Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Tvoje lačne oči!

Posted by zogca na marec 28, 2009

LAČNE OČI

Tvoje lačne oči …

Trenutek, poln žalosti,
bolečine in strasti …
Pogled, ki v odsevu živi vse,
kar bilo je in si.

Tvoje razgaljene oči …

Trenutek soglasja brezčasja
sredi tišine začarane bližine …
Ostaja za čas, ki mineva,
oplaja za čas, ki obstaja
v neskončnosti nekega speva.

Te tvoje lačne, lačne oči …

Nekje v dimu prostora,
ko mine, izgine vse, kar ni,
in ostane, kar mora.

Miša Čermak

54 Responses to “Tvoje lačne oči!”

  1. zogca said

    Opomba: Oči na fotografiji so simbolične. Videli smo že lepše.😉

  2. Lynx said

    Za dobro jutro Eric Carmen:

  3. Lynx said

    In še Stand by me, na bolj “globalen” način:

    http://vimeo.com/moogaloop.swf?clip_id=2539741

  4. zogca said

    Hungry eyes iz filma Dirty Dancing.

  5. zogca said

    POZIV ZA MOJE DAME!!! Ker je Freddie posnel premalo fotografij, je pač nogometaš, in ker tudi Davidovih (na fotografiji zgoraj) ni v neomejenih količinah … Kateri moški bi po vaše morali krasiti pesmi? Pišite imene, popajte fotografije. Potrudila se bom, da bom upoštevala vaše želje.

  6. maxi said

    Hm…moram razmislit… :-))

  7. maxi said

    Meni prav posebni saksapil izraža W.Miller, ampak mislim da o njem ni kaj dosti fotk;

  8. zogca said

    Aha, ne odpre fotografije, ampak pokaže mi jo pa v Snap-shotu. Mi je znan obraz. Ga grem poguglat, da vidim, kaj je mogoče najti.

    Razmišljaj dalje.😉

  9. maxi said

    Ja pa saj ta tudi ni slab za učke spočit;

  10. webmaher said

    Maxi, Žogca takoj za naše navijat-Beckhama glejta jutri😆

  11. zogca said

    Meni je Robe Lowe trenutno naj naj naj, ampak ne na fotkah, na videu.😉 Malo da ne mi pride, ko gledam tale posnetek.

  12. zogca said

    Nič bat, nič bat. Žogca ima prižgan fuzbal.

    Maxi, Žogca takoj za naše navijat

  13. webmaher said

    Žogca naj ti pride ob naših golih :lol

  14. webmaher said

    Po možnosti vsaj triX😆

  15. zogca said

    Ga bodo morali dati, če naj bi mi prišlo.😉

  16. zogca said

    Danes me rajca Seks v mestu. Bom gotovo ponoči privlekla ven DVD-je in enkrat za spremembno ne bom gledala komedij.

    Mister Big.😉

  17. maxi said

    Maxi, Žogca takoj za naše navijat-Beckhama glejta jutri😆

    Hm, hm….men so od fuzbala najbolj všeč fuzbalerji…:-)

  18. webmaher said

    Maxi navijaj, hočem da Žogci pride še pred koncem prvega polčasa😆

  19. zogca said

    En zate.😉

  20. zogca said

    😆

    Maxi navijaj, hočem da Žogci pride še pred koncem prvega polčasa.

  21. maxi said

    OLEE, OLE, OLE, OLE…………:-))))))

    (Žogca a je že….hehe)

  22. zogca said

    Moja najljubša Buffonova fotografija. Skače Buffon, skače tič.😉

  23. zogca said

    Maxi, zdaj so mi zgrešili orgazem!!!

  24. webmaher said

    Maxi skorajjjjjjjjjjj, dejmo šeeeeeeeeeeeeee😆

  25. zogca said

    Joj, je lep. Ampak to ni fotografija, ki bi jo lahko dala k pesmi.

  26. maxi said

    Men pa Rob ni tako lep…

  27. zogca said

    Jaz sem pa zrajcana, odkar sem ga videla v tistem intervjuju.

  28. maxi said

    Maxi skorajjjjjjjjjjj, dejmo šeeeeeeeeeeeeee😆

    hehe, ma po moje bo prej, če ji kak dedc pomaga do konca…🙂

  29. zogca said

    Še prej pa, če si sama pomagam.😉

  30. maxi said

    Še prej pa, če si sama pomagam.😉

    Uf…pa ne bi smelo bit tako…:mrgreen:

  31. webmaher said

    Maxi zdaj je treba pa koj pritisniti, dejmooooooooooooooo našiiiiiiiiiiiiiii-Žogca je vročaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:mrgreen:

  32. zogca said

    Pa je. Jaz znam bolje od vseh.😉

    Uf…pa ne bi smelo bit tako…

  33. maxi said

    Pa je. Jaz znam bolje od vseh.😉

    Jaz imam enga, ki zna bolje kot jaz.

  34. zogca said

    Vranec.😉

    Jaz imam enga, ki zna bolje kot jaz.

  35. maxi said

    Vranec.😉

    Damn fate.

  36. zogca said

    Ti vranca, jaz princa … Pa obe v soboto zvečer brez seksa. Ni fer.😈

  37. webmaher said

    Heh, Žogca ni hotla v češko mrežo😦

  38. maxi said

    Ti vranca, jaz princa … Pa obe v soboto zvečer brez seksa. Ni fer.😈

    Še enkrat: Damn fate.

  39. zogca said

    Eh, bom z orgazmi počakala do jutri.

    Heh, Žogca ni hotla v češko mrežo.

  40. zogca said

    Huda krivica.

    Še enkrat: Damn fate.

  41. maxi said

    Žogca, a mi napišeš pravilno priimek od Fredija, prosim…

  42. maxi said

    Hvala sem že našla…

  43. zogca said

    Prehitela si me.😉 Ga malo občuduješ in se greješ?😉

  44. maxi said

    hehe…ja nekaj o njem sem iskala…

  45. zogca said

    Jaz pa berem Pavčkove pesmi in izbiram primerne za blog.

  46. webmaher said

    Ja pa gledam Zvezde Granda-vse ženske takmičarke imaju dobra pluča😆

  47. zogca said

    Aha, sem dala tudi jaz zdaj. Enkrat na mesec pogledam pol ure. Nisem čisto nič na tekočem. Lani sem gledala ponovitve par oddaj in moram reči, da imajo glas … Ti naši so pravi amaterji za njih. Za pljuča pa ne vem. Verjetno misliš joške.

  48. webmaher said

    prvič gledam, slišal pa nisem nič – sam gledam😆

  49. zogca said

    Ta zadeva poteka že nekaj let.

    Ta finale sem gledala enkrat v posnetku.

    Ta mladenič je postal zelo popularen.

    Milan Stanković – Ohladi

    Ta pa je zmagal.

    Dušan Svilar – Čija si

    Tako pa je bila videti razglasitev.

  50. vlatka said

    žogca,

    tipček je kul in ima lepe oči, le nekoliko zagrenjene in polne obtožb…. 👿

  51. zogca said

    Ko smo ravno pri obtožbah … Na Kastelicovem blogu mi je danes eden napisal, zdaj citiram: “Za take kot si ti so ob cesti kandelabri in zadosti blizu obcestni kamni, da si jo lahko napolnite, drgnete in ste ob tem vsem na očeh, da lahko …” Skušam dešifrirati, kaj to pomeni. Očitno ne ve, da sem nuna.

  52. vlatka said

    žogca,

    ne, ne…, samo fouš ti je, da znaš uživati v seksu!! In da o tem javno pišeš.

    Jaz vedno rečem mojem najdražjemu Grisonu: “Žogca pravi, da je to bolje kot lizannje sladoleda..” In on reče: “Žogca ima še kako prav…”

    Ta, ki ti je tako rekel, pogreša pravega fuka, zato se niti pod razno ne sekiraj!!

    Ti si prva liga. Verjemi.

  53. zogca said

    Oja, oja, oja, ko pa je res!!!

    Jaz vedno rečem mojem najdražjemu Grisonu: “Žogca pravi, da je to bolje kot lizannje sladoleda..” In on reče: “Žogca ima še kako prav…”

  54. zogca said

    Hvala.😉

    Ti si prva liga. Verjemi.

Leave a Reply

 
