Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Do zadnjega diha!

Posted by zogca na marec 26, 2009

OGENJ

Biti ogenj, goreti in dogoreti!
Pepel ni ostanek ognja,
ostanek teme je.
Biti ogenj!
Svet je presvetljen,
tudi vesolje.
Ni strahu pred neskončnostjo,
ne pred večnostjo.

Vsak hip je večnost,
vsaka ura, vsak dan.
Svetla sem in plapolam.
Svetla sem in mirno gorim.
Tlim in sem svetla.
Kjer sem, je svetlo in toplo.

Biti ogenj –
do zadnjega zublja,
do zadnje iskre,
do zadnjega diha!


Neža Maurer

42 Responses to “Do zadnjega diha!”

  1. zogca said

    In še ena pesmica na precej visoki temperaturi.😉

    Ceca – 39,2

  2. Spider said

    Karmen Stavec, Ljubezen je

    Rada se spominjam nate
    in kako sem te na?la.
    ko se mi srce vname,
    je prostora le za dva.
    o, in rada se spominjam nate,
    se dotaknem te v snu
    in ?elim, da bil bi z mano, da bi bil tu

    ljubezen je,
    potrkaj kdaj na moja vrata.
    odgovorim ti jaz, ki te zares poznam
    poi?ei me in skuhala ti bom ?e kavo,
    naj ti povem, ee si ?eli?,
    tu pri meni bo? doma

    rada kdaj pomislim nate,
    noeem, da bi se raz?la.
    naj vse tako ostane,
    se ta zgodba ne konea
    o, in rada se spominjam nate,
    pa eeprav te ne poznam,
    in se le neskoneno sreena, da te imam

    … naj ti povem, ee si ?eli?,
    za vedno tu pri meni bo? doma
    ljubim te, potrebujem te,
    to ljubezen je.

  3. zogca said

    Bruce Springsteen – I’m on fire

  4. zogca said

    Ker je pesmica o ognju in žgočem …

    Šokantne skrivnosti zakoncev Čepin!

    http://24ur.com/ekskluziv/domaca-scena/razkrite-sokantne-skrivnosti-zakoncev-cepin.html

    Bo kdo kupil knjigo?
    🙄

  5. Spider said

    Jaz mam že rezervirano, ker tega pa res ne smem zamuditi.

  6. zogca said

    :mrgreen:

    Jaz mam že rezervirano, ker tega pa res ne smem zamuditi.

  7. Spider said

    Punco ki hodi okoli taka ko ta Urša, bi legitimiral vsak kolikor toliko vesten policist.

  8. zogca said

    Misliš? Vsekakor bi bilo pametno, da bi legitimirali tiste, ki se v njenih letih okoli vozijo s takšnimi avtomobili. Ajde, izvor njenega je znan, ampak sicer …

    Punco ki hodi okoli taka ko ta Urša, bi legitimiral vsak kolikor toliko vesten policist.

  9. zogca said

    V njej najdemo znana imena, najrazličnejše spolne igrice in še marsikaj. “Kdor jo bo bral, bo šokiran.” 💡 To je šlo očitno za hudo jebačino velikih razsežnosti. ❗

  10. vlatka said

    žogca,

    tudi tebi, tako: off topic:

    Moj svet
    je čist
    in je sladak
    Vsak dan mi
    sonce sije
    ne pokrije
    ga oblak
    Naj tudi vam
    ga srce nosi
    zanj ljubezni
    čiste
    prosi
    Vas osvetli
    in vam
    obraz
    obžari
    v lepoti
    sreči

    Vlatka K., 26. 03. 09, 00.02

  11. zogca said

    Lepo, Vlatka, zelo lepo.😉

  12. zogca said

    Spider, knjiga bo očitno zunaj že jutri.😉

    http://www.pozareport.si/?Id=mediji&View=novica&novicaID=10937

  13. zogca said

    Ceca – Volim te

  14. lynx said

    Za lahko noč. Lionel Richie:

  15. zogca said

    Oooooooo … Ta pesmica je pa tako … Ooooooooooo …

  16. zogca said

    Johna obveščam, da tisti generator linkov dela, kakor se mu zazdi, kdaj da, kdaj pa samo flikne ven napis, da je nekaj failed. Lahko najdeš kakšnega bolj zanesljivega?

    Weba pa obveščam, da sem se počasi naveličala vedno znova iskati video spote moje druge najljubše skupine, Depechov, ker jih nenehno brišejo. Zato vprašanje – se ji da, ko so na Tubu, nekako sneti in preseliti na mojvideo, kjer bi seveda ostali. Saj vso to muzko imam, tako na diskih kot na računalniku, ampak sem se nekako navadila na tole spletno poslušanje glasbe.

    Obema hvala.

  17. webmaher said

    vse se da, sam mal volje je treba-imaš račun odprt na mojvideo ?

  18. zogca said

    Ne, ampak ga bom odprla, če je treba. Saj zdaj mojih najljubših videov tako ali tako ni za dobit na Tubu, da bi jih snela. Ampak ko bodo, kaj takrat?

  19. zogca said

    Ta mojvideo mi je blazno gajsten, ker čisto vse ostaja. Na Tubu sem jaz trikrat dala na desno tako U2 kot Depeche Mode in so trikrat bili potem čez čas linki “invalidni”, se sploh trudim ne več, prilepim samo tisto, kar je na mojvideo.

  20. zogca said

    Če koga zanima, kako je videti, ko ena mojih naj pevk lula v dvigalu.

    Alanis Morissette se polula kar v dvigalu!!!

    http://www.mojvideo.com/video-alanis-morissette-se-polula-kar-v-dvigalu/44cc8e5474521f8cd1a8

  21. zogca said

    Depeche Mode – I want you now

  22. zogca said

    Depeche Mode – Walking in my shoes

  23. webmaher said

    Najbolje bi blo, da se enkrat vse skupaj posname na TV in pol da na mojvideo…treba bi blo mal pogledat sporede od MTV-jev, Vive, Vh1 Vh 1 Classic..mislim da majo oddaje kjer predstavijo vse uspešnice ene skupine…zdaj je samo vprašanje kdaj bodo na vrsti Depeche Mode🙄

  24. zogca said

    Web, ti pa si frajer! Če misliš, da to lahko naredim jaz. Pri meni to ne gre tako. Nimam tiste digitalne naprave s tistim hard diskom, saj veš, kaj mislim. A na kakšnem torrentu, ti si maher za te zadeve, se jih pa ne da dol potegnit? Mislim na spote, muziko kot samo že imam.

  25. zogca said

    Te pa že zelo dolgo nisem prilepila!!!

    Tic Tac Toe – Verpiss dich

  26. webmaher said

    Žogca nisem jaz noben frajer-ti bi mi samo povedala kdaj in kje bo potem posnel in zrihtal za na mojvideo ti bom pa jaz, se štekava😆
    no sej zdej si mi dala še boljšo idejo in bomo zrihtal, ti sam račun odpri na mojvideo pa bo-pa na mejl mi napiši prioritetni spisek komadov, ki bi jih rada najprej, amen:mrgreen:

  27. zogca said

    A, spisek spotov naj ti napišem? Takoj bom.

  28. zogca said

    Never Let Me Down Again
    Sweetest Perfection
    Waiting for the Night
    The Things You Said
    Strangelove
    I Feel You
    Walking in My Shoes
    A Question of Lust
    Sacred
    A Question of Time
    Little 15
    Pipeline
    Blasphemous Rumours
    Behind the Wheel
    A Pain That I’m Used To
    I Want You Now
    Pimpf
    Enjoy the Silence
    Black Celebration
    Somebody

    Karkoli od tega!!!

  29. webmaher said

    si pa hitra, vsaka čast😆
    ampak tale link gor pa ne dela…

  30. zogca said

    Pa res ne, ga bom izbrisala. Nič, pojdi na mojvideo, vtipkaj Depeche Mode in ti bo vrglo ven, kar je že tam.

  31. zogca said

    U2 RAZPRODANI!!!

  32. zogca said

    Razvratni Čepin zahteval lezbični odnos!

    http://24ur.com/ekskluziv/domaca-scena/razvratni-cepin-zahteval-lezbicni-odnos.html

    Za nas, ki ne bomo kupili knjige!

  33. zogca said

    Zaklenil je vrata, v rokah je imel fotoaparat in nama ukazal: “Zdaj pa si ližita pi…! Slecita se in si ližita pi…!” Tako naj bi pripovedovala razvpita Urška Čepin.

    Za rajc!😉

  34. John said

    Johna obveščam, da tisti generator linkov dela, kakor se mu zazdi, kdaj da, kdaj pa samo flikne ven napis, da je nekaj failed. Lahko najdeš kakšnega bolj zanesljivega?

    Super! Sem opazil, da se je začelo z linki nekaj dogajat.🙂

    Ma ne vem, če bo potreba po iskanju novega generatorja.
    Zdaj imaš celotno obliko oz. format, kako to izgleda. Vse potrebne ukaze wordpress podpira. Na tebi je, da jih začneš sama skupaj lepit. Malce je zamudno… gre pa. Omejitev praktično ni.

    Kadar se pa hudo mudi pa uporabiš generator… ki bo tudi ostalim bralcem bloga v korist. Upam.🙂

    Ampak to, da je U2 razprodan! Za jokat… 😥😥😥

  35. zogca said

    Meni je zelo koristen, če dela. Ampak kot sem napisala, včasih dela, včasih ne.

    Oni so prodali že vse karte, ko se jaz še iz postelje in stanovanja nisem spravila.🙄

  36. John said

    Meni je zelo koristen, če dela. Ampak kot sem napisala, včasih dela, včasih ne.

    Oni so prodali že vse karte, ko se jaz še iz postelje in stanovanja nisem spravila.

    Kolikor sem ga preizkusil, dela. Sistem je tako preprost, da enostavno ni mogoče, da ne bi delal. Je pa tu kot vedno človeški faktor. Predvsem kako dobro označiš generirano kodo in preneseš na blog. Pač moraš biti COPY-PASTE fiendly…
    Obstaja pa še možnost, sicer majhna, da ta generator ni namenjen ženskim bitjem. Prezahteven?:mrgreen:

    Se pa da z njim naučit delat ta prave linke. To pa. Zato sem ga pripopal…

    Ja, ja… enako. Upam da bodo skupaj še enega dogovorili ali pa vsaj v MB-ju drugega naredili.🙂

  37. zogca said

    Reciva, da sem ga šla desekrat uporabljat. Petkrat mi je naredil linke, petkrat pa me je vrgel na belo stran z nekim napisom o napaki.

    Kolikor sem ga preizkusil, dela.

  38. zogca said

    Narobe me razumeš. Ni šlo za to, da link ne bi delal na blogu (enkrat sem nekaj zafrknila in ni). Gre za to, da lahko jaz ob treh ustavim isto in mi bo lepo vrgel ven kodo. Čez dve uri pa isto zadevo … Me bo vrgel na belo stran, napisal nekaj, ti bom enkrat kopirala in sploh ne bo naredil linka.

    Pedvsem kako dobro označiš generirano kodo in preneseš na blog.

  39. John said

    Reciva, da sem ga šla desekrat uporabljat. Petkrat mi je naredil linke, petkrat pa me je vrgel na belo stran z nekim napisom o napaki.

    Ženske…

    Ob priložnosti mi prekopiraj link in tekst, pa bom še sam poizkusil to zadevo!😕

  40. John said

    Ehhhhh…. se mudi. Moram iti moje dolge kodre odstranit. Pa ga že lomim…:mrgreen:

  41. zogca said

    Če gre za plemenit namen – striženje – šibaj, hitro, hitro!!!

    Ehhhhh…. se mudi. Moram iti moje dolge kodre odstranit. Pa ga že lomim…

  42. zogca said

    Evo, John, odpre se bela stran in se napiše … The system cannot find the file specified. Pa je link in vse gotovo prav vstavljeno. Saj vedno enako naredim, ampak enkrat dela, enkrat pa ne.

Leave a Reply

 
