Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Tisto nekaj!

Posted by zogca na marec 27, 2009

Odkar sem se spravila v red, knjige vračam pravočasno in ne plačujem ob vsakem obisku zamudnine, zelo rada obiskujem knjižnico. Prav z veseljem grem in se tam zadržim tudi uro, dve. Vem, da je to plehko, ampak najraje brskam po knjigah, ki imajo čedne platnice. Vse, kar je rožnatega, modrega, oranžnega ali podobno zanimivega, moram vzeti v roke. In na ta način sem zgrabila knjigo z naslovom Zakaj moški ljubijo mrhe, avtorice Sherry Argov. Verjetno bi jo tudi odložila, če ne bi, ko sem jo odprla naletela na naslednji stavek: “Če se boš obnašala, kot da si glavni dobitek, bo moški s tabo ravnal, kot da si največji zaklad.” Menim namreč, da je to najpomembnejše pravilo, ki bi ga morala poznati ženska, če želi imeti opravka z moškim oziroma moškimi. Ali kot je dejala Sophia Loren: “Ena polovica tvoje spolne privlačnosti je odvisna od tega, kar imaš, druga pa od tega, kar ljudje mislijo, da imaš.” Temu, o čemer govorita Sherry Argov ali Sophia Loren, jaz pravim tisto nekaj. Četudi ne vem, kako se temu reče, menim, da odtehta več od pameti, dolgih las ali nog, kuharskih sposobnosti in podobnih odlik, ki naj bi po nekem nenapisanem pravilu prinašalo moško pozornost.

14 Responses to “Tisto nekaj!”

  1. webmaher said

    Tisto nekaj, točno to…ostalo je še najmanjši probljem😆

  2. zogca said

    Jaz sem to pravilo pogruntala zelo zgodaj, zelo, zelo, zelo zgodaj. Samo enkrat sem, samo za nekaj mesecev, pozabila nanj in ni se dobro končalo. Mah, ne pozabila, preveč me je odneslo v zaljubljenost.

  3. zogca said

    Tipičen primer tega “manj daš nase, manj dajo nate”. http://med.over.net/forum5/read.php?151,5366439 Pa nimam nič proti seksu v avtu, čeprav ga nisem nikoli sprobala. Sem pa kakšnega drugega, ampak ni pomembno. Če gre za prvi seks, predvidevam, da gre, jaz z današanjo pametjo – nikoli.

  4. Lynx said

    “Ena polovica tvoje spolne privlačnosti je odvisna od tega, kar imaš, druga pa od tega, kar ljudje mislijo, da imaš.”

    Bo kar držalo.
    Vendar je zelo pomemben način, kako tisti “nekaj več” pokažeš.
    Mene ženske, ki očitno kažejo, da se same sebi zdijo “glavni dobitek”, odbijajo. In take se ponavadi še precenjujejo.

  5. Janis said

    Pa nimam nič proti seksu v avtu, čeprav ga nisem nikoli sprobala.

    Odvisno, kakšen je avto😀

    Tole glavni dobitek, pa dobitek, pa vzamem vsakega, samo da je … Kar se mene tiče, so tam zunaj ženske, ki so v n stvareh boljše od mene in torej glavni dobitek, ampak tudi jaz sem dobitek😀

  6. Spider said

    Ah, kot da je obratno kaj drugače. Tip, ki se meče za vsako, ni zanimiv nobeni, saj deluje obupano. Če s ezna delati, da nekaj je, bo pa sigurno kakšna pokazala zanimanje, tudi če je v resnici totalen brezveznik.

  7. zogca said

    Absolutno, Spider. Metanje za vsako ali vsakim je odsotnost tistega nekaj. S tem, ko kažeš, da je zate dober vsakdo, samo da je nekdo s teboj, najbolj nazorno pokažeš, da tistega nekaj nimaš.

    Tip, ki se meče za vsako, ni zanimiv nobeni, saj deluje obupano.

  8. zogca said

    Nadutost gotovo ni nekaj, kar bi bilo zaželeno. Se da tudi brez.
    Mislim – da se pokazati tudi brez.

    Vendar je zelo pomemben način, kako tisti “nekaj več” pokažeš.

  9. Janis said

    Nadutost gotovo ni nekaj, kar bi bilo zaželeno. Se da tudi brez.

    Dobro, eni ljudje res mislijo, da držijo boga za jajca in takim ni pomoči. Večkrat je pa tako, da nadutost drugim očitajo tisti, ki jim je zavrnitev prizadela ego.

  10. zogca said

    Nekaj je, če sebi držiš ceno. Če jo zbijaš drugim, je nekaj povsem drugega.

  11. Nevenka said

    Ko ženska prizna ljubezen, ji vsa vrednost pade. To je moja izkušnja.

  12. zogca said

    Ne velja to na splošno. Je pa res, da se tudi meni včasih, ko brskam po spominih zazdi, da me je občudoval, res res res občudoval, dokler ni nekega dne ugotovil, da ga brezmejno ljubim. Pa ne vem, da bi me zato nehal spoštovati. Bolj se mi zdi, da me je takrat začutil kot nevarnost. Da je začutil, da so stvari postale resne. In je treba zbežati, da si rešiš kožo. Nekaj takšnega.

    Ko ženska prizna ljubezen, ji vsa vrednost pade. To je moja izkušnja.

  13. zogca said

    Za Nevenko!!!

    Back on my feet again – Michael Bolton

  14. Nevenka said

    Hvala Žogca…a nič več ne verjamem v kaj takega. Res ne. Vdala sem se.

Leave a Reply

 
