Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ne me hecat!

Posted by zogca na april 1, 2009

Žogca ne mara prvega aprila in to sploh ni noben hec. Ne vem, ali sem tako zadrgnjena (upam, da ne), nimam smisla za humor (zdi se mi, da tudi to ne drži) ali pa preprosto ne vidim prav nič zanimivega v tem, da ljudem govorimo stvari, za katere vemo, da niso resnične. Kot vsako leto bo v vseh časopisih ena novica, za katero se bo naslednji dan izkazalo, da ni bila resnična. In kot vsako leto bo na vseh televizijskih dnevnikih ena novica, ki jo bodo povsem na koncu označili kot prvoaprilsko šalo. Kajpak bo šlo v vseh primerih za povsem trapaste novice, kajti z resnimi se ne smejo šaliti. Da pa ne bom tista, ki kvari prvoaprilsko zabavo … To je moja rita.

Ne, v resnici ni moja. Daleč od tega. Prvi april!!! Vem, bedno. Vendar ne dvomim o tem, da je fotografija moškim obiskovalcem bloga polepšala prvoaprilsko jutro, popoldan ali večer. Aja, pa ne me danes hecat. Lepo prosim.

59 Responses to “Ne me hecat!”

  1. Jazz said

    Evo.Bila si prva in zadela si.Prav lepo jutro je!😉

  2. John said

    Right Round…

    Lepa ritka.Bravo Žogca! 😉

  3. John said

    Pa še originalna skladbica.

    You spin me round…

    Imajo pa “zanimive” pričeske.😉

  4. Nevenka said

    Bog ne daj, da bi mi danes kdo naložil kako zelo me ljubi…
    Je bil že avgusta pred tremi leti prvi april, ki ga ne bom nikoli pozabila.

    Ne maram laži, ne lažnjivcev.
    In totalno butast mi je ta dan😦

  5. StaneP said

    Kakšna rita!? Jaz sem opazil edino verigo na njenem desnem boku… In pa seveda petko, ki tako strupeno kuka iz pod hlačnice.

  6. zogca said

    Žogci je uspelo, razveselila je nekaj ljudi.😎

  7. zogca said

    Saj ne veš, da se je hecal.

    Bog ne daj, da bi mi danes kdo naložil kako zelo me ljubi… Je bil že avgusta pred tremi leti prvi april, ki ga ne bom nikoli pozabila.

  8. zogca said

    Tudi danes zjutraj novice po Žogcinem izboru!!!

    Grims: Izbrisan ni nihče

    http://24ur.com/novice/slovenija/o-kresalovi-naj-bi-razpravljali-15-ur.html

    Namesto vas lahko moli tudi računalnik

    http://www.rtvslo.si/zabava/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=1&c_id=39915

    Po letu premora ponovno poletna gradbišča: Dela se ne bodo ustavila niti ponoči

    http://www.dnevnik.si/novice/slovenija/1042256246

    In še ena, ki je gotovo prvoaprilska!!! Pahor kupuje pregrešno dragega mercedesa!

    http://24ur.com/novice/slovenija/pahor.html

  9. webmaher said

    Žogca te vabi na superseksi žur z Alyo, ki bo v četrtek, 9. aprila, ob 21. uri v Clubu Ultra v Ljubljani.

    Pridi, sodeluj tudi v nagradni igri in zadeni:

    – prvomajsko potovanje za 2 osebi v Amsterdam

    – 2 vstopnici za koncert Beyonce
    :mrgreen:

  10. lynx said

    Tale rit pa res ni lepa.

  11. Tana said

    Jaz sem pa danes doila na meil “NAG JAN PLESTENJAK”.

    Sem odprla in si mislila, kakšenta tip kaj zgleda, ko je nag?

    Pa se pojavi napis PRVI APRIL.

    Sem bila nategnjena, samo ne od tapravga.

  12. Tana said

    “lynx said
    Tale rit pa res ni lepa.”

    Kaj ji pa manjka?

  13. zogca said

    Mimogrede vprašam, kdo je ta persona.

    Žogca te vabi na superseksi žur z Alyo

  14. zogca said

    Saj, takšna možnost, da nas nategne netapravi, obstaja vsak dan. S poudarkom na netapravi. Zato sem jaz nuna.

    Sem bila nategnjena, samo ne od tapravga.

  15. zogca said

    Se pridružujem vprašanju. Ne pravim, da ne bi bilo mogoče najti še lepše, ampak ko v Gugl imidžeš vpišete beautiful ass, začne hoditi ven marsikaj. In nekako se mi to marsikaj ni dolgo gledalo. Zato sem pobrala prvo sprejemljivo.

    “lynx said
    Tale rit pa res ni lepa.”

    Kaj ji pa manjka?

  16. zogca said

    Pridem domov, prižgem teve (ponavadi tega ne naredim sredi dneva), ampak nekaj mi je reklo, da je na sporedu komedija zame … In je, prenos iz parlamenta. Vabljeni!

  17. Tana said

    http://www.indirekt.si/scena/druzabna_kronika/kaksna_locitev_cepinova_sta_ponovno_skupaj/127536

    Tuki pa res ne veš ali je 1. april ali je res.

  18. zogca said

    Ne vem, ali si bila na blogu takrat, ko sem jaz napisala, da sem ju videla pred živalskim vrtom. Tri tedne nazaj, največ mesec. In kako se je ona njemu smehljala, kako je on njo poželjivo gledal. Meni sta se takrat zdela zaljubljena. Je pa to lahko tudi prvoaprilska, seveda.

  19. zogca said

    Prišlo je obvestilo o pošiljki. Končno spet fiksni telefon. En teden samo z mobijem je bila prehuda. Ni prvi april, je res.😉

  20. Tana said

    Žogca, ja, sem prebrala, ko si to napisala. Mislim, da je bilo eno nedeljo.

    No bomo spremljali.

  21. Tana said

    Zakaj mi sedaj to piše spodaj pod imenom?

    “Your comment is awaiting moderation.”

  22. webmaher said

    Daj številko da sprobamo😆
    Ne veš kdo je Alya ja pa jade😆
    Ritka na sliki je fotošopirana😆

  23. zogca said

    Zdaj sem preverila, kaj je bilo vzrok, da so kar štirje tvoji komentarji čakali na mojo odobritev, mene pa ni bilo doma in posledično tudi ne za računalnikom, da bi jih odobrila. Spremenila si imejl naslov, mogoče zato, ker si pisala z drugega računalnika, tega ne vem. In ker te sistem ni prepoznal, te je vzel kot novega uporabnika, vedno pa moram odobriti prvi komentar novega uporabnika. Zdaj sem odobrila in ne bi smelo biti več težav oziroma te sistem ne bi več smel pustiti čakati.

    Zakaj mi sedaj to piše spodaj pod imenom?

    “Your comment is awaiting moderation.”

  24. zogca said

    Zakaj tako misliš?

    Ritka na sliki je fotošopirana.

  25. Tana said

    Ja, pisala oz. sedaj pišem iz drugega računalnika. A to je to, sem mislila, da je že kaj drugega. Ker na to tehniko pa se res bolj malo spoznam.

  26. zogca said

    Ne, samo to je. Sistem te je vzel za novo in zato te je pustil čakati. Zdaj te ne bi smel, s kateregakoli od teh dveh računalnikov boš pisala, z obeh bi te moral poznati.

  27. webmaher said

    Zakaj tako mislim-zato ker poznam lastnico te ritke😉

  28. zogca said

    Ne vem, na kaj namiguješ.❓

    Zakaj tako mislim-zato ker poznam lastnico te ritke

  29. zogca said

    Berem navodila za nov telefon. Hepi mi. In berem Kompasov katalog izletov. Hepi mi. Se mi kar frka, ker je toliko stvari, ki jih želim videti. Do poletja si bom privoščila cel kup stvari in zato bom zdaj delala več, več, več in nehala lenuhariti, kot da sem v penziji.

  30. webmaher said

    na prvi april namigujem..sicer pa sama veš kako se slikce delajo aneda-sej lahko so jo pa sčim namazali ampak predvidevam da je manj dela s Fotošopom😆

  31. zogca said

    To že, ampak se mi zdi, da to bolj delajo pri že uveljavljenih manekenkah, pa seveda pevkah in igralkah. Pri teh no name puncah, kar tale verjetno je … Zakaj bi toliko obdelovali grdo rito, če je pa na svetu toliko lepih rit. Moje razmišljanje. Lahko pa sem fejst naivna.

  32. webmaher said

    Žogca zdaj pa na fuzbal….tvoja naloga je da se enkrat več zakotališ v irsko mrežo kot pa našo:mrgreen:

  33. webmaher said

    ožǝɹɯ oʞsɹı ʌ ılɐʇoʞs ǝž ǝs ɾǝp ɐɔƃož:mrgreen:

  34. zogca said

    Takšne okoli obrnjene črke danes vidim že drugič. Prvič je bilo pri Jonasu.😯

    ožǝɹɯ oʞsɹı ʌ ılɐʇoʞs ǝž ǝs ɾǝp ɐɔƃož

  35. zogca said

    Bom zdaj malo gledala deljeno. ZAČEL SE JE TRENUTAK ISTINE!!!

    Žogca zdaj pa na fuzbal…

  36. zogca said

    To pa je retuširanje big time!!!

    http://www.rtvslo.si/zabava/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=2&c_id=39926

  37. zogca said

    Izgubil je denar, ker je rekel, da bi zapustil dekle, če mami ne bi bilo všeč, izkazalo pa se je, da je lagal. E, mamini sinkoti.

  38. webmaher said

    ɐɔƃož ɐ šoq ǝž ɐlš ʌ loƃ ɐ ǝu:mrgreen:

  39. StaneP said

    Ali tole deluje za vraga?

  40. StaneP said

    Web, zaupaj nam skrivnost zrcaljenja!

  41. zogca said

    Kaj si napisal? Ne a gol v šla šla že boš žogca? Aaaaa, razumem. Sprašuješ me, če boš šla v gol. Če me bodo tja brcnili, Web!!!

  42. zogca said

    Če nas iščete, vsi smo spodaj v objavi Zakaj mama.

  43. zogca said

    FARSA V PARLAMENTU JE KONČANA.

    http://www.rtvslo.si/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=1&c_id=196428

  44. webmaher said

    Napisal sem: Žogca a boš že šla v gol a ne … in Žogca je šla v napačnega😦

    žoƃɔɐ zɐʞɐɾ ʇɐʞo¿

  45. webmaher said

    Po zgledu Zdravniške zbornice bo “Črna kronika” odslej zgledala približno tako:

    Pri vozniku A.T. je prišlo do zmotne presoje, kar je privedlo do tega, da je sedel za volan z 1,4 promili alkohola;
    zmotna presoja v ovinku je zakrivila, da je namesto okoli zapeljal čez pešca B.M.

    M.K. je zmotno presodil okoliščine, kar je privedlo do tega, da opeke ni položil na tla, pač pa jo vrgel v izložbo zlatarne
    in vsled zmotne presoje lastninskih pravic iz nje odnesel kilogram zlatnine.

    V.S. je zmotno presodil gostoto telesa P.Z. kar je privedlo do tega, da se nož, s katerim se ga je dotaknil,
    ni ustavil ob stiku s kožo, pač pa se mu je zadrl globoko med rebra.

    Zmotno sem presodil barvo semaforja, zato sem povozil tri pešce. Mislim da nisem kriv.

    Tako bo rešen tudi problem prepolnih zaporov, ker zmotna presoja ni kazniva!

  46. zogca said

    Žogca je, kakor verjetno že veš, zmotljiva.😦

    in Žogca je šla v napačnega

  47. zogca said

    V spomin na lepše čase slovenskega nogometa, v bistvu najlepše!

    Za tiste, ki ne marajo nogometa, je pa pesem čudovito lepa.

  48. zogca said

    Takrat mi je pa na suho prišlo pred tevejem!

  49. webmaher said

    ɐɔƃož ıu ɐd nɯɹǝʞ:mrgreen:

  50. zogca said

    Pliz, obrni se na pravo stran.😉 Matraš me.😉

    Kemnu pa ni Žogca???

  51. Lynx said

    “lynx said
    Tale rit pa res ni lepa.”

    “Kaj ji pa manjka?”

    Prvoaprilska šala. 🙂

  52. webmaher said

    ɐɔƃož oɹʇnɾ oɹqop😆
    lılıɹdɐɐu sɐu ıs odǝl xuʎl:mrgreen:

  53. webmaher said

    oɯɐs ɐz oɔƃož uǝʌɐǝɥ ɥɔnɯ ooʇ:mrgreen:

  54. zogca said

    Zame so pa to nebesa ➡

  55. Balin said

    Žogca, ti nisi nuna. Daleč od tega.

  56. zogca said

    Oja, pa sem. Samo zdi se, da nisem, ker nenehno mislim na seks. Sicer pa sem nuna, popolna nuna.

  57. webmaher said

    :mrgreen: oɾɐʞčuɐds oupıɹd ǝž sɐč ǝlʞɐʇ ǝunu ǝɾ sǝɹ

  58. Balin said

    Ti misliš da je beseda nuna povezana samo s seksom oziroma ne-seksom.

    No ja… itak vem, da se hecaš, pa ne bom zdej neki razglabljat začela. Me pa malo moti ta primerjava, se mi zdi žaljiva do nun.

  59. zogca said

    Ne, vem, da ne gre samo za seks in ne seks. Ampak ko napišem nuna, je vsem jasno, kaj hočem s tem povedati. Ne vidim, zakaj bi to moje pisanje, da sem nuna, bilo kakorkoli žaljivo do nun.

Leave a Reply

 
