Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Grem, kamor hočem!

Posted by zogca na marec 24, 2009

HODIM

Kako z lahkoto hodim po tej cesti.
Ni avenija,
saj niti ne potrebujem
tako široke poti.
Dovolj mi je, če ob njej ni trnja
in na njej ostrih kamnov.

Polna upanja sem,
ko se dviga prah pod mojimi stopali.
Kaj vse mi zakriva
ali odkriva igra vetra in prahu.
Česar ne želim videti, je zakrito,
kar želim videti, je odkrito.

Kar nekaj jih je,
ki sem jih povabila na potovanje.
Pa sem se uštela.
Večina je vajena
le tlakovanih pločnikov.
Nobena slika jih ne pritegne.
Niti vonj rož in zelenja ob poti.

Oddaljila sem se od vsega.
Diham s polnimi pljuči.
Grem, kamor hočem.
Tudi če skrenem,
me nihče ne more zaustaviti.
Za svojo pot odgovarjam sama.

Slavica Štirn

21 Responses to “Grem, kamor hočem!”

  1. zogca said

    Dobro jutro!!! Ob jutranjem kapučinu bom lepila samo Prljavo kazalište in ne brez razloga.😉 Pesmice bodo za mojo Jovanko, ki jih ne pozna.

    Prljavo kazalište – Tu noć kad si se udavala

  2. zogca said

    Prljavo kazalište – Ma kog me boga za tebe pitaju

  3. zogca said

    Prljavo kazalište – Uzalud vam trud, svirači

    Pomlad mi je maksimalno udarila v glavo …😉

  4. Nevenka said

    Blagor tebi Žogca, to pomeni več dobrih dni🙂

  5. zogca said

    Ker se ne obremenjujem, Nevenka, samo zato. Pomlad je, jaz sem do uhljev zaljubljena. Njega ni, ga pač ni. Odločila sem se, da se ne bom pustila motiti. V mojem srcu je, meni je luštno in to je to. Živ je, zdrav je, upam, torej ni nobenega razloga, da bi jokala.

  6. Jazz said

    zogca said
    March 24, 2009 at 10:25 am
    Ker se ne obremenjujem, Nevenka, samo zato. Pomlad je, jaz sem do uhljev zaljubljena. Njega ni, ga pač ni. Odločila sem se, da se ne bom pustila motiti. V mojem srcu je, meni je luštno in to je to. Živ je, zdrav je, upam, torej ni nobenega razloga, da bi jokala.

    Heh,Žogca…tebe bi blo treba po riti.Saj vem kako ti je, kot bi sebe gledal nekaj časa nazaj…pa me še spet prime…,eh…
    Samo,po riti bi te blo pa vseeno treba.😉

  7. vlatka said

    Grem, kamor hočem.
    Tudi če skrenem,
    me nihče ne more zaustaviti.
    Za svojo pot odgovarjam sama.

    🙂 🙂

  8. zogca said

    Samo bom uživala.😉 To ne bo kazen.😉

    Žogca…tebe bi blo treba po riti.

  9. zogca said

    Seksi ritka Demi Moore!!!

    http://24ur.com/ekskluziv/tuja-scena/seksi-ritka-demi-moore.html

    Pa njen mož jo je dal na internet.😉

  10. zogca said

    Ashton objavil fotografijo Demijine zadnjice!

    http://www.rtvslo.si/zabava/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=2&c_id=39797

  11. webmaher said

    Domnevno naj bi bila..dvomim o pristnosti..mal reklame ne škodi😆
    Žogca kako je z videji, si jih zloudala na shrani.si🙄

  12. zogca said

    Prljavo kazalište – Moj bijeli labude

  13. zogca said

    Zaenkrat se še nič ne dogaja.

    Žogca kako je z videji, si jih zloudala na shrani.si

  14. webmaher said

    Aha, hvala sam da sem na tekočem😆

  15. zogca said

    Te bom obveščala.😉 Danes sem že ves dan v na pol grogi stanju. Ni točno jasno, ali sem budna ali spim.

  16. zogca said

    Tole je zdaj must have, u iber moderno. 🙄

    http://zadovoljna.si/clanek/barvni_tip/zvezdniski-must-have-ocala-ki-to-niso.html

    Si moram kupit. 😆

  17. zogca said

    Prljavo kazalište – Ako tražiš nekoga

  18. webmaher said

    Počakaj vsaj do rojstnega dneva-morda jih dobiš za darilo, sicer pa takoj spat in jutri boš prerojena😆

  19. zogca said

    Prljavo kazalište – Iz nekih starih razloga

  20. zogca said

    Prljavo kazalište – Sve je lako kad si mlad

  21. zogca said

    Prljavo kazalište – Oprostio mi Bog

Leave a Reply

 
