Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Bilo je in odšlo …

Posted by zogca na april 7, 2009

SOL ŽIVLJENJA

Bila so jutra brez noči
in bil je strah in jok,
bilo je manj kot nič moči,
bil čas brez mnogih rok.

Bili dnevi brez besed
in bil hromeč je dvom,
in zaničljivi, stari svet,
zrcalo tujih spon.

Bila usoda je usod,
ko bil je bes gorja
in je zanikal drugo pot,
resnice in srca.

Bilo je. In odšlo.

Ker so hrepenenja
sol in moč življenja.

Miša Čermak

50 Responses to “Bilo je in odšlo …”

  1. zogca said

    Kot (skoraj) vsako jutro še novice po Žogcinem izboru!!!

    Posledice potresa v Italiji: Najmanj 179 mrtvih, 1500 ranjenih in 50 tisoč brez domov

    http://www.dnevnik.si/novice/kronika/1042257693

    36-letno mater, osumljeno umora otrok v Sežani, so pripeljali k preiskovalnemu sodniku

    http://www.dnevnik.si/novice/kronika/1042257709

    Čečenski predsednik poziva k poligamiji

    http://24ur.com/novice/svet/cecenski-predsednik-poziva-k-poligamiji.html

    Presuhe, da bi darovale kri

    http://24ur.com/ekskluziv/domaca-scena/presuhe-da-bi-darovale-kri.html

    Tudi slovenski politiki postajajo modne ikone?

    http://www.rtvslo.si/zabava/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=8&c_id=40019

  2. vlatka said

    žogca,

    lepa pesem od Miše. 🙂 🙂

  3. zogca said

    Strinjam se, Vlatka. Mišina zbirka me je navdušila. To je že druga njena pesem, ki sem jo dala na blog. Prva je bila Laćne oči, ki jo najdeš tukaj. https://zogca.wordpress.com/2009/03/28/tvoje-lacne-oci/ In v prihodnjih dneh bo še kakšna. Ko mislim, da sem odkrila že vse dobre zbirke, vedno najdem še kakšno.🙂

  4. Nevenka said

    Hrepenenje lahko človeku vliva moč in ga žene naprej, lahko pa ugonobi in za vedno pokoplje v bolečino.

  5. zogca said

    Vidiš, jaz pa mislim, da to naredi razočaranje, medtem ko te hrepenenje drži na površini, ker hrepenenje je druga beseda za upanje, mar ne?

  6. Tana said

    Hrepenenje lahko človeku vliva moč in ga žene naprej, lahko pa ugonobi in za vedno pokoplje v bolečino.

    Tukaj pa se popolnoma strinjam z Nevenko.

  7. zogca said

    Potem samo jaz vidim hrepenenje kot nekaj izjemno pozitivnega?

  8. Tana said

    Hrepenenje lahko človeku vliva moč in ga žene naprej,

    Gledano s prvega dela je sigurno izjemno pozitivno.

  9. zogca said

    Se mi zdi da, dokler hrepeniš, nisi obupal nad življenjem.

  10. Tana said

    Se mi zdi da, dokler hrepeniš, nisi obupal nad življenjem.

    To je sigurno res. Samo kaj se pa zgodi, če se tisto po čemer hrepeniš (in še posebno, če je to hrepenenje veliko) ne uresniči?
    To je za moje pojme v drugem delu. Mogoče se pa jaz motim. Dopuščam!

  11. zogca said

    Potem pa se lahko zgodi, da obupaš, nehaš hrepeneti in takrat je pa slabo. Bom napisala enako kot ti. Lahko se pa jaz motim. Se pa meni vse zdi boljše od popolnega obupa.

    Samo kaj se pa zgodi, če se tisto po čemer hrepeniš (in še posebno, če je to hrepenenje veliko) ne uresniči?

  12. zogca said

    Boris Novković – Malo mi je jedan život s tobom

  13. Jazz said

    http://www.rtvslo.si/modload.php?&c_mod=rtvoddaje&op=web&func=napovednik&c_id=54306

    Poklon Angeli Vode.Prav ta pesem gori,ima veliko z nje usodo.

  14. Nevenka said

    Ja, dekleta, če človek hrepeni po dosegjivem, mu hrepenenje osmišlja življenje, če pa po izgubljenem in nedosegljivem, pa človek popolnoma osiromaši, ker živi v preteklosti.
    To drugo sedaj zelo dobro poznam.

  15. Nevenka said

    Oh, prepozno sem odkrila tole napoved za oddajo o Angeli Vode.
    Maja Weiss se večkrat oglasi na Blogosu in kaj pokomentira. Prav gotovo se je potrudila narediti objektiven film.

  16. Jazz said

    Nevenka said
    April 8, 2009 at 10:21 pm
    Ja, dekleta, če človek hrepeni po dosegjivem, mu hrepenenje osmišlja življenje, če pa po izgubljenem in nedosegljivem, pa človek popolnoma osiromaši, ker živi v preteklosti.
    To drugo sedaj zelo dobro poznam.

    Nevenka,bodi vesela,da je bilo,za naprej pa-nič ni nemogoče,in nedosegljivo…😉

  17. Tana said

    “Tana: Gledano s prvega dela je sigurno izjemno pozitivno.

    Samo kaj se pa zgodi, če se tisto po čemer hrepeniš (in še posebno, če je to hrepenenje veliko) ne uresniči?
    To je za moje pojme v drugem delu. Mogoče se pa jaz motim. Dopuščam!”

    Nevenka: Ja, dekleta, če človek hrepeni po dosegjivem, mu hrepenenje osmišlja življenje, če pa po izgubljenem in nedosegljivem, pa človek popolnoma osiromaši, ker živi v preteklosti.

  18. Spider said

    Zivljenje je lepo….)

  19. Spider said

    No, danes mi je tista, za katero sem naivno mislil, da je ljubezen mojega zivljenja preko sms napisala, da sem beden. Natancneje, napisala mi je, da sem nova kategorija bede, bedno, bolj bedno, se bolj bedno, Spider. Povoda za taksno obnasanje ji nisem dal. Nikoli je nisem žalil. Mogoče bi moral. Pa mi je nekaj naprej metala, češ, kako lahko sploh nekaj rečem tako pa tako, južnjak bi rekel tako pa tako. Jaz nisem južnjak, jaz sem Slovenec, Spider. Tisti, ki to ne paše, črta.Trenutno ne čutim nobene žalosti več, ampak določeno veselje, da sem spoznal, s kakšno osebo sem si dajal opravka. Napisal sem ji potem, da naj si najde nekega opankarja, da jo nategne, kot spada..To je grdo rečeno, ampak neka zmešana pička mene ne bo zajebavala. In če po pravici povem, minilo me je, da bi še kaj imel z dekleti, ki niso vsaj malo naše, slovenske. Vsaj na četrt. Mislim, če ti neka izobražena kvazi-kultivirana Srbkinja tako reče, kako pa naj potem še sploh razmišljam? Naj se goni v pizdo materno.

  20. zogca said

    Joj, joj, joj, joj, joj. Vidva prehajata v kategorijo ne moreva drug z drugim, ne moreva drug brez drugega. Sicer pa sem zelo proti uporabi takšnega vokabularja.

    No, danes mi je tista, za katero sem naivno mislil, da je ljubezen mojega zivljenja preko sms napisala, da sem beden. Natancneje, napisala mi je, da sem nova kategorija bede, bedno, bolj bedno, se bolj bedno, Spider. Povoda za taksno obnasanje ji nisem dal.

  21. zogca said

    Takšnega pa tudi ne.

    Napisal sem ji potem, da naj si najde nekega opankarja, da jo nategne, kot spada.

  22. zogca said

    Poskusi razumeti, da to nima nobene zveze z nacionalnostjo, ampak s karakterjem. Poznam takšne in drugačne Slovence in takšne in drugačne Srbe.

    In če po pravici povem, minilo me je, da bi še kaj imel z dekleti, ki niso vsaj malo naše, slovenske. Vsaj na četrt. Mislim, če ti neka izobražena kvazi-kultivirana Srbkinja tako reče, kako pa naj potem še sploh razmišljam? Naj se goni v pizdo materno.

  23. webmaher said

    ups, počas a je dons res polna luna al kva🙄

  24. zogca said

    A ni jutri? Vsekakor je treba ohraniti mirno kri.

  25. webmaher said

    meni sije skoraj direkt v sobo ampak zaenkrat pozitivno deluje😆
    jo bom jutri posnel in dal na Žogcin Mojvideo😆

  26. Lynx said

    Joj, joj, joj, joj, joj. Vidva prehajata v kategorijo ne moreva drug z drugim, ne moreva drug brez drugega. Sicer pa sem zelo proti uporabi takšnega vokabularja.

    Ni treba biti prerok, da trdiš, da tak način spoznavanja le redko obrodi sadove.
    Naslov zgodbe bi lahko bil:”Iz pekla v nebesa in nazaj”🙂

  27. zogca said

    Moje mnenje je, da je treba romatične internetne stike čim prej narediti realne, se spoznati v živo, da se izkaže, ali je to to ali ni. Vsaj jaz osebno ne bi ljubezni na spletu zganjala več kot mesec dni, hotela biti človeka videti v živo.

  28. Spider said

    Če si doma 130 km narazen, je to “čimprej” težko izvedljivo. Pogosto nimamo časa niti v soboto.Kakorkoli, to soboto sem imel namen priti v LJ in jo presenetiti; v Firencah sem ji kupil darilce…Zdaj je vse uničila iz čiste neumnosti. Ta ženska je kot vreme, en dan tako, drugi dan pa tako. Jaz se teh igric ne grem več. zdaj bo darilce pač šlo v smeti, njej sem pa napel nekaj krepkih, za katere mi sploh ni žal. Meni pač nihče ne bo kar tako neizzvano govoril, da sem nova kategorija bednosti.Nisem hodil k verouku, mene se tisto, če te nekdo užge po enem licu, nastavi drugo, ni prijelo. Mi je prav žal.

  29. Lynx said

    Čeprav te lahko tudi “v živo” prinese okoli.😉

  30. zogca said

    Pa v bistvu ni. Eno nedeljo se zjutraj usedeš v avto ali na vlak in čez eno uro si v Ljubljani. Je pa tako, ljudje radi ohranjamo status quo in ko se enkrat navadiš živeti z neko iluzijo, si je ne želiš razbiti. Zato pravim, da je takšne stvari treba izvesti čim prej.

    Če si doma 130 km narazen, je to “čimprej” težko izvedljivo.

  31. webmaher said

    Spider naredi nekaj kar sicer ne bi več naredil, pejt do nje ji daj darilo in reci to pa je od bednika, adijooo😆

  32. zogca said

    Jaz tega pri ljudeh zelo ne maram!!! Saj, ne moreš biti vsak dan enake volje, to razumem, pa vseeno! Ne maram ljudi, ki so en dan prijazni, že naslednji vpijejo name, potem me imajo zelo radi, potem me spet naslednji ne prenesejo. Takšne ljudi jaz spucam po hitrem postopku, ker tega ne prenašam. Ne pravim, da se mi je treba sladkati, ampak en minimum prijaznosti pa pričakujem vsak dan.

    Ta ženska je kot vreme, en dan tako, drugi dan pa tako.

  33. webmaher said

    če je pa res tako hudo pa se mal sprehodi in prvi ki ti bo všeč daj to darilo in reci da je pač to presenečenje in da tega tudi sam nisi pričakoval😆
    sam ne ga preč metat…

  34. Spider said

    Še malo, pa bom spet stari Spider, zaljubljenost ni zame. Ko se zaljubim, je vedno nesrečno. Ali ima fanta, ali je pa, kot v tem primeru, rahlo psihotična.

  35. Spider said

    No, vam bom povedal, kaj je bilo, vi pa ocenite, ali sem res tak jožek. Sprejmem vsako kritiko.

    Še 2 dni nazaj sva se čist normalno pogovarjala. Povabila me je na en koncert v LJ in jaz sem rekel, seveda, z veseljem pridem…Je rekla, da že ima karte. Potem sem tako mimogrede rahlo v šali navrgel, da sprejmem “pod pogojem”, da jaz plačam svojo karto in da pusti tudi, da jo povabim na drink pred koncertom…Potem je pa znorela. Češ, kako me sploh ni sram reči kaj takega, da pa bi vsakemu južnjaku bilo samo po sebi umevno, da punco povabi na drink, da kaj to sploh povdarjam, da sem očitno isti, kot vsi Slovenci, ki jih je imela..Skratka sledila je pridiga (preko SMS ), kako sem beden, da noče imeti z mano več opravka..

    In potem je seveda meni dvignilo pokrov in sem ji namenil nekaj krepkih.

    Pizda, takega sranja pa res ne bom prenašal. Da bi južnjak naredil bolje to, pa to, pa ono…Jaz nisem južnjak. Tudi ona ni Slovenka, pa ji tega nikol nisem naprej metal, češ, kakšna Slovenka bi to bolje naredila/povedala. Nisem jaz kriv, da je iemla sranje s svojim bivšim (Slovencem) in da zdaj to očitno nevede projicira name. Ko sva začela komunicirati, mi je rekla, da če bi izbirala z glavo, bi izbrala Srba, ker da so Slovenci preveč drugačni od nje…Mah, sem rahlo žalosten.

  36. zogca said

    To je pa res samo iskanje prepira. Pa če je še tako res tisto ko se svađa, taj se voli, se meni ne bi ljubilo prepirati za vsako malenkost. Da ne govorim, da mi je to narodnostno prepucavanje čisto mimo. A vama na čelu piše, kaj sta?

  37. Lynx said

    Še malo, pa bom spet stari Spider, zaljubljenost ni zame. Ko se zaljubim, je vedno nesrečno. Ali ima fanta, ali je pa, kot v tem primeru, rahlo psihotična.

    Si se vprašal zakaj je tako? Težko je ocenjevati ljudi na podlagi nekaj telefonskih pogovorov. Kakor se ona moti da si ti bednik, se lahko ti motiš, da je ona psihotična. Morda moraš pri sebi kaj spremeniti, če se ta vzorec ponavlja.

  38. Spider said

    Mogoče me zdaj razumeš, zakaj sem včeraj napisal, da bom zdaj raje zbiral med Slovenkami? Nacionalno prepucavanje in očitanje pomanjkljivosti na temelju tega v vezi je pa res zadnje, kar rabim v življenju…

  39. zogca said

    Zakaj do tega pride? Meni se ni nikoli zgodilo, da bi moškemu rekla – to je pa zato, ker si Slovenec. In meni nikoli ni noben moški rekel – to je pa zato, ker nisi (čistokrvna) Slovenka. Poglej, mene bi v bistvu že samo poudarjanje, da ona ni slovenske narodnosti, zmotila. In pri tebi sem opazila, da si to ti nenehno poudarjal. Če bi zame to nekdo nenehno govoril, bi me zmotil. Hej, a sem jaz kakšen marsovec tukaj? Pol Slovenije ni čistokrvne. Ali so čisto južni ali pa so tako ali drugače mešani. In to je dejstvo.

  40. Tana said

    Si se vprašal zakaj je tako?

    Jaz se pa sprašujem, kje najti moškega, ki:
    – bi dobro kuhal,
    – bi me spravljal v smeh,
    – ne bi lagal,
    – na katerega se bi lahko zanesla,
    – ki je dober ljubimec,
    – ki bi ljubil seks z menoj?

    Mene še kar razganja, čeprav sem si obljubila, da bom bolj pridna. Pa ne znese.

  41. zogca said

    Jaz, ti povem po pravici, sem dobila totalen popizditis, ko sem iz pogovora z njegovim prijateljem, razbrala, da njegov prijatelj njemu govori (seveda mu je govoril, ker če je to rekel meni, je gotovo tudi njemu), naj si najde kakšno sebi bolj podobno. In glede na to, v kakšnem kontekstu je to govoril, je bilo povsem očitno, da misli na narodnost, vero in politična prepričanja. Oziroma sem prepričana, da je mislil na to, ker če ne bi, mi ne bi v isti sapi začel razlagati, kako je tudi ona sam imel južno dekle, ampak se je izkazalo, da je bila najbolj prava naše gore listi, dekle iz zakotne slovenske vasi. Nimam besed, da bi opisala, kako zelo jezna sem bila.

  42. zogca said

    Ko boš poznala odgovor na to vprašanje, lahko zase rečeš, da si bogata. Ker boš poznala skrivnost, ki jo bodo mnoge pripravljene drago plačati.😉

    Jaz se pa sprašujem, kje najti moškega, ki:
    – bi dobro kuhal,
    – bi me spravljal v smeh,
    – ne bi lagal,
    – na katerega se bi lahko zanesla,
    – ki je dober ljubimec,
    – ki bi ljubil seks z menoj?

  43. webmaher said

    pejt že do nje da se saj vidita, boš takoj vedel pri čem si..pa darilce ji tut dej pa če si še tak bednik😆

  44. Lynx said

    Jaz se pa sprašujem, kje najti moškega, ki:
    – bi dobro kuhal,
    – bi me spravljal v smeh,
    – ne bi lagal,
    – na katerega se bi lahko zanesla,
    – ki je dober ljubimec,
    – ki bi ljubil seks z menoj?

    Če sama znaš kuhati, če si dobrovoljna, če ne lažeš, če se nate da zanesti in če si dobra ljubimka, to sploh ne bo problem.
    Vem le to, da se na silo ne da nič pametnega dobiti. Ponavadi se nam najlepše stvari zgodijo spontano, nepričakovano in nenačrtovano.

    Mene še kar razganja, čeprav sem si obljubila, da bom bolj pridna. Pa ne znese.

    Praviloma imamo moški take radi.🙂

  45. zogca said

    Lahko potrdim, da imajo moški najraje takšne, ki jih razganja in niso pridne.😉

    Praviloma imamo moški take radi.

  46. Tana said

    Če sama znaš kuhati, če si dobrovoljna, če ne lažeš, če se nate da zanesti in če si dobra ljubimka, to sploh ne bo problem.

    To bo moral povedati moški, ki bo iskal takšno žensko.

    Ponavadi se nam najlepše stvari zgodijo spontano, nepričakovano in nenačrtovano.

    Lynx, to se pa strinjam. Res večina lepih (pa tudi slabih) stvari se zgodi, ko najmanj pričakujemo in ne načrtujemo.

  47. Tana said

    Ampak Lynx moraš priznati, … to citiranje mi (nama) gre dobro od rok. Sedaj pa znam še mežikati. Joj, prejoj….kaj bo iz tega.

  48. Tana said

    Zdaj je vse uničila iz čiste neumnosti.

    Se nisi vprašal, da pa mogoče, si ti tisti, ki je vse uničil iz čiste neumnosti.

    Vprašanje bi bilo na mestu.

  49. cija said

    Potem sem tako mimogrede rahlo v šali navrgel, da sprejmem “pod pogojem”, da jaz plačam svojo karto in da pusti tudi, da jo povabim na drink pred koncertom…Potem je pa znorela.

    Seveda je znorela. Bi moral še njeno karto plačat, pa večerjo po koncertu. Mislim…

  50. Artemis said

    Potem sem tako mimogrede rahlo v šali navrgel, da sprejmem “pod pogojem”, da jaz plačam svojo karto in da pusti tudi, da jo povabim na drink pred koncertom…Potem je pa znorela.

    Če odmislimo nacionalistične opazke – kako pa sta komunicirala pred tem sporočilom? Ker kolikor sem te brala, se mi je zdelo, da sta si s tem dekletom, vsaj virtualno, dokaj blizu in bi to srečanje moralo biti zmenek z nekom, ki ti je drag, se ga veseliš in ga nekako poznaš, ti pa si jo prosil, če jo smeš povabiti na pijačo in ji rekel, da plačaš svojo karto, kot da greš na koncert pač z neko znanko.
    A si se morda malo prestrašil srečanja v živo in si se “rahlo v šali” potegnil nazaj, ustvaril malo bolj brezoseben odnos, pa je ona to zaznala in znorela, pa čeprav na napačen način?

Leave a Reply

 
