Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Auč, auč, auč, v kino bom morala brez princa!

Posted by zogca na marec 29, 2009

Če so knjige o Jadranu Krtu zaznamovale moja najstniška leta, je bila Strastna zapravljivka aka Rebecca Bloomwood nedvomno tista, ki sem jo v svojih odraslih, ne pa tudi zrelih, letih najraje brala. Moja junakinja je zdaj v kinu, jaz pa sem v hudi dilemi. Iti, ne iti? Iti, ne iti? Iti, ne iti? Zakaj dilema? Nikoli nisem bila velika ljubiteljica filmov. Zame so nadaljevanke in nanizanke. Ne kakršnekoli, humoristične. Filmi so preprosto predolgi. Če sem jih že gledala, je bilo to v pižami. Na kavču. Še večkrat pa ob kavču. Iz neznanih razlogov jaz zelo rada sedim na tleh, naslonjena na kavč. V kino sem šla enkrat na tri leta in to je mojim potrebam povsem zadoščalo. Potem se je v mojem življenju pojavilo eno prijazno in lepo bitje, ki za potrebe spleta nima imena, ampak je samo princ. Povabil me je v kino in na pijačo. Prvič, drugič, tretjič … Ko sva bila v kinu četrtič, tega se zelo dobro spominjam, me je zeblo in mi je dal svojo bundo, da sem se pokrila. Še zdaj imam v nosu vonj po njegovi bundi, vonj po njem. Skoraj vsak teden sva šla v kino. Od filmov, ki sva si jih ogledala, so mi najbolj v spominu ostali Mali otroci. Mislim, da je bil to najin drugi film. Ko pomislim na Kolosej, pomislim nanj. Odkar ga ni, je bilo kar nekaj filmov, ki sem si jih hotela ogledati, vendar sem si vedno rekla: “Mah, ne, brez njega to ne bo to.” Ko sem pred novim letom izvedela, da v Kolosej marca prihaja moja Rebecca, sem začela pripravljati strateški načrt z delovnim naslovom Ogledati si Strastno zapeljivko in se ob tem ne cmeriti, kot da je konec sveta. Nekaj mladeničev je prijazno ponudilo pomoč pri izvedbi tega načrta, vendar sem jih morala tako ali drugače zavrniti. To bi šele bil jok. Moški, ki ne bi bil princ. Šla bom s prijateljico. Kar bo, pa bo. V življenju se dogajajo tudi veliko hujše stvari kot obisk Koloseja brez princa.

Sicer sva se z Rebecco “spoznali” na zelo Rebeccin način. Beograd. Knjižni sejem. Vrečo sem imela že polno knjig, ko sem zagledala rožnate platnice, ki so ne samo klicale moje ime, kričale so ga. Bogsigavedi, koliko denarja sem že zapravila tistega dne in bogsigavedi, katerega od Rebeccinih izgovorov sem uporabila, ko sem sama sebi dovolila kupiti knjigo. Pomembno je samo to, da sem jo kupila. Začela sem jo brati na avtobusu, ko sem se vračala v Ljubljano, in nisem je spustila iz rok. Carinikov niti pogledala nisem, ko sem šla ven kadit, sem jo vzela s seboj. Prišla sem tja do stote strani in doma nadaljevala z branjem, kakor hitro je bilo mogoče ali če hočete, čim se je moj tedanji življenjski partner spravil spat. Smejala sem se, smejala in smejala. Ko sem obrnila zadnjo stran, sem že bila na Amazonu in naročila nadaljevanji knjige. Takrat so bile samo tri knjige, zdaj jih je že pet. Sophie Kinsella je namreč o Rebecci Bloomwood napisala pet knjig.

Oja, prekleto dobro se zavedam dejstva, da film niti približno ni tako dober kot knjige, pa vseeno, ogledala si ga bom. S čim me je Rebecca osvojila? Predvsem z izgovori. Z neštetimi izgovori, ki si jih je izmislila, da je sebi opravičila nakup stvari, ki jih, verjemite, sploh ni potrebovala. Predvsem pa z izgovorom, da gre za naložbo, ker ne boste verjeli, je to izgovor, s katerim jaz sebi opravičujem nepotrebne nakupe. Na primer: “Če zdaj kupim ta parfum, mi potem, ker imam doma še pet parfumom, leto in pol ne bo treba kupiti parfuma. V bistvu sploh ne zapravljam. Parfum nedvomno potrebujem in v bistvu je izjemno pametno, da ga kupim zdaj, kajti čez leto in tri mesece, ko bi ga tako ali tako morala kupiti, bo dražji. Pravzaprav ne zapravljam, ampak varčujem.” Ne, to ni Rebeccin izgovor, je kar lepo Žogcin. Enak izgovor lahko uporabite za karkoli, za petnajste čevlje, za dvajseto krilo, za trideseto majico. Vedno pride prav. Že res, da jaz za razliko od Rebecce nimam polne denarnice kreditnih kartic in nisem dolžna vsem mogočim in nemogočim bankam, hvalabogu, vseeno pa menim, da sva si malo podobni. In ko sem že ravno omenila banke … Joj, kako sem se smejala, ko sem brala njeno dopisovanje z bankami. Ker so pri nas v Sloveniji, razumite, če morete, izdali četrto knjigo iz zbirke o Strastni zapeljivki, ne pa tudi prve, druge in tretje, se boste morali zadovoljiti z mojimi prevodi teh pisem. Ki gredo nekako takole …

“Draga gospodična Bloomwood, zahvaljujemo se vam za ček za 43 funtov, ki je prispel danes. Žal čeka niste podpisali. Brez dvoma gre za napako, zato vas prosimo, da ček podpišete in nam ga vrnete. Gotovo se zavedate, da s plačilom zamujate že osem dni.” To je pismo iz ene od veleblagovnic, v katerih je Rebecca imela kreditno kartico. Pred tem pismo je prejela pismo, v kateri jo je ta ista veleblagovnica obveščala, da dolguje 235 funtov in da je minimalno plačilo, ki ga mora nakazati, 43 funtov. Ampak šment, istega dne ji je ta veleblagovnica poslala tudi pismo z neverjetno ponudbo. Toliko in toliko točk zbere, če kupi to in to, toliko in toliko točk, če kupi ono. Vas zanima, kaj se je zgodilo s čekom za 43 funtov? Da, poslala ga je. Podpisanega, ampak … “Draga gospodična Bloomwood, zahvaljujemo se vam, da ste nam poslali ček za 43 funtov. Četudi je ta ček podpisan, je datum na njem 14. februar 2020 leta. Brez dvoma gre za napako. Ček vam vračamo in vas prosimo, da nam pošljete ček, na katerem bo datum dne podpisa.” Ne vem, katere od Rebeccinih štorij bodo v filmu, ampak …

Žogca gre v kino.

134 Responses to “Auč, auč, auč, v kino bom morala brez princa!”

  1. lynx said

    Jaz na tvojem mestu ne bi šel v kino. Toliko spominov….😦

  2. maxi said

    Jaz na tvojem mestu ne bi šel v kino. Toliko spominov….😦

    Demantiram ta stavek in pišem: POJDI V KINO!!

  3. John said

    Demantiram Maxi in Lynxa.

    Pojdi v BTC. Rebecca pozna recept in ti tudi.

    SHOPPING…😉

  4. zogca said

    Oooooooo, imamo glasovanje. 😆 Tega pa nisem pričakovala, da bodo padala mnenja o tem, kaj naj Žogca naredi. Nič, glasujte naprej. ❗

  5. zogca said

    Do plače bo Žogca precej tenko piskala, ker je ta mesec plača bila malo nižja, izdatkov pa malo preveč. Sem pa šopingirala danes ponoči, ampak je bilo mus. Tole sem kupila. http://www.mimovrste.com/artikel/2520025824/brezvrvicni-telefon-motorola-me5051-2#pictures Mus, ker mi fiksni telefon sploh več ne dela. Zvoni mi postaja, slušalka pa je mrtva.

    Pojdi v BTC. Rebecca pozna recept in ti tudi.

  6. Nevenka said

    Jaz bom morala iti pa sama, ko se pojavi kak film zame.
    Zaenkrat se mi zdi še grozno, da ne bi imela nikogar seboj.

  7. webmaher said

    Gledou zdejle Širlej Meklejn i Klinta Istvuda..skorej umrl od smeha…Dva osla za sestro Saro:mrgreen:
    Na konc pride s trezorjem v šajtrgi pred njeno sobo in reče: Odpri…pa prav se ravno kopam, počaki malo pa prav Klint saj te nihče noče videti oblečene…razturi vrata in se oblečen vrže v kad…:mrgreen:

  8. zogca said

    Zakaj pa ne s prijateljico? A bi ti šla raje s kakšnim moškim? Jaz ne. Ker se mi zdi, da bi ga do konca filma kar sovražila, pa ne bi bil ne kriv ne dolžan, samo to, da ni princ bi bilo dovolj. Tako pa s prijateljico – ona ni zamenjava za princa, je bila pred princem in je ostala za njim. Ona sicer v kino sploh ne hodi, ampak se bo žrtvovala. Čeprav film menda ni niti drobtinico tako dober kot knjiga, to mi je že jasno iz trailerjev. Kot tudi to, da so zgodbo ornk spremenili – na slabše.

    Jaz bom morala iti pa sama, ko se pojavi kak film zame.
    Zaenkrat se mi zdi še grozno, da ne bi imela nikogar seboj.

  9. Lynx said

    “Demantiram ta stavek in pišem: POJDI V KINO!!”

    Soočenje s spomini in kruto realnostjo zna biti hudo in lahko pusti posledice.😉

  10. webmaher said

    Evo princu odstopim velikodušno tole sporočilo:

    Dear webmaher,

    You have received a new private message at Digital Point Forums from fuexsiof, entitled “How I Made $603,094.00 In Just 7 Days”.

    Edini pogoj je da gre z Žogco v kino :mrgreen:

  11. Jazz said

    😀
    Hočem ŠE!!!

  12. zogca said

    Tako hud pekmez pa tudi jaz nisem, lynx.😉

    Soočenje s spomini in kruto realnostjo zna biti hudo in lahko pusti posledice.

  13. zogca said

    A samo tako malo denarja bi mu ti odstopil??? Škrtica si.:mrgreen:

    Evo princu odstopim velikodušno tole sporočilo:

    Dear webmaher,

    You have received a new private message at Digital Point Forums from fuexsiof, entitled “How I Made $603,094.00 In Just 7 Days”.

  14. zogca said

    To se govori v postelji, ne piše po blogih.😉 Za denar pa tako ali tako ta stavek ne pride v poštev, je treba reči hočem VEČ!!!

    Hočem ŠE!!!

  15. zogca said

    Tole pa Žogca danes posluša že desetič!!!

    Željko Samardžić – Ohladi

    Joj, vroče!!!

  16. zogca said

    Penis, ki se ga vidi iz vesolja!!!

    http://24ur.com/ekskluziv/zanimivosti/penis-ki-se-ga-vidi-z-vesolja.html

  17. webmaher said

    Princ bi to v enem letu pretvoril v nekih 31 milijonov dolarjev, to pa je že prava Vrednost naše Žogce:mrgreen:
    Mislim, da bi ti bili Ronaldo, Messi, Beckham, Kaka in še kdo kar malo fouš:mrgreen:

  18. zogca said

    Daj denar raje meni. Jaz ga bom v enem letu pretvorila v nič.😉

  19. Jazz said

    zogca said
    March 29, 2009 at 2:20 pm
    To se govori v postelji, ne piše po blogih. Za denar pa tako ali tako ta stavek ne pride v poštev, je treba reči hočem VEČ!!!

    Hočem ŠE!!!
    😀
    Mislil sem še kakšen prevod,ti pa…😉

  20. Nevenka said

    Moje prijateljici imata družini, ne moreta hoditi z menoj v kino. Tisti, ki pa vseeno bi, pa ne živita v Sloveniji.
    Se bom morala kar drugače znajti.

  21. zogca said

    Saj ne gre za to, da bi nenehno s teboj kam hodili. Menda gre tudi ženska, ki ima družino, lahko enkrat na leto v kino. Ali pa se motim. Sicer pa da, se lahko znajdeš tudi drugače in si poiščeš novo družbo. Gotovo je kje kakšna prijazna gospa in gospodična, s katero bi se z veseljem družila in kdaj šla tudi v kino.

    Moje prijateljici imata družini, ne moreta hoditi z menoj v kino.

    Se bom morala kar drugače znajti.

  22. zogca said

    Jaz vse obrnem na seks, to hoče reči? Takšne stvari je treba razumeti, ker sem že zelo dolgo nuna.

    Mislil sem še kakšen prevod,ti pa…

  23. webmaher said

    Žogca ti bi danes morala gledat Širlej, kje glumila skoz nuno sam na koncu ne:mrgreen:
    Vsi milijarderji pozor:

    Žogca iz vas prej kot v enem letu naredi milijonarje in pri tem verjeli ali ne boste neznansko uživali. Vaše cenjene ponudbe pričakuje čimprej.
    Pozor, jokanja potem, ko vam recesija pobere skoraj vse ne bomo poslušali, kajti BiLi StE OpOzOrJeNi

  24. zogca said

    Poznaš tisti vic, zakaj je ločitev boljša od recesije? Bogastvo ti spravi na pol, ampak vsaj žene se znebiš. Pri recesiji ti ostane tudi žena.

  25. Lynx said

    Web, če še ne veš… Žogcin blog je Klub hrepeneče nepotešeno razočaranih in ne kakšen Lions…
    Poleg tega moraš upoštevati da razni Trumpi in Gatesi ne znajo slovensko. 😉

  26. zogca said

    Pa še en vic je, ampak se ga ne spomnim dobro. Nekaj od tem, kako iz moškega narediš milijonarja. Tako, da poročiš miljarderja.

  27. zogca said

    Both married.

    Poleg tega moraš upoštevati da razni Trumpi in Gatesi ne znajo slovensko.

  28. zogca said

    ŽOGCA NE IŠČE SPONZORJA.

  29. webmaher said

    Hotel sem te samo zaščititi, da ne bi svoj denar pretvorila v nič – manj škode je če kakega milijarderja spremeniš v milijonarja pa pri tem še uživaš:mrgreen:

  30. StaneP said

    Nakupovalke… bljak… Resnično življenje je za njih nekaj, kar se dogaja samo drugim… In potem fašejo “Čepina” ( drugačnega itak niso vredne ) ter so na koncu vse nesrečne, zavedajo se pa ne, da so bile v bistvu samo kupljene. Dobile so tisto, kar v bistvu edino tudi same znajo… Plehko. Škoda besed.

    Motorček je v garaži in ko neha deževati, izpolnim svojo obljubo in dam za pijačo Žogcinemu debatnemu krožku! Kar sem rekel, sem rekel.
    http://razmisljanje.blogspot.com/2009/03/yamaha-tdm-900.html

  31. Lynx said

    “Both married.”

    Melanija Knavs baje nima takih jošk kot ti. Pa še kaj bi se našlo. Torej velja poskusiti. 😉

  32. zogca said

    Ne moreš, Stane, reči bljak. Jaz rada kupujem. Ampak kupujem iz svojega, ne iz tujega denarja. Se ne bi prodala moškemu za denar, se ne bi, pa se ne bi. Če se pa kakšna proda za denar, se pa nima kaj pritoževati, ko ni nič drugega kot samo kupljena roba.

  33. zogca said

    Jaz pa nimam takšnega obraza kot ona. Pa tudi postave ne.

    Melanija Knavs baje nima takih jošk kot ti. Pa še kaj bi se našlo.

  34. StaneP said

    Žogca je fejst punca!

  35. zogca said

    Mah, trudim se. Kdaj bolj, kdaj manj.

  36. trnovčanka said

    Glasujem za kino in slaščičarno.:mrgreen:

  37. zogca said

    Ti bi me poslala še na sladkanje?

  38. trnovčanka said

    Kombinacija cukra in čokolade je nujni del uspešnega prebolevanja.

  39. zogca said

    Joj, ko bi ti vedela, koliko cukra sem jaz že pokonzumirala v ta namen, ampak brez uspeha. Že res, da zdaj več ne jočem, ne stokam, ne umiram od hudega, ampak vseeno ga ne ljubim niti en milimeter manj, niti en sam milimeter. Očitno bom morala zmetati vase še eno tono sladkarij.😆

  40. zogca said

    Si že nabavila knjige?

  41. trnovčanka said

    Ne, mi še ni uspelo v knjižnico. Imam pa zate eno od iste avtorice, ki sem jo dobila poleti na morju zraven neke revije. Naslov je Sječaš me se? in je bila prav zabavna za na plažo. Sem par dni nazaj ugotovila, da gre za isto pisateljico. Posodim.

  42. trnovčanka said

    Jaz sem pa prebolevala z mojimi najboljšimi prijateljicami knjigami. Tisto leto sem požrla vse možne klasike, nobelovce in moderniste. No, tudi nekaj cukra je bilo zraven.

  43. zogca said

    Seveda že imam. Jaz posodim tebi Šopoholičarko, če je ne boš prej nabavila.

    Posodim.

  44. zogca said

    Niti ne vem, ali se temu, kar je še pred menoj, sploh reče prebolevanje. Saj več nisem žalostna, skoraj nikoli. Ga imam pa še vedno na smrt rada, norooooooo rada. Rešitev za to je samo lobotomija.

    Jaz sem pa prebolevala z mojimi najboljšimi prijateljicami knjigami. Tisto leto sem požrla vse možne klasike, nobelovce in moderniste. No, tudi nekaj cukra je bilo zraven.

  45. trnovčanka said

    Rešitev za to je samo lobotomija.

    To metodo so že zdavnaj ovrgli😉 Ponavljam, da je rešitev v drugačni kemični mešanici.

    Hm vse kar ti hočem posodit ti že imaš. Počasi bom obupala😛

  46. zogca said

    Rešitev je stiskanje k njemu.

    Ponavljam, da je rešitev v drugačni kemični mešanici.

  47. zogca said

    Mah ne, samo tisto, česar sem fenica.

    Hm vse kar ti hočem posodit ti že imaš.

  48. Janis said

    Žogca, ko se boš odločila, da je konec prebolevanja, ga bo konec. Čisto nič prej:mrgreen:

  49. zogca said

    Ampak tok luštnega ni, ne obstaja. Tako da moram misliti nanj.😉

  50. John said

    Ampak tok luštnega ni, ne obstaja.

    Hočeš reči, tok luštnega pa na dosegu roke. Vsi ti modeli, ki jih občasno lepiš pa verjetno spadajo med “manj” luštne. Ker princ je pa menda samo eden, a ne?!
    😉

  51. Lynx said

    “Žogca, ko se boš odločila, da je konec prebolevanja, ga bo konec. Čisto nič prej.”

    Žogca se zanaša na astrologijo in šesti čut. 😉

  52. John said

    Žogca se zanaša samo še na čudeže.:mrgreen:

    Lepega dne po na vratih potrkalo. In tam bo stal on. Moj “princ”. Utelešenje vsega kar je bilo, je in bo….

  53. Janis said

    Žogca se zanaša na astrologijo in šesti čut.😉

    No, potem ji pa vedežujem, da bo jutri nehala😀

  54. zogca said

    Vidiš, da razumeš.😉 V bistvu me ti toliko razumeš, da si blizu moje sorodne duše.

    Ker princ je pa menda samo eden, a ne?!

  55. zogca said

    Na šesti čut, da. Sem se pa zraven še malo posvetovala z zvedami in zvezdicami. Nič skrbet za Žogco.

    Žogca se zanaša na astrologijo in šesti čut.

  56. zogca said

    Pa še pesnik si.😉

    Utelešenje vsega kar je bilo, je in bo….

  57. zogca said

    Moj šesti čut pravi, da še ne.😉

    No, potem ji pa vedežujem, da bo jutri nehala

  58. zogca said

    JANIS, TUKAJ PA SE BOŠ VERJETNO TI ŽELELA KAJ OGLASITI!!!

    http://www.ednevnik.si/entry.php?w=vsevenem&e_id=90302

  59. Nevenka said

    Jaz itak vem, da mene čas že ne bo ozdravil. Med ljudi ne hodim, da bi se mi lahko zgodil še en čudež…in v resnici si ga tudi želim ne.
    Mojo ljubezen si želim nazaj. To je čisto edina resnica.
    Jaz pa zaradi žalosti zelo težko berem knjige, sploh se ne zberem.
    Kak film si dosti lažje ogledam.
    Pišem pa itak bolj tako zadnje čase.
    Čista iluzija je pričakovati, da bodo ljudje z veseljem brali žalostne pesmi, drugačnih pa pisat ne morem.
    Saj morda pa ni tako čudno, če gre ženska sama v kino?

  60. zogca said

    Ne pozabi, da sem si jaz tvojo zbirko sposodila trikrat. Veliko pred tvojim prvim prihodom na moj blog. V bistvu si bila pri meni na vrsti takoj za Nežo Maurer in Milo Kačič. Ej, Nevenka, kakšna družba. In to z žalostnimi pesmimi.

    Čista iluzija je pričakovati, da bodo ljudje z veseljem brali žalostne pesmi, drugačnih pa pisat ne morem.

  61. zogca said

    Jaz bi šla sama marsikam, ne bi pa šla sama v kino. Verjetno gre za predsodek. Sicer pa – če boš kdaj rabila koga za v kino, evo, se zmeniva in grem jaz s teboj. Zaželeno je, da ta kino ni Kolosej, ampak tudi v Kolosej grem. Ker grem zelo v kratkem tja prebit led.😉

    Saj morda pa ni tako čudno, če gre ženska sama v kino?

  62. Nevenka said

    Ok. tako ali tako se že dolgo meniva za kavico pa še ni nič iz tega🙂

  63. zogca said

    Pod mus. S teboj in s Trnovčanko se menim že kar nekaj časa. Pa sem vmes že kofetkala s par blogerji, ampak s takšnimi, ki so mi rekli tega in tega dne ob tej in tej uri tam in tam. In potem Žogca pride.😉

  64. Artemis said

    Jaz pa grem čisto komot sama v kino in mi ni niti malo neprijetno. Saj grem gledat film, ne na družabni dogodek, zakaj potem ne bi mogla iti sama? Pa imam prijateljice in kolegice, s katerimi bi lahko šla, ampak imamo različne okuse za filme, tako da se o filmu tako ali tako težko pogovarjamo.
    Meni je težje iti sami na koncert, tam je pa fajn imeti družbo, da se lahko zabavaš.

  65. Tana said

    “Jaz bi šla sama marsikam, ne bi pa šla sama v kino. Verjetno gre za predsodek. Sicer pa – če boš kdaj rabila koga za v kino, evo, se zmeniva in grem jaz s teboj. Zaželeno je, da ta kino ni Kolosej, ampak tudi v Kolosej grem. Ker grem zelo v kratkem tja prebit led. ;-”

    Bravo Žogca. Ti meni deluješ tako pozitivna oseba, da ti ne morem povedati. Res si enkratna. Te redno berem.

  66. samo jaz said

    Evo mene, po dolgem času. 😉

    Tudi jaz bi šla tole gledat v kino, ampak moža nikakor ne prepričam, da bi šel z mano.
    Obe kolegici, ki bi se (tako kot jaz, seveda) našli v tem, sta trenutno odsotni, ostale pa niso take “šopoholičarke”, da bi jih film zanimal.
    Zgleda, da bom vseeno morala sama v kino, čeprav… ja, tudi meni je malo nenavadno/neprijetno iti sami. Hja, vse je enkrat prvič.🙂

    Sicer pa… čisto off topic: Žogca, kako si?
    Mene dolgo ni bilo tule gor (oz. sem včasih kaj na hitro prebrala, pa ni bilo časa za kakšen zapis). Vidim, da so vsi “ta stari” še tu, pa nekaj novih se mi zdi, da tudi.

  67. John said

    Hold Me Now…

  68. John said

    Love Story…

    …ker je v besedilu večkrat omenjen “princ”. 😉

  69. zogca said

    Vidiš, pa sva čisto kontra. Meni pa ni problem iti sama na koncert.😉 Seveda grem raje v družbi, ampak grem ravno tako lahko sama. Medtem ko kino … Kar nekako ne bi.

    Jaz pa grem čisto komot sama v kino in mi ni niti malo neprijetno. Saj grem gledat film, ne na družabni dogodek, zakaj potem ne bi mogla iti sama? Pa imam prijateljice in kolegice, s katerimi bi lahko šla, ampak imamo različne okuse za filme, tako da se o filmu tako ali tako težko pogovarjamo.
    Meni je težje iti sami na koncert, tam je pa fajn imeti družbo, da se lahko zabavaš.

  70. zogca said

    Hvala, da me bereš. In hvala za pozitivo, čeprav to ni ravno najbolj pozitivno obdobje v moje življenju, je v bistvu najmanj pozitivno. Tako da – še me bere in bom menda z vsakim dnem bolj pozitivna.😉

    Bravo Žogca. Ti meni deluješ tako pozitivna oseba, da ti ne morem povedati. Res si enkratna. Te redno berem.

  71. zogca said

    Za Šopoholičarko sem že zmenjena, za kakšen drug film pa, komot. Greva skupaj, pa bo.

    Zgleda, da bom vseeno morala sama v kino, čeprav… ja, tudi meni je malo nenavadno/neprijetno iti sami.

  72. zogca said

    Se držim. In se veselim toplih dni. Res je, stara garda je še vsa tukaj in na vsake toliko se nam pridruži še kdo. Je precej pestro. Še posebej, če je kakšna fejst vroča tema.😉 Bo jutri ena takšna.😉

    Sicer pa… čisto off topic: Žogca, kako si?
    Mene dolgo ni bilo tule gor (oz. sem včasih kaj na hitro prebrala, pa ni bilo časa za kakšen zapis). Vidim, da so vsi “ta stari” še tu, pa nekaj novih se mi zdi, da tudi.

  73. zogca said

    Grem takoj poslušat.😉

    …ker je v besedilu večkrat omenjen “princ”.

  74. Janis said

    Hehe, na MON-u imam spet stalkerko😀

  75. zogca said

    Link, bejbi, link.

  76. Janis said

    Ne da se mi iskat. Najdaljši posti o meni in moji splošni neprimernosti😀 so na temi od Salome (ki sem jo šele danes spet našla, ker je že nekje daleč stran od mojega zadnjega odgovora tam, seveda je tam že napisan jupi trimuf o mojem “utišanju”😀 – jao sveta preproščina), ena je pa od ženske, ki prosi nasvete za ločitev, ker jo je mož varal, babe tam ji pa namesto pametujejo, da se mora potrudit za zvezo.

  77. zogca said

    To za Salome sem brala včeraj. Kot sem včeraj imela občutek, da ena v eni temi namiguje, da bi to bila jaz. In sicer je napisala nekaj v smislu – daj pazi, ko pišeš dvigne se mi pisker, ker potem kakor ona ve, da sem to jaz. Po moje je mislila mene. Pa jaz absolutno nisem imela nobene zveze z ničemer. Ena je bila prijavljena na nekem portalu in so ji ponujali seks, pa se je bunila. In kakor da sem to jaz. Sem kar malo pošizila, ker jaz nisem prijavljena na NOBENEM PORTALU, nič od nič. Niti tistega famoznega Facebooka nimam. In izpade, da sem to jaz. Jaz, ki sem milijonkrat povedala, da sem nuna in ne iščem nikogar.

  78. Janis said

    Ma, vsake toliko jih na MON-u malo meče luna. Enkrat je ta strategija, da te stalkerka lovi po vseh temah, kjer odgovarjaš in se namenoma kobajagi žaljivo vpikuje v tvoje odgovore in si pritrujeje s petimi no name nickimi naenkrat. Drugič je pa ta strategija, da stalkerka poskuša “na lep način” psihologizirat o tebi in to ne na eni temi z enim nickom, na večih z večimi no name nicki v roku parih dni😀

    Meni je drugače kristalno jasno, da grem določenim osebkom na živce. In? So res tako omejene, da mislijo, da me bodo s teženjem pregnale ali mislijo, da sem tako odvisna od splošne MON popularnosti, da se bom zasekirala, kaj si ena povprečna MON-ovka misli in kako visoko bom na naslednjem popularnostnem chartu? Res mi jasno, kaj mislijo, da bodo dosegle.

  79. zogca said

    Jaz zdaj nimam več enega nicka, se ve zakaj, imam v bistvu tri. Ki jih drugače ne skrivam pretirano. Cija, na primer, je pogruntala dva in ju je tudi napisala na blogu. Kdaj pa si tudi kaj sproti izmislim. In mi je bilo smešno, da se nekdo gre detektiva in samo zato, ker jaz na blogu večkrat napišem, da se mi dvigne pisker, bom potem vse tisto, kar ima v sporočilu dvigne pisker, pa kar jaz? Jok brate. Takšne pa, ki se pogovarjajo same s seboj in si pritrjujejo, pa jaz hitro pogruntam. Sploh ena, ki ne dela predsledkov, je tako zelo očitna, pa ji očitno niti ne potegne, da je.

    Sicer ti pa ne znam povedati. Jaz sem jih tudi kot Žogca imela par, ki me niso marale. In tudi pozneje, ko se je Primož šel, kar se je šel, so bile te ženske v šusu zraven za prilivanje olja na ogenj, ampak tako res v šusu. Zdaj je čisti mir, čeprav je mnogim jasno, kateri nicki so moji. Mogoče pa mojim nefenicam ni jasno in je jasno tistim, ki me rade berejo. Pa se ne sekiram, res ne. Dokler je mir, sem jaz čisto hepi.

  80. Tana said

    Ja, vem Žogca, da zadnje leto pri tebi ni bilo najlepše. Pa si kljub temu ohranila vse pozitivne lastnosti. Nisi se predala malodušju, jamrala, se smilila sama sebi. To je tisto, kar mi je pri tebi najbolj všeč. Res je, da veliko omenjaš svojega “princa”. Pa kaj? Imaš pravico in prav je tako. Stari pregovor pravi, da o stvareh, ki najbolj bolijo, je treba govoriti, govoriti…. in to naglas. In ne skrivati. In ti to počneš. In prav je tako.

    Všeč mi je tudi tvoja vsesplošna razgledanost….

    auč, auč, auč, bo še kdo mislil, da te osvajam. ha,ha,ha ….

  81. Janis said

    auč, auč, auč, bo še kdo mislil, da te osvajam. ha,ha,ha ….

    Žogca ma že vrsto😀 Moška je kar dolga, v ženski je pa tud že Maxi😀

  82. Spider said

    Ha ha, dajte no, sekirati se zarad popularnosti na mon-u je res brezveze, mene nikjer niso marali, ne na mladi o spolnosti, ne na zenskem cveku, ne na politiki, ne na starsevskem..

  83. Janis said

    Ja, sej, jaz se popolnoma strinjam s tabo in mi je vse skupaj ful smešno, zato mi pa ni jasno, zakaj so nekatere še zmeraj tako vztrajno prepričane, da bom izginila v ilegalo, če mi bodo dovolj dolgo kobajagi najedale.

  84. Spider said

    Ne naredi iste napake kot sem jo jaz in se ne pusti spoznati forumasem. Jaz sem se udelezil par forumskih srecanj in potem so se naenkrat na forumu znasle stvari, ki sem jih jaz na srecanju nekomu povedal, nisem jih pa imel namena napisati..

    Zato se ne spoznavam vec z nikomer iz interneta…Aja, ups…eno se moram spoznat, ha ha.

  85. Janis said

    Ja, Spider, hvala za nasvet, se ga bom definitivno držala, ker tukaj sta z mojo ženo istih misli😉 Virtuala je zame virtuala, tako forum kot blogi in bo tako tudi ostalo. Ne toliko zaradi mene kot zaradi moje družine.

  86. Spider said

    Ja, ti si ze itak dost napisala o sebi, kdor redno bere mon in se giblje v tvojih strokovnih krogih, te je po moje spoznal.

  87. Spider said

    Hocem reci, “razkrinkal”:)

  88. Tana said

    “Žogca ma že vrsto😀 Moška je kar dolga, v ženski je pa tud že Maxi :D”

    Ja, saj vem Janis. Ti si pa tudi že oddana, tako da, tudi tukaj odpadem.

    auč, auč, auč….

    Okvirčka pa ne znam nardit.

  89. Janis said

    Ja, ti si ze itak dost napisala o sebi, kdor redno bere mon in se giblje v tvojih strokovnih krogih, te je po moje spoznal.

    Veš, moji sodelavci so ena posebna vrsta odpuljencev, nobeden ni čisto “normalen” (znanstveniki pač :D), zato oni niso problem, ker jim tudi nič takega gossip juicy ne prikrivam. Potencialni problem bi bili lahko določeni sodelavci moje partnerke in pa seveda znanci.

  90. Lynx said

    Vzemite z rezervo in samo v razmislek 😉 :

    – Če me bo partner prepričeval, da me neskončno ljubi, da ne more živete brez mene, da si ne predstavlja, da bi me zapustil, da je brez mene čisto izgubljen … mu bom rekla, NE, hvala, ne želim si in ne zmorem takega partnerstva.

    – Če pa bo partner rekel, da je zadovoljen sam s seboj, da se ima rad, da je srečen, da mu je lepo na tem svetu, da je življenje lepo – ampak z menoj mu je še lepše in prijetneje in da si zato želi biti z mano…. takega pa lahko ljubim in živim z njim.

    Zelo lepo in nazorno povedano kaj je smisel partnerstva. Ne dopolnjevanje, temveč sožitje. Bistvo je namreč v tem, da nimamo partnerja zato, da nas dopolnjuje, izpolnjuje, podpira, balansira in kaj vem kaj še… S tem samo obremenjujemo drug drugega in prihaja do kriz. Imamo ga preprosto zato, ker nam je življenje z njim lepše, prijetnejše, ker si želimo biti z njim – ne pa zato, ker moramo biti, ker drugače ne znamo, ne zmoremo.

    Vsak človek ima svojo energijo. V Celestinski prerokbi je lepo opisano kako prihaja do nesoglasij med partnerjema. Ko nekomu primanjkuje energije, ni več »samostojna celota«, podzavestno na nek način prične črpati energijo od partnerja. Prihaja do sporov, konfliktov.

    Prepričana sem in tudi življenje mi je to dokazalo – na meni sami in na ljudeh okoli mene – da nam vesolje pošlje vedno “tapravega” partnerja; to je tistega, ki ga v danem trenutku potrebujemo za naš razvoj. V kolikor se moramo v tem življenju učiti partnerskih odnosov, se moramo pač učiti. Potrebujemo torej točno take partnerje, ki nam bodo pomagali s svojim obnašanjem in odnosom priti do določenih spoznanj in sprememb nas samih. Če se imamo veliko za naučiti in mi to odbijamo, bo morda učenje potekalo vse življenje in sanjskega partnerja nikoli ne bomo srečali, ker ne bomo dosegli takega nivoja zavedanja, kjer se on lahko pojavi.

    To se tako značilno kaže v tem, da nekateri spreminjajo partnerje, sebe pa ne in privlačijo k sebi vedno enake partnerje (ker od sebe dajejo enak energetski vzorec) in vedno slej ko prej pridejo z vsakim partnerjem v isto situacijo – stojijo pred isto “domačo nalogo”, ki se ji pač ne moreš izogniti. Treba jo je rešiti in se ob tem pomakniti ob spirali zavedanja malo višje. Zato je tudi popolnoma odveč imeti kakršne koli občutke krivde: zakaj sem se spečal/a ravno z njim/njo…? S komerkoli bi se, bi si bili na nek način podobni – vzorec bi bil isti.

    Bistvo vsega je spreminjati sebe, ljubiti sebe. Šele potem, ko znamo živeti sami s sabo, ko partnerja ne potrebujemo nujno za našo srečo, ko ugotovimo, da ljubezen in sreča ni le partnerjev odnos do nas, da ljubezen je Življenje, vesolje… mi sami, ko smo “energetsko” samostojni in ne potrebujemo NIKOGAR, da bi se naslanjali nanj, iskali varnost, zaščito, podporo… šele potem smo zreli za tistega pravega sanjskega partnerja. In šele potem tudi pride… kot tisti metulj, ki ga prenehamo loviti. Ko lahko le dajemo brez namena povračila, ko se z njim dopolnjujemo, ne pa izpolnjujemo. Part-near / vzporedne poti / in ne skupne ali celo prepletene.

    Vsak partner nam je torej poslan, da nam (drug drugemu) pomaga do teh spoznanj. Za marsikoga mislimo – bil je edini pravi… in res je bil pravi –
    za tisti trenutek. Ko smo bili na določenem zavedanju, smo ga pritegnili, ker nam je v tem odgovarjal. Ko smo se od njega naučili kar nam je lahko nudil za učenje (in on od nas), spoznanja, se naše poti razidejo. Zavedanje ponavadi začne dvigovat en partner. Če mu drugi sledi, se lahko razvije partnerstvo na zelo visokem nivoju in morda celo drug za drugega ugotovita, da sta “taprava”! Če eden zaostaja, se sčasoma njuni poti ločita.

    Mislim, da ni nujno, da imamo v vsakem življenju “tistega tapravega”, včasih potrebujemo kakšnega drugega, da je naš razvoj hitrejši. To je lepo opisano v Usodi duš. Naš Življenjski partner pa nas mogoče v tem življenju spremlja kot naš otrok ali katera druga bližnja oseba….

    Včasih nam pride nekdo na pot, pa mi ne “čutimo” kemije. Nikoli ne vemo, kdaj zamujamo lastno šolo, ki bi nam pomagala pri spremembi v sebi, da res pridemo do pravega. Ali pa nehote res zamujamo pravega. Seveda vse to ne pomeni, da sprejmemo kar vsakega, ki nam pride na pot in besno iščemo, kaj se imamo od njega naučiti. Take stvari pač čutimo v sebi – kot zaljubljenost, simpatijo, tisto “nekaj”, kar nas vleče k nekomu.

    Vesolje nam bo poslalo in obdržali bomo tistega partnerja, ki nam je namenjen. Vsi ostali, ki pridejo in gredo, so tu zato, da nas nečesa naučijo v življenju, da nas v nekem smislu izzovejo. Morda nam je trenutni namenjen zato, da iz sebe očistimo ljubosumje…. nesamostojnost…. da bi se malo igrali in dvigali samozavest.

    Človek mora biti sam zase celota, se naučiti energijo dobivati iz vesolja sam. Šele potem lahko dve osebi čudovito živita skupaj – ena OB drugi in ne ena NA drugi. In če se ena odmakne, druga še vedno stoji pokonci! In nihče se ne čuti izkoriščanega, izčrpanega, uporabljenega, obe lahko “dihata”, nihče ne visi na drugem, nihče ni odvisen od prisotnosti drugega. Oba imata energije dovolj, in ta se lahko prepleta in plemeniti. Nihče ni VEČ, nihče ni MANJ. In če smo celota, svobodni, in če je tak tudi naš partner, ga sprejemamo takega kot je, ker ne iščemo na njem in od njega stvari, ki bi jih sami radi imeli.

    Partnerstvo je komplicirana stvar, ker ga pogosto narobe dojemamo. Paradoks pa je ta, da šele ko znamo živeti popolnoma samostojno, brez partnerja, dobimo res tistega tapravega, ki “nam leže na dušo” !

    Enaki principi veljajo tudi za prijateljstvo. Od nobene osebe naj ne bi bili odvisni, družili naj bi se s tistimi, ki nam lepšajo življenje ….

  91. John said

    …da nam vesolje pošlje vedno “tapravega” partnerja…

    Pri Žogci se je vesolje zmotilo. “Tapravi” princ je pobegnil. 😯

    Lynx, a si to Žogci namenil?

  92. John said

    Bistvo vsega je spreminjati sebe, ljubiti sebe. Šele potem, ko znamo živeti sami s sabo, ko partnerja ne potrebujemo nujno za našo srečo, ko ugotovimo, da ljubezen in sreča ni le partnerjev odnos do nas, da ljubezen je Življenje, vesolje… mi sami, ko smo “energetsko” samostojni in ne potrebujemo NIKOGAR, da bi se naslanjali nanj, iskali varnost, zaščito, podporo… šele potem smo zreli za tistega pravega sanjskega partnerja. In šele potem tudi pride… kot tisti metulj, ki ga prenehamo loviti. Ko lahko le dajemo brez namena povračila, ko se z njim dopolnjujemo, ne pa izpolnjujemo. Part-near / vzporedne poti / in ne skupne ali celo prepletene.

    Amen. +

  93. Lynx said

    “Pri Žogci se je vesolje zmotilo.”

    John, slabo si prebral. Vesolje ima z astrologijo kar nekaj skupnega. 😉
    Le kdo bi vedel, kaj vsakega izmed nas še čaka.

  94. zogca said

    Evo mene.😉

  95. zogca said

    V bistvu sem se. Ampak sem znala iz tega občasno narediti tudi komedijo in to si štejem v plus. Človek se mora znati tudi nasmejati samemu sebi in tudi svoji lastni bedi. Zdaj mi je pa tako ali tako vsak dan lažje. Sicer pa prihajajo lepši časi, o tem sem prepričana.

    Nisi se predala malodušju, jamrala, se smilila sama sebi.

  96. John said

    Le kdo bi vedel, kaj vsakega izmed nas še čaka.

    Žogca je že zvedela pri njeni osebni astrologinji….😉

    No, mene pa še čaka takšne vrste obisk.😐

  97. zogca said

    Ti pa ne razumeš bistva. Kaj te čaka, ti lahko pove jasnovidka ali vedeževalka, atrologija ti tega ne pove na takšen način. Astrologija ti ne more reči, da bo tega in tega dne prišel ta in ta, oblečen tako in tako … Vem pa, v kombinaciji obojega, kaj se bo dogajalo in sem z razvojem dogodkov zadovoljna.😉

    Žogca je že zvedela pri njeni osebni astrologinji….

  98. zogca said

    😥

    Ampak ne pozabimo, princa lahko sreča pamet.😉

    Pri Žogci se je vesolje zmotilo. “Tapravi” princ je pobegnil.

  99. John said

    Ampak ne pozabimo, princa lahko sreča pamet.

    Tole pa ni močna karta.🙂

  100. zogca said

    To pa ne. Že tako je nelogično, da se je nekdo tako inteligenten sploh razšel s pametjo.😉

  101. zogca said

    Jaz imam s tovrstnim spoznavanje samo pozitivne izkušnje. Je pa res, da jaz nikoli nisem hodila na nobena skupinska srečanja, kamor, povsem možno, nekateri hodijo samo vohljat. Ljudi spoznavam ena na ena. Pač tiste, ki se mi zdijo v redu in sem z njimi na isti valovni dolžini. Hudo dvomim, da bi takšni ljudje potem ne vem kaj govorili okoli. Res, imam samo pozitivne izkušnje.

    Ne naredi iste napake kot sem jo jaz in se ne pusti spoznati forumasem. Jaz sem se udelezil par forumskih srecanj in potem so se naenkrat na forumu znasle stvari, ki sem jih jaz na srecanju nekomu povedal, nisem jih pa imel namena napisati..

  102. Lynx said

    “Ampak ne pozabimo, princa lahko sreča pamet.”

    Tudi možno. Mislim pa, da če ga bo srečala na takšen način kot želiš ti, ne bo samo princ, ampak bolj Superman.

  103. zogca said

    Razloži.

    Mislim pa, da če ga bo srečala na takšen način kot želiš ti, ne bo samo princ, ampak bolj Superman.

  104. zogca said

    Te naučimo? V bistvu ni težko. Je pa res, da smo bile potrebne štiri, da smo pogruntale. In je trajalo kar nekaj ur.

    Okvirčka pa ne znam nardit.

  105. Lynx said

    Redkokdaj človek naredi nekaj brez razloga. Tudi če se bo vrnil, bo za to imel nek razlog.
    Nisem še slišal, da bi nekdo nekoga zapustil kar tako brez veze. In se kar tako brez veze vrnil. Kdor nekoga ljubi ne abstinira leto ali dve in se potem skesano vrne.
    Taka je moja izkušnja. Če bo tako kot praviš oziroma želiš, je pa izjema. Jaz takega ne poznam.

  106. zogca said

    Poglej, kakorkoli napišem, je brez veze. Vem to, da sem vedno vedela, da on mene ni zapustil zato, ker me ne bi imel rad. In da sem tudi, ko sem ga par mesecev nazaj, zadnjikrat videla, vedela in čutila, da me ima rad.

  107. zogca said

    Saj je povedal razlog.

    Redkokdaj človek naredi nekaj brez razloga.

  108. StaneP said

    Ah Žogca. Ti pa tvoj princ. Ista si, kot shopoholičarka iz knjige o kateri pišeš, ki najde v vsakem primeru nek razlog, izgovor oz. opravičilo za svoja dejanja oz. stvari v katere verjame. Realnost, razum in podobne “neumnosti” so brezpredmetne. Važna je edino uteha oz. tolažba, pa če je še tako za lase privlečena…
    Si pa vseeno fejst punca, samo svoje srce razdajaš brez haska. Srce je dandanes zelo redka dobrina. Škoda. Ti si živ dokaz, da še tako pameten in/ali izobražen človek lahko odpove, ko se gre za čustva…

  109. zogca said

    Aha.

    Ti si živ dokaz, da še tako pameten in/ali izobražen človek lahko odpove, ko se gre za čustva…

  110. webmaher said

    a so izobrazba in čustva v kakem sorazmerju🙄

  111. zogca said

    Vidiš, da ne, Web.

  112. StaneP said

    a so izobrazba in čustva v kakem sorazmerju

    V bistvu ne. Vendar na nek način človek vseeno pričakuje, da pameten in/ali izobražen človek vseeno tudi svoja čustva lažje obvladuje ter si jih razumneje razlaga…

  113. webmaher said

    KLint Istvud pa tudi Širlej Meklejn sta včeraj v filmu dejala: Enkrat je vsak lahko “mal naiven”😆
    Jaz bi pa zapisal: včasih je fajn če si večkrat:mrgreen:

  114. StaneP said

    Enkrat je vsak lahko “mal naiven”

    Naivnost je blagor! Dokončno odrastemo šele takrat, ko žal izgubimo naivnost…

  115. zogca said

    Žogca je pametna in neumno zaljubljena.😉

    Vendar na nek način človek vseeno pričakuje, da pameten in/ali izobražen človek vseeno tudi svoja čustva lažje obvladuje ter si jih razumneje razlaga…

  116. zogca said

    Brez naivnosti ni zaljubljenosti.

    Naivnost je blagor! Dokončno odrastemo šele takrat, ko žal izgubimo naivnost…

  117. StaneP said

    Zaljubljenost je daleč od ljubezni!! Če zaljubljenost ne preraste v ljubezen, potem itak vse nično…

  118. zogca said

    Jaz poslušam svoje srce in svoj šesti čut, to je vse.

  119. StaneP said

    Jaz poslušam svoje srce in svoj šesti čut, to je vse.

    Ista jaz. Zato sva se pa oba že fajn opekla. Samo jaz sem to že dojel, ti pa še vedno upaš…
    Vendar še vedno verjamem v srce in srce ( moje ali žensko ) mi je še vedno daleč najbolj pomembna stvar!

  120. zogca said

    Jaz tudi imam vero v srce, tako v svoje kot v njegovo.

  121. StaneP said

    Upanje umre zadnje.

  122. zogca said

    To je res.

  123. lynx said

    “a so izobrazba in čustva v kakem sorazmerju”

    Včasih niti izobrazba in pamet ne, kaj šele čustva.🙂

    “Jaz poslušam svoje srce in svoj šesti čut, to je vse.”

    V tvojem primeru je to dovolj in verjetno tudi prav. Tako si ne boš mogla nikoli očitati, da nisi poskusila vsega, kar se je dalo poskusiti. Pogumno je, če zaupaš sama sebi in se ne oziraš preveč na mnenja drugih.
    Jaz take samozavesti nimam, sem bolj ziheraške sorte, malo izgubljam, vendar tudi malo dobim.🙂

  124. zogca said

    Tako razmišljam tudi jaz.

    V tvojem primeru je to dovolj in verjetno tudi prav. Tako si ne boš mogla nikoli očitati, da nisi poskusila vsega, kar se je dalo poskusiti. Pogumno je, če zaupaš sama sebi in se ne oziraš preveč na mnenja drugih.

  125. Nevenka said

    Jaz bi bila pa vesela, če bi mi partner rekel, da ne more brez mene.
    Tako izražanje namreč pomeni, da mi želi povedati kako zelo rad me ima.
    Taki stavki nimajo absolutne vsebine ampak vsebujejo vsakodnevno metaforiko. Popolnoma jasno je, da me ne želi 24 ur držati za roko.

  126. zogca said

    Jaz tudi. Seveda pa niti pod točko razno ne bi bila vesela, če bi 24 ur na dan visel na meni in z menoj. Jaz si to bolj predstavljam kot to, da ne želi živeti brez mene.

    Jaz bi bila pa vesela, če bi mi partner rekel, da ne more brez mene.

  127. Lynx said

    “Taki stavki nimajo absolutne vsebine ampak vsebujejo vsakodnevno metaforiko.”

    Če je mišljeno metaforično, potem ni nič hudega.
    Mislim pa, da gre vsaj v zgornjem prispevku bolj za problem odvisnosti. Ko je nekdo brez ljubljene osebe čisto izgubljen in so vse njegove aktivnosti v življenju vezane nanjo.
    Taka odvisnost “objektu oboževanja” na nek način godi, na drugi pa ga zelo utesnjuje.

  128. Nevenka said

    Z mojim objektom obožavanja sva se videla dvakrat na mesec. Težko bi se temu reklo visenje na kom.

  129. Spider said

    Janis, kar se mon-a tiče, jaz imam največji problem tam s tem, da je večina ljudi funkcionalno nepismenih. Preprosto ne razumejo napisanega in potem replicirajo na nekaj, kar sploh ni bilo napisano.

    Mislim, da je bralna kultura v Sloveniji na psu in da bi povprečen Slovenec definitivno malo večkrat moral vzeti knjigo v roke.

  130. zogca said

    Ne razumejo ali nočejo razumeti? Jaz, na primer, sem pismena, ampak enih stvari nalašč ne razumem.😉

    Janis, kar se mon-a tiče, jaz imam največji problem tam s tem, da je večina ljudi funkcionalno nepismenih. Preprosto ne razumejo napisanega in potem replicirajo na nekaj, kar sploh ni bilo napisano.

  131. Spider said

    Zogca, eno je če nekdo neke stvari ne razume, nekaj povsem drugega pa je, če nekdo ne razume, kaj mu drugi dopoveduje in potem replicira, kot da je druga oseba povedala nekaj čist drugega, kot je dejansko povedala.

  132. zogca said

    Eni so neumni kot noč, o tem ni dvoma.

  133. Janis said

    Janis, kar se mon-a tiče, jaz imam največji problem tam s tem, da je večina ljudi funkcionalno nepismenih. Preprosto ne razumejo napisanega in potem replicirajo na nekaj, kar sploh ni bilo napisano.

    Ja, ravno zato sem se začela tam izražat direktno, ker sem opazila, da bognedaj uporabit kakšen sarkazem ali kakšno malo bolj kompleksno teorijo, kot je iz A sledi B, ker potem povprečnemu bralcu koncentracija že pade in mi začne replicirat kr neki. Kar pa ljudem spet ni prav, ker bi se kot ženska očitno morala topiti nad čustvenimi izgovori za svinjarije.

  134. zogca said

    Ne, Janis, sarkazma pa res ne, ni v redu. Jaz sem imela zaradi sarkazma in pa tudi cinizma kar nekaj fajtov. Ko so me napadle ženske, ki so se strinjale z menoj, fejst strinjale, ampak niso uspele doumeti, da se strinajo z menoj, ker sem se šla sarkazem ali cinizem.

Leave a Reply

 
