Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

In šele, če je odgovor na vsa vprašanja DA …

Posted by zogca na marec 27, 2009

63 Responses to “In šele, če je odgovor na vsa vprašanja DA …”

  1. zogca said

    Hoću li znati, hoću li …
    Tvoju ljubav zauvjek sačuvati
    kad se noći bezbrojne zaredaju.
    O, hoću li?

    Hoću li znati, hoću li …
    Biti osmijeh u tvojoj radosti,
    topla ruka u tvojim patnjama.
    O, hoću li, o hoću li?

    Ljubavi moja,
    hoću li biti žena ja
    kakvu bih željela tebi?

    Hoću li znati, hoću li …
    Ići putem bez cilja sigurnog
    i ne prestat’ u tebe vjerovati.
    O, hoću li?

    Hoću li znati, hoću li …
    Kad se kosa zabijeli od godina
    sretna tiho uz tebe stariti.
    O, hoću li, o hoću li?

    Ljubavi moja,
    hoću li biti žena ja
    kakvu bih željela tebi?

    Ta pesem me tudi, kot premnoge od Novih fosilov, gane do dna srca. In ko sem jo danes poslušala, sem se spraševala, koliko žensk si jih zares zastavi, preden rečejo DA. In koliko je tistega, da pač hočem toliko in toliko otrok, hočem moža, hočem to in hočem ono … In vse to čim prej. V končni fazi, tudi obratno gre. Koliko moških se vpraša, ali bodo tudi čez deset, dvajset, trideset let vse tisto, kar si ženska, ki jo zdaj ljubijo, zasluži?

  2. trnovčanka said

    Da ne bo Zogca žalostna.

    Če sem iskrena, se nisem vprašala niti enega izmed zgornjih vprašanj. Sploh se nisem nič spraševala. Z njim sem enostavno vedela. Upam, da on tudi.

    Kaj bo čez xy let pa najbrž ne ve nihče. Tudi če sem danes prepričana v to, da bo meni in njemu še vedno lepo, tega ne morem trditi.

    Milim, da v ljubezni ni prostora za preveč vprašanj.

  3. zogca said

    Jup. Vsi so dve objavi nižje pri vinjetah.😦

    Da ne bo Zogca žalostna.

  4. zogca said

    Na priprave ti ni bilo treba iti? Meni je princ večkrat rekel, da bova midva hodila na priprave. Mislim, da je mislil te. http://franciskani.rkc.si/fdi/pripravanazakon.htm Jaz jih tako ali tako ne potrebujem, ker sem naravni talent. Bi pa šla. Še posebej, če bi me vsakokrat po koncu peljal v mojo najljubšo restavraciji, ki je dve minuti hoje proč.😛 Ne, saj se hecam. V bistvu obravnavajo zelo zanimive zadeve. Žal on ni mislil dovolj resno.

    Sploh se nisem nič spraševala.

  5. maxi said

    Žogca, a imaš slučajno video od komada u2 everlasting love?

  6. zogca said

    Javi se Webu tukaj. https://zogca.wordpress.com/2009/03/26/do-zadnjega-diha/ Bo meni iskal Depeche, mogoče najde tudi tega.

  7. maxi said

    Jaz bi mu kar tukaj napisala;
    Web plissssssssssssssssssss a mi najdeš video od u2 everlasting love na netu?

  8. zogca said

    Lahko tudi tukaj, meni je vseeno.😉 Tam sem jaz pač pisala svoje želje in sem mislila, da boš ti nadaljevala.😉

  9. zogca said

    Na tržišču se bodo kmalu pojavili novi kondomi, ki jih proizvajalci oglašujejo pod sloganom – najboljši približek temu, da “spodaj” ne nosite ničasar.

    http://www.rtvslo.si/zabava/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=25&c_id=39827

    Če kdaj ne bom več nuna. 😛

  10. Lynx said

    “Žogca, a imaš slučajno video od komada u2 everlasting love?”

    Ni od U2, je pa Everlasting love:

  11. Janis said

    V bistvu obravnavajo zelo zanimive zadeve. Žal on ni mislil dovolj resno.

    Če govorimo o Gostečniku, potem ti povem, da je bistvo njegoovih predavanj v razpredanju, kako čuti tipičen moški in kako čuti tipična ženska in kako reagirat na tipičnega moškega ob apriorni predpostavki, da si ti tipična ženska in obratno. Mogoče še kar uporabno za tiste pare, kjer sta oba res občutno stereotipen moški v paru s stereotipno žensko, za vse ostale neživljenjsko.

  12. zogca said

    VODITELJ

    Dr. Christian Gostečnik s sodelavci

    Če govorimo o Gostečniku

  13. zogca said

    Janis, ne vem. Prebrala sem, da zadevo res vodi ta gospod, ki si ga omenila. In prebrala sem, kaj naj bi obravnavali. Vsekakor nič slabega. Jaz ne morem reči, da bi tekla tja z nekim blaznim navdušenjem, ne morem pa reči, da ne bi šla, če bi si on to res tako želel. Sem pa jaz zelooooooo dolgo z nekom živela, zato se pač ne bojim, da tega ne bi bila sposobna. Mogoče je on imel te strahove, ker on pa res z nobeno ni živel več kot en teden. Ta en teden je bil z menoj na počitnicah.🙂 In je bilo tako luštno. Ne vem. Bi šlo verjetno tudi brez tega. Pa saj izhaja iz srečne družine, mama in oče se lepo razumeta. Enako je pri mojih. Dva s takšnimi vzorci, prinešenimi od doma, se po moje v zakonu ne moreta ravno pobiti.:mrgreen:

  14. Janis said

    Izogibaj se tipov, ki te hočejo vleči v cerkev in so si v glavi že zadali projekt, da te bodo spreobrnili. Resno. Tebi se to zdi nekaj, kar lahko toleriraš, ko si zaljubljena, ampak v resnici so to stvari, kjer je treba imeti enako prepričanje v treznem stanju – ali smo vsi enako verni ali smo vsi enako neverni ali pa imamo vsak svojo ne/vero, vendar nam tudi pod razno ni toliko pomembna, da bi fantazirali, kako bomo partnerju spremenili prepričanje.

  15. zogca said

    Janis, jaz ne bi šla tja zato, da bi postala verna. Mislim, da je vsakomur, ki me spozna, jasno, da jaz nisem ženska, s katero bi lahko vsako nedeljo šel v cerkev. V končni fazi, ne vem, ali je on kakšno nedeljo, ko sva bila skupaj, šel v cerkev.

  16. zogca said

    Mimogrede, se tebi takšne stvari (če dava na stran to, da se dogajajo v okviru cerkve, če se ne bi) zdijo povsem nepotrebne? Je dejstvo, da se premnogi preprosto zaletijo v zadevo, ki se ji reče zakon. V končni fazi, cerkveni in necerkveni se zaletavajo.

  17. Janis said

    Mimogrede, se tebi takšne stvari (če dava na stran to, da se dogajajo v okviru cerkve, če se ne bi) zdijo povsem nepotrebne? Je dejstvo, da se premnogi preprosto zaletijo v zadevo, ki se ji reče zakon. V končni fazi, cerkveni in necerkveni se zaletavajo.

    Meni bi se zdelo predvsem potrebno individualno delo na parih. Splošna predavanja so pač splošna predavanja, kjer največ odnesejo tisti, ki so se že itak sposobni pogovarjat in so že itak sposobni samorefleksije. Pri vseh ostalih, ki se s svojim največjimi šibkostmi niso pripravljeni spopadat, gre pa vse povedano skozi eno uho noter in drugo ven.

  18. zogca said

    Na vsakem srečanju se najprej predstavi tema, sledi pa modeliranje vlog in izkustveno delo vsakega para.

    S pomočjo simulacij najrazličnejših situacij (npr. konflikt s starši, odhajanje od doma, konflikti med zaročencema …) pari spoznavajo temeljne težave in načine, kako jih razreševati. Simulacije izvajajo za to usposobljeni prostovoljci (zakonski par in par zaročencev).

    Meni bi se zdelo predvsem potrebno individualno delo na parih. Splošna predavanja so pač splošna predavanja, kjer največ odnesejo tisti, ki so se že itak sposobni pogovarjat in so že itak sposobni samorefleksije.

  19. zogca said

    Mislim, da ne boš mislila, da sem jaz zdaj neka v uber zagovornica teh priprav. Je pač tema nanesla na to in sem pač prilepila. Jaz še vedno mislim, da je najboljša priprava za zakon to, da so tvoji starši imeli in še vedno imajo dober zakon.

  20. Janis said

    Meni je pač tuje dojemanje “priprav za zakon”. Kakor ga gremo na neko mislijo, na kateri bo vse odvisno od tega, koliko težav si na instant predelal prej, ker ko enkrat skleneš zakon, si pečen in ni več poti nazaj in ni več razvoja v sami zvezi. V redu, saj je mogoče fajn, da ti nekdo spredava osnove psihologije, če jih še nikoli prej nisi slišal, v redu. Ampak če se res poročaš s povsem napačnim človekom, si nase itak zmetal toliko obrambnih mehanzimov, da ti trenutno ni pomoči in boš mogoče šele čez deset let toliko zrel, da boš nasilneža ali pijanca nabrcal v rit.

  21. zogca said

    Jaz tako ali tako menim, to sem napisala, da jih ne potrebujem. Menila sem samo, da mi škoditi ne morejo.

    Meni je pač tuje dojemanje “priprav za zakon”.

  22. zogca said

    V takšnem primetu ti niti sam Bog ne more pomagati, kaj šele cerkvene priprave na zakon.

    Ampak če se res poročaš s povsem napačnim človekom …

  23. Janis said

    Ti kot ne-katoličanka se lahko s katolikom poročiš v cerkvi tudi kot ne-vernica.

  24. zogca said

    Papeževe izjave kritizirajo tudi na Facebooku: Skupina mu bo poslala na milijone kondomov

    http://www.dnevnik.si/novice/znanost/1042255414

  25. zogca said

    Saj to sem mu tudi povedala. Jaz se ne bi šla ne krstit ne obhajilat in ne birmat. On je to vedel. Sicer je govoril, da se bom jaz šla krstit, samo tega še ne vem, ampak hej … He was wrong.

    Ti kot ne-katoličanka se lahko s katolikom poročiš v cerkvi tudi kot ne-vernica.

  26. Janis said

    Meni bo povsem vseeno, kaj papež govori, ko bo kritična masa tistih, ki vsako njegovo besedo vzamejo za suho zlato, toliko padla, da ne bomo več ogroženi nad njih.

  27. zogca said

    Meni je ljubko to s kondomi!!!

  28. webmaher said

    Maxi bl si zahtevna od Žogce da veš😆
    Komad strogo prepovedan za Slovenijo pa še na nobenem albumu od U2 ga nisem dobu-solit se pojdi😆
    Žogca tebi zaenkrat kaže precej bolje, ker se nekaj velikega že pretaka…sicer je blo že včeraj tudi nekaj pa je bilo vse v nekih čudnih šifrah, ki jih ne razume nihče na Zemlji:mrgreen:

  29. zogca said

    Jupi!!! Midva morava sicer končati še Mother and son projekt.😉

    Žogca tebi zaenkrat kaže precej bolje, ker se nekaj velikega že pretaka…

  30. zogca said

    Saga se nadaljuje …

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,5367356

  31. lynx said

    “Jaz tako ali tako menim, to sem napisala, da jih ne potrebujem. Menila sem samo, da mi škoditi ne morejo.”

    Škoditi ne morejo in mogoče celo slišiš kaj pametnega. Kolikor se jaz medlo spomnim, se mi je vse skupaj zdelo bolj “nebodigatreba”.
    Mislim da je to bolj nek protokolarni postopek.

  32. maxi said

    Maxi bl si zahtevna od Žogce da veš😆
    Komad strogo prepovedan za Slovenijo pa še na nobenem albumu od U2 ga nisem dobu-solit se pojdi😆

    😥😥 a sploh nimam šans ?

  33. maxi said

    Lynx, hvala za prijaznost in Everlasting love.😉

  34. zogca said

    Kaj hočeš reči, da se je po čem takšnem treba …

    In če se dva odločita iti na to, potem pa živita na koruzi?

    Mislim da je to bolj nek protokolarni postopek.

  35. webmaher said

    Maxi, vsaj mal se potrudi pa mi povej kje in kdaj so ta komad posneli-zapeli…
    Žogca, kje sva s sinekom in mamico ostala😆

  36. maxi said

    Maxi, vsaj mal se potrudi pa mi povej kje in kdaj so ta komad posneli-zapeli…
    Žogca, kje sva s sinekom in mamico ostala😆

    Hm…ma nimam pojma, dej grem brskat, mrbit kaj najdem.🙂

    Drgač pa tudi če ne najdeš, mi jo bo pa Bono 10.8. v živo odpel…lucky me🙂🙂

  37. webmaher said

    Če ne bo drugače, bom najdu mp3 pa ti bom video naredu z Nasovno slikco: Samo za Maxi😆

  38. zogca said

    Preveriti moram, ali se sploh snela tisti zadnji del, ki si mi ga dal. Tam pri pet, šest sva nekje.

    Žogca, kje sva s sinekom in mamico ostala

  39. zogca said

    Lucky you, kako si prišla do karte?

    Drgač pa tudi če ne najdeš, mi jo bo pa Bono 10.8. v živo odpel…

  40. webmaher said

    No Žogca potrudi se da to prvo sezono končno spraviva pod streho😆

  41. zogca said

    Pet jih imam. Ne najdem pa tistega mejla s šestim.

  42. maxi said

    Lucky you, kako si prišla do karte?

    V neki agenciji tu pri nas sem jo kupila, so bile še danes zjutraj na prodaj…ti je nimaš?

  43. zogca said

    Ne, ampak se ne sekiram. Bom jaz že prišla do U2-jev, če ne letos, pa kdaj drugič. Kakor sem jaz slišala, so se zgodaj zjutraj dobila v Big Bangu. Jaz takrat nisem bila pri sebi, sem imela ene stvari in …

  44. maxi said

    V naši ekipi sta dva malo bolj nesigurna, kljub temu da imata karte, če kateri odpove, ti javim…OK?

  45. zogca said

    Pliz, pliz, pliz!!!!! Imej me v mislih!!!!!

  46. maxi said

    Pliz, pliz, pliz!!!!! Imej me v mislih!!!!!

    Obljubim, če si slučajno kdo premisli, da ti javim!!

  47. zogca said

    Vnaprej hvaležna.

    Obljubim, če si slučajno kdo premisli, da ti javim!!

  48. webmaher said

    Sem ti še enkrat poslal šesti del-zdej se pa le potrudi drugače ti ušesa navijem😆

  49. zogca said

    Bom, obljubim.

  50. zogca said

    Sergej Ćetković – Pogledi u tami

    http://www.mojvideo.com/video-sergej-cetkovic-pogledi-u-tami/75b0115fa7062fec8d35

  51. zogca said

    Sergej Ćetković – Prsten na sto

    http://www.mojvideo.com/video-sergej-cetkovic-prsten-na-sto/576995cc62452eec5a89

  52. trnovčanka said

    Na priprave ti ni bilo treba iti?

    Za kaj takega bi mogla biti pa orng zaljubljena/zaslepljena. V cerkve hodim zgoj zaradi estetskega užitka na kakih potovanjih. Midva sva se poročila iz danes na jutri. Od odločitve do poroke je minil en mesec. Ne maram kompliciranja okrog tega.

  53. zogca said

    Jaz bi tudi imela čisto skromno poroko, brez kakšnega cirkusa.

    Ne maram kompliciranja okrog tega.

  54. maxi said

    Tudi moja druga poroka bo skromna in na sredo, nočem sobote. Bo pa zagotovo sredi poletja:mrgreen:

  55. trnovčanka said

    Smo pa fino zažurali na ta komad:

  56. zogca said

    Jaz na svoji poroki nujno hočem to pesem!!!

  57. zogca said

    Tega hočem pa za moža!!!

  58. trnovčanka said

    Tudi tale ne sme manjkat:

  59. zogca said

    Jaz imam pa eno pesmico povsem dovolj.😉 Če je podpisal, odposlušal eno pesem, greva lahko seksat.😛

  60. trnovčanka said

    seksat:mrgreen:

    Tudi na eno dobro kosilo se ne bi pustila peljat? Spet maštam o hrani😳 Ni mi pomoči.

  61. zogca said

    Seveda bi se. Ampak v takšnem stanju, kot je zdaj, v tako hudi seksualni izstradanosti, bi bila bolj vesela, če bi me peljal v posteljo. Jedla sem pred eno uro, seksala nisem več kot eno leto. Saj razumeš.

    Tudi na eno dobro kosilo se ne bi pustila peljat?

  62. trnovčanka said

    Razumem. Samo ne verjamem, da bi Zogca prakticirala vzdržnost do poroke.:mrgreen:

  63. zogca said

    Ne, to pa ne. Vsak večer bi skakala po njem, če bi bil tukaj.😆

Leave a Reply

 
