Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Kako zvališ krivdo nanjo! aka Priročnik za moške!

Posted by zogca na marec 31, 2009

Najprej nekaj vprašanj. Si ženska? Če je odgovor da, lahko prvi odstavek preskočiš, vsekakor pa nimam nič proti, če prebereš objavo, ki jo pravkar pišem. Si moški? Če je odgovor da, pozorno preberi naslednje vprašanje. Ali obstaja kakšna, pa četudi zelo majhna, možnost da bi nekega dne lahko bil moj mož? Če ta možnost obstaja, pa čeprav je 0,00001 odstotka, ta objava ni namenjena tebi in je nikakor ne smeš brati. Blog je poln takšnih in drugačnih objav, ki bodo zate veliko bolj koristne.

Če smo razčistili, kdo sme brati to objavi in kdo ne, lahko začnem iz knjige Zakaj moški ljubijo mrhe, avtorice Sherry Argov, prepisovati navodila iz priročnika za moške. 1. Najprej ji reci, da za pogovor ni izbrala pravega trenutka. Pravega trenutka za pogovor seveda nikoli ne bo. 2. Očitaj ji, da je vse razumela narobe in da je preveč občutljiva, še preden ji sploh prisluhneš. 3. Z izgovori kolobari takole. V ponedeljek in sredo jo prepričuj, da je njena reakcija pretirana, v torek in četrtek, da je preobčutljiva, čez vikend pa, da si vse skupaj samo domišlja. 4. Zamenjaj temo pogovora. Reci: “Menstruacijo boš dobila, kajne?” 5. Če tudi to ne bo pomagalo, se začni prepirati. Bodi nepopustljiv in jo ves čas obtožuj, da je prepir pravzaprav začela ona. 6. Če ima ona šest dobrih argumentov, ti pa le enega napol sprejemljivega, se osredotoči zgolj na to podrobnost. 7. Ne popusti. Ves čas ji zastavljaj vprašanja o tem svojem napol dobrem argumentu in ne čakaj na odgovor. Če bo odnehala, to razumi kot svojo zmago. 8. Če je povsem očitno, da ima prav ona, se spravi na kakšno njeno napako, ki s trenutnim prepirom sploh ni povezana. 9. Poskrbi, da boš imel  na zalogi vedno kakšno “neodvisno strokovno mnenje”. Sklicuj se na ljudi, ki jih ne pozna. Reci na primer: “Celo X in Y se strinjata z mano in menita, da tvoje zahteve niso razumne.” 10. Ko ti bo skušala vse še enkrat razložiti, samo zavijaj z očmi. 11. Postavi se v vlogo njenega domačega terapevta. Prepričuj jo, da si je za vse kriva sama. “Zakaj si delaš toliko težav?” 12. Štej, kolikokrat bo kaj ponovila in jo na to neusmiljeno opomni. 13. Vsa zadeva je podobna boksu. Udarec z levico, z desnico hiter sunek v brado in potem umik. 14. Po prstih lahno poplesuj naprej. 15. Ne pozabi, da je vedno kriva ona. To je tvoja različica. Drži se je.

75 Responses to “Kako zvališ krivdo nanjo! aka Priročnik za moške!”

  1. zogca said

    Ne morem si pomagati, da ne bi napisala naslednjega.😉 Toliko moških je bilo danes dopoldne na blogu, toliko komentarjev so napisali pod spodnjimi objavami, pod to pa nobeden niti črke.:mrgreen: Si je nihče ni upal prebrati?:mrgreen:

  2. Lynx said

    Očitno si mislijo, da imajo tistih 0,00001 odstotka šans.
    Potemtakem niso smeli brati.

    Sicer pa, to se dela. Ne tako rigorozno, ampak se.

  3. Janis said

    Jaz lahko komentiram😀

    Meni se je zdelo ženskam zbijat argumente tako, da se obešaš na argument “horomov in čustev”, zaradi katerih naj bi bile ženske manjvredne sogovornice in njihovi argumenti nepomembni, skrajno nizko dejanje moškega brez argumentov. Če se to dogaja znotraj partnerstva, bi moral biti to za žensko samo rdeč alarm za pokanje kufrov. Ker tako žensko obravnava samo moški, ki je ne spoštuje. In če te nekdo ne spoštuje, nimaš niti t-ja od temeljev za zvezo. Da ne bi o tem, da je od nespoštovanja do udarcev in varanja samo en majhen korakec.

  4. Artemis said

    S to objavo si me spomnila na znanca. On kar nekaj stvari s spiska počne svoji ženi. V vseh teh letih, kar sta skupaj, ji je tako opral možgane, da ženska, sicer visoko izobražena in z dobro službo, na koncu ni prepričana niti več v to, kako ji je ime. Ko ju poslušaš, na kakšni ravni se pogovarjata in prepirata, ti postane samo slabo, ampak zapustiti pa ga ni sposobna, čeprav je na smrt nesrečna. Ima že tako nizko samodobo, da sploh ne ve več, kaj je prav in kaj ne.

  5. Spider said

    Janis, življenje nas uči, da mnoge ženske prav rade živijo z moškimi, ki ne le, da jih ne spoštujejo,pogosto š kaj drugega. Nima vsaka istih preferenc, zgleda. To, kar je zate nespoštljivo in primitivno, je za marsikatero možato in moško. Mnogim ženskam kot zgleda čisto paše vloga kure, njen moški pa bdi ob njej kot nekakšen gospodar, jo “varuje” itd…Pogosto takšna mačističnih opazk sploh ne dojema kot seksizem ali primitivizem, ampak kot moškost. Sej ni treba pogledati daleč, to, kar opisujem, vidimo vsak dan.

  6. Janis said

    Jah, eni ljudje pač uživajo v nefunkcionalnih razmerjih in v drugačnih ne znajo biti, nič novega, ampak zato le-ta ne postanejo zdrava, kar se pokaže najkasneje pri potomcih, ki so v takih razmerjih nič krive žrtve. MOški, ki je agresiven, bo agresiven tudi doma. In ženska, ki je pripravljena vse žrtvovati za dedca, bo žrtvovala tudi lastne otroke. Stara pesem, stara zgodba.

    Pri vseh, ki takega odnosa nočejo, je pa še kako pomembno gledati na to, kako moški ali ženska reagira v konfliktu. Kako govori o svojem bivšem ali bivši. Kako skrbi za svoje otroke, če ne živijo pri njemu ali njej. Če nekaj v teh stvareh ne štima, se je za lastno zdravje bolje umaknit.

  7. zogca said

    V nekem trenutku sem se kar malo ustrašila, da utegne tole biti najmanj komentirana objava vseh časov. 😆

    Očitno si mislijo, da imajo tistih 0,00001 odstotka šans.
    Potemtakem niso smeli brati.

  8. zogca said

    Povsem verjamem. Če ti to nekdo ves čas počne, si dejansko na koncu prepričan, da si preobčutljiva, da pretiravaš, da si si za vse kriva sama, da … In potem si manjša od makovega zrna, tako majhna pa se sama težko pobereš in kaj narediš zase.

    V vseh teh letih, kar sta skupaj, ji je tako opral možgane, da ženska, sicer visoko izobražena in z dobro službo, na koncu ni prepričana niti več v to, kako ji je ime.

  9. zogca said

    Pa je drugače razlika med tem, da je nekaj moško in tem, da je nekaj seksistično, zelo jasna. Če jo seveda hočeš videti. In seveda, če si imela pravega očeta, ki je bil spoštljiv do tvoje mame. Potem ti je hitro jasno, koliko je ura. Če nočeš videti ali imaš privzgojene napačne stvari, je pa huda.

    Pogosto takšna mačističnih opazk sploh ne dojema kot seksizem ali primitivizem, ampak kot moškost.

  10. zogca said

    Jup, in še kako močan znak za alarm. In dejansko, nekateri o svojih bivših govorijo tako, da sploh ne moreš verjeti. In je fajn, če se vprašaš, kako dolgo bo trajalo, preden boš ti takšna koza, krava, prasica, svinja, kurba in ne vem, kaj še.

    Kako govori o svojem bivšem ali bivši.

  11. zogca said

    Janis, glej Preverjeno!!! Istospolna partnerstva in otroci bo eden izmed prispevkov.

  12. StaneP said

    Meni je tako obnašanje primitivno! Sploh mi je pa primitivno to, da bi se iz nekih kvazi priročnikov učil kako nadigrati svojo žensko! Haloooo!!!
    Že če mi samo del te tako imenovane spretnosti počne ženska, malodane ponorim, saj je to res popolno podcenjevanje in poneumljanje! Ali je to ljubezen, partnerstvo, odnos?
    Sem rajši večno samski. Seksa in igric imam itak dovolj, brez tega da bi moral prenašati takšno za mene eno čisto navadno “sranje”. Se opravičujem izrazu.
    Mi je pa enkrat ena rekla, da sem kaj že, reva, ker jo nisem tako nadigraval nazaj. Sem jo smejoč postavil pred vrata… Potem pa dobivam sms-e, kaj je narobe!?
    Ah, ženske. Napletate in napletate… Moški smo za vas eni majhni imbecilčki s sicer čisto uporabnim orodjem v hlačah in to je vse. Možgani!? Kaj je že to?
    Svojih žensk nisem nikoli nadigraval. Če se nisva imela več rada, sva se pač razšla.
    Če se imaš pa rad, mi je pa nadigravanje absurd. Kot pošten tat ali nedolžna kurba…

  13. StaneP said

    In dejansko, nekateri o svojih bivših govorijo tako, da sploh ne moreš verjeti. In je fajn, če se vprašaš, kako dolgo bo trajalo, preden boš ti takšna…

    Grdo govorjenje že načeloma zavračam, vendar je žal dejstvo, da si vsi bivši partnerji pač ne zaslužijo lepe besede. Sicer če smo kaj boljši od njih, potem jih res tudi ni potrebno obkladati z raznimi živalskimi izrazi.
    In kot smo že ugotovili, znate biti ženske še dosti slabše v zmerjanju bivših in ni “ok”, če se izraža kot da to počnemo samo moški.

  14. zogca said

    Jaz sicer imam kdaj kakšno pikro opazko čez kakšnega bivšega, povem, na primer, da je bil eden len kot fuks, ali pa za drugega, da me je grdo prizadel, da bi ju pa obkladala z vsemi mogočimi imeni in o njiju dveh govorila kot o pošastih, mi je pa milo rečeno mimo. S tem, ko žališ svojega partnerja, žališ tudi samega sebe, kajti ti si tisti, ki si s tem človekom bil in to povsem prostovoljno.

    Grdo govorjenje že načeloma zavračam, vendar je žal dejstvo, da si vsi bivši partnerji pač ne zaslužijo lepe besede. Sicer če smo kaj boljši od njih, potem jih res tudi ni potrebno obkladati z raznimi živalskimi izrazi.
    In kot smo že ugotovili, znate biti ženske še dosti slabše v zmerjanju bivših in ni “ok”, če se izraža kot da to počnemo samo moški.

  15. StaneP said

    kajti ti si tisti, ki si s tem človekom bil in to povsem prostovoljno.

    Res je. Vendar na začetku ne vemo vsega o partnerju. Sploh če nam prikriva oz. nas “nadigrava”. Partner je kot rabljen avto. Nikoli ne veš, kaj dobiš.

  16. zogca said

    To, ali gre za totalno ničlo od človeka ali ne, je pa menda vsak sposoben prepoznati.

    Vendar na začetku ne vemo vsega o partnerju.

  17. zogca said

    V bistu veš. Samo en primer. Jaz sem imela enega zelo premožnega oboževalca, ki me je vsakodnevno klicaril in vabil ven. Nikoli ni pozabil povedati, da bo pome prišel z najnovejšim mercedezom, ampak res nikoli. Pa se vanj nisem hotela niti usesti. Se raje vozim s svojim avtom. Nikoli mi ni pozabil povedati, kako zelo bo on mene razvajal in kam ne bo vse vozil, welnessi, počitnice, blablabla. Ne, nikoli nisem šla nikamor, samo na eno pijačo. Zakaj? Predvsem me je motilo to, da me je hotel kupiti. In!!! Zdaj pazi!!! Toliko je imel za povedati, kako ga je prasica bivša žena izkoriščala. Njo je verjetno lovil in ulovil na iste fore, kaj vse bo omogočil, kupil, plačal. Kaj se potem čudi, če dobi izkoriščevalsko? In še za povrh!!! Ko sem jaz slišala, s kakšnimi vse živalskimi imeni jo je obmetaval, se mi je naravnost bruhalo. Mamo svojih otrok. Ne, mene ne boš. Prva pijača, zadnja pijača, zbogom.

    Nikoli ne veš, kaj dobiš.

  18. StaneP said

    To, ali gre za totalno ničlo od človeka ali ne, je pa menda vsak sposoben prepoznati.

    Itak. Takšnemu se pač izogneš in greš naprej. Samo ni bilo govora o ničlah. Jaz sem imel v mislih “pokvarjene” ljudi…

  19. StaneP said

    V bistu veš. Samo en primer. Jaz sem imela enega zelo premožnega oboževalca,…

    Ja to je pa tako očiten primer, da bi mu samo koza nasedla! In Žogca pač ni koza. Mar ne?

  20. zogca said

    Ne, nisem. In se ne bi spustila v situacijo, ko bi o meni nekdo tako govoril. Pa ne zato, ker bi mi bilo mar, kaj en klobasa okoli. Ampak zato, ker bi me bilo sram, da sem bila kdaj s človekom, ki tako grdo govori o svojih bivših.

    In Žogca pač ni koza. Mar ne?

  21. zogca said

    Lej, ne bi vedela. Moja bivša fanta nista bila pokvarjena. Imela sta seveda svoje napake, bila pa sta v svojem bistvu dobra in poštena človeka. Jaz sem ju kot takšna doživljala, ko sem začela hoditi z njima in ju kot takšna doživljam tudi danes.

    Jaz sem imel v mislih “pokvarjene” ljudi…

  22. StaneP said

    Lej, ne bi vedela. Moja bivša fanta nista bila pokvarjena. Imela sta seveda svoje napake, bila pa sta v svojem bistvu dobra in poštena človeka. Jaz sem ju kot takšna doživljala, ko sem začela hoditi z njima in ju kot takšna doživljam tudi danes.

    Zelo lepo.

    Ampak zato, ker bi me bilo sram, da sem bila kdaj s človekom, ki tako grdo govori o svojih bivših.

    Za svinjarije drugih ljudi, človeka ne sme biti sram. Sram ga naj bo za njegove lastne…

  23. zogca said

    To je pa res.

    Za svinjarije drugih ljudi, človeka ne sme biti sram. Sram ga naj bo za njegove lastne…

  24. Lynx said

    Nič takšnega ni, če nekomu, ki te je prizadel, rečeš prasec. Povsem nekaj drugega je to govoriti naokoli kar vsem povprek.
    In strinjam se z Žogco, da z blatenjem svojih bližnjih pljuvamo v lastno skledo.

  25. Lynx said

    Bivših in ne bližnjih.

  26. Janis said

    Janis, glej Preverjeno!!! Istospolna partnerstva in otroci bo eden izmed prispevkov.

    Nisem imela časa, sem imela delo. Pa tudi nisem prepričana, če hočem spet gledat, kako bo kakšen psevdo pametnjakovič nakladal, kako on že ne bi “dal” istospolnim parom otrok, kot da je to nekaj, o čemer lahko odloča heteroseksualna večina, mi bomo pa ponižno čakali na žegen vsakega zarukanca, ki bi nam rad ukrivljal življenje po svoje.

  27. vlatka said

    Dala bi ti rožo,
    pa obrneš stran
    pogled.
    Dala bi ti roko,
    pa skriješ
    jih v žep.
    Zapela bi ti pesem,
    a poslušati
    nočeš več.
    Zato le objemem te,
    ne moreš od
    mene preč.

    Vlatka K., 29. 03. 09, 20.01

  28. zogca said

    Luštno. Ampak tudi iz objema znajo zbežati, veš.😦

    Dala bi ti rožo,
    pa obrneš stran
    pogled.
    Dala bi ti roko,
    pa skriješ
    jih v žep.
    Zapela bi ti pesem,
    a poslušati
    nočeš več.
    Zato le objemem te,
    ne moreš od
    mene preč.

  29. zogca said

    Na koncu pa sploh nisem gledala, sem zabluzila v spalnico s telefonom in pozabila na teve. Pa mislim, da ni šlo za takšen prispevek, kot ti misliš. Sem ga zdaj skušala nati na strani 24 ur, da bi ti pustila link, ampak ga ni.

    Pa tudi nisem prepričana, če hočem spet gledat, kako bo kakšen psevdo pametnjakovič nakladal, kako on že ne bi “dal” istospolnim parom otrok, kot da je to nekaj, o čemer lahko odloča heteroseksualna večina, mi bomo pa ponižno čakali na žegen vsakega zarukanca, ki bi nam rad ukrivljal življenje po svoje.

  30. Janis said

    Žogca, prispevki o istospolnih parih grejo praktično vedno na način pro et contra, kot da smo nek ekonomski pojav in ne ljudje in izjeme lahko preštejem na prste ene roke. Dvomim, da Trenja niso zapopadla tega pristopa, ker so že po naravi provokativno naravnana. Če se motim, se bom opravičila.

  31. zogca said

    Saj pravim, ne vem.

  32. Janis said

    V vseh teh letih, kar sta skupaj, ji je tako opral možgane, da ženska, sicer visoko izobražena in z dobro službo, na koncu ni prepričana niti več v to, kako ji je ime.

    Komentar na tole: večkrat sem že omenjala to strategijo počasnega zbijanja samozavesti, ki se vsaj na začetku dogaja po kapljicah. In praviloma gre za ženske (če se držim te plati), ki so v osnovi dokaj samozavestne in samozadostne in niso nagnjene ne k posesivnosti, ne k nemočnemu šlepanju na partnerja, ne neosnovanemu ljubosumju. In tako žensko potem pobere dedec, ki ji začne po kapljicah dopovedovati, da so njene normalne reakcije in normalna pričakovanja nenormalna. Da je posesivno, če hoče po enem letu spoznati njegove starše ali njegove otroke. Da je ljubosumje, če ji ni vseeno, da možakar za en dan izklopi mobitel, ne da bi prej črhnil, kaj bo počel in zakaj ne bo dosegljiv. Da je njena nesamostojnost, če želi od njega, da jo obvešča o svojem tedenskem urniku in da posega v njegovo svobodo, če ni pripravljena zmenkov z njim rihtati praktično na njegov momentni klic, da ima sedaj v tem trenutku pa čas. Seveda bi taka ženska, če bi se to dogajalo očitno, pošteno razmislila o zvezi. Ampak če nekomu z genialno manipulacijo na drobno in po minimalnih kapljicah zbijaš samozavest in vero v lastne presoje, se ženska res lahko v roku dveh, teeh let znajde v položaju, ko je prepričana, da je abnormalna in da so njena pričakovanja abnormalna.

  33. zogca said

    Oja, hud prekršek. Been there, done that. Sicer tega nisem omenila, ker me takšne stvari niti ne zanimajo, mislim na starše, otrok tako ali tako ni bilo, ampak če bi, bi se mi to štelo v hud minus.

    Da je posesivno, če hoče po enem letu spoznati njegove starše ali njegove otroke.

  34. zogca said

    Dve objavi nižje so se hotele te stvari povezovati z inteligenco, pa smo nekateri, jaz tudi, trdili, da to ni povezano.

    Ampak če nekomu z genialno manipulacijo na drobno in po minimalnih kapljicah zbijaš samozavest in vero v lastne presoje, se ženska res lahko v roku dveh, teeh let znajde v položaju, ko je prepričana, da je abnormalna in da so njena pričakovanja abnormalna.

  35. Janis said

    Kakorkoli, jaz za manipulatorje nimam razumevanja. Če nečesa nočeš/ne moreš/ ti ni prijetno, MORAŠ imet toliko jajc, da to razložiš partnerju. Ker je to edino pošteno. Ljudje se lahko sami odločijo, kaj bodo s tem, ko imajo vse karte na mizi. Če jih pa polovico skrivaš v rokavu, jih zavajaš in z njimi manipuliraš, ker moraš, da se tvoje skrivaštvo ne bi zdelo čudno. In to ni prav. Nikoli. In ni opravičljivo. Nikoli.

  36. zogca said

    Saj drugačne jim verjetno tudi niso zanimive. Mi pa ni nekaj jasno. Zakaj si v osnovi ne najdejo takšne, kakršno potem hočejo narediti. Da enemu takšnemu rečeš, naj si poišče eno brezveznico, ki mu bo kimala in ga v vsem poslušala, ne bo imela svojega mnenja itd., se bo zgrozil, da on česa takšnega niti pogledal ne bi. V bistvu pa točno to hoče narediti iz ženske, ki je v svoji osnovi povsem drugačna.

    Večkrat sem že omenjala to strategijo počasnega zbijanja samozavesti, ki se vsaj na začetku dogaja po kapljicah. In praviloma gre za ženske (če se držim te plati), ki so v osnovi dokaj samozavestne in samozadostne in niso nagnjene ne k posesivnosti, ne k nemočnemu šlepanju na partnerja, ne neosnovanemu ljubosumju.

  37. zogca said

    Danes sem se ravno glede tega z enim fajtala na ljubezenskem forumu.

    Če jih pa polovico skrivaš v rokavu, jih zavajaš in z njimi manipuliraš, ker moraš, da se tvoje skrivaštvo ne bi zdelo čudno.

  38. Janis said

    Ljudje hrepenimo po tem, da bomo naššli nekoga, ki nam bo v izziv, vseeno se pa veliko ljudi navsezadnje odloči za nekoga, ki bo predvidljiv in bo predvsem zadovoljeval občutek po varnosti. In tukaj smo vsi isti, moški in ženske, čeprav se željo po predvidljivosti in varnosti tradicionalno pripisuje ženskam. Pa so moški glede ziheraštva isti.

  39. zogca said

    Zato je pa meni idealno, da mi je moški izziv v intelektualnem smislu, zato pa ne izziv v moralnem smislu, tukaj grem pa raje na ziher.

  40. Janis said

    No, meni beseda izziv pomeni predvsem to, da te neka oseba sili (na pozitiven način), da greš ven iz svoje lupine, da popucaš tudi kakšno travmo, da morda odrasteš v tistih delih svoje osebnosti, kjer si bil dosedaj bolj otrok ali zaznamovan s slabimi izkušnjami ali prepričan, da nečesa ne zmoreš ali nekritično prepojen z vzgojo od doma. Če si recimo patriahalno vzgojen moški (ne mislim mačistično), je zate izziv neka zdravo emancipirana ženska, ki pucanja za možem ne smatra za vrhunec svojih sposobnosti in dolžnosti. Če se zaljubiš v tako, taka ženska izziva tvojo osebnost in privzgojena prepričanja in zahteva od tebe premislek o marsičem. Lahko greš pa seveda ziheraško iz čistega občutka varnosti poročit eno podredljivo žensko, ki so ji res cilj samo šredilnik in otroci in v katero nisi zaljubljen in zate ne predstavlja izziva, predstavlja pa zgolj udobje “znanega”. Pri tem upoštevaj, da se jaz etično ne opredelujem do patriarhalne vzgoje ali emancipirane vzgoje kot take.

  41. zogca said

    In potem od tod do večnosti crkuješ od dolgčasa, bi dodala Žogca.

    Lahko greš pa seveda ziheraško iz čistega občutka varnosti poročit eno podredljivo žensko, ki so ji res cilj samo šredilnik in otroci in v katero nisi zaljubljen in zate ne predstavlja izziva, predstavlja pa zgolj udobje “znanega”.

  42. zogca said

    To sem jaz čutila pri princu. Da je ta zveza obema v plus, ker sem se jaz od njega učila stvari, ki meni manjkajo, on pa je pri meni dobival tisto, kjer je hudo šibak in podhranjen. In sem imela občutek, da bova oba postala boljša človeka, pa tudi zadovoljnejša.

    da morda odrasteš v tistih delih svoje osebnosti, kjer si bil dosedaj bolj otrok

  43. Janis said

    To so pač posledice naših lastnih izbir. Čeprav se marsikdo ne bo strinjal z mano, še zmeraj trdim, da si večino sranja v življenju ljudje nakopljemo na glavo sami z lastnimi odločitvami in ne neka usoda od zunaj (pustimo bolezni in naravne nesreče in podobno). To, da ne boš iskren, ker s tem preveč tvegaš, je odločitev. To, da boš zamižal na obe očesi, ker ti je bolj pomembno zgolj ustvariti si družino kot izbrati otrokom dobro mamo ali očeta, je odločitev. To, da boš poskušal goljufati življenje in hvatat krivine, je odločitev. Ampak le redkokdo je potem, ko ga te odločitve začnejo klofutati okoli ušes (in po možnosti žal tudi nič krive otroke) pripravljen priznati, da bi vse to lahko preprečil, če v času odločanja ne bi imel lestvice prioritet, ki so temeljile v glavem na strahovih in travmah in lažem samemu sebi in drugim.

  44. zogca said

    V bistvu pa je hvatanje krivine tudi to, da se ljudje hočejo na nek način zazihrati, da ne bo šlo nič narobe, so tako prekleto preračunljivi, da … Vse skupaj na koncu ni iz srca in kar ni iz srca, ne more prinesti sreče.

  45. Janis said

    V življenju ni garancij. Vsak te lahko izda, vsak te lahko zajebe, vsak te lahko zapusti. Ampak če si izbiral pošteno, nisi nikoli zares poraženec. In če si izbiral tako s srcem kot pametjo, si nimaš kaj očitati. Mora pa biti oboje. Ne samo hladna preračunljivost in ne samo slepa zaljubljenost.

  46. zogca said

    Ti povem en primer, pri katerem je šlo gotovo za to. Tipson je imel kakšnih 25 let, ko sem jih jaz imela 17. Mi je bil všeč, jaz njemu tudi. Me je kmalu vse minilo, ker je pil kot žolna. Tudi pozneje sem ga videla na ulici oziroma ko sem šla mimo lokalov. Pijanec, tisti ta pravi. Potem sem ga pred dvema mesecema videla v trgovini in ga skorajda nisem spoznala. Leta so minila, kile so šle gor, predvsem pa je njegov obraz že čisto pijanski. In hudir, potem ga spet vidim nekaj dni pozneje – z družino. Je pridelal ženo in dva otroka. Totalen alkos. Ampak ženska je očitno hotela familijo in je zamižala na obe očesi. Kar bo seveda še drago plačala, verjetno pa že plačuje.

    To, da boš zamižal na obe očesi, ker ti je bolj pomembno zgolj ustvariti si družino kot izbrati otrokom dobro mamo ali očeta, je odločitev.

  47. zogca said

    Strinjam se.

    Ampak če si izbiral pošteno, nisi nikoli zares poraženec.

  48. Janis said

    Je pridelal ženo in dva otroka. Totalen alkos. Ampak ženska je očitno hotela familijo in je zamižala na obe očesi. Kar bo seveda še drago plačala, verjetno pa že plačuje.

    Vsi starši smo odgovorni pred svojimi otroki. Odgovorni smo za to, koga smo jim izbrali za druega starša. Kako smo se odločili, da bodo prišli na svet (z očetom, z materjo, brez drugega starša, naravno spočeti, z umetno oploditvijo). In to je v resnici odgovornost, ki je od vseh najbolj globoka in najbolj pomembna in ki ji ne ubežiš. Otroci bodo naši sodniki in imajo pravico biti naši sodniki.

  49. zogca said

    Mah, narediti dva otroka s popolnim alkosom. Res, kje je zdrava pamet nekaterih žensk?

  50. Janis said

    Hja, pa spet pridemo do družinskih vzorcev. Je ta žena iz družine, kjer je oče pil?

  51. zogca said

    Tega pa ne morem vedeti. Ni se mi zdela prav čedna, v bistvu je bila zelo zanemarjena. Takšna ne za pogledat. On je bil včasih zelo lep mladenič in je temu primerno hodil samo s smetano. Očitno je zelo spustil kriterije. Ampak hej, jih je ona še veliko bolj. Raje imam moža, ki bo grd kot noč in trezen, kot pa lepega pijanca. Pa da me ne boš narobe razumela, on ni več lep, ker se mu vidi, da je zapit.

    Je ta žena iz družine, kjer je oče pil?

  52. Janis said

    Ja, tako je to. Onadva sta odgovorna za otroke in če bo njihovo otroštvo z očetom odsotnim ali celo nasilnim alkoholikom in pasivno materjo, je to etično breme, ki ga jaz ne bi nikoli hotela prevzeti nase. Računi za taka otroštva so velikokrat hudi in radikalni.

  53. zogca said

    Bog ve, kaj je bilo. Ali je ona ugotovila, da se ji čas izteka, ta pa tako ali tako ni vedel, kaj dela, pijan, in ji je naredil otroka. Ali pa se je njemu kakšna mama ali babica usedla za vrat, da je čas, da neha piti in si ustvari družino. In zdaj, ko ima družino, je pitje manj pomembno, ker v očeh družbe pač več ni luzer, ker hej, ima ženo in otroke. Saj, lahko se imata pa tudi rada. Ampak po tistem, kar sem videla, je bila ona hudo slabe volje, on pa se mi je zdel, kot da samo razmišlja, kdaj bo zbrisal, verjetno v lokal.

  54. Janis said

    Veš, na koncu prideš do tega, da je imeti starše, ki so imeli zdrav odnos (ne rečem perfekten, samo zdrav, kjer je ostalo spoštovanje tudi ob jezi in razočaranju) neprecenljiv dar za otroke in njihovo odraščanje. In da je ljudem, ki tega doma niso videli, veliko težje kasneje v svojem življenju imeti občutek lastne vrednosti. To priznam. Je težje, ampak celo življenje ne moreš za vse kriviti svojih staršev.

  55. zogca said

    Meni sta to veliko let govorili dve prijateljici, pa v bistvu sploh nisem razumela, kaj mi hočeta povedati. Šele zdaj mi postaja jasno. Pri njih doma so bili odnosi, pri eni hladni, pri drugi pa skrajno čudaški in nezdravi. Tolikokrat sta mi rekli, da sem imela veliko srečo, da sem odraščala v tako v redu družini. In jaz sem si to razlagala kot – seveda, imela sem lepo otroštvo. Ampak onidve sta pa v bistvu mislili na to, kar mi je to dalo, ta odnos do same sebe, do tega, kaj je prav in kaj ne, da ne govorim o občutku lastne vrednosti. Uh, kolikokrat smo imele pogovore o starših. In vedno, ko sem jaz rekla, da je seveda najbolj logična stvar na svetu, da me imata mama in oče najraje na svetu. Ne, da ni, njema dvema ni. In seveda iz tega gre tudi meni povsem logično razmišljanje, da me ima ta in ta tudi strašno rad, ker hej, je logično, da me ima. Meni tisto drugo ni logično, da me ne bi imel. Mi je pa tako luštno, ker mi zadnje čase moja najboljša prijateljica govori, da počasi spoznava, da so vse tiste stvari, ki sem jih jaz govorila, še kako resnične. Je pred kratkim uporabila eno mojo metodo in je delovala stoodsotno. Sem bila tako hepi. Njo imam kot – ona je moja sestra.

    Veš, na koncu prideš do tega, da je imeti starše, ki so imeli zdrav odnos (ne rečem perfekten, samo zdrav, kjer je ostalo spoštovanje tudi ob jezi in razočaranju) neprecenljiv dar za otroke in njihovo odraščanje. In da je ljudem, ki tega doma niso videli, veliko težje kasneje v svojem življenju imeti občutek lastne vrednosti.

  56. Janis said

    Tako, zdaj pa moram it končno spat, ko so vsi rezultati tu😀 Drugače mi bejba grozi, da ne bo seksa, ker bo prej zaspala, hehe.

  57. zogca said

    Bejži seksat. Jaz grem pa še malo Ala Bundyja gledat pred spanjem. Jaz imam pa njega namesto seksa.😆

    Drugače mi bejba grozi, da ne bo seksa, ker bo prej zaspala, hehe.

  58. zogca said

    Ugotavljam, da v tej objavi manjka nekaj moških.:mrgreen: Ne bom o imenih.:mrgreen:

  59. StaneP said

    Kakorkoli, jaz za manipulatorje nimam razumevanja. Če nečesa nočeš/ne moreš/ ti ni prijetno, MORAŠ imet toliko jajc, da to razložiš partnerju. Ker je to edino pošteno. Ljudje se lahko sami odločijo, kaj bodo s tem, ko imajo vse karte na mizi. Če jih pa polovico skrivaš v rokavu, jih zavajaš in z njimi manipuliraš, ker moraš, da se tvoje skrivaštvo ne bi zdelo čudno. In to ni prav. Nikoli. In ni opravičljivo. Nikoli.

    Kaj naj rečem? Poklon Janis!

    Zato je pa meni idealno, da mi je moški izziv v intelektualnem smislu, zato pa ne izziv v moralnem smislu, tukaj grem pa raje na ziher.

    Še bom hodil k Žogci na blog.

  60. zogca said

    Vprašanje za Janis. Ti, ki manipulirajo s partnerji, ali tudi sami kdaj postanejo žrtve manipulacije partnerja ali so za kaj takšnega “preveč usposobljeni”?

  61. StaneP said

    Sicer nisem Janis, pa vendar. Mislim, da so preveč usposobljeni, da bi bili sami žrtve.

  62. zogca said

    Tudi jaz se nagibam k takšnemu razmišljanju. Ampak kje je potem tisto, da na koncu vedno pride račun?

    Mislim, da so preveč usposobljeni, da bi bili sami žrtve.

  63. Artemis said

    Jaz pa mislim, da nihče ni tako dober, da ne bi bil nekdo boljši od njega. Tudi manipulator in igralec. Vprašanje pa je, če ga bo kdaj srečali, ker vsaj tisti manipulatorji, ki jih poznam jaz, vztrajajo v zvezi in nič ne kaže, da so kam namenjeni.

  64. zogca said

    To je res, da od vsakega manipulatorja obstaja še boljši manipulator. Ampak je vprašanje, ali se manipulator spusti v ta izziv.

  65. zogca said

    Pesem o tem, kako lopov lopova prepozna.

    Je mišljeno v prenešenem primeru. Manipulator manipulatorja verjetno tudi. Čeprav, verjetno se manipulator še precej bolj boji manipulacije kot nemanipulator oziroma povsod cvika pred to nevarnostjo, ker ve, kaj vse se da. Vsaj jaz tako mislim. Moški, za katerega vem, da ni manipuliral z menoj – nikoli se ni bal tega, da bi jaz manipulirala z njim in se tudi zdaj ne boji, da bi kakšna druga ženska. Tisti pa, ki je manipular z menoj in to tudi priznal, je v nenehnem strahu pred tem, kaj vse mu ženska slabega hoče narediti.

  66. Artemis said

    Sem pa enkrat na monu zasledila, ko je neki moški zagovarjal manipuliranje, češ da se ljudje vanjo včasih zatečemo zato, ker nas je strah, da bomo izgubili ljubljeno osebo in jo poskušamo z manipulacijo postaviti v odvisen položaj, ko naj nas ne bi mogla zapustiti, obenem pa bi se zaradi manipulacije zavedela, koliko ji drugi pomeni.
    Moram priznati, da tega ne razumem. Kako lahko z nekom manipuliraš, rušiš njegovo samopodobo in njegov občutek za pravilno doživljanje sveta, potem pa od njega pričakuješ, da bo tvojo manipulacijo dojel kot “klic v stiski” in izraz njegove iskrene ljubezni in strahu?

  67. Artemis said

    Res je, da so manipulatorji paranoidni, ampak če imajo smolo in naletijo na manipulatorko, ki je dovolj čustveno distancirana in pametna, da lahko odigra vlogo, ki jo on pričakuje od nje, ga preigra.

  68. zogca said

    Mogoče je to kazen sama po sebi. Ker prav luštno pa tudi ne more biti živeti z večno paranojo, da se vsaka ženska hoče prinesti okoli.

    Res je, da so manipulatorji paranoidni.

  69. zogca said

    Ne vem, ne razumem. Najmanj mi je pa jasno, da z nekom manipuliraš, ga spraviš v takšen položaj, potem pa, ko se ga naveličaš in je ta čisto sesut, na tleh ter joka in ga upaš obtožiti tega, da so njegove solze in žalost manipulacija.

    Sem pa enkrat na monu zasledila, ko je neki moški zagovarjal manipuliranje, češ da se ljudje vanjo včasih zatečemo zato, ker nas je strah, da bomo izgubili ljubljeno osebo in jo poskušamo z manipulacijo postaviti v odvisen položaj, ko naj nas ne bi mogla zapustiti, obenem pa bi se zaradi manipulacije zavedela, koliko ji drugi pomeni.
    Moram priznati, da tega ne razumem. Kako lahko z nekom manipuliraš, rušiš njegovo samopodobo in njegov občutek za pravilno doživljanje sveta, potem pa od njega pričakuješ, da bo tvojo manipulacijo dojel kot “klic v stiski” in izraz njegove iskrene ljubezni in strahu?

  70. stieber said

    Zoga, a pol ste se dobil konec marca z unim tipom?😀

  71. StaneP said

    Tudi jaz se nagibam k takšnemu razmišljanju. Ampak kje je potem tisto, da na koncu vedno pride račun?

    Manipulator se lahko tudi dejansko zelo resno zaljubi! Manipuliranec, ki je bil že prej zaljubljen, pa dojame… In tako hvala bogu manipulator ostane brez svoje ljubezni…

    To je samo en možen scenarij.

  72. Janis said

    Vprašanje za Janis. Ti, ki manipulirajo s partnerji, ali tudi sami kdaj postanejo žrtve manipulacije partnerja ali so za kaj takšnega “preveč usposobljeni”?

    Odvisno od primera. Ko zdajle brskam po spominu, bi vama lahko povedala najmanj dve zgodbi, kjer je bil prvotni manipulator na koncu nategnjen točno od tistega partnerja, ki ga je na začetku uspešno manipuliral. Zakaj? Ker je bil preveč zaverovan v to, da je najpametnejši in ima vse pod kontrolo. Ena zgodba je poroka s sivo miško, ki je v bistvenih značilnostih zelo podobna eni, ki jo je Žogca enkrat tukaj razlagala. Udarec v ego, da se je gora tresla. Druga je pa zgodba iz mojega sveta, kjer je mož s čustvenimi manipulacijami ženo silil v trojčke z drugo žensko za lasten užitek in na koncu ga je žena zapustila zaradi druge ženske. Udarec v ego, da sta se tresli dve gori, najmanj.

  73. zogca said

    Dobili s katerim tipom? Nič ne vem, da smo se dobili s kakšnim tipom. Opomni me, o čem govoriš, ker se res ne spomnim.

    Zoga, a pol ste se dobil konec marca z unim tipom?

  74. zogca said

    Misliš, da v tem primeru gre za manipulacijo? Mogoče pa res. Še vedno mi ne gre iz glave tista A, B in C zgodba o ženi, ki jo je zanimal samo Bog in otroka, za moža pa ji je po domače viselo dol. Seveda ga ni hotela izgubiti, je vseeno fajn imeti moža, spoloh pa se vernice nerade ločujejo, ampak … Na koncu je potem A, kot smo izvedeli, odšel z ljubico C.

    Ena zgodba je poroka s sivo miško, ki je v bistvenih značilnostih zelo podobna eni, ki jo je Žogca enkrat tukaj razlagala. Udarec v ego, da se je gora tresla.

  75. zogca said

    Joj, kako zelo zasluženo. Sicer pa se je nekaj časa veliko pisalo o tem, da je veliko žensk na novo otkrilo blazne želje po trojčkih in se ti trojčki na veliko fehtajo po internetu. Čeprav sem jaz vedno bila mnenja, da je večina teh želja zrastla na moških zelnikih.

    Druga je pa zgodba iz mojega sveta, kjer je mož s čustvenimi manipulacijami ženo silil v trojčke z drugo žensko za lasten užitek in na koncu ga je žena zapustila zaradi druge ženske. Udarec v ego, da sta se tresli dve gori, najmanj.

Leave a Reply

 
