Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Tvoj korak!

Posted by zogca na marec 30, 2009

ZAKAJ GREŠ MIMO?

Zakaj greš mimo mojih vrat,
ne trkaš kot takrat davno nazaj?
Zakaj ne stopi tvoj korak
čez moj domači prag, na noč, nekoč?

V mraku le sence so z menoj,
a kje objem je tvoj, da me ogreje?
Da v žilah mi vrela spet bi kri,
kot tiste davne dni, ki proč so, proč.

Na noč se mi luna smehlja,
bledolična gospa dol z neba.
Komu njene žarke zdaj naj dam,
ko sem sam,
tavam skozi noč do neba.

Zakaj greš mimo mojih vrat,
ne trkaš kot takrat davno nazaj?
Še kdaj na noč bo tvoj korak
prestopil moj prag,
kot nekoč, srečo mi nesoč.

Frane Milčinski – Ježek

89 Responses to “Tvoj korak!”

  1. Jazz said

    🙂 Ej,Ježek…

    http://www.youtube.com/watch?v=7qhquAwkUUA 😉

  2. zogca said

    Kar nekaj Ježka sem vam pripravila za naslednje dni in tedne.

  3. zogca said

    I just called to say I love you – Stevie Wonder

  4. Jazz said

    Za lahko noč😉

  5. asdf said

    jezus nadi, ne totih dveh skupaj tišat prosim!
    ja, ježek je fajn….
    stivi je pa tak- vete zakaj tak z glavo levo desno miga ko poje?
    da bi mikrofon najdu…
    ajt

  6. Jazz said

    asdf said
    March 30, 2009 at 9:59 pm
    jezus nadi, ne totih dveh skupaj tišat prosim!
    ja, ježek je fajn….
    stivi je pa tak- vete zakaj tak z glavo levo desno miga ko poje?
    da bi mikrofon najdu…
    ajt

    😀

  7. Jazz said

  8. zogca said

    Nisem hotela, res nisem. Ampak mi je ravno ta pesmica padla na pamet in sem jo prilepila. Bom bolj pridna, obljubim.😉

    jezus nadi, ne totih dveh skupaj tišat prosim!

  9. zogca said

    To mi je pa moja Jovanka včeraj poslala.

    Kaj pomeni biti težak blefer!!!

  10. webmaher said

    Hočemo Ježka ne bleferjev😆

  11. asdf said

    je stivi z ladjo prek oceana šou, pa so ga v morje vrgli, ker je bil slepi potnik…
    okej- več pa jih ne vem o njem…

  12. zogca said

    Ježka bo še kar nekaj v naslednjih dneh in tednih. Ga je Žogca že pripravila, enih pet Ježkovih objav.

  13. webmaher said

    Če bi še tak glas meu, ko pred leti bi tole pesmco zrecitiral pa na YUTub vrgu…zadnjič sem gledou en odlomek na TV – Ježek je zakon…lahko bi naredili en cikel njegovih oddaj…

  14. zogca said

    Kar, Web, aktiviraj se.

  15. webmaher said

    ti posodi glas, jaz bom pa zmontiral😆

  16. zogca said

    Moj glas je čudovit za recitiranje, zato pa toliko bolj neprimeren za petje. Verjemi, da nočeš poslušati mojega petja. :mrgreen: Zavijam kao pred zemljotres. :mrgreen:

  17. webmaher said

    ja sej posnemi recital in pošlji v montažo, nihče ne zahteva da poješ😆

  18. zogca said

    Depeche Mode – In your room

  19. Nevenka said

    Koliko zakajev imam, ki mi prinašajo tesnobo v življenje in žalost.
    Vsi koraki gredo mimo, objem je prazen. Samo sem pa tja ima kakšna beseda odmev – moj komunicira z menoj samo še na blogu. Kot s popolno tujko.
    Pa sam ni vedel kako mi naj pove kako zelo me ljubi. Nikoli mu ne bi smela vračati ljubezni, samo jemati bi morala. Pa ne znam. Nimam pojma kaj je “egoistična ljubezen”. Zato sem obsojena na propad. Z iskreno ljubeznijo nimam ta tem svetu kaj počet.
    Zakaj je šel mimo? Zakaj?

  20. zogca said

    Tudi danes zjutraj dobite najzanimivejše novice po Žogcinem izboru!!!


    Noč odnesla Bavčarja!

    http://24ur.com/novice/gospodarstvo/igor-bavcar-vendarle-odstopil.html

    V popolni tajnosti in brez razpisa gradijo novo notranje ministrstvo, vredno skoraj 60 milijonov evrov!

    http://www.dnevnik.si/novice/slovenija/1042255837

    Mip gre v stečaj!

    http://www.rtvslo.si/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=4&c_id=196277


    Bo treba letno vinjeto doplačati?

    http://24ur.com/novice/slovenija/bo-treba-letno-vinjeto-doplacati.html

  21. zogca said

    Zanimivo. Torej ima potrebo po tvoji bližini in komunikaciji s teboj, ampak to potrebo zadovoljuje na takšen način, da mu nikoli nihče ne bi mogel ničesar očitati ali metati naprej. Daleč od tega, da bi se modrec vprašal, zakaj ima takšno potrebo.

    Samo sem pa tja ima kakšna beseda odmev – moj komunicira z menoj samo še na blogu. Kot s popolno tujko.

  22. John said

    You Found Me…

    …moj komunicira z menoj samo še na blogu. Kot s popolno tujko.

    Kaj ima za to njegovo početje kakšno razlago?

  23. Nevenka said

    Najbrž jo ima.
    Jaz imam samo to, kar je omenila Žogca.

  24. Nevenka said

    Nekako je začel z menoj komunicirati preko poezije in kanček te komunikacije ohranja. Bere me redno, pripiše pa kaj zelo redko. Včasih mu kaj napišem na njegov blog in tam odgovori. Nič osebnega, nič takega, da bi se videlo, da se ga kaj tiče.
    Zelo sva se imela rada.
    Ne vem kako mu speva iti preko tega.

  25. zogca said

    Pa pojdi takšnega spraševat, zakaj počne, kar počne. Izguba časa, čista potrata. Jaz sem ga, ko se je princ enkrat zagovoril, da skoraj vsak dan gleda moje fotografije (ima album, pa še cel kup na mejlu), vprašala, v čem je logika gledanja fotografij nekoga, ki si ga zapustil, ker z njim kakor več ne želiš biti. Nobenega pametnega odgovora ni bilo. Bi bilo treba praskati po duši in srcu, si priznati kaj, kar se ne sklada s tistim, kar glava počne. To pa je čisto preveč za nekoga, ki kot mantro ponavlja, da se je on tako odločil in da on ni takšen človek, ki bi svojo odločitev kar spremenil. Sicer pa jaz željo po gledanju fotografij svoje malenkosti povsem razumem.😉

  26. zogca said

    To je uganka tudi meni.

    Ne vem kako mu speva iti preko tega.

  27. zogca said

    Žogca danes zjutraj posluša …

    Tereza Kesovija – Bože, kako te volim

  28. John said

    Bubbly…

    Huh.. tole pa je zanimivo. Nevenka in Žogca imata podobno življensko izkušnjo. Zanimivo bi bilo vedeti, kako sta si pa tale bloger in princ (domnevam, da je on tudi občasni bloger) uredila življenje. Žogcin princ je “vzdržal” (ja, saj vem da ni primerna beseda) koliko? Dve leti. Tri. Potem pa hladno odklopil in… no karkoli je pač imel v glavi, je naredil.

  29. zogca said

    I wish, da je toliko vzdržal. Jaz sem bila s predbivšim zeloooooo dolgo, več kot deset let, s princem pa žal samo eno leto.

    Žogcin princ je “vzdržal” (ja, saj vem da ni primerna beseda) koliko? Dve leti. Tri.

  30. zogca said

    Takšnih strtih src je, kolikor te je volja.

    Nevenka in Žogca imata podobno življensko izkušnjo.

  31. John said

    No, v redu. Pa leto dni. Kratko in sladko. A da samo eno leto?
    Pa verjetno tudi veš, kako mu zdaj gre? Srečen in zaljubljen. Dela dneve in noči…no, noči ima rezervirane za drugi zadeve.

  32. John said

    Takšnih strtih src je, kolikor te je volja.

    In vsi so blogerji…😯

  33. zogca said

    Ali vem, kako mu gre? Ko sem se zadnjikrat pogovarjala z njim, ni bil ne srečen ne zaljubljen, delal je cele dneve, ponoči pa je spal. Če misliš, da je tako zlahka najti nadomestek za Žogco, ti lahko napišem samo … You wish. Ali pa zanj – he wishes. Ampak on to tako ali tako ve.

  34. zogca said

    Ali pa bloge samo berejo in pišejo komentarje.😉

    In vsi so blogerji…

  35. John said

    Ali pa bloge samo berejo in pišejo komentarje.😉

    Poredna!
    :mrgreen:

  36. John said

    Ko sem se zadnjikrat pogovarjala z njim, ni bil ne srečen ne zaljubljen, delal je cele dneve, ponoči pa je spal.

    Khmmm.. čakaj malo. Kaj ni zdaj z drugo “princeso”? Hočeš reči, da je sam?

  37. zogca said

    In to zelo.😉 Ti misliš, da me imajo moški radi brez razloga?

    Poredna!

  38. John said

    Žogca = Dangerous

  39. zogca said

    Ko sem se jaz zadnjikrat pogovorjala z njim, gotovo ni bilo nobene princese in je bil sam. Za zdaj seveda ne morem vedeti, če bi morala reči da ali ne, bi prej rekla, da je še vedno sam. Vsaj en mesec nazaj, za valentinovo, je gotovo še bil sam.

    Khmmm.. čakaj malo. Kaj ni zdaj z drugo “princeso”? Hočeš reči, da je sam?

  40. zogca said

    http://www.mojvideo.com/video-u2-who-s-gonna-ride-your-wild-horses/830ee7f7848ec0917770

    Moja himna.😉 Iz najstniških let. Nekatere stvari več ne držijo.

    Žogca = Dangerous

  41. John said

    Incomplete…
    😯

    Nič jasno. Tip (princ) gre od pounce, ki je za njega pripravljena postati “nuna”. Se odrekati “tičom”. Samo da mu dokaže, da je njena ljubezen do njega nesmrtna. In on se ne premakne. Samo delo. Delo. Delo. Delo. In praznina v življenju… Huuh…. Čisto nič jasno.

  42. zogca said

    Nihče ni rekel, da on ni iskal nadomestka za Žogco. Delo je pa zanj tako ali tako pomembnejše od vseh žensk tega sveta. Nuna pa sem, to drži, ampak ne zaradi njega, zaradi sebe.

  43. John said

    Potem je razumljivo, da vztrajaš kot “nuna”. Nekje pri sebi še vedno čisto po tiho upaš, da se bo vrnil.🙂

    Ko pa gledam tale video, pa se takoj spomnim na Žogco !

  44. zogca said

    Vztrajam iz treh razlogov. 1. Ker ga imam na smrt rada. 2. Ker sem ves čas čutila, da me ima rad. Tudi, ko sem ga zadnjikrat videla. 3. Ker menim, da tako inteligenten človek, kot on nedvomno je, ne more narediti tako kolosalne bedarije in pri njej do konca vztrajati. Nekako tako bi šli ti razlogi. Ali se motim ali ne, bo pa tako ali tako pokazal čas.

  45. zogca said

    Way too much hair for Žogca.:mrgreen:

    Ko pa gledam tale video, pa se takoj spomnim na Žogco !

  46. John said

    Žogca is ADDICTED with PRINC.

  47. zogca said

    Žogca je zoprna in te bo popravila. Addicted to, ne addicted with.😉

  48. John said

    Ok… 🙂

    Važna je tako beseda ADDICTED :mrgreen:

  49. zogca said

    Predolgo sem brez njega, da bi lahko bila addicted. Abstinenčna kriza je že zdavnaj minila.😉

  50. John said

    Ti si še vedno tako addicted , da sploh ne boš priznala, da ne gre brez “princa”. Vsepovsod je prisoten. Na vse te spominja. Vsepovsod čutiš njegove dotike (ali pa vsa sanjaš o njegovih dotikih). Skratka – on je VSE.

    Ti še blizu abstinenčne krize niti prišla nisi.😉

  51. zogca said

    Ne Žogce, ki je čisto hepi in že celo večnosti ni jokala, sesuvat. Priti pliz, ne!

  52. John said

    😯 Bom utihnil.

    Kakšno lepo vreme je danes… a ne.

  53. zogca said

    Mogoče na tvojem koncu, tukaj pri nas ne. Ampak to človeka sploh ne sme motiti, ker pomlad je in to je samo po sebi lepo. Kot je lepo, da je vse najlepše pred nami. Zdaj pol leta ne bo ne mrzlo ne megleno. Jupi!!!

  54. John said

    Odlično. Raje čvek o vremenu, kot da ti preveč omenjam “princa”.😉

    Na mojem koncu je oblačno. In za spremembo ne dežuje. Se tudi veselim poletja … in sonca.

    Sober…

  55. zogca said

    Jaz tudi. Trenutno po netu šnofam, na katere izlete vse hočem iti.

  56. John said

    No, ko tako šnofaš… imaš pa na tem linku video o tem, kako nas vidijo Španci!
    Video traja 52 minut.

    Slovenia

    😉

  57. zogca said

    Video, ki je tako dolg, ko moral počakati na kakšno nedelavno priložnost. Sicer pa sem za zdaj našnovala Salzburg, ki sem ga sicer že obiskala kot najstnica, ampak sem ves čas samo čvekala s sošolkami, da niti pod razno nisem videla niti ene same stvari. 🙄 In našnofala sem Plitvička jezera. To dvoje se bo zgodilo meseca aprila. Potem pa naprej. Šnofam dalje.

  58. Nevenka said

    John, moj je vzdržal malo manj kot tri leta. Lahko bi rekla, da mi je bil vse v življenju.
    Ker če sem srečna, lepo funkcioniram na vseh področjih.
    Sedaj je pa vse skupaj ena velika žalost. Nobene volje nimam za nič.
    Tiste prave volje, navdušenja…

  59. Lynx said

    “Delo je pa zanj tako ali tako pomembnejše od vseh žensk tega sveta.”

    Jaz bi o tem močno dvomil. Če on tako pravi, je lahko le izgovor, če pa ti tako misliš, lahko prepričuješ samo sebe.

    “Ker menim, da tako inteligenten človek, kot on nedvomno je, ne more narediti tako kolosalne bedarije in pri njej do konca vztrajati.”

    V čem se pa kaže njegova “genialnost”? V smislu za računalništvo? Mislim da ga idealiziraš. Ali pa je, kot sem že rekel Superman.

  60. Tana said

    Žogca,
    ne vem ali se to nanaša nate
    http://med.over.net/forum5/read.php?186,4297526

  61. Tana said

    Mislim predzadnja objava Maks ali kako je že tipsonu ime.

  62. zogca said

    Očitno se. Ampak mi ni jasno, zakaj je temu Maksu padlo napamet zdaj pisati te reči.

    Re: OBVESTILO VSEM UDELEŽENCEM POLITIČNEGA ČVEKA
    Napisal: Maks
    Datum: 29.03.2009 18:59

    Žogica trdi, da se na Brezjah zganja politika. Prosim za natančnejše pojasnilo: kdo konkretno zganja politiko, s katerimi trditvami in kdaj? Če tega ne ve, naj zadeve ne posplošuje in uporablja horuk metode. Trditve morajo biti resnične in argumentirane. Povsem se strinjam z g. Primožem.

    Pojma nimam, kaj hoče s tem povedati. Kdaj sem jaz o Brezju pisala na Političnem čveku? Mogoče pred dvemi leti. V zadnjih nekaj mesecih sem tam napisal vsega nekaj sporočil in vsa, ki sem jih napisala, so imela zvezo z izbrisanimi in z ničimer drugim. Pa vem, da sem enkrat davno res pisala o politiki na Brezjah, ampak hej, pred dvemi leti. Mogoče enim. V končni fazi, kdaj pa se dogaja tisto romanje na Brezje? Avgusta, kajne? Ne konec marca. Hvala za opozorilo, lynx, ampak mu ne mislim nič odgovarjati, ker se mi ne da spuščati v brezplodne debate. Še posebej, če je ta Maks kakšna reinkarnacija, ki bi na vsak način rada kakšen fajt z menoj.

  63. zogca said

    Aha, sem videla. Mah, ne moreš verjeti. Od vsega žaljenja in pljuvanja, ki se ga na tem forumu gredo, je nekdo privlekel ven nekaj, kar sem jaz pred letom ali dvema napisala.

    Mislim predzadnja objava Maks ali kako je že tipsonu ime.

  64. Tana said

    auč, auč, auč Žogca,

    to je pa sumljivo.

    Preveč misliš na Lynx-a.

  65. zogca said

    Ups, oba komentarja sta bila tvoja. Ampak res. Ni šlo za to, da ne bi pogledala, kdo je napisal. Pogledala sem in videla lynxa. Res sem. Pri drugem komentarju sem videla tebe, zelo jasno, pri prvem pa sem prebrala njegov vzdevek, ne hecam se. Mogoče zato, ker je en komentar višje njegov. To mu bo zdaj laskalo, to se bo nosil.😆

  66. zogca said

    Jaz sploh ne. Če bi padel kakšen hudo pomemben server, sem ziher, da bi ga tudi iz Cindy Crawford vzela in šel za računalnik.:mrgreen:

    Jaz bi o tem močno dvomil.

  67. zogca said

    Meni noro dobro!!!!!!!!

    Ljubljančkanke v izvedni “Zorana Jankovića”

    http://www.rtvslo.si/mojvideo/avdiovideo/hri-bar-zoran-jankovic/11384/

    Crkujem.😆

  68. Lynx said

    “To mu bo zdaj laskalo, to se bo nosil.”

    Če bi bilo to res, bi se nosil. 😀
    Sicer pa nočem v prinčeve škornje. Morebitnemu nadomestku ne bo lahko.😉

  69. Lynx said

    “Jaz sploh ne. Če bi padel kakšen hudo pomemben server, sem ziher, da bi ga tudi iz Cindy Crawford vzela in šel za računalnik.”

    Podcenjuješ moške. 😉

  70. zogca said

    Tole pa je zdaj citat: “Seveda bi zapustil svojo lastno poroko, če bi padel server.” Če bi ti bil eno leto z njim, jaz sem bila, bi vedel, da je ta stavek mišljen smrtno resno.

  71. zogca said

    Jih niti ne nosi.:mrgreen: Nosi troje superge, vse troje je izbrala Žogca. In ene čevlje. Tudi te je izbrala Žogca, medtem ko je on eno uro ali pa še dlje imel erekcijo, ko je med poskušanjem čevljem Žogca nespametno pokazala malo preveč noge. Joj, bitje moje lepe, vsakokrat, ko se ga spomnim, dokler ni postal težak kot cent, se mi na licih prikaže nasmeh, ki potem dolgo ne izgine. Tako luštno je namreč bilo.

    Sicer pa nočem v prinčeve škornje.

  72. zogca said

    Joj, pa ko sem mu z briljantino delala pankič frizuro, on pa je delala grimase, potem pa, ko je šel v službo, sem ga z okna gledala, kako si jo je na poti do avta popravljal. Pa se mi je tako milo storilo. Ker vem, da mu je bilo to okoli frizure čisto mimo, briga njega za te stvari, ampak mi je hotel ustreči. Ko je videl, s kakšnim navdušenjem se grem vse te stvari.

  73. Tana said

    Ljubljančkanke v izvedbi “Zorana Jankovića”

    sem se nasmejala, … dobro. Ta njegov, ne mu daje še poseben šarm.

    Sicer pa je meni Zoran Janković “faca”, da je malo takih.

    Lynx, “Morebitnemu nadomestku ne bo lahko”

    Verjamem da ne. Moje mnenje je, da je včasih nadomestek boljši od originala. Ampak priti do tega spoznanja, pa je druga pesem. To je dolga pot.

  74. Artemis said

    Za tiste moške, ki so prepričani, da delajo v družbeno dobro in spreminjajo svet, je ženska/ljubezen malodane zanemarljiv faktor v primerjavi z njihovim poslanstvom na tem planetu. Ko imajo čas, je ženska super, ko kliče poslanstvo, pa jo dajo na stand-by. Poznala takšnega.

  75. zogca said

    Vidite, da si ne zmišljujem???

    Hvala, Artemis.

    Za tiste moške, ki so prepričani, da delajo v družbeno dobro in spreminjajo svet, je ženska/ljubezen malodane zanemarljiv faktor v primerjavi z njihovim poslanstvom na tem planetu. Ko imajo čas, je ženska super, ko kliče poslanstvo, pa jo dajo na stand-by. Poznala takšnega.

  76. Lynx said

    “Za tiste moške, ki so prepričani, da delajo v družbeno dobro in spreminjajo svet…”

    Bla, bla, bla…
    Zame je to egoizem.

  77. zogca said

    Jup.

    Zame je to egoizem.

  78. Artemis said

    “Bla, bla, bla…
    Zame je to egoizem.”

    To, kar je za nas egoizem, je zanje altruizem, žrtvovanje za svet, ki bi bil boljši, če bi bili tudi drugi manj egoistični in ne bi gledali le nase (iz za ženskami).

  79. zogca said

    Natanko tako. To je njihovo gledanje na stvar.

  80. zogca said

    Seksualni raj ob morju!

    http://24ur.com/ekskluziv/zanimivosti/seksualni-raj-ob-morju.html

  81. Tana said

    “Zakaj greš mimo mojih vrat,
    ne trkaš kot takrat davno nazaj?”

    Glede na slikco sodeč bi jaz rekla, da zato, ker pozvoni.

  82. zogca said

    :mrgreen:

    Glede na slikco sodeč bi jaz rekla, da zato, ker pozvoni.

  83. zogca said

    Saj tudi pozvoni ne.😦

  84. Tana said

    Ja seveda lahko pozvoni.

    Ampak v pesmici je govora o “trkanju”.

  85. zogca said

    Mene je tudi to zmotilo, ampak hej, pesem je vseeno dobra. Če bi mi kdo potrkal na vrata, bi se verjetno ustrašila. Ker bi mi bilo to neobičajno. Čeprav, je princ delal tudi to. Pa praskal je po vratih tudi. Marsikaj je počel. Muca je hecal, zato. Ker muc je obiske začutil že veliko pred menoj, sploh pa takšne, ki so stali pred vrati in praskali po njih.

  86. cija said

    Vztrajam iz treh razlogov. xxxxx 3. Ker menim, da tako inteligenten človek, kot on nedvomno je, ne more narediti tako kolosalne bedarije in pri njej do konca vztrajati.

    tretja stopnja prebolevanja: zanikanje

    glavo pokonci, samo dve še predelaš, pa bo😉

  87. zogca said

    Hvala za vzpodbudo.😉

    glavo pokonci, samo dve še predelaš, pa bo

  88. Tana said

    “Mene je tudi to zmotilo, ampak hej, pesem je vseeno dobra.”

    To pa ja, pesem je odlična. Sem jo vsaj 10 x prebrala. In ta “Zakaj…” toliko je možnih odgovorov.

  89. zogca said

    Res je, odgovorov je veliko, pravega ne vemo. In kar je najbolj žalostno, ga v veliko primerih ne vedo tudi tisti drugi, ki jih čakamo, da bi potrkali.

Leave a Reply

 
