Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Umetne bradavičke! aka Žogca bi tudi!

Posted by zogca na april 7, 2009

Mah, v bistvu Žogca ne bi, me je pa članek spomnil na to, da sem pred leti sanjala o tem, da bi si kupila umetne bradavičke. Saj ne, da je z mojimi karkoli narobe, ker res ni, samo ne vedo vedno, kdaj bi morale v restavraciji, trgovini ali nočnem lokalu otrdeti, če pa že vedo, se jih skozi nedrček in majico ne vidi. Zato je Žogca razmišljala o tem, kako luštno bi bilo imeti takšne, ki bi bile vedno trde. Kajpak si nisem mislila, da je takšna norost padla na pamet še komu, vendar sem to mislila zmotno. Umetne bradavičke so očitno postale velik posel. Kupite lahko takšne, takšne ali pa takšne in gotovo še kakšne. In zakaj jih ne bom kupila, četudi sem o njih sanjala že pred leti, ko verjetno sploh še niso bile na voljo?

Ne, ne zato, ker bi bila tako plemenita in ne bi hotela zavajati naivne moške populacije. Skrbi me, da bi se ena izmed bradavičk ali pa bognedaj kar obe ob nepravem trenutku premaknili in bi bilo videti, kot da z mojima žogcama ni vse v najlepšem redu. Kaj potem? Morala bi ju pokazati, da bi dokazala, da temu ni tako. Ker pa se takšno početje za nuno ne spodobi, je verjetno najbolje, da ostanem kar pri svojih, tistih pravih.

V bistvu se mi moški kar malo smilijo, ampak res samo malo. Kako naj sploh še vedo, kaj je res in kaj ne? Pred pisanjem te objave sem si ogledala kar nekaj fotografij zvezdnic in za nobeno ne bi dala roke v ogenj, da so res prave in ne umetne.

203 Responses to “Umetne bradavičke! aka Žogca bi tudi!”

  1. zogca said

    Tale je pa kruta!!! 😆

    Takšno bi imela tudi jaz!!! :mrgreen:

  2. Spider said

    Evo Spiderja iz čudovite Toskane. Takoj bi šel nazaj, Firence, Arezzo, Siena, San Gimignano…Nažrl sem se čudovite hrane, zdaj bom en mesec na dieti, se nagledal čudovitih mest..Italijani, posebaj Firenčani so tako prijazen folk, to je neverjetno, vsakogar akceptirajo. Tam ne moreš biti čuden, ne glede na to, kako si oblečen, tudi če bi imel vojaške hlače, zraven pa roza majico s pinkpanterjem. V Firencah upajo nositi vse. Mesto se je od izpred 12 let, kar sem bil tam nazadnje, dost spremenilo, je mini Manhattan, vsak drugi, ki ga vidiš, je črnec ali azijat. Italijanke so lepe, ene malo preveč kičaste za moj okus..Mladi fantje zdaj vsi furajo allstarke v 1001 različici ali celo startaske, to, kar se je pri nas nosilo pred 20 leti in se bo ziher čez 5 let spet…Firence so mi bile itak vedno všeč..ampak Siena je pa prekrasna, vsaj meni..Toskano zdaj že dobro poznam, naslednjič grem v Umbrijo.

  3. webmaher said

    pošlji mi sliko z belo majčko pa zrihtamo takoj-če slika prispe v moj kaslc v naslednji uri je vse skupaj brezplačno:mrgreen:

  4. webmaher said

    Spider odlično, še kake slikce prilepi v stilu te objave😆

  5. mmisaa said

    Tega o bradavičkah ti pa ne verjamem! Pomoje ti skoz stojijo, samo, da ti tega ne veš. Kakšne umetne neki!

  6. webmaher said

    a skoz ji stojijo pa ne ve..ja vidi verjetno bolj težko:mrgreen:
    kje pa je zdej pa ja ni šla umetnih kupit:mrgreen:

  7. Schnuy said

    emm….pardon moji nevednosti (kesam se in to),..a čemu navdušenje nad omenjenim izdelkom?
    (meni se namreč zdi približno tako odveč kot tiste viseče bingljajoče, zvončkljajoče zadeve,s katerimi pupe ovešajo svoje mobilne telefone)

  8. zogca said

    NAJPREJ ENO OPRAVIČILO!!! Napisala sem ga že spodaj, ampak mogoče bo tukaj bolj vidno. JAZBY, komentar, ki si ga napisal pred dnevi, se je iz neznanega razloga zagozdil v spamu in jaz ga resnično nisem opazila, kajti vedno je tako, da so komentarji novih uporabnikov med komentarji, ki čakajo na moderacijo, nikakor ne v spamu. Skratka, opravičujem se ti. Seveda sem komentar tako spustila skozi in ko boš naslednjič pisal, bi tvoj komentar moral iti avtomatično skozi.

  9. webmaher said

    Žogca kje maš zdej bradavičke😆

  10. zogca said

    Meni je zadeva res luštna, ampak vseeno mi ne pretehta tega, da bi nenehno skrbela, ali se bo kaj premaknilo in kam. Ne bi jaz tega primerjala s tistimi zadevami za mobilnike.😉

    a čemu navdušenje nad omenjenim izdelkom?
    (meni se namreč zdi približno tako odveč kot tiste viseče bingljajoče, zvončkljajoče zadeve,s katerimi pupe ovešajo svoje mobilne telefone)

  11. zogca said

    Nisem, res ne.😉

    kje pa je zdej pa ja ni šla umetnih kupit

  12. zogca said

    Tam, kot vedno.:mrgreen:

    Žogca kje maš zdej bradavičke?

  13. StaneP said

    Meni je zadeva res luštna, ampak vseeno mi ne pretehta tega, da bi nenehno skrbela, ali se bo kaj premaknilo in kam.

    Priporočam res dobro sekundno lepilo. Ne bodo se ti premaknile do jeseni, prave spodaj bodo postale neobčutljive, dedci okrog tebe pa permanentno zrajcani… In še kakšnega fejst lepotnega kirurga lahko osvojiš, ko ti jih bo vlekel dol. Fabiani npr. Skratka uspeh zagotovljen. Za znamko lepila ne bom delal reklame, ker Žogcin blog ni namenjen komercialnim objavam, he, he…

    V bistvu se mi moški kar malo smilijo, ampak res samo malo. Kako naj sploh še vedo, kaj je res in kaj ne?

    Ti se res dobra duša. Predobra.

  14. zogca said

    Stane, zelo površno bereš.❗

  15. StaneP said

    Stane, zelo površno bereš.❗

    Tudi to znam ja. Sicer sem se pa hecal. Očitno slabo, he, he…

  16. zogca said

    Ne, ne moreš se hecati.:mrgreen: Vzemimo, da grem jaz ven, da moje bradavičke otrdijo, da se vidijo skozi majico in potem bodo ljudje zato, ker ti pišeš, da sem kupila umetne, mislili, da niso moje.:mrgreen: Si predstavljaš?:mrgreen:

    Hecam se.😉 Tudi nisem pričakovala, da bo pod to objavo veliko resnih komentarjev.😉

  17. webmaher said

    Jutri Žogca se pojdi cel dan sprehajat, ni hudič, da bi take bradavičke rad videl spet tudi tvoj princ, ki zihr tole bere😆

  18. zogca said

    Me boš ti živel, ko se bom jaz cele dneve sprehajala? Ampak mi zdaj resno odgovori, da jutri šefinji povem, da jaz več ne delam, ampak se samo še sprehajam, ker sem dobila sponzorja.:mrgreen:

  19. Artemis said

    Za prijetno sobivanje niso pomembne bradavičke, pomembno je, kako zlagaš posodo v pomivalca. Sem ravno prebrala na monu, kako se je Kofi brejk razburila.😡 A jo poznaš?😛

  20. zogca said

    Žogca pije kapučino, ne kofi.😎 Sicer pa, poglej … Moja mama zdaj že nekaj časa uporablja en stavek, ki sem ga jaz povedala za … Ne vem, ali je bila teta ali kdo. Nima v programu. Pač nečesa nimaš v programu in tega sploh ne vidiš, opaziš, zaznaš, ker ti ni pomembno. Tako meni takšne stvari niso pomembne, jih nimam v programu. Jaz se s takšnimi stvarmi niti ubadala ne bi, kaj šele, da bi se kregala zaradi njih. Takšna pač sem. Zlagaj, kakor hočeš. Takšen je moj program. To niso stvari, ki bi mene lahko motile.

    A jo poznaš?

  21. webmaher said

    Za hrano, koka kolo in kapučino bi poskrbel😆
    Zdej pa fuzbal gledat-Liga prvakov. Manchester United-Porto😆

  22. zogca said

    Oh, ko bi jaz bila tako poceni.😉 Pa nisem. Je vzdrževanje kar dražje.😆

    Za hrano, koka kolo in kapučino bi poskrbel.

  23. webmaher said

    Tri dni bi že preživela pol bi te pa princ odpeljal😆
    zdej pa fuzbal, ajde uživejte😆

  24. zogca said

    Oja, bom gledala.😉

  25. Artemis said

    Se povsem strinjam s tabo, odvisnica od kapučina, me je pa vseeno navdušilo, da se ti ljubi ženski, ki jo moti način zlaganja posode, razlagati, da je morda pomembno kaj drugega od tega.

    Žogca pije kapučino, ne kofi. Sicer pa, poglej … Moja mama zdaj že nekaj časa uporablja en stavek, ki sem ga jaz povedala za … Ne vem, ali je bila teta ali kdo. Nima v programu. Pač nečesa nimaš v programu in tega sploh ne vidiš, opaziš, zaznaš, ker ti ni pomembno. Tako meni takšne stvari niso pomembne, jih nimam v programu. Jaz se s takšnimi stvarmi niti ubadala ne bi, kaj šele, da bi se kregala zaradi njih. Takšna pač sem. Zlagaj, kakor hočeš. Takšen je moj program. To niso stvari, ki bi mene lahko motile.

  26. zogca said

    Prav zato, ker mi je nedoumljivo. Pa daleč od tega, da bi ona bila edina. Mnoge ženske, vem, moti, da niso stvari narejene na njihov način. In ti povem, da v takšnem primer res dam prav moškim, ki si mislijo – pa delaj sama. Pa sicer Ločevalki nisem hotela govoriti, da bi morala s kom živeti, če tega ne želi. Samo naj ne išče težav tam, kjer jih ni.

    Se povsem strinjam s tabo, odvisnica od kapučina, me je pa vseeno navdušilo, da se ti ljubi ženski, ki jo moti način zlaganja posode, razlagati, da je morda pomembno kaj drugega od tega.

  27. Jovanka Broz said

    tudi za mene en par- bradavičk😀

  28. Jovanka Broz said

    lahko pa tudi moža od zgoraj poslikane ženske😀

  29. zogca said

    A bova šli povzročat prometne nesreče?😉

    tudi za mene en par- bradavičk

  30. zogca said

    A veš, da ji je enkrat za rojstni dan ali kaj že kupil vibrator za milijon funtov???

    lahko pa tudi moža od zgoraj poslikane ženske

  31. zogca said

    Luštno. Nalimaj naj kakšno fotografijo. Jaz sem že bila tam, ampak sem že pol pozabila.😉

    Evo Spiderja iz čudovite Toskane.

  32. Tana said

    Evo Spiderja iz čudovite Toskane.

    Tuki bi pa jaz tudi šla. Mogoče nekočv dalnji prihodnosti.

  33. Tana said

    Žogca to je pa telepatija. Samo očitno sem jaz bolj počasno od tebe.

  34. zogca said

    😉

    Žogca to je pa telepatija.

  35. zogca said

    Ampak v Italijo pa raje ne hodite z umetnimi bradavičkami. ❗

  36. Tana said

    Umetne bradavičke pa ne, ne, ne… To mi je pa čisto mimo.

  37. zogca said

    So bradavičke Jennifer Aniston prave?

  38. zogca said

    Bog ve, na kakšen način moški goljufajo in polnijo hlače.💡

  39. zogca said

    Kaj pa te od Jessice Albe?

    Ups, verjetno so. Ker tukaj je pa vse prozorno in se ne bi tako igrala.

  40. zogca said

    Pa moja Pamelca!

  41. Tana said

    Bog ve, na kakšen način moški goljufajo in polnijo hlače.💡

    Kje so pa danes zvečer vsi moški?

  42. zogca said

    Še enkrat telepatija. Isto sem hotela vprašati. Tukaj bradavičke, objava nižje muca, moških pa od nikoder. Pa jih je sicer ponavadi na blogu veliko več kot žensk.😯

    Kje so pa danes zvečer vsi moški?

  43. Tana said

    A ni danes nek fuzbal. Jaz namreč ne vem, ker me to ne zanima, sem pa nekje prebrala, da bo/je tekma.

  44. zogca said

    Je bil fuzbal.

    http://www.livescore.com/

    Ampak mislim, da večina moških z bloga ne gleda fuzbala.

  45. StaneP said

    Ampak mislim, da večina moških z bloga ne gleda fuzbala.

    Za mene to velja. Nisem navijač. Veliko rajši počnem stvari v življenju, kjer sem akter…
    Sedaj grem pa Tani odgovarjat. Upam, da je še tukaj.

  46. zogca said

    Pri streljanju penalov lahko sodeluješ.:mrgreen:

    Veliko rajši počnem stvari v življenju, kjer sem akter…

  47. Tana said

    Sedaj grem pa Tani odgovarjat. Upam, da je še tukaj.

    Pa kaj lepega napiši, da bom lepo sanjala.

  48. zogca said

    Se nisi ti danes z eno drugo menil za princesko?😉 Ziher je ziher. Joj, sem danes nagajiva.

    Sedaj grem pa Tani odgovarjat. Upam, da je še tukaj.

  49. webmaher said

    Kaj je Žogca kdo fuzbala ne gleda-jutri bova skupaj za Partizana navijala ne pozabi😆

  50. zogca said

    Bom jaz napisala nekaj besed, ki garantirajo lepe sanje. Tič, tič, tič, tič, tič, tič. Zdaj pa samo ponavljaj kot mantro.😉

    Pa kaj lepega napiši, da bom lepo sanjala.

  51. Tana said

    Se nisi ti danes z eno drugo menil za princesko?😉 Ziher je ziher. Joj, sem danes nagajiva.

    Adijo lepe sanje.

  52. webmaher said

    Za Žogco od princa in s smetano:mrgreen:

  53. webmaher said

    Tana sanjaj o princu, ki je najbližji😆

  54. zogca said

    Derbija pa jaz ne morem pozabiti!!!

    Kaj je Žogca kdo fuzbala ne gleda-jutri bova skupaj za Partizana navijala ne pozabi

  55. Tana said

    Tana sanjaj o princu, ki je najbližji😆

    To bo še najboljše, ziher je ziher.

  56. zogca said

    Kateremu princu, kaj, zakaj, kako? Ne.

    Tana sanjaj o princu, ki je najbližji.

  57. zogca said

    Ne sanjat mojega princa, prosim!

  58. webmaher said

    to bo ogrevanje za LP in tekmo Barcelona:Bayern😆

  59. webmaher said

    Žogca tvoj je najbližji tebi tako in drugače-zdejle se mu ziher kolca…:mrgreen:

  60. zogca said

    To je pa ta klasična pesmica za princa.😉

  61. zogca said

    A veš, da ga nikoli nisem slišala kolcati?

    Žogca tvoj je najbližji tebi tako in drugače-zdejle se mu ziher kolca…

  62. zogca said

    Je Tana že pobegnila?

  63. zogca said

    A, vidim, ni. Spodaj debatira s Stanetom.😉 Stane je danes zelo aktiven z ženskim spolom.😉

  64. webmaher said

    le kako bi se mu lahko kolcalo če pa je imel tebe😆

  65. zogca said

    To imaš pa prav. Veš, kaj jaz njemu rečem? Oziroma sem mu rekla, ko nisva bila več skupaj kar nekajkrat. “Ti si najlepši na svetu, amapak samo meni, drugim si grd, da si ne boš mislil, da si jim včeš.” Ker, halo, sem morala paziti.😳 Čeprav drugim gotovo ni grd, ampak ni dobro, da bi mislil, da je preveč lep in začel ženske preganjati okoli. 😥

    le kako bi se mu lahko kolcalo če pa je imel tebe

  66. zogca said

    Vse več ločitev zaradi gledanja limonad!

    http://www.rtvslo.si/zabava/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=25&c_id=40029

  67. webmaher said

    ja lepo si mu povedala ampak očitno še vedno preveč razmišlja🙄

  68. webmaher said

    limonade so samo izgovor…

  69. zogca said

    Moj ne moj princ živi, da razmišlja. Bog mu je zato dal tako kvalitetne možgane.

  70. lynx said

    Bog ve, na kakšen način moški goljufajo in polnijo hlače.💡

    Se spomnim, ko si nekoč razlagala, da rada ocenjuješ velikost moškega premoženja. Pa si mislim, da ima lahko nekdo jajca kot bik in čisto majnega lulčka, ter te tako zavede.😉

    Ampak mislim, da večina moških z bloga ne gleda fuzbala.

    Že kot otrok sem bil zelo strasten športni navijač. Zdaj precej manj, predvsem zato, ker se nimam s kom poistovetiti, to pa je zame predpogoj za pravo navijanje.
    Ogledam si le najpomembnejše tekme, OI, svetovna in evropska prvenstva in končnico Lige prvakov.
    Današnja tekma je bila vredna ogleda.

  71. zogca said

    Veš, lynx, jaz se zadeve kar lepo dotaknem, če sem v dvomih. Sicer pa ne, se vidi, ko vam stopi, kaj je kaj. Seveda pa jim stopi, ker jaz tako ali tako nenehno blebetam stvari, ki si jih he mogoče tudi narobe razlagati. In spodnja glava si jih ponavadi razloži narobe.😉

    Se spomnim, ko si nekoč razlagala, da rada ocenjuješ velikost moškega premoženja. Pa si mislim, da ima lahko nekdo jajca kot bik in čisto majnega lulčka, ter te tako zavede.

  72. zogca said

    Ena dama te je zjutraj eno objavo nižje pogrešala.😉

  73. StaneP said

    Se nisi ti danes z eno drugo menil za princesko?😉 Ziher je ziher. Joj, sem danes nagajiva.

    Danes si pa grozna Žogca! Vse mi boš pokvarila, he, he…
    Tukaj debatiramo, spoznavamo osebnosti in se imamo fino. Seveda smo si eni bolj naklonjeni kot drugi in to je prav fino. Kot bi sedeli za eno veliko mizo in debatirali. Več ko bo debate, bolj se bomo nekateri ujeli, nekateri pa tudi razšli – v verbalnem smislu.
    Upam pa, da vas bom vse uspel spoznati tudi v živo. Bo pijačka bo! Še ta mesec!

  74. webmaher said

    lynx jutri naredi izjemo pa spremljaj Vjećiti derbi in navijaj za crnobjele pa boš pri dami, ki te je pogrešala objavo nižje dobil dodaten plus:mrgreen:

  75. zogca said

    Ne bom, nič ne skrbi. Tiste, ki jih Žogca spravi skupaj – zdaj čakata četrto bebiko in (menda) tretjo princesko. Jaz vem, kaj delam. Ne skrbi. Ampak če se skregaš z izbranko, pa preživnine ne bom plačevala jaz.❗

    Danes si pa grozna Žogca! Vse mi boš pokvarila, he, he…

  76. zogca said

    Bo! Ne vem, kdaj, ampak bo. Jaz sem bila zadnje dni na toliko pijačah, da … Blazno sem priljubljena.😉 Iz neznanega razloga (mogoče je kaj v zvezdah) se je name zadnji dni spomnilo več prijateljic iz otroških in šolskih dni.🙂 Z eno sva tako klepetali šest, sedem ur, da me je zvečer bolelo grlo.

    Bo pijačka bo! Še ta mesec!

  77. StaneP said

    Ampak če se skregaš z izbranko, pa preživnine ne bom plačevala jaz.

    Aha, Žogca bi pila plačala pa ne! Tako se pa ne vodi posla, he, he…

    Bo! Ne vem, kdaj, ampak bo. Jaz sem bila zadnje dni na toliko pijačah, da …

    Sem obljubil za moped in srčno upam, da me boste počastili s svojo prisotnostjo. Vsi. Navodila bodo objavljena!

  78. lynx said

    lynx jutri naredi izjemo pa spremljaj Vjećiti derbi in navijaj za crnobjele pa boš pri dami, ki te je pogrešala objavo nižje dobil dodaten plus:mrgreen:

    Kdo sploh so to “Partizan”🙂

  79. zogca said

    Nogometni klub iz Beograda.

    Kdo sploh so to “Partizan”?

  80. StaneP said

    Žogca! Glej da boš jutri ob 20.05 gledala film na TVS1 “Angela Vode” Tudi zato ker si ženska in ker je glavna akterka ženska. Film je posnet po njeni knjigi ( mogoče bi bilo zanimivo, če jo poiščeš v knjižnici ), kjer so tudi imena, ki so za film morala biti izpuščena.
    Vzemi to kot izobraževanje o naši polpretekli zgodovini.

  81. zogca said

    Saj boš ti seksal, ne jaz.

    Aha, Žogca bi pila plačala pa ne!

  82. zogca said

    Zadeva me rahlo odbija.

    Žogca! Glej da boš jutri ob 20.05 gledala film na TVS1 “Angela Vode” Tudi zato ker si ženska in ker je glavna akterka ženska. Film je posnet po njeni knjigi ( mogoče bi bilo zanimivo, če jo poiščeš v knjižnici ), kjer so tudi imena, ki so za film morala biti izpuščena.
    Vzemi to kot izobraževanje o naši polpretekli zgodovini.

  83. lynx said

    Nogometni klub iz Beograda.

    To sem vedel, ko je Žogca še delala potičke iz mivke. 😉

    Za lahko noč, za Tano in tiste, ki že spijo, pa za dobro jutro.
    Tina Charles iz tistega leta, ko Žogca še ni znala delati potičk iz mivke, ampak samo iz drekca:

  84. StaneP said

    Saj boš ti seksal, ne jaz.

    He, he…

    Zadeva me rahlo odbija.

    Ravno zato glej! Lahko svoja prepričanja samo potrdiš ali pa se mogoče bojiš, da ti jih kaj omaje…

  85. StaneP said

    Lahko noč družba. Bilo je zabavno. Zopet. Samo Žogca mi je danes nekaj nagajala, he, he…

  86. zogca said

    Verjamem.😉 Ker Parizan je velik klub.😉

    To sem vedel, ko je Žogca še delala potičke iz mivke.

  87. zogca said

    Sploh ne, bojim se pa ne. In hudo dvomim, da bi en takšen film lahko spremenil moja razmišljanja, čeprav opažam, da se po novem množično snemajo filmi, ki naj bi spremenili naša prepričanja.

    Lahko svoja prepričanja samo potrdiš ali pa se mogoče bojiš, da ti jih kaj omaje…

  88. StaneP said

    da se po novem množično snemajo filmi, ki naj bi spremenili naša prepričanja.

    Moje razmišljanje lahko spreminja edino resnica. Nikakor vera, kakršnakoli! Mislim da si ti zelo podobna… Sicer je pa knjiga avtobiografska in tudi jaz ne poznam njene vsebine!
    Sedaj pa res Lahko noč vsem.

  89. zogca said

    Lahko noč, Stane. Jaz bom še malo ponočevala.😉

  90. webmaher said

    Lahko noč Stane…bom Žogci družbo delal da ne bo zaspala:mrgreen:

  91. zogca said

    Iščem eno dobro fotografijo enega dobrega sendviča.😉

  92. webmaher said

    Velik sendvič za Žogco da ne bo lačna

  93. zogca said

    Ne, za drugačen sendvič gre. Boš videl čez nekaj minut, zakaj sem ga potrebovala. Ni kriva lakota.😉

  94. webmaher said

    saj vem da spet pišeš nekaj za na blog, ker si na dieti in se je strogo držiš😆

  95. zogca said

    Prvo je res, drugo pa … Ni res.😦 Napišem osramočeno.😦

  96. webmaher said

    Da mi niti ne pomisliš na kaj takega🙂 😆 :mrgreen:

  97. zogca said

    Kaj? Od kje si pa muce vzel? Ne vidim povezave. Sploh pa je zame bolje, da mucev ne gledam. Ker se to zna končati v solzah.

  98. webmaher said

    ajej, oprosti, pol sem čist zašel😳

  99. zogca said

    Oprostim.

    Ena pesmica zate!

  100. webmaher said

    Lepa, res lepa, hvala Žogca😉

  101. zogca said

    Ti je tudi ta všeč?

  102. webmaher said

    tudi ja, super – sem premišljeval kaj bi ti jaz izbral za lahko noč pa mi nič pametnega ne sede-morda me tale reši Josipa&Miro😉

  103. zogca said

    Jaz sem že deset let pičena na to pesem.

    Tudi Štimac jo poje.😉

  104. webmaher said

    Žogca a se ti prav trudiš da jaz ne bi šel spat😆
    a to je Štimac mal zraven fušal…sej zato bi bil še jaz dober😆

  105. zogca said

    Ne, ti bejži spat. Bom šla jaz tudi. Ker na koncu bom še jaz kriva, da ti ne dobiš dovolj spanca. Kočno sem nehala biti dežurni krivec in ne bi rada znova postala.😉

    Trenutno poslušam pa tole.

    Tatjana Gros – Zato sem noro te ljubila

    Se mi zdi prava za to uro.

  106. webmaher said

    Žogca še vedno ti odlično uspeva, saj ni problema glede spanja…jaz lahko podaljšam tudi tri ure😆
    veš kero bukvo sem zdejle zloudal😆

  107. zogca said

    Po moje tisto, ki sem jo jaz danes dobila na mejl. Hvala prijazni blogovski prijateljici, ki mi jo je poslala.😀

  108. webmaher said

    aje res Prekletstvo😆
    zgleda da se je nekdo hudo zjezal in jo začel deliti celemu svetu…

  109. zogca said

    Oja, na mnogih mestih na internetu je knjiga na voljo. Şicer jo moderatorji umaknejo, ko jo opazijo, ampak hej, do tedaj je pa sto žensk že pustilo svoj imejl naslov, tako da … Ta Zana s knjigo ne bo ravno obogatela, če jo bo vsakdo, ki jo bo hotel, dobil brezplačno. Pa saj, v končni fazi – natisnili so menda samo 4.000 izvodov. Če sem ja prav razumela. Mogoče pa sta jo prav Čepinova začela širiti okoli – nalašč.

  110. webmaher said

    kdo bi vedel, zdej pa res lahko noč Žogca😉

  111. zogca said

    Lahko noč, Web!

  112. Tana said

    Stane: Žogca! Glej da boš jutri ob 20.05 gledala film na TVS1 “Angela Vode”

    Upam, da bom tudi jaz gledala. In bomo potem katero rekli. Čeprav to je težka skoraj pretežka za lahkotno debato.

    Žogca: Zadeva me rahlo odbija.

    Tudi mene. Ampak mislim, da je vseeno vredno ogleda.

  113. StaneP said

    Kako vaju lahko “odbija” osebna izpoved iz svinčenih časov? Ker se deklarite za razumni ženski, mi je to nedoumljivo. Razen v primeru, če sta vernici za vsako ceno… Ampak potem pač nista razumni, še manj pošteni.
    Ko bodo ljudje enkrat doumeli, da ja bilo takrat mnogim preveč lepo ( nezasluženo ) in da so bili mnogi oropani vsega človeškega dostojanstva če že ne življenja, so bodo pričele stvari izboljševati in bomo vsi postali predvsem Slovenci. Nacija spravljena sama s sabo pa lahko uspešno sodeluje v svetovnih tokovih in prosperira.

  114. webmaher said

    Stane, kot prvo je spet Liga prvakov, kot drugo pa verjamem in sem prepričan, če bi bili vsi ljudje kot Žogca in Tana bi bila naša deželica precej “lepša”…tole naj pa gledajo tajkuni in vsi pohlepneži brez meja…sam njih so to ziher ne bo prijelo…

  115. Tana said

    Stane: Kako vaju lahko “odbija” osebna izpoved iz svinčenih časov? Ker se deklarite za razumni ženski, mi je to nedoumljivo. Razen v primeru, če sta vernici za vsako ceno… Ampak potem pač nista razumni, še manj pošteni

    Stane, jaz nisem “vernica za vsako ceno”. Daleč od tega. Moja vera temelji predvsem na (delaj dobro, bodi pošten, spoštuj drugače misleče in kao drugačne, enake pravice za vse, dobro vračaj z dobrim; verjamem v družino, ljubezen …).

    Tako nekako zgleda moja vera.

    Kar se razuma tiče(bom brez komentarja).

    O poštenosti pri meni, pa večina tistih, ki me pozna reče: “Ni dobro, če si preveč pošten”. Preveč nastradaš v življenju. In ja, to je res. Upam, da boš razumel, kaj sem hotela s tem povedati. Sicer pa vedno razlikujem stvari, zadeve, pri katerih je poštenost obvezna, glede na pomembnost, pač.

    Vidiš Stane, prav zaradi takih pomislekov in nenamernega napačnega razumevanja, sem zgoraj napisala

    Čeprav to je težka skoraj pretežka za lahkotno debato.

    Sem kar pravilno predvidevala, da bomo nekateri napačno razumljen.

    Glej, jaz bom skušala vsekakor film pogledati. Pa bomo potem katero resnično rekli.

  116. StaneP said

    če bi bili vsi ljudje kot Žogca in Tana bi bila naša deželica precej “lepša”…

    To je pa res. Sem tudi sam že pohvalil Žogco in punce, ki se pri njej oglašajo!

    tole naj pa gledajo tajkuni in vsi pohlepneži brez meja

    Kakšno vezo ima pa zgodba Angele Vode z tajkuni in pohlepneži!?!? Popolnoma nobene!

  117. Tana said

    če bi bili vsi ljudje kot Žogca in Tana bi bila naša deželica precej “lepša”

    O, Web hvala. Sedaj me še pri srčku greje in ne samo od zunaj. Od sončka.

  118. StaneP said

    Moja vera temelji predvsem na (delaj dobro, bodi pošten, spoštuj drugače misleče in kao drugačne, enake pravice za vse, dobro vračaj z dobrim; verjamem v družino, ljubezen …).

    Punca zame!

    “Ni dobro, če si preveč pošten”. Preveč nastradaš v življenju. In ja, to je res.

    Kot bi sebe poslušal…

    Sem kar pravilno predvidevala, da bomo nekateri napačno razumljen.

    Nista napačno razumljeni!! Samo zdi se mi, da je vedenje in znanje osnova razumevanja! In nobeden ne more reči, da so banane boljše od pomaranč, če pomaranč še poizkusil ni! To je slepi vernik. In takšnih ljudi je vse polno…

    Filma tudi jaz nisem videl in knjige nisem bral. Se pa načeloma vedno postavim na pozicijo šibkejšega ali nemočnega. Gabi se mi udrihanje močnega po šibkemu. Dobesedno gabi.

  119. zogca said

    Odkar s v tednu pred volitvami 2007 KAR TRIKRAT zavrteli Otroke s Petrička, potem pa eno leto nič, nakar spet dvakrat v istem tednu pred volitvami 2008, me odbijajo, prav res, ker gre za povsem isti pristop, ki so se ga nekoč šli komunisti. In enako prozoren. In čudež, kmalu bodo spet volitve, tako da pričakujem ta film še kar nekajkrat do teh volitev. Potem pa bo spet nekaj časa mir.

    Kako vaju lahko “odbija” osebna izpoved iz svinčenih časov?

  120. zogca said

    Jaz se postavim na stran tistega, ki ima prav, naj bo šibak ali močan. Vsaj upam, da mi to uspeva.

    Se pa načeloma vedno postavim na pozicijo šibkejšega ali nemočnega.

  121. Tana said

    Jaz se postavim na stran tistega, ki ima prav, naj bo šibak ali močan.

    Zopet moram pritrditi Žogci. Tudi jaz.

    Žogca,

    Se opravičujem, ker tako resno temo smetim. Ampak sem med tem, ko sem pisala, slišala to krasno pesemico. Žogca, ti boš sigurno vedela, katera je to. In če je možno, link, prosim.

    “Ako tvoje oči plave mene jednom zaborave, nek sve prođe, nek sve stane, ja u …”

  122. webmaher said

    Stane, še kako ima veze…ornk razmisli zakaj morda ti kapne😆
    Tana se strinjam z 115 komentarjem-kot bi bral sebe…Žogco pa zastopim tudi takrat ko ne napiše najbolj jasno pol jo pa recimo Stane takoj začne mal “sekirat”:mrgreen:

  123. StaneP said

    Jaz se postavim na stran tistega, ki ima prav, naj bo šibak ali močan.

    No, to itak. Vendar so močnejši praviloma krivičnejši, saj je težko ostati pravičen, če si močen. Šibek si pa praviloma ne more pomagati in ga je potrebno pozitivno diskriminirati.

    Stane takoj začne mal “sekirat”:mrgreen:

    Ne Web, nočem nobenega sekirat in se opravičujem, če je izpadlo tako. Ali bo! Ne, ne! To je samo debata. Nimam nobene pravice do tega in za povrhu ste vsi zelo fejst in se dobro počutim med vami. Seveda pa ne smete pričakovati od mene, da ne bom povedal kaj mislim, ker ravno to jaz pričakujem od vas. Kaj mislite?

  124. zogca said

    To je lahko res, lahko pa tudi ni. Pa ti bom kar dala en primer. Ženska gre na CSD in izjavlja, da jo nekdanji mož psihično maltretira in grozi. Ubogi revi verjameš, šibko bitje in to, v resnici pa hoče samo nagajati nekdanjemu možu.

    Vendar so močnejši praviloma krivičnejši, saj je težko ostati pravičen, če si močen. Šibek si pa praviloma ne more pomagati in ga je potrebno pozitivno diskriminirati.

  125. StaneP said

    Odkar s v tednu pred volitvami 2007 KAR TRIKRAT zavrteli Otroke s Petrička, potem pa eno leto nič, nakar spet dvakrat v istem tednu pred volitvami 2008, me odbijajo, prav res, ker gre za povsem isti pristop, ki so se ga nekoč šli komunisti. In enako prozoren. In čudež, kmalu bodo spet volitve, tako da pričakujem ta film še kar nekajkrat do teh volitev. Potem pa bo spet nekaj časa mir.

    Se ti res zdi, da so stvari za nazaj prikazane vsaj približno uravnoteženo?

  126. StaneP said

    To je lahko res, lahko pa tudi ni. Pa ti bom kar dala en primer. Ženska gre na CSD in izjavlja, da jo nekdanji mož psihično maltretira in grozi. Ubogi revi verjameš, šibko bitje in to, v resnici pa hoče samo nagajati nekdanjemu možu.

    Izjemno dober primer! Ostal sem brez besed, saj si me našla tam, kjer načeloma rad sam kaj povem, he, he…

  127. zogca said

    Misliš … Če so komunisti to delali trideset let nazaj, potem bomo mi zdaj nadoknadili in zadeva se bo poravnala? Tudi lahko, ampak potem naj se ne gredo boljši smo od njih, ker so povsem isti.

    Se ti res zdi, da so stvari za nazaj prikazane vsaj približno uravnoteženo?

  128. zogca said

    Žogca zna.😉

    Izjemno dober primer! Ostal sem brez besed, saj si me našla tam, kjer načeloma rad sam kaj povem, he, he…

  129. StaneP said

    Če so komunisti to delali trideset let nazaj, potem bomo mi zdaj nadoknadili in zadeva se bo poravnala? Tudi lahko, ampak potem naj se ne gredo boljši smo od njih, ker so povsem isti.

    Se strinjam! Zopet. Vendar slab način ne vpliva na dejstva…

  130. zogca said

    Pač. Če nekdo uporablja povsem iste metode kot tisti, katere želi s temi metodami oblatiti, sta zame oba ista in je potrebna samo prava priložnost, da se tisti drugi tudi sicer posluži enakih metod.

    Vendar slab način ne vpliva na dejstva…

  131. StaneP said

    Če nekdo uporablja povsem iste metode kot tisti, katere želi s temi metodami oblatiti, sta zame oba ista in je potrebna samo prava priložnost, da se tisti drugi tudi sicer posluži enakih metod.

    V tem primeru se lahko reče, da ni nič boljši, vendar dejstev za nazaj to vseeno ne spremeni.

  132. zogca said

    Spremeni, seveda spremeni. Pokaže na to, da se pač izmenjujeta dve enako slabi opciji. In da je tista tedaj prišla na oblast zato, ker je narodu dopizdila tista, ki je bila na oblasti pred njo in bi si enako takšnpo oblast želela zdaj.

    V tem primeru se lahko reče, da ni nič boljši, vendar dejstev za nazaj to vseeno ne spremeni.

  133. StaneP said

    Spremeni, seveda spremeni. Pokaže na to, da se pač izmenjujeta dve enako slabi opciji. In da je tista tedaj prišla na oblast zato, ker je narodu dopizdila tista, ki je bila na oblasti pred njo in bi si enako takšnpo oblast želela zdaj.

    Načeloma se strinjam s tabo, vendar komunizem ni prišel na oblast, ker je narod tako hotel, temveč si je oblast vzel. Revolucija žre lastne otroke… Glej film…

  134. zogca said

    In zakaj so bili ljudje novega sistema veseli? Ker so v prejšnjem živeli v eni majhni kajži, cel dan pa so pri bogatem sosedu delali za liter mleka in hlebec kruha. Zato so ga bili veseli. Ker je navadnemu človeku omogočil, da je bil vreden nekaj več kot konj, osel ali mula.

  135. StaneP said

    In zakaj so bili ljudje novega sistema veseli?

    Kdo pa pravi, da so ga bili vsi veseli?? Tega pa res ne moreš verjeti, no. Hlapci so bili, so in bodo. Ravno tako “tajkuni” in njim podobni. Prej in sedaj se je vsaj vedlo in temu reklo tako. Vmes so se pa razmerja podrla in so bili hlapci tajkuni… In za svoje tajkunstvo so branili ne glede na vse…

  136. webmaher said

    zgodovina se ponavlja aneda, jebenti nič se ne naučimo….

  137. zogca said

    Ne, tisti, ki so imeli praktično zaston delavce (za liter mleka in hlebec kruha), novega sistema gotovo niso bili veseli.

    Kdo pa pravi, da so ga bili vsi veseli??

  138. zogca said

    Še nismo tako daleč, da bi lahko rekli, da se ponavlja. Ljudje še niso dovolj jezni.

    zgodovina se ponavlja aneda, jebenti nič se ne naučimo…

  139. webmaher said

    ipak smo malo bolj kulturni kajne…

  140. StaneP said

    Brez komentarja v bodoče na to temo.
    Definitivno je prav “skupno”, stičišče levice in desnice. Le da levica, načeloma preko “skupnega” namerava priti do “mojega”, desnica pa obratno.
    Po tej definiciji sem z ponosom desničar, kajti “skupno” je možno šele, če imamo vsak svoje. Tisti, kdorkoli že so in kakorkoli se jim že reče, ki pa do “svojega” lahko pridejo edino preko “skupnega”, so pa milo rečeno paraziti. In komunizem ni bil nič drugega kot to, zato je tudi po celem svetu propadel. No razen na Kubi, severni Koreji on po novem v Venezueli, ali kje že… Sploh ga pa nikjer ne bi bilo, če ne bi žrl svojih lastnih otrok.
    Saj priznam, da so vsi sistemi slabi, toda eni so še vedno boljši od ostalih in komunizem definitivno ni med njimi…
    Brez zamere vsem skupaj.

  141. zogca said

    Sistem, ki za zagovarjaš ti, ne želi skupnega in je logično, da ga ne želi. Zakaj bi nekdo, ki ima 95, hotel svojih 95 dajati na isti kup z nekom, ki ima samo 5? Ker mu je 95 preveč in bi rad imel samo 50? Sicer pa nimam nič proti, če je teh 95 pridobljeno z delom in pametjo, ampak neredko temu ni tako, kar celo zadevo naredi hudo nepošteno.

    Po tej definiciji sem z ponosom desničar, kajti “skupno” je možno šele, če imamo vsak svoje.

  142. Tana said

    Stane: Brez komentarja v bodoče na to temo.

    Izgleda, da vsi gledate film, ker ni nobenega tukaj. Eh, jaz sem se pa odločila, da ga ne bom gledala.

    Bom tako kot Stane, rekla brez komentarja na ta film.

  143. webmaher said

    jaz se pripravljam na Ligo prvakov in tekmo Barcelona-Bayern, vmes bom pa škilil še Chelsea-Liverpool pa Žogco bom lepo prosil za dve kepci njenega sladoleda:mrgreen:

  144. Tana said

    Jaz pa sama samcata, pa še nikogar nimam, ki bi mi dal vsaj kepco sladoleda. Sem prepričana Web, da ti bo žogca ustregla. Čeprav mene je pa spregledala (mojo prošnjo za pesmico). Pa ne vem zakaj? Ali ni videla, ali je kaj drugega posredi?

  145. webmaher said

    juhuhu 1:0 za naše😆

  146. webmaher said

    Žogca si slišala-kaj se čaka😆

  147. webmaher said

    2:o Etooooo😆

  148. Nevenka said

    A to je kao v redu, da se bradavičke vidijo????
    Jaz jih pa tako vražje skrivam, prav pazim kakšne nedrčke kupujem, da ne bi slučajno kaj ven štrlelo. Tega nisem imela za kakšen lepotni atribut.
    Tudi moški v preozkih hlačah, ki jih tiščijo čez jajčka, mi niso všeč. Se mi zdi jo preveč ekshibicionistični, kot kašne safaladke.

  149. Jazz said

    Nevenka said
    April 8, 2009 at 10:15 pm
    A to je kao v redu, da se bradavičke vidijo????
    Jaz jih pa tako vražje skrivam, prav pazim kakšne nedrčke kupujem, da ne bi slučajno kaj ven štrlelo. Tega nisem imela za kakšen lepotni atribut.
    Tudi moški v preozkih hlačah, ki jih tiščijo čez jajčka, mi niso všeč. Se mi zdi jo preveč ekshibicionistični, kot kašne safaladke.

    😀 Đizus….😉

  150. lynx said

    Ženska gre na CSD in izjavlja, da jo nekdanji mož psihično maltretira in grozi. Ubogi revi verjameš, šibko bitje in to, v resnici pa hoče samo nagajati nekdanjemu možu.

    Tukaj pa si ustrelila mimo. Mislim da Stanetovih besed ne moreš ponazoriti s fizično močjo. Vsaj jaz smatram, da ni imel v mislih telesne šibkosti oziroma moči.
    Ženska lahko dominira nad moškim čeprav je fizično močnejši od nje.

  151. lynx said

    Jaz jih pa tako vražje skrivam, prav pazim kakšne nedrčke kupujem

    Zakaj pa?

  152. Nevenka said

    Ja, da ne bi bilo vulgarno.
    V službo taka ne bi mogla priti. Ne sodi v formalno oblačenje. Mislim, da je lep dekolte popolnoma dovolj.

  153. StaneP said

    lynx : Vsaj jaz smatram, da ni imel v mislih telesne šibkosti oziroma moči.

    Popolnoma prav imaš!

  154. StaneP said

    Ja, da ne bi bilo vulgarno.
    V službo taka ne bi mogla priti. Ne sodi v formalno oblačenje. Mislim, da je lep dekolte popolnoma dovolj.

    Še malo, pa bodo ženske zgoraj brez hodile okoli… Seveda boš prasec če jo boš “naskočil”, v nasprotnem primeru pa peder.
    Kjer je “dress code” v veljavi, se popolnoma strinjam z Nevenko. Na ulici pa komot hodijo popolnoma nage, saj je lepo videti napol nage ženske, ki hkrati hrepenijo po spoštovanju, he, he… Napol naga ženska je v prvi vrsti spolni objekt. Tako pač je. Ko jo gledaš v joške, pač ne razmišljaš o njenih intelektualnih sposobnostih. Edino homoseksualci najbrž…

  155. Tana said

    Še malo, pa bodo ženske zgoraj brez hodile okoli…

    Jaz si tega ne bi mogla privoščiti.

  156. StaneP said

    Jaz si tega ne bi mogla privoščiti.

    Vsaka si lahko! Stvar je samo v glavi…

  157. zogca said

    Kako? Sploh ne razumem. Torej nisem videla, ker še vedno ne vem. Za kakšno prošnjo gre in za kakšno pesmico?

    Čeprav mene je pa spregledala (mojo prošnjo za pesmico). Pa ne vem zakaj? Ali ni videla, ali je kaj drugega posredi?

  158. Nevenka said

    Jaz si pa tudi ne želim tega privoščiti.
    Čarobni gumbki spadajo zame v intimno doživljanje telesa, ki ga niti slučajno ne želim deliti s celim svetom.

  159. zogca said

    O, pa je. Ne lepotni atribut, ampak seksualni. Ko moški to vidijo, so zrajcani.😉

    A to je kao v redu, da se bradavičke vidijo????
    Jaz jih pa tako vražje skrivam, prav pazim kakšne nedrčke kupujem, da ne bi slučajno kaj ven štrlelo. Tega nisem imela za kakšen lepotni atribut.

  160. Tana said

    Komentar 121.

  161. zogca said

    Ne, ni šlo za to. Šlo je za to, da naj bi se ljudje postavili na stran žrtev, ampak žrtev pa ni nujno tisti, za katerega mi tako mislimo.

    Tukaj pa si ustrelila mimo. Mislim da Stanetovih besed ne moreš ponazoriti s fizično močjo. Vsaj jaz smatram, da ni imel v mislih telesne šibkosti oziroma moči.
    Ženska lahko dominira nad moškim čeprav je fizično močnejši od nje.

  162. Tana said

    “Stane:Vsaka si lahko! Stvar je samo v glavi…”

    Ja, res. Vse je v glavi. In če so tam zavore …

  163. Nevenka said

    Tisti moški, ki sem ga izbrala za žrtev rajcanja, je bil pa z naravnimi gumbki najbolj zadovoljen.
    Sploh ne vem kaj bi počel z umetnimi?

  164. Spider said

    Danes sem videl eno punco s tako lepimi umetnimi joški…kako vem, da je imela umetne? To s eja vidi, sploh pri plus 20, ko so punce čist tanko oblečene..

  165. StaneP said

    Ja, res. Vse je v glavi. In če so tam zavore …

    Spustiš ročno pa je!

  166. zogca said

    To je to, kajne?

    “Ako tvoje oči plave mene jednom zaborave, nek sve prođe, nek sve stane, ja u …”

  167. StaneP said

    Spustiš ročno pa je!

    Drugače nikamor ne prideš ali pa se ti vžgejo zavora/glava.

  168. Tana said

    Ja hvala Žogca, to je to. Jo bom poslušala in potem sigurno lepo sanjala.

    Še enkrat hvala in lahko noč.

  169. zogca said

    Malenkost.

    Ja hvala Žogca, to je to. Jo bom poslušala in potem sigurno lepo sanjala.

  170. StaneP said

    Šlo je za to, da naj bi se ljudje postavili na stran žrtev, ampak žrtev pa ni nujno tisti, za katerega mi tako mislimo.

    Ni res. Rekel sem samo, da se jaz načeloma postavim na stran šibkih!

  171. lynx said

    Ne, ni šlo za to. Šlo je za to, da naj bi se ljudje postavili na stran žrtev, ampak žrtev pa ni nujno tisti, za katerega mi tako mislimo.

    To je res, kakor je tudi res, da kdor moč ima, jo lahko izkoristi in jo zato tudi prevečkrat izkoristi neupravičeno.

  172. zogca said

    Kot šibkega ponavadi razumemo tistega, ki je žrtev, mar ne?

  173. StaneP said

    To je res, kakor je tudi res, da kdor moč ima, jo lahko izkoristi in jo zato tudi prevečkrat izkoristi neupravičeno.

    O tem sem pisal ja in zato se načeloma postavim na stran šibkih že prej, preden sploh postanejo žrtve…

  174. Spider said

    Žogca, ni nujno..

  175. zogca said

    Ne pravim, da je vedno tako. Samo ljudje si ne moremo pomagati, da ne bi sodili, na primer, po videtu. In ko vidiš tipsona nabitega in 185, zraven pa tipsonko 160 in čisto drobcano, si ne moreš, da ne bi mislil, da …

  176. webmaher said

    menda pravijo, da je strup v majhnih flaškah ali povedano drugače lahko psihična bolečina precej bolj boli kot fizična…

  177. zogca said

    Jaz nisem majhna flaška, ergo, nisem strupena.😉

  178. Spider said

    A ti si bolj…konkretna..:))))

  179. webmaher said

    nihče ni mislil Žogce, ergo, ampak primer teoretićni ki si ga zapisala😉

  180. Spider said

    Meni male suhe ženske niso bile nikoli všeč. Vedno so se mi zdele malo…hudobne.:)

  181. webmaher said

    to je splošna ugotovitev, verjetno pa se bi kaka izjema našla tudi za Spiderja😆

  182. Nevenka said

    😦 moram priznati, da ne ljdje pogovarjatne na zelo čuden način, mislim Spider in izvoljenka njegovega srca. Jaz sem se na mojega tudi jezila, pa ga nisem obkladala z vzdevki, pa tudi kvantala nisem za začimbo moje razočaranosti.
    Težko je, a tudi zavrnitev je del življenja. Človek jo mora prenesti z dvignjeno glavo. Saj je dovolj, da trpi srce, ni treba, da še ponos in osebna kultura.

  183. Nevenka said

    Popravljam: da se ljudje…

  184. Tana said

    Saj je dovolj, da trpi srce, ni treba, da še ponos in osebna kultura.

    Nevenka, krasno napisano. In koliko resnice je v tem.

    Dobro jutro tudi od mene.

    Vidim, da Žogca ni še nič novega objavila. Le s čim nas bo danes presenetila. Karkoli že bo, sem prepričana, da bo super.

  185. zogca said

    Za danes je bila v načrtu samo pesmica. Kar pa ne pomeni, da ne bom kje zagledala česa, kar mi bo dalo navdih in bom kaj spisala. Večina objav namreč nastane na takšen način. Nekaj preberem, prižge se mi žarnica💡 in se lotim pisanja. Na takšen način so namreč nastajale najboljše objave. Takrat pa, ko se skorajda prisilim, da nekaj napišem, nimam pa prave ideje – kot da se to opazi.

    Vidim, da Žogca ni še nič novega objavila. Le s čim nas bo danes presenetila. Karkoli že bo, sem prepričana, da bo super.

  186. webmaher said

    Napiši kaj o nogometu-včerajšnja zmaga tvojih ljubljencev in četrtfinalne tekme Lige prvakov…in Srečko je brez dela…

  187. zogca said

    V bistvu sem dobila eno idejo, ampak ne nogometno.😉

  188. webmaher said

    boš pisala o belih žogcah…zdej bo Masters v Augusti pa Tiger😆

  189. Spider said

    Jutri sem dopoldne v LJ, mam neko laufarijo. Mogoče bom vrgel uč mimogrede malo na ljubljanske “naravne lepote”. Lepa je Ljubljana in dobri komadi so tam.

  190. zogca said

    Zmeni se z njo in razpucajta, kakorkoli že, ampak razpucajta. To bi jaz svetovala.

    Jutri sem dopoldne v LJ, mam neko laufarijo. Mogoče bom vrgel uč mimogrede malo na ljubljanske “naravne lepote”.

  191. Spider said

    Žogca, ljudje so si povedali že 100-krat hujše stvariu, pa so prišli spet skupaj…Moja teta je vrgla stricu kozarec v glavo, pa sta skupaj.To vse vem. Ampak jaz res nimam niti energije niti volje za to. In rekla je, naj ji ne pišem in naj je ne kličem več. Prvič je tako rekla.

    Ne bom se tako ponižal, da bi jo še kontaktiral po vem, kar mi je povedala. Ona tega noče in jaz bom spoštoval njene želje.

    Razen tega sem jutri v LJ službeno in tudi ona ma takrat job, tako da, tudi teoretično ni izvedljivo.

  192. zogca said

    Nisem jaz mislila, da bi morala biti skupaj. Mislila sem samo, da razpucata vse to in dorečeta. Ne pravim, da bodita skupaj. Jaz, povem po pravici, se ne bi hotela na takšen način fajtati s partnerjem. Saj to sem napisala že zgoraj.

  193. Spider said

    Kaj češ še doreči po vsem tem…? Če jo zdaj kontaktiram, bom izpadel samo še bolj beden..Njej je vseeno zame in noče imeti z mano ničesar več. To je pač realnost in z njo se je treba enostavno sprijazniti.

  194. Spider said

    Mislim za to, da nekoga en dan povabiš na koncert, drugi dan pa ga več zaradi nekega za lase privlečenega razloga “nočeš videti”, nikoli imeti opravka…za kaj takega moraš biti, kako bi rekel…spešl one. Ženska ali blefira, ali pa je resnično precej psihotična. Niti enega niti drugega nimam rad.

  195. lynx said

    Mislim za to, da nekoga en dan povabiš na koncert, drugi dan pa ga več zaradi nekega za lase privlečenega razloga “nočeš videti”, nikoli imeti opravka…za kaj takega moraš biti, kako bi rekel…spešl one.

    Ja, to je zelo čudno in kaže na določen karakter. Kakor je tudi zelo čudno tvoje ravnanje. Človek se mora včasih ugrizniti v jezik preden zine kaj neumnega.
    Beden izpadeš, če si vulgaren in ne če se znaš opravičiti.

  196. zogca said

    Ampak ona je precejšnjo neuravnovešenost, če to lahko tako imenujem, kazala ves čas in prav to te je privlačilo. Torej? Zakaj te privlači takšen ringlšpil? Mene, na primer, ne. Jaz s takšnimi nenehnimi vzponi in padci sploh ne bi hotela imeti opravka.

  197. Spider said

    Good point, Zogca.Pojma nimam, zakaj. Verjetno mam fetiš na malo zmešane ženske.

  198. zogca said

    Poznam enega, ki je priznal, da si ultra težavna in problematična dekleta izbira zato, ker pravi, da mu na takšen način ni treba priznati, da pravzaprav globoko v sebi noče zveze. In na takšen način ima sam pri sebi dober izgovor, ker s temi problematičnimi ženskami niti ne moreš imeti resne zveze. Če bi bila pa ženska tipi topi, bi se moral potem tudi on spraviti v redu. Ne vem pa, ali je tudi pri tebi to razlog. To moraš ti raziskati.

  199. Spider said

    Veš kaj, ma punca ni toliko zmešana, to bi bilo pregrdo rečeno, prej impulzivna, temperamentna, hitro menjuje razpoloženje in mnenje…Jaz pa nisem tak. Če imam jaz o nečem sedaj tako mnenje, ga bom skoraj zagotovo imel čez 2 leti tudi. In meni ni en dan nekdo super, drugi dan pa totalno beden, kar tako, brez pravega razloga…Mah, vse skupaj je žalostno. Po moje bi se midva lahko čist ok štekala. Krivca za to, da se ne, sva verjetno oba. Zdaj so stvari šle že predaleč, najbrž.

  200. zogca said

    Ne vem. Prepričana sem, da je lahko prek teh modernih sredstev komunikacije komunikacija veliko težja, ker v končni fazi … A ni rečeno, da 90 odstotkov pove tisto neverbalno oziroma ne napisano? Ti pa tega nimaš. Jaz zase vem, da se s človekom mnogo hitreje sprem po telefonu kot v živo, oziroma se v živo skorajda ne.

  201. Spider said

    Ja, lažje je človeku preko telefona rečt jebi se, kot pa v obraz, to maš prav.

  202. zogca said

    Pa v bistu nisem mislila tega. Bolj to, da ne opaziš, da nekdo teži zato, ker je prestrašen, ker se slabo počuti, ker je potrt, ker je zaskrbljen. Bolj sem mislila to.

  203. […] by zogca on May 20, 2009 Se spomnite objave z naslovom Umetne bradavičke! aka Žogca bi tudi? Če smo se takrat čudili, kaj vse pade na misel ženskam, ki želijo moške prepričati, da je […]

Leave a Reply

 
