  37. zogca said

    Nedopustno!!! Jaz sem izkoristila vsako priložnost. Se je sicer bunil, ampak fotografije so na koncu pokazale, da se mu je v bistvu zdelo fajn, ker, hej, zakaj se pa sicer na skoraj vseh zadovoljno smehlja? Lepo prosim, ker se mu je zdelo fajn, da sem tako počena nanj. En set fotografij, na primer, je nastal tako, da je on sedel na terasi, v eni roki je imel mobilnik, v drugi pločevinko kokakole. Ker je govoril po mobilniku, ga je bilo sram, da bi ga sogovornik slišal, da mi govori, naj ne fotografiram. Malo si je sicer s pločevinko zakrival obraz, ampak ker potem ni mogel govoriti … Skratka, šah mat. Kot pa sem že omenila, se je pozneje izkazalo, da se je na vseh zadovoljno smejljal. Ampak res – ponosno. Frajer.

    Oh, a veš, da je tudi meni žal. Nikoli ga nisem fotografirala.

  38. zogca said

    Enako!!!

    Ampak v kuhinjo pa tudi danes ne grem.

  39. Tana said

    Hvala Tana, če bi tudi ti nalepko, pomežikni😉

    Pomežiknit pa ne znam. Ko se naučim, bom pomežiknila in takrat boš vedel, da bi rada nalepko.

  40. zogca said

    Pomižikneš takole: http://codex.wordpress.org/Using_Smilies

  41. Tana said

    Žogca: Pomižikneš takole:

    😉

  42. Tana said

    Uspelo, hvala Žogca.

    Ampak Web, upoštevaj, jaz nimam dolgih nohtov.

  43. webmaher said

    Izmisli si nek dober slogan in jutri zjutraj te bo pozdravil za dobro jutro😉

  44. Tana said

    Izmisli si nek dober slogan in jutri zjutraj te bo pozdravil za dobro jutro😉

    Sem popolnoma brez idej. Prosim blogovce za pomoč. Kaj bi ustrezalo zame!!!

  45. StaneP said

    Ha ha, tipi nimamo težav, da bi nas osvajale eksotične lepotice in da bi se bili posledično primorani spraševati o morebitnih skritih motivih tega početja.

    Kuba za začetek… Če pa gremo malo na vzhod, pa v vrsti stojijo…

    Danes pa Staneta pogrešam. Očitno se je “vzel v roke” in pridno dela.

    Ni se “vzel v roke”. Neki drugi opravki so bili posredi.

    Ker je na koncu dneva nujno, da imaš z nekom podoben pogled na svet.

    Janis obvlada…

    Žogca dobi svojo nalepko Ne jezi me, ker praskam

    Web-maher tudi obvlada…

    Še tako koleričen moški, bi se moral, če bi zaradi njenega obotavljanja nekaj minut dlje stal na križišču, samo nasmehniti. Ali morda precenjujem strpnost slovenskih voznikov?

    Jaz bi se sigurno samo nasmehnil… Tudi brez nalepke in mislim da nas je večina takšnih.
    Zelo duhovita objava Žogca. Si me nasmejala, he …

  46. Spider said

    Stane, to da v Rusiji in Ukrajini v vrsti stojijo in komaj čakajo, da pride kdorkoli po njih, je samo mit. Povprečen Slovenec s plačico 700-1500 eurov take ne bo očaral. Če si ful bogat, verjamem, da je vse mogoče, jaz na žalost še nisem. Ukrajinski in ruski tajkuni imajo več keša, kot cela Slovenija skupaj..

  47. StaneP said

    Povprečen Slovenec s plačico 700-1500 eurov take ne bo očaral.

    Jaz nisem povprečen, he, he… In takšne si sigurno ne bi “kupil”. Pravzaprav nobene… Mogoče edino kubanko… Samo tam te rajši kar na licu mesta “cuzajo”. Dobesedno.

  48. StaneP said

    Sem popolnoma brez idej. Prosim blogovce za pomoč. Kaj bi ustrezalo zame!

    Na Tani še delam… Sloganu, packi.

    Zase sem si nalepko kar sam naredil

  49. StaneP said

    No, Pa še tole sliko si poglejte. Sam sem jo uporabil v eni od mojih prvih objav in je za moje pojme fenomenalna. Humor, poanta, oblikovanje…

    Fukitol

  50. StaneP said

    Kje ste vsi?!?

  51. zogca said

    Jaz sem tukaj. Dokler je bil pa sonček, sem se sončkala.😉

    Kje ste vsi?!?

  52. StaneP said

    Žogca ima zardele žogce, he, he…

  53. zogca said

    Hvala.

    Zelo duhovita objava Žogca. Si me nasmejala, he …

  54. zogca said

    Nisem imela dekolteja, nisem jih sončila. :mrgreen:

    Žogca ima zardele žogce, he, he…

  55. StaneP said

    Nisem imela dekolteja, nisem jih sončila.:mrgreen:

    Jih moraš počasi pripravit na poletno pripeko in sedaj je najboljši čas, ker sonce še nima takšne moči, da bi škodilo, obarva pa!

  56. zogca said

    Sploh ni hec, ko te ožge. Mene je enkrat na buvljaku tako, da mi zvečer sploh ni bilo nič jasno. Sem imela črto in ker sem slučajno tisti večer pudrala, ko sva šle s prijateljico ven … Pa grem pa stranišče in se drgnem, drgnem, drgnem. Pa me prijateljica vpraša, kaj počnem. Da to nima zveze s pudrom, da me je ožgalo. In me je res. Počakaj, poiščem fotografijo.

  57. zogca said

    Takole me je zažgalo.

    Čez dan brez dekolteja, zvečer pa z. Črta pa vidna z Marsa.😦

  58. StaneP said

    Lej jo no. Ti res rabiš enga princa, da malo poskrbi zate in da te nažene v senco, ko je čas zato. Tudi spomladansko sonce je nevarno, če pretiravaš!! Kakšna urica li dve proti večeru je pa ravno prav.
    Pri vsaki stvari mora biti mera, saj so tudi na pogled nedolžne stvari lahko v velikih količinah nevarne…

  59. zogca said

    To sem si bila sama kriva, ker sem tako šopingirala, da sploh nisem opazila, da me je zažgalo. Saj drugače bolj pazim, ampak sem padla notri in …

  60. StaneP said

    Danes je pri Žogci zelo dolgočasno…

  61. StaneP said

    Danes je pri Žogci zelo dolgočasno…

    Če ne bi Žogca dekolteja pokazala, bi šel že spat.

  62. Boom said

    Po mojem je v primeru iz tiste teme marsikaj drugega problem kot pa pravočasno pojedeno kosilo. Predsem gre za v_moji_bajti_in_moji_familiji_se_mora_vse_dogajat_po_moje primerek ženske.

  63. Boom said

    ups. spet sem temo falil. Bom kopiral.

  64. zogca said

    Tudi to se zgodi. Jaz sem bila tako brezvezna, da sem šla spat že pred deseto. Aja, pa še vedno sem zaspana.😦

    Danes je pri Žogci zelo dolgočasno…

  65. lynx said

    Mene pa samo vera v “živela sta srečno do konca dni” drži pokonci;

    Zato sem tudi Janis napisal, da tudi zelo realističen pogled na življenje ni nujno dober. Včasih je lepo sanjati tudi ob belem dnevu.

  66. zogca said

    Jaz znam.😉

    Včasih je lepo sanjati tudi ob belem dnevu.

  67. Artemis said

    Jaz znam.

    Jaz znam samo, dokler obstaja realna možnost, da se mi sanje uresničijo, ko pa me nekdo prizemlji dovolj grobo, se jim odpovem, četudi si jih želim še naprej sanjati. Takrat ostanejo samo še dejanja in dejstva, ta pa redko govorijo v prid pravljici.

  68. Tana said

    Na Tani še delam… Sloganu, packi.

    😉 A je že narejeno?

  69. zogca said

    Mene pa zanima, kako nalepko zares narediti.

  70. Tana said

    Mene pa zanima, kako nalepko zares narediti.

    Danes pa Web-a pogrešam!;-)

  71. Tana said

    😉;-)Danes pa Web-a pogrešam!

  72. zogca said

    Mogoče ga je ponoči nosila polna luna in zdaj spi.

    Web?!?

  73. StaneP said

    😉 A je že narejeno?

    Ne še. Počasi in z užitkom! Je dalj časa fletno, he, he… Te premalo ( v bistvu nič ) poznam…

    Mene pa zanima, kako nalepko zares narediti.

    Datoteko (sliko) daj na USB ključek in jo nesi v neko boljšo fotokopirnico. Tam ti jo natisnejo ( kvalitetno) na A4 nalepko, ki jo nato daš še plastificirati. Če je nalepka ravnih linij, ti jo lahko še obrežejo na stroj, drugače vzemi v roke škarje.
    Nalepka je na koncu tako dobra, kot imaš dobro pripravljeno sliko ( 300dpi, cmyk barvna paleta …) in manjka ji edino vodoodpornost…
    Na en A4 format lahko zložiš več slik in imaš več enakih ali različnih nalepk za enako ceno ( par € )
    Kar je več od tega so pa tiskarji. Tisti, ki imajo v ponudbi tudi digitalni tisk. Vendar je 1 kos tam čisto predrag. Majhne serije se pa splačajo.

    😉 ;-)Danes pa Web-a pogrešam!

    Mene pa nobeden ne. Smrk, smrk…

    Predsem gre za v_moji_bajti_in_moji_familiji_se_mora_vse_dogajat_po_moje primerek ženske.

    Jap.

  74. Tana said


    Te premalo ( v bistvu nič ) poznam…

    Uporabi malo domišljije!😉

  75. zogca said

    Preveč zapleteno za mojo leno rito.😉

    Datoteko (sliko) daj na USB ključek in jo nesi v neko boljšo fotokopirnico. Tam ti jo natisnejo ( kvalitetno) na A4 nalepko, ki jo nato daš še plastificirati. Če je nalepka ravnih linij, ti jo lahko še obrežejo na stroj, drugače vzemi v roke škarje.
    Nalepka je na koncu tako dobra, kot imaš dobro pripravljeno sliko ( 300dpi, cmyk barvna paleta …) in manjka ji edino vodoodpornost…
    Na en A4 format lahko zložiš več slik in imaš več enakih ali različnih nalepk za enako ceno ( par € )
    Kar je več od tega so pa tiskarji. Tisti, ki imajo v ponudbi tudi digitalni tisk. Vendar je 1 kos tam čisto predrag. Majhne serije se pa splačajo.

  76. StaneP said

    Uporabi malo domišljije!😉

    Saj jo. Zato pa traja…

    Preveč zapleteno za mojo leno rito.😉

    Če je pa to zapleteno? Potem imaš pa res leno rit, he, he…

  77. zogca said

    Če mi jo kdo k riti prinese, jo pa nalepim na avto. 😆 En predlog za nalepko. Ne moti moje lene riti in se ne zaletavaj vanjo!!!

    Če je pa to zapleteno? Potem imaš pa res leno rit, he, he…

  78. webmaher said

    Tvojo lena ritka bo že zmogla pot do fotokopirnice, zdej samo povej če še kaj popravimo😆
    In nobena luna me ni nosila, samo eno trgovino postavljam pa je kar precej dela, ker je treba ves dizajn in obliko spremeniti😦
    Tana sem že nazaj, Staneta mal podrezaj da ti slogan sestavi pol pa tut ti dobiš nalepko😉
    Stane Janis te ziher pogreša sam ne upa priznati😆

  79. StaneP said

    Še ena lena rita…

  80. zogca said

    Če misliš resno, potem pa ne!!! Ker barve ne ustrezajo mojemu avtu!!! Je treba vse drugače.

  81. zogca said

    Muc!!!

    Še ena lena rita…

  82. Tana said

    O, Web, smo te pogrešali.

    Staneta sem že podrezala. Ampak, to ni tako enostavno. Seveda, ker slogan pa mora bit res “kul”.

    Zato pa traja…

  83. zogca said

    Jaz pa vedno pogrešam svojo bodočo ženo Maxi.😉 Se mi zadnje dni zdi, da mi jo je kakšen moški sunil.:mrgreen:

  84. webmaher said

    Lepo to da me na toliko časa vsaj nekdo malo pogreša😉
    ja slogan dober pogruntat ni kr tko, Žogca ti pa kar navodila napiši pa bomo kej skup vrgli😆
    Maxi pa ravnokar uživa na štuparami:mrgreen:

  85. Lynx said

    Če mi jo kdo k riti prinese, jo pa nalepim na avto. En predlog za nalepko. Ne moti moje lene riti in se ne zaletavaj vanjo!!!

    Še en predlog za nalepko: Vozim in seksam počasi

  86. zogca said

    To pa ne vem, ali seksam počasi. Ni pametno zavajti poštenih ljudi.😉

    Vozim in seksam počasi.

  87. zogca said

    Bom razmišljala.

    Žogca ti pa kar navodila napiši pa bomo kej skup vrgli.

  88. webmaher said

    Dej nehi no, saj vozim po
    omejitvi in sexam brez nje
    😆

  89. StaneP said

    Slogan za Tano
    Web bo pa naredil oblikovanje!

  90. zogca said

    Good one. Z dodatkom – ko nisem nuna.

    Dej nehi no, saj vozim po
    omejitvi in sexam brez nje

  91. Lynx said

    To pa ne vem, ali seksam počasi. Ni pametno zavajti poštenih ljudi.

    Ja res, ta nalepka bi prišla bolj v poštev za moške, ker počasen seks menda dlje traja… 😉

    Potem pa: Vozim počasi – seksam hitro

    … in če tudi to ni najprimernejše: Vozim počasi – seksam hitro in kvalitetno

  92. zogca said

    Trajanje pa v bistvu ne bi smelo biti odvisno od hitrosti, ampak veliko bolj od tega, ali je moški sposoben kontrolirati izliv.

    Ja res, ta nalepka bi prišla bolj v poštev za moške, ker počasen seks menda dlje traja…

  93. webmaher said

    …in Žogca dobi nov slogan 😆

  94. Tana said

    Slogan za Tano

    Stane hvala. Si se potrudil, ni kaj. Se strinjam nalepka je zelo, zeloooo stara:oops:, tako da se je že kar nekaj prahu nabralo. Načeloma se strinjam s tem sloganom. Bi ga pa skrajšala, ker sicer bo imel Web preveč dela.

    Predlagam: NISEM DEVICA;-)

    Mogoče bo še kdo kaj pokomentiral!

  95. zogca said

    Tana, v zgornji objavi bo čez pet minut nekaj zate.😉

  96. Tana said

    …in Žogca dobi nov slogan😆

    Ej, kaj je dobro.

    Kaj pa misliš o mojem sloganu?

  97. webmaher said

    za Tano: Nisem devica, zato ne trobi 😆

  98. webmaher said

    ali pa še bolje:

    Nisem devica, če bi se
    rad prepričal, ne trobi!!!! 😆

  99. Tana said

    Nisem devica, če bi se
    rad prepričal, ne trobi!!!!😆

    To Web, suuuuuuuper.

    Samo, da ni predolgo!!!! Mislim tekst, da ti bo dalo preveč dela.

  100. zogca said

    Vidim, da imam super nabrekle bradavice.:mrgreen:

    …in Žogca dobi nov slogan.

  101. Tana said

    Žogca, kateri slogan za mene pa ti predlagaš. Daj pokomentiraj. Imamo štiri predloge. Prvi od Staneta, drugi skrajšan moj, dva od Web-a. Meni je tisti zadnji, ki ga je predlagal Web kul.

  102. zogca said

    Ja bi dala pa takole.

    Nisem devica, če bi se rad prepričal, trobi!!!!

    Kako boš sicer vedela, kdo hoče seksati s teboj?😉

  103. Spider said

    Zogca, ti boš v kratkem tako dobro poseksana, da boš pozabila na vse želje, da bi bila nuna. Zapomni si, kaj ti Spider pravi.:)

    Šesti čut.

  104. Tana said

    Nisem devica, če bi se rad prepričal, trobi!!!!

    Kako boš sicer vedela, kdo hoče seksati s teboj?😉

    To, to je tisto najbolj pravo. Vidiš na to pa sploh nisem pomislila. In to najbolj bistveno, pa bi šlo mimo mene.

    Hvala Žogca. Upam, da je še pravi čas, da Web še ni pričel z delom.

    Tako da Web upoštevaj ta zadnji predlog. Se strinjam dokončno.

  105. webmaher said

    Zdej sta pa z Žogco mal zamešali v čem je point…vidve vzpodbujata trobljenje…celo Slovenijo bosta dvignili v luft zaradi trobentaćev😆

  106. zogca said

    Bo Žogca počakala še nekaj mesecev na tisto lepo, kar zvezde prinašajo.😉

    Zogca, ti boš v kratkem tako dobro poseksana, da boš pozabila na vse želje, da bi bila nuna. Zapomni si, kaj ti Spider pravi.:)

    Šesti čut.

  107. zogca said

    Vidiš? On potem ne bi potrobil in bi se zgrešila. To ne bi bilo v redu.

    To, to je tisto najbolj pravo. Vidiš na to pa sploh nisem pomislila. In to najbolj bistveno, pa bi šlo mimo mene.

  108. zogca said

    Vem, da to ni v redu. Ampak kako ga bo pa Tana sicer prepoznala?

    Zdej sta pa z Žogco mal zamešali v čem je point…vidve vzpodbujata trobljenje

  109. Tana said

    Zdej sta pa z Žogco mal zamešali v čem je point…vidve vzpodbujata trobljenje…celo Slovenijo bosta dvignili v luft zaradi trobentaćev😆

    Point gor ali dol. Jaz še vedno vztrajam pri zadnjem predlogu. Bo vsaj enkrat cela Slovenija v luftu zaradi Tane.

  110. zogca said

    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal.❗

  111. Spider said

    Žogca, ne čakaj predolgo, brezveze se dolgo načrtno štopat nečesa tako lepega.:)

  112. Tana said

    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal.❗

    Web upoštevaj!!!

  113. Tana said

    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal,
    Žogcin predlog je zmagal.❗

    Web, upoštevaj!!!

  114. zogca said

    Me ne mika, veš, sploh me ne mika seksati brez princa. Res ne vem, zakaj bi se silila v nekaj, kar mi niti malo ne diši. Ne vem, ali si to lahko predstavljaš, ampak sama misel, da bi zdaj morala tam z enim seksati – na bruhanje mi gre. V takšnem stanju stvari se mi zdi nesmiselno.

    Žogca, ne čakaj predolgo, brezveze se dolgo načrtno štopat nečesa tako lepega.:)

  115. zogca said

    Aja, zdaj pa trikrat premisli, ali se ti splača biti zaljubljen.😉

  116. maxi said

    Žogcin predlog je zmagal,

    A kdo pove maxi, kakšen predlog je to? Plissss, ker sem firbčna.. :mrgren:

  117. Tana said

    Žogcin predlog je zmagal.❗

    Web, upoštevaj !!!;-)

  118. Tana said

    To mežikanje;-) pa me očitno matra. No in ker tega ne znam, bo nalepka prav dobrodošla.

  119. maxi said

    Aja, zdaj pa trikrat premisli, ali se ti splača biti zaljubljen.😉

    Sem ravno včeraj s prijateljico debatirala nekaj okoli podobne debate in mi pravi; Pa česa se bojiš? To da ti zlomi srce?… pa kaj, moje je bilo že tolikokrat zlomljeno, pa vsakič se je nazaj pocelilo….

    Iz tega izhajajoč, ja jaz mislim, da se splača bit zaljubljen/a….🙂

  120. Tana said

    😉;-) Za Weba

    Maxi: Bo avtorica slogana razložila.

  121. zogca said

    Nisem devica, če bi se rad prepričal, trobi!!!!

    Predlog za nalepko za Tano.

    A kdo pove maxi, kakšen predlog je to? Plissss, ker sem firbčna.. :mrgren:

  122. zogca said

    Seveda, čisto luštno. Jaz sem hotela povedati to, da če si zaljubljen, se ti ne seksa z drugimi in zakaj bi se silil. Če ti je pa do seksa na več strani, potem se pa ne splača zaljubiti.

    Iz tega izhajajoč, ja jaz mislim, da se splača bit zaljubljen/a….

  123. webmaher said

    malček sem spremenil besedilo, a pozorni bodite predvsem na poudarke … pritožb ne sprejemam sploh navali moški rod, pa brez trobljenja, da Tane ne ogluši>/a> 🙂 😆 :mrgreen:

  124. webmaher said

    joj Tana, oprosti, tudi jaz se zatipkam-Žogca prosim mal popravi😦

  125. maxi said

    Nisem devica, če bi se rad prepričal, trobi!!!!

    hehe…cool!!

    Jaz bi ga tudi imela z majhno spremembo:

    Nisem nedolžna, če bi se rad prepričal trobi!!

  126. maxi said

    malček sem spremenil besedilo, a pozorni bodite predvsem na poudarke … pritožb ne sprejemam sploh navali moški rod, pa brez trobljenja, da Tane ne ogluši>/a>🙂😆:mrgreen:

    HEHE Web…odlično!!

  127. zogca said

    Vejica manjka.😉

    Si videla mojo nalepko? Zgoraj mi jo je Web naredil. Imam na njej nabrekle bradavice.:mrgreen:

    Nisem nedolžna, če bi se rad prepričal trobi!!

  128. webmaher said

    Žogca a zdej se boš pa z bradavičko hvalila naokoli, žogce pa še pogledaš ne😦

  129. maxi said

    Žogca a poznaš to pesem:

    NORA JE MISEL

    Sanjarim dan za dnem,
    da si z menoj, srce me boli,
    ko zamišljam si, da si moj,
    da sem tvoja, kakor pred letom dni.

    Prazne večere preživljam z drugim
    in ti morda bi se posmehoval,
    moji ljubosumnosti, ki mi v srcu tli,
    še zdaj mi v srcu tli.

    Nora je misel, da grem ljubezen se z njim,
    a mislim pri tem, da ljubim se s teboj,
    blazne, blazne, blazne misli, da si ti,
    ljubim se z zaprtimi očmi.

    Nora je misel, da drugemu se predam
    in sanjam, da znova srečna sem s teboj,
    blazne, blazne, blazne misli, da si moj
    zamižim in vidim tvoj obraz.

    Ljubiš drugo bolj kot takrat mene
    a pijana od ljubosumja
    prosim za tvoj poljub,

    Sprehajam se z njim
    in v temi objamem
    a v resnici neskončno sem daleč
    toda on še sluti ne
    da si ti med nama tu
    slišim glas, ki mi govori,
    da dvoje nežnosti
    vsem ljubezni
    tvoja si.

    Nora je misel, da grem ljubezen se z njim,
    a mislim pri tem, da ljubim se s teboj,
    blazne, blazne, blazne misli, da si ti,
    ljubim se z zaprtimi očmi.

    Nora je misel, da drugemu se predam
    in sanjam, da znova srečna sem s teboj,
    blazne, blazne, blazne misli, da si moj
    zamižim in vidim tvoj obraz.

    Nora je misel, da pozabila bi z njim
    vse dneve, noči ljubezni najine
    še v preteklosti,
    ki je, je spomin.

    Nora je misel, da grem ljubezen se z njim,
    in mislim pri tem, da ljubim se s teboj,
    blazne, blazne, blazne misli, da si ti,
    ljubim se z zaprtimi očmi.

    Nora je misel, da drugemu se predam
    in sanjam da znova srečna sem s teboj
    blazne. blazne, blazne misli
    zamižim in vidim tvoj obraz…

  130. maxi said

    Si videla mojo nalepko? Zgoraj mi jo je Web naredil. Imam na njej nabrekle bradavice.:mrgreen:

    NEEEE, KJE?
    Grem iskat…

  131. Tana said

    malček sem spremenil besedilo, a pozorni bodite predvsem na poudarke … pritožb ne sprejemam sploh navali moški rod, pa brez trobljenja, da Tane ne ogluši>/a>🙂😆:mrgreen:

    Web, hvala, hvala, hvala… Najboljši je poudarek. Da bodo potencialni kandidati vedeli, da gre za res, “da ni vic”. Pa še tako lepo slikico si mi prilepil, prav primerno za te velikonočne praznike.

    Sedaj jo sprintam in dam izdelat po navodilih, ki jih je dal Stane Žogci in potem drugi teden veselo po Sloveniji. Najprej pridem v prestolnico!!!

    Res si CAR!!!

  132. zogca said

    Ker čisto pravo žogo brcam po stanovanju. Jo imam vedno nekje pri nogah.

  133. maxi said

    Si videla mojo nalepko? Zgoraj mi jo je Web naredil. Imam na njej nabrekle bradavice.:mrgreen:

    Hehehe našla….hehe, cool!!

  134. Spider said

    A čist pravo fuzbalsko, al kakšno bolj mehko varianto?

  135. Tana said

    Nisem nedolžna, če bi se rad prepričal trobi!!

    Meni je pa prav “devica” kul.

    S skupnimi močmi smo zmagali!!! Veselo naprej!!!

  136. zogca said

    Maxi, komentar 93.

    Ali pa če ti kopiram … http://work.sibila.si/public/forum/zogca-car-slogan.jpg

  137. zogca said

    Ta pravo! A ne veš, da sem jo lani dobila za naj nogometno objavo na eDnevniku? Počakaj, imam nekje fotko, samo poiščem jo in ti jo prilepim.

    A čist pravo fuzbalsko, al kakšno bolj mehko varianto?

  138. StaneP said

    No Web, sedaj pa še za mene naredi slikco na tale slogan:
    If I Say Im Gay can i feel your Tits

    Samo da ne bo pomote. Niso mišljene tvoje joške!!!

  139. zogca said

    Spider, lej mojo žogo. Takšna ista kot je bila na EURO 2008.

  140. Spider said

    Ja super. samo ne preveč nabijat, da ne bo kakšno okno nastradalo, he he..

  141. maxi said

    Maxi, komentar 93.

    Hvala, sem vmes že našla…

  142. zogca said

    Ne, saj ne nič v zrak, samo po tleh jo valim po stanovanju. Tako da nisem glasna.

    Ja super. samo ne preveč nabijat, da ne bo kakšno okno nastradalo, he he..

  143. zogca said

    Potem si verjetno tudi videla, da si bila pogrešana.😉

    Hvala, sem vmes že našla…

  144. webmaher said

    Tana, to ne tiskaj, ker je optimizirana slika in ni najbolše za tisk…tole zloudej … ko boš fertik povej Žogci, ki naj potem tole zbriše, ker bom sliko odstranil…

  145. zogca said

    Prva liga.❗

    Tana, to ne tiskaj, ker je optimizirana slika in ni najbolše za tisk…tole zloudej … ko boš fertik povej Žogci, ki naj potem tole zbriše, ker bom sliko odstranil…

  146. webmaher said

    Stane najprej nam povej za kere joške gre pa kako idejo za sliko poleg texta mi daj….jaz sem za nekaj časa izčrpal mojo domišljijo😆

  147. StaneP said

    Stane najprej nam povej za kere joške gre

    Ženske!

    idejo za sliko poleg texta mi daj…

    Joške…

  148. maxi said

    Potem si verjetno tudi videla, da si bila pogrešana.😉

    Tega nisem vidla, je pa lepo, če me je kdo pogrešal…🙂

  149. zogca said

    Ne vem, pod katero objavo, ampak množično smo te pogrešali in se kregali, čigava si.😉

    Tega nisem vidla, je pa lepo, če me je kdo pogrešal…

  150. maxi said

    Ne vem, pod katero objavo, ampak množično smo te pogrešali in se kregali, čigava si.😉

    Cool!🙂 In čigava sem?🙂

  151. zogca said

    Seveda si moja. 😛 Ampak eni se bunijo.

    In čigava sem?

  152. webmaher said

    Žogca pejt že spat-Maxi je moja😆

  153. maxi said

    Seveda si moja.

    Tako se govori….hehe

    😛 Ampak eni se bunijo.

    who cares😛

  154. maxi said

    jaoo, pravo remek delo…🙂

  155. maxi said

    Žogca pejt že spat-Maxi je moja😆

    Japajade😛
    😆

  156. zogca said

    Kaj sem ti rekla, Maxi? Jazz piše iste stvari. Maxi je moja. Ko pa je v resnici moja.:mrgreen:

  157. maxi said

    Maxi je moja. Ko pa je v resnici moja.

    🙂🙂 Upam, da ne boš večno nuna.😛

  158. zogca said

    Astrologinja in jasnovidka, obe sta napovedali datum, kdaj ne bom več nuna.😉 Isti datum. Mislim, da takšno naključje skorajda ni mogoče in zato verjamem, da imata prav.

  159. webmaher said

    Pa je Stane zaspal svojih pet minut😆

  160. Spider said

    Zogca, ne mi prosim reči, da verjameš astrologinjam in celo jasnovidkam?

  161. zogca said

    In kaj bi naredil ti, lepo prosim, če bi ti dve gospe, ki se med seboj ne poznata, od vseh možnih datumov tega sveta povedali istega? Bi rekel, da gre za naključje? V astrologijo (ne v horoskope v časopisih) sem verjela tudi prej. Ker se je moja prijateljica s tem kar nekaj ukvarjala in me je kazala določene stvari, ne zame, ampak to, zakaj se je določenim slavnim ljudem v določenem obdobju zgodilo to in to. In če je tista druga, ki pa ni videla moje natalne karte, rekla isto … Ja, verjamem, da bo to res.

Leave a Reply

 
