Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Povsem običajna Žogcina nedelja!

Posted by zogca na april 5, 2009

Kot se za nedeljo spodobi, sem spala do pol enih in verjetno bi še dlje, če nekateri ne bi mislili, da me morajo, če se ne oglasim na mobilnik, poklicati na hišni telefon. Ampak nič hudega, težavo zaspanosti je rešil kapučino. Med pitjem napitka za prebujanje in čikanjem sem prebrala, kaj ste napisali na blog ter seveda preverila, kaj se zanimivega dogaja na mojem najljubšem forumu. Ker je bil dan tako spomladansko lep, sem se odpravila ven.

Če vas je fotografija zavedla in ste zmotno pomislili, da sem šla v naravo, povsem očitno ne poznate mojih poti. Žogca je namreč dečva z betona in njene poti so betonske. Kot vidite, je tudi na mojih betonskih poteh ljubezen.

Takrat mi je zazvonil telefon. Nedavno sem srečala prijateljico iz otroških dni in izmenjali sva si številki. Poklicala me je in me povabila v kino. Žal sem morala reči ne, kajti nocoj resnično moram “viseti” za računalnikom. Prejšnji teden sem namreč v službi preveč lenarila v nekem prepričanju, da bom vse lahko nadoknadila, ko bo v ponedeljek praznik, ki ga ne praznujem. Ampak šment, v petek popoldne so me obvestili, da praznik ni ta ponedeljek, ampak naslednji. Kakorkoli že, očitno me bo nekdo spravil v kino. Jutri me bo znova poklicala in se bova dogovorili, kdaj. Čeprav ni praznik, sem na tleh videla Jezusa.

Potem sem šla na kosilo. Vem, da se ne spodobi jesti takšnega nedeljskega kosila, ampak verjetno ni veliko junakov in junakinj, ki bi se jim ljubilo kuhati juho za enega, peči meso in krompir za enega, pripravljati solato za enega. Tako je veliko preprosteje in tudi veliko ceneje.

Ko sem ravno pojedla, je znova zazvonil telefon. Mama. Brala je intervju s porodničarjem Cerarjem, ki je med drugim razložil tudi to, da naj bi otrok med vakumskim porod menda neznosno trpel. Kako se to tiče mene? Moja malenkost ni hotela ven in morali so uporabiti silo, vakum. Premišljevala sem, ali naj se grem v imenu tega trpljenja posladkat, vendar sem si premislila. Kdaj drugič.

Kdaj drugič bom šla tudi v cerkev. Kadarkoli grem mimo, je namreč zaklenjena. Ne vem, kaj mi s tem Bog sporoča, obastajata namreč dve možnosti. Ena je ta, da nimam grehov. Druga je, naj že vendar začnem slediti njihovemu nenehnemu spreminjanju urnika. Odločila sem se, da mi prva možnost bolj ustreza.

Četudi nimam grehov, ki bi mi jih lahko očital Bog, imam enega, ki mi ga lahko jutri očitajo nadrejeni, zato sem se odpravila domov za računalnik, napisala to objavo in začela delati. Ko sem za seboj prebrala, kar sem napisala, sem ugotovila, da je življenje pravzaprav čisto luštno.

 

300 Responses to “Povsem običajna Žogcina nedelja!”

  1. izbrana said

    Ja, res luštno🙂 !

    Bravo Žogca!😉

  2. Jazz said

    😀
    Ja,luštno je.

  3. zogca said

    V bistvu mi manjka samo moški, da bi mu lahko pripravila zajtrk, kosilo in večerjo, med obroki pa mu oprala perilo in mu ga zlikala.😆

  4. Jazz said

    zogca said
    April 5, 2009 at 7:16 pm
    V bistvu mi manjka samo moški, da bi mu lahko pripravila zajtrk, kosilo in večerjo, med obroki pa mu oprala perilo in mu ga zlikala.

    Hm… bi te zanimal kakšen tak,malo rabljen,fuuul hvaležen…….? 😉

  5. webmaher said

    ali pa bi to naredil moški, ti pa bi sfiniširala delo in jutri šla v kino😆

  6. Jazz said

    webmaher said
    April 5, 2009 at 7:34 pm
    ali pa bi to naredil moški, ti pa bi sfiniširala delo in jutri šla v kino

    Pusti ji veselje,za vraga…😉

  7. zogca said

    Web, saj se hecam. Tudi če bi imela moškega, mu gotovo ne bi pripravljala zajtrka, kosila in večerje. Ajde, kosilo bi verjetno naredila, vse drugo pa. Kar se likanja tiče, bi bil naprošen, naj kupuje stvari, ki se ne likajo. Kar sicer jaz počnem. Perem pa rada.😉

  8. zogca said

    Misliš, ali me zanima kakšen, ki bi ga lahko stregla od spredaj in zadaj? NE!!!

    Hm… bi te zanimal kakšen tak,malo rabljen,fuuul hvaležen…….?

  9. zogca said

    Omisliš si moškega, potem pa imaš takšne težave: http://med.over.net/forum5/read.php?151,5385346 !!!

  10. Jazz said

    Misliš, ali me zanima kakšen, ki bi ga lahko stregla od spredaj in zadaj? NE!!!

    No,če takole napišeš,res ne zgleda več mamljivo😀

  11. zogca said

    Se mi je kar zdelo.🙂

    No,če takole napišeš,res ne zgleda več mamljivo.

  12. Jazz said

    April 5, 2009 at 7:39 pm
    Omisliš si moškega, potem pa imaš takšne težave: http://med.over.net/forum5/read.php?151,5385346 !!!

    Vsesorte… 😀

  13. Artemis said

    Žogca, zdaj ko ravno ni gužve – lahko (milijontič) napišeš navodila za citiranje?

  14. webmaher said

    samo za artemis: *blockquote**Artemis said: Žogca, zdaj ko ni ravno gužve…*/blockquote**

    *zamenjaj z

    Tekst pa daj po želji😆

  15. webmaher said

    ojej pojedlo mi je znake za več😦

    * zamenjaj z znakom ki je na tipkovnici pred Y
    ** zamenjaj z znakom ki je na tipkovnici pred Y samo najprej pritisni shift pol pa ta znak…

  16. Artemis said

    Da vidim, če dala

  17. Artemis said

    ojej pojedlo mi je znake za več

  18. Artemis said

    Hvala Web, ampak očitno imam težave. Poskusim še enkrat, bo Žogca brisala.

    ojej pojedlo mi je znake za več

  19. webmaher said

    bravo, jaz ponavadi pred citirrani text še dopišem ime citiranega😆

  20. Artemis said

    Bravo jaz. Thanks!

    Web – bravo, jaz ponavadi pred citirrani text še dopišem ime citiranega

  21. John said

    Bravo Artemis! Tole si pa hitro ugotovila. 🙂

  22. zogca said

    Je uspelo??? Saj se ravno hotela lotiti razlaganja in vidim, da že znaš. Če še nisi ziher, pa lahko jaz napišem, kako sem si jaz zapomnila. Je pa res, da jaz znam samo enkratno citiranje. Tisto z več okvirčki nisem doumela in se sploh ne nameravam truditi.

  23. zogca said

    John je prišel? Nekaj dni sem ga, priznam, pogrešala.😉

  24. John said

    You rang m’lady?
    😉

  25. Artemis said

    A nisem bistra? Ful!

    Bravo Artemis! Tole si pa hitro ugotovila.

  26. Artemis said

    Zdaj mi lahko samo še nekdo pove, katero funkcijo imam izključeno, da mi noče risati smajlov:).

  27. John said

    Si,si… zdaj pa še najhujši test!
    Kako naredit LINK!

    Na primer tole: With or Without You

  28. John said

    “Smiliji” so pa lepo razloženi kar TUKAJ
    😉

  29. zogca said

    Artemis, po moje nimaš izključene nobene funkcije. Tukaj http://codex.wordpress.org/Using_Smilies so navodila za smajlije. Jaz samo kopiram te znakce. In vedno naredim presledek, ko prekopiram. Ampak ti trije znakci za smajli se morajo pa držati skupaj.

  30. Artemis said

    Test št. 1;-) .

  31. zogca said

    Na to pa danes nisem naletela, ker sem predolgo spala.😦

    Tito naprodaj!

    http://24ur.com/novice/slovenija/tito-naprodaj.html

  32. Artemis said

    Test št. 2;-)
    Test št. 3😉

  33. zogca said

    In tudi po 1 moraš dati presledek, potem bi pa moralo biti.

    Test št. 1;-) .

  34. zogca said

    Malo muzke, čeprav ta nedelja ni bila prekleta.

    Parni valjak – Prokleta nedelja

  35. webmaher said

    Artemis presledek more biti med zadnjim znakom in začetkom smajlija😆

  36. maxi said

    Na primer tole: With or Without You

    Na primer za tale komad….ti dam jaz čisto 10-tko.:mrgreen:

  37. webmaher said

    in če hočeš tri v vrsti tudi med smajliji moraš delat presledke, jaz ponavadi kar dva presledka naredim da je ziher🙂 😆 :mrgreen:

  38. webmaher said

    Žogca daj mi na mejl pošlji podatke za MojVideo ti bom naložil prvega od Depeche Mode..ta bo poiskusni da vidm kako bo to delalo…

  39. zogca said

    Aha, se bom zdaj registrirala. In ti potem takoj pošljem mejl.

  40. John said

    Na primer za tale komad….ti dam jaz čisto 10-tko.

    Hvala, Maxi!:mrgreen:

    Sem pa šele zdaj ugotovil, da tale Tube pozna tudi playliste! U2 se mi kar sami naprej rolajo… 🙂
    Dober človek je naredil kompilacijo 38 videov in jih vtaknil v to playlisto.

    Kaj naj rečem – enjoy!😉

  41. zogca said

    Poslala sem mejl.

    In ti potem takoj pošljem mejl.

  42. zogca said

    Težava z Tubom in U2 in Depechi je, da jih nenehno brišejo dol zaradi kršenja avtorskih pravic. Zato sem jaz prosila Weba, da jih, ko se pojavijo, da gor na MojVideo. In jih bomo stalno imeli.

    U2 se mi kar sami naprej rolajo…

  43. webmaher said

    se že nekaj loada: Depeche Mode – Never Let Me Down Again pa še stiskati ni blo treba-bomo videli kakšna bo kvaliteta-omejitev je 50MB za en fajl in 50 jih na dan lahko daš gor kar je čist OK…zdej sploh nimam tolk videov, ker jih je problem dobit…

  44. zogca said

    Malo po malo bo že ena luštna kolekcija. Komaj čakam, da bom imela na desni svoje najljubše komade. Ko boš imenoval, glej, da jih lepo označiš. Depeche Mode – Never let me down again in ne kar nekaj.😉

    Vnaprej hvala.

  45. John said

    Poskusi jih najti še na teh dveh linkih:

    http://www.vimeo.com/
    http://www.trilulilu.ro/

    Potem pa pretočit na MojVideo.
    😉

  46. John said

    DEPECHE MODE
    Personal Jesus

    8)

  47. webmaher said

    John ne, rabim originale, saj na vimeo verjetno so mal bl kvalitetni sam ne vem….zadnjič sem dol vleku na torentih 7,5GB misleč da gre za videje so bli pa mp3😦
    saj zdej jih mam ene 10sam jih moram pretvorit iz MPEG 4 alpa tudi ne bomo videli…
    Žogca če bom kaj zamočil z imeni se da pol popravit..zdej je gor sam še nekaj časa traja da ga zrihtajo…

  48. zogca said

    Meni javlja, da ni nič gor. Kaj pa oni potem rihtajo?

    zdej je gor sam še nekaj časa traja da ga zrihtajo…

  49. zogca said

    Ti kar lepi, John, da se bo čim več ljudi navleklo na Depeche. Saj nekaj linkov imam jaz na desni na blogu, ampak samo tiste, ki so že na MojVideo. Od Tuba jih ne lepim več, ker so čez par dni že zbrisani in je čisto brez veze.

  50. John said

    Hmmm… kaj ni lažje, če jih neposredno zajemaš?
    Obstajajo plugini za firefox. Imaš pa tudi utility programe npr. “Replay Media Catcher” ki ti zajame stream in imaš na voljo cel kup formatov, v katerega ti bo shranil. Ostalo je potem samo rutina.
    😯

  51. webmaher said

    Žogca če klikneš na Moj video je že na spisku…saj na yutubu potem ko je že gor mutijo kar celo uro predno je dostopen…

  52. zogca said

    Dajmo še malo U2 lepit, da se bo Maxi še kaj oglasila. Blog je premalo seksualen, ko ni nje.😉

  53. zogca said

    Našla sem ga tam v nekem svojem predalčku.😉

    Žogca če klikneš na Moj video je že na spisku…

  54. webmaher said

    John ampak ti ki so objavljeni na vseh teh straneh so praviloma že stisnjeni in posledično malo slabše kvalitete…če jaz to shranim pa pol uploadam na MojVideo bodo verjetno še tam kaj pokvarili, zato je najbolje če mam jaz čimboljše originale, ki jih potem če je treba stisnem na primerno velikost in uploadam na MojVideo..

  55. zogca said

    Video: Najpogostejše skladbe karaok

    http://www.rtvslo.si/zabava/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=19&c_id=39990

  56. John said

    DEPECHE MODE
    Never let me down

  57. zogca said

    To Žogca že ima na svojem MojVideo.😉

  58. zogca said

    Žensko telo navdih za erotično pohištvo

    http://www.rtvslo.si/zabava/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=25&c_id=39994

    To je nekaj za moške!

  59. webmaher said

    tale MojVideo zgleda v nedeljo ne dela sploh-zdaj je že več kot ura minila pa nič🙄

  60. webmaher said

    obšel me je trenutek “slabosti” pa sem si privoščil Mon Cheri…ako bom še malo priden me čakata dva koščka za nagrado:mrgreen:

  61. webmaher said

    ej nekdo mi je ornk fouš in je popapcal link do Mon Cheri:mrgreen:

  62. zogca said

    Ne sekiraj se, Web, bodo že.

    ale MojVideo zgleda v nedeljo ne dela sploh-zdaj je že več kot ura minila pa nič

  63. zogca said

    Nisem bila jaz. Mene ta reč odbija, čeprav je še nisem poskusila.

    ej nekdo mi je ornk fouš in je popapcal link do Mon Cheri

  64. John said

    To Žogca že ima na svojem MojVideo.

    Potem pa čakam na link…😉

  65. zogca said

    Web je že naložil, ampak pravi, da morajo oni nekaj odobriti ali kaj, njih pa ni. Nisem ravno najbolje razumela.

  66. zogca said

    Kakšno pesem, da me zbudi, pliz!!!!!

  67. Jovanka Broz said

    žogca, lepo si preživela dan samo me tisti kebab matra. In pozabila si zaviti v moj raj, Indy si operirali nogico pa se samo z njo ukvarjamo😦

  68. zogca said

    Jovančice moja, sem te pogrešala. Sem te hotela danes kaj poklicati, potem pa sem … Je bilo že preveč telefonijade. Tudi v tvoj raj pridem, tudi. Sicer sem danes obljubila, da bom prišla na tvoj konec, ampak potem nisem, ker sem morala domov. Pa bom v naslednjih dneh gotovo. Se Indi lepo celi? Ubožica, da so jo tako razrezali. Kebab je bil pa dober, veš. In to je v bistvu zdrava hrana.

  69. Jovanka Broz said

    mah, celi se. Samo jo moramo čuvat,da ne laufa, da ne gre ven brez rokavičke na tački,ker ne sme zmočiti povoja. Ne mara,da se ji dotikamo tačke. Užaljena je bila,ker smo jo pustili tam na veterini. Cel dan je obračala glavo stran,ko smo jo pripeljali domov. Samo,da ni nič “grdega”,tako smo srečni,da bo v redu.

  70. zogca said

    Joj, vem, oni tako zelo ne marajo v veterinarju. Jaz se še vedno sekiram za mojega muca, ali je na koncu razumel, zakaj je moral zadnja dva dni biti nekaj ur tam brez mene. Ne bi želel, da bi mislil, da sem ga na koncu zapustila. Upam, da ni. Da je vedel,d da ga ne bi. Boš nekaj dni zdaj z njo, mislim na dopustu? In kdaj se bo zacelilo, kaj so rekli?

  71. webmaher said

    Juhuhuhu Žogca delaaaaaa Never Let Me Down Again zdej pa spat😆

  72. zogca said

    To je Žogcin prvi video. Lepili smo na tisoče linkov, ampak ta je pa prav od Žogce.🙂 Hvala, Web!

  73. webmaher said

    Nema na čemu, zdaj pa res spat pol pa dopoldne še kaj dodava aneda😆

  74. zogca said

    Jaz imam še pol ure dela, potem šibam tudi jaz spat. Zjutraj je treba vstati že pred sedmo. 😥 Pa res sem verjela, da je ta vikend velika noč.

  75. webmaher said

    jap saj jaz tut ne morem zaspat, ajd ti bom družbo delal še pol urice:mrgreen:
    to se pa vsakemu zgodi da kdaj praznike zameša, drugič pa za vsak slučaj tule vprašej, en bo ziher vedu:mrgreen:

  76. zogca said

    Tebi ne bo treba vstati ob sedmih?

  77. webmaher said

    jaz lahko vstanem kadar hočem…predvidevam da nekje ob pol desetih, če pa podaljšam pa tut ne bo nič narobe:mrgreen:

  78. zogca said

    Ne bedi zaradi mene. Jaz sem se do konca zafocljala in tiste pol ure bo ena ura in pol.

    Nalepi mi en takšen komad, da me bo zbudil. Potem pa pojdi v deželo sanj. Jaz bi tudi.😉

  79. Lynx said

    Da vidimo

  80. Lynx said

    Še enkrat:

    >Da vidimo<

  81. Lynx said

    Še enkrat:

  82. Lynx said

    Al sem tak cepec, al pa je Web premalo jasen z navodili.😦

  83. Lynx said

  84. Tana said

    Lynx: Al sem tak cepec, al pa je Web premalo jasen z navodili.😦

    Sva že dva.

  85. John said

    In s čim se utrujata?😯

  86. webmaher said

    Dobro jutro vsem:mrgreen:

    Navodila:

    *blockquote**WEb said: Pravkar vstal in pojedel en kivi in pomarančo*/blockquote**

    * zamenjaj z znakom ki je na tipkovnici pred Y
    ** zamenjaj z znakom ki je na tipkovnici pred Y samo najprej pritisni shift pol pa ta znak…

    WEb said: Pravkar vstal in pojedel en kivi in pomarančo——-ta text zamenjaš s svojim

  87. webmaher said

    Da se ornk prebudimo še tale Ne spavaj mala moja Severina 🙂 😆 :mrgreen:

  88. webmaher said

    Še za Žogco da bo turbo fertik Hormona do plafona, ljulja se kabina turbo je mašina:mrgreen:

  89. Tana said

    Naredila po navodilih

  90. Tana said

    Pravkar vstal in pojedel en kivi in pomarančo>

  91. Tana said

  92. lynx said

    Sranje

  93. Tana said

    <
    lynx said
    April 6, 2009 at 1:18 pm

    Sranje<

    Se strinjam

  94. lynx said

    Tvoja navodila so nejasna.
    Če pred in po tekstu, ki ga želim citirati, postavim znaka je rezultat NIČ

  95. Tana said

    Lynk, očitno bova potrebovala Žogcino razlago in vodenje: korak za korakom. Sam se mormo zment, da se dobimo vsi trije skupaj. In seveda, da bomo imeli čas in voljo.

  96. lynx said

    In kaj naj z besedo “blockquote” in poševnico?
    Če še ne veš, imaš opravka z laiki (beri bedaki). 🙂

  97. lynx said

    “Sam se mormo zment, da se dobimo vsi trije skupaj.”

    To se mi tako fino sliši. In buri domišljijo… 😉

  98. Tana said

    “In kaj naj z besedo “blockquote” in poševnico?”

    To tudi jaz ne vem.

    Jaz naredim tako, najprej znak pred Y, potem vstavim tekst, ki ga želim citirati in nato zaključim z znakom, ki je pred Y, s tem da pritisnem tipko za veliko začetnico (shift) oziroma obe naenkrat.
    In rezultat je 0. Teksta ni.

    Ali je kaj v povezavi s tem?

  99. Tana said

    Sedaj pa sploh ne vem, kako mi je to ratalo?

    Sem skopirala spodnji tekst, ki je v navednicah blockquote cite=”

    To se mi tako fino sliši. In buri domišljijo…😉

  100. Tana said

    To se mi tako fino sliši. In buri domišljijo…😉

  101. lynx said

  102. Tana said

    To se mi tako fino sliši. In buri domišljijo…😉

  103. Tana said

    To se mi tako fino sliši. In buri domišljijo…😉

    Če bo sedaj pravilno. Jaz sem naredila tako, da sem najprej skopirala tisto blocquoe cite=” potem v isti vrsti takoj za tem prilepila tekst, ki sem ga želela citirat.

    Če je to, to.

    Sicer bo bova še naprej burila domišljijo, Lynx. Tudi to je nekaj.

  104. lynx said

    Meče me ven.

  105. lynx said

    blockquote cite

  106. Tana said

    Ja, ni čisto v redu, sedaj je treba še pogruntat, kako naredit, da ne bo citat in odgovor v istem okvirčku.

  107. lynx said

    Meni napiše to:

    Duplicate comment detected; it looks as though you’ve already said that!

  108. lynx said

  109. Tana said

    Meče me ven.

    sedaj sem ta blockquote cite prilepila od spredaj v sredini dodala “meče me ven” in zopet prilepila bockquote cite.

  110. lynx said

    Prazen okvirček je tudi uspeh. 😉

  111. lynx said

    FAK

  112. lynx said

    FAK

  113. lynx said

    To mi deli

  114. Tana said

    Tudi meni je to nekajkrat napisalo. Še vedno ni v redu. Me zanima, če bo sedaj moje pisanje zunaj okvirčka.

    Meni napiše to:

    Duplicate comment detected; it looks as though you’ve already said that!

  115. Tana said

    Bravo za naju!!!

    To mi deli

  116. lynx said

    Jaz menda znam:

    Žogca pa se bo hvalila, koliko komentarjev je🙂

  117. lynx said

    Tana, hvala za pomoč

    Web nima pojma😉

  118. Tana said

    Pa midva Lynx sploh nisva kar neka cepca.

    Jaz menda znam:

  119. Tana said

    Hvala tebi, sva s skupnimi močni in domišljijo uspela. Zdaj pa morava malo trenirat, da ne pozabiva.

    Web je bolj maher. Midva, no vsaj jaz pa sem v teh stvareh bolj “plašna” in …..

    Web nima pojma

  120. Tana said

    Sedaj pa se morava naučit, kako v enem odgovoru naredit več okvirčkov. Sem zasledila, da je Žogca včeraj napisala, da tega tudi ona ne zna in da ji dol visi, da se tega pač ne bo učila.

    Bo treba res, da se mi trije skupaj dobimo in….

  121. Tana said

    Se popravljam, Žogca ni napisala, da ji dol visi, je razvidno iz citata. Torej se bomo še vsi trije ali pa še kdo, skupaj učili.

    Je uspelo??? Saj se ravno hotela lotiti razlaganja in vidim, da že znaš. Če še nisi ziher, pa lahko jaz napišem, kako sem si jaz zapomnila. Je pa res, da jaz znam samo enkratno citiranje. Tisto z več okvirčki nisem doumela in se sploh ne nameravam truditi.

  122. cija said

    Se popravljam, Žogca ni napisala, da ji dol visi, je razvidno iz citata. Torej se bomo še vsi trije ali pa še kdo, skupaj učili.

    Je uspelo??? Saj se ravno hotela lotiti razlaganja in vidim, da že znaš. Če še nisi ziher, pa lahko jaz napišem, kako sem si jaz zapomnila. Je pa res, da jaz znam samo enkratno citiranje. Tisto z več okvirčki nisem doumela in se sploh ne nameravam truditi.

    za več okvirčkov pač gnezdiš citate. za vsak začetni blockquote moraš napisati tudi končni /blockquote in kopirati vsak citat posebej. Podobno, kot se delajo if funkcije v excelu.

    haha, da vidimo, če bo ratalo, ali pa sem samo pametna, kot ponavadi.

  123. zogca said

    Žogca je napisala, da tega ne zna. Kadarkoli je poskusila s tem dvojnim ali trojnim citiranjem, vedno se je do konca zafocljala, zato se je odločila, da se s tem ne bo ukvarjala in bo preprosto citirala vsako reč posebej. Če pa je potrebna pomoč pri tistem enostavnem citiranju, eno okence, pa sem tukaj. Imam naenostavnejšo metodo.

  124. StaneP said

  125. zogca said

    Ta končni /blockquote mi ni bil dan razumeti. Delala sem po navodilih in vedno je bilo narobe.

    za vsak začetni blockquote moraš napisati tudi končni /blockquote in kopirati vsak citat posebej.

  126. StaneP said

    http://picasaweb.google.com/lh/photo/4NsWVtC0jw6oOWZN08_eSw?feat=directlink

    Slika z vzorcem kode za citate.

  127. StaneP said

    In rezultat kode iz prejšnje slike:

    Za konec citata je NUJNO UPORABITI POŠEVNICO!!

    Moj komentar na nujno je potrebno uporabiti poševnico.

    Drugi citat!! iofh ruifoh er fhrlfvuir ggvh tu

    Moj komentar na drugi citat!

    Tretji citat!! iofh ruifoh er fhrlfvuir ggvh tu

    Moj komentar na tretji citat.

  128. zogca said

    Toše Proeski – Igra bez granica

  129. StaneP said

    Če ne uporabiš poševnice, potem pride okvir v okvirju:

    Za konec citata je NUJNO UPORABITI POŠEVNICO!!

    Moj komentar na nujno je potrebno uporabiti poševnico.

    Drugi citat!! iofh ruifoh er fhrlfvuir ggvh tu

    Moj komentar na drugi citat!

  130. zogca said

    In jo dati pred besedo blackquote, kajne? Jaz sem to delala, pa mi ni uspelo. Moja filozofija je furaj po najbolj ajnfoh poti in to delam.😉

    Za konec citata je NUJNO UPORABITI POŠEVNICO!!

  131. Lynx said

    Bo treba res, da se mi trije skupaj dobimo in….<

    Ne zdiš se mi zelo plašna…

  132. StaneP said

    In jo dati pred besedo blackquote, kajne?

    Ja. Poglej sliko in bo vse jasno.

  133. Lynx said

    Samo treniram:

    trening

  134. Lynx said

    Še enkrat:

    trening

  135. zogca said

    Katero sliko, Stane?

  136. Lynx said

    In še enkrat:

    trening

    brez treninga

  137. zogca said

    Iščete bejbota ali bejbolinko? Obiščite mesto samskih!

    http://24ur.com/ekskluziv/zanimivosti/mesto-samskih.html

  138. StaneP said

    Katero sliko, Stane?

    http://picasaweb.google.com/lh/photo/4NsWVtC0jw6oOWZN08_eSw?feat=directlink
    Sem jo prilimal v komentar št.126

  139. Tana said

    Ne zdiš se mi zelo plašna…

    Kar se tehničnih stvari tiče, sem res bolj kot ne.

    Katero sliko, Stane?

    Stane je prilepil link in na njegovi strani je napisano kako in kaj. Ne morem pa kopirati? Je zaščiteno.

    Da vidim, ali je sedaj to, kar sem hotela?

  140. Lynx said

    Pa to:

    trening

    z več treninga

  141. Lynx said

    Jaz

    znam
    vse!

  142. Tana said

    Če ne uporabiš poševnice, potem pride okvir v okvirju:

    Aha, zato je meni zgoraj naredilo tako, ko sem hotela od spodaj napisati svoj tekst.

    Da vidim, kaj bo sedaj?

  143. zogca said

    Okej.

    Okej.

    Okej.

  144. Lynx said

    Kar se tehničnih stvari tiče, sem res bolj kot ne.

    Tehnične stvari niso najbolj pomembne.

    Da vidim, ali je sedaj to, kar sem hotela?

    To je to, vendar ni zelo poenostavljeno. Kar nekaj časa vzame kopiranje.

  145. Tana said

    Kaj je pa sedaj to? Mi je dalo poudarjeno in v isti okvirček. Bo treba res trenirat.

    Vaja dela mojstra.

  146. zogca said

    Pa res. Zdaj pa dela!!! Ampak tudi prej sem delala tako in ni delalo. Bom še kdaj poskusila in bom videla. Če bo pa delalo, potem pa super in hvala Stane.

  147. zogca said

    Če mojster dela vajo.😉

    Vaja dela mojstra.

  148. Tana said

    Vsaka stvar terja svoj čas.

    To je to, vendar ni zelo poenostavljeno. Kar nekaj časa vzame kopiranje.

    Tehnične stvari niso najbolj pomembne.

    Od 1 do 5 pri meni sigurno ne.

  149. Lynx said

    Kaj je to?

  150. Lynx said

    Kaj je to?

  151. Lynx said

    Kaj pa to?

  152. zogca said

    Tukaj je še kup enih funkcij, za katere ne vem, čemu služijo. Znam uporabljati samo citiranje in boldanje. Tudi pri boldanju se zaplozavam, ko hočem malo bold in malo ne. Ampak tu me rešuje to, da lahko to popravim kot administrator. Skratka, kot administrator lahko uredim komentaz z boldom in italicsi, da ne vpisujem kod, ampak samo zacahnam, kaj hočem temno ali poševno.

  153. Lynx said

    In to?

  154. Lynx said

    To?

  155. Lynx said

    WTF

  156. Lynx said

    WTF?

  157. zogca said

    Ups!

  158. zogca said

    In kakšna je potem razlika med strong in bold (b)? Isti šmorn. Zakaj dve funkciji za isto reč?

  159. Lynx said

    Kar se Janezek nauči

    to

    Janez zna

  160. zogca said

    Lačna sem!!! Kaj naj grem jest??? Vaši predlogi!!!

    Ne, kebab, to sem kosila včeraj.

  161. Lynx said

    Hamburger za spremembo.😉

  162. Tana said

    Tudi jaz sem lačna. Idej pa nimam prav nobenih. Mogoče pico?

    Lačna sem!!! Kaj naj grem jest??? Vaši predlogi!!!

    Ne, kebab, to sem kosila včeraj.

  163. webmaher said

    Heh jaz sem pa repete imel pire krompir pa zelje-če bi prej povedali bi lohka vsaka eno porcijo:mrgreen:

  164. zogca said

    To pa ni neka velika sprememba, se ti ne zdi? Mislim od kebaba do hamburgerja.

    Hamburger za spremembo.

  165. zogca said

    Ni besed, da bi opisala, kako zelo rada imam pico. Je pa s pico ena težava. Vedno ji sledi huda žeja in vnos vsaj dveh litrov tekočine, čemur sledi fejst napihnjenost in tej bi se rada izognila.

    Tudi jaz sem lačna. Idej pa nimam prav nobenih. Mogoče pico?

  166. zogca said

    Kdo je skuhal?

    Heh jaz sem pa repete imel pire krompir pa zelje-če bi prej povedali bi lohka vsaka eno porcijo

  167. Tana said

    Lnyx je postal pa majster!!! Tega ša sedaj ne vem, kako samo polovico stavka odebelit.

    Hamburger za spremembo.😉

  168. John said

    Ampak danes ste pa prav zabavni z temi okvirji!:mrgreen:

  169. zogca said

    Verjetno je isti zos kot pri citiranju. Samo ta tukaj pred b daš ta znak /.

    Za vsak primer test. In še malo testa.

    Lnyx je postal pa majster!!! Tega ša sedaj ne vem, kako samo polovico stavka odebelit.

  170. StaneP said

    Bold in strong sta ista ukaza, ki se uporabljata za odebelitev pisave. Bold je vseeno standard v HTML jezuku.
    Za poševno pisavo se uporablja ukaz Italic Poševna pisava
    a href je povezava
    Žogcin Blog
    Žogcin Blog

    Pomembno je zeloooo, da vsak ukaz začnete in KONČATE. Konča se ga z enako kodo kot začne, samo nijno je potrebno dodati poševnico pred začetek končnega ukaza!! Kot oklepaj in zaklepaj…

  171. zogca said

    Pogruntano, Tana. Skratka, ko boldaš, daš to kod z b. Če hočeš vse poboldano, jo prekopiraš spredaj in zadaj in bo vse črno. Če pa hočeš boldan samo del besedila, kopiraš to b kodo na začetek in konec, ampak končni b kodi dodaš ta /.

  172. zogca said

    Nismo vsi računalniški geniji, eni se moramo matrati.😉

    Ampak danes ste pa prav zabavni z temi okvirji!

  173. Lynx said

    Lnyx je postal pa majster!!!

    Kopiraš strong-vneseš besedilo-in še enkrat strong s poševnico , ter nadaljuješ z besedilom.

  174. webmaher said

    Žogca pravi: Kdo je skuhal?

    jaz sem kuhal kaj pa ti misliš:mrgreen:

    TANA pravi: Tega ša sedaj ne vem,kako samo polovico stavka odebelit.

    John danes je okvirManija na Žogcinem blogu:mrgreen:

  175. StaneP said

    Za vsak primer test. In še malo testa.

    Točno Žogca! Poševnica ima enako vlogo povsod (zaklepaj).
    Za kosilo ti svetujem kakšen solatni krožnik z dodatki… Vse ostalo kar si napisala redi, je nezdravo itd. Edino Web danes dobro je… Pa jaz sem, he, he…

  176. webmaher said

    Žogca ima drugi video Depeche Mode – A Question Of Time:mrgreen:

  177. StaneP said

    Da vam bo šlo hitreje, lahko uporabite samo eno črko!
    Namesto bold, samo b.
    Namesto italic, samo i

    Seveda z oglatimi oklepaji in zaklepaji (Web, kako se jim prav reče?), ter poševnico za konec ukaza.

    Karkoli boste jedli, dober tek.

  178. John said

    John danes je okvirManija na Žogcinem blogu

    Res špasno! Dobri ste. :mrgreen:

    Samo še linke stuhtat, pa znamo VSE!😉

  179. zogca said

    Ljudje, Žogca ima že drugi video, ste prebrali Weba!!!

    http://www.mojvideo.com/video-depeche-mode-a-question-of-time/6f6e8467c447e7b12296

  180. zogca said

    Web me je zrajcal z zeljem in zdaj bi segedin. Ampak ga ne bom kuhala, ker to bo trajalo ureeee. Preden vse nakupim, preden naredim. Moto današnjega dne je jesti zunaj. Mika me kitajska. Sladka raca (v limonini omaki) in riž.😛

  181. zogca said

    To bodo šele zapleti. Imela sem jih stuhtane, dokler sem uporabljala tisto spletno stran. Zdaj sem jo tako ali tako usjala, plus, tista stran je kdaj delala, kdaj pa ne.

    Samo še linke stuhtat, pa znamo VSE!

  182. zogca said

    MALO TRAČARJENJA.

    http://zadovoljna.si/clanek/trend_report/cepin.html

    ZGRAŽANJE JE ZAŽELENO!!!

  183. webmaher said

    Stane to misliš BBkodo, ki je v oglatih oklepajih…jaz sem glede kode bl cepec, čeprav znam narediti komplet spletno stran brez problema😆

  184. Lynx said

    Hamburger za spremembo.

    To pa ni neka velika sprememba, se ti ne zdi? Mislim od kebaba do hamburgerja.

    Zato sem dodal škilajočega smajlija.
    Če bi prej vedel, bi te povabil nabirat šparglje.

  185. Lynx said

    Hamburger za spremembo.

    To pa ni neka velika sprememba, se ti ne zdi? Mislim od kebaba do hamburgerja.

    Zato sem dodal škilajočega smajlija.
    Če bi prej vedel, bi te povabil nabirat šparglje.

  186. Lynx said

    Popravek uspel!🙂

  187. StaneP said

    Samo še linke stuhtat, pa znamo VSE!😉

    Slika z navodili za lepše linke
    http://picasaweb.google.com/lh/photo/Gc4Erge7svclCi1kUoWPRg?feat=directlink

  188. zogca said

    To je ena čudna reč, ki je v bistvu zelenjava, a ne?

    Če bi prej vedel, bi te povabil nabirat šparglje.

  189. StaneP said

    Web – Stane to misliš BBkodo, ki je v oglatih oklepajih…

    Ne, mislil sem samo kako se oglatemu oklepaju pravilno reče?

    Žogca – Mika me kitajska. Sladka raca (v limonini omaki) in riž.😛

    Zelo dobra izbira!

    Žogca – ZGRAŽANJE JE ZAŽELENO!!!

    Zgražam se!

    Tana – Tudi jaz sem lačna. Idej pa nimam prav nobenih. Mogoče pico?

    Pojdita z Žogco skupaj k Kitajčkom…

  190. webmaher said

    Stane ti bi lahko tečaj html kode organiziral:mrgreen:
    sicer pa merkajte da ne pozabite nobenga narekovaja in znaka, drugače adijoooooo😆
    Žogca nas samo matra, namesto da bi v nadzorni plošči mal preštudirala in nam olajšala linkanje in citiranje in:mrgreen:

  191. zogca said

    Če niso najini Kitajčki kakšnih 100 kilometrov narazen.😆

    Pojdita z Žogco skupaj k Kitajčkom…

  192. zogca said

    Ni res in močno zanikam tovrstna namigovanja.

    Žogca nas samo matra, namesto da bi v nadzorni plošči mal preštudirala in nam olajšala linkanje in citiranje in

  193. StaneP said

    Stane ti bi lahko tečaj html kode organiziral:mrgreen:

    Ja malo pa res znam.

    Žogca nas samo matra, namesto da bi v nadzorni plošči mal preštudirala in nam olajšala linkanje in citiranje in:mrgreen:

    Res je! Žogca v nastavitvah vklopi tisto WYSWYG urejanje še za nas revčke, da ne boš imela samo ti v adminu!! Potem bomo imeli vsi gumbke ( kot v Wordu )… Edino na zanič compih bo mogoče blog potem počasneje deloval.

    Če niso najini Kitajčki kakšnih 100 kilometrov narazen.😆

    Lahko sta v mislih skupaj…

  194. Tana said

    Preden bi jaz prišla do Žogce, bi Žogca od lakote že umrla. Sicer pa meni je kitajska za enkrat na leto (mogoče za kak rojstni dan).

    Za lakoto bi rajši kaj drugega. Grem tudi jaz sedaj domov, da vidim, če je kaj v hladilniku. Za pogret.

    Stane: Pojdita z Žogco skupaj k Kitajčkom…

  195. webmaher said

    Kitajčki so baje na vsakih 30km v Sloveniji:mrgreen:
    Za dober tek pa tale vic:

    Dosao jedan covjek u kineski restoran, narucio pekinsku patku, te inzistirao da bude iz samog centra Pekinga.
    Pripreme patku i donesu za stol kad ovaj patki prst u guzicu, izvuce i ponjusi te kaze:
    – “Oprostite, ova patka je udaljena najmanje 20km od centra, a ja zelim bas iz samog centra!”
    Odnese konobar patku i pripreme oni drugu te je donesu za stol, a lik opet patki prst u guzicu, izvuce i ponjusi te kaze:
    – “E, ova je vec bolja, ali ta je iz sjevernog kvarta, a ja zelim bas iz samog centra!”
    Odnesu oni i drugu patku, te pripreme trecu, donesu za stol, a lik opet patki prst u guzicu, izvuce i ponjusi te zadovoljan kaze:
    – “Ovo je prava.”
    Gledao to sve Mujo sa strane, i Mujo ko Mujo, dodje do lika, skine gace, naprci se i kaze:
    – “Covjece, ja sam ti ratno siroce, de pogledaj matereti odakle sam ja!” :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

  196. StaneP said

    sicer pa merkajte da ne pozabite nobenga narekovaja in znaka, drugače adijoooooo😆

    Točno! Jaz sem len in kdaj pozabim, potem pa gledate okvirje v okvirju…

  197. Tana said

    Mogoče še malo več.

    Če niso najini Kitajčki kakšnih 100 kilometrov narazen.😆

  198. StaneP said

    Tana: Za lakoto bi rajši kaj drugega. Grem tudi jaz sedaj domov, da vidim, če je kaj v hladilniku. Za pogret.

    Aha! Punca ki ne živi od solate! Pohvalno. Ob tebi očitno ne bi bil lačen, he, he…

  199. StaneP said

    No okvirju vam sedaj lavfajo. Še linke se naučite, če sem se že matral s sliko!

  200. zogca said

    Žogca ima kar nekaj maščobnih zalog za hude čase in ne bi umrla, četudi bi se ti zdaj nahajala na Danskem in bi morala peš priti do sem. ❗

    Preden bi jaz prišla do Žogce, bi Žogca od lakote že umrla.

  201. zogca said

    To nič ne pomeni. Lahko damo sebi, moškim pa ne.😆

    Punca ki ne živi od solate! Pohvalno. Ob tebi očitno ne bi bil lačen, he, he…

  202. Lynx said

    Če bi prej vedel, bi te povabil nabirat šparglje.

    To je ena čudna reč, ki je v bistvu zelenjava, a ne?

    Ja, divji rastejo prosto v naravi.

  203. zogca said

    Jaz bi za kosilo prinčevega tiča.😉

  204. StaneP said

    To nič ne pomeni. Lahko damo sebi, moškim pa ne.😆

    Japajade. To je proti ženski naravi. Ženske rade date…

  205. webmaher said

    Žogca misli: Jaz bi za kosilo prinčevega tiča – s smetano😆

  206. zogca said

    😛 in😛 in😛 .

    Žogca misli: Jaz bi za kosilo prinčevega tiča – s smetano

  207. zogca said

    Včasih je najlažje živeti v zanikanju resnice. 😆

    Ženske rade date…

  208. StaneP said

    Včasih je najlažje živeti v zanikanju resnice.😆

    He, he… Res je.

  209. Tana said

    Žogca:Včasih je najlažje živeti v zanikanju resnice.😆

    Stane:He, he… Res je.

    A boste gledali danes “Trenutek resnice” na TV 3 ob 20.55? Me prav zanima, kako bo oz. ali bo kakšen znan Slovenec(ka)?

  210. zogca said

    TANA, VSAK ČAST TI, DA SI NAS OPOMNILA. JAZ VSAK TEDEN OPOMNIM ZA PINKOVO ODDAJO, KI JO ZDAJ ŽE MNOGI TUKAJ GLEDAMO. NA TO SEM PA POVSEM POZABILA, ČEPRAV SEM VČERAJ VIDEL BILBORD. Bom zdaj poiskala TV3 (nikoli ne gledam, zato ne vem, kje ga imam) in gledala.

    Vabljeni, da skupaj zadevo tukaj seciramo.

  211. Tana said

    Se strinjam. Me prav zanima, kako bo izpadlo. In kako bo Jonas. Ali bo obvladal?

    Sem videla, da spremljate to oddajo na Pink in sem tudi pogledala nekaj linkov, ki ste jih prilepili. Nisem pa gledala po TV, ker sem vedno ali pozabila, ali pa je prišlo kaj drugega vmes.

    Vabljeni, da skupaj zadevo tukaj seciramo.

  212. zogca said

    Bomo danes videli v Jonasovi različici. Meni je srbska voditeljica prva liga, je pa res, da mi je ona bila že prej všeč. Medtem ko mi je hrvaška tako tako. Jonas zna biti težak, kar pomeni, da bi morala znati na kakšnega prevaranta fejst pritisniti in mu zatežiti, kar bi seveda bilo luštno. Me pa zanima, kje so v tej mali državi, kjer skoraj vsakdo pozna vsakega (zdaj fejst pretiravam), našli ljudi, ki so se bili pripravljeni tako izpostaviti.

  213. Tana said

    Ja, Jonas zna biti težak. Še posebej, če ga ima malo v r***. Sem prebrala, da se je prijavilo 1.600 ljudi. Sem bila kar presenečena glede na to, da pa oddaje “Menjam ženo” niso mogli izpeljati, ker ni bilo dovolj prijavljenih kandidatov.

    Žogca ali si našla 3 kanal.

  214. webmaher said

    ar ju redi🙂
    naj bi bila najbolj gledana oddaja po mojem mnenju vseh časov ampak TV 3 zaenkrat še ni prva liga in ne vem če vse mamce vejo, še posebno pa tiste ki so vsak dan v cerkvi:mrgreen:

  215. Tana said

    Prvi kandidat je pa mož od tiste Cirile, ki je zmagala v Kmetiji.

    Meni prenos ali TV nekaj nagaja? A še komu drugemu.

  216. webmaher said

    slika je OK mam prek kabelske UPC Telemach-skej pa sprejemaš Tana?

  217. Tana said

    Tudi prek kabelske. A, saj je že v redu. Očitno je bio nekaj s TV. Bo treba zamenjat.

  218. zogca said

    Zdaj sem našla. Vmes sem se malo še ukvarjala s perilom. Kanal 31.😉 A, to je mož od one Cirile.

    Žogca ali si našla 3 kanal.

  219. webmaher said

    Žogca jaz snemam pa še reklamo za tvoj blog bom posnel če bo ratal boš videla😆

  220. zogca said

    Tip je šovinist!!!😈

  221. zogca said

    Kaj, kaj, kaj???

    Žogca jaz snemam pa še reklamo za tvoj blog.

  222. zogca said

    Glede naše mnenje ima pa očitno isto mnenje kot jaz.😉

  223. webmaher said

    Če bo ratalo bom posnel trenutek istine pa še moje komentiranje zraven pa še reklamo za tvoj blog če bo ratal:mrgreen:
    Vprašanja so bila pa kar malo lahka

  224. zogca said

    Okej, prvo malo sočnejše vprašanje.

    Majhnega tiča ima. 😆

  225. zogca said

    Vse skupaj je veliko premalo žgečkljivo, veliko premalo.😦

  226. Tana said

    “Imate težave s potenco?”

    To bi bilo kruto vprašanje za tipa okrog 40 let. Ta je pa že bistveno starejši, tako da ni panike. Sem preslišala, koliko je star.

  227. zogca said

    Jaz tudi. In preslišala sem vprašanje s potenco, pa sem ves čas v istem prostoru.😯

    Sem preslišala, koliko je star.

  228. zogca said

    Pa se je začelo. Ona noseča, on pa poriva druge. Cirila pravi, da se takšne stvari oproščajo.

  229. Tana said

    Vse skupaj je veliko premalo žgečkljivo, veliko premalo.😦

    Ja do sedaj še nič kaj posebnega. Jonas pa tko, tko,…

    Upa, sedaj pa težko vprašnje: Ali ste imeli med ženino nosečnostjo spolne odnose z drugo žensko?”

    Ta je pa kruta. Kruta. Če bi bila na Cirilem mestu, poberem vse in grem….

  230. StaneP said

    Vse skupaj je veliko premalo žgečkljivo, veliko premalo.😦

    Čaki no, saj se je šele začelo…

    To bi bilo kruto vprašanje za tipa okrog 40 let.

    Tana je tudi brihtna punca. Preko 60 je že fajn, če še sploh gre dokaj redno… Pri 40-tih ( ali prej )se pa to zna pojaviti in potem so travme… Kot pri ženski, ko se ji joški začno spogledovati s popkom, he, he…

  231. zogca said

    Tepel jo je tudi.🙄

  232. webmaher said

    Heh vse mi je zmrznilo, preslab računalnik jao jao…ženo je tepu ojej, no ja🙄

  233. webmaher said

    zdej so že Arabaci zraven😆
    soprogi ni priznal vseh prevar ajej pa še res je🙄

  234. zogca said

    Kurbarije je bilo očitno precej.🙄

  235. Tana said

    Ej, kaj vse ljudje delajo za dnar.

  236. zogca said

    Mislim, da je bolje, da ostanem samska.

  237. webmaher said

    not ni blo, ta je dobrA, še boljša pa sej sem ga imel not sam nism migal:mrgreen:

  238. webmaher said

    sina je tepu-to je bilo pa lahko in samoumevno

  239. StaneP said

    Ta je pa kruta. Kruta. Če bi bila na Cirilem mestu, poberem vse in grem…

    Tana, življenje ti z leti pokaže marsikaj. Sigurno pa ne prijaznosti. In nauči te tudi ponižnosti… Včasih. Človek se mora včasih vprašati, kaj je pomembnejše, vrednejše…

  240. webmaher said

    kakšna lahka vprašanja saj ne morm verjet no

  241. zogca said

    Pa vseeno, lahko vprašanja gor ali dol, hvala lepa za življenje ob takšnem moškem.

  242. webmaher said

    da ima sin težave z drogo se je že vedelo od prej torej spet lahko vprašanje…ne zastopim tega več…

  243. zogca said

    To za mamila vem celo jaz, pa nisem gledala Kmetije.

  244. Tana said

    Tana, življenje ti z leti pokaže marsikaj. Sigurno pa ne prijaznosti. In nauči te tudi ponižnosti… Včasih. Človek se mora včasih vprašati, kaj je pomembnejše, vrednejše…

    Ja, Stane že res, da življenje z leti pokaže marsikaj, se strinjam. In tudi ne samo prijaznosti. Se tudi strinjam. Ampak, to, da ti tip natepava druge, ko ti pričakuješ otroka, da te povrhu še tepe… Vse ima svoje meje.

  245. webmaher said

    ta se je očitno prijavil sam zaradi keša ampak otroci bodo pa ziher mal nastradal..že prej je blo opravljanja cel kup, kaj bo šele zdaj…

  246. zogca said

    Žal je tega veliko več, kot si ti misliš. Ali jaz.

    Ampak, to, da ti tip natepava druge, ko ti pričakuješ otroka, da te povrhu še tepe… Vse ima svoje meje.

  247. StaneP said

    Ja, Stane že res, da življenje z leti pokaže marsikaj, se strinjam.

    Moder človek se z leti nauči odpuščati. Tudi zato ker ugotovi, da je sam tudi predvsem samo človek. Pri 20-tih smo idealisti. Pri 30-tih smo že malo ugotovili, da življenje ni samo potica. Pri 40-tih vemo, da je življenje daleč od pravljice…

    Ampak, to, da ti tip natepava druge, ko ti pričakuješ otroka, da te povrhu še tepe…

    Da se prav razumemo. Jaz kot ženska, bi tacga dedca poslal v 3p.m…. Gnoj! Ampak ona že ve zakaj mu je oprostila. V življenju je preveč ponosa zelo slabo stanje. Preverjeno!

  248. Tana said

    Bravo, tip je nizkoten, da je joj. Vse je lahko priznal, da je ženo varal, tepel, bil pijan, ko je čuval otroke, ….. ni pa hotel po resnici odgovoriti na čisto enostavno vprašanje.

    To ti je moški. Kot sem napisala čim prej vstran od takega tipa.

    Jonas mi je pa bil kar všeč.

  249. Tana said

    Stane: Moder človek se z leti nauči odpuščati. Tudi zato ker ugotovi, da je sam tudi predvsem samo človek. Pri 20-tih smo idealisti. Pri 30-tih smo že malo ugotovili, da življenje ni samo potica. Pri 40-tih vemo, da je življenje daleč od pravljice…

    Ja, imaš prav, to je življenjska resnica. Se moram strinjati.

    Ampak to je stvar samo njiju dva. Ne pa da gre tip to razlagat vesoljni Sloveniji. Kot sem napisala, kaj vse ljudje delajo za denar.

  250. StaneP said

    Ampak to je stvar samo njiju dva. Ne pa da gre tip to razlagat vesoljni Sloveniji. Kot sem napisala, kaj vse ljudje delajo za denar.

    Za denar je večina ljudi pripravljena storiti še bistveno, bistveno slabše stvari.

  251. webmaher said

    Sem že pred časom zapisal, da je moja cena zelo visoka glede takih kvizov..da bi se jaz prijavil bi morale biti vse cifre vsaj z dvema nulama več pa seveda boljša polovica in otroci če bi jih imel bi morali privoliti vsi..šele potem morda…

  252. StaneP said

    Ne pa da gre tip to razlagat vesoljni Sloveniji.

    Ja Tana,saj to je poanta takšnih neumnih ( za moje pojme ) oddaj. Mi vsi pa gledamoin s tem dajemo možnost obstoja temu sranju. Saj se ljudje zavedajo v kaj se spuščajo. Če se ne, so pa neumni…

  253. StaneP said

    Sem že pred časom zapisal, da je moja cena zelo visoka glede takih kvizov..da bi se jaz prijavil bi morale biti vse cifre vsaj z dvema nulama več pa seveda boljša polovica in otroci če bi jih imel bi morali privoliti vsi..šele potem morda…

    Tako je Web. Milijonska. Kot v nespodobnem povabilu. Za miljon bi bila tudi vsaka ženska prostitutka za eno noč!

  254. Tana said

    Stane: Za miljon bi bila tudi vsaka ženska prostitutka za eno noč!

    Mislim, da ne vsaka. Veliko že. Nikakor pa ne vsaka.

  255. StaneP said

    Mislim, da ne vsaka. Veliko že. Nikakor pa ne vsaka.

    Miljon je zelo veliko denarja, ko ga imaš enkrat na mizi in premišljuješ kaj vse ti lahko omogoči. Nič več dela ( razen za hobi in užitek ), nobenih šefov več, nobenih slabih partnerjev več, barka, Butiki v Milanu, sanjska hiša…
    In to vse samo za en fuk, samo za eno noč nečesa,kar itak počnemo.
    Osebno mislim, da samo kakšna Mater Tereza ne bi šla v to. Mi je pa vseeno všeč tvoje razmišljanje. Me spominjaš na sebe včasih…

  256. zogca said

    Vprašanje, če gre res za odpuščanje, kakor za popuščanje iz strahu. In če gre za to, je to za človeka zelo slabo. Da ve, prek česa vse je šel in koliko se je s tem ponižal.

    Moder človek se z leti nauči odpuščati.

  257. zogca said

    Še bolj bi moral težiti.😉

    Jonas mi je pa bil kar všeč.

  258. StaneP said

    Vprašanje, če gre res za odpuščanje, kakor za popuščanje iz strahu. In če gre za to, je to za človeka zelo slabo. Da ve, prek česa vse je šel in koliko se je s tem ponižal.

    Največja moč, ki jo ima lahko človek nad človekom se pridobi z odpuščanjem. Ni najbolj pogosta, je pa najmočnejša. V življenju je vedno tako, da je hudič v detajlih…

  259. webmaher said

    Žogca vsak začetek je težak..zdej ko ima dve hčerki pa še tolko bolj😆

  260. zogca said

    Jaz pa ne vem, če bi hotela milijon. Pa ne mislim iz prodajanja telesa, ampak tudi sicer. Ne vem, ali bi milijon izboljšal moje življenje. Pol milijona, ajde. Milijon, se mi zdi, da bi potem bilo premalo tistih izzivov in rajcev, ki jih prinaša življenje, ko se moraš truditi za vsako reč.

  261. Tana said

    Miljon je zelo veliko denarja, ko ga imaš enkrat na mizi in premišljuješ kaj vse ti lahko omogoči. Nič več dela ( razen za hobi in užitek ), nobenih šefov več, nobenih slabih partnerjev več, barka, Butiki v Milanu, sanjska hiša…

    To ni to. In kaj ti še potem preostane.

    Osebno mislim, da samo kakšna Mater Tereza ne bi šla v to.

    Očitno ne poznaš dobro žensk, ali pa nisi spoznal prave, ali pa…

  262. zogca said

    Se spomniš časov, ko je po časopisih bentil po rojstvu prve, da ni njegova, grdo govoril o tej ženski itd?

    Žogca vsak začetek je težak..zdej ko ima dve hčerki pa še tolko bolj

  263. StaneP said

    Poleg Janis in Žogce mi postaja všeč še Tana.

    Prav imaš Tana. Kaj ti potem še ostane? Vse in še miljon, če nimaš obraza in vesti. V nasprotnem primeru pa vsekakor ogromna notranja moč, ponos in samopodoba. To je največ. Samo takšni smo v bistvu bedaki…
    In ja, ni bilo prave… Ali pa je bila in jo nisem maral… Čudna so pota gospodova.

  264. Tana said

    Še bolj bi moral težiti.😉

    Sedaj očitno ni več tak težak.

    Žogca vsak začetek je težak..zdej ko ima dve hčerki pa še tolko bolj😆

    Se strinjam Web, mislim da je še njemu bilo malo nerodno, ko je slišal odgovore.

  265. zogca said

    Potem si kriv. In je moški kriv. In je vse v redu. :mrgreen:

    Ali pa je bila in jo nisem maral…

  266. StaneP said

    Potem si kriv. In je moški kriv. In je vse v redu.:mrgreen:

    Žogci je ful všeč, ko je lahko malo zlobna, he, he…

  267. Tana said

    Največja moč, ki jo ima lahko človek nad človekom se pridobi z odpuščanjem. Ni najbolj pogosta, je pa najmočnejša. V življenju je vedno tako, da je hudič v detajlih…

    Stane, ta je pa kruta. Mi daje misliti. Nisem nikoli tako razmišljala. To pa moram resnično še predelati.

    Poleg Janis in Žogce mi postaja všeč še Tana.

    O hvala.

  268. zogca said

    Žogca je stručko za nagajanje in draženje. To je prirojeno.😉

    Žogci je ful všeč, ko je lahko malo zlobna, he, he…

  269. StaneP said

    To pa moram resnično še predelati.

    Daj ja, čeprav mislim, da boš zelo hitro dojela.

    O hvala.

    Če je pa res.

    Žogca je stručko za nagajanje in draženje. To je prirojeno.😉

    He, he… Manjkajo še jagode, svilena posteljnina, šampanjec… In bi bilo popolno.

  270. zogca said

    Jaz tega ne potrebujem. Moški, ki pa bi vse to potreboval, ne bo mogel biti moj. Jaz sem veliko preveč simpl za takšne stvari.

    Manjkajo še jagode, svilena posteljnina, šampanjec… In bi bilo popolno.

  271. zogca said

    Ne pozabi na mojo Maxi.😉

    Poleg Janis in Žogce mi postaja všeč še Tana.

  272. StaneP said

    Ne pozabi na mojo Maxi.😉

    Mi jo še ni uspelo “spoznati” tako, kot vas tri. Ne dvomim da je tudi fejst, če je tvoja, he, he…

    Manjkajo še jagode, svilena posteljnina, šampanjec… In bi bilo popolno.

    Mišljeno je bilo v paketu z nagajivostjo in draženjem. Od viška ne boli glava…

  273. webmaher said

    Žogca bom ti jutri reklamo za blog posnel, ker danes mi nekaj nagaja in reklama se bo začela takole: Predstavljamo vam enega izmed najbolj obiskanih blogov v Sloveniji na katerem vam Nagajiva Žogca razloži kaj je to ofsajd, kako živijo nune in kaj zaboga se bo zgodilo leta 2028…da da leta 2028, brez panike 21.12.2012 še ne bo konec sveta, zato redno obiskujte njen blog, ker tu je v ofsajdu lahko samo Žogca:mrgreen:

  274. StaneP said

    Predstavljamo vam enega izmed najbolj obiskanih blogov v Sloveniji na katerem vam Nagajiva Žogca razloži kaj je to ofsajd, kako živijo nune in kaj zaboga se bo zgodilo leta 2028…da da leta 2028, brez panike 21.12.2012 še ne bo konec sveta, zato redno obiskujte njen blog, ker tu je v ofsajdu lahko samo Žogca

    Cool!

  275. zogca said

    Ne vemo, med kako zelo obiskanimi je moj blog. Oziroma, vemo, koliko ljudi prihaja sem. Ne vemo pa, koliko jih prihaja na druge bloge.

    Glede drugih stvari nimam pripomb.😉

    Predstavljamo vam enega izmed najbolj obiskanih blogov v Sloveniji na katerem vam Nagajiva Žogca razloži kaj je to ofsajd, kako živijo nune in kaj zaboga se bo zgodilo leta 2028

  276. zogca said

    Zadnje dni nekaj zabušava in bo kmalu dobila neopravičene ure. :mrgreen:

    Mi jo še ni uspelo “spoznati” tako, kot vas tri. Ne dvomim da je tudi fejst, če je tvoja, he, he…

  277. webmaher said

    Če ima kdo še kaj za dodati z besedo na plano😆
    Žogca ti ne bi bila ravno stroga tršica kaj:mrgreen:

  278. StaneP said

    Ne vemo, med kako zelo obiskanimi je moj blog.

    Med cca 160 miljoni spletnimi stranmi na svetonem spletu je tvoj blog na cca 22.147.374 mestu po številu ogledov. Dokaj v redu!
    24ur npr. kot najbolj obiskana slovenska stran je na 4.569 mestu. Resnično resni posli se začno, ko pride stran med prvih 100.000.
    Višje ko si, težje se je premakniti za 1.000 mest.

  279. StaneP said

    Med cca 160 miljoni spletnimi stranmi na svetonem spletu je tvoj blog na cca 22.147.374 mestu po številu ogledov.

    NAPAKA! Butast jaz! Žogcin blog je na 1.588.049 mestu!!

  280. Tana said

    Stane: Največja moč, ki jo ima lahko človek nad človekom se pridobi z odpuščanjem. Ni najbolj pogosta, je pa najmočnejša. V življenju je vedno tako, da je hudič v detajlih…

    To pa moram resnično še predelati.

    Sem predelala, razmišljala gor in dol, počez in … razvila neko svojo teorijo, za katero pa nisem prepričana, da je to tisto, kar bi moralo biti.

    Sploh ne vem, zakaj se me je to v zvezi z močjo in odpuščanjem tako dotaknilo. Bom enkrat, ko bom bolj razpoložena kaj napisala o tem.

    P.s.
    Me zanima, če se bodo okvirčki posrečili.

  281. Tana said

    Okvirčki so se posrečili, odgovora pa ni bilo.
    Pol pa grem kar sanjat.
    Lahko noč.

  282. StaneP said

    Sem predelala, razmišljala gor in dol, počez in … razvila neko svojo teorijo, za katero pa nisem prepričana, da je to tisto, kar bi moralo biti.

    Sploh ne vem, zakaj se me je to v zvezi z močjo in odpuščanjem tako dotaknilo. Bom enkrat, ko bom bolj razpoložena kaj napisala o tem.

    Očitno je pronicljivost v tebi in nisi kar tako zadovoljna z prvim vtisom oz. embalažo. Bom napisal malo bolj podrobno, kakor jaz vidim.

    Moč odpuščanja se ne da zlorabiti. Nemogoče jo je zlorabiti, ker za to da jo sploh pridobiš moraš dati največ kar imaš. Največ kar človek ima poleg življenja samega. Ljubezen, ponos, čast, obraz, srce. In nato dobi nazaj presenetljivo veliko. V lastnih očeh kar naenkrat dojame kakšno ogromno moč ima v sebi, kako zelo živ je in kako lepo je, ko ne boli več.
    “Obdarovanec”, ki si tega dejanja po nekih napisanih ali nenapisanih pravilih ne zasluži niti pod razno z zelo veliko verjetnostjo dojame. Dojame kako zelo je prizadel in dojame tudi, kakšno osebo ima na drugi strani.
    Seveda bi bilo izjemno lepo, če bi to bilo absolutno, vedno. Vendar žal ni. Nekateri ljudje nikoli ne dojamejo. Takšni niso vredni niti ene naše solze, niti enega našega vzdiha bolečine. V primeru sposobnosti odpuščanja, to dojamemo mi sami in se s tem ozdravimo blečine. Kako naprej je popolnoma jasno. Kristalno jasno.
    Če oseba dojame, potem kleči pred nami. Vendar mi vemo, da ji ne bomo naredili niti najmanjše možne krivice, saj smo ji odpustili. In ta oseba to ve. Ve vsak trenutek, ko nas pogleda… Zlorabiti te moči nad njo pa ne moremo. Dali smo ji največ, kar imamo.
    Nič ni sigurnegav življenju razen smrti. Če imamo opraviti z bedakom, ali brezčutno osebo nismo z odpuščanjem naredili nič razen tega, da smo ozdravili sebe, kar je hkrati največ in je popolnoma dovolj. Vsi ostali scenariji nam prinašajo samo še več od tega.
    Seveda je pa po drugi strani najtežje v življenju odpustiti in tu je težava. Redkokateri čovek je v svojem bistvu tako močan, da lahko odpusti krivico, svinjarijo ali še kaj hujšega, kar mu je bilo storjeno. Redkokateri. In zopet ne moremo goljufati. Ne moremo se delati da smo odpustili. Ne moremo zlorabiti če smo. Ravno zato se tu skriva tolikšna moč.

    Zelo na hitro sem napisal in najbrž malo zmedeno. Ni pa to še vse…

  283. zogca said

    To je torej dobro?

    Mah, pomembno je, da se imamo mi, ki smo na blogu, luštno. Vse drugo je statistika in zanemarljivo.

    NAPAKA! Butast jaz! Žogcin blog je na 1.588.049 mestu!!

  284. StaneP said

    Mah, pomembno je, da se imamo mi, ki smo na blogu, luštno. Vse drugo je statistika in zanemarljivo.

    Statistika je v tvojem primeru res popolnoma nepomembna stvar. V mojem pa zelo pomembna.

  285. webmaher said

    Statiska v kakšnem smislu Stane..a to lestvico si gledal na Alexi ?

  286. zogca said

    Ko gre za posel, to seveda šteje. Ta blog je pa samo zabava in pa včasih tudi ventil za spuščanje žalosti. Ne smem pozabiti, kdaj tudi ustvarjalnosti.

    Statistika je v tvojem primeru res popolnoma nepomembna stvar. V mojem pa zelo pomembna.

  287. StaneP said

    Ko gre za posel, to seveda šteje. Ta blog je pa samo zabava in pa včasih tudi ventil za spuščanje žalosti. Ne smem pozabiti, kdaj tudi ustvarjalnosti.

    Vidiš Web, ti je že Žogca odgovorila namesto mene. Ja sicer se tudi na Alexi da to videti, bolj pa zaupam Googlu, ki ima tudi podobne metode…

  288. StaneP said

    Okvirčki so se posrečili, odgovora pa ni bilo.
    Pol pa grem kar sanjat.
    Lahko noč.

    Samo 7 minut si bila prehitro odšla. Lepe sanje. Velja tudi za jutri, če boš brala zjutraj…

  289. webmaher said

    Stane pa ja ne da ti optimiziraš spletne strani zato da so pri iskalnikih čimbolj na vrhu…še posebno na Googlu🙄

  290. zogca said

    Zame je edino merilo naslednje. Ko ne bo več ljudi, ki bi blog brali, ko ne bo več ljudi, ki bi pisali komentarje, takrat bom vedela, da ni obiskan.

  291. webmaher said

    in ko ne bo obiskan ga boš zaprla al kaj🙄

  292. StaneP said

    Stane pa ja ne da ti optimiziraš spletne strani zato da so pri iskalnikih čimbolj na vrhu…še posebno na Googlu🙄

    Samo za sebe! Drugače je to tako kompleksno početje, da ne grem delat za noben denar. Jih je pa veliko ja, ki prodajajo meglo na tem področju. Kaj pa pomeni zavijanje z očmi?

  293. webmaher said

    ja na določene besede lahko prvo ali drugo stran na stričku Googlu samo sanjaš…lako Žogci kje na prvem mestu če odtipkaš Žogca:mrgreen:

  294. zogca said

    Se mi gode, kaj?

  295. webmaher said

    Ne da se ti gode-kdor zna zna Žogca😆

  296. StaneP said

    ja na določene besede lahko prvo ali drugo stran na stričku Googlu samo sanjaš…

    Skoraj vse se da!

  297. webmaher said

    vse se da za nekaj časa in astronomsko ceno…treba je najti tržno nišo, tko kot naša Žogca😆

  298. StaneP said

    vse se da za nekaj časa in astronomsko ceno…treba je najti tržno nišo, tko kot naša Žogca😆

    Googla se ne da plačati! Oglasi ne štejejo za pozicijo na prvi strani!
    Sem že napisal da marsikdo prodaja meglo in to za velik denar. Tisti, ki pa dejansko stvar naredi, si pa tudi zasluži astronomsko plačilo. Saj uvrstitev na prvo stran nekomu, ki ima nekaj ponuditi prinaša lepe denarce.
    Žogco najti na prvi strani, če vpišeš geslo Žogca je pa čisto normalno. Če bi jaz optimiral njen blog ( pa ga ne bom, kernimam časa ) bi bila na prvi strani tudi če bi napisal npr. žoga, ofsajd, zabaven blog, obiskan blog, pisanje nevrotikov itd

    Poanta optimiranja je v temu, da te pokaže nekomu, ki ne išče direkto tebe, temveč išče tisto, kar ti ponujaš.

  299. webmaher said

    saj vem…Žogca takoj začni žogce prodajat…:mrgreen:

  300. zogca said

    Greh!!!

Leave a Reply

 
