Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ti, ki te sanjam v budnosti in te ljubkujem v spancu!

Posted by zogca na marec 25, 2009

ISTOVETNOST

Ali boš enak čez dvajset let,
ali boš še tisti,
ki ga zdaj ne morem
misliti brez sebe,
tisti iz blodenj,
iz svetlih dvoran, iz sanj,
ki pogojuje ta čuden
meteorološki paradoks,
sončna sem le,
ko se oblačim zanj?

Ali boš še ti,
takšen kot zdaj odpiješ
požirek konjaka
in kot (se) stopiš v moj objem,
boš enaka sapa,
enak vonj in znoj,
bo enako srce
v obtok poganjalo kri,
kot jo nocoj,
ko si ti še ti,
moj on, moj moj?

Boš tisti isti ti, ti isti ti,
ki pomešan vame
(t)rajaš v tem trenutku,
ki mi mravljince
šepetaš v uho,
da zaniham v rezonanco,
boš še kdaj mižal tako,
kot imaš oči zaprte zdaj,
ti, ki te sanjam v budnosti
in te ljubkujem v spancu?

Petra Kolmančič

170 Responses to “Ti, ki te sanjam v budnosti in te ljubkujem v spancu!”

  1. zogca said

    Nimam navade “reciklirati” že objavljenih pesmi, ker je res še toliko lepih, ki jih nismo prebrali, ampak nekako se mi danes gleda ta fotografija. Plus, pesem mi je naravnost fantastična.

    Shania Twain – You’re still the one

    When I first saw you, I saw love.
    And the first time you touched me, I felt love.
    And after all this time,
    you’re still the one I love.

    Looks like we made it.
    Look how far we’ve come my baby.
    We mighta took the long way.
    We knew we’d get there someday.

    They said, “I bet they’ll never make it”
    But just look at us holding on.
    We’re still together still going strong.

    You’re still the one.
    You’re still the one I run to.
    The one that I belong to.
    You’re still the one I want for life.
    You’re still the one.
    You’re still the one that I love.
    The only one I dream of.
    You’re still the one I kiss good night.

    Ain’t nothin’ better.
    We beat the odds together.
    I’m glad we didn’t listen.
    Look at what we would be missin’.

    They said, “I bet they’ll never make it”.
    But just look at us holding on.
    We’re still together still going strong.

    You’re still the one.
    You’re still the one I run to.
    The one that I belong to.
    You’re still the one I want for life.
    You’re still the one.
    You’re still the one that I love.
    The only one I dream of.
    You’re still the one I kiss good night.

    I’m so glad we’ve made it.
    Look how far we’ve come, my baby.

  2. zogca said

    Še nekaj sočnih novic današnjega dne, kajpak po izboru Žogce.😉

    Berlinska javna hiša za 70 evrov nudi vse: neomejen seks, ob katerem lahko pojeste in popijete, kolikor vam srce poželi. S seboj lahko pripeljete tudi ženo in se prepustite skupinskemu seksu …

    http://24ur.com/ekskluziv/erotika/seks-hrana-in-pijaca-za-70-evrov.html

    V Mladem forumu SD se nikakor ne strinjajo s trditvijo Nove Slovenije, ki trdi, da je zveza med moškim in žensko edina naravna zveza, ki je temelj za oblikovanje osnovne družbene celice. V sporočilu za javnost so zapisali, da želijo svojim kolegom v NSi pojasniti, da je človeka vredno življenje lahko tudi v skupnosti, kjer ni nujno, da sta osnovni enoti moški in ženska, kajti srečo v družini kot osnovni celici otrokovega ali mladostnikovega življenja predstavljajo odnosi v družini …

    http://24ur.com/novice/slovenija/pravica-do-druzine-je-individualna-pravica.html

    Saša Einsiedler želi poljubček!

    http://24ur.com/novice/slovenija/sasa-einsiedler-zeli-poljubcek.html

    Osnova je, da se imata partnerja rada!

    http://www.rtvslo.si/zabava/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=8&c_id=39819

    Istrabenzov potapljajoči se Titanik je prvi zapustil France Arhar z banko Unicredit

    http://www.dnevnik.si/poslovni_dnevnik/1042254099

    Ustavno sodišče zavrglo predlog Stranke slovenskega naroda (SSN) za zadržanje ratifikacije Hrvaška-Nato

    http://www.siol.net/slovenija/novice/2009/03/ustavno_sodisce_zavrglo_predlog_ssn.aspx

  3. John said

    Hmmm… danes je dan žena. Moral bi biti dela prost dan!

    Čestitke vsem ženam!
    😉

  4. zogca said

    Kako dan žena??? A ni danes materinski dan??? Dan žena je menda še vedno osmega marca.

  5. John said

    Na oba dneva se častijo in slavijo ženska bitja. Torej… lahko dodam samo

    Čestitke vsem ženam – materam!

    😉

    detajli …😐

  6. zogca said

    Poklicati moram mamo. ❗

  7. zogca said

    Ker je danes ravno materinski dan, še pesmica, ki je po mojem mnenju najlepša pesmica, ki je bila kadarkoli napisana mamam. Kadarkoli jo slišim, mi same od sebe začnejo teči solze.

    Novi fosili – Majčine oči

    I kad su daleko,
    one su blizu,
    od smijeha i od suza tkane,
    majčine oči, majčine oči,
    čuvaju tvoje bezbrižne dane.

    Sve radosti slave,
    sve utjehe znaju
    i sve brige brinu,
    majčine oči, majčine oči,
    sve svoje daju
    kčerci i sinu.

  8. Jazz said

    V Afriki je vsaka ženska mati.Tako jo jemljejo,neglede ali je rodila ,hranila,vzgajala otroka ali ne…(slišal danes od Prve dame Barbare M.Turk)

    Tako da čestitke vsem ženskam!

    Glede tistga kao tipa na vrhu… nikol ne bom zastopu,kaj ženske vidte na decih,nikol…😀

  9. zogca said

    Jaz ga gledam, ker me na nek način na nekoga spominja. In ker trapa nisem fotografirala originala, zdaj buljim v približke.😦

    nikol ne bom zastopu,kaj ženske vidte na decih,nikol…

  10. Lynx said

    Scott Mckenzie:

  11. trnovčanka said

    nikol ne bom zastopu,kaj ženske vidte na decih,nikol…

    mmmm prav slasten je. Še zeljanico zamenjam zanj, ki je še vedno nisem spekla. Ravno zadnjič sva z najdražjim ob gledanju dokumentarca o kuščarjih, kjer so vsi samci lepi in pisani, samice pa sive in dolgočasne, debatirala, zakaj ženskam rečemo lepši spol. Tako je menda (skoraj) samo pri človeku. Potem sem se vprašala, kaj bi kakšen vesoljec povedal v svojem dokumentarcu o homo sapiensu. Mislim da bi rekel, da je moški spol lepši, zaradi višine, mišične mase,… Se mi zdi, da je ta lepota žensk zgolj družben konstrukt.

    Tudi jaz moram poklicat mamo.

  12. zogca said

    Če bi te človek še tako hotel pohvaliti, te ne more. :mrgreen:

    Še zeljanico zamenjam zanj, ki je še vedno nisem spekla.

  13. zogca said

    Kaj pa vem? Jaz ponavadi pravim, da je na svetu več lepih žensk kot lepih moških.

    Se mi zdi, da je ta lepota žensk zgolj družben konstrukt.

  14. trnovčanka said

    Če bi te človek še tako hotel pohvaliti, te ne more.:mrgreen:

    Vem, grozna gospodinja sem. Na to temo bi imel moj dragi za povedati eno ali dve. To je samo zato, ker skuta ne pride sama iz štacune. Jaz pa kot zvesta bralka MONa ne pomislim na to, da bi šla z dojenčkom v trgovino. Kaj če naletim na kakšno supermamo?:mrgreen:

  15. zogca said

    Saj jaz tudi, ampak te zezam. In ker sem spekla dve zeljanici (eno doma, drugo pri starših), se zdaj lahko napihujem.:mrgreen: In se tudi bom.:mrgreen:

    Vem, grozna gospodinja sem.

  16. zogca said

    A to je proti MON pravilom? Vidiš, tega pravila pa nisem zasledila. Verjetno zato, ker teme okoli otrok ponavadi preskočim.😉

    Jaz pa kot zvesta bralka MONa ne pomislim na to, da bi šla z dojenčkom v trgovino.

  17. zogca said

    Trenutno berem temo o tako imenovanih curakastih fukfehtarjih, ki jih drugače ljudem predstavljamo z besedno zvezo moj mož.

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,5361110

  18. trnovčanka said

    Jaz ponavadi pravim, da je na svetu več lepih žensk kot lepih moških

    Zapleni ženskam ves makeup, botox in plastične operacije, pa bomo tam tam. Meni so moški zelo lepi.

    Se pa z vso pravico napihuješ. Meni je danes ratalo spacati makaronflajš😳 Hvala bogu imam celo skrinjo polno pripravljene hrane, ki so mi jo prinesli sorodniki po porodu. Tako da fantje ne stradajo😛

  19. trnovčanka said

    Ja, z dojenčkom v štacuno je hud prekršek🙂

    Sem se nasmejala cukrastim fukfehtarjem. Jaz upam, da se bo mojemu čez 20 let sploh še dvignil, ker ni več rosno mlad:mrgreen:

  20. zogca said

    Saj, totalno veselje, da si te mož dvajset let pozneje še vedno tako želi. Jaz jih sploh ne razumem. Je zanje idealen zakon to, da mož in žena živita kot cimra ali kaj?

    Sem se nasmejala cukrastim fukfehtarjem. Jaz upam, da se bo mojemu čez 20 let sploh še dvignil, ker ni več rosno mlad

  21. zogca said

    Si bom zapomnila, če bom kdaj mama, da ne bom grehov počela.

    Ja, z dojenčkom v štacuno je hud prekršek.

  22. zogca said

    To!!! Imam rada takšne sorodnike.😉

    Hvala bogu imam celo skrinjo polno pripravljene hrane, ki so mi jo prinesli sorodniki po porodu. Tako da fantje ne stradajo.

  23. trnovčanka said

    Je zanje idealen zakon to, da mož in žena živita kot cimra ali kaj?

    Itak še prehitro pride do tega. Sploh si ne upam pomisliti koliko jih živi celo drug mimo drugega. Upam, da se nama to ne bo zgodilo.

  24. trnovčanka said

    Jaz tudi obožujem moje sorodnike. Sploh teto, ki v glavenm kuha boljše kot moja mama. Oprosti mama, to sem napisala samo zato, ker vem, da ne boš tega nikoli prebrala. Ubistvu se danes res ne spodobi pisat take…😳

  25. trnovčanka said

    No, pa je konec prostih 20 minut. Grem previjat rite itn. Vesel materinski dan meni!!!:mrgreen:

  26. zogca said

    Jaz menim, da se to ne zgodi, če neguješ bližino, nežnost in strast. Vsaj upam.

    Itak še prehitro pride do tega. Sploh si ne upam pomisliti koliko jih živi celo drug mimo drugega. Upam, da se nama to ne bo zgodilo.

  27. zogca said

    Moja mama pa to ve. In je vedno veliko heca na ta račun.

    Oprosti mama, to sem napisala samo zato, ker vem, da ne boš tega nikoli prebrala.

  28. zogca said

    Vesel deloven dan pa meni. Je pravkar prišel mejl, ki se ga nisem niti malo razveselila. Mislila sem, da imam še nekaj fore in je nimam.😦

    Vesel materinski dan meni!!!

  29. Lynx said

    “Grem previjat rite”

    Naj smrdi. Zakaj bi le nekateri trpeli. 😉

  30. vlatka said

    žogca,

    si ga vidla, kaj počne? pacek!! Pa prav v javnosti 😆 😆

  31. zogca said

    Vlatka, on nič ne počne, samo čuva ga, da mu ga ne bi kakšna ukradla.😉 Se mi zdi, da vsi vi to fotografijo narobe vidite.😉

  32. maxi said

    Kaj zdaj tu blagoslavljamo mame al sanje?

  33. zogca said

    Vse, Maxi, vse.😉

  34. maxi said

    Cool, jaz izpolnjujem pogoje za vse.🙂

  35. maxi said

    Žogca a imaš tale komad pripet na desni strani;

  36. zogca said

    Imam, Maxi, imam. Mogoče da nisi našla, če si ga iskala pod Udji, ker je pod Uđi. In vrstni red ga vrže za Uz, ker mu je đ neznan. Ti je komad všeč? Meni je fantastičen. Si prebrala objavo o koncertu?

  37. zogca said

    Jaz pa tako ali tako ničemur več ne ustrezam. Eh, bo že.😉

    Cool, jaz izpolnjujem pogoje za vse.

  38. maxi said

    Ti je komad všeč? /blockquote cite=””>

    Ja nisem ga našla. Aha, všeč mi je.🙂

    Si prebrala objavo o koncertu?

    Kje?

  39. maxi said

    Bravo jaz.😦
    🙂

  40. maxi said

    Jaz pa tako ali tako ničemur več ne ustrezam. Eh, bo že.😉

    Go with a flow…

  41. zogca said

    Takole gre …

    Un’emozione per sempre – Eros Ramazzotti
    Una furtiva lagrima – Al Bano Carrisi
    Unanswered prayers – Garth Brooks
    Under the boardwalk – The Drifters
    Until the end of the world – U2
    Up where we belong – Joe in Jennifer
    Uptown girl – Billy Joel
    Uspavanka za Gorana B. – Dino Merlin
    Uzalud vam trud svirači – Prljavo kazalište
    Uđi slobodno – Lepa Brena
    Vejte snegovi – Zana

    Kje?

  42. zogca said

    Kje je objava o koncertu? Tri ali štiri objave nižje. Naslov je Koncert Lepe Brene. Pa pet fotk je v objavi. Res ne vidiš?

  43. zogca said

    Tukaj je link do objave o koncertu.

    https://zogca.wordpress.com/2009/03/22/koncert-lepe-brene/

  44. maxi said

    Aha…zdaj mi je vklopilo…. objavo o koncertu Brene misliš….SEM JA!!

    (jaz sem prvotno mislila, da si kje pisala o U2..hehe, stupid me)

  45. zogca said

    Ne, Brene. Zato, ker si spraševala za Uđi slobodno.😉

  46. maxi said

    Tudi tale mi je všeč (tega sem pa našla):

  47. zogca said

    Oja, Pazi kome zavidiš. Tudi z novega albuma.

  48. zogca said

    Kateri dan je danes, Maxi? Če je sreda, imaš ob devetih Trenutak istine. Jaz sploh ne vem, kateri dan je. 🙄

  49. maxi said

    Jaa, sreda je… :-))

  50. zogca said

    Prižgala sem teve in preverila. Res je sreda.😉

  51. zogca said

    -Da li biste mogli da budete sponzoruša?
    -Da.

    Odgovor je istinit.😉

  52. maxi said

    A ta, ki je z njo je mož al bivši mož?

  53. zogca said

    Bivši mož. To je ta, za katerega sem napisala, da bi me totalno fukiš.😉

  54. zogca said

    Zapustil jo je, ker se je kurbala na visoko potenco. Ampak očitno res na visoko potenco.

  55. zogca said

    Pa še njegovega otroka je splavila, ne da bi mu sploh povedala.

  56. John said

    Ker on je pa angel?

  57. zogca said

    Zanj ne vem, je pa jasno, da ona ni angel.

    Ker on je pa angel?

  58. webmaher said

    250.000 dinara kuk je to eurov😦

  59. zogca said

    On tako zanič ne more biti, če je ona v prejšnji oddaji rekla, da denarja ne bi delila z bratom, sestro, mamo, bi pa dala pol bivšemu možu. ❓

  60. zogca said

    Tam okoli 3.000.

    250.000 dinara kuk je to eurov

  61. webmaher said

    odustala..ja pol pa ni pohlepna alpa se moža boji…

  62. zogca said

    Web, bivšega moža. Ki je ves čas govoril, da mu je vseeno. Glede na kurbarijo, ki jo je izpovedala in vse to varanje, bi vsakemu normalnemu moškemu dol viselo zanjo.

  63. webmaher said

    aha pol je 5 miljonov okol 60.000€ kar je več kot bo talal Jonas na TV 3🙄

  64. webmaher said

    Čakaj a ni bil oni drugi zdajšnji mož🙄

  65. John said

    Ampak on je moral večino tega vedeti. Mislim, da so zadaj samo interesi.

  66. zogca said

    Zdaj sem šla pogledat kurs.

    EUR = 94,74 Din

  67. zogca said

    Oni ta fukiš? Bivši.

    Čakaj a ni bil oni drugi zdajšnji mož

  68. webmaher said

    U pekarni je seksal-menda je bil tisti dan kruh bolj bogat z beljakovinami😆

  69. zogca said

    Ta mi ni tako zanimiv.

  70. maxi said

    To je ta, za katerega sem napisala, da bi me totalno fukiš.😉

    A reees on?! Meni pa sploh ni…

  71. webmaher said

    E kraj več, sej zdej bo pa kmal Jonas kraljeval na TV 3 – to bo fešta😆

  72. zogca said

    Saj ne lep, ampak takšno rajcih držo ima. Ne znam opisati.

    A reees on?! Meni pa sploh ni…

  73. zogca said

    Kdaj zdej kmal?

    zdej bo pa kmal

  74. webmaher said

    Ponedeljek 6.4.2009 ob 20.55 na TV3: Trenutek resnice (The Moment of Truth) psihološka igra…

  75. zogca said

    To je pa res kmalu.🙂

  76. John said

    Tole pa je za Žogco!😉

    Naprava za generiranje linkov

    Tisto, kar piše pod Your HTML code: pa lepiš sem!

  77. zogca said

    Aha, bom stestirala.

  78. zogca said

    The system cannot find the file specified.
    😦

  79. webmaher said

    Žogca raztura

  80. webmaher said

    dela juhuhuhu😆

  81. zogca said

    Da vidim!

  82. zogca said

    Ta hudiček res dela!!!!!!!

  83. zogca said

    TRENJA: Začelo se je!

    Kdo je človek, ki je potopil Istrabenz? Kdo je Bavčarju pomagal v ozadju? Kdo so politični in gospodarski botri? Če gre Istrabenz v stečaj, to ne bo socialna bomba le za Koper, ampak za podjetja po vsej Sloveniji …

    http://24ur.com/novice/slovenija/trenja-zacelo-se-je.html

  84. webmaher said

    Začelo se je že leta 1991…vse bomo rešili saj imamo dost denarja😆

  85. zogca said

    To oddajo pa prav komaj čakam, res.

  86. zogca said

    Slovenija bo uvedla kratkotrajne vinjete po 15 evrov, celoletne se bodo podražile na 95 evrov

    http://www.dnevnik.si/poslovni_dnevnik/1042254921

  87. trnovčanka said

    Skuta je prišla iz trgovine😀 Jutri pečem. Zdaj moram samo še osvežiti znanje. Se pravi poiskat recepte od Jove na monu🙂

  88. trnovčanka said

    Če se bo še kdo igral gospodinje🙂

    Jovankini recepti na kupu

  89. zogca said

    Hočemo fotografske dokaze o tej piti, da nas ne boš prinesla okoli!😆

  90. trnovčanka said

    Dobiš🙂

    Škoda, ker nimam kajmaka. No, nič hudega, je tolminska skuta zadost.

  91. zogca said

    Par dni nazaj sva klepetali o MON pravilih za mamice.

    Glej, da ne prekršiš tega pravila. ❗

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,5364177

  92. Janis said

    Mah, daj. Rajši nočem gledat, kako bo nastalo iz otrok teh mam, ki se jim ob zdravem otroku in normalni službi zdi sprejemljivo pustiti službo, da bodo lahko “mame, ki dobesedno 24 ur na dan stojijo otroku za ritjo”. Totalni razvajenci, ki bodo pokora za celo okolico, ker tudi prdnit ne bodo znali sami in ki bodo ves čas navajeni, da je pomembna samo njihova rit in da so ostali ljudje samo sredstvo za njihovo zadovoljitev.

  93. Spider said

    Obstaja več vrst manipuliranja z otrokom.En je, da otroka preveč razvajajo in mu je vse k riti prinešeno.Drugo je teroriziranje otroka, kot tista 36-letnica z mon-a, ki je znorela, ker si njena 17-letnica piše z enim.Vse to so hude zlorabe, ki producirajo kriplje.Prva zloraba producira mamine maze, druga zloraba producira prestrašence, ki ne upajo imeti svojega jaza, ker so jim ga starši uspešno zatrli.

  94. Jazz said

    trnovčanka said
    March 26, 2009 at 6:42 pm
    Če se bo še kdo igral gospodinje

    Jovankini recepti na kupu

    Đizus😀 Ko mestece Pejton 😉

  95. Janis said

    Manipulirat z otrokom je lahko, ker je otrok navezan na starše in jim zaupa in iz ene normalne vezi, kjer je otrok sicer odvisen od staršev, vendar starosti primerno postaja tudi individualec, je sorazmerno lahko narediti patološko vez, kjer je otrok postavljen v vlogo zadovoljevalca potreb in pričakovanj svojih staršev.

    Vem, da se marsikdo morda ne bo strinjal, ampak zame je že sama ideja, da ženska hoče biti samo mama in ničesar drugega, znak patologije pri ženski. Če nekdo svoje življenje zreducira samo na eno socialno vlogo in s sovraštvom in odporom reagira na možnost, da bi imel še kakšno, je moten. Oprostite, ampak je.

  96. zogca said

    Jup, sončki, ki se ne bodo zavedali, da so sončki očku in mamici, drugim ljudem pa so samo – najprej otroci, potem odrasli ljudje.

    Totalni razvajenci, ki bodo pokora za celo okolico, ker tudi prdnit ne bodo znali sami in ki bodo ves čas navajeni, da je pomembna samo njihova rit in da so ostali ljudje samo sredstvo za njihovo zadovoljitev.

  97. zogca said

    Še vedno je ne morem prebaviti. Bruh, bruh, bruh.

    Drugo je teroriziranje otroka, kot tista 36-letnica z mon-a, ki je znorela, ker si njena 17-letnica piše z enim.

  98. zogca said

    Jaz sploh ne razumem te potrebe. Da svoje življenje popolnoma posvetiš brisanju rit, kuhanju in pospravljanju.

    Če nekdo svoje življenje zreducira samo na eno socialno vlogo in s sovraštvom in odporom reagira na možnost, da bi imel še kakšno, je moten.

  99. Janis said

    Jaz sploh ne razumem te potrebe. Da svoje življenje popolnoma posvetiš brisanju rit, kuhanju in pospravljanju.

    V bistvu bi bilo zanimivo vedet, kakšno primarno družino so imele te ženske. Še zmeraj stojim za tezo, da je en del teh žensk zgolj delomrznic, ki tega nočejo jasno in glasno priznat. Ostal del pa mora biti povezan z nekim nezavednim primanjkljajem iz otroštva, ki ga hočejo sedaj kompenzirat z otrokom oz. s polaganjem temeljev za patološko-posesivni odnos v prihodnosti, kjer naj bi otrok dal svoji mater “starševsko ljubezen”, torej tisto ljubezen, ki je njeni starši njej niso. Kar je seveda sprevrženo, ampak sploh ne redko.

  100. zogca said

    Janis, jaz imam tukaj nekje v soseski, saj ne vem, kje živi, ampak jo videvam, eno, ki je zdaj že petič noseča. Pet otrok. Trije ali pa mogoče celo štirje moški. Baje je dvakrat ali trikrat delala v lokalih po par mesecev, sicer pa nič. Iz oči ji vidiš, da je neumna kot noč. In tisto mularijo vleče okoli kot zajce. Po enih MON-ovskih merilih je ona prototip idealne mame, zame pa, oprosti, podn.

  101. trnovčanka said

    Berem in se čudim. Upam, da moj “sonček” ne bi imel posledic, ker je trenutno zraven v mojem naročju😉

    p.s. pravilo sem pa že prekršila. shame on me

  102. Spider said

    Gremo raje o seksu, ura je primerna.

  103. trnovčanka said

    Jazz ne zajebavaj!😆

    Jovini recepti so zakon!😀

  104. Janis said

    Biti mama je poslanstvo. Je življenjska naloga, je primarna odgovornost. NI pa poklic. Napisala bom še nekaj, kar se bom veliko ljudem zdelo kruto. Včasih je bilo starševstvo nekaj za zraven, ker je bilo prvo preživetje. Otroci so res odrastli s čustvenim manjkom, ampak je bilo obenem tudi jasno, da morajo nekaj naredit iz sebe, da morajo svoje življenje furat sami in da ni zaščitne blazine, ki bo prestregla vse posledice njihovih padcev na realna tla. In tudi so, vsaj velika večina. In veliko jih je tvegalo, kljub temu, da niso imeli nobenega backupa. Danes pa – starševstvo je postal poklic, otrok ima do tridesetega leta okoli sebe same varnostne blazine, pa si kljub temu ne upa tvegat niti enega koraka v neznano. In ima prav tako čustveni manjko. Samo drugačnega, tisti manjko, kako se počutiš, če moraš svoje življenje vzeti sam v roke in kako se počutiš, ko prvič padeš, pa si rane umiješ sam.

  105. trnovčanka said

    Spider začni. Jaz nisem sexala že… ufff. Ubistvu ne vem, kdaj sem nazadnje😳

  106. zogca said

    Kaj bi Spider o seksu???

  107. Spider said

    Trnovčanka, jaz nisem že lep cajt..Suša zadnje cajte, čist v neki drugi sferi sem. Rad pa poslušam in berem o seksu.

  108. trnovčanka said

    Narkoman? Moj otrok bo narkoman? naj mi kdo reče, da se hecajo. Prosim.

  109. zogca said

    Jaz pa vem!!!

    Nuna sem že eno leto, nekaj mesecev in nekaj dni.

    Jaz nisem sexala že… ufff. Ubistvu ne vem, kdaj sem nazadnje.

  110. zogca said

    Lepo te prosim, Trnovčanka. Kaj one vedo, kateri otroci bodo narkomani in kateri ne bodo? Bildajo se s tem, da če so non stop z otrokom, ne grejo nikamor, se odrečejo življenju – potem bo pa njihov otrok oh in sploh super, seveda so posledično otroci mam, ki se niso tako žrtvovale po njihovo obsojeni na iglo. Kar pa niti pod točko ni res.

    Narkoman? Moj otrok bo narkoman? naj mi kdo reče, da se hecajo. Prosim.

  111. trnovčanka said

    Vem, Zogca, da pojma nimajo, samo me vsakič znova šokira tako predalčkanje.

  112. trnovčanka said

    Nuna sem že eno leto, nekaj mesecev in nekaj dni.

    Pa te nič ne zamika? Če izvzamemo princa.

  113. zogca said

    Čisto nič. Nihče me razen princa ne mika.

    Pa te nič ne zamika? Če izvzamemo princa.

  114. zogca said

    Čisto razumem. Saj mene bi tudi na rit vrglo, če bi mi nekdo napisal – ker delaš to in to, si svojega otroka obsodila na to in to.

    Vem, Zogca, da pojma nimajo, samo me vsakič znova šokira tako predalčkanje.

  115. trnovčanka said

    😦

  116. trnovčanka said

    Tale princ mora biti pa dec in pol. Jaz sem toliko časa abstinirala samo pri 16tih, ko me je pustil prvi fant.

  117. zogca said

    Ne vem, ali je on širše gledano takšen žrebec, kot ga jaz vidim skozi svoje oči, je pa dejstvo, da jaz še nikoli v življenju nisem bila tako zaljubljena. Meni se kar mešati začne, ko ga vidim.

    Tale princ mora biti pa dec in pol.

  118. Janis said

    Jaz pa nikoli😀

  119. Spider said

    Jaz abstiniram zdaj 5 mesecev.

  120. trnovčanka said

    Jaz pa od oka zdaj ene 2 meseca. Ampak to zato, ker ne smem. Še kak teden, pa bo:mrgreen:

  121. trnovčanka said

    Zogca bojda je zaljubljenost tako ali tako ena sama kemija. Te moramo na drugo mešanico navlečt, pa bo.

  122. Spider said

    Trnovčanka, kaj si rodila, da ne smeš?

  123. trnovčanka said

    Spider ja. Rezultat se trenutno dere v mojem naročju, jaz kruta mati pa zravem enoročno tipkam.

  124. zogca said

    Kok ljubko.😉

    Rezultat se trenutno dere v mojem naročju, jaz kruta mati pa zravem enoročno tipkam.

  125. zogca said

    Raje pojdi ugrabit princa in mi ga pripelji.:mrgreen:

    Zogca bojda je zaljubljenost tako ali tako ena sama kemija. Te moramo na drugo mešanico navlečt, pa bo.

  126. trnovčanka said

    Res je ljubek ja.😆 Mislim, da bo zmagal in bom opustila tipkanje.

  127. zogca said

    Pa se ve, kaj hoče?

    Mislim, da bo zmagal in bom opustila tipkanje.

  128. zogca said

    Nikoli kaj? Ne abstiniraš?

    Jaz pa nikoli.

  129. Spider said

    Trnovčanka, čestitam! A je prvi otrok?

  130. Janis said

    No, abstinirala sem seveda že, ampak še nikoli eno leto.

  131. trnovčanka said

    Spider hvala – je drugo dete. Mati narava me je osrečila z dvema fantoma. No, tremi.

    Zogca – mislim, da so krči. Lačen ne more biti, ali pač..

  132. zogca said

    Believe me, tudi jaz prej nisem nikoli.

    No, abstinirala sem seveda že, ampak še nikoli eno leto.

  133. zogca said

    Mene v bistvu zanima, ali je luštno biti dojenček ali ne. Ali oni uživajo ali ne.

    mislim, da so krči. Lačen ne more biti, ali pač..

  134. trnovčanka said

    Raje pojdi ugrabit princa in mi ga pripelji.:mrgreen:

    Težka bo, ker ga ne poznam.

  135. trnovčanka said

    Ali oni uživajo ali ne

    Bi rekla, da jim je 90% časa kar fino. Samo da je tale moj zdaj v preostalih 10ih procentih. Grem preverit če res ni lačen.

  136. zogca said

    Veš, kje dela, ker je nekdo čutil potrebo, da to obelodani celemu svetu. I don’t like him. Prideš z mrežo in ugrabiš. :mrgreen: Samo glej, da ne boš napačnega. Če mi boš pripeljala tistega drugega, bova težko prijateljici. :mrgreen:

    Težka bo, ker ga ne poznam.

  137. zogca said

    Pejdi, pejdi.

    Grem preverit če res ni lačen.

  138. maxi said

    Veš, kje dela, ker je nekdo čutil potrebo, da to obelodani celemu svetu. I don’t like him. Prideš z mrežo in ugrabiš.:mrgreen: Samo glej, da ne boš napačnega. Če mi boš pripeljala tistega drugega, bova težko prijateljici.:mrgreen:

    In potem bi srečno živela, do konca svojih dni….

    Ps: Bi res lahko nadaljevala, kot da se ni nič zgodilo?

  139. zogca said

    To za ugrabitev je seveda bil hec, Maxi.

    In potem bi srečno živela, do konca svojih dni….

  140. zogca said

    Po čem takšnem tudi ni potrebe. Ne vem, zakaj bi. Če se vedeš, kot da se ni nič zgodilo, to pomeni, da se iz tega nisi nič naučil.

    Bi res lahko nadaljevala, kot da se ni nič zgodilo?

  141. maxi said

    To za ugrabitev je seveda bil hec, Maxi.

    Vem, da je bil hec….vendar hrepenenje ostaja, ali se motim?

  142. zogca said

    Nič se ne motiš, ostaja. S pomladjo postaja še večje.😉

  143. maxi said

    Nič se ne motiš, ostaja. S pomladjo postaja še večje.😉

    Ja saj…:-)

  144. Jazz said

    zogca said
    March 26, 2009 at 9:57 pm
    Nič se ne motiš, ostaja. S pomladjo postaja še večje.

    Še dobr,da se pomlad kuja…😉

  145. zogca said

    Maxi, se tebi tudi feclja od pomladi?

  146. zogca said

    Jazz, kako se kuja? Jaz jo čutim maksimalno.

  147. Jazz said

    Aja… občutki.😀
    Sem danes pri +8. stopinjah doživel tak snežni metež,da sem se moral uščipnit…. še zdaj sem plau…

  148. maxi said

    Maxi, se tebi tudi feclja od pomladi?

    Ma ne vem, ne morem se odločit…al ja, al ne… hehe

  149. zogca said

    Pri meni je zelo jasno, da sem sefcljana.😉

    Pa je v bistvu luštno.

  150. zogca said

    Kako, kako, kako?

    Sem danes pri +8. stopinjah doživel tak snežni metež,da sem se moral uščipnit…. še zdaj sem plau…

  151. Jazz said

    No,taka neverjetna snežna ploha …
    Da ni katera od vas točo delala,pa se ji ni najbolj posrečilo…😉

  152. zogca said

    Nimam takšnih sposobnosti.

  153. Jazz said

    http://www.mojvideo.com/video-julita/3f90332be977a9ea9279

    No ja.Če ti rečeš😉 Pravzaprav se je to zgodilo v bližini Maxi…

  154. zogca said

    Maxi je pa sumljiva, to drži.😉

  155. Jazz said

    😀
    Ja,ona je vedno sumljiva.😉

    Spat grem… izberi mi en komad muske,pa hitro,ker mi že oči skup vleče…al pa ti zapoj,da bom še en cajt buden😉😀

  156. zogca said

    Zdravko Colić – Čija je ono zvijezda

  157. Jazz said

    🙂

    Lahko noč
    http://www.mojvideo.com/video-je-t-aime/c19969851d785a312baf😉

  158. maxi said

    Odličen izbor Jazz – Julita!

  159. maxi said

    Maxi je pa sumljiva, to drži.
    Ja,ona je vedno sumljiva.😉;-)

    Sumljivost obstaja, vendar v intersu preiskave ne bomo podajali nadaljnih podatkov.

    🙂😛

  160. zogca said

    Tako je, Maxič.😉

  161. maxi said

    Žogca a imaš kakšno žlahto slučajno na Hrvaškem?

  162. zogca said

    Ne. Ima pa moja najboljša prijateljica tam brata. Te zanima Zagreb? Koncert? U2?

  163. maxi said

    Ahaa…

  164. lynx said

    “Otroci so res odrastli s čustvenim manjkom”

    Ne vem Janis, če je bilo povsod tako. Res je bila marsikje revščina in gorje. Po drugi strani pa so imeli ljudje veliko več časa, življenje je teklo počasneje in marsikje tudi, oziroma predvsem v čustvenem smislu otrokom ni nič manjkalo.

    “Bi res lahko nadaljevala, kot da se ni nič zgodilo?”

    Za Žogco obstajata dve rešitvi. Ena je ta, da se princ skesa in se ji opraviči. Druga pa, da ga vidi v objemu druge.
    Drugače pa bo ostala izgubljen primer.😉

  165. zogca said

    Ne kliči hudiča!!!!!!!

    Druga pa, da ga vidi v objemu druge.

  166. zogca said

    Ti sploh ne veš, kako zelo sem jaz optimist glede same sebe. Počakaj par mesecev, boš videl.😉

    Drugače pa bo ostala izgubljen primer.

  167. Janis said

    Ne vem Janis, če je bilo povsod tako. Res je bila marsikje revščina in gorje. Po drugi strani pa so imeli ljudje veliko več časa, življenje je teklo počasneje in marsikje tudi, oziroma predvsem v čustvenem smislu otrokom ni nič manjkalo.

    Čeprav smo mi prepričani, da smo najbolj ubogi in da nam služba vzame veliko več časa kot nekoč ljudem delo, vseeno ne smemo pozabit, da so včasih ljudje za preživetje delali mnogo več, da je bilo pri hiši več otrok kot danes in da so ljudi vezale norme, ki nas danes ne oz. nas mnogo manj. Ljudje, ki morajo delat za preživetje, nimajo časa, ki bi ga lahko posvetili otrokom, bogatejši so itak imeli varuške. Otroci iz revnih družin so šli pri sedmih letih za pastirja ali za delavca v tovarno, iz meščanskih pri enajstih v šolski internat. Otroci neporočenih mater so bili pankrti, ki se jih je oče sramoval, kaj šele, da bi hodil na stike ali plačeval zanje. Taki so bili časi.

  168. zogca said

    Res je. Kdo pa se je cel božji dan mogel ukvarjati z mojo mamo? Nihče. Saj so se pozimi res veliko igrali, predvsem šah, karte, se pogovarjali, si govorili zgodbe itd. Ampak poleti? Od jutra do mraka se je delalo na njivi. Starši. Mama je s sestro pasla dve kravi, brata ovce. To, da so se včasih cele božje dneve ukvarjali z otroki, je tako mimo, da bol mimo ne more biti.

  169. lynx said

    “Ti sploh ne veš, kako zelo sem jaz optimist glede same sebe. Počakaj par mesecev, boš videl.”

    Mišljeno je, kot izgubljen primer za moško populacijo. 🙂

    “Saj so se pozimi res veliko igrali, predvsem šah, karte, se pogovarjali, si govorili zgodbe itd. Ampak poleti? ”

    Ravno govorimo, kako lahko tudi preveč “ukvarjanja” z otrokom škodi.
    Ja, generacijam naših starih staršev res ni bilo lahko. Delalo se je cele dneve. Če so otroci pomagali, je pogovor lahko tekel tudi skozi delo. Hočem reči, da ni nujno, da starši niso imeli časa za otroke na tak način, da bi jim resno škodilo.

  170. zogca said

    Tudi jaz sem to mislila.

    Mišljeno je, kot izgubljen primer za moško populacijo.

Leave a Reply

 
